Спортното подразделение Ford Performance попълни каталога си с огромен атмосферен V8 с името Godzilla. Двигателят с чугунен блок и ходов обем 7.3 литра може да се купи в комплект с оборудването за $8 150 (€7 202).
Godzilla дебютира миналата година под капака на тежките пикапи от F-серията. Базовият вариант на мотора развива мощност 436 к.с. и максимален въртящ момент 644 Нм - колкото в F-250/F-350 Super Duty.
От Ford не крият, че ключовите предимства на агрегата са непретенциозността и издръжливостта. Въпреки това конструкцията не може да бъде наречен архаична - има алуминиеви глави, газоразпределение с променливи фази и многоточково впръскване на горивната смес. Степента на сгъстяване е 10.5:1.
В цената влизат маслен картер, бобини, лапи, електрическа инсталация и всмукателни колектори. Предвид работния обем и архитектурата двигателят е доста компактен и лек - масата е 244 кг.
Кованият колянов вал и чугуненият блок осигуряват на Godzilla огромен потенциал за тунинг. През пролетта американската компания Whipple разработи за този мотор трилитров нагнетател, с който мощността скача на 710 коня, а въртящият момент - на 1 017 Нм. С компресора обаче цената на мотора се увеличава почти двойно до $16 045 (€14 168).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Борко отворко
Коментиран от #18
15:23 06.07.2020
2 Тираджия от Тетово
Коментиран от #41
15:24 06.07.2020
3 пилот на Фефари
7.3 литра , мощност 436 к.с. и максимален въртящ момент 644 Нм ???!!!
Алфа Джулия :
двигател - Quadrifoglio 2.9 V6 (510 Hp)
Мощност 510 кс при 6500 об/мин
Мощност за литър работен обем 176.4 кс/л
Въртящ момент 600 Нм @ 2500 об/мин
Обем на двигателя 2891 см3
Коментиран от #4, #7, #12, #14, #19, #25, #28, #30, #89
15:26 06.07.2020
4 Ходи и го обясни тва на авио
До коментар #3 от "пилот на Фефари":
Инжинерите дето двигателя там е 30 литра и повече и вади 3000 кони😂😂😂Коментиран от #13
15:30 06.07.2020
5 Пурко
15:40 06.07.2020
6 кой век сме?!
15:45 06.07.2020
7 Случаен
До коментар #3 от "пилот на Фефари":
Къде си тръгнал да сравняваш двигател за пикап или камион с такъв за спортна кола? На всичкото отгоре турбо и атмосферен сравняваш.Коментиран от #9
15:46 06.07.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 пилот на Ферари
До коментар #7 от "Случаен":
И какво е значението ? Важни са технологиите ! Живото на двигателя на Алфа ще е също толкова продължителен колкото и на тоя 7,3 литров толуп.Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio не е ли джип.
Stelvio Quadrifoglio е оборудван с изключителния алуминиев 2.9 V6 Bi-Turbo бензинов двигател, разработен със съдействие от Ferrari чрез предоставяне на технологии и инженерно ноу-хау, който осигурява максимална мощност от 510 к.с. при 6 500 об / мин и генерира максимален въртящ момент от 600 Nm от 2 500 до 5 000 оборота в минута.
Коментиран от #20, #51
16:00 06.07.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Driving pleasure
16:15 06.07.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 пилот на Ферари
До коментар #4 от "Ходи и го обясни тва на авио":
За турбореактивен двигател ли става въпрос или за витлов ?16:35 06.07.2020
14 техник от сибир
До коментар #3 от "пилот на Фефари":
Трай си по-добре ,че си личи каква невежа си от километри.Американските двигатели са Pushrod двигатели и се правят с цел да са с такъв обем и толкова конски сили според това как ще се използват и дали имат трябват конски сили или по-голям въртящ момент.Няма нищо общо с това дали са технологични или не ,защото САЩ са най-технологичната нация и правят всякакви двигатели.Толкова си кух ,че си нямаш и представа какви глупости пишеш,че чак и се хвалиш с невежеството си само защото си русофилистичен слуга.Американците са водещи при всяка технология.Коментиран от #15, #16
16:41 06.07.2020
15 пилот на Ферари
До коментар #14 от "техник от сибир":
Защото са големи технократи Детройт фалира! А GM от производител номер едно в света отиде на държавна субсидия и фалит !А Фиат/Алфа/ купиха Крайслер / Chrysler, Dodge, Jeep, Ram/ !!!
