Last news in Fakti

6 Юли, 2020 15:17 6 498 100

Ford пусна в продажба гигантски V8

  • ford-
  • двигател-
  • godzilla-
  • v8

Спортното подразделение Ford Performance попълни каталога си с огромен атмосферен V8 с името Godzilla. Двигателят с чугунен блок и ходов обем 7.3 литра може да се купи в комплект с оборудването за $8 150 (€7 202).

Godzilla дебютира миналата година под капака на тежките пикапи от F-серията. Базовият вариант на мотора развива мощност 436 к.с. и максимален въртящ момент 644 Нм - колкото в F-250/F-350 Super Duty.

Ford пусна в продажба гигантски V8

От Ford не крият, че ключовите предимства на агрегата са непретенциозността и издръжливостта. Въпреки това конструкцията не може да бъде наречен архаична - има алуминиеви глави, газоразпределение с променливи фази и многоточково впръскване на горивната смес. Степента на сгъстяване е 10.5:1.

В цената влизат маслен картер, бобини, лапи, електрическа инсталация и всмукателни колектори. Предвид работния обем и архитектурата двигателят е доста компактен и лек - масата е 244 кг.

Кованият колянов вал и чугуненият блок осигуряват на Godzilla огромен потенциал за тунинг. През пролетта американската компания Whipple разработи за този мотор трилитров нагнетател, с който мощността скача на 710 коня, а въртящият момент - на 1 017 Нм. С компресора обаче цената на мотора се увеличава почти двойно до $16 045 (€14 168).


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Борко отворко

    9 5 Отговор
    Е с турбото ще е друга работа.

    Коментиран от #18

  • 2 Тираджия от Тетово

    23 3 Отговор
    Това е само за пича с Дъстъра.

    Коментиран от #41

  • 3 пилот на Фефари

    16 50 Отговор
    И тия били високотехнологична нация ??!
    7.3 литра , мощност 436 к.с. и максимален въртящ момент 644 Нм ???!!!

    Алфа Джулия :
    двигател - Quadrifoglio 2.9 V6 (510 Hp)
    Мощност 510 кс при 6500 об/мин
    Мощност за литър работен обем 176.4 кс/л
    Въртящ момент 600 Нм @ 2500 об/мин
    Обем на двигателя 2891 см3

    Коментиран от #4, #7, #12, #14, #19, #25, #28, #30, #89

  • 4 Ходи и го обясни тва на авио

    11 0 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Фефари":

    Инжинерите дето двигателя там е 30 литра и повече и вади 3000 кони😂😂😂

    Коментиран от #13

  • 5 Пурко

    19 4 Отговор
    Аз все съм си мислил че картера се купува отделно
  • 6 кой век сме?!

    4 19 Отговор
    Какъв форд,кви цилиндри,кви осмици!?А некой ноф дилижанс с осем коня?Тея не са чували за елктричество.
  • 7 Случаен

    36 3 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Фефари":

    Къде си тръгнал да сравняваш двигател за пикап или камион с такъв за спортна кола? На всичкото отгоре турбо и атмосферен сравняваш.

    Коментиран от #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 пилот на Ферари

    8 33 Отговор

    До коментар #7 от "Случаен":

    И какво е значението ? Важни са технологиите ! Живото на двигателя на Алфа ще е също толкова продължителен колкото и на тоя 7,3 литров толуп.

    Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio не е ли джип.
    Stelvio Quadrifoglio е оборудван с изключителния алуминиев 2.9 V6 Bi-Turbo бензинов двигател, разработен със съдействие от Ferrari чрез предоставяне на технологии и инженерно ноу-хау, който осигурява максимална мощност от 510 к.с. при 6 500 об / мин и генерира максимален въртящ момент от 600 Nm от 2 500 до 5 000 оборота в минута.

