ФАКТИ.БГ

Пет двигателя, които рядко изкарват 100 хил. км без ремонт

Публикувана: 4 Май, 2020 11:39
266 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 153919
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 216 гласа.

Макар да са несравнимо по-високотехнологични, мощни и икономични от предците си, съвременните двигатели по правило не могат да се похвалят с голям ресурс. Сложната конструкция влияе на надеждността и при някои агрегати се налагат скъпи ремонти още преди достигането на 100 000 км. Руският сайт Rambler състави класация на петте най-неудачни мотора, които често бъркат надълбоко в портфейлите на собствениците.

BMW N63b44


Този двигател, монтиран от началото на 2008 г., е първият масов баварски агрегат с V-образна конструкция и два турбокомпресора, но за съжаление са оказва проблемен. Показва склонност към прегряване в градски условия и понякога се налага ремонт след едва 40 000 км. Единственият начин собственикът да си спести непредвидените разходи е да кара по-спокойно и да не пришпорва мотора.

Volkswagen 1.4 TSI


1.4-литровият TSI се монтира между 2005 и 2015 г. на множество модели на VAG като Volkswagen, Jetta, Golf, Passat, Polo и Tiguan, Skoda Fabia, Octavia, Rapid, Superb и Yeti, Seat Altea, Ibiza и Leon и Audi A1 и A3. Газоразпределителният му механизъм се задвижва от верига, която нерядко излиза от строя след едва 60 000 км. Причината обикновено е водната помпа.

Mercedes-Benz М271 Е18 ML/AL


Проблеми с газоразпределителния механизъм има и М271 Е18 ML/AL, с който Mercedes-Benz оборудва някои от моделите си между 2002 и 2015 г. В ранните серии ангренажната верига понякога се разтяга още на 40 000 км. Впоследствие конструкцията му е усъвършенствана и надеждността се повишава значително.

Ford EcoBoost


Двигателите от семейството EcoBoost дебютираха през 2010 г., а еднолитровата версия спечели множество награди. За жалост това малко, но пъргаво моторче често се нуждае от ремонт преди достигането на 100 000 км заради високите натоварвания. Проблеми създават и роботизираните трансмисии, с които се съчетава.

Peugeot-Citroen EP6 (Prince)


Двигателите от това семейство с обем 1.4 и 1.6 литра са създаден с активната помощ на инженерите на BMW. Конструкцията им обаче се оказа неудачна. Характерни болести са високият разход на масло и бързото износване на газоразпределителния механизъм, а ремонтите преди 100 000 км съвсем не са рядкост.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 216 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Лъжа
1 Отговор
1.4 TSI тва е най-калпавият, най-чуплив двигател, пълен боклук, който за нищо не става.

Коментиран от #11, #30, #50, #161


Оценка:
-40 +631

Иво
2 Отговор
Само германски кочини.

Коментиран от #32, #82, #88, #130, #217, #221


Оценка:
-113 +412

гост
3 Отговор
Рено К9К

Оценка:
-105 +76

Боклуци
4 Отговор
Този 1.4 TSI и 2.5 TDI това са най най най отвратителни двигатели на Vw които за нищо не стават, язък че са ги направили да съществуват. По-добре щеше да бъде без тях и за марката и за колите.

Коментиран от #10, #21, #22, #31, #33, #56, #77, #89, #122, #134, #146, #155, #226


Оценка:
-30 +436

5
Този коментар е премахнат от модератор.
jар
6 Отговор
Това е малка част от проблемните двигатели на европейските модели,като тук дори не е посочен нито един дизелов а те са по разпространени.

Оценка:
-33 +213

МВР
7 Отговор
Subaru 2.5 H-4
Няма такава мъка. Още на 80 000км. гълта масло като за 3 БМВ-та

Коментиран от #23, #68, #105, #136


Оценка:
-48 +237

браво
8 Отговор
Електромотора издържа само няколко милиона километра. Само валовете се износваха заради високия въртящ момент в ранните Model S.

Коментиран от #16, #66


Оценка:
-103 +103

Така е
9 Отговор
Ха, добро утро! Driving pleasure да коментира издръжливостта на ДВГ и спокойната експлоатация до 1 милион километра!

Оценка:
-52 +37

Обиден
10 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


Защо пропускаш 1.4TDI и 2.0FSI на VAG?Те не са ли също боклуци "достойни" за тази класация?

Коментиран от #98, #124


Оценка:
-36 +257

Бай Хой с Магарето
11 Отговор

До коментар #1 от "Лъжа":


Погледни от хубавата страна на нещата. Като дойде ред за смяна на маслото, направо сменяш двигателя...

Коментиран от #139


Оценка:
-13 +224

Патил и препатил
12 Отговор
По-голям боклук от 2.2 на Форд Транзит едва ли има.........

Коментиран от #14, #15


Оценка:
-60 +129

Айде де
13 Отговор
как още не се изявил някой любител на 124-ките да обясни колко му е мъчно за тях и как издържали милиарди километри?

Коментиран от #36, #90, #94, #148, #182, #198


Оценка:
-102 +136

Вярвам ти
14 Отговор

До коментар #12 от "Патил и препатил":


особено ако имаш предвид стопено бутало заради дефектна дюза.

Оценка:
-9 +76

антрашпиц
15 Отговор

До коментар #12 от "Патил и препатил":


Има!!!Форд Фокус тдци 1.8-101-115кс-боклуци от класа:помпа и дюзи!!!

Коментиран от #167, #203


Оценка:
-25 +148

Мислещ
16 Отговор

До коментар #8 от "браво":


За сметка на това батериите сигурно излизат по-скъпо, отколкото да смениш двигател. И това без да броим първоначалната по-висока инвестиция.

Просто не трябва да се купуват напомпани малолитражки, особено от германците. Но и електромобилите не са удачни.

Коментиран от #18


Оценка:
-20 +141

Гост
17 Отговор
Карам Туран 2013 г. ТАКСИ на 430 000 км. На колеги най-малко са на 350 000 , а на-много на 750 000 км. .
Та за какво говорехме ?!!!

Коментиран от #39, #106


Оценка:
-159 +90

Да бе
18 Отговор

До коментар #16 от "Мислещ":


Батерията си е с гаранция. Така, че докато стане на 8 години, няма какво да я мислиш. Ако я сменят на 7 година, още по-добре.

Оценка:
-63 +32

TSI
19 Отговор
Нали правите разлика, пе 1.4tsi има няколко вариации?

Оценка:
-19 +58

Боби
20 Отговор
До 100 хиляди ремонти, а на 250 хиляди за смяна. Новите мотори си излизат със живот от производителя 250 хиляди километра на мотора. Бях качвал статия, за трицилиндровите мотори на Пежо, за които производителя дава 250 хиляди километра преди смяна.

Оценка:
-13 +92

Baiui
21 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


Забравяш че се говори за пробег под 100000км. 2.5tdi създава проблеми на доста по голям пробег даже първите на 150 коня карат повече.

Оценка:
-15 +70

фдфд
22 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


Е нали е ФВ, как така не е хубаво? Нали всички се мятат на немското, а в класацията има едно френско и то разработено заедно с немците. ФВ няма хубав двигател след железните 1.8 моноинжекция 90кс и 1.9тди с 90/110кс. Всичко друго е леш. На бмв само редови 6ц. 3.0 дизел е добър. Мерцедес също бяха светила с тения 6ц, редови дизел, но това време отмина. Миналият месец съседа смени двигател, 1.9тди, но този с помпа-дюза, целият двигател на парчета без каквото и да е предизвестие. Просто пълна скръб, сега не го кара, пуснал го е за продажба за следващата риба почитаща ФВ и непризнаваща нищо друго, ама човека години наред работи само заради немските си коли, хиляди левове за ремонти, за покупка на следващи и после продажба на ниска цена.

Коментиран от #27, #29


Оценка:
-30 +152

Ники
23 Отговор

До коментар #7 от "МВР":


Дайте конкретен мотор който да гори масло не под общ знаменател всички тройки или така сте чували някога някъде . Старите мотори на бмв бяха "железни" за разлика от новите.

Коментиран от #24, #60


Оценка:
-27 +69

МВР
24 Отговор

До коментар #23 от "Ники":


Имам предвид, че Субаруто което карах 6 години гореше повече масло от Три БМВ-та взети заедно ( нали все ги плюят че са масларки ). Не че 3-ките лапат. Иначе и аз незнам за мотор на БМВ който да гори масло при пробег под 100 000км.

Коментиран от #65, #108, #196, #244


Оценка:
-21 +52

справедлив
25 Отговор
Немското качество съвсем не е такова ,каквото беше едно време.

Коментиран от #48, #235


Оценка:
-12 +173

стоян
26 Отговор
Субару дизел =боклук дето му се пука алуминиевия глок от лагерите =който е виждал ,знае какво чудо на техниката е

Оценка:
-9 +121

антрашпиц
27 Отговор

До коментар #22 от "фдфд":


Мой комшия стана луд с тая помпа-дюза...

Коментиран от #171


Оценка:
-7 +72

справедлив
28 Отговор
И особено ако си купите немска кола внос от Италия. Там набутването ви е гарантирано . Италианците изобщо не се грижат за колите си . Карат ги докато грохнат. Това смяна на масло ,филтри -това са алабализми за тях ,само сипват тунджа и карат. Каквато и да е колата -тя ще се скапе при такъв режим.

