На 30 октомври 1961 г. на о-в Нова земя в СССР е проведено изпитание на термоядрена бомба с кодовото име "Иван". Мощността ѝ е 50 мегатона, което я прави най-мощното оръжие, създавано от човечеството. В продължение на 59 години видеозаписът от теста е засекретен, но сега "Росатом" публикува кратко филмче с кадри от пускането на бомбата и последвалия взрив.
"Иван" е доставен на мястото на изпитанието от стратегически бомбардировач Ту-95В, единствената версия на самолета, преоборудвана за транспортирането на "Цар бомба". Машината е покрит изцяло със специална бяла боя за защита от радиационното излъчване. Преди пускането пилотът си слага защитни очила, която да предпази зрението му от ослепяващия взрив. Цялата операция се контролира от подземен бункер.
Детонацията на най-мощната ядрена бомба в историята (на 22.43 мин. от видеото) става на височина 4 000 метра. Ядрената гъба се издига на 10 километра, а самият взрив се вижда от 1 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 КОНТРАТА
Коментиран от #9
12:16 25.08.2020
2 до факри
12:19 25.08.2020
3 шумци
Коментиран от #12, #21, #86
12:27 25.08.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 яппоикйх
Коментиран от #25
12:42 25.08.2020
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Бългaрин
Коментиран от #16, #37
13:39 25.08.2020
9 James
До коментар #1 от "КОНТРАТА":
Толкова беше, 2006-2007ма някъде.13:46 25.08.2020
10 onq s konq
пълно малоумие
Коментиран от #30
14:03 25.08.2020
11 Боби
Коментиран от #17
14:16 25.08.2020
12 Гост
До коментар #3 от "шумци":
Не е като здравословните бомби на янките над япония налиКоментиран от #79
14:27 25.08.2020
13 sotko
14:48 25.08.2020
14 Мнение
Коментиран от #20
14:50 25.08.2020
15 Жеко
15:15 25.08.2020
16 Историк
До коментар #8 от "Бългaрин":
Как ги изчисли тия 3600 пъти?Коментиран от #40
15:19 25.08.2020
17 Рошко
До коментар #11 от "Боби":
Малка малка колко да е малка, то тванвма да остави тухла върху тухла15:23 25.08.2020
18 CFC
Коментиран от #31, #39
15:38 25.08.2020
19 6655
Коментиран от #84
16:12 25.08.2020
20 Кажи го на онези
До коментар #14 от "Мнение":
30 млн под земята (само руснаци след 2-та световна). Ако някой не го е страх от тази мощ, или е по-мощен, или е луд. 30 млн руснаци. Тук ривем за 584 от ковид - 19.Коментиран от #41
16:12 25.08.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Георги
17:47 25.08.2020
23 един от стадото
18:28 25.08.2020
24 Реалист
18:30 25.08.2020
25 Турист
До коментар #5 от "яппоикйх":
Не точно да разцепи земята, а да запали океана но при условие че бяха гръмнали първоначалният вариант от сто мегатона.18:41 25.08.2020
26 pbdan
Коментиран от #44, #85
19:07 25.08.2020
27 Ники
19:33 25.08.2020
28 аааааа
19:53 25.08.2020
29 1234
22:15 25.08.2020
30 123
До коментар #10 от "onq s konq":
запазена марка на Русия и САЩ22:18 25.08.2020
31 гост
До коментар #18 от "CFC":
Аз не бих заложил, че планетата ще я има след такава война. А тогава никой няма да има сметка от подобно безумие.22:27 25.08.2020
32 Кирил
23:14 25.08.2020
33 българин
Коментиран от #34
00:28 26.08.2020
34 Анонимен
До коментар #33 от "българин":
викаш малоумни руснаци, правят си експерименти в пустощта, докато умните американци, използват ядреното си оръжие срещу цивилни. Два пъти.07:20 26.08.2020
35 Цъвтанато цъвтанов
Са дай да видим ко стаа с Беларуста - нищо с което Путин Велики не е съгласен. Венезуелата алооо щази, козиакъ циклаж и там гоуем.
Китай щеше да фалира до нова година, май-за коледа пак кисело зелце и домошарка за българското нато войвода, некви ефки, нещо подводничка с швабски помощи... Ама Дневални бил отровен в Сибир ама стигнал до Берлин жив, и айрънмен с трансформерс му били помогнали. Натоциклаж.