Коментиран от #21
16:52 06.07.2020
16 Невероятни глупости
До коментар #14 от "техник от сибир":
пишеш!!!!""Дали им трябват конски сили или по-голям въртящ момент"!?!?!?Няма да те съветвам да се образоваш в тази област,защото е късно,но поне не коментирай!Коментиран от #43, #49
17:10 06.07.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Скубиду
До коментар #1 от "Борко отворко":
Да, ще има лаг, няма да работи на бедни смеси НИКОГА, ще му трябва по-сериозна охладителна система, ще си изгуби респонса и ред други недостатъци, които не се оправдават с повечето торк, който си е достатъчен и без турбо, за такъв голям мотор. Който не може да си направи колата, както си е атмосферка, слага турбо.17:16 06.07.2020
19 Скубиду
До коментар #3 от "пилот на Фефари":
.... и ресурса на Алфата е до следващия завой. хахахахаххаКоментиран от #24, #100
17:17 06.07.2020
20 Скубиду
До коментар #9 от "пилот на Ферари":
Американеца пътува на хиляди километри разтояние. Прави двигатели за дълговечност. Италиянеца постоянно виси в сервиза.Коментиран от #23, #26
17:19 06.07.2020
21 0000
До коментар #15 от "пилот на Ферари":
,,Автомобилите '' фиат с малка буква.след два погребани след рекордно малък пробег и невероятни повреди от които си бих баници-никога повече.ко ми ги хвалиш тези кокошарници.дерройт фалирал.те фиат щото не са на ръба .Коментиран от #22
18:43 06.07.2020
22 пилот на Ферари
До коментар #21 от "0000":
То за това когато краварите фалираха , Фиат разполагаха със свежи пари - щото никой не ги купува !!За това купиха Крайслер и сие , а искаха да купят и Опел ама GM не го дадоха защото Крайслер им се явява конкуренция !!
За сметка на това Фиат пак се сдобиха с Опел но по втория начин . Обединиха се с PSA и влязоха в ТДП 5 при производителите !!!
А ти като не разбираш от автомобили викай някой когато купуваш !
18:58 06.07.2020
23 пилот на Ферари
До коментар #20 от "Скубиду":
За това ли Форд Рейнджър хвърля двигатели по на 70-80 хиляди километра ? Защото са вечни ??!!Коментиран от #32
19:37 06.07.2020
24 пилот на Ферари
До коментар #19 от "Скубиду":
Ти Алфа само на снимка ли си виждал ? Я погледни по сервизите какво има - Алфи или Немски кошници !Коментиран от #27, #31
19:42 06.07.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 пилот на Ферари
До коментар #20 от "Скубиду":
Руснаците правеха такива двигатели преди 50- 60 години за ГАЗ 53. Тия си мислят че сега са открили топлата вода !ГАЗ 53 :
Двигателят е V-образен 8-цилиндров, карбураторен, 4-тактов, с обем 4254 куб.см.
Коментиран от #29, #47
19:53 06.07.2020
27 Синдикат на Ало Измамниците
До коментар #24 от "пилот на Ферари":
Забий му го....... 😉22:31 06.07.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Скубиду
До коментар #26 от "пилот на Ферари":
Руснаците КУПИХА технологията на V8 мотора за Чайка 5.5 литра от американците. Чак след години му намалиха обема на 4,25л за да стане змз53 за газ53 от който извадиха едва 120 коня. А спрямо него този от статията има към 435 подобрения.Коментиран от #33, #39
23:01 06.07.2020
30 Пилот на Мъгари
До коментар #3 от "пилот на Фефари":
Прочете ли въобще статията докрай?"....ключовите предимства на агрегата са непретенциозността и издръжливостта.."
