Макар да са несравнимо по-високотехнологични, мощни и икономични от предците си, съвременните двигатели по правило не могат да се похвалят с голям ресурс. Сложната конструкция влияе на надеждността и при някои агрегати се налагат скъпи ремонти още преди достигането на 100 000 км. Руският сайт Rambler състави класация на петте най-неудачни мотора, които често бъркат надълбоко в портфейлите на собствениците.
BMW N63b44
Този двигател, монтиран от началото на 2008 г., е първият масов баварски агрегат с V-образна конструкция и два турбокомпресора, но за съжаление са оказва проблемен. Показва склонност към прегряване в градски условия и понякога се налага ремонт след едва 40 000 км. Единственият начин собственикът да си спести непредвидените разходи е да кара по-спокойно и да не пришпорва мотора.
Volkswagen 1.4 TSI
1.4-литровият TSI се монтира между 2005 и 2015 г. на множество модели на VAG като Volkswagen, Jetta, Golf, Passat, Polo и Tiguan, Skoda Fabia, Octavia, Rapid, Superb и Yeti, Seat Altea, Ibiza и Leon и Audi A1 и A3. Газоразпределителният му механизъм се задвижва от верига, която нерядко излиза от строя след едва 60 000 км. Причината обикновено е водната помпа.
Mercedes-Benz М271 Е18 ML/AL
Проблеми с газоразпределителния механизъм има и М271 Е18 ML/AL, с който Mercedes-Benz оборудва някои от моделите си между 2002 и 2015 г. В ранните серии ангренажната верига понякога се разтяга още на 40 000 км. Впоследствие конструкцията му е усъвършенствана и надеждността се повишава значително.
Ford EcoBoost
Двигателите от семейството EcoBoost дебютираха през 2010 г., а еднолитровата версия спечели множество награди. За жалост това малко, но пъргаво моторче често се нуждае от ремонт преди достигането на 100 000 км заради високите натоварвания. Проблеми създават и роботизираните трансмисии, с които се съчетава.
Peugeot-Citroen EP6 (Prince)
Двигателите от това семейство с обем 1.4 и 1.6 литра са създаден с активната помощ на инженерите на BMW. Конструкцията им обаче се оказа неудачна. Характерни болести са високият разход на масло и бързото износване на газоразпределителния механизъм, а ремонтите преди 100 000 км съвсем не са рядкост.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Лъжа
Коментиран от #11, #30, #50, #161
11:48 04.05.2020
2 Иво
Коментиран от #32, #82, #88, #130, #217, #221
11:48 04.05.2020
3 гост
11:49 04.05.2020
4 Боклуци
Коментиран от #10, #21, #22, #31, #33, #56, #77, #89, #122, #134, #146, #155, #226
11:52 04.05.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 jар
11:54 04.05.2020
7 МВР
Няма такава мъка. Още на 80 000км. гълта масло като за 3 БМВ-та
Коментиран от #23, #68, #105, #136
11:55 04.05.2020
8 браво
Коментиран от #16, #66
11:56 04.05.2020
9 Така е
11:58 04.05.2020
10 Обиден
До коментар #4 от "Боклуци":
Защо пропускаш 1.4TDI и 2.0FSI на VAG?Те не са ли също боклуци "достойни" за тази класация?Коментиран от #98, #124
11:58 04.05.2020
11 Бай Хой с Магарето
До коментар #1 от "Лъжа":
Погледни от хубавата страна на нещата. Като дойде ред за смяна на маслото, направо сменяш двигателя...Коментиран от #139
11:58 04.05.2020
12 Патил и препатил
Коментиран от #14, #15
12:01 04.05.2020
13 Айде де
Коментиран от #36, #90, #94, #148, #182, #198
12:01 04.05.2020
14 Вярвам ти
До коментар #12 от "Патил и препатил":
особено ако имаш предвид стопено бутало заради дефектна дюза.12:02 04.05.2020
15 антрашпиц
До коментар #12 от "Патил и препатил":
Има!!!Форд Фокус тдци 1.8-101-115кс-боклуци от класа:помпа и дюзи!!!Коментиран от #167, #203
12:14 04.05.2020
16 Мислещ
До коментар #8 от "браво":
За сметка на това батериите сигурно излизат по-скъпо, отколкото да смениш двигател. И това без да броим първоначалната по-висока инвестиция.Просто не трябва да се купуват напомпани малолитражки, особено от германците. Но и електромобилите не са удачни.
Коментиран от #18
12:15 04.05.2020
17 Гост
Та за какво говорехме ?!!!
