Last news in Fakti

16 Декември, 2019 10:49 32 582 79

TÜV: Няма как Cybertruck да бъде одобрен в Европа

  • tesla-
  • cybertruck-
  • sgs-tüv saar gmbh

Новият електрически пикап на Tesla предизвика истинска сензация в автомобилния свят и успя да събере над 250 000 поръчки за по-малко от месец. Футуристичният дизайн и необичайната конструкция обаче могат да попречат на сертифицирането му в Европа, съобщава Automobilwoche.

Според Щефан Телер, експерт по хомологация на нови модели в SGS-TÜV Saar GmbH, Cybertruck няма как да получи одобрение за продажба на Стария континент заради шумно рекламираната си здравина. По ирония на съдбата именно "неуязвимите" панели на каросерията, които не се деформират дори след удар с боен чук, могат да осуетят продажбите в Европа.

"Предницата на колата трябва да може да се деформира. Бронята и предният капак трябва да могат да поглъщат енергията от удара и така да предпазват пешеходеца при евентуален удар", смята Телер. Експертът е на мнение, че при такава здравина на каросерията могат да пострадат и пътниците в киберпикапа, чиито тела ще поемат много по-голяма енергия при катастрофа.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 62 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Random

    111 48 Отговор
    Еми, боклук

    Коментиран от #23

  • 3 Илан Мъск съм

    170 56 Отговор
    Измислих дизайна докато пушех марихуана......
  • 4 Илан Мъск съм

    117 44 Отговор
    Искам да ви взема парите ... сега !
  • 5 хахаха

    79 138 Отговор
    еми няма как... ще пребори всичките немски кенефи
  • 6 КолаМисли

    106 98 Отговор
    А никой не пита защо колите се проектират така че да е удобно за пешеходец, който ще бъде ударен. Аман от глупости - целта им е да направят колата тотална щета и при най-лекия сблъсък - това е целта на TUV: да има повече части да се продват, ако може и с 5 км. ако се удариш.

    Коментиран от #21, #27, #61, #70

  • 7 сектант

    28 43 Отговор
    Европа е на ДЪСТЪР
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Голям и мек

    56 18 Отговор
    според еврогейските стандарти!?Колкото е по-мек,толкова е по-безопасен.Алооо,модераторчето-говоря за автомобилите!Да на стане некой сакатлък!
  • 10 И какво от това?

    61 5 Отговор
    То пък в Европа са се скъсали да купуват пикапи. Този пикап е предназначен повече за американския пазар. Според една анкета, най-много поръчки за пикапа има в тези щати, където поръчките за Тесла модел 3 са най-слаби. Просто в тези щати предпочитат да карат пикапи. В Европа Тесла ще разчита на продажбите на седанът модел 3, но още повече на кросоувъра модел У, защото това се търси в Европа, а не пикапите.

    Коментиран от #13

  • 11 Има начин

    28 16 Отговор
    Хората отдавна са измислили еърбеци за пешеходци. Освен това, Tesla има една от най-добрите системи за активна безопасност, въпреки че и тя от време на време прави гафове. Винаги варианта пешеходеца въобще да не бъде блъснат ще бъде предпочитан пред това да го блъснеш и да ти се огъне калника и бронята за да го пази.
  • 12 омъскаряване

    41 44 Отговор
    "Лоши новини за електроджендърите" такова трябваше да е заглавието в стил факти.бг ;) Уви няма да могат да се радват на вградените вибратори в седалките на любимия им CyberFuck ха ха !

    Коментиран от #16, #17, #68, #78

  • 13 Borislav Popov

    46 6 Отговор

    До коментар #10 от "И какво от това?":

    Най точния коментар, нито Европа е заплакала за пикапа на Мъск, нито пикапа е заплакал за Европа. В Европа пикап, със свещ да го търсиш, не мож го намери, повече от ясно е, че това чудо е предназначено за американски пазар.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Sasko

    9 48 Отговор
    Европа е най-голямата шега която може да същетствува, сбирщина от ПЛЕМЕНА която си мисли че като взима от богатите и дава на бедните нещо ще се промени :D :D :D
  • 16 гост

    33 33 Отговор

    До коментар #12 от "омъскаряване":