    Коментиран от #20, #51

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Driving pleasure

    17 5 Отговор
    Сериозно, защо триете коментари? Никой няма право да е против електричките? До там ли се стигна? Да си послушен на партията и първите!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 пилот на Ферари

    6 9 Отговор

    До коментар #4 от "Ходи и го обясни тва на авио":

    За турбореактивен двигател ли става въпрос или за витлов ?
  • 14 техник от сибир

    16 19 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Фефари":

    Трай си по-добре ,че си личи каква невежа си от километри.Американските двигатели са Pushrod двигатели и се правят с цел да са с такъв обем и толкова конски сили според това как ще се използват и дали имат трябват конски сили или по-голям въртящ момент.Няма нищо общо с това дали са технологични или не ,защото САЩ са най-технологичната нация и правят всякакви двигатели.Толкова си кух ,че си нямаш и представа какви глупости пишеш,че чак и се хвалиш с невежеството си само защото си русофилистичен слуга.Американците са водещи при всяка технология.

    Коментиран от #15, #16

  • 15 пилот на Ферари

    20 10 Отговор

    До коментар #14 от "техник от сибир":

    Защото са големи технократи Детройт фалира! А GM от производител номер едно в света отиде на държавна субсидия и фалит !

    А Фиат/Алфа/ купиха Крайслер / Chrysler, Dodge, Jeep, Ram/ !!!

    Коментиран от #21

  • 16 Невероятни глупости

    10 1 Отговор

    До коментар #14 от "техник от сибир":

    пишеш!!!!""Дали им трябват конски сили или по-голям въртящ момент"!?!?!?Няма да те съветвам да се образоваш в тази област,защото е късно,но поне не коментирай!

    Коментиран от #43, #49

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Скубиду

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "Борко отворко":

    Да, ще има лаг, няма да работи на бедни смеси НИКОГА, ще му трябва по-сериозна охладителна система, ще си изгуби респонса и ред други недостатъци, които не се оправдават с повечето торк, който си е достатъчен и без турбо, за такъв голям мотор. Който не може да си направи колата, както си е атмосферка, слага турбо.
  • 19 Скубиду

    12 14 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Фефари":

    .... и ресурса на Алфата е до следващия завой. хахахахахха

    Коментиран от #24, #100

  • 20 Скубиду

    19 10 Отговор

    До коментар #9 от "пилот на Ферари":

    Американеца пътува на хиляди километри разтояние. Прави двигатели за дълговечност. Италиянеца постоянно виси в сервиза.

    Коментиран от #23, #26

  • 21 0000

    8 10 Отговор

    До коментар #15 от "пилот на Ферари":

    ,,Автомобилите '' фиат с малка буква.след два погребани след рекордно малък пробег и невероятни повреди от които си бих баници-никога повече.ко ми ги хвалиш тези кокошарници.дерройт фалирал.те фиат щото не са на ръба .

    Коментиран от #22

  • 22 пилот на Ферари

    10 10 Отговор

    До коментар #21 от "0000":

    То за това когато краварите фалираха , Фиат разполагаха със свежи пари - щото никой не ги купува !!
    За това купиха Крайслер и сие , а искаха да купят и Опел ама GM не го дадоха защото Крайслер им се явява конкуренция !!
    За сметка на това Фиат пак се сдобиха с Опел но по втория начин . Обединиха се с PSA и влязоха в ТДП 5 при производителите !!!

    А ти като не разбираш от автомобили викай някой когато купуваш !
  • 23 пилот на Ферари

    11 8 Отговор

    До коментар #20 от "Скубиду":

    За това ли Форд Рейнджър хвърля двигатели по на 70-80 хиляди километра ? Защото са вечни ??!!

    Коментиран от #32

  • 24 пилот на Ферари

    11 6 Отговор

    До коментар #19 от "Скубиду":

    Ти Алфа само на снимка ли си виждал ? Я погледни по сервизите какво има - Алфи или Немски кошници !

    Коментиран от #27, #31

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 пилот на Ферари

    8 8 Отговор

    До коментар #20 от "Скубиду":

    Руснаците правеха такива двигатели преди 50- 60 години за ГАЗ 53. Тия си мислят че сега са открили топлата вода !

    ГАЗ 53 :
    Двигателят е V-образен 8-цилиндров, карбураторен, 4-тактов, с обем 4254 куб.см.

    Коментиран от #29, #47

  • 27 Синдикат на Ало Измамниците

    2 3 Отговор

    До коментар #24 от "пилот на Ферари":

    Забий му го....... 😉
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Скубиду

    8 4 Отговор

    До коментар #26 от "пилот на Ферари":

    Руснаците КУПИХА технологията на V8 мотора за Чайка 5.5 литра от американците. Чак след години му намалиха обема на 4,25л за да стане змз53 за газ53 от който извадиха едва 120 коня. А спрямо него този от статията има към 435 подобрения.

