ФАКТИ.БГ

Какво е "позиция гепард" при електромобилите Tesla?

Публикувана: 7 Април, 2020 10:07
67 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3801
Какво е "позиция гепард" при електромобилите Tesla?
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 12 гласа.

Електромобилите Tesla ще разполагат с една нова функция, подпомагаща стартирането от място. Новата технология има за цел да направи американските електромобили още по-бързи при старт от място.

Новата функция е наречена „Положение гепард“ и според Илон Мъск ще направи старта от място много по-ефективен и зрелищен.

За целта Мъск ще научи колите си да спускат предната част и в същото време да повдигат. Тази "позиция гепард", ще направи така, че електромобилите да се подготвят за атака.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Така е
1 Отговор
Тесла трябва да затворят фабриките за 10 години, за да може ФВ да ги настигне!

Коментиран от #18


Оценка:
-12 +39

Йозеф
2 Отговор
"За целта Мъск ще научи колите си да спускат предната част и в същото време да повдигат."
Ко рече?

Коментиран от #7, #8


Оценка:
-2 +32

Не мога да разбера
3 Отговор
Как една марка излиза с иновации всеки месец, с подобряване на колите. А едни други марки правят едни и същи коли от 20 години?

Коментиран от #13, #20


Оценка:
-10 +29

борислав
4 Отговор
Тази поза порше я има от доста време .както и други автомобили.

Коментиран от #6


Оценка:
-19 +9

предимно прост
5 Отговор
Цените на петрола падат и всички ше минат на бендзин!Даже се говори,че тесла разработва редови седмак с три карбуратора!

Оценка:
-15 +16

Вярно да
6 Отговор

До коментар #4 от "борислав":


Като монтираш ниските пружини отпред и високите отзад, вярно така стои. Така стоеше, вярно едно време и Москвича на съседа. Явно го е правил за високо ускорение. На кое Порше са така, и кое Порше е с пневматично окачване? Освен мисля Тайкан!

Оценка:
-6 +8

Има се предвид
7 Отговор

До коментар #2 от "Йозеф":


Да повдига задницата. Изречението не е довършено.

Оценка:
-1 +7

гост
8 Отговор

До коментар #2 от "Йозеф":


Тъй като аз съм експерт по Тесла ще си позволя да предложа просто обяснение на тази много сложна технологична новост. Визуализирате го все едно че ядете и ходите по голяма нужда едновременно!!!

Оценка:
-7 +11

Behemoth
9 Отговор
Това е просто пи ар ...малки незначителни подобрения с цел реклама и поддържане интереса на инвеститорите ....хитър е ама това рано или късно ще му изиграе лоша шега ...просто нито компанията му струва толкова нито колите му ...надути цени..

Оценка:
-11 +9

Боби
10 Отговор
Малко да погледнем технически, ясно че не всички са наясно. Тази система може да дава ефект. При високо ускорение, предницата се вдига и когато имаш мощен мотор отпред, той може да не използва пълната си мощност, защото гумите може да започнат да превъртат. Когато предницата падне, а задницата е горе, центъра на тежестта се измества леко напред, като тава по-голямо тегло на предните гуми и така да използва повече мощност от мотора. Но това не е нужно при нормално каране, защото имаш кола която е балансирана нормално и ако е вдигната отзад и легнала отпред имаш лека задница, което не е добре за управлението при нормални каране. Това е само за бързо ускорение! Така, че идеята изглежда глупава, но всъщност може да е ефективна!

Оценка:
-6 +5

Бачо Киро
11 Отговор
Пълни глупости... Не спират да обясняват как не било спортна кола, а все се пънат с едното ускорение, дето два пъти на ден можеш да го ползваш.... Щяло да бъде по-зрелищно... Щяло са е по-бързо... Демек с колко?.0.1с? Уау.... Вземете си оправете ръждите, падащите брони, замръзващите врати още при 0 до -5 градуса и прочие важни неща за един автомобил, стига с тея лиготии за 15 годишни, да дрънкат по чатовете, оправете загряването... Аман от пишлигарски "екстри"...

Коментиран от #14, #16


Оценка:
-9 +10

Боби
12 Отговор
С други думи. При всяко ускорение, центъра на тежестта се измества назад. С тази система можеш да държиш центъра на тежестта по-средата.