Коментиран от #39, #106
12:15 04.05.2020
18 Да бе
До коментар #16 от "Мислещ":
Батерията си е с гаранция. Така, че докато стане на 8 години, няма какво да я мислиш. Ако я сменят на 7 година, още по-добре.12:20 04.05.2020
19 TSI
12:24 04.05.2020
20 Боби
12:24 04.05.2020
21 Baiui
До коментар #4 от "Боклуци":
Забравяш че се говори за пробег под 100000км. 2.5tdi създава проблеми на доста по голям пробег даже първите на 150 коня карат повече.12:25 04.05.2020
22 фдфд
До коментар #4 от "Боклуци":
Е нали е ФВ, как така не е хубаво? Нали всички се мятат на немското, а в класацията има едно френско и то разработено заедно с немците. ФВ няма хубав двигател след железните 1.8 моноинжекция 90кс и 1.9тди с 90/110кс. Всичко друго е леш. На бмв само редови 6ц. 3.0 дизел е добър. Мерцедес също бяха светила с тения 6ц, редови дизел, но това време отмина. Миналият месец съседа смени двигател, 1.9тди, но този с помпа-дюза, целият двигател на парчета без каквото и да е предизвестие. Просто пълна скръб, сега не го кара, пуснал го е за продажба за следващата риба почитаща ФВ и непризнаваща нищо друго, ама човека години наред работи само заради немските си коли, хиляди левове за ремонти, за покупка на следващи и после продажба на ниска цена.Коментиран от #27, #29
12:27 04.05.2020
23 Ники
До коментар #7 от "МВР":
Дайте конкретен мотор който да гори масло не под общ знаменател всички тройки или така сте чували някога някъде . Старите мотори на бмв бяха "железни" за разлика от новите.Коментиран от #24, #60
12:28 04.05.2020
24 МВР
До коментар #23 от "Ники":
Имам предвид, че Субаруто което карах 6 години гореше повече масло от Три БМВ-та взети заедно ( нали все ги плюят че са масларки ). Не че 3-ките лапат. Иначе и аз незнам за мотор на БМВ който да гори масло при пробег под 100 000км.Коментиран от #65, #108, #196, #244
12:35 04.05.2020
25 справедлив
Коментиран от #48, #235
12:36 04.05.2020
26 стоян
12:44 04.05.2020
27 антрашпиц
До коментар #22 от "фдфд":
Мой комшия стана луд с тая помпа-дюза...Коментиран от #171
12:45 04.05.2020
28 справедлив
Коментиран от #49, #141, #200
12:55 04.05.2020
29 Random
До коментар #22 от "фдфд":
Да не би 0.9 и 1.2 на рено да са по-здрави?Коментиран от #37, #80, #123
12:58 04.05.2020
30 Дали
До коментар #1 от "Лъжа":
Разполагах с Leon - 1.4TSI, закупен нов 2013 г. След почти 5 г. и 140 000 км го продадох. Абсолютно никакви дефекти, проблеми. Само обслужване и здраво каране. За сведение на писачите от 2012 г. веригата е заменена с ремък в тези TSI двигатели.Коментиран от #75, #133
12:59 04.05.2020
31 Случаен
До коментар #4 от "Боклуци":
2.5тди си е много здрав, 5 цил, механична гнп, неслучайно освен на А6 и 100, се слага на Транспортер и Волво...Коментиран от #40, #74
12:59 04.05.2020
32 куку руку ку
До коментар #2 от "Иво":
Защото пропуснаха дизелът на Субару, който до 100 000 км. късаше колянов вал.Коментиран от #185
13:01 04.05.2020
33 Зелено
До коментар #4 от "Боклуци":
Проблема ни е, че си купуваме стара кола на 20 години и когато тя поради очевидни причини почва да не работи добре, се казва колко лоша била тя. Искаме да караме колата вечно, но след толкова време нормално да почне да се чупи. А и 2.5 като нов до 100000км не е толкова лошКоментиран от #156
13:10 04.05.2020
34 Гост
13:34 04.05.2020
35 Всички опити
Коментиран от #51
13:39 04.05.2020
36 Човек
До коментар #13 от "Айде де":
Щом настояваш...Не се определям като любител. Ама това е др.тема.Та закупих я на 600000км.Според километража и продавача.250/дизел.До сега е на близо 900000.Среден разход 7/100 и 1л масло на 8000км .Сменено цялото окачване на 800хкм. Двигател скорости без интервенции.П.П Вярно бавна е стара е но като реша да си "начеша крастата"вземам тази на синчето 340кс бензин.Понамества ми дъртите кокали и като я зареждам не гледам брояча все пак си пазя сърцето.........Коментиран от #61
14:12 04.05.2020
37 dsds
До коментар #29 от "Random":
Ами не дават много дефекти, единствен недостатък е, че са масларки, инак от 1.5дизел на рено няма оплакал се, 1.6 също. Има толкова хора каращи нови рена и няма един сменил двигател, поне у нас. За сметка на това точно заради тси и дсг се правят отделни трийтс във форумите на ФВ, за да се говори кой кога е сменил двигателя и защо ФВ отказват да подменят счупените скоростни кутии. Имал съм рено с повреда в биелен лагер, типичното за модела, колата започна да чука и така ме кара 50км без да срине нищо, просто чукаше, но този дефект си се знае и за 200лв си готов. При ФВ само скоростите са няколко хиляди, като прескочи зъб заради веригата и двигателя е на кайма в повечето случаи, дюзите са издънка-ама пълна, дават проблем след проблем, работил съм в склад на бош и основното нещо бяха дискове и дюзи.14:12 04.05.2020