    Коментиран от #33, #39

  • 30 Пилот на Мъгари

    11 3 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Фефари":

    Прочете ли въобще статията докрай?
    "....ключовите предимства на агрегата са непретенциозността и издръжливостта.."
    Имаш ли представа колко е ресурса на една такава машина спрямо този който си изредил....
    Иначе просто за сравнение: Ford GT 2020: 3500 куб.см 660 к.с., 745 Nm, което прави 185 к.с./литър и 213 Nm/литър .....

    Коментиран от #35

  • 31 Скубиду

    5 8 Отговор

    До коментар #24 от "пилот на Ферари":

    По сервизи не ходя, карам немско. Но всеки ден гледам пред блока комшията как лежи под неговата" гордост" 2,4jtd. От кола до кола не изкарват италиянските колкото немските от ремонт до ремонт.

    Коментиран от #34

  • 32 Скубиду

    4 4 Отговор

    До коментар #23 от "пилот на Ферари":

    Хайде моля ти се че още помня кошмарът нарече италиянски боксер във Алфа 33. За едните свещи вадиш мотор а на 50000 км правиш основен ремонт.

    Коментиран от #37

  • 33 пилот на Ферари

    5 5 Отговор

    До коментар #29 от "Скубиду":

    И кои са тия 435 подобрения на тоя двигател ? Той едва ли има толкова части по него барабар с болчетата ! За 50-60 години няма кой знае какво кардинално да е променено по него освен горивната система . Тоест няма го вече карбуратора.

    Коментиран от #36, #52, #53, #54

  • 34 пилот на Ферари

    6 5 Отговор

    До коментар #31 от "Скубиду":

    Ти поне имаш само един комшия дето лежи под 2,4jtd . Аз имам десетина комшии които са абонирани към Еконт и половината автоморги в района и всеки месец получават "подаръци" от там.
    Единия с БМВ Х5 , майко мила. Можеше да си купи една гарсониера с парите дето хвърля за подръжка на това чудо .
    Гледам и една "седмица" . четири години я ремонтират и още не може да влезе в крачка. Гледам и две тройки . Кардана за едната 1500 лева .
    За Голфовете , Пасатите и Аудитата няма какво да кажа. Нови пък хвърлят скоростна кутия на 50 хил километра !!!

    Коментиран от #55

  • 35 пилот на Ферари

    4 7 Отговор

    До коментар #30 от "Пилот на Мъгари":

    Майко мила Форд и дълъг живот на двигателя !
    Форд Рейнджър хвърля двигател на 80 хиляди километра !!!
    Още от време оно Форд са нарицателно за чуплив автомобил.

    Коментиран от #56

  • 36 На баба ти

    5 4 Отговор

    До коментар #33 от "пилот на Ферари":

    Ти верно си много зле пич, забрави ли Фиат къде бяха и в какво състояние и все още са там.....на последната дупка на кавала пък и като им гледам продажбите още повече са станали високо технологични. Добре са Ферари че да изплуват от тинята малко... Слепец си ти пилоте на Ферари 😁

    Коментиран от #38

  • 37 пилот на Ферари

    5 6 Отговор

    До коментар #32 от "Скубиду":

    А нещо да кажеш за Мерцедес , Ауди ,БМВ - дето за едното обслужване смъкваш предно окачване , заден мост , изпускателна система , двигател ........

    Коментиран от #57

  • 38 пилот на Ферари

    4 4 Отговор

    До коментар #36 от "На баба ти":

    Не съм чувал Фиат да са фалирали ! За сметка на това доста американски !
    Сега след обединението с PSA , Фиат са в топ 5 на автомобилните производители !