Коментиран от #49, #141, #200


Оценка:
-43 +122

Random
29 Отговор

До коментар #22 от "фдфд":


Да не би 0.9 и 1.2 на рено да са по-здрави?

Коментиран от #37, #80, #123


Оценка:
-24 +56

Дали
30 Отговор

До коментар #1 от "Лъжа":


Разполагах с Leon - 1.4TSI, закупен нов 2013 г. След почти 5 г. и 140 000 км го продадох. Абсолютно никакви дефекти, проблеми. Само обслужване и здраво каране. За сведение на писачите от 2012 г. веригата е заменена с ремък в тези TSI двигатели.

Коментиран от #75, #133


Оценка:
-27 +69

Случаен
31 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


2.5тди си е много здрав, 5 цил, механична гнп, неслучайно освен на А6 и 100, се слага на Транспортер и Волво...

Коментиран от #40, #74


Оценка:
-37 +48

куку руку ку
32 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


Защото пропуснаха дизелът на Субару, който до 100 000 км. късаше колянов вал.

Коментиран от #185


Оценка:
-12 +86

Зелено
33 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


Проблема ни е, че си купуваме стара кола на 20 години и когато тя поради очевидни причини почва да не работи добре, се казва колко лоша била тя. Искаме да караме колата вечно, но след толкова време нормално да почне да се чупи. А и 2.5 като нов до 100000км не е толкова лош

Коментиран от #156


Оценка:
-30 +70

Гост
34 Отговор
Еко бууст е голяма шитня. Изпускателя вграден в главата. Водната риза е под всякаква критика.

Оценка:
-5 +54

Всички опити
35 Отговор
за даунтсайзинг за да могат да влязат в еконорма водят до кратък живот - по добре двигателя да стане като катализатора - просто да ги сменят заедно

Коментиран от #51


Оценка:
-4 +57

Човек
36 Отговор

До коментар #13 от "Айде де":


Щом настояваш...Не се определям като любител. Ама това е др.тема.Та закупих я на 600000км.Според километража и продавача.250/дизел.До сега е на близо 900000.Среден разход 7/100 и 1л масло на 8000км .Сменено цялото окачване на 800хкм. Двигател скорости без интервенции.П.П Вярно бавна е стара е но като реша да си "начеша крастата"вземам тази на синчето 340кс бензин.Понамества ми дъртите кокали и като я зареждам не гледам брояча все пак си пазя сърцето.........

Коментиран от #61


Оценка:
-21 +68

dsds
37 Отговор

До коментар #29 от "Random":


Ами не дават много дефекти, единствен недостатък е, че са масларки, инак от 1.5дизел на рено няма оплакал се, 1.6 също. Има толкова хора каращи нови рена и няма един сменил двигател, поне у нас. За сметка на това точно заради тси и дсг се правят отделни трийтс във форумите на ФВ, за да се говори кой кога е сменил двигателя и защо ФВ отказват да подменят счупените скоростни кутии. Имал съм рено с повреда в биелен лагер, типичното за модела, колата започна да чука и така ме кара 50км без да срине нищо, просто чукаше, но този дефект си се знае и за 200лв си готов. При ФВ само скоростите са няколко хиляди, като прескочи зъб заради веригата и двигателя е на кайма в повечето случаи, дюзите са издънка-ама пълна, дават проблем след проблем, работил съм в склад на бош и основното нещо бяха дискове и дюзи.

Оценка:
-13 +64

Сузуки Х 90
38 Отговор
Жената колело не можеше да кара като и го купих преди 14 години.Сички бордюри и дупки бяха уцелени....Още го кара нищо не съм сменял по двигател и ходова част...Ниииищо.....ааааа също корозията е нула.

Оценка:
-10 +55

Пабло
39 Отговор

До коментар #17 от "Гост":


"Та за какво говорехме ?!!! "-Говорихме за двигатели,та напиши с какъв мотор е твоят Туран! Има ли го в тук изброените?

Оценка:
-8 +34

Пабло
40 Отговор

До коментар #31 от "Случаен":


Колегата има предвид V6 2.5 TDI т.н""душегуб",а R5 е наистина корав двигател..

Коментиран от #53


Оценка:
-6 +44

Бат Боко от Брусарци
41 Отговор
1.9 TDI-100 коня на ВАГ вече 250 000 километра мърка. Предвиждам му още толкова.

Коментиран от #52


Оценка:
-11 +52

Антре
42 Отговор
Мазда 323 тд 2,0 90 коня на 250 000 км мърка като коте. Ще навърти още толкова без да съм пипал нищо по мотора. Освен че съм сменил ангренажният ремък когато беше на 150 000 км. Немскит еднодневки си ги заврете знаете къде.

Оценка:
-57 +60

чичка с порше
43 Отговор
купете си кайен - до 380 000 сменям само маслото и наливам газ, щото лапа по 20 на сто и на бензин не може да се кара. ако караш спокойно двигателя не вдига над 2500 оборота, което на 6 ск е около 150 км/час. минуси - много висок данък, крадат фарове и огледала, малко е нестабилна над 180 км/час и са много скъпи гумите! поздрави на всички!

Коментиран от #47, #113, #219, #237


Оценка:
-24 +81

Деянов
44 Отговор
K 4 M е най хубавия мотор на Рено

Коментиран от #45, #58, #114, #162


Оценка:
-6 +29

45
Този коментар е премахнат от модератор.
Иван
46 Отговор
Бусовите двигатели на Мерцедес Спринтер 315 ЦДИ, пълен боклук, избягвайте, блокират, не работят с нашата нафта, колкото и добро обслужване да правите, дюзите започват да пикаят, умиват двигателя и край. Питайте патило.

Коментиран от #102


Оценка:
-2 +60

Читател
47 Отговор

До коментар #43 от "чичка с порше":


Чиче, може да се кара и на бензин. Ама си си купил кола, която не е за теб :); И аз карам на газ - но е кола, която мога да си позволя и на газ и на бензин.

Коментиран от #86


Оценка:
-14 +45

4i4o Пичо
48 Отговор

До коментар #25 от "справедлив":


По скоро...немското камество,веме е китайско.😀

Оценка:
-4 +30

Тони
49 Отговор

До коментар #28 от "справедлив":


Бил ли си по сервизите на Италия за да говориш такива смешни неща?

Оценка:
-15 +38

Colt
50 Отговор

До коментар #1 от "Лъжа":


Ако ме питаш здравите и надеждни двигател на VAG групата не бяха директно впръскване като FSI TFSI TSI и тем подобни . Общо взето купуваш и като свърши гаранцията хвърляш или заменяш

Оценка:
-2 +23

Гост
51 Отговор

До коментар #35 от "Всички опити":


И от този даунсайзинг нуждата от рез части засили производството им до степен при която екологията пострада повече отколкото ако бяха запазили големите но яки кубатури.

Оценка:
-7 +29

Гост
52 Отговор

До коментар #41 от "Бат Боко от Брусарци":


А нещо за 110 коня версията с геометрия?През 7 месеца трябва да се чисти че се зацапва и влиза в авариен режим. До днес не съм намерил човек който да реши проблема без конверсия.

Коментиран от #67, #143, #186


Оценка:
-12 +19

Гост
53 Отговор

До коментар #40 от "Пабло":


2,5V6TDI му се сменят и валовете с ангренажа иначе хвърляш мотор.

Коментиран от #118


Оценка:
-6 +22

Италия
54 Отговор
Алфа 3 мотора на година

Коментиран от #163


Оценка:
-29 +17

Гост
55 Отговор
Най-здравият и дуракоустойчив бензин който съм имал е 1,6 моно инжексия на Опел Кадет. А най-добрият дизел беше 1,7тд 82 коня на Исузу. Нищо не искаше, само нафта.За 50х километра нито масла нито ремъци съм смеенял.беше работно магаре. Нямаше грам електроника. Палеше всяка сутрин зимата от раз.

Коментиран от #62, #248


Оценка:
-11 +68

Pako
56 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


А то пък 2.0tdi 140k.c е много хубав патка дюзи и турбина на поразия

Оценка:
-7 +38

57
Този коментар е премахнат от модератор.
Боби
58 Отговор

До коментар #44 от "Деянов":


Да найстина е добър мотор к4м но и f7p f7r f4r са добри мотори от бензивите и 1.9dtiсъщо е много корав.

Оценка:
-4 +19

Amerikaneca
59 Отговор
Германските са наи лоши ама гледам всички германски карат

Коментиран от #243


Оценка:
-23 +55

Мики
60 Отговор

До коментар #23 от "Ники":


15 годишно БМВ 525i, 6 цилиндров бензин, 250 хиляди км, никога не е доливано и грам между редовните смени на масло, хубав, безпроблемен двигател.

Оценка:
-6 +43

Е те това
61 Отговор

До коментар #36 от "Човек":


Е приказка. Точно ,ясно и кратко....И Ной вече вярно

Оценка:
-1 +9

Пост
62 Отговор

До коментар #55 от "Гост":


Исузу прави едни от най добрите дизели

Коментиран от #100


Оценка:
-8 +43

НисанСан
63 Отговор
2,2 дци - 100 киловата. Само дюзите са проблемни че с българска нафта се скапват след 300к КМ. Иначе Нисана са си корави машинки.