38 Сузуки Х 90
14:18 04.05.2020
39 Пабло
До коментар #17 от "Гост":
"Та за какво говорехме ?!!! "-Говорихме за двигатели,та напиши с какъв мотор е твоят Туран! Има ли го в тук изброените?14:54 04.05.2020
40 Пабло
До коментар #31 от "Случаен":
Колегата има предвид V6 2.5 TDI т.н""душегуб",а R5 е наистина корав двигател..Коментиран от #53
15:00 04.05.2020
41 Бат Боко от Брусарци
Коментиран от #52
15:09 04.05.2020
42 Антре
15:19 04.05.2020
43 чичка с порше
Коментиран от #47, #113, #219, #237
15:56 04.05.2020
44 Деянов
Коментиран от #45, #58, #114, #162
16:11 04.05.2020
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Иван
Коментиран от #102
16:55 04.05.2020
47 Читател
До коментар #43 от "чичка с порше":
Чиче, може да се кара и на бензин. Ама си си купил кола, която не е за теб :); И аз карам на газ - но е кола, която мога да си позволя и на газ и на бензин.Коментиран от #86
17:11 04.05.2020
48 4i4o Пичо
До коментар #25 от "справедлив":
По скоро...немското камество,веме е китайско.😀17:49 04.05.2020
49 Тони
До коментар #28 от "справедлив":
Бил ли си по сервизите на Италия за да говориш такива смешни неща?17:51 04.05.2020
50 Colt
До коментар #1 от "Лъжа":
Ако ме питаш здравите и надеждни двигател на VAG групата не бяха директно впръскване като FSI TFSI TSI и тем подобни . Общо взето купуваш и като свърши гаранцията хвърляш или заменяш18:28 04.05.2020
51 Гост
До коментар #35 от "Всички опити":
И от този даунсайзинг нуждата от рез части засили производството им до степен при която екологията пострада повече отколкото ако бяха запазили големите но яки кубатури.18:28 04.05.2020
52 Гост
До коментар #41 от "Бат Боко от Брусарци":
А нещо за 110 коня версията с геометрия?През 7 месеца трябва да се чисти че се зацапва и влиза в авариен режим. До днес не съм намерил човек който да реши проблема без конверсия.Коментиран от #67, #143, #186
18:33 04.05.2020
53 Гост
До коментар #40 от "Пабло":
2,5V6TDI му се сменят и валовете с ангренажа иначе хвърляш мотор.Коментиран от #118
18:35 04.05.2020
54 Италия
Коментиран от #163
18:40 04.05.2020
55 Гост
Коментиран от #62, #248
18:43 04.05.2020
56 Pako
До коментар #4 от "Боклуци":
А то пък 2.0tdi 140k.c е много хубав патка дюзи и турбина на поразия18:57 04.05.2020
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Боби
До коментар #44 от "Деянов":
Да найстина е добър мотор к4м но и f7p f7r f4r са добри мотори от бензивите и 1.9dtiсъщо е много корав.19:06 04.05.2020
59 Amerikaneca
Коментиран от #243
19:10 04.05.2020
60 Мики
До коментар #23 от "Ники":
15 годишно БМВ 525i, 6 цилиндров бензин, 250 хиляди км, никога не е доливано и грам между редовните смени на масло, хубав, безпроблемен двигател.19:16 04.05.2020
61 Е те това
До коментар #36 от "Човек":
Е приказка. Точно ,ясно и кратко....И Ной вече вярно19:18 04.05.2020
62 Пост
До коментар #55 от "Гост":
Исузу прави едни от най добрите дизелиКоментиран от #100
19:20 04.05.2020
63 НисанСан
19:30 04.05.2020
64 Пасат
Коментиран от #222
19:45 04.05.2020
65 Н. Пецев
До коментар #24 от "МВР":
Аз знам. Моето. На 4 години и 70000 км бензин 2.5 шестак. В зависимост от маслто между 3000 и 10 000км литър и то с пенсионерско каране. Гарантиран километри и като всички бмв е90 гори. Поне в Северна Америка.19:55 04.05.2020
66 балъци
До коментар #8 от "браво":
Аз не смятам да си причинявам такава скука и да карам една и съща кола един милион километра.Дреме ми на оная работа за електромотора, останалото знаете ли на какво ще е заприличало ?
Защо някой от вас не си купи милионник и не му сложи двигател на 100на хиляди ?
Коментиран от #126
20:06 04.05.2020
67 Механик
До коментар #52 от "Гост":
Не си случил на майстор 100%Коментиран от #101
20:13 04.05.2020
68 Субару 2,5 е чук
До коментар #7 от "МВР":
Този мотор е чук, на 300 000км не пипва масло. Винаги слягам оригиналното масло. За тези дето си падат по простотии знам че ревът20:27 04.05.2020
69 Абе
20:30 04.05.2020
70 Селянин
20:31 04.05.2020
71 Азз
20:32 04.05.2020
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Алфа Ромео
20:41 04.05.2020
74 Свтнат
До коментар #31 от "Случаен":
За 2.5тди, който е V6 става въпрос.20:51 04.05.2020
75 Да прав си
До коментар #30 от "Дали":
но след 2011 VW правят подобрение в двигателя преди това не пълна трагедия ами ТРАГЕДИЯ20:55 04.05.2020
76 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE
21:02 04.05.2020
77 kili auto
До коментар #4 от "Боклуци":
2.5TDI карал ли си че пипшеш аре по умнатаКоментиран от #79, #249
21:28 04.05.2020
78 2140D пушка
Дръжте си мерцедесите и бмв-тата!
