Last news in Fakti

27 Септември, 2019 12:33 6 421 27

Volvo са готови с най-безопасната ел.кола

  • volvo-
  • xc40-
  • електромобили
Volvo са готови с най-безопасната ел.кола - 1

С предстоящото представяне на изцяло електрическия SUV Volvo XC40 през октомври, Volvo Cars има за цел не просто да покаже първия си електромобил, но и да представи най-безопасният такъв.

За целта инженерите по безопасност на Volvo Cars изцяло преработват и подсилват фронталната структура, за да се справят с липсата на двигател. Идеята е да се отговори на високите изисквания на бранда и да се осигури безкомпромисна безопасност на пътниците.

Volvo са готови с най-безопасната ел.кола

За да запази пътниците в безопасност и батерията невредима в случай на сблъсък, Volvo Cars разработва и нова, уникална структура във Volvo XC40. Батерията е защитена от предпазна клетка, която се състои от рамка от екструдиран алуминий и е разположена в средата на каросерията на автомобила, създавайки вградена зона за смазване около акумулатора.

Поставянето на акумулатора в пода на Volvo XC40 има за цел да намали центъра на тежестта на автомобила, за по-добра защита срещу преобръщане

В същото време каросерията на автомобила е подсилена не само отпред, но и отзад. Електрическият задвижващ агрегат е интегриран в структурата на каросерията, за да реализира по-добро разпределение на силите на сблъсък, далеч от кабината и да намали напрежението върху хората вътре в автомобила.

В изцяло електрическия Volvo XC40 е въведена и нова технология по отношение на системите за безопасност. Това е първият Volvo модел, оборудван с нова сензорна платформа на Advanced Drivers Assistance Systems (ADAS) със софтуер, разработен от Zenuity, компания, собственост на Volvo Cars и Veoneer.

Volvo са готови с най-безопасната ел.кола

Новата платформа ADAS е модерна, мащабируема система за активна безопасност, която се състои от масив от радари, камери и ултразвукови сензори. По този начин Volvo поставя основата за бъдещото въвеждане на технология за автономно задвижване.

Volvo Cars ще разкрие повече подробности за напълно електрическия Volvo XC40 през следващите седмици, преди официалната премиера на модела пред широката публика на 16 октомври.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    21 9 Отговор
    това е колата!

    Коментиран от #2

  • 2 Бау

    13 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    да, ако имаш 80-100 хил.

    Коментиран от #3, #5

  • 3 оптимист

    19 1 Отговор

    До коментар #2 от "Бау":

    на бас, че ще почва от 120
  • 4 турбо

    11 14 Отговор
    Аз пък искам една опасна и замърсяваща кола за мъже.
  • 5 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Бау":

    Ами като нямаш , има това !
    Aiways U5 е първият китайски електро SUV с европейско типово одобрение . Благодарение на полученото от TÜV Rheinland типово одобрение, Aiways може да успее да осъществи плана си да пусне електрическия U5 в Европа през 2020 г.
    Известната в цял свят германска сертифицираща компания е тествала новия китайски електро SUV според изискванията за цялостно типово одобрение. С получаването на това одобрение, Самюел Фу от Aiways потвърди, че компанията му ще работи усилено моделът да излезе на пазара в Европа през следващата година. Цените на U5 все още не са ясни, но се спекулира, че 4.7-метровият е-SUV ще тръгва от около €25,000. Това би било доста конкурентно като цена, предвид класа на U5 и очакваният реален пробег над 350 км.

    С получаването на типово одобрение Aiways U5 става първият китайски електромобил от този клас, който ще може да се продава в Европа.

    Междувременно компанията прави интересен опит да демонстрира възможностите на новия електромобил, като два Aiways U5 са докарани на ход от Китай до Франкфурт на разстояние над 15.000 км , за да бъдат показани на автосалона !!!
    http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/2978-aiways-u5-purvi-kitaiski-elektro-suv-evropeisko-odobrenie

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Да, ама няма да е скоро налична колкото и да ни се иска. 25х.евро са добра цена, в развитите страни това ще е преди субсидия, а дори и у нас 50х.лв са добра цена за кола с нищожни разходи за енергия, пести по 100лв на 1000км, ако караш 10х.км си 1000лв напред всяка година, добави и липсата на масла и минимални консумативи, платеното паркиране в градските зони и липсващия данък и един човек би спестил по 2х.лв на година спрямо една дизелова кола например.