Оценка:
-5 +8

Бачо Киро
13 Отговор

До коментар #3 от "Не мога да разбера":


Не ти се чудя, че си нямаш на идея и дрънкаш, как от 20 години правели едно и също, щом на тея глупости им викаш иновации...

Оценка:
-5 +6

Боби
14 Отговор

До коментар #11 от "Бачо Киро":


За една бензинова кола, която ускорява за 2.5 до 100 се хвърлят милиарди в разработки, за да може следващия модел да дава ускорение с 0.1 по-бързо! А Мъска го права само с един ъпдейт!

Оценка:
-6 +11

предимно прост
15 Отговор
Комшията каза,че жена ми знае тая поза с изместен център на тежестта напред.

Оценка:
-2 +7

Алфа Вълкът
16 Отговор

До коментар #11 от "Бачо Киро":


Ти кво се пънеш кат нЕмаш пари и за количка с дистанционно управление !

Оценка:
-7 +3

ами много е просто
17 Отговор
позиция ГЕПарт при електрокарите означава да гепиш на колкото се може повече хора парите докато не са се осъзнали как ги заблуждават...

Оценка:
-8 +11

SS41
18 Отговор

До коментар #1 от "Така е":


За целта Мъск ще научи колите си да спускат предната част и в същото време да повдигат." -Аве мъск .."Ела у Те-кеЙ -се-то , Ти покъжъм къ' стават тез работи с инвентара , не Аркадаш!
Стана ясно дори и на децата , че с леките коли просто Не си в "час" ..и сред 20.годинки -просто казано -НЯМА ДА ТЕ ИМА!
...И Реши, да се преориентираш към селскостопанската механизацая?
Ха Ха Хаа...Успех с начинанието-Правилно си се Ориентирал пич.
То не бяха, космос,марс, радио 'приказки'-аве там...Ерунди всякакви.

Коментиран от #19


Оценка:
-5 +5

Hellish
19 Отговор

До коментар #18 от "SS41":


И се мислите за интересни а не осъзнавате кво празни глави сте "аркадаш"

Коментиран от #33


Оценка:
-3 +4

Гост
20 Отговор

До коментар #3 от "Не мога да разбера":


Да въвеждаш глупости в продукта си не се нарича иновации. А на джендьовците без книжки само ускорение им трябва. Не може да кара, чака на автоплота, а щял да ускорява като ракета. Това е все едно да произведеш граната за деца. Мъск няма грам мозък в пъпеша на раменете си. Или има, но вие нямате.

Оценка:
-6 +7

Румбо
21 Отговор
Най-разумното решение на Мъск в последните няколко години бе да изнесе производството в Китай.Иначе всичко е точно,ама печалба нема.

Коментиран от #22


Оценка:
-3 +4

Зума
22 Отговор

До коментар #21 от "Румбо":


Той това нарочно го прави, да няма печалба! За да може хейтърите да имат опорка! Иначе и като тръгне и печалбата, ще се увеличат самоубийствата!

Оценка:
-4 +5

23
Този коментар е премахнат от модератор
24
Този коментар е премахнат от модератор
Хе хе
25 Отговор

До коментар #24 от "Driving pleasure":


Кошник е кошника ти пред блока, 30 годишния ти дизел на половин милион километра! А идиот можеш да кажеш на собственика на твоя кошник. А за Айкюто на собственика на твоя кошник няма да говорим.

Оценка:
-6 +6

Този
26 Отговор
Статията е доста кратка. Има се предвид че при стартирането на Launch controla предницата ще се смъкне още малко, защото с тръгването задницата ще клекне от голямата мощност. Ще има малко изместване на центъра на тежестта към предната ос с това допълнително снижаване на предницата.

Оценка:
-2 +5

Този
27 Отговор
Целта на новата добавка е да може сегашната топ версия на Модел S да бие двойно по-скъпият порше тайкан на 1/4 миля.

Коментиран от #67


Оценка:
-5 +4

Driving pleasure
28 Отговор
Виж ти... до къде го докарахме, да не може да кажеш на глупака, че е глупак щото ще му засегнеш нежната душица... както и да е!