Коментиран от #81
21:32 04.05.2020
79 kili auto
До коментар #77 от "kili auto":
не V6 a редови21:34 04.05.2020
80 добри
До коментар #29 от "Random":
0.9 Е ЗДРАВ21:35 04.05.2020
81 Москвич 2140Д пушка
До коментар #78 от "2140D пушка":
Само сипвам бензин и карам. Глупаците си смениха москвичите с трошливи БМВ-та. А на моя Москвич двигателят е на БМВ от старите!21:35 04.05.2020
82 Смешник
До коментар #2 от "Иво":
Това може да го каже само човек с много ограничен умствен и финансов капацитет....Коментиран от #256
21:40 04.05.2020
83 Шрьодер
Коментиран от #201
21:42 04.05.2020
84 росрус
Коментиран от #96, #103
21:42 04.05.2020
85 Гост
22:15 04.05.2020
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 По тъпа
22:17 04.05.2020
88 Бедни
До коментар #2 от "Иво":
Купувайте тогава японски, корейски ,испански и другин щайги нови или по 10- 15 години и се радвайте че немските коли са лоши . Не случайно сме на 28 място в ЕС и пишете със "самочувствие"!!!!!Коментиран от #265
22:26 04.05.2020
89 Толуп
До коментар #4 от "Боклуци":
Преди 20 год. имах ауди 2,5 тди.150 к.с. карах го 250 000 км. от ново. Двигателя не е имал проблем при нормална подръжка. Тези от новия фнос, уникати на реални 130 000 с един собственик 22 набор ,реално са па на 600-900 х. км. и е нормално да гърмят.22:29 04.05.2020
90 бай Шиле
До коментар #13 от "Айде де":
Не съм виждал 124-ка на "милиарди километри",но на един милион съм виждал и не му личи.От твоето умно изказване даже не се разбира какво искаш да кажеш...22:29 04.05.2020
91 Japan РЪЖДА
На пасат слагат над 10
На авенсис макс 5
На акорд 3
Мазда 6 5
Импреса 3
Смешници
22:32 04.05.2020
92 Xax
22:37 04.05.2020
93 BMW
22:39 04.05.2020
94 Будала
До коментар #13 от "Айде де":
Милиярди не карат, само милиони без тежки ремонти. Имам две 124 ки на 33 и 25 години, и двете са в по-добро техническо и визуално състояние от 80% от пласмасарниците до 5 години. Проблеми не създават, даже са скучни. Изключително приятни са за каране и пътуване, и леки за подръжка.22:42 04.05.2020
95 Гоги
22:45 04.05.2020
96 перничанин
До коментар #84 от "росрус":
Още като прочетох заглавието и се сетих за него (ванкеловия на Мазда). Слаба статия, аз имам малко по-различнен списък, губи ми се дизеловия боксер на Субару, щях да уточня също,че проблемния 1,4 (122 и 160к.с) на ВАГ с верига е този произвеждан до 2012г, следващия с ремъка си е добър. Също , бих уточнил, че на Форд 1,0 125к.с е по-проблемен.От моторчето със 100к.с се оплакват по-малко.Губи ми се още едно "чудо" на техниката 1,3 Мултиджет на Фиат, но го има и в Опел Корса. Това нещо ако се "уцели" минава и 250 000 км. без проблем, но много нямат късмет и преди 100 000 се почват дюзи, турбо, сегменти, всички датчици . Чека свети и мига непрекъснато. Та с риск да разочаровам много от писалите , не са само немските проблемни. А, нарочно не искам да споменавам някои от френските, защото с тях съм си обещал да не се занимавам и френска кола няма да си купя (може би заради това имам все още коса на главата).
22:47 04.05.2020
97 Ето
22:50 04.05.2020
98 Дидака
До коментар #10 от "Обиден":
Много са калпави и скучни, почти само масло, филтри, ремъци, накладки, гуми! Аз лично за по корав мотор, без поддръжка до 200000 км трудно се сещам.После верига,ремък,помпа и още толлкова.22:57 04.05.2020
99 Бай Петко
23:04 04.05.2020
100 Гост
До коментар #62 от "Пост":
Tc4ee1 - дизел на десетилетието през 90 те год.23:08 04.05.2020
101 Гост
До коментар #67 от "Механик":
Явно и стоте други собственици във форума не са.23:10 04.05.2020
102 ели
До коментар #46 от "Иван":
Напълно споделям твоето мнение.Купих буса Mercedes 315 CDI ( Код на двигателят 646 е) .С Сервизно минало в Mercedes пълна документация беше на 223.000 хил. км. На 235 .000 хил км ми грапира двигателят Преди да вляза в тунела на 100 м се чу лек шум ( пред тунела имаше аварийна лента 50-60.см най -много можи би 1метър ) и реших след тунела. След 250-300 метра шума се увеличи -беше с две ленти (не в България) двумях се да спра или не -Опасно е! изминах още 300-400 метра шума се увеличи когато излязох вече тракаше.Извиках пътна помощ и го закарах на майстор (не в специализарания сервиз на Мерседес ).Първото което ми каза EURO-4 Нали и ? Да- му отговорих на колко хил . 235.000 хил/км- казах му.Добре "Те рядко изкарват 200.000хил/км". Гледах майстора и си мислих "Той ли не е добре? или аз ?) наивния който мислише че Мерседес значи качество Мерседес значи 1.000.000км(имам пред подържан).Това когато го споделих нашите " многознаещи " ме оцениха с отрицателни точки.Въпрса ми е ? Човек колко наивен и глупав трябва да е? писах за да знаят истината. Вече никога никога немска кола.Коментиран от #121
23:14 04.05.2020
103 Гост
До коментар #84 от "росрус":
РХ8 или РХ7? Осмицата е Ремезис - новия, който е по-добър.23:20 04.05.2020
104 онзи
Коментиран от #132
23:22 04.05.2020
105 Ха ха
До коментар #7 от "МВР":
Немските легени колко еурстчета има да тичат докато доближат звездната марка идея си нямаш липиди фолксов дарак да видиш23:30 04.05.2020
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 безпартиен
Коментиран от #127
23:35 04.05.2020
108 Ха ха
До коментар #24 от "МВР":
Още един любител на швабско легени23:35 04.05.2020
109 ели
Коментиран от #264
23:37 04.05.2020
110 Viktor
Коментиран от #117
23:43 04.05.2020
111 Рено 1.5 dci
00:02 05.05.2020
112 Тони
00:02 05.05.2020
113 Ха ха
До коментар #43 от "чичка с порше":
Мноу ги обичам Поршета дет са гъзифицирани00:23 05.05.2020
114 томазо
До коментар #44 от "Деянов":
какъв е тоя мотор,най доброто рено е меган от 1996-2000 бензин 1.6 90 к.с.Коментиран от #174
00:34 05.05.2020