Оценка:
-6 +15

Пасат
64 Отговор
1.9 тди 90 коня 96г. Купен от Австрия на 360000 км. Сега е на 496000. Сменям маслото на 10000 и на всяка втора смяна го сменям заедно с въздушен и горивен филтър. Доливам около литър между смените. На бензиностанциите не е стъпвал. Всичкото нафта от трактори и тирове. Повече от половината километри които аз съм минал са със ремарке в което качвам по 600- 700кг по планински терен. Веднъж съм правил ремонт на окачването и смених предни накладки. Мой колега върши същото със рено лагуна на 280000. Мамата и се ева. ..За 5 години здраво не остана в нея.

Коментиран от #222


Оценка:
-8 +34

Н. Пецев
65 Отговор

До коментар #24 от "МВР":


Аз знам. Моето. На 4 години и 70000 км бензин 2.5 шестак. В зависимост от маслто между 3000 и 10 000км литър и то с пенсионерско каране. Гарантиран километри и като всички бмв е90 гори. Поне в Северна Америка.

Оценка:
-3 +15

балъци
66 Отговор

До коментар #8 от "браво":


Аз не смятам да си причинявам такава скука и да карам една и съща кола един милион километра.
Дреме ми на оная работа за електромотора, останалото знаете ли на какво ще е заприличало ?
Защо някой от вас не си купи милионник и не му сложи двигател на 100на хиляди ?

Коментиран от #126


Оценка:
-9 +24

Механик
67 Отговор

До коментар #52 от "Гост":


Не си случил на майстор 100%

Коментиран от #101


Оценка:
-2 +10

Субару 2,5 е чук
68 Отговор

До коментар #7 от "МВР":


Този мотор е чук, на 300 000км не пипва масло. Винаги слягам оригиналното масло. За тези дето си падат по простотии знам че ревът

Оценка:
-8 +17

Абе
69 Отговор
Аз си карам TSI-то и ви гледам в огледалото как ми дишате пушилката и хич не ми пука за некомпетентните ви мнения!

Оценка:
-56 +17

Селянин
70 Отговор
1900 кубика Мултиджет на Фиат е страхотен. Вече е на 500 000 километра и работи перфектно.

Оценка:
-7 +59

Азз
71 Отговор
И аз да кажа- най - добрия мотор е на мазда бензин 2000 кубика 115 коня. Осем дълги години го тормозех на газ . Навъртях му 200000 км. Незнам реално на колко беше преди това. На километража беше 123000 км на 10 г. Сега карам МЛ230 тия дни ще правим 400000 км. Пак е на газ . И на двете не се е налагало ремонт на двигателя. Само на мл-а трябваше да двалим главата заради пренавита свещ и след това е шлайфана и сменени гумички на клапаните.

Оценка:
-17 +11

72
Този коментар е премахнат от модератор.
Алфа Ромео
73 Отговор
Готино, БМВ мотора V8 с две турбини да се кара спокойно да не се тормози и ако имате късмат може да врътнете 80-100 000 км.!!!

Оценка:
-6 +39

Свтнат
74 Отговор

До коментар #31 от "Случаен":


За 2.5тди, който е V6 става въпрос.

Оценка:
-1 +8

Да прав си
75 Отговор

До коментар #30 от "Дали":


но след 2011 VW правят подобрение в двигателя преди това не пълна трагедия ами ТРАГЕДИЯ

Оценка:
-5 +10

DAS IST EINE GROSSE SCHEISE
76 Отговор
Мъртвородени, трошливи немски извращения с техниката.

Оценка:
-25 +27

kili auto
77 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


2.5TDI карал ли си че пипшеш аре по умната

Коментиран от #79, #249


Оценка:
-7 +3

2140D пушка
78 Отговор
На 140 хиляди км никога не съм имал проблеми с двигателя.
Дръжте си мерцедесите и бмв-тата!

Коментиран от #81


Оценка:
-7 +13

kili auto
79 Отговор

До коментар #77 от "kili auto":


не V6 a редови

Оценка:
-1 +6

добри
80 Отговор

До коментар #29 от "Random":


0.9 Е ЗДРАВ

Оценка:
-6 +5

Москвич 2140Д пушка
81 Отговор

До коментар #78 от "2140D пушка":


Само сипвам бензин и карам. Глупаците си смениха москвичите с трошливи БМВ-та. А на моя Москвич двигателят е на БМВ от старите!

Оценка:
-20 +21

Смешник
82 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


Това може да го каже само човек с много ограничен умствен и финансов капацитет....

Коментиран от #256


Оценка:
-11 +11

Шрьодер
83 Отговор
Този, който е писал статията е много не наясно с автомобилостроенето. Къде са френските кочини, доте стават само за курници????

Коментиран от #201


Оценка:
-38 +22

росрус
84 Отговор
В тази класация липсва един двигател, за който 100 хил км биха били гордност. Ванкеловия на мазда Рх8

Коментиран от #96, #103


Оценка:
-5 +34

Гост
85 Отговор
Хора спрете да купувате стари боклуци.от новото няма как да се оплачете имам куга 2.0 tdci 180cv 2018г.150000км без проблемна.проблема е в колите които вкарват.само погледнете в какъв вид и състояние ги вкарват от Италия. Проблемът не е марката нито производителите проблема е в колите които се продават в България,включително и новите са с по-долно качество от новите коли в европа двоен стандарт.

Оценка:
-7 +40

86
Този коментар е премахнат от модератор.
По тъпа
87 Отговор
Статия не бях чел. Едно че почти всичко е лъжа ами и никой не отчита фактора задкормилно устройство. Лично познавам човек който каквато и кола да е имал никога не отваря преден капак докато не светне нещо на таблото или докато просто спре

Оценка:
-2 +30

Бедни
88 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


Купувайте тогава японски, корейски ,испански и другин щайги нови или по 10- 15 години и се радвайте че немските коли са лоши . Не случайно сме на 28 място в ЕС и пишете със "самочувствие"!!!!!

Коментиран от #265


Оценка:
-19 +19

Толуп
89 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


Преди 20 год. имах ауди 2,5 тди.150 к.с. карах го 250 000 км. от ново. Двигателя не е имал проблем при нормална подръжка. Тези от новия фнос, уникати на реални 130 000 с един собственик 22 набор ,реално са па на 600-900 х. км. и е нормално да гърмят.

Оценка:
-3 +32

бай Шиле
90 Отговор

До коментар #13 от "Айде де":


Не съм виждал 124-ка на "милиарди километри",но на един милион съм виждал и не му личи.От твоето умно изказване даже не се разбира какво искаш да кажеш...

Оценка:
-3 +40

Japan РЪЖДА
91 Отговор
Ok имат трошливи но колко много имат?
На пасат слагат над 10
На авенсис макс 5
На акорд 3
Мазда 6 5
Импреса 3
Смешници

Оценка:
-12 +2

Xax
92 Отговор
4 германски мотора и 1 френски..конструиран от немци. Бмв, ауди и мерц- светата троица представени. Как да не се сетя за опита ми с ауди и TDI . Течаха масла по паркинга докато не реши да смеси маслото с водата. Най якия двигател който съм виждал на живо, не градски легенди е d4d 1.4 в ярисчето на майка ми което продадохме миналата година.на 420 хиляди км просто защото и взехме друга кола. Тойотата е била служебна в германия преди това и моторчето работеше като ново. Разбира се не трябва да се вярва на клишета, не всичко японско е топ..като калпавите митсубиши, френските нисани и екзотичните субару.

Оценка:
-14 +20

BMW
93 Отговор
Имам е39 дизел 3 хиляди кубика. Този мотор не пипа никакво масло и бих казал, че е един от последните читави мотори правени. Много здрава машина но за съжаление вече не са на малко години. За по новите направо не знам какво може да се купи специално в България, защото всеки знае, че масово караме стари котури... Харесвам бмв но за следващите поколения коли просто не знам с какъв двигател бих си купил.

Оценка:
-1 +23

Будала
94 Отговор

До коментар #13 от "Айде де":


Милиярди не карат, само милиони без тежки ремонти. Имам две 124 ки на 33 и 25 години, и двете са в по-добро техническо и визуално състояние от 80% от пласмасарниците до 5 години. Проблеми не създават, даже са скучни. Изключително приятни са за каране и пътуване, и леки за подръжка.

Оценка:
-5 +32

Гоги
95 Отговор
Почитателите на немските премиуми не могат да си намерят място след тази статия.. истината лъсна. Взеха да повтарят, че не били виновни двигателите, а това ,че у нас се вкарвали коли по на милион км от италия...само, че статията е от Руско изследване

Оценка:
-14 +25

перничанин
96 Отговор

До коментар #84 от "росрус":


Още като прочетох заглавието и се сетих за него (ванкеловия на Мазда). Слаба статия, аз имам малко по-различнен списък, губи ми се дизеловия боксер на Субару, щях да уточня също,че проблемния 1,4 (122 и 160к.с) на ВАГ с верига е този произвеждан до 2012г, следващия с ремъка си е добър. Също , бих уточнил, че на Форд 1,0 125к.с е по-проблемен.От моторчето със 100к.с се оплакват по-малко.
Губи ми се още едно "чудо" на техниката 1,3 Мултиджет на Фиат, но го има и в Опел Корса. Това нещо ако се "уцели" минава и 250 000 км. без проблем, но много нямат късмет и преди 100 000 се почват дюзи, турбо, сегменти, всички датчици . Чека свети и мига непрекъснато. Та с риск да разочаровам много от писалите , не са само немските проблемни. А, нарочно не искам да споменавам някои от френските, защото с тях съм си обещал да не се занимавам и френска кола няма да си купя (може би заради това имам все още коса на главата).

