Растящите продажби са добра новина за Tesla, но имат и негативен ефект върху клиентите на компанията. Оказва се, че в Калифорния става все по-трудно да се намери място на зарядните станции Supercharger.
Едва съвзели се от гигантските задръствания покрай Деня на благодарността, собствениците на "тѐсли" са принудени са се редят на огромни опашки, за да заредят електромобилите си. В социалните мрежи набира все повече популярност видеоклипове на дълги върволици шофьори, чакащи реда си пред Supercharger между Лос Анджелис и Сан Франциско.
Дори наличието на 40 терминала не решава проблема. Оказва се, че колкото повече електромобили се зареждат едновременно, толкова по-бавно става това. Времето за чакане се увеличава и резултатът са все повече чакащи.
В САЩ работят 1 636 станции Supercharger. Tesla планира да разшири мрежата си със зарядни терминали от ново поколение, които ще могат да зареждат по три Model 3 едновременно за едва 5 минути.
Руснаците веднага ще намерят решението на проблема. Спират им тока на американците и и целият транспорт пропада. Така , че да не се перят много онези там.
УАУ - добре че на бензиностанции никога не стават опашки, пък и нали всеки може да си сипе бензин колкото си иска от контакта в къщи или на работа. Радвайте се че нямате тесли, че скоро разбрах щели да ги правят задължителни!!! (нарочно слагам повече удивителни че тука има един дето ги брои - да му създам малко работа)
Уау, даваш стотици хиляди и висиш като сопол с часове по зарядните станции. Ама верно, че и по бензиностанциите стават опашки и хората висят "цели" 2-3 минути да си напълнят резервоара. Пък ако бензина свърши, то е много трудно да стигнеш до друга бензиностанция.
Я Госта да ми каже как зареждаш за 5 минути и бягаш.По-добре да го каже на хамериканците.Даваш 100К $ и чакаш като цифуняк за ток.Голямо бъдеще или голямо чакане.
Прилича на картина от миналото ни, когато чакахме по бензиностанциите за бензин. Американците са с 30 години след нас. До десет години ще направят и деноминацията.
Ми да се върнем на живата тяга! Коня го оставяш да си пасе и само го яхаш! Тесла като станат 20-30 мил. ще изгради достатъчно зарядни за всички. А и като спрат да зареждат безплатно Тесла С, хората ще си ги зареждат вкъщи!
Абе гъбаря, я докато цъкаш удивителни за нашата анти-групичка, вземи ни разкажи за това твърдение от статията: "Оказва се, че колкото повече електромобили се зареждат едновременно, толкова по-бавно става това". Насълзих се от смях докато го чета, ама ми се ще да ми го преразкажеш с твои думи. По Електрик-чарски така да се каже. Да си имам материал за смях и утре. После може да допълниш за средния годишен пробег, за средния дневен пробег, за средния разход на енергия на километър и т.н. Изобщо, любопитен съм да прочета за "средния". А, за малко да забравя - "хахахаххаххах!!!!!!"-
.... Оказва се, че колкото повече електромобили се зареждат едновременно, толкова по-бавно става това. ....... Ехееее, писах го преди време, и ми нацвъкаха минуси разбирачите. Абе ей, обяснява ви се, че не може да се избяга от закона на Ом, а електроджендърите си знаят своето. Отново казвам - проблемът не е в технологията на батерията, а да се изгради инфраструктура, която да отдаде за 15 мин пикова мощност над 100 KW за едно гнездо, за да може да минеш 150 км (по обещанията на свети Илон). Ииии ето .... суровата реалност -- натрупват се коли и хоп - инсталираната мощност се разпределя между отделните точки и зареждането става - "ню ню" както казва един мой колега, дРът електричар.
Супер ме развесели, чак корема ме заболя от смях. Обаче си голям оптимист щом очакваш конкретен отговор. По-скоро ще е нещо от стандартните варианти за отговор - писане на педерастии с чужди никове, подхвърляне на каскети със скубане под мишниците или отклоняване на въпроса с цитат от някоя лобистка медийка. Ама какво ли разбираме ние щом защитаваме тази стара технология ДВГ-то, нищо че е по-нова де.
Затова направи пикап слагаш 8к еделблок с генератор и готово и готово. Даже на дължина изключва се батерия и готово. Обаче наистина няма спор зелена кола е. Представи си целия свят нареден на опашка. Аз тук някой като се мота на колоната и се появява още 2 клиента в тоя студ откачам. Особено ако е с туби има фирма техника и така.
