Патент с номер JP 2020-16189 от 30 януари слага край на спекулациите дали ще има премиум Mazda с шестцилиндров редови двигател и задно задвижване, каквато бе спомената в инвестиционните планове на японската компания през май миналата година. Новият мотор ще има както бензинова, така и дизелова версия.
Повече подробности за агрегата за съжаление не са известни. От Mazda разкриват единствено, че той ще има модулна конструкция, което поражда спекулации дали няма да бъде вариант на четирицилиндровия двулитров SkyActiv-X. При обем от 0.5 литра на цилиндър това би означавало, че новият двигател ще бъде 3.0-литров.
Заедно с редовия шестак от Mazda са получили патент и за нова автоматична трансмисия с осем предавки. SkyActiv-Drive AT8 е проектирана специално за модели с надлъжни мотори и задно предаване.
Японците не крият, че разработват нова платформа за автомобили със задни задвижващи колела. Mazda Large Architecture ще поддържа 48-волтова хибридизация и възможност за зареждане от битовата мрежа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ивайло
10:42 05.02.2020
2 Сектант
Коментиран от #22, #38
10:46 05.02.2020
3 Браво
10:48 05.02.2020
4 гост
Коментиран от #7, #17, #37, #43
11:02 05.02.2020
5 Driver
Коментиран от #6
11:10 05.02.2020
6 6892
До коментар #5 от "Driver":
Интересното е че дизела на Мазда покрива евро 6 и без добавки. Немците нещо изгърмяха. И работи с компресия около 12 атм.Така че немците са си останали на нивото на втората световна.
Коментиран от #8, #9, #27
11:18 05.02.2020
7 гост
До коментар #4 от "гост":
За всички петролофилчета с минусите ще напомня , че след 5 години в ЕС влиза норма от 65 гр/ км , а глобите стават двойни на тези от догодина , които ще са милиарди за всички пушилници !! Как ви се връзва със шестаци ?? Хаххахахах !!!Коментиран от #15
11:25 05.02.2020
8 gvdff
До коментар #6 от "6892":
И италианския дизел не се нуждае от ад блу за евро 6 покритие. Иначе маздичката има интересно виждане- във времена на даунсайзинг, те правят 6-так на задно. Кефи ме.11:30 05.02.2020
9 до 6892
До коментар #6 от "6892":
Никога не слагай японци и дизел в едно изречение че ще станеш за смях :) А за нивото на немците не се тревожи то е буквално недостижимо .Коментиран от #10, #23, #28
11:31 05.02.2020
10 6892
До коментар #9 от "до 6892":
Освен лозунги нещо смислено няма ли да кажеш?Коментиран от #11
12:03 05.02.2020
11 до 6892
До коментар #10 от "6892":
Сега ще ти кажа нещо много смислено - ходи си удари още 20 зелени палчета на поста че да ти се осмисли деня и да почнеш сам да си вярваш на тъпотиите :) Но това не променя фактите нали знаеш … ;)12:16 05.02.2020
12 Сука
12:17 05.02.2020
13 Интересно
Коментиран от #14
13:39 05.02.2020
14 гост
До коментар #13 от "Интересно":
Поправка , не следващата , а тази година ! Емисиите се изчисляват на база продадени през предходната , тоест 2020 г !! Така че глобата им е сигурна и то за години напред , щото нямат никакъв шанс с тия модели да влязат в норма ! Или просто трябва да спрат да продават в Европа , ама то и в Китай вече има квоти за електромобили и растат , та небъдна работа , ама нека си мечтаят петрофенчета за шестаци , хаххаха !!14:51 05.02.2020
15 Без разлика
До коментар #7 от "гост":
Кой каза,че е за Европа.погледни по-далеч от носа сиКоментиран от #18
14:55 05.02.2020
16 Някой си
15:05 05.02.2020
17 Този
До коментар #4 от "гост":
Само че забравяш, че Мазда в момента има най-добрият бензинов четирицилиндров мотор. Като се сложат още 2 цилиндъра ще има най-добрият бензинов 6 цилиндров мотор. Факти момчета, факти. Четете, образовайте се. Не всичко случващо се около ДВГ е свързано с дизелгейт и немчолята. Има още мноого много хляб да ядат всички докато стигнат Мазда по ефективност.Коментиран от #20
15:20 05.02.2020
18 гост
До коментар #15 от "Без разлика":