Нещо либералния памперс прелива зверски а пари за нов няма... Смрад гоуема.
Нищо, турските гастербайтери задръстват европътищата яко, из сръбско карат със сто обаче. Ердо газ изнамери, Дядо Коледа и той ще помогне и до края на Януари сме ги бутнали и Си Дзи и Путя. Нали цветане?
08:14 26.08.2020
36 Името ми
09:39 26.08.2020
37 100
До коментар #8 от "Бългaрин":
Ти мислиш ли, че щатите не могат да направят такава бомба, че и по мощна, но не им трябва. Не са комплексирани мегаломани като рашките.10:12 26.08.2020
38 Учител
10:20 26.08.2020
39 НАТО ВЕЦ и АЕЦ
До коментар #18 от "CFC":
Питаме - Какво имат руснаците сега ! ?Ами нищо . Още летят на същия самолет. 80% от МБР са им американско производство. Зарядите им са с изтекъл срок и то много изтекъл над 10 години.
Имат голяма уста да се хвалят с клипче от 61ва година .
11:16 26.08.2020
40 Бат Мишо
До коментар #16 от "Историк":
Мери се мощността и се изчислява удивително точно -измерване на ударната сеизмичната вълна и датчици дозиметри наслагани на дадени разкгояния от епицентъра ТАКА ГИ ИЗЧИСЛИХА апропо гъбата е 68 километра а не 10 - ударена на повърхността а не 2 мили НАД - одма цепи замната кора и вади магмата С ОТСКОК и не се кава Иван а Майката на бръмбара Кузкина Матъ виж в нато как и викат нз зная че сеизмолозите им като са отчели че ударната вълна е обиколила ТРИ ПЪТИ ПЛАНЕТАТА са изпопадали от столовете а в пентагона плана КОПИЕ за нападение над Русия са накарали съставителя му да го изяде без водичка да претлъща11:17 26.08.2020
41 Бат Мишо
До коментар #20 от "Кажи го на онези":
страф ги е разбира се ве мен мощността е равна на ВСИЧКИ ЕКСПЛОЗИВИ ИЗПОЛЗВАНИ В ДВЕТЕ СВЕТОВНИ ВОЙНИ УМНОЖЕНА ПО 10 - нанизана в Разлома Сан андреас - за което е направена И САЩИСАНИТЕ ПОТЪВАТ КЪТ СТАРА ГЕМИЯ БАРАБАР С КОНТИНЕТА. за пред хората плюят че е излишно голяма да компенсира неточност НО ЗНАЯТ ПРЕКРАСНО ЧЕ КЪТ СГАФЯТ ЩЕ ИМ Я ВКАРАТ ТОЧНО ДАКЪДЕТО Е ПРЕДНАЗАЧЕНА - Разлома Сан АНДРЕАС и става АСОРЕ МИО СОЛТАНТО ФЕЛИЧЕ с цялия краварник11:24 26.08.2020
42 Бат Мишо
11:28 26.08.2020
43 НАТО ВЕЦ и АЕЦ
Само конфликта с Турция в Сирия показва достатъчно ясно какво е нивото в момента на Русия.