Колко електромобила си карал въобще и колко пъти си пътувал с такива, не говоря да го откачиш от кабела в къщи, да минеш 20км до работа и да го закачиш там. Николко, нали? Голям Еколог ... пълен безхаберник. Ситуацията в момента ти показва, че дори мястото, което е най-напред с нужното на електромобила вече се задъхва. Което преведено за идиоти означава - НЕ СТЕ ГОТОВИ! Колкото повече се качва консумацията, толкова по-неготови ще сте. Да не говорим, ако всичко мине на ток, както все дрънкате. Освен ако не почнете да го произвеждате с пърдене докато се возите.
Тия ГЛАВАНАЦИ дето чакат да се зареждат ИЗОБЩО НЕ СА ЗА СЪЖАЛЕНИЕ - ЗАЩО не са си заредили колите от Контактната мрежа в Жилищата си?Ама нямал Завалията Гараж ,или пък живеел високо по Етажите и нямал толкова дълъг кабел...Значи намерил той "едни пари" за Елктричка,а за да си купи Гараж или да вземе под наем - няма?Другото им извинение- "Пътуваме "Надалеко" и с едно зареждане не можем да стигнем"...Ама П. майни,ще имате освен Електричката и НАДЕЖДЕН ДИЗЕЛ/БМВ например/ за Дългите разстояния,а с ток ще ЩЪКАТЕ само из града!
Фейк нюз, в моето село няма никакви опашки и ако имах Тесла щях да съм пръв на зарядното. Мечтая за Тесла, в съня си в докосвам, самия Илон ми се обажда да ми благодари за избора, в съня си чувам нежния му, галещ глас, искам Теслааа! Много я искам, да е моя!!!
За това се работи. За да направят батериите да се зареждат бързо,а не по 30 минути. Ето цитата - Tesla планира да разшири мрежата си със зарядни терминали от ново поколение, които ще могат да зареждат по три Model 3 едновременно за едва 5 минути.
Хайде сега си представете, че си купувате нова кола и зареждането на бензиностанцията ти е безплатно. Дали няма да е по-зле от това? Със сигурност на някои места и моменти може да се получи подобна опашка, но това е рядкост, има си офрум и там хората си пишат, че няма такъв проблем, просто е станало съвпадение и явно е ключово мястото.
Изглежда никой, от тържествуващите тук антиелектрици не е обърнал внимание на последния абзац в тази статия, който между другото, не случайно е оставен за накрая и просто ей така е вметнат, сякаш е все едно нищо. За сектантите, това не е важно, важното за тях е да се запишат тук, че са плюнали 1-2 пъти по теслата и да блеснат за пореден път с остроумието си.
Мартинчо това щяло да стане някога някъде. Бъдеще несбъднато време. Като всичко мериканското. Пък аз много отдавна съм виждал по шест автомобила да зареждат едновременно за по-малко от пет минути и то на различни станции, различни марки и модели.
Не се притеснявай, глупи, всичко ще се сбъдне, то това да не ти е социализма-комунизма, дето го строихме 40-45 години и накрая всичко рухна за 1 месец. Или като тойти руслямци,дето 20 години строиха копието на Конкорд - ТУ-144, за да лети само 5-6 мсеца, да направи една катастрофа и накрая да затворят проекта.
Това е супер: хората се социализират, може да станат романтични заварки даже, децата си играят, карат по-малко=по-малко се нервират.
По-добре ли е да обикаляш като изоглавен с пушилника, да ти гръмне главата и да пиеш панадол???
Като нямаш какво да кажеш по темата, пак се мъчиш да извъртиш нещата към русофобията си. Щото там всички знаем, имаш много мозък за ръсене. А относно електричките - имаш много хляб за ядене.
"Дори наличието на 40 терминала не решава проблема. Оказва се, че колкото повече електромобили се зареждат едновременно, толкова по-бавно става това. Времето за чакане се увеличава и резултатът са все повече чакащи."
Загатват нещо и оставят на антиелектриците да си развиват фантазиите. А можеха просто да кажат, че старите зарядни на Тесла разделят мощността на два автомобила. Когато е възможно не ползваш същата колонка, за да не ти се намаля мощността в началото на зареждането. След като заредиш 40%, така или иначе мощността на зареждане пада и няма особено значение дали до тебе зарежда друг.