    За твое най-голямо съжаление нема да ги бъде мечтите ти !! Първо още на представянето обявиха , че ще има и по-малък вариант на пикапа , именно щото са наясно , че в Европа и Китай 6 метра дълъг и над 2 метра широк пикап просто няма къде да се кара !! Плюс това мнението на някакъв супернеизвестен "експерт" важи колкото ланшния сняг !!! Айде да решат Тесла да искат европейски сертификат , ако вече не са го поискали , да им откажат ОФИЦИАЛНО и писмено и тогава да се плюнчите !! И още една лоша новина ! Щом тоя гигант с три мотора и по-добра динамика от Порше струва 70 000 долара , представи си колко ще струва по-малкия с почти същите характеристики !!!! Бооооожеее , колко мъка предстои за петролофилчетата , не е истина , хахахах !!!

    Коментиран от #65

  • 17 гост

    23 22 Отговор

    До коментар #12 от "омъскаряване":

    Също така ми е много интересно тоя "експерт" ако въобще е казал и как е казал това , а не са му извъртели думите на 180 градуса , кога , къде и как разгледа пикапа РАЗГЛОБЕН , че да е толкова сигурен , че няма деформируеми зони отпред и няма защита срещу пешеходци !! Дори самата ЛИПСА отпред на двг и трансмисия осигурява пространстео за деформация , за което всеки пушилник може само да си мечтае !!! Достатъчно е само да се перфорират предните панели на точните места и деформация ще има колкото си поискаш !! Освен това от 2021 г ВСИЧКИ нови автомобили трябва да са оборудвани в НЕЗАВИСИМА от водача спирачна система и ограничител на скоростта , тоест някои хора вече вденаха , че по-добрия вариант е да НЯМА сблъсък , а не да се опитват да го разнасят с деформации !!

    Коментиран от #22

  • 18 gggw

    18 19 Отговор
    много правилно. танкове по улиците ни не трябват.
  • 19 ФауВе

    16 11 Отговор
    Подкрепи кампания: Аз не коментирам статии за електромобили!
  • 20 Алфа Ромео

    14 9 Отговор
    Става да го изстрелят за в космоса да обикаля там нашироко.
  • 21 Алфа Вълкът

    34 10 Отговор

    До коментар #6 от "КолаМисли":

    Още преди 25г гледах видео, че колите трябва да са с еднаква здравина и затова стоманените брони са заменени с днешните за да може и двете коли да абсорбират повече от удара и да се строшат равномерно. Не да минеш като танк с тоя пикап през някоя Фиеста и да сгазиш хората вътре. Има си закони при строенето на един автомобил, които инженерите са длъжни да следват за да го пуснат на пътя. Утре може поръчам 10мм ламарина и профили, хвана електрожена и правя едно кубче с 5.0TDI.

    Коментиран от #26, #30

  • 22 Норвежки Теслераст

    11 14 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    НЕ, НЕ, НЕ!!! ВЕЧЕ СИ ПОРЪЧАХ 300 дилда и 150 вибратора, които да возя в багажника.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 гост

    16 6 Отговор

    До коментар #21 от "Алфа Вълкът":

    Ама да бе , то затова дори в България не е пълно по улиците с "доработени" петролки джипове и пикапи с "офроуд" брони и булбари от точно 5-6 мм заварени стоманени профили , дето и камион може да нагънат !! Аз лично виждам поне по два на ДЕН !! Различни !!

    Коментиран от #33, #62

  • 27 333

    10 5 Отговор

    До коментар #6 от "КолаМисли":

    Колите се проектират така, че да абсорбират удара, и в следствие на това, да те запазят жив, ако се блъснеш в дирека.
  • 28 Хахаха

    23 4 Отговор
    Не може да бъде регистрирано като КОЛА! Но може да бъде регистрирано като КАМИОН, където тези изисквания не са такива!
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Random

    5 3 Отговор

    До коментар #21 от "Алфа Вълкът":

    Аз събирам да си направя едно такова между другото
  • 31 гост

    9 7 Отговор

    До коментар #29 от "Random":

    Да бе , няма спор , хахахах !!! Като продадоха единствения си производител на французи и японци , а другия за камиони и бусове само името му е руско и до 2-3 годинки ще хлопне кепенци !!! Страшно "наваксване" няма що !!
  • 32 Borislav Popov

    9 4 Отговор

    До коментар #29 от "Random":

    Те тойти казмури, щото са много "умни" затова все наваксват и само ходят подир "тъпите" хамериканци и им миришат петите.
  • 33 Алфа Вълкът

    7 1 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Ами нямаш право на такива доработки, ама никой не следи тая работа.