115 Старата школата
02:13 05.05.2020
116 Бат Мута
02:23 05.05.2020
117 Б4 дизел
До коментар #110 от "Viktor":
А 1.9 ако си го гледаш да не би да се чупи, няма значение дали на Б3 или Б4Коментиран от #147
02:29 05.05.2020
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Стоян +
05:25 05.05.2020
120 Бай Юрган
05:37 05.05.2020
121 Наблюдател
До коментар #102 от "ели":
Купи си Москвич приятелю. Млад си и си прескочил този етап.Коментиран от #191
06:20 05.05.2020
122 Аз от Варна
До коментар #4 от "Боклуци":
Ей всички сте големи разбирачи,кога си карал 2.5 на wv че говориш.Аз пет години карам такъв и няма проблеми,или четем из форумите че някои умник решил да го кара с масло м10д иайде боклук двигателя.Така е в бг всички са разбирковци.06:38 05.05.2020
123 Милен
До коментар #29 от "Random":
Те не са на Рено, а на Нисан.06:40 05.05.2020
124 Пец
До коментар #10 от "Обиден":
Нз какъв зор си виждал от 2.0 фси, но при мен е 200000км от нов и е в перфектно състояние!06:47 05.05.2020
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Pe6o
До коментар #66 от "балъци":
1.9 cdti 150 к.с. на Опел е доста добър мотор!Коментиран от #149
07:21 05.05.2020
127 Маслара
До коментар #107 от "безпартиен":
Почти ти повярвах, че караш тди 30 000 с едно масло. Не е като да нямам същия и след 8000 вече се усеща, че маслото е за смяна. Представям си на 30 000 как блъска двигателя в коша :D или си глух, или нямаш никакъв усет..Коментиран от #189
07:26 05.05.2020
128 чичи
07:38 05.05.2020
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 АLFA Q 4
До коментар #2 от "Иво":
ТИ КВО СИ очаквал. Да са италиански или японски07:52 05.05.2020
131 гощо
07:57 05.05.2020
132 Горски
До коментар #104 от "онзи":
Ами добре. D27DT. 337 К километра. Отварям капака само за обслужване по тефтер.07:59 05.05.2020
133 Шкода
До коментар #30 от "Дали":
Не съм разбирач, но имам собствена горчива статистика. Октавия 2014, 1,4tsi 140 кс. 7 степенен автомат. 4 месеца преди да изтече гаранцията смених глава на двигателя, мехатроник, а като изтече гаранцията и водна помпа.Коментиран от #172
08:00 05.05.2020
134 Гроздан Грозев
До коментар #4 от "Боклуци":
Не съм съгласен за 2.5 то08:08 05.05.2020
135 Този коментар е премахнат от модератор.
136 Вань
До коментар #7 от "МВР":
Или лъжеш, или не си поддържал правилно автомобила в сервиз за боксерови мотори, няма друга причина да пишеш това!08:11 05.05.2020
137 Този коментар е премахнат от модератор.
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Bai hoi
До коментар #11 от "Бай Хой с Магарето":
Хахахаахах и така винаги караш чисто нов автомобил на 16 години.08:32 05.05.2020
140 ВАСКО
Коментиран от #142, #166
08:35 05.05.2020
141 един от стадото
До коментар #28 от "справедлив":
горе долу си прав. То пълно щастие няма. Вземаш от Италия, ламарините биват, за мотора се ослушваш, вземаш от Германия- обратно. Те магазинските вече не стават, менкат си само емблемите и айде на пазаря. Особено след тия обединения и размени на компоненти, части и цели проекти дори. Пълна какафония. Вземи фаувето, 100марки държи, фани едната удари другата вече. Щом Ламбо и Ауди вече са с един мотор, чао рагаца..Французин и японец, тези пък другите, манджа с грозде. Ади нема нужда. Ще търсим старите бараки преди двеилядната, ама и те свършИха..08:38 05.05.2020
142 жоро костов
До коментар #140 от "ВАСКО":
Аз за това отдавна съм се отказал от немските прехвалени двигатели,който всъщност създават само проблеми,ако искате здрав и надежден автомобил то това са кия и Хюндай.Коментиран от #145, #266
08:46 05.05.2020
143 селянин от обеля
До коментар #52 от "Гост":
Нема такъв филм баце, просто ако не я крепиш като пенс не зацапва геометриятаКоментиран от #151
08:55 05.05.2020
144 Случаен
Коментиран от #267
08:58 05.05.2020
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 А 1.8tds 2.5tds що ги забрави
До коментар #4 от "Боклуци":
1.8tds и 2.5tds това са най скапаните двигатели на бмв след това са 2.0d и 316iКоментиран от #152, #233
09:24 05.05.2020
147 Гост
До коментар #117 от "Б4 дизел":
1,9 с тая механична инжекция просто не ми го споменавай. Яли сме му попарата. Да не говорим каква рядкост са му някой чаркове.09:26 05.05.2020
148 Мер. Бенц .
До коментар #13 от "Айде де":
Ами за 124 ките няма какво да се коментира в статия за боклуци . Те подлежат на коментар в класация за вечните машини .09:26 05.05.2020
149 Гост
До коментар #126 от "Pe6o":
Опел отдавна нямат добър мотор. Последният им милионник беше 2.0 16В 150 коня с червения капак.09:27 05.05.2020
150 Рено лагуна
09:29 05.05.2020
151 Гост
До коментар #143 от "селянин от обеля":
Точно това ми казаха всички които съм питал. Искала постоянно да я настъпваш, че да не трупала нагар. Е каква е тая кола, която трябва да се кара постоянно на ръчка?Купих си кола за возене.Купих си проблем.09:31 05.05.2020
152 Гост
До коментар #146 от "А 1.8tds 2.5tds що ги забрави":
2,5тдс е абсолютен боклук.09:32 05.05.2020
153 Пичове
09:33 05.05.2020
154 един от стадото
09:33 05.05.2020
155 Vw 2.5 TDI 163hp
До коментар #4 от "Боклуци":
Значи като я вземеш на 300к+ км. Смазана от каране и настъпвам като за последно по немските ауто-бани,без кой знае каква подръжка ще е боклук естествено.Моят Пасат 2004г е със точно такъв мотор 2.5 TDI 163 к.с. и код на мотора BDG - държа да кажа че от както съм го купил (ОТ МАГАЗИНА) ядове не съм имал .макар че е леко пипнат до 212к.с продължава да се държи доста добре относно резервни части(няма нищо вечно ) и ако всичко се подържа навреме а не чакаш да се счупи и тогава да го смениш ,колата винаги ще е като нова .Коментиран от #215
09:35 05.05.2020
156 Мер. Бенц .