Имаш ли представа колко е ресурса на една такава машина спрямо този който си изредил....
Иначе просто за сравнение: Ford GT 2020: 3500 куб.см 660 к.с., 745 Nm, което прави 185 к.с./литър и 213 Nm/литър .....
Коментиран от #35
23:01 06.07.2020
31 Скубиду
До коментар #24 от "пилот на Ферари":
По сервизи не ходя, карам немско. Но всеки ден гледам пред блока комшията как лежи под неговата" гордост" 2,4jtd. От кола до кола не изкарват италиянските колкото немските от ремонт до ремонт.Коментиран от #34
23:06 06.07.2020
32 Скубиду
До коментар #23 от "пилот на Ферари":
Хайде моля ти се че още помня кошмарът нарече италиянски боксер във Алфа 33. За едните свещи вадиш мотор а на 50000 км правиш основен ремонт.Коментиран от #37
23:11 06.07.2020
33 пилот на Ферари
До коментар #29 от "Скубиду":
И кои са тия 435 подобрения на тоя двигател ? Той едва ли има толкова части по него барабар с болчетата ! За 50-60 години няма кой знае какво кардинално да е променено по него освен горивната система . Тоест няма го вече карбуратора.Коментиран от #36, #52, #53, #54
06:12 07.07.2020
34 пилот на Ферари
До коментар #31 от "Скубиду":
Ти поне имаш само един комшия дето лежи под 2,4jtd . Аз имам десетина комшии които са абонирани към Еконт и половината автоморги в района и всеки месец получават "подаръци" от там.Единия с БМВ Х5 , майко мила. Можеше да си купи една гарсониера с парите дето хвърля за подръжка на това чудо .
Гледам и една "седмица" . четири години я ремонтират и още не може да влезе в крачка. Гледам и две тройки . Кардана за едната 1500 лева .
За Голфовете , Пасатите и Аудитата няма какво да кажа. Нови пък хвърлят скоростна кутия на 50 хил километра !!!
Коментиран от #55
06:22 07.07.2020
35 пилот на Ферари
До коментар #30 от "Пилот на Мъгари":
Майко мила Форд и дълъг живот на двигателя !Форд Рейнджър хвърля двигател на 80 хиляди километра !!!
Още от време оно Форд са нарицателно за чуплив автомобил.
Коментиран от #56
06:25 07.07.2020
36 На баба ти
До коментар #33 от "пилот на Ферари":
Ти верно си много зле пич, забрави ли Фиат къде бяха и в какво състояние и все още са там.....на последната дупка на кавала пък и като им гледам продажбите още повече са станали високо технологични. Добре са Ферари че да изплуват от тинята малко... Слепец си ти пилоте на Ферари 😁Коментиран от #38
06:37 07.07.2020
37 пилот на Ферари
До коментар #32 от "Скубиду":
А нещо да кажеш за Мерцедес , Ауди ,БМВ - дето за едното обслужване смъкваш предно окачване , заден мост , изпускателна система , двигател ........Коментиран от #57
06:43 07.07.2020
38 пилот на Ферари
До коментар #36 от "На баба ти":
Не съм чувал Фиат да са фалирали ! За сметка на това доста американски !Сега след обединението с PSA , Фиат са в топ 5 на автомобилните производители !
Коментиран от #66
06:46 07.07.2020
39 пилот на Ферари
До коментар #29 от "Скубиду":
Двигателя на Чайката си е Руски ! Руснаците произвеждат доста осмаци.Двете поколения лимузина ГАЗ Чайка (1959 – 1982 г. и 1976 – 1988 г.) са задвижват от изцяло алуминиев OHV 5,5 L V8 двигател. Тези двигатели получават имената ЗМЗ-13 (ГАЗ-13) с един четворен карбуратор); ЗМЗ-14 (ГАЗ-14), с два четворни карбуратори), ЗМЗ-2424 (Волга ГАЗ-24-24), ЗМЗ-505 (два четворни карбуратора) и ЗМЗ-503 (един четворен карбуратор) (ГАЗ-24-34, ГАЗ-31013). Мощността варира между 195 и 220 к.с. (145 – 164 kW). Модификация на същия двигател също се използва и в БРДМ-2 военен бронетранспортьор под наименованието ЗМЗ-41.