    Коментиран от #66

  • 39 пилот на Ферари

    4 7 Отговор

    До коментар #29 от "Скубиду":

    Двигателя на Чайката си е Руски ! Руснаците произвеждат доста осмаци.
    Двете поколения лимузина ГАЗ Чайка (1959 – 1982 г. и 1976 – 1988 г.) са задвижват от изцяло алуминиев OHV 5,5 L V8 двигател. Тези двигатели получават имената ЗМЗ-13 (ГАЗ-13) с един четворен карбуратор); ЗМЗ-14 (ГАЗ-14), с два четворни карбуратори), ЗМЗ-2424 (Волга ГАЗ-24-24), ЗМЗ-505 (два четворни карбуратора) и ЗМЗ-503 (един четворен карбуратор) (ГАЗ-24-34, ГАЗ-31013). Мощността варира между 195 и 220 к.с. (145 – 164 kW). Модификация на същия двигател също се използва и в БРДМ-2 военен бронетранспортьор под наименованието ЗМЗ-41.


    ЗИЛ-111 (1959 г.) е разработен изцяло нов алуминиев 6 L OHV V8 двигател, които първоначално произвежда 200 к.с. (149 kW) при 4200 оборота в минута.

    ЗИЛ-114 (1967 г.) се задвижва от 6960 cm³ V8 двигател, които дава 300 к.с. (224 kW) при 4400 оборота в минута. Следващият по-модерен модел, ЗИЛ-41047, има двигател ЗИЛ-4104, който е с обем 7680 cm³, карбураторен, V8, 315 к.с. (235 kW) при 4600 оборота в минута.

    Няколко автомобила, произведени под марката „Волга“, използват V8 двигатели: ГАЗ-23 (1962 до 1970 г.), ГАЗ-24-24 V8 (1974 – 1992 г.), и ГАЗ-31013 V8 (1982 – 1996 г.).

    Коментиран от #44, #58, #59

  • 40 USA

    9 4 Отговор
    Това е двигател с характер. Който е настъпвал подобен, знае за какво става въпрос. От година карам Raptor svt 6.2 и всеки път щом го запаля се усмихвам. Сравнявам с bmw x6 m50d. Усмихвах се месец.
  • 41 куку руку ку

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Тираджия от Тетово":

    Дъстъра ще се разчекне от тежестта като магаре под товар камъни...
  • 42 John Doe

    0 2 Отговор
    Перфектен за някоя е30 или е36 за дрифт проект
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 321

    3 2 Отговор
    Мдааа...
    И това чудо на "инЖИЛЕрната" мисъл ще си го купуват новите господари- тъмнокожите, дето сега белите им мият краката (ритулано). Хахахахаха
  • 46 Чиляк

    6 1 Отговор
    Конструкторите на този двигател как пък не се допитаха първо до специалистите в тоя форум, ами така ужасно се изложиха. Питайте Ганя бе! Той всичко знае и от всичко разбира!
  • 47 Ама

    0 2 Отговор

    До коментар #26 от "пилот на Ферари":

    И 200 коня.. 30-40 разход. Имам наблюдения от 66-каталог 40/100.Бвнзин.

    Коментиран от #48

  • 48 пилот на Ферари

    4 2 Отговор

    До коментар #47 от "Ама":

    Ама говориш за техника от преди 60 години , когато бензина е струвал 18 стотинки !
  • 49 луд перничанин

    3 5 Отговор

    До коментар #16 от "Невероятни глупости":

    Можеше да ни образоваш колега. Дали знаеш, че к.с. и въртящия момент са обратно пропорционални и че човека в случая е прав. За да имаш висок въртящ момент и теглителна сила, трябва да жертваш к.с. и обратно. Тука гледам, че колегата с Ферарито сравнява ябълки с круши. Само ще го питам този мотор на Алфа с колко октанов бензин работи, защото фордовия може да работи и с доста ниско октанов бензин . Хората са търсили простота на устройството и експлоатацията + дълготрайност и ниска цена.Не ги интересува екология и ефективност, защото струват пари.

    Коментиран от #50

  • 50 пилот на Ферари

    6 3 Отговор

    До коментар #49 от "луд перничанин":

    В кой учебник го прочете че въртящия момент и конските сили са обратно пропорционални ?!!
    Или искаш да ни обясниш че може от 50 конски сили да извадиш 800 Нм ? Или обратното - от 800 конски сили 50 Нм ?!!
    Бе ти си национална гордост на Перник !

