Подразделението Jaguar Classic, специализирано в реставрацията и ремонта на стари модели на британската марка, възобнови производството на цилиндрови блокове за двигателите от серията XK, монтирани на D-Type и E-Type през 50-те и 60-те години на миналия век. Детайлът се предлага със заводска гаранция и сертификат за съвместимост.
Редовият шестцилиндров XK с два горни разпределителни вала се произвежда в периода от 1949 до 1992 г. Двигателят с работен обем 3.4 литра и мощност между 162 и 253 к.с. дебютира под предния капак на роудстъра XK120. Впоследствие агрегатът получава и други версии с обем от 2.4 до 4.2 литра.
Засега Jaguar Classic ще предлага само блокове за 3.8-литровата модификация на XK, монтирана на XK150, XK150 S, MkIX, Mk2, MkX, E-type Series 1 и S-type до 1968 г. Цената е £14 340 (€15 813) без ДДС.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Еко Активист
Коментиран от #3, #9, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17
16:18 26.06.2020
2 оня с козата
16:21 26.06.2020
3 реалист
До коментар #1 от "Еко Активист":
Хората, които карат класически коли са тези, с чиито данъци ти се плащат социалните помощи, защото ти не работиш а пишеш еко глупости по цял ден. Намери си работа и допринасяй за развитието на човечеството, на технологиите, на медицината и т.н. Не бъди тежест.Коментиран от #5
16:22 26.06.2020
4 да де
16:23 26.06.2020
5 Еко Активист
До коментар #3 от "реалист":
Могат да си плащат данъците за моите социални помощи и без да замърсяват природата. Да си купят електромобили. Да карат велосипед. Не да пушат със 70 годишна технология. Те са тежест, а не аз. Аз допринасям за един по-чист бъдещ живот за нашите наследници.Коментиран от #8
16:35 26.06.2020
6 киро
16:46 26.06.2020
7 Димов
16:46 26.06.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 1234
До коментар #1 от "Еко Активист":
Мога да те повозя на 22 г бензин митсубиши, който ауспуха е по чист отнзадника ти и харчи 5.5 на 100. Извънградско. 1.7 т кола. Двг си замърсяват еднакво , тоя дизел или бензин все се изгаря няма значение как!Коментиран от #10
16:54 26.06.2020
10 Еко Активист
До коментар #9 от "1234":
Ягуарите от 1950-та с такъв 6 цилиндров редови със сигурност не харчат 5.5/100, дори и 10/100 за тях би било постижение. Да не говорим за емисиите на азотни окиси и особено на СО при подобни високообогатени карбураторни автомобили. Също така - висок разход на масло и липса на катализатор.18:18 26.06.2020
11 Ники
До коментар #1 от "Еко Активист":
Правилно. Тия трошляци са отживелица.18:40 26.06.2020
12 Гост
До коментар #1 от "Еко Активист":
Имам три въпроса към теб: 1) Какъв е състава на батерията на "еко" автомобилите? 2) Решен ли е въпроса с тяхното рециклиране? 3) Колко енергия ще е необходима за да се заредят електромобилите в световен мащаб, ако автопарка е само такъв? Мисли, чети и пиши. Само не драматизирай за това, че спасяваш света. Без лоши чувства :)19:41 26.06.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Булгарбаши
До коментар #1 от "Еко Активист":
Освен и теб да те бракуват след 45-50възраст,освен да хабиш ресурс ,пърдиш и замърсяваш реално нищо друго не може да се очаква.Съгласен ли си?12:56 27.06.2020
16 МАЗУТЕН МОТОР
До коментар #1 от "Еко Активист":
ДА ТИ ВЛЕЗЕ КОРАБНО БУТАЛО С МОТОВИЛКАТА. ТО Е ДОСТАТЪЧНО ДА ТЕ ЧУКНЕ ПО ПРАЗНАТА ГЛАВА. ПОСЛЕ ЩЕ НАПРАВИМ ПАМЕТНИК НА ЕКО ЧУКЧАТА.10:12 28.06.2020
17 Азът
До коментар #1 от "Еко Активист":
До Еко Активист, всички искаме да караме нови коли и на 5 -та година да ги сменяме с новия модел но нямаме възможност. Ако една кола се поддържа и на годишния преглед се отчита, че няма завишаване на отровните газове, какъв е проблема хората да си я карат дори и да е на 20 години?Коментиран от #18
14:43 29.06.2020
18 ФауВе
До коментар #17 от "Азът":
Проблемът е, че така се разваля бизнеса на Горубляне.13:31 30.06.2020