До коментар #33 от "Зелено":
Тук се говори за нови до 100 000 км. а не за 20 годишни .09:37 05.05.2020
157 Конфуции
09:42 05.05.2020
158 Как става това
Коментиран от #168
09:42 05.05.2020
159 Гост
09:53 05.05.2020
160 898
09:55 05.05.2020
161 bbb
До коментар #1 от "Лъжа":
Зависи как караш имам приятел неговия над 500 хиляди И няма никакви ядове10:05 05.05.2020
162 blqblq
До коментар #44 от "Деянов":
R 9 M е супер двигател 1.6 Нисан/Рено10:14 05.05.2020
163 Ваг
До коментар #54 от "Италия":
Това да не е ваг10:20 05.05.2020
164 Pa4o70
10:46 05.05.2020
165 Майсторо
10:53 05.05.2020
166 viki lexus
До коментар #140 от "ВАСКО":
1.4 tfsi 2018 г. - това новият модел със 150 коня - нали така...поне новия 1.4 турбо бензин 2018 г. не го ли подобряват малко поне???11:22 05.05.2020
167 Дрън дрън
До коментар #15 от "антрашпиц":
1.8 дизел на Форд е безсмъртен.На по новия фокус вече са френски мотори.по не изкарват11:34 05.05.2020
168 един от стадото
До коментар #158 от "Как става това":
щом и вечния Ролс-Ройс слага мотор на беемве вече, работата е ясна. Добре, че минава по 5км на година само, пак ще е вечен. С тия обороти, с тоя даунсайзинг съвсем изтрещяха. Кой ти мисли за купувача вече. И без сегменти ще ги пускат, Ото ще се гръмне ако е жив. Тука няма място вече за разбирачи и фенове, а за дебел портфейл. А за тези, които го имат дреме им за стадото. Коли и жени/законни/, смяна по две на година. Любовниците не броим. М/у впрочем те от сенокосачки не се интересуват, а как върви алъш вериша..Стадото да го ду ха11:54 05.05.2020
169 СЪЩИЯ
12:15 05.05.2020
170 Bai hoi
Коментиран от #173
12:27 05.05.2020
171 София
До коментар #27 от "антрашпиц":
За да станеш луд трябва да е най малко на 350хил. км.12:33 05.05.2020
172 Дали
До коментар #133 от "Шкода":
Аз също не пледирам да съм специалист, нито съм фен на определена марка, модел, двигател. Просто казвам собственият си опит с конкретен модел.А и след него купих нов СУВ с 2.0TDI. За пръв път взех 2 дизела заедно, досега само бензин.
Всичко е въпрос на късмет, съчетан с възможности, са съжаление.:)
12:33 05.05.2020
173 един от стадото
До коментар #170 от "Bai hoi":
плюеха старата Астра, ама май ще излезе цвете пред тая натоканатаКоментиран от #176
12:34 05.05.2020
174 Деянов
До коментар #114 от "томазо":
1,6 16v 107к.с.12:42 05.05.2020
175 Nissssan
12:52 05.05.2020
176 Бай хой
До коментар #173 от "един от стадото":
Астрите са лесни за поддръжка. Не знам с киата как е хавата, че те нали и такива взеха. Уж ги дават много здрави Ма знаеш ли. Аз съм с Мазда 2.0 бензин за сега нема ядове,освен малоумните спирачки които или задържат или криви дискове или директно блокира апарата. като я пържа по Тракия си подхарчва масло но от смяна до смяна по малко от литър. Сипвам мотул 5 30Коментиран от #183, #184
13:05 05.05.2020
177 Бай хай
13:09 05.05.2020
178 Никой
13:56 05.05.2020
179 Никой
14:11 05.05.2020
180 Гого
"Толкова са лоши " че 1,6 hdi го слагат на поне 4 марки ванове. Плус Пежо 307 а със сигурност и на още много разновидности на Пежо.
Първата 307 изкара 16 години и 300 хиляди на километража. Върнах я на скрап на самоход
Никога не съм сменял предница задница двигател не съм пипал нито скорости .
За десетте години които има в тази кола
Сменях само масло и ремъци.