А за къде е ?? За Япония ?? Хаххахха !! Или за САЩ , дето май дори не продават , щото нямат местно производство , а вноса за такива бройки е на пълна загуба ?? Ееех , мечти , мечти петролофилски !! Естествено , че е за Европа , ама няма да ги огрее !!! Ако ще чакаш шестак от Мазда , няма да дочакаш , хахха !!Коментиран от #19, #29
15:42 05.02.2020
19 Ввв
До коментар #18 от "гост":
Хо хо хо,джендърите яко надигат гласец,но той почти не се чува.Спокойно,ще има миксерчета 1.2 литра с две турбини,100 конски сили,за останалите,които наистина разбират от автомобили,Мазда ще се погрижи!!!Коментиран от #42
15:47 05.02.2020
20 гост
До коментар #17 от "Този":
Ефективен и ДВГ в едно изречение е признак само на пълно невежество , експертен !! Няма и няма да има такова нещо , забрави !! Просто си отчитат парите за разработки , похарчени от глупост , щото после акционерите ще им търсят сметка къде са , не си правете илюзии !! Мазда до 2 години ще бъде изкупена , най- вероятно от Тойота и ще произвежда Приуси и електрички на същата с друга емблема , преживейте го !!Коментиран от #21, #36
15:47 05.02.2020
21 Този
До коментар #20 от "гост":
Ха-Ха-Ха. Ти ефективен с ел-недоразуменията ли го свързваш. Оо определено те са много ефективни и най-вече зимата при минусуви температури, където ефективността им пада двойно. Пък и да произвеждаш ел-енергия от въглища и да я използваш да си заредиш еко бръкмата не ми изглежда особено логично.16:27 05.02.2020
22 Иво
До коментар #2 от "Сектант":
Дачия кола ли е? Не се излагай ....17:16 05.02.2020
23 Никой
До коментар #9 от "до 6892":
Дизел японци Хонда 2.2 140к.с. В едно изречение и стана двигател на годината пред немските въглищарници. Имай на предвид, че това е първият дизел на Хонда17:58 05.02.2020
24 333
За зложелателите с електричкичките - Европа не е света и само ние сами се връзваме така. Най-разумно е да отворим завода за електрокари "9-ти Септември" , е който произвеждахме електрички, когато теслата е била блясък в очите на бабата на дрогаджията мъск
18:04 05.02.2020
25 Julio
Оценката на американските клиенти за боклука с батерията иначе е ясна - два седана (евтин и скъп), сув и... 1% пазарен дял след повече от десетилетие на пазара...
20:26 05.02.2020
26 12345
20:44 05.02.2020
27 Туранага
До коментар #6 от "6892":
Браво. Каза им го на германците21:17 05.02.2020
28 Туранага
До коментар #9 от "до 6892":
След проблемите на VW недостижими са21:21 05.02.2020
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Лудогорец8
06:58 06.02.2020
31 Inventor
Да патентоваш "шестак" е като да патентоваш топлата вода.
Шест цилиндрови двигатели се правят от време оно. Виж, ако в тоя двигател има някаква нова, конструктивна особеност е друга бира. Ама тогава се патентова НОВОСТТА, а не броя на цилиндрите (в случая).
Инак статията е в стил "Аз съм чел-недочел, ама искам да блесна със знания"
10:48 06.02.2020
32 тренчо
13:54 06.02.2020
33 Знаещия
14:59 06.02.2020
34 Мацда
15:58 06.02.2020
35 ceco
20:29 06.02.2020
36 Витан
До коментар #20 от "гост":
До 2г Мазда, ще купи Тойота, а не обратното, предстои голямото сливане...Четете, по често световните новини, не пишете свои измислици!22:19 06.02.2020
37 Слушай гостче
До коментар #4 от "гост":
Аз на пук на тебе ше си зема, хубав здрав японски автоматик, и също така и шестак, а ти братле си спи по зарядите станции с "екологичните" батерии на Ел. Автомобилчето10:32 07.02.2020
38 Пена
До коментар #2 от "Сектант":
А ти си сто години след маймуните. Как може да изтърсиш такава глупост.13:05 07.02.2020
39 Каруцаръ
13:32 07.02.2020
40 Бахур
23:59 07.02.2020
41 Иванов
15:00 09.02.2020
42 олеееееееее
До коментар #19 от "Ввв":
Заври си я в не-джендърския г.з тая Мазда.15:04 09.02.2020
43 Ивака
До коментар #4 от "гост":
Стига дрънка глупости бе момче21:56 09.02.2020
44 Красимира
https://krasimira.webnode.com
21:17 12.02.2020