Любопитен начин да демонстрират превъзходното качество на картината и цветовете на новите си дисплеи IPS измислиха от LG. Вместо да разчита на обичайните реклами, агенцията на южнокорейците избра доста страховит експеримент с возещите се в асансьор в бизнес сграда.
Скрита камера заснема реакциите на хората, когато от озвучителна система се понасят звуци като от авария, а подът започва да пропада парче по парче. Разбира се, на него предварително са монтирани девет дисплея IPS, които показват зейналата шахта на асансьора.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 .....,
09:22 23.10.2012
2 LG ICS
09:26 23.10.2012
3 дан
10:32 23.10.2012
4 ВИП АМГ
10:56 23.10.2012
5 stefan
14:13 23.10.2012
6 MECHKA
15:26 23.10.2012
7 цепя мрака
17:34 23.10.2012
8 Павел Владимиров
20:34 24.10.2012