Да натоварваш предницата при драг е безсмислено, трябва ти тежест на задния мост (освен ако не си с предно предаване) пренесената назад тежест е сцепление - цялата работа е просто поредната пърдяща екстра на друсаното афро - наслаждавайте се

Коментиран от #29


Оценка:
-5 +4

Боби
29 Отговор

До коментар #28 от "Driving pleasure":


Тежестта се измества от ускорението, ако не си наясно. Когато настъпи, предницата скача на горе. Това се опитват да избегнат, защото тогава предния мотор няма какво да задвижва, колелата превъртат. За това се прави, да не скача на горе предницата. Колата е с двойно задвижване и е важност да има тежест на двата моста не само на заден.

Коментиран от #30, #46


Оценка:
-4 +4

Driving pleasure
30 Отговор

До коментар #29 от "Боби":


Тя пак ще олекне предницата просто защото тежеста се премества назад, просто няма да е визуално видимо. Няма как да накараш трансфера на масите да се движи напред при ускорение, че да натовари предната ос ;)
Поредна залъгалка за любители на пърдящи екстри :)

Коментиран от #31


Оценка:
-4 +4

Боби
31 Отговор

До коментар #30 от "Driving pleasure":


Как не? Като повдигнеш отзад, тежестта пада напред! Как не? И при ускорението, ще се измести в средата, за да е еднакво върху двата моста.

Коментиран от #32, #35


Оценка:
-4 +3

Driving pleasure
32 Отговор

До коментар #31 от "Боби":


Даже и да си прав, в което не съм съгласен, тогава ще загубиш натоварването върху задния мост, ептен зле :)

Коментиран от #34


Оценка:
-5 +3

SS41
33 Отговор

До коментар #19 от "Hellish":


Праза е главата на Тая д'ето те родила с 3 грама пилешки мозък в кухата ти глава "аркадаш".
Колкото, можеш да разсъждаваш,толкова и от електрони машини е електро Котори -Вдяваш .."аркадаш"

Оценка:
-2 +3

Боби
34 Отговор

До коментар #32 от "Driving pleasure":


Това ще се използва, само когато ще ускорява, не постоянно. Така, че няма да оставя задницата лека. При ускорение от 2.5 до 100, ти е ясно, че за част от секундата тежестта скача назад. Така, че задния мост няма да бъде не натоварен.

Оценка:
-2 +5

перничанин
35 Отговор

До коментар #31 от "Боби":


Я и аз да питам , тя тая тежест сигурно е някаква течност и се мести постоянно, така както го разправяш. Даваш газ и пляс , премести се назад. Биеш спирачка , люс напред. Глупости на търкалета. Днес никой ли не учи механика? Ай, да не разискваме подробности за въртящ момент на задна ос , задай си въпроса защо истинските драгстери имат подобна конструкция, висока задница и ниска максимално отдалечена предница. Демек , нищо ново под слънцето.

Коментиран от #36, #37, #38


Оценка:
-0 +5

Боби
36 Отговор

До коментар #35 от "перничанин":


Браво, разбрал си го! Значи добре съм го описал, щом и хора като теб са го разбрали! Точно така е, като течност. При ускорение тежестта пада назад, при спиране-напред.

Оценка:
-4 +3

Боби
37 Отговор

До коментар #35 от "перничанин":


Точно това разпределяне на тежестта се използва и от пилотите, особено рали пилотите. При удряне на спирачка тежестта пада на предната ос, като колата завърта на където са завъртяни гумите! Но тези неща не са ти ясни, та незнам за какво да ти ги пиша!

Коментиран от #40


Оценка:
-3 +2

Боби
38 Отговор

До коментар #35 от "перничанин":


Да ти пиша ли и защо предните дискове на спирачките са по-големи от задните?

Коментиран от #39


Оценка:
-3 +2

перничанин
39 Отговор

До коментар #38 от "Боби":


Нали вече си го написал? Или не помниш 2 секунди?

Оценка:
-1 +1

перничанин
40 Отговор

До коментар #37 от "Боби":


Стига с тая тежест , имаш въртящ момент, имаш сила, имаш посока на силата , тежеста точно в това действие (тръгване) не участват активно (константа е ). Та може и да поназнайвам нещо. На теб изказа ти е неточен и върху него ти акцентирах. Може би знаеш за какво иде реч, но както и писателя на статията , не можеш да го обясниш.