    Коментиран от #60

  • 51 хаха

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "пилот на Ферари":

    Братчед между джип и пикап има два камиона разлика..😉
  • 52 Скубиду

    4 3 Отговор

    До коментар #33 от "пилот на Ферари":

    Инжекционна система. Подобрени рънъри. Подобрени хедърси. Инерционно пълнене на всмукателния тракт. Преминаване към шатрова и полусферична горивна камера, вместо клиновидната на ЗМЗ53. Улекотени бутални групи и нови сплави, позволяващи много по-големи натоварвания и скорости при по-високи температури и висока степен на сгъстяване. Този мотор сигурно е с 12/1, докато ЗМЗ53 е със 8/1. Буталата на змз53 тежат по 500гр, докато на този сигурно са 300гр и са три пъти по-здрави въпреки, че са по-голям диаметър. Хлабините на този са много по-малки от на змз53 което води до малки загуби на налягане. При змз53 можеш да си изтървеш гаечния ключ през хлабината на буталото и цилиндъра. Топлинното разшитение на Форда е сведено до минимум, докато при змз53 е на максимум. Коляновият вал на Газката е лят и не търпи високи обороти, докато на Форда и на Чайката е кован и носи спокойно до 8000 оборота. Газковия има ограничител на оборотите в карбуратора до 3500, който като го махнеш и най-често му се разхвърчава маховика и реже крака. Маховика на Газката е също лят чугун, докато на Форда е стоманен и много по-здрав. Съществен недостатък на ГАЗковия маховик е и захващането му само с 4 болта, докато на Чайката и Форда е с 8 болта. Несериозно е да сложиш само 4 болта на такъв елемент. И двата мотора са с разпределителен вал в блока и повдигачи за клапаните, но при Форда имат ролки за по-малко съпротивление, докато при Газката триенето е съществен недостатък. Биелите на Форда са

    Коментиран от #61

  • 53 Скубиду

    4 3 Отговор

    До коментар #33 от "пилот на Ферари":

    Биелите на Форда са фрезовани отвсякъде и балансирани с точност до 2гр., докато Газковите съм ги теглил и имат разлики от по 15гр. Коляновият вал на Газката е с кухи шийки, които събират масло в себе си и действат като маслени резервоари, в случай, че системата остане без масло, те поддържат мотора да работи още известно време. Но, недостатъкът на тази система е, че винаги кухите шийки се затлачват от кокс и валът се разбалансира. Вадили сме по една шепа кокс от ГАЗкови валове. Ризите на Форда са или фиксирани сухи или са система ДАРТЪН, което ги прави много устойчиви при високи обороти. Докато на ГАЗката ризите са плаващи, в горният им край не се фиксират към блока и устойчивостта им на високи обороти е нулева. Имат проблем и с уплътнението към картера и затова ГАЗките често пускат антифриз в маслото долу. Всмукателният колектор при ГАЗ е изпълнен крайно некадърно, докато при Форд е произведение на искуството. Водната система на ГАЗ е под всякаква критика. Там недомислиците са много. И само като за финал: Дроселите на ГАЗ са толкова малки, че все едно са го стиснали за гърлото. Форд има дросели с три пъти по-голямо сечение и пропускливост. Има още мнооооого разлики, но не ми се пише. Мисля, че това ти стига, като за начално сравнение.

    Коментиран от #70

  • 54 Скубиду

    2 3 Отговор

    До коментар #33 от "пилот на Ферари":

    Коригирам се: Форда е със сгъстяване 10,5:1. И има и електронно запалване, както и променливи фази на ГРМ.
  • 55 Скубиду

    2 3 Отговор

    До коментар #34 от "пилот на Ферари":

    Х5 е най-трошливото БМВ което съм виждал. Намери кой пример да дадеш. Може би само 2,5 ДТС е по-чуплив мотор от него. Но не ми говори за 10 съседи у вас, като тук имаме цял сервиз замо за италиянски коли. Други не приемат там. И да знаеш - гладни не седят. Другите сервизи се чудят от къде да изкарат за наем, докато този прави бонус след бонус за работниците си. Особено една Алфа с В6 мотор, имам чувство че е на ремонт през 90% от времето, за което е съществувала.