Коментиран от #46
11:30 26.08.2020
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Бат Мишо
11:43 26.08.2020
46 Бат Мишо
До коментар #43 от "НАТО ВЕЦ и АЕЦ":
ае натовец кът не разбираш от стратегия ЩО СЪ ОБАЖДАШ - мерел силата на Русия по конфликта в Сирия - ТОВА СА КАПАНИ и в Украйна конфликта Е СЪЩОТО - примамка - да влезе НАТО ДАЛЕЧ ОТ ДОМА СИ да бъде привлечено в безкраен конфликгДАЛЕЧ ОТ ДОМА И БЛИЗО ДО УСТАТА НА МЕЧКАТА и естествено че АКО бяха протили войски конфликта РЯЗКО ЩЕШЕ ДА СЕ ПРОМЕНИ но генералите на НАТО явно по умни от тея на Хитлер ПРЕДВИДЛИВО убраха войските от Сирия и Украйна и Грузия ЩОТО ИНАЧЕ ПОЧВАТ МОЙНА на 8000 км от вкъщи и на 15 метра от бърлогата на НАЙ МОЩНИТЕ АРМИИ В СВЕТА Руската и Китайската.....след 1 такъв конфликт на 8000 км в Виетнам са прибирали ДЕСЕТ ГОДИНИ КОВЧЕЗИ В САЩ от 1961 до 1971.....След конфликт с Русия АДЖЕБА на място където НЯМА КОЙ ДА ИМ ПОЗВОЛИ да подвозят продоволстмия муниции и горива ЗНАШЮ ЛИ КО СТАВА - СПРАВКА 1 самолетоносач има автономност ЗА АКТИВНИ БОЙНИ ДЕЙСТВИЯ срещу Русия 24 часа - на 25 тия час му тряят горима и амуниции за самолетите - т е ЕДНИ ТАНКЕРИ И ТОВАРНИ КОРАБИ тряя съ домъкнат до него - КЪТ СИ ГОЛЯМ НАТОВЕЦ А ДА МИ ОБЯСНИШ КЪК ТОЧНО ШЪ ГИ ЗАКАРАШ тес ПЛАВАЩИ БОМБИ на 8000 км от дома на 15 км от Руската граница ША ГИ ЗАКАРАШ АМА НА ДЪНОТО , а малко по късно и самолетоносача отива да им прави компания и изпратените войници почват да си ядът обувките кът едни други войници на един Сталинград и да съ питат кой ден ще им е последния и кога ще дойде меца да си поиграят че да се предадът и да ке свърши теглотоКоментиран от #48, #63
11:59 26.08.2020
47 Бат Мишо
Коментиран от #49
12:10 26.08.2020
48 100
До коментар #46 от "Бат Мишо":
Не знам защо мислиш, че руската и китайската армия са най-силни в света. Армията на САЩ доста ги превъзхожда, ма всеки си има право на мнение.... А за нападение над Русия на щатите много не им трябват самолетоносачи, щото имат доста бази и съюзни държави около Русия. Та подвозът на боеприпаси и логистиката, както и стоварването на бомби и ракети няма да е от 8000 километра, а от доста по-близо.... виж рашките ще трябва много повече да се пънат за да бомбят щатите, щото почти си нямат бази близо до САЩ, а да се доближат с подводници близо до бреговете на щатите е доста трудно и проблематично предвид тоталното превъзходство на флота и авиацията на САЩ, особено в близост до техните брегове. Но така или иначе е много невероятно да се стигне до пълномащабна война между двете държави, щото това означава човечеството да загине....Коментиран от #54
12:16 26.08.2020
49 100
До коментар #47 от "Бат Мишо":
Ти като как го виждаш руски кораб или подводница да оцелеят дълго време при война в близост до флот на САЩ?Коментиран от #51
12:19 26.08.2020
50 Бат Мишо
Коментиран от #52
12:20 26.08.2020
51 Бат Мишо
До коментар #49 от "100":
Руска подводница ИЗПЛУВА НА 5 км от Белия дом СЛЕД едномесечно дежурство пич И Е ОЦЕЛЯВАЛА НЕЗАБЕЛЯЗАНА ЕДИН МЕСЕЦ ТОЧНО ПОД САМОЛЕТОНОСАЧ говоря при това за стари клас Славянка не за новите стелтове клас ДЪЛГОРЪКИКоментиран от #53, #78
12:23 26.08.2020
52 100
До коментар #50 от "Бат Мишо":