Коментиран от #41


Оценка:
-1 +4

Боби
41 Отговор

До коментар #40 от "перничанин":


😂😂😂😂Тежестта не участвала!!! Паднах! Сега седни и си обясни в главата, от какво ти зависи сцеплението с пътя и за какво ти е важно сцеплението! Мощността и въртящия момент, няма да ти помогнат, ако нямаш сцепление с пътя, а сцеплението с пътя зависи от масата! Айде, ясен си колко разбираш!

Коментиран от #42


Оценка:
-2 +2

перничанин
42 Отговор

До коментар #41 от "Боби":


Тежеста , както казах е константа. Май не разбираш нищо от механика. Ще ти го обясня просто. Задницата тежи примерно 500кг. При тръгване , тя си е 500кг. При спиране си е 500кг, при движение все си е 500кг. Разбираш ли колко си далече от истината. Не ми е интересно да ти обяснявам какво е САПРОМАТ, а и го учих преди 20+ години.

Коментиран от #43, #44


Оценка:
-1 +2

Боби
43 Отговор

До коментар #42 от "перничанин":


А е много глупости пишеш, момче! Наистина си доста зле! Колко тежи драгстера отпред когато е спрял? И колко тежи при старта, когато е във въздуха? Защо в единия момент е на земята предната ос и като стартират, предната ос се вдига във въздуха?

Коментиран от #45


Оценка:
-2 +2

Боби
44 Отговор

До коментар #42 от "перничанин":


Не вярвах, че ще има човек който да спори за такива елементарни неща. Явно съм се бъркал. Ако сцеплението няма нищо общо с масата, ми кажи ако се пусне едно Порше със задно разположен двигател и една сходна кола по мощност и килограми с предно разположен двигател и задно предаване, кой от двата автомобила ще има по-бърз старт и защо?

Оценка:
-2 +2

перничанин
45 Отговор

До коментар #43 от "Боби":


Абе, ти наистина ли не можеш да хванеш какво ти пиша. Отиди и вземи един драгстер и му мери колко щеш задницата тя винаги ще си бъде една и съща, по ще ти е лесно с един пистов мотор. Как да ти обясня , че бъркаш понятията. Ти сега искаш да ти разяснявам основни понятия от физика и механика ли. Вземи учебника , прочети. За "момче" благодаря! Между другото, започни с триене ,вместо със сцепление. После си нарисувай оста на колелото, нарисувай посоката на силата на завъртане. После си задай въпроса , защо когато силата на въртене на колелата е насочена надолу, се повдига предницата. Прочети какво е въртящ момент. А и между другото никаде не съм писал, че масата не влияе на сцеплението, писал съм, че тя е константа.
Просто ми стана смешно как тежеста при тебе "скача" и безрезултатно се опитвам да ти обясня , че не тежеста скача, а е виновен въртящия момент (мярка на сила, която може да накара обект да се върти около ос). Ох , уморих се да споря с хора, чели само "Малкия принц".

Коментиран от #47


Оценка:
-2 +4

перничанин
46 Отговор

До коментар #29 от "Боби":


Явно не си карал кола с постоянно 4х4. Пробвай със Субару и ще разбереш ,че това което си писал в случая не е вярно . Натискаш газта и колата "ляга" , нито вдига предница, нито задница. Пробвай и ще видиш.

Коментиран от #48, #49, #50


Оценка:
-1 +3

Боби
47 Отговор

До коментар #45 от "перничанин":


Гледай сега мъжки, да започна с твоите примери. Един мотор тежи 200 килограма, когато стои на място да кажем има 100 килограма на всяка ос. Когато стартира бързо, предното колело се вдига, нали? Ти кажи къде отиват 100 килограма от предната ос? Във въздуха ли отиват? Не отиват ли, на задната ос? И колко става на задната ос? 200 килограма? Същото става и с Теслата, предницата се вдига, предната ос остава лека и тежестта се прехвърля на задната ос!! Направо ми омръзна да пиша! Защо на мотора предното колело се вдига във въздуха и мотоеиста трябва да скача отпред, за да натиска на кормилото, да не се обърне! И колко тежи отпред, като е във въздуха и къде са килограмите от предната ос?

