Камският автомобилен завод обяви, че започва тестово производство на нов двигател от серията P6 с екологичен стандарт Евро 6. Агрегатът ще се монтира на тежките самосвали КамАЗ-6595, КамАЗ-65951 и КамАЗ-65952 с кабина К5.
Новият дизелов мотор ще се предлага в множество модификации с мощност от 380 до 550 к.с. Най-силният коз на този двигател обаче е ресурсът - при смяна на маслото на всеки 150 000 км P6 ще се нуждае от основен ремонт след 1 500 000 км.
Новите двигатели от серията P6 ще работят съвместно с 12-степенна автоматична трансмисия ZF Traxon. Моторите вече са преминали приемни изпитания. Серийното производство трябва да започне в началото на 2021 г.
Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 18 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 7786
Коментиран от #17
10:52 09.06.2020
2 Дизел
Коментиран от #3, #7
11:04 09.06.2020
3 мда
До коментар #2 от "Дизел":
а този на либхер е преработен двигател на Ото Дизел.Коментиран от #20
11:24 09.06.2020
4 Дизел
Коментиран от #14
11:45 09.06.2020
5 Миро
11:45 09.06.2020
6 георги
11:46 09.06.2020
7 Дизел добавям
До коментар #2 от "Дизел":
Автоматичната скоростна кутия също е немска.След като колхозниците са толкова големи специалисти защо не конструират собствена? А двигателят на новия брониран автомобил на Путин е произведен от Порше.
Коментиран от #8, #10, #24
11:49 09.06.2020
8 Блят
До коментар #7 от "Дизел добавям":
Може би не си наясно, но разработването на нещо ново струва в пъти повече.Какъв е проблема да се вземе работещ агрегат пък бил то и китайски.Коментиран от #18
12:06 09.06.2020
9 шофер
12:52 09.06.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Бай Стою касапина
13:21 09.06.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Хасан
18:40 09.06.2020
14 Добре са се насочили руснаците
До коментар #4 от "Дизел":
И Либхер имат уникални дизелови мотори . При тях проектната база на мотора се приема след спечелен конкурс между хиляди двигателни инженери , и победителя в конкурса получава седем цифрена сума, не е както сегашните двигателни недоразумения едвам , и със зор да изкарват гаранцията .19:24 09.06.2020
15 Русоляв
22:21 09.06.2020
16 Един там
Коментиран от #21, #23
10:36 10.06.2020
17 истината
До коментар #1 от "7786":
Е то си е така.Коментиран от #22
11:23 10.06.2020
18 Мама
До коментар #8 от "Блят":
Точно така15:52 10.06.2020
19 Оня с коня
20:35 10.06.2020
20 Танко
До коментар #3 от "мда":
Николаус Ото е създателят на четиритактовия двигател. Рудолф Дизел на дизеловия. Ти,от къде измисли думичката-Ото Дизел? Това,да не е някой нов руски измислител?20:56 10.06.2020
21 Танко
До коментар #16 от "Един там":
Не се притеснявай за душевното ми здраве! Нямам нужда от хапчета! Но,това,не променя факта,че приликата между серийния и състезателния е само в емблемата и челното стъкло. Събрали са от чужди части нещо за състезания,но това не означава,че серийното е стока. Освен в Русия,карат ли ги някъде другаде?21:20 10.06.2020
22 Мммм, да
До коментар #17 от "истината":
А "Телебалт Плант" да ти говори нещо? Ако имаш Панасоник или Шарп, а и не само тези марки, си провери документите от къде точно идва. Щото ако не е от Китай, най-вероятно е от Калинград. Там се асемблират (разработват) от нула. Само надписа е на марката.10:14 11.06.2020
23 Казуар
До коментар #16 от "Един там":
На състезателният Камаз двигателят, скоростната кутия и окачването не са руски.16:25 11.06.2020
24 Ами
До коментар #7 от "Дизел добавям":
Маркетинг сложи на мотора от газка тъпотия сложи стар от САЩ еха пак ще гори ама хеми си е. Или бмв мотор.22:04 12.06.2020