Компанията AmMotors, заедно с университетски експерти, предлага първо да се претеглят плюсовете и минусите, за да се определи окончателното решение за покупката на най-оптималното превозно средство. Става дума за избор между хибрид и електромобил. Експертите открояват пет основни причини, поради които купуването на хибрид ще бъде по-изгодно в сравнение с това на електрически автомобил.
Достъпност и разнообразие на моделната гама в сравнение с електрическите превозни средства.
По-голям брой опции.
Липсата на достатъчен брой инфраструктура за чист електромобил, докато хибридът е по-малко капризен за зареждане.
Лоялност на дилърите към хибридите, тъй като процесът на продажби и поддръжка е подобен на традиционните автомобили с двигатели с вътрешно горене.
Въпреки масовата поява на електрическите автомобили, те все още остават затворена тема за много автомобилисти.
Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 29 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ШОФЬОР
14:45 02.03.2020
2 Jacques Yves Moineau
Коментиран от #18
15:35 02.03.2020
3 Jezza
15:55 02.03.2020
4 Боби
16:00 02.03.2020
5 Хахахахаха
16:21 02.03.2020
6 Сокол скитник
Коментиран от #10
04:19 03.03.2020
7 Японеца
07:36 03.03.2020
8 prizrak
Коментиран от #15
14:20 03.03.2020
9 Емил
16:05 03.03.2020
10 Blake
До коментар #6 от "Сокол скитник":
Поддръжката на един електромобил се заключава в това да зареждаш като свърши, и да сипваш течност за чистачки! Останалите отворковци дето са виждали електромобил само на картинка, ДГД!Коментиран от #14, #19, #21
16:26 03.03.2020
11 Александър
Коментиран от #12
20:23 03.03.2020
12 повтаряш
До коментар #11 от "Александър":
Пълни глупости.20:35 03.03.2020
13 Илко
Двата най големи пазара САЩ и Китай отбелязват 5% спад на електрички след орязването на субсидиите.
Тези коли не могат да се зареждат вкъщи по обективни причини - голямата зарядна станция на Тесла е 21 Квт!
Обществените зарядни са като кенефи на концерт на Металика - опашки с 3 часа чакане.
И най важното - самите коли са безумно скъпи.
Все още няма регулации за рециклиране на батериите. Но е въпрос на време.
Тоест ще стават още по-скъпи.
Това е изг.зица за снобари
08:49 04.03.2020
14 куку руку ку
До коментар #10 от "Blake":
И когато ти дойде време да смениш батерия или управляващият двигателя блок, разбираш колко е евтино смяната на масла, филтри, ремъци и т.н.Само за пример, преди 15 години имахме дизел-електрически мотокари... 1.8TDI върти генератор, а генератора захранва чрез честотен преобразувател трифазен двигател, който задвижва всички системи на мотокара.
На третата година инверторът на една от машините изгоря, цена за нов 7800 лв. На печелившите честито!
09:33 04.03.2020
15 Морков
До коментар #8 от "prizrak":
Ще има зарядни в БГ, ще има, спокооооооооКоментиран от #20
11:35 04.03.2020
16 Каруцар
19:35 04.03.2020
17 qwerty
10:53 05.03.2020
18 Имам и знам
До коментар #2 от "Jacques Yves Moineau":
Ти от света хабер си нямаш, по добре мълчи и слушай и се учи!12:20 05.03.2020
19 Гост
До коментар #10 от "Blake":
Първокласниците да тренират ченгелчета и запетайки, а не да умуват по форумите. Електромобилът не ти е като количката с дистанционно. Никога не си поддържал нищо, че да ръсиш мозък.16:39 06.03.2020
20 Гост
До коментар #15 от "Морков":
И зарядните ще ги сполети съдбата на тол системата. Спокоооооо16:41 06.03.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.