ЗИЛ-111 (1959 г.) е разработен изцяло нов алуминиев 6 L OHV V8 двигател, които първоначално произвежда 200 к.с. (149 kW) при 4200 оборота в минута.
ЗИЛ-114 (1967 г.) се задвижва от 6960 cm³ V8 двигател, които дава 300 к.с. (224 kW) при 4400 оборота в минута. Следващият по-модерен модел, ЗИЛ-41047, има двигател ЗИЛ-4104, който е с обем 7680 cm³, карбураторен, V8, 315 к.с. (235 kW) при 4600 оборота в минута.
Няколко автомобила, произведени под марката „Волга“, използват V8 двигатели: ГАЗ-23 (1962 до 1970 г.), ГАЗ-24-24 V8 (1974 – 1992 г.), и ГАЗ-31013 V8 (1982 – 1996 г.).
Коментиран от #44, #58, #59
06:58 07.07.2020
40 USA
07:03 07.07.2020
41 куку руку ку
До коментар #2 от "Тираджия от Тетово":
Дъстъра ще се разчекне от тежестта като магаре под товар камъни...09:35 07.07.2020
42 John Doe
09:38 07.07.2020
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 321
И това чудо на "инЖИЛЕрната" мисъл ще си го купуват новите господари- тъмнокожите, дето сега белите им мият краката (ритулано). Хахахахаха
11:37 07.07.2020
46 Чиляк
12:03 07.07.2020
47 Ама
До коментар #26 от "пилот на Ферари":
И 200 коня.. 30-40 разход. Имам наблюдения от 66-каталог 40/100.Бвнзин.Коментиран от #48
13:59 07.07.2020
48 пилот на Ферари
До коментар #47 от "Ама":
Ама говориш за техника от преди 60 години , когато бензина е струвал 18 стотинки !14:27 07.07.2020
49 луд перничанин
До коментар #16 от "Невероятни глупости":
Можеше да ни образоваш колега. Дали знаеш, че к.с. и въртящия момент са обратно пропорционални и че човека в случая е прав. За да имаш висок въртящ момент и теглителна сила, трябва да жертваш к.с. и обратно. Тука гледам, че колегата с Ферарито сравнява ябълки с круши. Само ще го питам този мотор на Алфа с колко октанов бензин работи, защото фордовия може да работи и с доста ниско октанов бензин . Хората са търсили простота на устройството и експлоатацията + дълготрайност и ниска цена.Не ги интересува екология и ефективност, защото струват пари.Коментиран от #50
14:58 07.07.2020
50 пилот на Ферари
До коментар #49 от "луд перничанин":
В кой учебник го прочете че въртящия момент и конските сили са обратно пропорционални ?!!Или искаш да ни обясниш че може от 50 конски сили да извадиш 800 Нм ? Или обратното - от 800 конски сили 50 Нм ?!!
Бе ти си национална гордост на Перник !