Освен това 40 автомобила зареждат едновременно, а 16 чакат. Колко време смятате че ще им се наложи да чакат? Със сигурност под 15 минути за последния. Новите зарядни станции нямат ограничения на мощността, въпреки че зареждат два пъти по-бързо. Въпрос на време е всички зарядни станции да станат такива. Тогава дори половината от 40-те няма да бъдат заети при същия пътникопоток.
Ама, да, бе, новината е фалшива. Онези за дърпането с Ф 150-ката или въртенето на Нюрбургринг са истина, обаче тази е фалшива. Пусната е от петролното лоби да мъти водата на Мъск, защото не успяха със саботажа на машините от Германия.
Недей така, нали пише, че някога Тесла ще пуснат зарядни, които ще зареждат ЦЕЛИ 3 Тесли модел 3 за 5 минути. Абе верно, какво стана с рекорда на Ринга? Г-н Електрика или хаха ще ни усведомят ли?
Не съм специалист,но варианта 2 батерии , едната да се зарежда от генератор по време на движение и в определен момент да се сменят.....възможно ли е подобно нещо?
Осъзнаваш ли размерите на мрежата, която трябва да свърже всичкото това нещо? Осъзнаваш ли нужната инфраструктура? Поддръжката й? Проблемите й? Безумието й?
А ти осъзнаваш ли размера на мрежата за зареждане с горива за ДВГ. Колко години е строена, колко пари в глътнала. В България има повече бензиностанции отколкото чарджъри в САЩ. Онова е с страна с 300 милиона жители и всичките над 16 години са активни шофьори.
Светоглас
Абе гледам много арна стига се заформила тука бе! Хехе! Между съкооператорите в мазето на блока до тръбите за парното - ракийка, туршийка, кървавица и шгиебавтеслите хахахахаа! Наздраве! Коледа идва. Живи и здрави, че без вас шумрем от скука.
ПП
Сложил съм 10-на тесла зарядни точно срещу The Mall в Сф - мераклиите да заповядат.
https://pasteboard.co/IJKasJ0.jpg
https://pasteboard.co/IJKaPvi.jpg
Приятелю,в САЩ и в магазина на епъл да влезеш да си копаваш телефон пак си на опашка,Но хората си чакат и никой не мрънка,само тука ги мислите много хамериканците
Дори и в долар за кола като влезеш пак чакаш
Новите зарядни на Тесла, не създават проблеми, а решават проблемите на електропреносната мрежа и на постоянното производство на ВЕИ.
При тях всеки четири зарядни, са свързани към батерия мегапак, която има мощност 1 мегават ( 4 х 250кв) и капацитет 4мегаватчаса. Тогава тази зарядна станция щеше да има общ капацотет 40мегаватчаса и мощност 10 мегавата.
Ако паркинга се покрие с фотоволтаици с площ 200м х 200м, те ще са с мощност 8 мегавата и ще могат да зареждат директно всички 40 колонки, като даже остава още мощност, която да се съхранява в батериите. Ако батериите са заредени, могат да заредят 1000 автомобила, дори да е спрял тока и да не пече слънце.
Обикновено печелят допълнителни пари, като балансират мрежата, което е много скъпа услуга и не изисква кой знае какъв капацитет. В повечето време от годината, се използва по-малко от половината капацитет на батериите за зареждане на електромобили. Тесла печели все повече пари от зарядните си станции, мрежови услуги и производство на ток, като много малко хора го осъзнават, а Тесла избягва да го афишира.
Другарю Електрик, кажи колко пари ще искаш да присъствам на събитието, където заставаш до тези на опашката от снимките/клипа в статията и им дръпваш тази проповед за фотоволтаиците, балансирането меда и маслото? Пуканките сам ще си ги нося!
Там вече почти половината електроенергия се произвежда от ВЕИ. Та според тебе теслите са виновни за това в Германия? Както винаги мислиш изключително реалистично. Чак се чудя откъде ти идват такива идеи. Стотина двеста такива зарядни станции с по 40-50 колонки, ще решат едновременно както проблема с зареждането по германските магистрали, така и проблема с отрицателните цени на тока при излишък.
Ако зарядните бяха от бързите за които говоря, половината колонки щяха да са празни. Само въпрос на време е всички зарядни на Тесла да станат бързи, включително и тези от статията.
Тия изобщо не чакат да зареджат ами са се наредили там щото най-отпред на антиелектрика сестра му си е навирила краката и пуска на всеки по ред на номерата. Знам щото аз късах билетчетата!