    Коментиран от #67, #90

  • 56 Скубиду

    2 3 Отговор

    До коментар #35 от "пилот на Ферари":

    Форд са здрав автомобил. А ти се хващаш за една черна овца и само край нея гравитираш. Я кажи, чувал ли си за Ескорт ХR3? А за Косуърт?

    Коментиран от #65

  • 57 Скубиду

    2 3 Отговор

    До коментар #37 от "пилот на Ферари":

    Вече всички марки го имат този недостатък. Това е фирмена политика на всички, не само на германците.

    Коментиран от #64

  • 58 Скубиду

    3 3 Отговор

    До коментар #39 от "пилот на Ферари":

    Не спори с чужди мнения все едно са твои! Двигателя на Чайка е купен от американците, от Пакард. А ЗИЛ е съвсем друг мотор, нищо че е В8. Той е с чугунен блок и тежи половин тон.

    Коментиран от #63

  • 59 Скубиду

    2 3 Отговор

    До коментар #39 от "пилот на Ферари":

    Дори цялата Чайка ГАЗ-13 е копие на Пакард Клипер. Самите руснаци са го писали. Нямам време да търся къде. Потърси си сам.

    Коментиран от #62

  • 60 перничанин

    4 3 Отговор

    До коментар #50 от "пилот на Ферари":

    Колега, имам си закачка с модератора и не участвам , но гледам, че ми се е явил луд подражател. С формулите и физиката малко е на "Вие", но за останалото като да е прав, особенно в частта с бензина.В живота си съм виждал много коли и мога смело да потвърдя мнението на колегата с който усилено спориш (Скубиду). Алфа са си доста проблемни. Дано това ми мнение не те накара да не харесваш моя град Перник и хубавите хора които го населяват.
  • 61 пилот на Ферари

    3 4 Отговор

    До коментар #52 от "Скубиду":

    Говори ми за радикални промени в принципа и конструкцията на тоя двигател . Не за доработки. И как подменили болчетата от 10 мм на 8 мм ! Единственото изменение е горивната система. Няма го карбуратора.
    Всичко останало е ала бала !

    Коментиран от #72

  • 62 пилот на Ферари

    3 4 Отговор

    До коментар #59 от "Скубиду":

    Вземи прочети книгата на Артър Хейли - "Колела" . Ще ти стане ясно за копирането и кой ,как и кога го прави .

    Коментиран от #73

  • 63 пилот на Ферари

    3 5 Отговор

    До коментар #58 от "Скубиду":

    Това не са чужди мнения , а техническите характеристики и данните за моделите . Можеш и сам да го намериш и прочетеш.

    Коментиран от #74

  • 64 пилот на Ферари

    3 4 Отговор

    До коментар #57 от "Скубиду":

    А ти наблягаше ли на свещите на Алфа 33 ? Та коя година е производство тая Алфа ?

    Коментиран от #75

  • 65 пилот на Ферари

    3 3 Отговор

    До коментар #56 от "Скубиду":

    Кой е здравия Форд ? Викаш "Ескорт "? Да не си се объркал нещо ? Проблеми също с S Max . С моделите с новия EcoBoost . Проблеми със скоростната кутия на Focus . Проблеми с дюзите на дизелите 1.8 .....

    Коментиран от #69, #76

  • 66 На баба ти..

    3 3 Отговор

    До коментар #38 от "пилот на Ферари":

    Ти ако това не си чувал не знам как изказвш мнения тогава 🙄

    Коментиран от #68

  • 67 пилот на Ферари

    4 4 Отговор

    До коментар #55 от "Скубиду":

    Ами много правилен пример съм ти дал за БМВ Х5 . И не само . Същите двигатели вървят и на 5 -та , и на 7-та . Трошливи и то не само двигателите. Да не говорим и за Фолксваген Туарег .А Пасат хвърля скоростна кутия на 50 хил километра / нов/ !