Е да само че колата я карам в Англия
За мен турбо двигател всичко което ти даде над 300 хиляди километра е просто подарък и късмет независимо каква марка е
14:19 05.05.2020
181 Гост
Коментиран от #192
14:49 05.05.2020
182 Иво
До коментар #13 от "Айде де":
Мъчно ми братле и то много. Преди доста години ремонтирах една на 1065000 км. Беше за радиаторче на парното. Много ме кефеха на времето. Сега съм на възраст човек и си търкалям правнучето й. 2011 година. Нека си ги плюят, аз пък си я знам като здрава кола. Поддържам Спринтери с по 18 места със същия двигател в една далечна държава и издържат много - 300-400 хил. мили и ги продават след това, та не знам кога се чупят. Вии си лайте, ни ми пречите :)15:08 05.05.2020
183 един от стадото
До коментар #176 от "Бай хой":
Toчно. И аз съм на японка, марка не казвам щото хиените това чакат. 100 коли смених/образно/, от как съм с нея мога да свърша и някоя и друга работа. Като ония ракети, стреляш и забравяш е. Успех с Маздюхата.15:25 05.05.2020
184 един от стадото
До коментар #176 от "Бай хой":
и един съвет от мен, ако приемеш. Слагай 5 на 40 масло. Много топло лятото вече бе..15:33 05.05.2020
185 Иво
До коментар #32 от "куку руку ку":
Защото статията е за двигатели на които се налага да се прави ремонт.Субаруто, като скъса вал няма ремонт дето да го съживи. Само нов мотор :)))))15:33 05.05.2020
186 Ади
До коментар #52 от "Гост":
Цапа щото нея държиш в оборотиКоментиран от #262
15:45 05.05.2020
187 един от стадото
16:02 05.05.2020
188 FORZA ITALIA
16:19 05.05.2020
189 безпартиен
До коментар #127 от "Маслара":
Явно четеш между редовете!Горивото,горивото е важно!С нормален дизел от Бургаската рафинерия маслото трябва да се сменя около 8000 км!!!!А и двата автомобила са обслужвани само в оторизираните сервизи на марката съобразно сервизната програма!!!!Всички ковсумативи са единствено от тези сервизи!А това за горивата е мнение на сервиз Ауди във Виена и за да изкарат толкова километри двата автомобила,значи са били прави хората!!!16:19 05.05.2020
190 ретро фен
17:11 05.05.2020
191 Някой си
До коментар #121 от "Наблюдател":
Купих си Москвич 1360 през 1984 г.Чисто нов от Мототехника.Много бях доволен.Продадох го на 110 000 км без никакви проблеми.Железен двигател,сменях само накрайници.17:15 05.05.2020
192 Cck
До коментар #181 от "Гост":
Класацията е руска,а там френските и италианските коли не ги броят за живи.Дизеловите автомобили не са много разпространени .Качеството на горива и масла е като тука,метеорологичните условия са кофти и от там проблемите с по-технологичните мотори.Коментиран от #204
17:28 05.05.2020
193 Ferarri
17:40 05.05.2020
194 Opel astra-F TD исузо 82к.с.
17:41 05.05.2020
195 Този коментар е премахнат от модератор.
196 Hellish
До коментар #24 от "МВР":
Аз кара 31 годишна Е34-ка не знам на колко хиляди е, но е на много и не пипа маслото. Сега дали са правили ремонти дали са сменяли гумипки на клапаните не знам. Знам, че беше занемарена и че ремакът и беше разтегнат преди да го сменя. За специалистите които ще кажат какъв ремък те са с верига. M20 двигателите са с ремък което е прекрасно. Не слагайте всичко под общ знаменател, на времето колите са ги правили както трябва18:19 05.05.2020
197 Харди Субару
Всичко е до късмет и зависи от предния собственик
18:23 05.05.2020
198 Бай Ставри с млекото
До коментар #13 от "Айде де":
Нали знаеш, че у Перник на 124 купе викат ВЕЧНИО,!18:38 05.05.2020
199 Шпека
18:41 05.05.2020
200 Шпека
До коментар #28 от "справедлив":
Селски,не е точно така,карат по този начин само когато решат да си сменят автомобила,но той е убеден че колата му ще бъде разфасована в моргата а не че ще и се даде втори щанси в България18:48 05.05.2020
201 Макрон
До коментар #83 от "Шрьодер":
Френските нямат място в тази статия, тя е за трошливи коли. За нормални хора, без претенции за състезатели, които да въртят гуми на кръстовищата и да се правят на джигити с 20+ годишните си немски кочини .18:53 05.05.2020
202 Румбо
19:11 05.05.2020
203 Алфа
До коментар #15 от "антрашпиц":
Форд 1.8 тдди 90 коня постоянно помпа20:28 05.05.2020
204 Гост
До коментар #192 от "Cck":
Блажени са вярващите!20:41 05.05.2020
205 Гошко
20:46 05.05.2020
206 Хаха
Коментиран от #240
21:00 05.05.2020
207 Тишо
21:05 05.05.2020
208 Некой си
21:10 05.05.2020
209 E92 M3
Коментиран от #223
21:35 05.05.2020
210 Георги
Коментиран от #211
22:01 05.05.2020
211 Guest
До коментар #210 от "Георги":
Само 1,9jtdm.22:10 05.05.2020
212 Марко Макарони
22:18 05.05.2020
213 Neznam
22:27 05.05.2020
214 Honda crv
22:57 05.05.2020
215 Душе
До коментар #155 от "Vw 2.5 TDI 163hp":
Не тоя за двигател пише човека , за 150 к.с. става дума и аз имах 163 коня освен 1 умна дюза на 400000 км друго не се случи.Коментиран от #216
22:58 05.05.2020
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 Този коментар е премахнат от модератор.
218 Razbirach.
00:01 06.05.2020
219 Vag
До коментар #43 от "чичка с порше":
Както е казал народа , Порше на газ и Бентли на лизинг само в БГ можеш да видиш :)00:45 06.05.2020
220 Vag
Аз карам ново Кади 1,4 TGI (което е газово отимзиран 1,4 TSI и стигам за 12 лв до София . С още 12 се връщам в Русе.
Колата има гаранция 200 000 км и ми е все тая какво ще се случи на 80 или 10 хиляди .
