Last news in Fakti

9 Юни, 2020 10:43 7 579 24

Нов двигател от КамАЗ с 550 коня и Евро 6

  • камаз-
  • p6-
  • двигател

Камският автомобилен завод обяви, че започва тестово производство на нов двигател от серията P6 с екологичен стандарт Евро 6. Агрегатът ще се монтира на тежките самосвали КамАЗ-6595, КамАЗ-65951 и КамАЗ-65952 с кабина К5.

Новият дизелов мотор ще се предлага в множество модификации с мощност от 380 до 550 к.с. Най-силният коз на този двигател обаче е ресурсът - при смяна на маслото на всеки 150 000 км P6 ще се нуждае от основен ремонт след 1 500 000 км.

Новите двигатели от серията P6 ще работят съвместно с 12-степенна автоматична трансмисия ZF Traxon. Моторите вече са преминали приемни изпитания. Серийното производство трябва да започне в началото на 2021 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 7786

    43 20 Отговор
    Хайде, започвайте, че няма телевизор, колко са зле и тем подобни простотии

    Коментиран от #17

  • 2 Дизел

    32 30 Отговор
    И "новия" двигател е преработен Либхер, произвеждан в MAN.

    Коментиран от #3, #7

  • 3 мда

    32 4 Отговор

    До коментар #2 от "Дизел":

    а този на либхер е преработен двигател на Ото Дизел.

    Коментиран от #20

  • 4 Дизел

    14 10 Отговор
    Основата е Liebherr D946

    Коментиран от #14

  • 5 Миро

    25 8 Отговор
    Смяната на маслото е на всеки 15 000 км,а не на 150 000 км.
  • 6 георги

    20 1 Отговор
    Смяна на масло на 150 000 км ?!
  • 7 Дизел добавям

    21 16 Отговор

    До коментар #2 от "Дизел":

    Автоматичната скоростна кутия също е немска.
    След като колхозниците са толкова големи специалисти защо не конструират собствена? А двигателят на новия брониран автомобил на Путин е произведен от Порше.

    Коментиран от #8, #10, #24

  • 8 Блят

    16 10 Отговор

    До коментар #7 от "Дизел добавям":

    Може би не си наясно, но разработването на нещо ново струва в пъти повече.Какъв е проблема да се вземе работещ агрегат пък бил то и китайски.

    Коментиран от #18

  • 9 шофер

    13 15 Отговор
    Поредна талига. Може би по-добра от жълтите талиги. А германски камион си е камион.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Бай Стою касапина

    12 9 Отговор
    Георги, според теб, ако маслото го сменят на 150 000 км колко ще изкара този мотор? И дали въобще ще дочака тези 150 000 за да му го сменят?
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Хасан

    10 12 Отговор
    За кво им е евро 6 на тея бараки като се продават само в Русия , дето им е през дедовия за екология
  • 14 Добре са се насочили руснаците

    13 1 Отговор

    До коментар #4 от "Дизел":

    И Либхер имат уникални дизелови мотори . При тях проектната база на мотора се приема след спечелен конкурс между хиляди двигателни инженери , и победителя в конкурса получава седем цифрена сума, не е както сегашните двигателни недоразумения едвам , и със зор да изкарват гаранцията .
  • 15 Русоляв

    4 4 Отговор
    Единственият камион V гнп е КАМАЗ
  • 16 Един там

    25 8 Отговор
    Тук коментират хора, които са виждали камион на снимка само. Да маслото на камионите се сменя на 100 000 + км. Моторното масло е 50-100 л. в картера, а двигателяработи с около и по-ниски от 1500 об/мин. Относно скоростна кутия е нормално да се вземе от външна фирма. Няколко са фирмите, които ги произвеждат в света и почти никой не си разработва сам кутията. А колкото до качествата на Камаз погледнете всичкии състезания в света с камиони и вижте коя марка е на челните места последните 10-15 г. Така, че русофобите да си пият хаповете преди да коментират!

    Коментиран от #21, #23

  • 17 истината

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "7786":

    Е то си е така.

    Коментиран от #22

  • 18 Мама

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Блят":

    Точно така
  • 19 Оня с коня

    4 7 Отговор
    Абе и 1000да да го направят си остава съветски боклук бацета.
  • 20 Танко

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "мда":

    Николаус Ото е създателят на четиритактовия двигател. Рудолф Дизел на дизеловия. Ти,от къде измисли думичката-Ото Дизел? Това,да не е някой нов руски измислител?
  • 21 Танко

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "Един там":

    Не се притеснявай за душевното ми здраве! Нямам нужда от хапчета! Но,това,не променя факта,че приликата между серийния и състезателния е само в емблемата и челното стъкло. Събрали са от чужди части нещо за състезания,но това не означава,че серийното е стока. Освен в Русия,карат ли ги някъде другаде?
  • 22 Мммм, да

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "истината":

    А "Телебалт Плант" да ти говори нещо? Ако имаш Панасоник или Шарп, а и не само тези марки, си провери документите от къде точно идва. Щото ако не е от Китай, най-вероятно е от Калинград. Там се асемблират (разработват) от нула. Само надписа е на марката.
  • 23 Казуар

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Един там":

    На състезателният Камаз двигателят, скоростната кутия и окачването не са руски.
  • 24 Ами

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Дизел добавям":

    Маркетинг сложи на мотора от газка тъпотия сложи стар от САЩ еха пак ще гори ама хеми си е. Или бмв мотор.