Това дали сухопътната армия ти е в Сирия или някъде другаде няма много общо с размяната на ядрени удари, та да означава, че като си си пратил армията някъде си си оголил гърба. Да не говорим, че много малка част от армията на САЩ е в Близкия изток.12:25 26.08.2020
53 100
До коментар #51 от "Бат Мишо":
Изплавала е в мирно време. Във военно време се следи много по-зорко. И не се знае колко е била незабелязана. А това, че са били под самолетоносача, означава, че и те самите не са знаели точно къде е той. И това е само един случай, а в колко други случаи руски подводници са били засичани и следени.....12:28 26.08.2020
54 Бат Мишо
До коментар #48 от "100":
его още един объркан от войните с комиларите на НАТО - в 1 курс се учи в ВА - срещу държави с оръжия за масово унищожение НЕ МОЖЕШ ДА СТРУПВАШ СЪЕДИНЕНИЯ И АРСЕНАЛ щото мястото на струпване СТАВА ЯДРЕНА ЦЕЛ - въпрос КОЯ ОТ ДЪРЖАВИТЕ ОКОЛО РУСИЯ ЩЕ ТИ ПОЗВОЛИ ДА СТРУПАШ И ПОДВОЗВАШ ПРЕВРЪЩАЙКИ СЕ АВТОМАТИЧНО В СЛЕДВАШАТА ХЕРОШИМА- казвам ЗА ПОСЛЕДНО не бъркайте лъва с котка кът не разбирате ГРАМ ОТ СТРАТЕГИЯКоментиран от #57
12:31 26.08.2020
55 Бат Мишо
12:34 26.08.2020
56 Бат Мишо
Коментиран от #59
12:38 26.08.2020
57 100
До коментар #54 от "Бат Мишо":
Ами те и сега позволяват струпване. Примерно Полша и прибалтийските държави. Румъния също е склонна. А ако струпани съединения са ядрена цел за Русия, то също струпани руски съединения ще са ядрена цел за щатите. Та по тая логика и те не трябва да си струпват съединенията. Отделно, че добре екипирано съединение няма да понесе големи загуби от ядрен удар, но пак зависи от конкретната ситуация. Отделно, че само в редки случаи се стреля с ядрено оръжие по обикновени пехотни съединения. За тази работа си има други средства. И по-евтини и по-масови и по-лесни за ползване....Ядреното оръжие е предназначено предимно за поразяване на стратегически обекти на противника - бази, щабове, промишлени обекти, градове и т.н., но не толкова да пуцаш по кашимерията с него. Да, има тактически ядрени боеприпаси, но не е предвидено да се ползват масово.Коментиран от #61, #64
12:41 26.08.2020
58 Бат Мишо
Коментиран от #60
12:44 26.08.2020
59 100
До коментар #56 от "Бат Мишо":
Чакай малко. Само рашките ли могат да пращат ракети и да бомбят чуждите струпвания. Не може ли някой на тях да им бомби струпванията, ракетните площадки и т.н. и да ги навре еди къде си....Както и да е. Както писах, пълномащабна война между САЩ и РУсия е нещо почти невъзможно, заради ядреното унищожение...
Коментиран от #62
12:45 26.08.2020
60 100
До коментар #58 от "Бат Мишо":
Точно Ченчня не е пример за руската военна мощ. Без значение какво прави точката или не.... на рашките им трябваха 2 войни и яки усилия, за да победят малобройната и зле въоръжена чеченска армия....12:48 26.08.2020
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Бат Мишо
До коментар #59 от "100":
ДА ПИЧ МОЖЕ НЯКО И НА ТЯХ ДА ИМ БОМБИ СТРУПВАНИЯТА АКО ИМАТ ГЛУПОСТТА ДА СЕ СТРУПАТ НА ВЪЛКА В УСТАТА - далеч от авиязията и ПМО то си и флота нарича се ВЛИЗАНЕ В УСТАТА НА ВЪЛКА - кът си у дома нямаш нужда да струпваш зада го извозваш ЩОТО ТИ Е ПОД РЪКА и НЕ Е СТРУПАНО А РАЗХВЪРЛЯНО ПО ТЕРИТОРИЯТА ТИ - а ти или трябва да го изктреляш от САЩ или да го СТРУПАШ И ПОДВОЗИШ мислех че дори за натовец е ОЧЕИЗВАДНО АВА АДИ ША ДООБЯСНЯ - че кът го струпаш И ИЗТУПА ПЪРВАТА ТОЧКА ади най късно първия Топол ЩЕ ТЕ ПОМОЛЯТ НАЙ УЧТИВО ДОМАКИНИТЕ ДА СИ ГО ИЗНЕСЕШ В НЯКАКЙВ СРОК - както финландия е помолила Германия за 24 часа да съ изнесе12:59 26.08.2020
