Last news in Fakti

29 Април, 2020 12:19 21 420 35

УАЗ ще изкушава немците с евтин кемпер

  • уаз-
  • уаз-452-
  • байкал-
  • кемпер

Уляновският автомобилен завод и руската компания "Люкс Форм" с бюджетен кемпер на базата на УАЗ-452, наречен "Байкал". Къщата на колела е разработена специално за западноевропейските пазари и най-вече Германия.

УАЗ ще изкушава немците с евтин кемпер

"Байкал" има повдигащ се покрив от армирано фибростъкло с фиксатори и амортисьори. Благодарение на него височината в салона се увеличава до 2 метра, а кемперът става 2.7-метров. За запазване на структурната здравина на каросерията отворът в тавана се подсилва с алуминиева рама.

УАЗ ще изкушава немците с евтин кемпер

Интериорът е разделен на две нива. На горното има двойно легло, а под него след разгъване на прикрепените към стените секции се образува още едно спално място. За целта облегалките на двете пасажерски седалки трябва да се сгънат.

УАЗ ще изкушава немците с евтин кемпер

В салона има шкаф, модулни мебели от MDF, напълно оборудвана кухня с вградена мивка и смесител, хладилник, 20-литрови резервоари с вода, плот и разтегателна маса.

УАЗ ще изкушава немците с евтин кемпер

Бюджетният кемпер може да се оборудва с пневматични елементи за увеличаване на клиренса и регулиране на твърдостта на окачването, шнорхел и гуми BFGoodrich All Terrain. Цената на доработката е 500 000 рубли (€6 245) независимо дали става дума за стара или нова "уазка".

УАЗ ще изкушава немците с евтин кемпер

УАЗ ще изкушава немците с евтин кемпер


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 62 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Няма спиране

    67 14 Отговор
    Тази уазка
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Шекспир

    74 11 Отговор
    Добро решение за супер диво къмпингуване но се съмнявам дали немците са фенове на такъв тип почивка
  • 4 смок

    57 40 Отговор
    Това беше вървежно точно преди 80 години.

    Коментиран от #6

  • 5 Гад

    47 19 Отговор
    И вече имат поръчка, за първата бройка. Поръчката е от Adria. Ще правят reverse ingineering за да откраднат now-how от руснаците. Особено са заинтригувани от иновативния газов котлон и двигателя с допълнително впръскване на етилов алкохол.
    Bestseller ever!
  • 6 Дидо

    24 10 Отговор

    До коментар #4 от "смок":

    То и сега е вървежно,но инмоделите от 70г на миналия век са по добре обурудвани от тая уазка ....
  • 7 Гошо

    20 12 Отговор
    Браво дано стане толкова успешен колкото G класата на Мерцедес която е кои
    Пие на УАЗ 469
  • 8 Бай Иван

    40 18 Отговор
    Оле майко, гледам и не вярвам на очите си!!!!!!!! Кога Германец ще купи тая кола!!!!!!!!

    Коментиран от #9, #17

  • 9 реалиста

    18 7 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Иван":

    някой немец от руски произход,че там са много
  • 10 Haha

    18 11 Отговор
    Узката освен за тежък off-road за друго не става

    Коментиран от #32

  • 11 Перник

    18 10 Отговор
    В Германия живеят 4милиона руснаци и още 12милиона източно европейци и турци! Пазар голям

    Коментиран от #18

  • 12 Jack Bauer

    16 6 Отговор
    Аз бих си го купил с удоволствие, но с друго подреждане на кемперната част отзад.
  • 13 Христо

    26 8 Отговор
    Кой щял да си го купи... Ми не знам колко от вас знаят, но има много немци кефещи се на лада нива... нас това ни учудва, но е факт.