Пич, грешиш тук, нас жени не ни впечатляват, ние си харесваме идеално епилирано мъжко д....., като гост, като гъбаря, като Борислав Каскетович, нашата си групичка
абе вие антиелектриците все на педерастия ви избива май. уж за другите пишете ама все педерастии. то няма как да се сетиш случайно за тия работи ако не ги практикуваш. така ли е а?
Това ли ти роди миниатюрното мозъче? Трябва да те разочаровам, че нямам сестра, както и ти нямаш акъл! Даже няма и да те псувам, че си представям какво изчадие те е създало!
А ако зарядните бяха от телепортиращия тип дори и половината нямаше да са пълни. Въпрос на време е телепортацията да стане реалност и зарядните за батерии да отидат в музеите. Хм, интересно моето или твоето твърдение е "по-вярно"....
Оценка: -0+1
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.
Коментиран от #22
-25 +57
-34 +35
-39 +50
Ще мине доста време докато се изчистят от детските болести...
-13 +41
Коментиран от #7, #8
-25 +18
-4 +21
До коментар #5 от "за гъби съм":
Много си прав в случая - само ако ги направят задължителни ще могат да накарат трезвомислещите хора да ги купуват .
-14 +23
До коментар #5 от "за гъби съм":
Уау, даваш стотици хиляди и висиш като сопол с часове по зарядните станции. Ама верно, че и по бензиностанциите стават опашки и хората висят "цели" 2-3 минути да си напълнят резервоара. Пък ако бензина свърши, то е много трудно да стигнеш до друга бензиностанция.
-15 +27
-11 +21
-11 +16
Коментиран от #12
-4 +9
До коментар #11 от "Бавно,бавнооооо":
Като цветният телевизор едно време в щатите.
-0 +14
-11 +17
-3 +21
-8 +11
Коментиран от #18
-4 +11
-3 +26
До коментар #16 от "2288":
Супер ме развесели, чак корема ме заболя от смях. Обаче си голям оптимист щом очакваш конкретен отговор. По-скоро ще е нещо от стандартните варианти за отговор - писане на педерастии с чужди никове, подхвърляне на каскети със скубане под мишниците или отклоняване на въпроса с цитат от някоя лобистка медийка. Ама какво ли разбираме ние щом защитаваме тази стара технология ДВГ-то, нищо че е по-нова де.
Коментиран от #58
-5 +11
-9 +9
-1 +3
-1 +13
До коментар #1 от "Еколог":
Колко електромобила си карал въобще и колко пъти си пътувал с такива, не говоря да го откачиш от кабела в къщи, да минеш 20км до работа и да го закачиш там. Николко, нали? Голям Еколог ... пълен безхаберник. Ситуацията в момента ти показва, че дори мястото, което е най-напред с нужното на електромобила вече се задъхва. Което преведено за идиоти означава - НЕ СТЕ ГОТОВИ! Колкото повече се качва консумацията, толкова по-неготови ще сте. Да не говорим, ако всичко мине на ток, както все дрънкате. Освен ако не почнете да го произвеждате с пърдене докато се возите.
-5 +12
Коментиран от #33
-4 +12
-3 +5
-3 +7
-3 +9
-2 +6
Коментиран от #30
-6 +1
-5 +7
До коментар #28 от "Ицата":
Защото другите се карат само в града и не ползват бързи зарядни.
-3 +4
-3 +8
Коментиран от #43
-5 +6
До коментар #23 от "onq s konq":
Конь ми зимата Ко ши правим на дълъг пъть? Ни теслата ни бе Ен Вето.
-4 +3
Коментиран от #37, #39
-4 +8
-6 +8
Коментиран от #41
-2 +9
До коментар #34 от "Borislav Popov":
Мартинчо това щяло да стане някога някъде. Бъдеще несбъднато време. Като всичко мериканското. Пък аз много отдавна съм виждал по шест автомобила да зареждат едновременно за по-малко от пет минути и то на различни станции, различни марки и модели.
Коментиран от #38
-4 +3
До коментар #37 от "Бай хой":
Не се притеснявай, глупи, всичко ще се сбъдне, то това да не ти е социализма-комунизма, дето го строихме 40-45 години и накрая всичко рухна за 1 месец. Или като тойти руслямци,дето 20 години строиха копието на Конкорд - ТУ-144, за да лети само 5-6 мсеца, да направи една катастрофа и накрая да затворят проекта.
Коментиран от #44
-9 +3
До коментар #34 от "Borislav Popov":
Хе, хе, и това го казва, човекът, който под всяка тема намира нещо руско, което да коментира. Браво, днес си си изпил хапчетата.