Коментиран от #60
15:13 07.07.2020
51 хаха
До коментар #9 от "пилот на Ферари":
Братчед между джип и пикап има два камиона разлика..😉17:00 07.07.2020
52 Скубиду
До коментар #33 от "пилот на Ферари":
Инжекционна система. Подобрени рънъри. Подобрени хедърси. Инерционно пълнене на всмукателния тракт. Преминаване към шатрова и полусферична горивна камера, вместо клиновидната на ЗМЗ53. Улекотени бутални групи и нови сплави, позволяващи много по-големи натоварвания и скорости при по-високи температури и висока степен на сгъстяване. Този мотор сигурно е с 12/1, докато ЗМЗ53 е със 8/1. Буталата на змз53 тежат по 500гр, докато на този сигурно са 300гр и са три пъти по-здрави въпреки, че са по-голям диаметър. Хлабините на този са много по-малки от на змз53 което води до малки загуби на налягане. При змз53 можеш да си изтървеш гаечния ключ през хлабината на буталото и цилиндъра. Топлинното разшитение на Форда е сведено до минимум, докато при змз53 е на максимум. Коляновият вал на Газката е лят и не търпи високи обороти, докато на Форда и на Чайката е кован и носи спокойно до 8000 оборота. Газковия има ограничител на оборотите в карбуратора до 3500, който като го махнеш и най-често му се разхвърчава маховика и реже крака. Маховика на Газката е също лят чугун, докато на Форда е стоманен и много по-здрав. Съществен недостатък на ГАЗковия маховик е и захващането му само с 4 болта, докато на Чайката и Форда е с 8 болта. Несериозно е да сложиш само 4 болта на такъв елемент. И двата мотора са с разпределителен вал в блока и повдигачи за клапаните, но при Форда имат ролки за по-малко съпротивление, докато при Газката триенето е съществен недостатък. Биелите на Форда саКоментиран от #61
17:02 07.07.2020
53 Скубиду
До коментар #33 от "пилот на Ферари":
Биелите на Форда са фрезовани отвсякъде и балансирани с точност до 2гр., докато Газковите съм ги теглил и имат разлики от по 15гр. Коляновият вал на Газката е с кухи шийки, които събират масло в себе си и действат като маслени резервоари, в случай, че системата остане без масло, те поддържат мотора да работи още известно време. Но, недостатъкът на тази система е, че винаги кухите шийки се затлачват от кокс и валът се разбалансира. Вадили сме по една шепа кокс от ГАЗкови валове. Ризите на Форда са или фиксирани сухи или са система ДАРТЪН, което ги прави много устойчиви при високи обороти. Докато на ГАЗката ризите са плаващи, в горният им край не се фиксират към блока и устойчивостта им на високи обороти е нулева. Имат проблем и с уплътнението към картера и затова ГАЗките често пускат антифриз в маслото долу. Всмукателният колектор при ГАЗ е изпълнен крайно некадърно, докато при Форд е произведение на искуството. Водната система на ГАЗ е под всякаква критика. Там недомислиците са много. И само като за финал: Дроселите на ГАЗ са толкова малки, че все едно са го стиснали за гърлото. Форд има дросели с три пъти по-голямо сечение и пропускливост. Има още мнооооого разлики, но не ми се пише. Мисля, че това ти стига, като за начално сравнение.Коментиран от #70
17:02 07.07.2020
54 Скубиду
До коментар #33 от "пилот на Ферари":
Коригирам се: Форда е със сгъстяване 10,5:1. И има и електронно запалване, както и променливи фази на ГРМ.17:05 07.07.2020
55 Скубиду
До коментар #34 от "пилот на Ферари":
Х5 е най-трошливото БМВ което съм виждал. Намери кой пример да дадеш. Може би само 2,5 ДТС е по-чуплив мотор от него. Но не ми говори за 10 съседи у вас, като тук имаме цял сервиз замо за италиянски коли. Други не приемат там. И да знаеш - гладни не седят. Другите сервизи се чудят от къде да изкарат за наем, докато този прави бонус след бонус за работниците си. Особено една Алфа с В6 мотор, имам чувство че е на ремонт през 90% от времето, за което е съществувала.Коментиран от #67, #90
17:08 07.07.2020
56 Скубиду
До коментар #35 от "пилот на Ферари":