    Коментиран от #77

  • 68 пилот на Ферари

    3 3 Отговор

    До коментар #66 от "На баба ти..":

    Я кажи кога е фалирал Фиат ?
  • 69 На баба ти

    3 3 Отговор

    До коментар #65 от "пилот на Ферари":

    На Ескорта му бе хилаво окачването останалото е бетон, последния го хвърлих на скрап на 30 г. служба при мен като 2 ри собственик 1.8 Д чист без турбина, а като гледам постовете ти четеш много обща нет литература кой сайт кво писал за дадена кола, не забравяй че и ние четем което и ти в нета, хайде сполай ти и дано прозреш какво ти говорят всички останали 👌

    Коментиран от #71

  • 70 пилот на Ферари

    3 4 Отговор

    До коментар #53 от "Скубиду":

    Ако биелите не са алуминиеви а от Титан , това за изменение ли се смята ? Нещо коренно различно ? Или че били фрезовани или не ? Това изобретение ли е ? Руснаците ги правеха двигателите от алуминий още преди 60 години.

    Това са само подобрения на нещо вече измислено и конструирано.
    Техниката навсякъде продължава да се усъвършенства !

    Коментиран от #78

  • 71 пилот на Ферари

    4 6 Отговор

    До коментар #69 от "На баба ти":

    Форд и циганин зимата не работят. Другото вярно е че Форд и циганин не боледуват , хвърлят къча изведнъж.
    Няма Форд който да не гори масло. Поне аз не съм чувал.
    Докато на италианката и забравих къде е щеката. Масло само от смяна на смяна .
    За девет години само два шарнирни болта - нищо друго.

    Коментиран от #79

  • 72 Скубиду

    4 3 Отговор

    До коментар #61 от "пилот на Ферари":

    Баланс и олекотяване на КММ при повишаване на издръжливостта му е ала бала за тебе??? Брей голям професор се извъди. Сигурно трябва ти да даваш акъл на инженерите от Форд как се правят двигатели. И никъде не съм казвал че ма радикални промени. Казах, че има подобрения. Недей да извърташ твърдения че да дойде на твоята. Няма как да дойде.

    Коментиран от #81

  • 73 Скубиду

    4 3 Отговор

    До коментар #62 от "пилот на Ферари":

    Вземи отвори един мотор с твоите ръце. Небой се, маслото не е кръв. Няма нищо да ти стане. После ела да се похвалиш колко си печен, форумен спец.

    Коментиран от #86

  • 74 Скубиду

    5 3 Отговор

    До коментар #63 от "пилот на Ферари":

    Сам намерих и прочетох - Пакард е прототипът на ГАЗ13 Чайка. Никога не съм твърдял, че съм стигнал сам до този извод, след лично разследване. Това е факт описан от руснаците.
  • 75 Скубиду

    4 3 Отговор

    До коментар #64 от "пилот на Ферари":

    Моят беше 86 година. Много, много недомислена кола.

    Коментиран от #85

  • 76 Скубиду

    4 3 Отговор

    До коментар #65 от "пилот на Ферари":

    Нищо не съм се объркал, мурджо. И съм имал и тази кола, а ти отново четеш форумни мнения на хейтващата конкуренция. Не ставаш по-разбирач така. И човека от 69 комент ти е отговорил много подобаващо.

    Коментиран от #84

  • 77 Скубиду

    3 3 Отговор

    До коментар #67 от "пилот на Ферари":

    За Пасата кой от всички? Ако е Б5 също ще се съглася, защото и от него имам личен опит. Не съм карал толкова лоша немска кола. Честно признавам, че това не е просто лоша сглобка а си е направо куцо измислен боклук. Нищо не е мислено като хората при тази кола. Просто няма да ми стигне денят ако почна да изреждам проблемите и косурите в конструкцията на всеки един от възлите му. Но по-старите, преди него, си бяха железни модели.
  • 78 Скубиду

    4 3 Отговор

    До коментар #70 от "пилот на Ферари":

    А ти за какво мислеш, че говорех? За какви подобрения? Да не би да очакваш нов вид двигател? За подобрения ти казах и точно това са. Да, руснака направи в8 мотора на Чайката от алуминиев блок, докато американеца го правеше чугунен. Но фактът си е факт. Машината на Форд е мноооого много по-напред и по-съвършена от ЗМЗ53. Изобщо нямам представа, как можеш да не признаваш подобреният мотор. Какво мислиш, че ще стане ако ги мушнем в две еднакви купета и ги проверим, кой какво може? Защо спориш за неща, които са неоспорими? Скучаеш ли?

