26 Юни, 2020 16:12 4 464 18

Jaguar възобнови производството на 70-годишен двигател

  • jaguar-
  • xk-
  • двигател-
  • блок

Подразделението Jaguar Classic, специализирано в реставрацията и ремонта на стари модели на британската марка, възобнови производството на цилиндрови блокове за двигателите от серията XK, монтирани на D-Type и E-Type през 50-те и 60-те години на миналия век. Детайлът се предлага със заводска гаранция и сертификат за съвместимост.

Jaguar възобнови производството на 70-годишен двигател

Редовият шестцилиндров XK с два горни разпределителни вала се произвежда в периода от 1949 до 1992 г. Двигателят с работен обем 3.4 литра и мощност между 162 и 253 к.с. дебютира под предния капак на роудстъра XK120. Впоследствие агрегатът получава и други версии с обем от 2.4 до 4.2 литра.

Jaguar възобнови производството на 70-годишен двигател

Засега Jaguar Classic ще предлага само блокове за 3.8-литровата модификация на XK, монтирана на XK150, XK150 S, MkIX, Mk2, MkX, E-type Series 1 и S-type до 1968 г. Цената е £14 340 (€15 813) без ДДС.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Еко Активист

    6 92 Отговор
    До кога ще ги търпим да поддържат тези неекологични трошки? Освен за нови коли, трябва да има и абсолютни еко норми. Автомобили над 15 годишна възраст трябва да се бракуват, независимо от евро сертификат и състояние. Нямат място да димят по пътищата - трябва да бъдат рециклирани. Няколко бройки може да останат за музеите.

    Коментиран от #3, #9, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17

  • 2 оня с козата

    24 2 Отговор
    Имат хората правят, ние нямаме и ще гледаме само
  • 3 реалист

    57 3 Отговор

    До коментар #1 от "Еко Активист":

    Хората, които карат класически коли са тези, с чиито данъци ти се плащат социалните помощи, защото ти не работиш а пишеш еко глупости по цял ден. Намери си работа и допринасяй за развитието на човечеството, на технологиите, на медицината и т.н. Не бъди тежест.

    Коментиран от #5

  • 4 да де

    13 13 Отговор
    Няма "Ягуар" собственика им е индийската "Тата" това, че ще сглобят няколко антики има значение само за колекционерите.
  • 5 Еко Активист

    3 54 Отговор

    До коментар #3 от "реалист":

    Могат да си плащат данъците за моите социални помощи и без да замърсяват природата. Да си купят електромобили. Да карат велосипед. Не да пушат със 70 годишна технология. Те са тежест, а не аз. Аз допринасям за един по-чист бъдещ живот за нашите наследници.

    Коментиран от #8

  • 6 киро

    18 3 Отговор
    о колко хубаво е да се направи голямо старо ДВГ кое то е вечно
  • 7 Димов

    4 2 Отговор
    Нали уж щаха да спират ДВГ от производство? А те, взеха, че го връщат наново.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 1234

    23 2 Отговор

    До коментар #1 от "Еко Активист":

    Мога да те повозя на 22 г бензин митсубиши, който ауспуха е по чист отнзадника ти и харчи 5.5 на 100. Извънградско. 1.7 т кола. Двг си замърсяват еднакво , тоя дизел или бензин все се изгаря няма значение как!

    Коментиран от #10

  • 10 Еко Активист

    4 24 Отговор

    До коментар #9 от "1234":

    Ягуарите от 1950-та с такъв 6 цилиндров редови със сигурност не харчат 5.5/100, дори и 10/100 за тях би било постижение. Да не говорим за емисиите на азотни окиси и особено на СО при подобни високообогатени карбураторни автомобили. Също така - висок разход на масло и липса на катализатор.
  • 11 Ники

    1 18 Отговор

    До коментар #1 от "Еко Активист":

    Правилно. Тия трошляци са отживелица.
  • 12 Гост

    33 0 Отговор

    До коментар #1 от "Еко Активист":

    Имам три въпроса към теб: 1) Какъв е състава на батерията на "еко" автомобилите? 2) Решен ли е въпроса с тяхното рециклиране? 3) Колко енергия ще е необходима за да се заредят електромобилите в световен мащаб, ако автопарка е само такъв? Мисли, чети и пиши. Само не драматизирай за това, че спасяваш света. Без лоши чувства :)
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Булгарбаши

    14 0 Отговор

    До коментар #1 от "Еко Активист":

    Освен и теб да те бракуват след 45-50възраст,освен да хабиш ресурс ,пърдиш и замърсяваш реално нищо друго не може да се очаква.Съгласен ли си?
  • 16 МАЗУТЕН МОТОР

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "Еко Активист":

    ДА ТИ ВЛЕЗЕ КОРАБНО БУТАЛО С МОТОВИЛКАТА. ТО Е ДОСТАТЪЧНО ДА ТЕ ЧУКНЕ ПО ПРАЗНАТА ГЛАВА. ПОСЛЕ ЩЕ НАПРАВИМ ПАМЕТНИК НА ЕКО ЧУКЧАТА.
  • 17 Азът

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Еко Активист":

    До Еко Активист, всички искаме да караме нови коли и на 5 -та година да ги сменяме с новия модел но нямаме възможност. Ако една кола се поддържа и на годишния преглед се отчита, че няма завишаване на отровните газове, какъв е проблема хората да си я карат дори и да е на 20 години?

    Коментиран от #18

  • 18 ФауВе

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Азът":

    Проблемът е, че така се разваля бизнеса на Горубляне.