    Коментиран от #36

  • 34 pepy

    22 0 Отговор
    Само за протокола: За разлика от Европа в някои страни /Австралия, Индия, САЩ и т.н. пикапът не е лека кола, а нещо като начин на живот...

    Коментиран от #43

  • 35 гостгост

    7 6 Отговор
    Тоя Random е няма толкова просто парче.Пич поне си мълчи от време на време,че само се излагаш с това дребно мозъче,дето май ти служи само колкото да не се блъскаш в стените.Уж капацитет го раздаваш,а само плюеш по западното и хвалиш руската скрап.Нещо не те слуша главата,промит мозък.Затова има два свята.Западен и руски.Западния е богатия и развития,а руския е мизерния и бедния.Прави разлика трол.
  • 36 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #33 от "Алфа Вълкът":

    Кой ти каза , че нямаш право ??? Щото така ти изнася в случая ?? И значи полицаите могат да те спрат за затъмнени стъкла , но за това не могат ?? Бъди сигурен , че ако имаха законово основание , досега сто пъти да са почнали !!! Да не говорим , че ги има и в Западна Европа , и там ли никой "следи" ??? Просто вече отговорността за тях е на собственика , а не на производителя , за което си плаща съответните увеличени застраховки и си носи риска при аврия от съдебните искове от пострадалия !

    Коментиран от #37, #47

  • 37 Алфа Вълкът

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Ами направи си простата сметка, че тегличите са забранени, ама има хора които още са с такива. И минава номера, че колата е стара и затова не ги махат.

    Коментиран от #39, #42

  • 38 гост

    8 1 Отговор
    Съмнявам се да не са го помислили това при конструкцията. Няма как да са направили автомобил, който няма шанс да получи разрешение за движение. Вероятно при застраховките ще играе голямата балтия, да, но за движение не могат да го ограничат. Предтавете си, че всеки един кран, камион кола с булбар получи отказ да бъде регистрирана. Логиката е същата. Наясно съм, че кинетичната енергия е много важна и в този случай няма да има поемане чрез деформация на метала, но вероятно е помислено. Трябва да им се зададе въпрос и да отговрят на него.

    Коментиран от #41

  • 39 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #37 от "Алфа Вълкът":

    Пак глупости !! От къде измисли , че тегличите са незаконнини ?? Ако бяха незаконни , щяха да са забранени за продажба !!! Да ти показвам ли сега колко сайта дори в западна европа продават НЕРАЗГЛОБЯЕМИ тегличи ?? Да не говорим за въпросните "офроуд" брони и булбари ??

    Коментиран от #66

  • 40 Тъп

    6 4 Отговор

    До коментар #23 от "мразя руските говеда":

    Бъркаш континента. Европа винаги е била водеща. В Америка само разни грандомански непрактични модели е дала.
  • 41 Кран, Камион

    2 4 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Крана и камиона са с ограничение по пътищата от 80 км в час. Пикапа колко ще вдигне, 300 км/час. Схващаш ли разликата ?

    Коментиран от #55

  • 42 Верно ли ?

    7 0 Отговор

    До коментар #37 от "Алфа Вълкът":

    Защо тогава се продават нови туристически ремаркета, направени за свързване с лека кола с теглич ?
    Това да е някакъв нов закон от последните часове и да ме сме разбрали ?

    Коментиран от #46

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Алфа Вълкът

    6 1 Отговор

    До коментар #42 от "Верно ли ?":

    Имаш дериктива от ЕС, че теглича трябва да се демонтират когато не теглиш ремарке. И засега страните членки не са задължени да ги прилагат, иди в Гърция обаче да видиш кво те чака.
  • 47 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Нямаш право на конструктивни изменения по машината. Особено в България е забранено. При руснаците е по-отпуснато. Тук за най-малкото нещо трябва да минаваш техно тест.
  • 48 pepy

    7 3 Отговор

    До коментар #43 от "детето гост":

    Не плачи... Направо ми се къса сърцето. Вината навярно не е твоя - при него хетерото може отново да е взело връх, подаръци да измисля, грип да го е налазил, простатата да му прави ядове и т.н...