-2 +5
-2 +3
До коментар #36 от "незнайко":
Отдавна не е безплатно!
-2 +3
По-добре ли е да обикаляш като изоглавен с пушилника, да ти гръмне главата и да пиеш панадол???
Коментиран от #56
-5 +6
До коментар #32 от "гост":
Няма безплатно. Само глупците си мислят, че може да има безплатно. Порастни най-сетне!
-3 +3
До коментар #38 от "Borislav Popov":
Като нямаш какво да кажеш по темата, пак се мъчиш да извъртиш нещата към русофобията си. Щото там всички знаем, имаш много мозък за ръсене. А относно електричките - имаш много хляб за ядене.
Коментиран от #45
-3 +6
До коментар #44 от "ФауВе":
Ти също! Доста си зле, на всякакви теми!
-6 +3
Загатват нещо и оставят на антиелектриците да си развиват фантазиите. А можеха просто да кажат, че старите зарядни на Тесла разделят мощността на два автомобила. Когато е възможно не ползваш същата колонка, за да не ти се намаля мощността в началото на зареждането. След като заредиш 40%, така или иначе мощността на зареждане пада и няма особено значение дали до тебе зарежда друг.
Освен това 40 автомобила зареждат едновременно, а 16 чакат. Колко време смятате че ще им се наложи да чакат? Със сигурност под 15 минути за последния. Новите зарядни станции нямат ограничения на мощността, въпреки че зареждат два пъти по-бързо. Въпрос на време е всички зарядни станции да станат такива. Тогава дори половината от 40-те няма да бъдат заети при същия пътникопоток.
Коментиран от #47, #52
-7 +2
До коментар #46 от "Пак фалшиви новини":
Ама, да, бе, новината е фалшива. Онези за дърпането с Ф 150-ката или въртенето на Нюрбургринг са истина, обаче тази е фалшива. Пусната е от петролното лоби да мъти водата на Мъск, защото не успяха със саботажа на машините от Германия.
Коментиран от #48
-1 +6
До коментар #47 от "9525":
Недей така, нали пише, че някога Тесла ще пуснат зарядни, които ще зареждат ЦЕЛИ 3 Тесли модел 3 за 5 минути. Абе верно, какво стана с рекорда на Ринга? Г-н Електрика или хаха ще ни усведомят ли?
-5 +6
Коментиран от #60
-1 +7
Коментиран от #51, #70
-9 +0
До коментар #50 от "Гошо":
Браво, браво, господине - току-що "изобрети" хибрида!
-3 +3
До коментар #46 от "Пак фалшиви новини":
Осъзнаваш ли размерите на мрежата, която трябва да свърже всичкото това нещо? Осъзнаваш ли нужната инфраструктура? Поддръжката й? Проблемите й? Безумието й?
Коментиран от #53, #62
-3 +5
До коментар #52 от "Димов":
А ти осъзнаваш ли размера на мрежата за зареждане с горива за ДВГ. Колко години е строена, колко пари в глътнала. В България има повече бензиностанции отколкото чарджъри в САЩ. Онова е с страна с 300 милиона жители и всичките над 16 години са активни шофьори.
Коментиран от #64
-3 +4
-1 +6
-0 +2
До коментар #42 от "Зомби с квадратен волан":
Ако социализирането означава да напъна отзад някоя млада тесларица докато чака за зарядното, йес, аз съм “за”
-0 +4
-1 +4
До коментар #18 от "Антиелектрика":
Светоглас
Абе гледам много арна стига се заформила тука бе! Хехе! Между съкооператорите в мазето на блока до тръбите за парното - ракийка, туршийка, кървавица и шгиебавтеслите хахахахаа! Наздраве! Коледа идва. Живи и здрави, че без вас шумрем от скука.
ПП
Сложил съм 10-на тесла зарядни точно срещу The Mall в Сф - мераклиите да заповядат.
https://pasteboard.co/IJKasJ0.jpg
https://pasteboard.co/IJKaPvi.jpg
Коментиран от #61
-3 +1
-2 +0
До коментар #49 от "1234":
Приятелю,в САЩ и в магазина на епъл да влезеш да си копаваш телефон пак си на опашка,Но хората си чакат и никой не мрънка,само тука ги мислите много хамериканците
Дори и в долар за кола като влезеш пак чакаш
-1 +1
До коментар #58 от "TSLA":
Бях адски прав, от вас само празни приказки може да се очаква. То от празна глава няма какво да се очаква освен празни приказки, нормално е.