Форд са здрав автомобил. А ти се хващаш за една черна овца и само край нея гравитираш. Я кажи, чувал ли си за Ескорт ХR3? А за Косуърт?Коментиран от #65
17:09 07.07.2020
57 Скубиду
До коментар #37 от "пилот на Ферари":
Вече всички марки го имат този недостатък. Това е фирмена политика на всички, не само на германците.Коментиран от #64
17:10 07.07.2020
58 Скубиду
До коментар #39 от "пилот на Ферари":
Не спори с чужди мнения все едно са твои! Двигателя на Чайка е купен от американците, от Пакард. А ЗИЛ е съвсем друг мотор, нищо че е В8. Той е с чугунен блок и тежи половин тон.Коментиран от #63
17:12 07.07.2020
59 Скубиду
До коментар #39 от "пилот на Ферари":
Дори цялата Чайка ГАЗ-13 е копие на Пакард Клипер. Самите руснаци са го писали. Нямам време да търся къде. Потърси си сам.Коментиран от #62
17:14 07.07.2020
60 перничанин
До коментар #50 от "пилот на Ферари":
Колега, имам си закачка с модератора и не участвам , но гледам, че ми се е явил луд подражател. С формулите и физиката малко е на "Вие", но за останалото като да е прав, особенно в частта с бензина.В живота си съм виждал много коли и мога смело да потвърдя мнението на колегата с който усилено спориш (Скубиду). Алфа са си доста проблемни. Дано това ми мнение не те накара да не харесваш моя град Перник и хубавите хора които го населяват.20:01 07.07.2020
61 пилот на Ферари
До коментар #52 от "Скубиду":
Говори ми за радикални промени в принципа и конструкцията на тоя двигател . Не за доработки. И как подменили болчетата от 10 мм на 8 мм ! Единственото изменение е горивната система. Няма го карбуратора.Всичко останало е ала бала !
Коментиран от #72
20:24 07.07.2020
62 пилот на Ферари
До коментар #59 от "Скубиду":
Вземи прочети книгата на Артър Хейли - "Колела" . Ще ти стане ясно за копирането и кой ,как и кога го прави .Коментиран от #73
20:27 07.07.2020
63 пилот на Ферари
До коментар #58 от "Скубиду":
Това не са чужди мнения , а техническите характеристики и данните за моделите . Можеш и сам да го намериш и прочетеш.Коментиран от #74
20:30 07.07.2020
64 пилот на Ферари
До коментар #57 от "Скубиду":
А ти наблягаше ли на свещите на Алфа 33 ? Та коя година е производство тая Алфа ?Коментиран от #75
20:31 07.07.2020
65 пилот на Ферари
До коментар #56 от "Скубиду":
Кой е здравия Форд ? Викаш "Ескорт "? Да не си се объркал нещо ? Проблеми също с S Max . С моделите с новия EcoBoost . Проблеми със скоростната кутия на Focus . Проблеми с дюзите на дизелите 1.8 .....Коментиран от #69, #76
20:54 07.07.2020
66 На баба ти..
До коментар #38 от "пилот на Ферари":
Ти ако това не си чувал не знам как изказвш мнения тогава 🙄Коментиран от #68
20:57 07.07.2020
67 пилот на Ферари
До коментар #55 от "Скубиду":
Ами много правилен пример съм ти дал за БМВ Х5 . И не само . Същите двигатели вървят и на 5 -та , и на 7-та . Трошливи и то не само двигателите. Да не говорим и за Фолксваген Туарег .А Пасат хвърля скоростна кутия на 50 хил километра / нов/ !Коментиран от #77
21:01 07.07.2020
68 пилот на Ферари
До коментар #66 от "На баба ти..":
Я кажи кога е фалирал Фиат ?21:02 07.07.2020
69 На баба ти
До коментар #65 от "пилот на Ферари":
На Ескорта му бе хилаво окачването останалото е бетон, последния го хвърлих на скрап на 30 г. служба при мен като 2 ри собственик 1.8 Д чист без турбина, а като гледам постовете ти четеш много обща нет литература кой сайт кво писал за дадена кола, не забравяй че и ние четем което и ти в нета, хайде сполай ти и дано прозреш какво ти говорят всички останали 👌Коментиран от #71
21:10 07.07.2020
70 пилот на Ферари
До коментар #53 от "Скубиду":
Ако биелите не са алуминиеви а от Титан , това за изменение ли се смята ? Нещо коренно различно ? Или че били фрезовани или не ? Това изобретение ли е ? Руснаците ги правеха двигателите от алуминий още преди 60 години.Това са само подобрения на нещо вече измислено и конструирано.