    Коментиран от #54

  • 49 Мастер

    5 7 Отговор
    Таз грозната кола е за кравари да си карат сеното тук тиквата изби животните но да видим как ще стане и с рибата не почна се пресушават язовирите възможно било и народа бега. Що вече гръмна ха посолство има и утровен чакаме разстрел на некой гъзник и нещата ще влезнат у коловоза после си земем такива жипове текезесарки може и китайски
  • 50 Някой

    4 6 Отговор
    Убу жип пикап да одим на къро или риба но горивото на къро се носи с туби. Тва грозното ке бътаме у калта ли, нестава
  • 51 Tuv

    2 1 Отговор
    Правете на всеки автомобил влезнал още на границата и коли над 5 години да се не внасят тогава ще бива
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Kkkk

    1 8 Отговор
    Като ви чета коментарите, лошо ми става ..... Радвам се че мигрирате така активно...
    Иначе колата е тотален смях... много ясно че няма да мине TUV.
    А за тия дето се питат какво е това TUV и се чудят защо Германия е Европа..... няма да си правя труда да отговарям.
    Един приятел хубаво ми беше казал, не ги учи Гьоновете...
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Кран, Камион":

    Я пак си помисли товарен автомобил до 3,5 тона с каква книжка се кара и дали има ограничения за скорост , освен общите за всички ?? Да не говорим , че дори до 6 тона няма такива !!
  • 56 Хи хи хи

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Хаха":

    Какво ги интересува Германия, ако искат присъствие в Европа важното е да има продажби в Лихтенщаин и Андора
  • 57 Физикът

    1 1 Отговор
    Защо да се деформират колите? В природата има едно просто явление, наречено ускорение. Това явление влияе пагубно на човешкият организъм, когато той е поставен под резки изменения в стойностите му. За части от секундата организмът ви може изпитва собственото си тегло в стотици пъти, затова най-често при катастрофа се умира от вътрешни разкъсвания и кръвоизливи. В колко пъти зависи колко бързо ще се случи всичко, а огъването на ламарините позволява това да бъде забавено, за да ви спаси живота.
  • 58 brad4edat

    1 4 Отговор
    "боен чук"...!? Време е тоя свят да се затрива, простотията вече е повсеместна...

    Коментиран от #63

  • 59 ime

    3 0 Отговор
    Германският федерален министър на икономиката Петер Алтмайер говори свободно за подкрепата си за присъствието на Тесла в европейската държава в интервю за германски медии този уикенд. Алтмайер се оказа оптимист по отношение на предстоящото съоръжение, като заяви, че Gigafactory 4 вероятно ще бъде от полза за Германия като цяло.
    „Ако заводът не дойде, това би било вреда за цяла Германия. Ако бъдем помолени за помощ като министерство, ще се радваме да помогнем “, каза Алтмайер в интервю за Tagesspiegel .
  • 60 333

    0 2 Отговор
    На тия, дето точат зъби на тоя камион да им кажа, че в Европа това няма да може да се кара с нормална книжка за кола. До 3.5 тона позволява B категория, тоя има тон и половина товароносимост, и не вярвам да тежи под 2 тона.

    Коментиран от #64

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Ами

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Стоя и си мисля навремето голям зор дистрибуция да карам Бургас несебър слънчев бряг та се отказах. Та какъв кеф да се набутваш в малка улица с 6 метра. Все 1но газка та ес как се влиза в Италия Франция дето и смарт едва минава. Сетих се с шинук 1во отлиташ 😂
  • 63 Тояпа

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "brad4edat":

    Кво са виновни хората,че се прочел три (3) книги през живота си и трите са Хари Потър ?
  • 64 Абевиевервастемногопрости

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "333":

    2 000 + 1 500 колко прави,бе умник.
  • 65 бай Шиле

    5 4 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Добре бе умнико.Електрички.След Х години ако станат един милиард тези коли КОЙ ще произведа толкова ток?Няма ли да стане като с петрола?