Оценка:
-13 +29

Ето
97 Отговор
Ви тема за размисъл "https://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/33980-eksperti-posochiha-markite-s-nai-nadejdni-dvigateli/?cp=2"

Оценка:
-0 +2

Дидака
98 Отговор

До коментар #10 от "Обиден":


Много са калпави и скучни, почти само масло, филтри, ремъци, накладки, гуми! Аз лично за по корав мотор, без поддръжка до 200000 км трудно се сещам.После верига,ремък,помпа и още толлкова.

Оценка:
-4 +5

Бай Петко
99 Отговор
БМВ ф10 530дизел 2010 2012год топ двигател само газ до ламарината само да го вземеш подържано и карано с истинско масло и гориво Австрия да е карано от австриец те това е двигател и кола

Оценка:
-8 +5

Гост
100 Отговор

До коментар #62 от "Пост":


Tc4ee1 - дизел на десетилетието през 90 те год.

Оценка:
-0 +4

Гост
101 Отговор

До коментар #67 от "Механик":


Явно и стоте други собственици във форума не са.

Оценка:
-1 +1

ели
102 Отговор

До коментар #46 от "Иван":


Напълно споделям твоето мнение.Купих буса Mercedes 315 CDI ( Код на двигателят 646 е) .С Сервизно минало в Mercedes пълна документация беше на 223.000 хил. км. На 235 .000 хил км ми грапира двигателят Преди да вляза в тунела на 100 м се чу лек шум ( пред тунела имаше аварийна лента 50-60.см най -много можи би 1метър ) и реших след тунела. След 250-300 метра шума се увеличи -беше с две ленти (не в България) двумях се да спра или не -Опасно е! изминах още 300-400 метра шума се увеличи когато излязох вече тракаше.Извиках пътна помощ и го закарах на майстор (не в специализарания сервиз на Мерседес ).Първото което ми каза EURO-4 Нали и ? Да- му отговорих на колко хил . 235.000 хил/км- казах му.Добре "Те рядко изкарват 200.000хил/км". Гледах майстора и си мислих "Той ли не е добре? или аз ?) наивния който мислише че Мерседес значи качество Мерседес значи 1.000.000км(имам пред подържан).Това когато го споделих нашите " многознаещи " ме оцениха с отрицателни точки.Въпрса ми е ? Човек колко наивен и глупав трябва да е? писах за да знаят истината. Вече никога никога немска кола.

Коментиран от #121


Оценка:
-8 +24

Гост
103 Отговор

До коментар #84 от "росрус":


РХ8 или РХ7? Осмицата е Ремезис - новия, който е по-добър.

Оценка:
-3 +0

онзи
104 Отговор
Сега е момента всеки да си похфали таралясника колко е запазен,колко малко харчи и каква извънземна здравина има за 35те си години на този свят...

Коментиран от #132


Оценка:
-3 +19

Ха ха
105 Отговор

До коментар #7 от "МВР":


Немските легени колко еурстчета има да тичат докато доближат звездната марка идея си нямаш липиди фолксов дарак да видиш

Оценка:
-11 +5

106
Този коментар е премахнат от модератор.
безпартиен
107 Отговор
Двигателите издържат много само ако се карат с КАЧЕСТВЕНИ горива!!!!Това в България е много трудно с обикновен бензин или дизел!С Ситроен Гран Пикасо 1.6 HDI 110 к.с закупен в България вече 380 хиляди без ремонти по двигател,съединител,скоростна кутия!С VW Туран 1.6 ТДИ 105 к.с. вече 230 хиляди също без ремонти!Всичко е до горивата-ОМВ макс моушън дизел или ЕКО авио дизел!Масло не се долива до смяната му-през 20 хил.за Ситроен и през 30 хил.за ФВ!!!

Коментиран от #127


Оценка:
-8 +18

Ха ха
108 Отговор

До коментар #24 от "МВР":


Още един любител на швабско легени

Оценка:
-7 +7

ели
109 Отговор
Само бих искал да добавя към статията с двигателя.-Нито една контролна лампа или нещо друго да е светнало . Искам да отбележа двигателят " заминава" а няма нищо което да показва .(Повече от 30 години съм шофъор подобно нещо не съм очаквал и не можех да повярвам).

Коментиран от #264


Оценка:
-2 +13

Viktor
110 Отговор
По-здрава машина от Ауди 80/Б4, 1.8, 90 к.с. не е правена и няма да се направи. Тия кошници бият по всички показатели всичко останало. Това нещо няма чупене и не ръждасва. Уникален автомобил!

Коментиран от #117


Оценка:
-9 +30

Рено 1.5 dci
111 Отговор
Купено ново 2015 г до момента 150 000 км една смяна на ангренажен ремък на 92 000км и диссове предни и нищо друго. Кара се с всякааква нафта от безиностанции според мен до 250 000 никакви проблеми няма да има. Смяна на масло през 10 000 км в рено дават 15 000 0w30. И аз съм на мнение нова кола нямаш грижи.стара кола само ядове

Оценка:
-5 +14

Тони
112 Отговор
От 8 години карам Peugeot 307 бензин 109коня 390000км, не знам какво е майстор. Железен мотор

Оценка:
-8 +13

Ха ха
113 Отговор

До коментар #43 от "чичка с порше":


Мноу ги обичам Поршета дет са гъзифицирани

Оценка:
-3 +19

томазо
114 Отговор

До коментар #44 от "Деянов":


какъв е тоя мотор,най доброто рено е меган от 1996-2000 бензин 1.6 90 к.с.

Коментиран от #174


Оценка:
-9 +4

Старата школата
115 Отговор
ЕДИН ДВГ,ЗА ДА ИМА ПРОБЕГ ТРЯБВА ДА Е КАЧЕСТВЕНО ИЗРАБОТЕН ДА НЕ Е ФОРСИРАН И ДА Е КОСТРУИРАН ОТ ИНЖЕНЕРИ,НЕ ОТ МЕНАЖЕРИ.НЕ МОЖЕ ОТ 1.6Л МОТОР ДА ИМАШ 180к.с. И ДА ЧАКАШ ПРОБЕГ 200000км.

Оценка:
-3 +24

Бат Мута
116 Отговор
До тук всички изказвания на технически неграмотни хомосапиенси от поколение Z и поколение Х демонстрират знания по ДВГ колкото АБОРИГЕНИТЕ.

Оценка:
-9 +16

Б4 дизел
117 Отговор

До коментар #110 от "Viktor":


А 1.9 ако си го гледаш да не би да се чупи, няма значение дали на Б3 или Б4

Коментиран от #147


Оценка:
-4 +8

118
Този коментар е премахнат от модератор.
Стоян +
119 Отговор
От 20 г. карам само дизелови Ситроени от по-големите, никакви проблеми, капак на двигателя рядко отварям, палят винаги, добра возия, никакви претенции към горивото, не пушат като немските...

Оценка:
-8 +23

Бай Юрган
120 Отговор
Най здравият мотор е на Toyota 4 runner v 8.

Оценка:
-7 +5

Наблюдател
121 Отговор

До коментар #102 от "ели":


Купи си Москвич приятелю. Млад си и си прескочил този етап.

Коментиран от #191


Оценка:
-3 +6

Аз от Варна
122 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


Ей всички сте големи разбирачи,кога си карал 2.5 на wv че говориш.Аз пет години карам такъв и няма проблеми,или четем из форумите че някои умник решил да го кара с масло м10д иайде боклук двигателя.Така е в бг всички са разбирковци.

Оценка:
-4 +14

Милен
123 Отговор

До коментар #29 от "Random":


Те не са на Рено, а на Нисан.

Оценка:
-1 +3

Пец
124 Отговор

До коментар #10 от "Обиден":


Нз какъв зор си виждал от 2.0 фси, но при мен е 200000км от нов и е в перфектно състояние!

Оценка:
-6 +7

125
Този коментар е премахнат от модератор.
Pe6o
126 Отговор

До коментар #66 от "балъци":


1.9 cdti 150 к.с. на Опел е доста добър мотор!

Коментиран от #149


Оценка:
-13 +1

Маслара
127 Отговор

До коментар #107 от "безпартиен":


Почти ти повярвах, че караш тди 30 000 с едно масло. Не е като да нямам същия и след 8000 вече се усеща, че маслото е за смяна. Представям си на 30 000 как блъска двигателя в коша :D или си глух, или нямаш никакъв усет..

Коментиран от #189


Оценка:
-4 +21

чичи
128 Отговор
Дбре че ги има немските и още накой други тарги че сервизите ще гладуват пък и парите нямя да си похарчим.