Техниката навсякъде продължава да се усъвършенства !
Коментиран от #78
21:11 07.07.2020
71 пилот на Ферари
До коментар #69 от "На баба ти":
Форд и циганин зимата не работят. Другото вярно е че Форд и циганин не боледуват , хвърлят къча изведнъж.Няма Форд който да не гори масло. Поне аз не съм чувал.
Докато на италианката и забравих къде е щеката. Масло само от смяна на смяна .
За девет години само два шарнирни болта - нищо друго.
Коментиран от #79
21:21 07.07.2020
72 Скубиду
До коментар #61 от "пилот на Ферари":
Баланс и олекотяване на КММ при повишаване на издръжливостта му е ала бала за тебе??? Брей голям професор се извъди. Сигурно трябва ти да даваш акъл на инженерите от Форд как се правят двигатели. И никъде не съм казвал че ма радикални промени. Казах, че има подобрения. Недей да извърташ твърдения че да дойде на твоята. Няма как да дойде.Коментиран от #81
21:59 07.07.2020
73 Скубиду
До коментар #62 от "пилот на Ферари":
Вземи отвори един мотор с твоите ръце. Небой се, маслото не е кръв. Няма нищо да ти стане. После ела да се похвалиш колко си печен, форумен спец.Коментиран от #86
22:00 07.07.2020
74 Скубиду
До коментар #63 от "пилот на Ферари":
Сам намерих и прочетох - Пакард е прототипът на ГАЗ13 Чайка. Никога не съм твърдял, че съм стигнал сам до този извод, след лично разследване. Това е факт описан от руснаците.22:02 07.07.2020
75 Скубиду
До коментар #64 от "пилот на Ферари":
Моят беше 86 година. Много, много недомислена кола.Коментиран от #85
22:04 07.07.2020
76 Скубиду
До коментар #65 от "пилот на Ферари":
Нищо не съм се объркал, мурджо. И съм имал и тази кола, а ти отново четеш форумни мнения на хейтващата конкуренция. Не ставаш по-разбирач така. И човека от 69 комент ти е отговорил много подобаващо.Коментиран от #84
22:06 07.07.2020
77 Скубиду
До коментар #67 от "пилот на Ферари":
За Пасата кой от всички? Ако е Б5 също ще се съглася, защото и от него имам личен опит. Не съм карал толкова лоша немска кола. Честно признавам, че това не е просто лоша сглобка а си е направо куцо измислен боклук. Нищо не е мислено като хората при тази кола. Просто няма да ми стигне денят ако почна да изреждам проблемите и косурите в конструкцията на всеки един от възлите му. Но по-старите, преди него, си бяха железни модели.22:09 07.07.2020
78 Скубиду
До коментар #70 от "пилот на Ферари":
А ти за какво мислеш, че говорех? За какви подобрения? Да не би да очакваш нов вид двигател? За подобрения ти казах и точно това са. Да, руснака направи в8 мотора на Чайката от алуминиев блок, докато американеца го правеше чугунен. Но фактът си е факт. Машината на Форд е мноооого много по-напред и по-съвършена от ЗМЗ53. Изобщо нямам представа, как можеш да не признаваш подобреният мотор. Какво мислиш, че ще стане ако ги мушнем в две еднакви купета и ги проверим, кой какво може? Защо спориш за неща, които са неоспорими? Скучаеш ли?Коментиран от #83
22:13 07.07.2020
79 Скубиду
До коментар #71 от "пилот на Ферари":
Ама много лъжеш. Аз не съм видял италиянка неомазана до капака на мотора.Коментиран от #82
22:15 07.07.2020
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 пилот на Ферари
До коментар #72 от "Скубиду":
Интересно ти пък кога разглобява двигател на Чайка ?А кога разглобява новия двигател на Форд че знаеш разликите ?