    Коментиран от #67

  • 66 Алфа Вълкът

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "гост":

    Какво ще ми отваряш сайтове за трошки, сложи си една питанка още отзад, защото освен въпроси нямаш елементарни знания.
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Peasant

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "омъскаряване":

    Тебе като гледам май само бял Мерцедес (на нафта) те оправя...
  • 69 Един

    2 1 Отговор
    Ха ! SGS-TÜV Saar щели да кажат на Мъск ... Ама той знае как се правят коли !
  • 70 Kik

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "КолаМисли":

    Да ги правят тогава от железобетон...🤣
  • 71 12345

    4 3 Отговор
    Аз си мисля, че този пикап ще види бял свят, колкото и Семито на Илон, т.е. никога. Човека просто реши да си направи подарък за коледа и пусна тази химера с депозит от 100 долара.Направи един прототип на кола, като че ли излязла от някой кръжок по трудово. Прибра 25 милиона долара за две седмици и готово. Едва ли някой ще тръгне да си търсо такава дребна сума след 2-3-4-5- години, когато Тесла обещават, че ще започнат производство. Така ги виждам аз нещата.

    Коментиран от #72

  • 72 Теслата е Чук

    6 2 Отговор

    До коментар #71 от "12345":

    Свети Илон провежда социални експерименти и изследва границите на човешката простотия. Семито, пръдните, сега това недоразумение което никога няма да види бял свят в този си вид, вкл. разбитите стъкла, сигурно вечер като си легне Илон се залива от смях и се чуди каква да бъде следващата му измишльотина.
  • 73 Йонко

    1 2 Отговор
    Tuv далеч не е единствената фирма за хомологация. Има 10-ки други само в Европа. Не се радвайте много. Ама то имало едно ръбесто нещо, което някой казал че е "прекалено" здраво, ма никой нито го е виждал, нито го е чувало, в близко бъдеще няма и да види. Това е Чиста реклама и покана за местене на производство в Европа. Ако иска да го хомологира ще го направи. Ако иска да е камион ще го направи. Ако иска да е до 3,5т ще го направи. Тоз немец му прави реклама. Простотии !. Къде са бързи зареждачки на нормална цена ? Къде са му сервизите на Мъск? Как Ще минаваш 1000 км дневно без зареждачки и сервизи.. в близкия сервиз и на пътя хората гледат колата като магарето на Хасан. Колко лесно се сменя темата и пак е в топ новините. Жалко.

    Коментиран от #74

  • 74 Йофчо

    2 0 Отговор

    До коментар #73 от "Йонко":

    Хората където ги имат си знаят, всичко къде е. Ти не се притеснявай, да не те хване удар,точи си нафтицата и си джиткай с ТДИ - то.
  • 75 Атанас филипов

    3 4 Отговор
    Поредния продажник взел няколко евра, да се опитва да спаси загива щата немска автомобилна индустрия. Ще станат като Нокия, всичките алчни консервативни з***ици. Изтърваха състезанието. Пример:Порше си сравнява тазгодишния спортен автомобил с 7г.шната семейна S-ка на Тесла. Ха.....Ха... Трагедия с епични пропорции!!!!!!
  • 76 123

    1 2 Отговор
    Еми, да направят по-добър, като са много големи немците. Самоче не могат. Porsche Taycan го доказа, и всички следващи опити ще го докажат. Че не могат да се мерят с Тесла.
  • 77 Психоаналитик

    3 1 Отговор
    ЩО бе?! Загуби ли ще ви донесе?! Не се деформирал?! А по селията като е пълно с Зилове, Газки, Джугани, Виетнамки,Руски джипове, Ифи, Некой да не ги е забранил, щото няма да се огънат като ударят пешеходец, а направо ще го смачкат? Я се гръмнете!
    Ами Тировете, като трепят секи месец хора, те поглъщат ли енергията на пешеходеца?
  • 78 Селянин с кололо

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "омъскаряване":

    Ти гледай аз да не ти направя един фистинг. То само първия път боли.
  • 79 Разум

    1 0 Отговор
    И защо трябва да се изчислява удар на пешеходец?
    Ако това и проблема, може да се сложи отпред на колата гумена решетка с дунапрен, а на капака възглавница, че като се удари пешеходеца да му стане драго колко леко е ударен, че и на възглавница да падне.