Коментиран от #51


Оценка:
-3 +2

Боби
48 Отговор

До коментар #46 от "перничанин":


Мъжки, кажи ми сега, защо не се правят коли с 500 к. с. с преден двигател и предно предаване? Защо не ги правят така, нали отпред двигателя тежи, а задницата е лека? Защо ги правят с преден мотор и задно предаване? И акъл не ми давай, защото виждам че нямаш. Кажи, има ли кола с 500 коня с предно предаване и ако няма, защо?

Оценка:
-3 +1

Боби
49 Отговор

До коментар #46 от "перничанин":


Мъжки, като Субаруто започне да ускорява за 2.5 до 100 пак гледай дали не се вдига предницата. И като гледам колкото повече пишеш, повече затъваш и се излагаш, ама айде давай.

Оценка:
-1 +2

0000
50 Отговор

До коментар #46 от "перничанин":


Глей ся брат,аз със субару няма да пробвам щото като го наритам или ще му избухне кутията или мотора.предложи с нещо друго.с лада петица може ли?

Коментиран от #53


Оценка:
-3 +0

перничанин
51 Отговор

До коментар #47 от "Боби":


Започваш да схващаш. Ха сега прочето трети закон на Нютон, нагледно обяснява повдигането на предницата, като го разгледаш обстойно ще видиш, че в него няма m (маса) . Разбирш ли , защо продължавам да ти казвам, че по принцип разбираш какво ти пиша, но в предните коментари го разясняваш смешно и неверно - плаващи тежести (великите физици се въртят в гроба). Отделно както казах, при 4х4 това което си написал в горните коментари не важи. А и между другото, малко са ти остарели понятията. До скоро се говореше, че повече от 250-300к.с. на предно са неефективни, заради недозавиване. Вече има коли с над 300к.с. на предно и са си много добри. В скоро време ще има и такива каквито пишеш.

Оценка:
-1 +2

Боби
52 Отговор
В този Перник, явно не само вода нямат, ами и акъл! Но си написал и някой верни неща де! Виж, това е вярно, че колата се опитва да се завърти около задната ос! Точно това е! И за това се надига предницата! А като се надига предницата (олеква), тези килограми не се изпаряват а се прехвърлят на задната ос!

Коментиран от #55


Оценка:
-2 +1

перничанин
53 Отговор

До коментар #50 от "0000":


Пробвай с Ево и с него става, важно е постоянно 4х4. Тука спора е за Тесла с 2 мотора т.е постоянно 4х4 . Най - близо като усещане са тия двете. Не съм виждал още такава Тесла , но сигурно ще е нещо подобно.

Коментиран от #54


Оценка:
-1 +2

Боби
54 Отговор

До коментар #53 от "перничанин":


Пускам ти един клип. Около 4.10 минута стартират. Виж предницата на Теслата колко скача на горе, и остава предната ос във въздуха! Не сравнявай 4х4 с Тесла. При Субару имаш едно ДВГ с разпределителна кутия, а при Тесла имаш два мотора които работят за себе си. Когато предницата остане лека, предния мотор започва да превърта и намаля мощността. За това се прави тази система, за да не скача предницата. https://youtu.be/8I-6_H0haAw

Оценка:
-0 +4

перничанин
55 Отговор

До коментар #52 от "Боби":


Точно това се опитвам да ти обясня. килограмите си остават в предницата и задницата не става по-тежка. Въртящия момент е този който натиска задницата, а не тежеста. Силата на завъртане (ако е напраед) , посоката и е надолу, тя е тази която "натиска"надолу . Та както ти казвам , и акъл си имаме У Перник, а вода тука отдавна не се пие, доктор Радева ни е забранила.

Коментиран от #56


Оценка:
-1 +2

Боби
56 Отговор

До коментар #55 от "перничанин":


Офффф, айде омръзна ми! Сложи един кантар под предните гуми и гледай дали килограмите не падат! Сложи и един кантар под предното колело на мотор и като го вдигне във въздуха гледай колко килограма тежи предната ос!