Оценка:
-4 +16

129
Този коментар е премахнат от модератор.
АLFA Q 4
130 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


ТИ КВО СИ очаквал. Да са италиански или японски

Оценка:
-5 +6

гощо
131 Отговор
Мой познат караше служебно БМВ с този 4,4 V8 с две турбини! Колата беше адски бърза,но сменяха цял двигател,новият на нямаше 30 хил. инжекторите почнаха да пикаят,изобщоооо........Но колата беше адски бърза,предвид,че е 7-ма серия!

Оценка:
-2 +19

Горски
132 Отговор

До коментар #104 от "онзи":


Ами добре. D27DT. 337 К километра. Отварям капака само за обслужване по тефтер.

Оценка:
-0 +5

Шкода
133 Отговор

До коментар #30 от "Дали":


Не съм разбирач, но имам собствена горчива статистика. Октавия 2014, 1,4tsi 140 кс. 7 степенен автомат. 4 месеца преди да изтече гаранцията смених глава на двигателя, мехатроник, а като изтече гаранцията и водна помпа.

Коментиран от #172


Оценка:
-1 +19

Гроздан Грозев
134 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


Не съм съгласен за 2.5 то

Оценка:
-5 +2

135
Този коментар е премахнат от модератор.
Вань
136 Отговор

До коментар #7 от "МВР":


Или лъжеш, или не си поддържал правилно автомобила в сервиз за боксерови мотори, няма друга причина да пишеш това!

Оценка:
-2 +8

137
Този коментар е премахнат от модератор.
138
Този коментар е премахнат от модератор.
Bai hoi
139 Отговор

До коментар #11 от "Бай Хой с Магарето":


Хахахаахах и така винаги караш чисто нов автомобил на 16 години.

Оценка:
-1 +1

ВАСКО
140 Отговор
Карам 1.4 TFSI 2018Год производство ----ГОРИ МАСЛО ОКОЛО 3 ЛИТРА НА 10 ХИМ КМ,В СЕРВИЗА КАЗАХА ,ЧЕ Е НОРМАЛНО-В МОМЕНТА КОЛАТА Е НА 48 000КМ,КОЙТО ИСКА ДА СИ ЖАЛИ ДЖОБА ДА НЕ СИ И ПОМИСЛЯ ЗА ТАКОВА НЕЩО.

Коментиран от #142, #166


Оценка:
-3 +20

един от стадото
141 Отговор

До коментар #28 от "справедлив":


горе долу си прав. То пълно щастие няма. Вземаш от Италия, ламарините биват, за мотора се ослушваш, вземаш от Германия- обратно. Те магазинските вече не стават, менкат си само емблемите и айде на пазаря. Особено след тия обединения и размени на компоненти, части и цели проекти дори. Пълна какафония. Вземи фаувето, 100марки държи, фани едната удари другата вече. Щом Ламбо и Ауди вече са с един мотор, чао рагаца..Французин и японец, тези пък другите, манджа с грозде. Ади нема нужда. Ще търсим старите бараки преди двеилядната, ама и те свършИха..

Оценка:
-2 +17

жоро костов
142 Отговор

До коментар #140 от "ВАСКО":


Аз за това отдавна съм се отказал от немските прехвалени двигатели,който всъщност създават само проблеми,ако искате здрав и надежден автомобил то това са кия и Хюндай.

Коментиран от #145, #266


Оценка:
-9 +20

селянин от обеля
143 Отговор

До коментар #52 от "Гост":


Нема такъв филм баце, просто ако не я крепиш като пенс не зацапва геометрията

Коментиран от #151


Оценка:
-2 +6

Случаен
144 Отговор
Аз имам Пежо 307 беше закупено чисто ново на 90 000 му се прави ремонт на двигателя не мога да твърдя за другите марки нищо но за Пежо съм съгласен

Оценка:
-7 +13

145
Този коментар е премахнат от модератор.
А 1.8tds 2.5tds що ги забрави
146 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


1.8tds и 2.5tds това са най скапаните двигатели на бмв след това са 2.0d и 316i

Коментиран от #152, #233


Оценка:
-3 +14

Гост
147 Отговор

До коментар #117 от "Б4 дизел":


1,9 с тая механична инжекция просто не ми го споменавай. Яли сме му попарата. Да не говорим каква рядкост са му някой чаркове.

Оценка:
-3 +6

Мер. Бенц .
148 Отговор

До коментар #13 от "Айде де":


Ами за 124 ките няма какво да се коментира в статия за боклуци . Те подлежат на коментар в класация за вечните машини .

Оценка:
-0 +14

Гост
149 Отговор

До коментар #126 от "Pe6o":


Опел отдавна нямат добър мотор. Последният им милионник беше 2.0 16В 150 коня с червения капак.

Оценка:
-0 +10

Рено лагуна
150 Отговор
И аз да кажа карам Лагуна 98 2000 115 к. с масло елф 5/40 газ бензин уникален мотор кола ракета освен една билета нищо друго не съм пипал на350000 хл редовно и качествено обслужване и имам кола звяр

Оценка:
-7 +4

Гост
151 Отговор

До коментар #143 от "селянин от обеля":


Точно това ми казаха всички които съм питал. Искала постоянно да я настъпваш, че да не трупала нагар. Е каква е тая кола, която трябва да се кара постоянно на ръчка?Купих си кола за возене.Купих си проблем.

Оценка:
-0 +8

Гост
152 Отговор

До коментар #146 от "А 1.8tds 2.5tds що ги забрави":


2,5тдс е абсолютен боклук.

Оценка:
-1 +11

Пичове
153 Отговор
Всеки си мисли, че като се вкарва от чужбина и километрите са били на 500 хил.км и ги връщат! Ами не винаги е така! Просто колите вече толкова си издържат, на 200 хил. километра се хвърля! Пиша за нови модели, а не за 25 годишни.

Оценка:
-0 +8

един от стадото
154 Отговор
де го оня дето оплю оная старата Мазда, дето е нова в раздел Ауто. Слагайте я на старта с някоя нова зализана европейка, която ще да е. Ще я погребе в годините, ще я забрави и ще пердаши още толкова.

Оценка:
-3 +8

Vw 2.5 TDI 163hp
155 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


Значи като я вземеш на 300к+ км. Смазана от каране и настъпвам като за последно по немските ауто-бани,без кой знае каква подръжка ще е боклук естествено.Моят Пасат 2004г е със точно такъв мотор 2.5 TDI 163 к.с. и код на мотора BDG - държа да кажа че от както съм го купил (ОТ МАГАЗИНА) ядове не съм имал .макар че е леко пипнат до 212к.с продължава да се държи доста добре относно резервни части(няма нищо вечно ) и ако всичко се подържа навреме а не чакаш да се счупи и тогава да го смениш ,колата винаги ще е като нова .

Коментиран от #215


Оценка:
-4 +8

Мер. Бенц .
156 Отговор

До коментар #33 от "Зелено":


Тук се говори за нови до 100 000 км. а не за 20 годишни .

Оценка:
-1 +8

Конфуции
157 Отговор
Те и соцколите не изкарваха 100.000 км без сериозен ремонт по мотора... какъв е извода? БМВ, Мерц и Ауди.. мечтата и гордоста на панелния мишок всъщност са станали надеждни колкото лада, москвич и ЗАЗ. Продължавайте да си баете, че японското било това и онова и се мислете за мафиоти в премиумите 6та ръка..те без вас автосервизите ще затворят

Оценка:
-8 +12

Как става това
158 Отговор
Отварям един учебник за ремонт и експлоатация на автомобил и чета за новите и по-старите двигатели , ще се въздържа да спомена марката . При старите (дизелови) мотори заводско допустимата хлабина между бутало и цилиндър е 3 стотни , двигателя не е толкова натоварен , и от личен опит знам , че почти не пипа масло от смяна до смяна . Новият мотор на същата база , натоварен с друга турбина бегач , и луфта между бутало и цилиндър скача на 5-6 стотни заводско , за да не задере от по високите натоварвания , съответно гори масло , това значи , че живота му заводско е съкратен на половина , наред с другите различни пошибалки , които могат да се счупят всеки момент . Като се чудите защо новите автомобили станаха мана небесна за автосервизите.

Коментиран от #168


Оценка:
-2 +25

Гост
159 Отговор
Карайте нови коли и ще спрете да ревете,старите колкото и добре да изглеждат са на 500 000 - 800 000км

Оценка:
-3 +13

898
160 Отговор
Карам Ровър Дефендър от 13г. Противно на всички и всичко джипа е на 423 000 км. и всички агрегати в него работят.Не съм го юркал! Обслужва се редовно от грамотен механик!

Оценка:
-2 +7

bbb
161 Отговор

До коментар #1 от "Лъжа":


Зависи как караш имам приятел неговия над 500 хиляди И няма никакви ядове

Оценка:
-0 +5

blqblq
162 Отговор

До коментар #44 от "Деянов":


R 9 M е супер двигател 1.6 Нисан/Рено

Оценка:
-0 +8

Ваг
163 Отговор

До коментар #54 от "Италия":


Това да не е ваг

Оценка:
-2 +1

Pa4o70
164 Отговор
Какво да искаме от компютри на колела! Мечо Пух го е казал :"Колкото повече ,още повече." Което иде да каже "Количествените натрупвания водят до качественни изменения" или просто казано , КОЛКОТО ПО-СЛОЖНО Е НАПРАВЕНО ЕДНО НЕЩО ,ТОЛКОВА ВЕРОЯТНОСТТА ДА СЕ ПРЕЦАКА Е ПО - ГОЛЯМА !" ТОВА Е ИСТИНАТА ДРАГИ МИ СМЕХУРКОВЦИ! Няма голямо значение дали са го направили германци,японци,корейци и т.н. .Ние сме просто консуматори за всички.Важни са печалбите !