    Коментиран от #19

  • 14 пенсионер

    11 1 Отговор
    яла маша каша.......и после - знаете какво ! става за тайгата или тундрата , когато ходиш за мечки или лосове !
  • 15 Барчо

    17 7 Отговор
    Няма по-проходимо животно от уазката от нейния клас. Едното естествено е за сметка на другото. Никаква возия, никакъв лукс и т.н. Глупост е да се прави каквото и да е в посока шир потреба. Но всъщност от написаното се вижда, че това си е един интериор, който се произвежда само по предварителна поръчка, така че по принцип си е една допълнителна ниша от която не боли.

    Коментиран от #22

  • 16 30 се пъти е по ефтина

    12 16 Отговор
    И сто пъти по проходима от Сичко друго .....

    Коментиран от #28, #33

  • 17 Алфа Ромео

    11 0 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Иван":

    Не е изключено, има и такива, особено когато цената е като на нов по голям скутер.
  • 18 Не забравяй източно германците

    7 10 Отговор

    До коментар #11 от "Перник":

    Тях западно германците не ги броят за хора и са с двойно по низки заплати.

    Коментиран от #20

  • 19 Ушанка

    7 7 Отговор

    До коментар #13 от "Христо":

    Те са мазохисти
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Мечо Пух

    10 7 Отговор
    Буханката завинаги. И след 200 години форевър.
  • 22 Гиф

    11 1 Отговор

    До коментар #15 от "Барчо":

    Унимог или Катерпилар с висока проходимост виждал ли си? С чупещи.полуоски и всяко задвижващо колело.

    Коментиран от #34

  • 23 Алфа Ромео

    6 2 Отговор
    Буханката има своите фенове там, някои германци я мислели като я видят зя реставриран олдтаймер а тя нова. Преди да я продават се правят там на място някои подобрения както на Нивата, антикорозионна защита, шумоизолация.
  • 24 Блядостан

    18 8 Отговор
    Точно този варел сте го пуснали в технологии? В казармата се спуквахме от подготовка в парка и този модел никога не успяваше да мине повече от 30км. преход без терминална повреда. Тия неандрелталци още не могат да монтират на задните врати обръщащи се панти...кемпер тръгнали да правят. Що не се занимават с барут и гилзи? Само от това разбират и скоро и това ще им се наложи да ядът.
  • 25 ponti

    15 8 Отговор
    Който е карал УЖаска му е ясно, че след преход от 100тина километра (по асфалт) пътниците ще са толкова изтормозени, че ще трябва да разпънат "кемпера" за 2-3 дни почивка, преди да съберат кураж за следващите 100км. Иначе като някакъв "сувенир" от миналото или за истински "хардкор кемпинг-офроудъри" сигурно ще е култово.

    Коментиран от #29

  • 26 ужас

    12 6 Отговор
    Стара грозотия.Никой нормален не би си го взел този варел.Хората на запад си купуват нормални кемпери ,а не подобни руски недоразумения.С това нещо докато стигнеш до мястото където искаш да къмпингуваш ,ще ти изпопадат пломбите.
  • 27 Хаха

    6 4 Отговор
    Изроди...
  • 28 Янко

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "30 се пъти е по ефтина":

    Качи си я на рамо и си я носи . Халал да ти е !
  • 29 Луд

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "ponti":

    Спрете се с тези джендърски изказвания.Много пък сте се изнежили.И това е машина за тежък терен не за аутобана.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Nissan Patrol

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Haha":

    И за това не става.Максимум на третия ден е дала фира.
  • 33 NissanPatrol

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "30 се пъти е по ефтина":

    Ха,ха.В голяма грешка си драги.
  • 34 Nissan Patrol

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Гиф":

    Колега,тези заблудени люде които хвалят този чорук едва ли са чували,а камо ли виждали какво прави Mercedes Unimog,Volvo C303,STEYR/PUCH Pinzgauer и др.
  • 35 Nissan Patrol

    0 0 Отговор
    Колега,тези заблудени люде които хвалят този чорук едва ли са чували,а камо ли виждали какво прави Mercedes Unimog,Volvo C303,STEYR/PUCH Pinzgauer и др.Между другото са с портални мостове.