63 НАТО ВЕЦ и АЕЦ
До коментар #46 от "Бат Мишо":
Ти шегуваш ли се нещо ? Самолетоносача имал 24 часова автономност ? Ко ?! Я дай малко по сериозноКоментиран от #65, #67
13:02 26.08.2020
64 Бат Мишо
До коментар #57 от "100":
Тук не се подвеждай - ВСЯКО КАКТО И ДА Е ЕКИПИРАНО СЪЕДИНЕНИЕ ЗАГИВА В ЯДРЕН УДАР и губи боеспособност ПРЕДИ да напусне заразената зона АКО има укрития НЕ Е В СЪСТОЯНИЕ ДА ТИ НАПУСКА което вади съединението от играта за тебе и врага ДОРИ И ОЦЕЛЯЛО в бомбоубижещото то повече НЕ ВЛИЯЕ на бойни действия- накратко в щаба го задраскват от картата бил съм в щаба когато имаше такъв в ВМС помярвай ми - НИЩО няма да можеш да ползваш от струпаното - ще са заразени И МУНИЦИИТЕ И ПРОДОМОЛСТВИЕТО а оцелял състав до 14 дена не може да напусне укритието нито някой да отиде да ги извади - накратко всичко струпано СИ ГО ЗАДРАСКВАШ ОТ РАЗЧЕТА - затова ОКЕ 1968 е написано и се учи във ВСЯКА ВА- при война срещу ЯДРЕННИ СИЛИ НЕ СТРУПВАШ и са го написали по умн и от двама ни стратези13:07 26.08.2020
65 Бат Мишо
До коментар #63 от "НАТО ВЕЦ и АЕЦ":
НАПЪЛНО СЪМ СЕРИОЗЕН - В ПЪЛНОМАЩАБЕН ВОЕНЕН КОНФЛИКТ по плана за война И В САЩ исани И В РУСКИЯ - самолетоносач има автономност за АКТИВНИ ВОЕННИ ДЕЙСТВИЯ МАКСИМУМ 24 чака- командир на пефотна рота 48 часа - командир на танкова рота 24 часа командир на ескадрила 2 часа - ТОВА СА МАКС СРОКОВЕ НА ЖИВОТ след началото на ПЪЛНОМАЩАБЕН КОНФЛИКТ САЩ Русия - справка - командир на взвод в Виетнамската война - НЕПЪЛНОМАЩАБЕН конфликт Русия САЩ - МОЖЕШ ЛИ ПОЗНА КОЛКО Е - ПО ДАННИ НА ПЕНТАГОНА СРЕДНАТА ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА КОМАНДИР НА ВЗВОД В АРМИЯТА НА САЩ В ВИЕТНАМ Е 17 минути - СЕДЕМНАДЕСЕТ МИНУТИ - това пехотен взвод при танковите Е ДВОЙНО ПО КЪС13:14 26.08.2020
66 Бат Мишо
13:23 26.08.2020
67 Бат Мишо
До коментар #63 от "НАТО ВЕЦ и АЕЦ":
ДАВАМ СЕРИОЗНО - на ПЪЛЕН ФОРСАЖ изтребител харчи 4 тона гориво на час - не е като разходка да бомбиш момчето с камилата да форсираш 1 минута - там те гонат Сушки Мигове ПВО -----кът дигнеш сичко на палубата на 25 тия час СИ ПРАЗЕН САМОЛЕТОНОСАЧ ПЛАВАЩА МИШЕНА как по точно да го обясня не знам КОРАБ БЕЗ ГОРИВО ЗА АВИЯЦИЯТА И АМУНИЦИИ наистина ли не разбираш какво казвам - И ПО АМЕРИКАНСКИЯ ПЛАН самолетоносача си има 24 часа автономни АКТИВНИ бойни дейсвия срещу русия без дозаправка ТОВА Е МАКСА сиреч без попадения в него и евентуално в резервоар и палуби А ТАКИВА ЩЕ ИМА щото руските моряци пилоти и подводничари не пасът трева както ви обясняват в НАТО клуба най усърдно - точно кът в клуба на НСДАП 0 само да отидем и да си запазим маса в Москва за Нова Година и Русия е паднала АМА НЕЩАТА СА МАЛКО ПО РАЗЛИЧНИ и попадения ЩЕ ИМА НЕМАЛКО и в резервоари и в палуби и ще се потъва и ще се гори и инвентар и гориво - къкто във всяка войнаКоментиран от #73
13:33 26.08.2020
68 Бат Мишо
13:38 26.08.2020
69 Бат Мишо
Коментиран от #72
13:54 26.08.2020
70 Бат Мишо
154 самоубийства за 155 дни - броят на самоубилите се американски войници през 2012-та е по-голям от този на загиналите в Афганистан.