Оценка:
-1 +19

Майсторо
165 Отговор
Господ здраве да им дава че направиха тия мотори, та сервиза вечно да е пълен и да има работа!

Оценка:
-4 +12

viki lexus
166 Отговор

До коментар #140 от "ВАСКО":


1.4 tfsi 2018 г. - това новият модел със 150 коня - нали така...поне новия 1.4 турбо бензин 2018 г. не го ли подобряват малко поне???

Оценка:
-1 +1

Дрън дрън
167 Отговор

До коментар #15 от "антрашпиц":


1.8 дизел на Форд е безсмъртен.На по новия фокус вече са френски мотори.по не изкарват

Оценка:
-8 +4

един от стадото
168 Отговор

До коментар #158 от "Как става това":


щом и вечния Ролс-Ройс слага мотор на беемве вече, работата е ясна. Добре, че минава по 5км на година само, пак ще е вечен. С тия обороти, с тоя даунсайзинг съвсем изтрещяха. Кой ти мисли за купувача вече. И без сегменти ще ги пускат, Ото ще се гръмне ако е жив. Тука няма място вече за разбирачи и фенове, а за дебел портфейл. А за тези, които го имат дреме им за стадото. Коли и жени/законни/, смяна по две на година. Любовниците не броим. М/у впрочем те от сенокосачки не се интересуват, а как върви алъш вериша..Стадото да го ду ха

Оценка:
-1 +6

СЪЩИЯ
169 Отговор
Охооо, ехаа, всеки който желае да се развива в тази област може да пита, да се интересува, да споделя измерените изменения и да подлага на съмнение нещо което не е разбрал, обаче така се и учи и допълва интерес, хоби, и т. н. и разделяй и владей е изход когато не се объркват нещата😘

Оценка:
-0 +3

Bai hoi
170 Отговор
Питайте ушевите с новите шкодилаци. Преговаряха с еуратек да поемат маслото дет трее се долива че на 1000 патрулки по 3 литра на 10к км ще им дойде на нагорно на МВР-то.

Коментиран от #173


Оценка:
-2 +9

София
171 Отговор

До коментар #27 от "антрашпиц":


За да станеш луд трябва да е най малко на 350хил. км.

Оценка:
-1 +3

Дали
172 Отговор

До коментар #133 от "Шкода":


Аз също не пледирам да съм специалист, нито съм фен на определена марка, модел, двигател. Просто казвам собственият си опит с конкретен модел.
А и след него купих нов СУВ с 2.0TDI. За пръв път взех 2 дизела заедно, досега само бензин.
Всичко е въпрос на късмет, съчетан с възможности, са съжаление.:)

Оценка:
-0 +1

един от стадото
173 Отговор

До коментар #170 от "Bai hoi":


плюеха старата Астра, ама май ще излезе цвете пред тая натоканата

Коментиран от #176


Оценка:
-1 +8

Деянов
174 Отговор

До коментар #114 от "томазо":


1,6 16v 107к.с.

Оценка:
-1 +3

Nissssan
175 Отговор
Не че нещо ама YD22DDTI са корави нисански двг. Японеца си знае работата. При добра поддръжка изкарват 1м КМ.

Оценка:
-3 +7

Бай хой
176 Отговор

До коментар #173 от "един от стадото":


Астрите са лесни за поддръжка. Не знам с киата как е хавата, че те нали и такива взеха. Уж ги дават много здрави Ма знаеш ли. Аз съм с Мазда 2.0 бензин за сега нема ядове,освен малоумните спирачки които или задържат или криви дискове или директно блокира апарата. като я пържа по Тракия си подхарчва масло но от смяна до смяна по малко от литър. Сипвам мотул 5 30

Коментиран от #183, #184


Оценка:
-1 +5

Бай хай
177 Отговор
Форд ли и то Фокус...бегай и не се обръщай..

Оценка:
-3 +6

Никой
178 Отговор
124 дизел без значение от мотора това е легенда и да искаш трудно ще го счупиш.последната която карах 200д направо ми събра очите 80х не и бях сменял маслото на колко километра беше господ я знае качвай Шипка скъса се единия маркуч на радиатора колкото градуси имаше на таблото толкова направи. Спрях на върха няколко кофи вода срязах маркуч стегнах го с скоба налях водила и газ.? Коя кола го може това?

Оценка:
-3 +9

Никой
179 Отговор
Френска жена да френска кола никога. На речното емблемата като на порно звезда между краката на строена 2 хя дако не ти влезе единия другия резерва а фр. лъв обърнат с гза към шофьора като го на псува да му е по наблизо.

Оценка:
-10 +7

Гого
180 Отговор
За двигателите на Пежо
"Толкова са лоши " че 1,6 hdi го слагат на поне 4 марки ванове. Плус Пежо 307 а със сигурност и на още много разновидности на Пежо.
Първата 307 изкара 16 години и 300 хиляди на километража. Върнах я на скрап на самоход
Никога не съм сменял предница задница двигател не съм пипал нито скорости .
За десетте години които има в тази кола
Сменях само масло и ремъци.
Е да само че колата я карам в Англия
За мен турбо двигател всичко което ти даде над 300 хиляди километра е просто подарък и късмет независимо каква марка е

Оценка:
-1 +6

Гост
181 Отговор
Това не може да бъде, немските коли не се чупят а тука са първи в класацията. Аз като по глупав си карам фиата и нямам никакви ядове.

Коментиран от #192


Оценка:
-5 +7

Иво
182 Отговор

До коментар #13 от "Айде де":


Мъчно ми братле и то много. Преди доста години ремонтирах една на 1065000 км. Беше за радиаторче на парното. Много ме кефеха на времето. Сега съм на възраст човек и си търкалям правнучето й. 2011 година. Нека си ги плюят, аз пък си я знам като здрава кола. Поддържам Спринтери с по 18 места със същия двигател в една далечна държава и издържат много - 300-400 хил. мили и ги продават след това, та не знам кога се чупят. Вии си лайте, ни ми пречите :)

Оценка:
-1 +5

един от стадото
183 Отговор

До коментар #176 от "Бай хой":


Toчно. И аз съм на японка, марка не казвам щото хиените това чакат. 100 коли смених/образно/, от как съм с нея мога да свърша и някоя и друга работа. Като ония ракети, стреляш и забравяш е. Успех с Маздюхата.

Оценка:
-2 +1

един от стадото
184 Отговор

До коментар #176 от "Бай хой":


и един съвет от мен, ако приемеш. Слагай 5 на 40 масло. Много топло лятото вече бе..

Оценка:
-1 +3

Иво
185 Отговор

До коментар #32 от "куку руку ку":


Защото статията е за двигатели на които се налага да се прави ремонт.Субаруто, като скъса вал няма ремонт дето да го съживи. Само нов мотор :)))))

Оценка:
-0 +7

Ади
186 Отговор

До коментар #52 от "Гост":


Цапа щото нея държиш в обороти

Коментиран от #262


Оценка:
-4 +5

един от стадото
187 Отговор
Пълно със злобари във форумите, особено в авто разделите. Албанеца като кара 80/100 мерцове да не е фтасал, и той като нас. Бе човека споделя, заделил, купил една брантия като тебе, кво се правиш на велик. Успокой го, дай му съвет ако можеш, нищо че кара друга марка. А не с чука по главата и бам в трапа.. В Северна Корея май са най- добре, такъв дерт поне нямат. За другите в друга тема.

Оценка:
-1 +6

FORZA ITALIA
188 Отговор
Аз винаги съм знаел че немските прехвалени автомобили са първи в класацията по чупливост, затова си карам Алфата и нямам никакви грижи.

Оценка:
-10 +9

безпартиен
189 Отговор

До коментар #127 от "Маслара":


Явно четеш между редовете!Горивото,горивото е важно!С нормален дизел от Бургаската рафинерия маслото трябва да се сменя около 8000 км!!!!А и двата автомобила са обслужвани само в оторизираните сервизи на марката съобразно сервизната програма!!!!Всички ковсумативи са единствено от тези сервизи!А това за горивата е мнение на сервиз Ауди във Виена и за да изкарат толкова километри двата автомобила,значи са били прави хората!!!

Оценка:
-1 +3

ретро фен
190 Отговор
За това карайте коли до 2000 година , някъде до там правят най здравите и красиви автомобили , всички след 2000 година е боклук и бездънна яма за пари.

Оценка:
-4 +14

Някой си
191 Отговор

До коментар #121 от "Наблюдател":


Купих си Москвич 1360 през 1984 г.Чисто нов от Мототехника.Много бях доволен.Продадох го на 110 000 км без никакви проблеми.Железен двигател,сменях само накрайници.

Оценка:
-4 +8

Cck
192 Отговор

До коментар #181 от "Гост":


Класацията е руска,а там френските и италианските коли не ги броят за живи.Дизеловите автомобили не са много разпространени .Качеството на горива и масла е като тука,метеорологичните условия са кофти и от там проблемите с по-технологичните мотори.