Оценка:
-1 +2

Боби
57 Отговор
Гледай сега, перничанче. Рисуваш си една кола, слагаш тежестта по средата със стрелка на долу, да кажем че центъра на тежестта а е по средата рискуваме стрелката по средата и гравитацията винаги дърпа направо на долу. След това си нарисувай колата по баир и стрелката директно на долу и по надолнище и стрелката директно на долу. За да ти стане ясно на коя ос се прехвърля тежестта. Като направиш това, може и да хванеш за какво ти говоря, а може и да не хванеш. При колите с предно е ясно, че няма какво толкова да олекоти предницата, защото задните колела нямат въртяща сила която да опитва да вдига предницата. За това при тях ефекта не е точно, както при Тесла. Но си нарисувай рисунките, та може поне малко да загрееш за тежестта.

Коментиран от #58, #60


Оценка:
-1 +4

Електрошок
58 Отговор

До коментар #57 от "Боби":


При предно предаване на въртящия момент на колелата се противопоставя обратен момент върху задния мост и предницата олеква!Извод-независимо къде е двигателят се повдига предната част по посока на движението!Всеки въртящ момент на колелата предизвиква обратен въртящ момент на купето спрямо активния мост.

Коментиран от #59


Оценка:
-0 +3

Боби
59 Отговор

До коментар #58 от "Електрошок":


Така е. За това му писах на перничанчето, защо няма коли с предно по 500 к.с., но той си продължи със законите. И все пак не подскача толкова, като на Тесла, като въртящия момент от задните колела изправят предницата нагоре. Във всички клипове на драг, се вижда че при високото ускорение, предницата подскача доста. Явно губят малко от силата на предния мотор и за това правят новата система.

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +1

Електрошок
60 Отговор

До коментар #57 от "Боби":


Предното колело на мотоциклета се вдига,когато въртящият момент на задното колело превиши момента равен на произведението от междуосието и тежестта,която носи предното колело,а това е фактически обратният въртящ момент.

Оценка:
-0 +3

pbdan
61 Отговор
Според мен идеята е следната: При старт задният мотор вдига предницата и намалява сцеплението между настилката и предните гуми. С това смятам, че всички са съгласни. Това повдигане се улеснява от пружините на предното окачване и може би тук е идеята на Тесла. Преди старта предницата се повдига отпускайки пружините на окачването . При старт задният двигател вече сам трябва да повдигне предницата, но след части от секундата предницата се отпуска, колата вече се е ускорила и съпротивлението на въздуха поема притискането на предницата. По време на падането предният мост си е на настилката и също създава ускорение.

Коментиран от #63, #64, #65


Оценка:
-0 +1

Електрошок
62 Отговор

До коментар #59 от "Боби":


При драгстерите имаме огромна мощност и съответно въртящ момент при сравнително ниско тегло(състезанието е за ускорение все пак) и за добро сцепление основната тежест е на задния мост.За да се увеличи обратният въртящ момент се увеличава междуосието,а не тежеста върху предните колела.Но не им знам правилата и ограниченията и затова не мога да коментирам.

Оценка:
-0 +2

Електрошок
63 Отговор

До коментар #61 от "pbdan":


Има логика!

Оценка:
-0 +1

64
Този коментар е премахнат от модератор
Боби
65 Отговор

До коментар #61 от "pbdan":


Понеже изтриха коментара заради страницата, качвам копирано - - - - Новият режим на ланч контрола трябва да оптимизира още повече потеглянето от място. При активиране на Cheetah Stance електрониката ще снижава предницата на колата и ще променя твърдостта на амартисьорите, като задницата ще остава по-висока (подобна на стойката на гепард, канещ са да атакува). Така трябва да се подобри сцеплението и да се снижи подемната сила, тъй като позицията на колата няма да позволява под нея да влиза голямо количество въздух, а и играе аеродинамична роля (концепция, която във Формула 1 е усъвършенствана до най-малкия детайл от Red Bull F1).

Коментиран от #66


Оценка:
-0 +2

pbdan
66 Отговор

До коментар #65 от "Боби":


Леко да си доразвия идеята. Ако предницата е повдигната предварително и се пусне малко преди старта, тя ще пада надолу и задното предаване ще трябва първо да спре падането и чак тогава да се мъчи да я повдига. Предният мост все пак си има собствено тегло и той ще дръпне малко. След това са аеродинамичните сили на притискане.

Оценка:
-0 +3

Марин
67 Отговор

До коментар #27 от "Този":


Един умен отговор до тука. Да ме извиняват всички които по принцип се изказват вярно.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.