-2 +1
До коментар #52 от "Димов":
Новите зарядни на Тесла, не създават проблеми, а решават проблемите на електропреносната мрежа и на постоянното производство на ВЕИ.
При тях всеки четири зарядни, са свързани към батерия мегапак, която има мощност 1 мегават ( 4 х 250кв) и капацитет 4мегаватчаса. Тогава тази зарядна станция щеше да има общ капацотет 40мегаватчаса и мощност 10 мегавата.
Ако паркинга се покрие с фотоволтаици с площ 200м х 200м, те ще са с мощност 8 мегавата и ще могат да зареждат директно всички 40 колонки, като даже остава още мощност, която да се съхранява в батериите. Ако батериите са заредени, могат да заредят 1000 автомобила, дори да е спрял тока и да не пече слънце.
Обикновено печелят допълнителни пари, като балансират мрежата, което е много скъпа услуга и не изисква кой знае какъв капацитет. В повечето време от годината, се използва по-малко от половината капацитет на батериите за зареждане на електромобили. Тесла печели все повече пари от зарядните си станции, мрежови услуги и производство на ток, като много малко хора го осъзнават, а Тесла избягва да го афишира.
Коментиран от #63, #65
-1 +1
До коментар #62 от "Пак фалшиви новини":
Другарю Електрик, кажи колко пари ще искаш да присъствам на събитието, където заставаш до тези на опашката от снимките/клипа в статията и им дръпваш тази проповед за фотоволтаиците, балансирането меда и маслото? Пуканките сам ще си ги нося!
Коментиран от #69
-0 +2
До коментар #53 от "Азко":
Горивната мрежа ще е миниатюрен макет, в сравнение с електрическата, ако всички коли станат на ток. Дори само пред блока ти ще е нещо много страшно.
-0 +2
До коментар #62 от "Пак фалшиви новини":
Мрежите на Тесла ще решават проблеми, които ги нямаше, преди да се появи Тесла. Всички сме наясно, че Тесла печели от загубата на хората.
Коментиран от #68
-0 +2
Коментиран от #67
-2 +2
До коментар #66 от "По просто":
Зарядното за електромобилите харчи ток точно колкото един бойлер. Като си пуснете бойлерите 10 човека, гърми ли ви инсталацията? Аман от аборигени.
-2 +2
До коментар #65 от "Димов":
Там вече почти половината електроенергия се произвежда от ВЕИ. Та според тебе теслите са виновни за това в Германия? Както винаги мислиш изключително реалистично. Чак се чудя откъде ти идват такива идеи. Стотина двеста такива зарядни станции с по 40-50 колонки, ще решат едновременно както проблема с зареждането по германските магистрали, така и проблема с отрицателните цени на тока при излишък.
-1 +1
До коментар #63 от "9567":
Ако зарядните бяха от бързите за които говоря, половината колонки щяха да са празни. Само въпрос на време е всички зарядни на Тесла да станат бързи, включително и тези от статията.
Коментиран от #76
-1 +1
До коментар #50 от "Гошо":
Браво, това е ,,перпетум мобиле", няма нужда от зарядна станция.
-0 +2
Коментиран от #72, #74
-2 +1
До коментар #71 от "8568":
Пич, грешиш тук, нас жени не ни впечатляват, ние си харесваме идеално епилирано мъжко д....., като гост, като гъбаря, като Борислав Каскетович, нашата си групичка
Коментиран от #73
-1 +1
До коментар #72 от "Група тесларасти":
абе вие антиелектриците все на педерастия ви избива май. уж за другите пишете ама все педерастии. то няма как да се сетиш случайно за тия работи ако не ги практикуваш. така ли е а?
Коментиран от #75
-0 +0
До коментар #71 от "8568":
Това ли ти роди миниатюрното мозъче? Трябва да те разочаровам, че нямам сестра, както и ти нямаш акъл! Даже няма и да те псувам, че си представям какво изчадие те е създало!
-0 +0
До коментар #73 от "8568":
Не отговори на въпроса - имаш ли гейски наклонности или?
-0 +0
До коментар #69 от "Каква опашка":
А ако зарядните бяха от телепортиращия тип дори и половината нямаше да са пълни. Въпрос на време е телепортацията да стане реалност и зарядните за батерии да отидат в музеите. Хм, интересно моето или твоето твърдение е "по-вярно"....
-0 +1