Коментиран от #204


Оценка:
-3 +7

Ferarri
193 Отговор
Купи си ФИАТ да не те е ЯД.

Оценка:
-6 +7

Opel astra-F TD исузо 82к.с.
194 Отговор
Ей това е надеждена и здрава кола със ефтина поддръжка. Който я притежавал знае за какво става на въпрос .

Оценка:
-0 +9

195
Този коментар е премахнат от модератор.
Hellish
196 Отговор

До коментар #24 от "МВР":


Аз кара 31 годишна Е34-ка не знам на колко хиляди е, но е на много и не пипа маслото. Сега дали са правили ремонти дали са сменяли гумипки на клапаните не знам. Знам, че беше занемарена и че ремакът и беше разтегнат преди да го сменя. За специалистите които ще кажат какъв ремък те са с верига. M20 двигателите са с ремък което е прекрасно. Не слагайте всичко под общ знаменател, на времето колите са ги правили както трябва

Оценка:
-1 +6

Харди Субару
197 Отговор
Карам Субару 1.5R пълен боклук харчи масло дори и след ревизията на главите и регулаж клапани които е предписано от производителя това се прави на 100К км но аз незнам на колко км е реално автомобила може би ако се прави ревизията на време и маслото се сменя с оригинално на 10К км хора са ми казвали че други мотори на Субару искарват и над 300К км
Всичко е до късмет и зависи от предния собственик

Оценка:
-0 +5

Бай Ставри с млекото
198 Отговор

До коментар #13 от "Айде де":


Нали знаеш, че у Перник на 124 купе викат ВЕЧНИО,!

Оценка:
-1 +6

Шпека
199 Отговор
Явно само си карал употребяван к9к,200 000км,ангренажен ремък на 110к масла и филтри и мотора пее

Оценка:
-2 +0

Шпека
200 Отговор

До коментар #28 от "справедлив":


Селски,не е точно така,карат по този начин само когато решат да си сменят автомобила,но той е убеден че колата му ще бъде разфасована в моргата а не че ще и се даде втори щанси в България

Оценка:
-2 +3

Макрон
201 Отговор

До коментар #83 от "Шрьодер":


Френските нямат място в тази статия, тя е за трошливи коли. За нормални хора, без претенции за състезатели, които да въртят гуми на кръстовищата и да се правят на джигити с 20+ годишните си немски кочини .

Оценка:
-6 +4

Румбо
202 Отговор
Един познат си караше Алфата(дизел,естествено) с патешка мас!Какъв ли е бил тоя двигател???Ако не беше напуснал птицекланицата-още щеше да кара така....

Оценка:
-1 +9

Алфа
203 Отговор

До коментар #15 от "антрашпиц":


Форд 1.8 тдди 90 коня постоянно помпа

Оценка:
-0 +6

Гост
204 Отговор

До коментар #192 от "Cck":


Блажени са вярващите!

Оценка:
-2 +2

Гошко
205 Отговор
Хонда Сивик англичанка 1.6 бензин 1996г.490000км.дребни ремонти на газ е 7/100 никакви проблеми

Оценка:
-1 +8

Хаха
206 Отговор
Купих си голф 3, 1996, комби 1.6 aft, газ от Италия/дето били мундари/. Стара баба от тези дето ги подаряват на джамбазите. Не гори масло, прекрасен автомобил. Преди съм карал само стари рена. Едно разбрах-перничани не били прости хора!

Коментиран от #240


Оценка:
-5 +14

Тишо
207 Отговор
Само Хонда!

Оценка:
-0 +6

Некой си
208 Отговор
По здрави от японските нема а тия немски френски и италянски нужници са само за скрап.

Оценка:
-3 +4

E92 M3
209 Отговор
Аз съм с 4.0L V8 S65 на BMW, 20 градско със 100 бензин. Смених превантивно биелни лагери на 95к км, защото тия двигатели имат кусура да ги износват пребдевременно заради малкия толеранс и гъстото масло 10W60

Коментиран от #223


Оценка:
-1 +4

Георги
210 Отговор
Само 1.9 тди всичко друго е боклук

Коментиран от #211


Оценка:
-5 +6

Guest
211 Отговор

До коментар #210 от "Георги":


Само 1,9jtdm.

Оценка:
-1 +4

Марко Макарони
212 Отговор
Само 1.9 JTD 16V - няма убиване тоя катър!!!!

Оценка:
-2 +4

Neznam
213 Отговор
Вектра ц 3.0 cdti v6 никога повече за пръв път си бях купил германска кола в живота и след нея никога повече германска каквато и да бъде там s class мес клас върнах се към японското

Оценка:
-0 +7

Honda crv
214 Отговор
Да видя мнение за 2,2 дизел на Хонда.

Оценка:
-3 +2

Душе
215 Отговор

До коментар #155 от "Vw 2.5 TDI 163hp":


Не тоя за двигател пише човека , за 150 к.с. става дума и аз имах 163 коня освен 1 умна дюза на 400000 км друго не се случи.

Коментиран от #216


Оценка:
-0 +2

216
Този коментар е премахнат от модератор.
217
Този коментар е премахнат от модератор.
Razbirach.
218 Отговор
Кий ви е казал че дизело е за леки автомобили? Той е за трактори и предимно Танкове.

Оценка:
-3 +6

Vag
219 Отговор

До коментар #43 от "чичка с порше":


Както е казал народа , Порше на газ и Бентли на лизинг само в БГ можеш да видиш :)

Оценка:
-0 +13

Vag
220 Отговор
Плюете VAG, може би с право .
Аз карам ново Кади 1,4 TGI (което е газово отимзиран 1,4 TSI и стигам за 12 лв до София . С още 12 се връщам в Русе.
Колата има гаранция 200 000 км и ми е все тая какво ще се случи на 80 или 10 хиляди .

Оценка:
-3 +7

Сашо
221 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


Е ти сигурно караш некое Пежо или Рено френски боклуци е кой ше направи по хубави коли от немците бе аз карам Голф на 28 години и е без забелешки

Оценка:
-6 +4

Лагуна
222 Отговор

До коментар #64 от "Пасат":


Моята Лагуна 2.0 RXE, 115 к.с. я карам от 2004 г. Взех я на 150000 км. Вчера стана на 380000. Не съм пипал двигателя и никога не съм доливал масло. Поздрави!

Оценка:
-3 +6

Е93 М3
223 Отговор

До коментар #209 от "E92 M3":


Да, този е добре известен проблем, казваш превантивно, как бяха старите лагери, аз съм вече на 70 хиляди и се чудя дали не му е време вече...

Оценка:
-0 +3

GioReboff
224 Отговор
Е за тва Опеларката си е терминаторка братле...нямам предвид ръждивите кадети,омеги и калибри,а чистак новите от 2017 нагоре 😉

Оценка:
-2 +3

GioReboff
225 Отговор
Аз карам 1.4турбо 140 коня 38.000 км. Зафира модел 2017-ка
Не е Ферари но е супер широка и ми пасва на 2-та метра пергели.Не е изобщо мудна в града е огън а на аутобаня 200 не ги чуства изобщо

Оценка:
-0 +2

Ония
226 Отговор

До коментар #4 от "Боклуци":


1,9 мотора 105 коня, чупи бутала като вафли

Оценка:
-1 +1

Карах Шкода Фабия
227 Отговор
Шкода Фабия,която беше на 407000 кил.След 200хил.смених сегменти белни лагери повдигачи и шлайфах главата с труда 750 лева след след третата смяна на веригата на 209 хил.е хвърлих.Шавролет нубира на 570 хил кил комшия направи ремонт.

Оценка:
-0 +4

Funny
228 Отговор
До вчера всички коментиращи караха само чисто нови коли взети от магазина...след тая сатия пишат ,че колите им по на 25-30 години и по на половин милион километра и нагоре... и всички без проблем, отваряли капаците само течност за чистачки да наливат.. СНЕШНИ СТЕЕЕЕ !

Оценка:
-1 +12

водач на МПС
229 Отговор
Друго си е пежарката - 405. Гаранция на мотора - 600 000 км без да пипаш нищо. На всеки 150 000 сменяш само обтегачи с ангренажен ремък. Първа смяна на водна помпа - на 300 000. Плюс подмяна на четки стартер и абтернатор. Плюс смяна на съединител. На всеки 60 000 сменяш накладки - дискови - предни и задни. Това е. Сега седи в гаража и чака ... Чака да се опарича и пак да го юрна на пътищата български.

Коментиран от #253


Оценка:
-2 +5

Molia za Mnenie
230 Отговор
Може ли съвет какво мислите за двигателите на ОПЕЛ 1,4л,4 бутала между 87 и 100 коня ...Слагат се на опел адам ....читави ли са ?????

Оценка:
-2 +0

VIS
231 Отговор
Всички са разбирачи а 90% от тях карат малолитражки а другите 10% имат нещо по голямо и си мислят че тяхното е най.....Когато имате пара и имате гараж с 10/15 автомобила и отделно още 5 който постоянно се сменят с по нови чак тогава може да дадете адекватно мнение. ..а кола втора употреба е като котка в чувал -отваряш чувала и каквото излезе дали ще мърка и гали или ще ти съдере кожата е 100%чист късмет......само разбирачи притежавали 2до5 коли в живота си и всички втора употреба малолитражки и може една нова накрая на изплащане също малолитражка Дания Рено Пежо Хонда и всякакви евтиняци а ако е БМВ или Мерцедес е дизел и това е историята на коментиращите тук......