    Коментиран от #7, #10

  • 7 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Какво значи скоро ?? Хората са написали в продажба за ЕС от 2020 , това е след 5-6 месеца !!! В съседна Румъния дават 10 000 евро субсидия за електромобил , в Букурещ дори 12 500 !!! А другите китайци няма да закъснеят повече от 1-2 години !! Това значи , че след 4-5 години втората употреба ще е 7-8 000 евро !! А то тогава нови ще има по 9-10 000 , естествено не в тоя клас !

    Коментиран от #12

  • 8 5973

    6 3 Отговор
    Най- големите!
  • 9 USA 🇺🇲🇺🇲🇺🇲

    3 7 Отговор
    Само Тесла
  • 10 Антиелектрика

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Само да те светна, че колкото и пъти да повториш лъжата как електричките нямат данък, това няма да го направи истина. Няма да давам линикове, че да не ме изтрият пак, но в Закона за местните данъци и такси ясно е написано, че електромобилите плащат данък точно толкова, колкото и МПС с евро 6. Така, че хайде престани вече да лъжеш как при една масовост на електромобилите, нещата ще са без пари като разходи.

    Коментиран от #13

  • 11 Путкин

    8 2 Отговор
    Волво, по нищо не отстъпва на най големите Мерцедес, БМВ и Ауди а по отношение на сигурноста превъзхожда всички, Волво е с най много патенти по сигурноста в автомобилите.
  • 12 Леон

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    В ЕС & UK фирмата Aiways планира да предложи U5 само чрез схема за лизинг.
    Цената ще е £ 27 000 (est) ,а продажбите започват през 2021 г.
  • 13 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Мислех да не ти отварям очите , че да продължаваш да се излагаш , ама хайде от мен да мине !!! Местния данък се гласува от местната ОБЩИНА в която се плаща и това също го пише в закона !! Така че можеш да се обадиш в Софийска , Пловдивска и т.н. община и да ги питаш що ти развалят опорките , като са освободили електромобилите от данък !! Също така можеш да ги питаш що са ги освободили и от такси за паркиране , дето са близо десет пъти повече от данъка !!!

    Коментиран от #14

  • 14 Антиелектрика

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Хубаво си мислел, но глупостта в теб явно не е издържала. Та за да покажа колко си невеж, но същевременно нагъл, поствам разпоредбите от чл. 55, ал. 1, т. 2 на Закона за местните данъци и такси: "екологичният компонент се определя от общинския съвет в зависимост от екологичната категория на автомобила с наредбата по чл. 1, ал. 2 в СЛЕДНИТЕ ГРАНИЦИ: "Евро 6" и "ЕЕV" 0,40 - 0,60". Та не знам на кой трябва ти да се обадиш, но всичко от теба написано до сега е една пълна ЛЪЖА! Ти си просто един измамник и няма човек, който да не го е разбрал!

    Коментиран от #15

  • 15 Прочети статията

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Антиелектрика":

    Данък към общината не се плаща, както синя и зелена зона.
    https://www.bnpparibas-pf.bg/blog/4-prichini-sledvashtiyat-ti-avtomobil-da-e-elektricheski-1389.html

    Коментиран от #16

  • 16 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Прочети статията":

    Да прочета статията??? Ти сериозно ли, г-н Електрик? Аз давам цитат от ЗАКОН, ти ми даваш някаква смешна статия в която първо пише: "Плащаш ПО-МАЛКО данъци", а после са решили за тежест да добавят и абсолютната лъжа "не трябва да плащаш данък на общината". Как може изобщо да ми даваш статии, когато абсолютно ясно и неоспоримо в закона пише, че електромобилите плащат данък точно толкова, колкото и автомобилите с евро 6? Хайде стига простотии!!!

    Коментиран от #17

  • 17 Освободени от данък

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Антиелектрика":

    Освободени от данък към общината са електрически автомобили. Нали това е закона?

    https://www.minfin.bg/bg/779

    Коментиран от #18

  • 18 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "Освободени от данък":

    Ами не, това не е законът, а е сайт на Министерство на финансите с някакви пълни глупости. Така, че за да приключим глупостите, давам линк: https://cartax.uslugi.io/#%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F/%D0%A1%D0%A2%D0%9E%D0%9B%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%90 Това е официалната страница за изчисляване на данък МПС към Столична голяма община, където електричка би платила данък, точно толкова, колкото и МПС с евро 6. ТОЧКА С ЛЪЖИТЕ!!!