Коментиран от #91
14:30 08.07.2020
82 пилот на Ферари
До коментар #79 от "Скубиду":
Колко италианки си карал ? Или стигна само до Голф?Коментиран от #92
14:31 08.07.2020
83 пилот на Ферари
До коментар #78 от "Скубиду":
Дали си толкова сигурен че тоя двигател ще е по добър от двигателя на Форд Рейджър дето сдава багажа на 80 хил километра ? По какво точно съдиш ?Коментиран от #93
14:33 08.07.2020
84 пилот на Ферари
До коментар #76 от "Скубиду":
Кое точно си имал бе готин ? Ескорт или EcoBoost ? Кое точно ми хвалиш ? Ескорта ли ? Само до там ли стигна ? И що се отказа от Форд ? Не ще да пали ? Пълни боклуци - нали ?!Коментиран от #94
14:35 08.07.2020
85 пилот на Ферари
До коментар #75 от "Скубиду":
А моята беше 155 и за времето си беше уникална. И никакви проблеми и с нея. Фул екстри . И може да се каже че ми спаси живота или поне здравето защото въздушната възглавница сработи точно когато трябва.Коментиран от #95
14:42 08.07.2020
86 пилот на Ферари
До коментар #73 от "Скубиду":
Ако си отварял нещо друго освен капака на клапаните на някой таралясник , аз трамвай ще стана.Коментиран от #96, #99
14:44 08.07.2020
87 Браво
Коментиран от #97
19:20 08.07.2020
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Брадвата
До коментар #55 от "Скубиду":
Алфа с V6 мотор, който е .. познай - американски :D. Нормално да е в бокса не 90% от времето, а през цялото времеКоментиран от #98
11:38 09.07.2020
91 Скубиду
До коментар #81 от "пилот на Ферари":
Това сериозен въпрос ли е? Аз и совалка не съм отварял, ама съм убеден, че е по-различна от газката. Или не си съгласен с това заключение?15:41 09.07.2020
92 Скубиду
До коментар #82 от "пилот на Ферари":
Една и никога повече не искам да повтарям. Голфа отдавна ми мина мерака.15:42 09.07.2020
93 Скубиду
До коментар #83 от "пилот на Ферари":
А ти откъде си сигурен в обратното?15:43 09.07.2020
94 Скубиду
До коментар #84 от "пилот на Ферари":
Не съм имал екобууст. Имах ХR3, готин. Нямаше Типо с такава кубатура, нито Алфа, която да не съм отнесъл с Форда.15:45 09.07.2020
95 Скубиду
До коментар #85 от "пилот на Ферари":
Въздушната сработила ама никакви проблеми не си имал викаш. Как да го разбирам това?15:45 09.07.2020
96 Скубиду
До коментар #86 от "пилот на Ферари":
Ами спирай тогава на Орлов мост и се разтваряй да ти влязат пътниците.15:46 09.07.2020
97 Скубиду
До коментар #87 от "Браво":
Ти не си познаваш мотора. Този спец тук ти познава колата по-добре от тебе.15:47 09.07.2020
98 Скубиду
До коментар #90 от "Брадвата":
Не го знам американски ли е. Но и за 1,8 ли ще кажеш че е американски? Защото и той е един маслояд, който постоянно трябва да се отваря за това и онова.15:49 09.07.2020
99 Скубиду
До коментар #86 от "пилот на Ферари":
Отваряй си италиянските болкуци всяка седмица и си представяй, че и другите хора са наказани като тебе. Брата имаше едно тъпо Исузу 1,7 Турбо дизел, което беше милионник и не е било отваряно за нищо. Само масло и филтри сменяше. Сервиз не е виждал а му съдра няколко чифта гуми от каране, преди да го продаде. Няма италиянски кош който да се мери с тази колица.15:53 09.07.2020
100 Пух
До коментар #19 от "Скубиду":
Всички собственици на Алфа, страдат от Стокхолмския синдром.20:31 12.08.2020