Оценка:
-6 +3

Мама Fiat Torino Italia
232 Отговор
Fiat Bravo 1.4 12v ремонт на 20000км.

Оценка:
-2 +3

Аз не съм ти
233 Отговор

До коментар #146 от "А 1.8tds 2.5tds що ги забрави":


БМВ 2.5тдс притежавам от 2006 година. Около 2010 година правих ревизия на мотора. Сменил съм гарнитури всякакви по мотора, масла - всички, маркучи - всички, водна помпа с метална турбина и термостат. Това е всичко. Колата в момента е на 23 години и на 807 635 км. Окачването е изключително здраво и към днешно време евтино. Най важното за този мотор е оригинална водна помпа с метална турбина или заместител, но само една фирма прави правилни метални турбини със ъгъл на лопатката! Всички останали са с прави лопатки! И после собствениците ревът: скапана кола само прегрява! Не, не е скапана колата, ти си скапан, че не може да я поддържаш адекватно

Оценка:
-1 +7

Рори
234 Отговор
Ок съм да ги правят колите да изкарват по 5 години и да се сменят но тогава да са им такива и цените, а те цените си растат.

Оценка:
-0 +3

235
Този коментар е премахнат от модератор.
Уточнение
236 Отговор
Не съм съгласен със статията...Говоря от 100% реален опит (може да съм изкарал късмет), но бях много резервиран към EcoBoost, преди да го карам. Карах 1.6 - 160 коня, 1.0 - 140 коня и на двата им "навъртях" над 150,000 км. и нямах абсолютно никакви проблеми. Спомням си, че на единия веднъж бях заредил някакъв кофти бензин и запуши нещо по катализатора...(еднократно). След 150,000 км. - 1.6 двигателят нямаше никакъв проблем (но го върнах), а малкото двигателче 1.0 - 140 коня действително започна да прави проблеми - но все пак е "изстискано" до 140 коня, и въпреки че е 3-цилиндъра си върви изумително доволно. Най-големият недостатък беше, че с този двигател (1.0) предницата на автомобила е лека и при мокро време и особено сняг има огромен проблем със сцеплението при изкачване. При сняг, има проблем изобщо - дори 5 см. равен терен.

Оценка:
-2 +3

Реалист
237 Отговор

До коментар #43 от "чичка с порше":


Ха-ха, типично - порше на газ😂😂😂!

Оценка:
-0 +5

команчи
238 Отговор
до178. Единствен Москвича може да го направи. Лада също от старите.

Оценка:
-0 +2

Бмв масларки
239 Отговор
Откакто Пежо си правят сами двигателите ,вече нямат проблем.Карам 1.6, 2018 и не гори масло.1л за 30хил км доливам,което е нищо.

Коментиран от #257


Оценка:
-4 +1

опа
240 Отговор

До коментар #206 от "Хаха":


купил си си кола 1996 набор и се хвалиш с това? кое му е прекрасното на тая антика? че има ел.стъкла и климатик може би. може и да е била здрава кола 90-те, но отдавна са и изяли душичката.

Коментиран от #250


Оценка:
-4 +1

Без коментар
241 Отговор
Най големия боклук който знам е ВАГ-ът
Единствения прехвален толкоз е бил 1.9TDI немския голям тракалник трябва със закон да ги забранят защото виждам че много младежи вагаджии му се кефят колко малко харчел и колко здрав бил а зад него еко катастрофа а плащал нашия данък 60 лева е от каде на каде ?!?!
Карам дизел да но не е ВАГ но го обслужвам от до без ремапи чипове премахване на ЕГР катализатори и куп куп още!

Оценка:
-4 +6

Бай Хой
242 Отговор
Аман от немски катраници

Оценка:
-1 +5

Геле
243 Отговор

До коментар #59 от "Amerikaneca":


Свързано е с зад-кормилното устройство и желанието за много кончета. Едно е да се опитваш да прекарваш семейството си с 1.6 бензинка френски ван и друго е с 3.0 турбо дизел/бензин немски джип. Нещата се променят обаче, нека видим как ще е след още 10-15 години, колите по пътищата може да са други марки

Оценка:
-0 +3

Асс
244 Отговор

До коментар #24 от "МВР":


Мойто 2008 316и е на 210к км и харчи 200-300мл на 10000 км все още. Това се случва лятото като се качат температурите и го карам на магистралата с 130

Оценка:
-4 +2

Потребител 1
245 Отговор
Може ли мнение за голф 5 ,105 к.с.Ако някой е имал такъв, моля да сподели дали си заслужава

Оценка:
-0 +2

Андро
246 Отговор
Не знам за вас ама аз карам голф 3 и съм доволен от него 1.8 . 75 коня сменям масло и филтри и го гоня като луд и пак не дава никакви дефекти не го сменям с никоя друга кола.

Оценка:
-0 +3

Тодоров
247 Отговор
Последния здрав мотор от Фолксваген е 1,9 105к.всичко друго е боклук. Аз лично карам 1.9-116 кс. Не е проблемен мотор.

Оценка:
-0 +3

И икономичен
248 Отговор

До коментар #55 от "Гост":


Между 4 и 6 на 100. Добър двигател

Оценка:
-0 +2

Ха ха ха
249 Отговор

До коментар #77 от "kili auto":


Такива като теб са късмет умнико

Оценка:
-0 +1

Хаха
250 Отговор

До коментар #240 от "опа":


Разбира се, че се хваля. Върши ми идеална работа, не ми бърка в джоба и има още бая душичка в нея. Има това-онова. Колата е за оттук до там. Твоята сигурно има криле и се привързва към компютъра на НАСА.

Оценка:
-0 +4

Ford
251 Отговор
Най най големия боклук е .... TDCI ..... FORD MONDEO 2000кубека.Е нема по голям боклук.

Оценка:
-0 +4

Препатил
252 Отговор
По голям боклук от Смарт няма. След него е Дачия и веднага след тях Рено. Точка по въпроса.

Оценка:
-1 +3

Водач на МПС,некомпетентен си
253 Отговор

До коментар #229 от "водач на МПС":


Немските автомобили са по-добър избор от френските.

Оценка:
-4 +1

Radi
254 Отговор
Имам Фолсфаген Джета - набор 1986 година . Никакви проблеми , а на над 600 хил. км. Не го заменям за нищо.

Оценка:
-0 +2

Потребител 2
255 Отговор
Моля за мнение за хонда сивик 1.7

Оценка:
-1 +1

ВАЗ 21102 Б/МЕТАН
256 Отговор

До коментар #82 от "Смешник":


754 000км.и един камикадзе ме размаза до тотал.

Оценка:
-0 +2

Стрелата
257 Отговор

До коментар #239 от "Бмв масларки":


Караш дръжки такова няма ощте в бгооо

Оценка:
-2 +0

Мале мале
258 Отговор
Колко коментари... Има всякакви марки хубави коли, въпроса е кой обича да пие кафе по сервизите... Аз не съм от тях. Както и половината свят от богатата му страна, дори и най-вече в пустинята. Само Тойота. Качество и надеждност. Без дизел, само бензин и хибрид. Дизела е за камионите 😁😁😁. Поздрави на всички.

Оценка:
-1 +2

Мале мале
259 Отговор
Че като се замисля и от бедната. Не само шейховете карат масово Тойоти, ами и в цяла Африка просто нищо друго не оцелява 😁😁😁

Оценка:
-2 +1

НЕезаразен
260 Отговор
Броят несполучливи двигатели е правопропорционален на броя некадърни майстори!!!

Оценка:
-0 +2

НЕезаразен
261 Отговор
Броят несполучливи двигатели е правопропорционален на броя некадърни майстори!!!

Оценка:
-0 +2

Гост
262 Отговор

До коментар #186 от "Ади":


Голяма кола викаш. Ако не я държиш на обороти ще се чупи. Страхорна кола са направили вагажиите.

Оценка:
-0 +1

Сигурно
263 Отговор
Абе ей да си го кажем честно, пишещите тук до 2000г си карахте жигулите на газ и мечтаехте за 124ките и Е30ките от дъвките турбо Сега с тоя "нов внос" големи разбирачи станахте Висите пред банките за заеми да си купите коли 20та употреба и да я изплащате много след като е отишла в моргата,нагледал се бях на разбирачи, карачи и състезатели още ги гледам по новините, за щастие от 19 годишен живея далеч от меката на автомобилистите България 99% от вас не са критерии за компетентно мнение господа!

Оценка:
-0 +1

264
Този коментар е премахнат от модератор.
Шфаба
265 Отговор

До коментар #88 от "Бедни":


Ми лоши са.

Оценка:
-1 +0

Вярно
266 Отговор

До коментар #142 от "жоро костов":


Напълно съм съгласен,имам Хюндай много съм доволен и не е заменям за нищо.Въпреки че е стар кош от 2006г. и е с малак мотор 1.1 63кс.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Симеон Дянков
Финансовият министър коментира икономическото положение на Гърция
След 5 г. Гърция ще изглежда като България, защото в момента положението там е трагично"

Още бисери