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Ясно е, че не разбираш от коли

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    EEV не са електрически коли! Това е стандарт при ДВГ. Прочети и си разясни нещата. Електрическите коли, са освободени от данък, точка.
  • 20 EEV е екологичен стандарт

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Това е екологичен стандарт, с норми между Евро 5 и 6!

    Коментиран от #21

  • 21 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "EEV е екологичен стандарт":

    Е тук ме хвана вече. Мислех го за EV. Поздравления, прави сте с гост!!!

    Коментиран от #24

  • 22 СНиколов

    1 0 Отговор
    До Г-н Антиелектрика
    за едно нещо със сигурност сте прав
    а то е, че в наща държава доста неща са меко казано омазани
    едни решения на едно министерство спорни със закона и т.н.
    В случая казват, че държавата подпомагала покупката на нов електромобил.
    Аз лично не знам някой дето си е купил нов електромобил,
    да е получил и една стотинка субсидия или каквото и да било.
    За втора употреба въобще не коментираме.
    Най са ми странни обявите за продажба в които пише че,
    електромобилите не плащат винетки и имат право да се движат в бус лентата.
    Това за мен е лъжа ако някой може да ме обори нека покаже къде го пише това официално.
    За да не каже някой, че просто така си приказвам
    Притежавам и ползвам електромобил вече 4 и повече години.
    (старичък втора употреба, тия по статиите тука едва ли повече от 5% от населението може да си ги позволи)
    Мога да гарантирам на 100%, че при първоначалната регистрация не съм плащал данък към общината
    и при всеки годишен технически преглед не ми изискват докумет за платен данък към общината.
    Проверяват и казват вашето превозно средство не дължи данък.
    Реално подпомагане има само от местната власт.
    И то е според решението на всяка община по отделно на едно място може да кажат данък 0 лева на друго примерно 5 лева.
    Другият плюс към момента е, че съответните общини решават в зоните за паркиране електромобилите да не плащат такса.
    Утре друго, може да си променят решението.
    Неорганизираното е, че ако примерно електрическ
  • 23 СНиколов

    1 0 Отговор
    Неорганизираното е, че ако примерно електрическо превозно средство от една община отиде в друга трябва и там да си вади документ за съответната синя зона.
    Все пак ме радва, че има новини за електромобили но пък все са за светлото бъдеще.
    Отделно и най важното всяко превозно следство се копува според задачата която ще изпълнява.
    ДА го кажем така като почнат споровете за пренос на енергия, батерии, пробег и т.н.
    Всичко ми прилича на как да си направим самолет хем пътнически хем товарен хем и фигури от висшия пилотаж да прави
    и естествено да е за 5 лева. е ми не става.
    Пожелавам на всички да могат да си позволят електромобилче за градско много е успокояващо.
    А най добре да ви возят като директор но за съжаление все сме директори на водопад :)
  • 24 Иванов

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "Антиелектрика":

    Земи прочети малко,преди да ръсиш мозък. EEV означава Energy Efficient Vehicles и тва е доброволен еко стандарт за транспорта.Няма общо с коли на ток. 80% от българите са такива дървени философи-спорят без да знаят.

    Коментиран от #25

  • 25 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Иванов":

    Когато човек греши и признава грешката си, дали е уместно да се пишат подобни коментари по негов адрес? Въпрос на възпитание е.
  • 26 Весела Христова

    1 0 Отговор
    Стига лъжи! Няма таково нещо като безопасно Волво! Срещу Коледа 2017 г. купихме от Мото Пфое чисто ново ХС90, което след като 30 000 км и започна да дава дефект след дефект. Първо му се "спука" радиатора за климатика, поради която причина престоя 3 седмица в сервиз. След това, в рамките на два месеца от престоя, в движение по магистрала Тракия му се заключи волана и блокираха колелетата. Това безопасин автомобил ли е според вас?!
  • 27 Едно Просто Момче от село

    1 1 Отговор
    Тези електрички са интересни сега, но много бързо ще бъдат самоизхвърлени от пазара - няма как индустрията да се запази в този и вид, да се запазят работни места и тн... никой няма да го позволи - както и е крайно компрометиран момента с екологичността на ел. колите. Същото стана и с даунзазйзинга..всички му се метнаха и сега рязко го забравят защото се доказа че е ОК. Всички ще минат на ЕТАНОЛ и това е ... чисто гориво което се произвежда от всичко + ще се запази сектора в същия му вид без излишни сътресения. Иначе волвото е хубавко...ама на ток