00:52 06.05.2020
221 Сашо
До коментар #2 от "Иво":
Е ти сигурно караш некое Пежо или Рено френски боклуци е кой ше направи по хубави коли от немците бе аз карам Голф на 28 години и е без забелешки00:57 06.05.2020
222 Лагуна
До коментар #64 от "Пасат":
Моята Лагуна 2.0 RXE, 115 к.с. я карам от 2004 г. Взех я на 150000 км. Вчера стана на 380000. Не съм пипал двигателя и никога не съм доливал масло. Поздрави!01:19 06.05.2020
223 Е93 М3
До коментар #209 от "E92 M3":
Да, този е добре известен проблем, казваш превантивно, как бяха старите лагери, аз съм вече на 70 хиляди и се чудя дали не му е време вече...01:24 06.05.2020
224 GioReboff
02:58 06.05.2020
225 GioReboff
Не е Ферари но е супер широка и ми пасва на 2-та метра пергели.Не е изобщо мудна в града е огън а на аутобаня 200 не ги чуства изобщо
03:02 06.05.2020
226 Ония
До коментар #4 от "Боклуци":
1,9 мотора 105 коня, чупи бутала като вафли04:59 06.05.2020
227 Карах Шкода Фабия
09:25 06.05.2020
228 Funny
09:58 06.05.2020
229 водач на МПС
Коментиран от #253
10:30 06.05.2020
230 Molia za Mnenie
10:30 06.05.2020
231 VIS
11:04 06.05.2020
232 Мама Fiat Torino Italia
11:39 06.05.2020
233 Аз не съм ти
До коментар #146 от "А 1.8tds 2.5tds що ги забрави":
БМВ 2.5тдс притежавам от 2006 година. Около 2010 година правих ревизия на мотора. Сменил съм гарнитури всякакви по мотора, масла - всички, маркучи - всички, водна помпа с метална турбина и термостат. Това е всичко. Колата в момента е на 23 години и на 807 635 км. Окачването е изключително здраво и към днешно време евтино. Най важното за този мотор е оригинална водна помпа с метална турбина или заместител, но само една фирма прави правилни метални турбини със ъгъл на лопатката! Всички останали са с прави лопатки! И после собствениците ревът: скапана кола само прегрява! Не, не е скапана колата, ти си скапан, че не може да я поддържаш адекватно11:41 06.05.2020
234 Рори
12:21 06.05.2020
235 Този коментар е премахнат от модератор.
236 Уточнение
13:47 06.05.2020
237 Реалист
До коментар #43 от "чичка с порше":
Ха-ха, типично - порше на газ😂😂😂!15:13 06.05.2020
238 команчи
15:17 06.05.2020
239 Бмв масларки
Коментиран от #257
15:56 06.05.2020
240 опа
До коментар #206 от "Хаха":
купил си си кола 1996 набор и се хвалиш с това? кое му е прекрасното на тая антика? че има ел.стъкла и климатик може би. може и да е била здрава кола 90-те, но отдавна са и изяли душичката.Коментиран от #250
16:13 06.05.2020
241 Без коментар
Единствения прехвален толкоз е бил 1.9TDI немския голям тракалник трябва със закон да ги забранят защото виждам че много младежи вагаджии му се кефят колко малко харчел и колко здрав бил а зад него еко катастрофа а плащал нашия данък 60 лева е от каде на каде ?!?!
Карам дизел да но не е ВАГ но го обслужвам от до без ремапи чипове премахване на ЕГР катализатори и куп куп още!
16:16 06.05.2020
242 Бай Хой
16:55 06.05.2020
243 Геле
До коментар #59 от "Amerikaneca":
Свързано е с зад-кормилното устройство и желанието за много кончета. Едно е да се опитваш да прекарваш семейството си с 1.6 бензинка френски ван и друго е с 3.0 турбо дизел/бензин немски джип. Нещата се променят обаче, нека видим как ще е след още 10-15 години, колите по пътищата може да са други марки18:06 06.05.2020
244 Асс
До коментар #24 от "МВР":
Мойто 2008 316и е на 210к км и харчи 200-300мл на 10000 км все още. Това се случва лятото като се качат температурите и го карам на магистралата с 13019:48 06.05.2020
245 Потребител 1
22:37 06.05.2020
246 Андро
22:42 06.05.2020
247 Тодоров
22:54 06.05.2020
248 И икономичен
До коментар #55 от "Гост":
Между 4 и 6 на 100. Добър двигател23:17 06.05.2020
249 Ха ха ха
До коментар #77 от "kili auto":
Такива като теб са късмет умнико23:23 06.05.2020
250 Хаха
До коментар #240 от "опа":
Разбира се, че се хваля. Върши ми идеална работа, не ми бърка в джоба и има още бая душичка в нея. Има това-онова. Колата е за оттук до там. Твоята сигурно има криле и се привързва към компютъра на НАСА.07:47 07.05.2020
251 Ford
08:43 07.05.2020
252 Препатил
11:41 07.05.2020
253 Водач на МПС,некомпетентен си
До коментар #229 от "водач на МПС":
Немските автомобили са по-добър избор от френските.11:58 07.05.2020
254 Radi
15:14 07.05.2020
255 Потребител 2
15:26 07.05.2020
256 ВАЗ 21102 Б/МЕТАН
До коментар #82 от "Смешник":
754 000км.и един камикадзе ме размаза до тотал.18:26 07.05.2020
257 Стрелата
До коментар #239 от "Бмв масларки":
Караш дръжки такова няма ощте в бгооо22:45 07.05.2020
258 Мале мале
01:15 08.05.2020
259 Мале мале
01:18 08.05.2020
260 НЕезаразен
10:54 08.05.2020
261 НЕезаразен
10:55 08.05.2020
262 Гост
До коментар #186 от "Ади":
Голяма кола викаш. Ако не я държиш на обороти ще се чупи. Страхорна кола са направили вагажиите.12:51 08.05.2020
263 Сигурно
01:41 21.05.2020
264 Този коментар е премахнат от модератор.
265 Шфаба
До коментар #88 от "Бедни":
Ми лоши са.03:10 06.08.2020
266 Вярно
До коментар #142 от "жоро костов":
Напълно съм съгласен,имам Хюндай много съм доволен и не е заменям за нищо.Въпреки че е стар кош от 2006г. и е с малак мотор 1.1 63кс.10:17 09.09.2020
267 Уравновесен водач
До коментар #144 от "Случаен":
Специално този мотор 1. 6 16 V 109 коня, изкарва 500 000 км без ремонт ако му сменяш маслото редовно и не го караш като Ферари!22:19 27.12.2023