14:03 26.08.2020
71 Бат Мишо
Коментиран от #75
14:06 26.08.2020
72 100
До коментар #69 от "Бат Мишо":
Точно по отношение на това колко бързо можеш да произвеждаш и да доставяш на фронта, САЩ превъзхождат Русия с много. Имат мног по-голям капацитет за производство на оръжия и много по-големи възможности да го доставят до фронта. Впрочем и самото понятие фронт в такава война ще е доста относително, щото примерно САЩ имат напреднала концепция, опит и средства за воденето на т. нар. "безконтактна война", при която да се нанесат големи загуби на противника от голямо разстояние, преди той да се е доближил до теб. Отделно САЩ ще ползват много дронове, за чието управление не е задължително да имаш опитен военен. Може да ползваш примерно и геймър след кратко обучение. :) Та може да се окаже, че много от руските рамбовци ще бъдат гътнати от тези дронове. А по отношение на танковете през Втората световна война, загубите на СССР са много по-големи - 3-4 пъти повече от тези на Германия, та качеството може би е имало някакво значение..... Друг е въпросът, че при война по-голямо значение има не качеството на машината, а доктрината по която се ползва и взаимодействието с другите родове войски. Танковете не се сражават един срещу друг като рицарите, освен в редки тактически ситуации. Може да имаш супер танк, но ако примерно нямаш добро прикритие от въздуха или ако нямаш добро прикритие от пехотата или ако нямаш добро разузнаване и данни за врага....ще оцелееш много малко време. Справка - съветските танкове от началото на войната. Били са по-добре бронирани, по-многобройниКоментиран от #87
14:19 26.08.2020
73 100
До коментар #67 от "Бат Мишо":
За да те гони сушки или нещо друго, трябва да се набуташ в ситуация на близък въздушен бой, а доктрината на НАТО не предполага това да става често, по-скоро се приема, че за да си влязъл в такава ситуация някой нещо е оплескал. Дори над територията на противника не се предвижда да се влиза често и за дълго в такива ситуации.14:38 26.08.2020
74 АНОНИм
Следващата война след световна атомна война, ако изобщо има такава и е между човеци ще е с камъни, тояги и в най-добрия случай - с лъкове и стрели, прашки и копия!
15:44 26.08.2020
75 да питам
До коментар #71 от "Бат Мишо":
ти добре ли си? в секретните планова на москва пише - квото стане в първите 20-30 минути това ще е. нямаме шанс.16:41 26.08.2020
76 Просто
16:49 26.08.2020
77 Йо Несбьо
17:35 26.08.2020
78 хари
До коментар #51 от "Бат Мишо":
Да Бат Мишо, така е. Още руската подводница може от подводно положение да обстреля с лазер всички американски бази за балистични ракети, нали Бат Мишо! Руската подводница може да изстреля торпедо, да мине през центъра на земята и да си взриви в кабинета на президента в белия дом, нали Бат Мишо!18:41 26.08.2020
79 Тези на НАТО
До коментар #12 от "Гост":
в Сърбия с обогатения уран, бяха Евро 6d, а и Грета я още нямаше даже19:27 26.08.2020
80 Катюша
21:06 26.08.2020
81 мислете
22:44 26.08.2020
82 Никога повече световна война
08:43 27.08.2020
83 Гоуем смех
Гоуем смеха сте!
10:29 27.08.2020
84 Кумчо Вълчо
До коментар #19 от "6655":
Прав си хамериканците прецизно улучват градове , а руснаците ги хвърлят където има само лишеи.14:56 27.08.2020
85 Щерев-червен трол
До коментар #26 от "pbdan":
Все някой ден някой умен хамериканец ще настъпи мотиката.Пиеш шише ракия,добре.Пиеш две шишета,пак добре.Пиеш три шишета,не е много добре.Пиеш четири шишета ракия и започваш да мислиш за щуротии.Имаш 1 атомна бомба,добре.Имаш2 атомни,пак добре.Имаш 19 атомни и почваш да мислиш къде да пуснеш една да видиш какво ще стане,ей тъй за експеримент.19:04 27.08.2020
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Този коментар е премахнат от модератор.