    Коментиран от #83

  • 79 Скубиду

    5 3 Отговор

    До коментар #71 от "пилот на Ферари":

    Ама много лъжеш. Аз не съм видял италиянка неомазана до капака на мотора.

    Коментиран от #82

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 пилот на Ферари

    3 4 Отговор

    До коментар #72 от "Скубиду":

    Интересно ти пък кога разглобява двигател на Чайка ?
    А кога разглобява новия двигател на Форд че знаеш разликите ?

    Коментиран от #91

  • 82 пилот на Ферари

    3 5 Отговор

    До коментар #79 от "Скубиду":

    Колко италианки си карал ? Или стигна само до Голф?

    Коментиран от #92

  • 83 пилот на Ферари

    3 5 Отговор

    До коментар #78 от "Скубиду":

    Дали си толкова сигурен че тоя двигател ще е по добър от двигателя на Форд Рейджър дето сдава багажа на 80 хил километра ? По какво точно съдиш ?

    Коментиран от #93

  • 84 пилот на Ферари

    3 5 Отговор

    До коментар #76 от "Скубиду":

    Кое точно си имал бе готин ? Ескорт или EcoBoost ? Кое точно ми хвалиш ? Ескорта ли ? Само до там ли стигна ? И що се отказа от Форд ? Не ще да пали ? Пълни боклуци - нали ?!

    Коментиран от #94

  • 85 пилот на Ферари

    3 5 Отговор

    До коментар #75 от "Скубиду":

    А моята беше 155 и за времето си беше уникална. И никакви проблеми и с нея. Фул екстри . И може да се каже че ми спаси живота или поне здравето защото въздушната възглавница сработи точно когато трябва.

    Коментиран от #95

  • 86 пилот на Ферари

    3 4 Отговор

    До коментар #73 от "Скубиду":

    Ако си отварял нещо друго освен капака на клапаните на някой таралясник , аз трамвай ще стана.

    Коментиран от #96, #99

  • 87 Браво

    4 1 Отговор
    Кой мотор на рейнджър се скапва моя е 270к без проблем до сега. 3.0 156 кончета

    Коментиран от #97

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Брадвата

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "Скубиду":

    Алфа с V6 мотор, който е .. познай - американски :D. Нормално да е в бокса не 90% от времето, а през цялото време

    Коментиран от #98

  • 91 Скубиду

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "пилот на Ферари":

    Това сериозен въпрос ли е? Аз и совалка не съм отварял, ама съм убеден, че е по-различна от газката. Или не си съгласен с това заключение?
  • 92 Скубиду

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "пилот на Ферари":

    Една и никога повече не искам да повтарям. Голфа отдавна ми мина мерака.
  • 93 Скубиду

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "пилот на Ферари":

    А ти откъде си сигурен в обратното?
  • 94 Скубиду

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "пилот на Ферари":

    Не съм имал екобууст. Имах ХR3, готин. Нямаше Типо с такава кубатура, нито Алфа, която да не съм отнесъл с Форда.
  • 95 Скубиду

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "пилот на Ферари":

    Въздушната сработила ама никакви проблеми не си имал викаш. Как да го разбирам това?
  • 96 Скубиду

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "пилот на Ферари":

    Ами спирай тогава на Орлов мост и се разтваряй да ти влязат пътниците.
  • 97 Скубиду

    0 0 Отговор

    До коментар #87 от "Браво":

    Ти не си познаваш мотора. Този спец тук ти познава колата по-добре от тебе.
  • 98 Скубиду

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "Брадвата":

    Не го знам американски ли е. Но и за 1,8 ли ще кажеш че е американски? Защото и той е един маслояд, който постоянно трябва да се отваря за това и онова.
  • 99 Скубиду

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "пилот на Ферари":

    Отваряй си италиянските болкуци всяка седмица и си представяй, че и другите хора са наказани като тебе. Брата имаше едно тъпо Исузу 1,7 Турбо дизел, което беше милионник и не е било отваряно за нищо. Само масло и филтри сменяше. Сервиз не е виждал а му съдра няколко чифта гуми от каране, преди да го продаде. Няма италиянски кош който да се мери с тази колица.
  • 100 Пух

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Скубиду":

    Всички собственици на Алфа, страдат от Стокхолмския синдром.