ФАКТИ.БГ

Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора

Публикувана: 11 Ноември, 2020 10:27
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5364
Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.7 от 15 гласа.

Първото изображение на изцяло новия шестцилиндров редови двигател на Mazda бе публикувано в презентация на финансовия отчет на японската компания за третото тримесечие на годината. Агрегатът е сниман заедно с нов четирицилиндров мотор и плъгин хибрид на неговата база.

Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора

Според оскъдната информация новият шестак ще влезе в серийно производство през 2022 г. Агрегатът ще има бензинова и дизелова версия, ще се монтира надлъжно и ще задвижва както задните, така и четирите колела.

Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора

Mazda обяви, че разработва редови шестцилиндров двигател миналата година. Но непотвърдена информация с мотора ще се оборудва следващото поколение на Mazda6, което ще препозиционира модела в премиум сегмента.

Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора


Поставете оценка на статията:
Оценка 4.7 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
jар
1 Отговор
Това е концепция различна от намаляването на работния обем и съм сигурен,че ще се продава добре защото в последните години проличаха недостатъците на "даунсайзинга".

Коментиран от #4


Оценка:
-1 +54

Мимо
2 Отговор
Шестак на Мазда 6, задно задвижване. Ооооо да! Бмв с 4 чцилиндъра и предно. Ооооо не!

Оценка:
-3 +63

BBB
3 Отговор
Готино изглежда колата на снимките. Само да махнат тези стопове, че заприлича на Алфа

Коментиран от #11, #14


Оценка:
-8 +25

Гост
4 Отговор

До коментар #1 от "jар":


Ще се продава - дръжки! Съгласен съм, че новата мода с намаляване обема и броя на цилиндрите на двигателите показа недостатъците им, но не бива да забравяме, че електричките и хибридите яко настъпват, което ще направи въпросният автомобил с такъв двигател трудно продаваем /освен може би в САЩ/. Нали се сещаш, че няма да струва 15 000 евро?!

Коментиран от #5, #16


Оценка:
-31 +8

Ввв
5 Отговор

До коментар #4 от "Гост":


Е,и?Това,че масовката купува недоразумения,не означава,че няма да се продава като топъл хляб!

Оценка:
-5 +18

123
6 Отговор
Последен напън и сбогом, че електроните напират!

Оценка:
-15 +7

свидетел
7 Отговор
и осмак да покаже - все тая ! след като отказват у нас фирмен сервиз на коли на възраст над 5-6 години......

Коментиран от #8


Оценка:
-8 +7

И какво
8 Отговор

До коментар #7 от "свидетел":


като отказват у нас фирмен сервиз?В такъв "ремонтите" се извършват от фирмени невежи с фирмен чук на фирмени цени така,че коментара ти е доста неуместен.

Оценка:
-4 +22

qwerty
9 Отговор
Имах М112 и слязох на F4R мъкаааа, след това преминах на 4М41 и що годе вървеше като хората. Сега съм с 6 цилиндров дизел и отново се наслаждавам на шофирането. Браво на инженерите на Мазда, че все още държат фронта с големи двигатели.

Оценка:
-2 +20

Panco
10 Отговор
Мазда е мъничка компания,но не и липсва кураж да върви по собствен път. Аз лично ги харесвам и им желая успех.

Оценка:
-2 +30

Гост
11 Отговор

До коментар #3 от "BBB":


Само да те светна : на Мазда ѝ казват японската Алфа Ромео......

Оценка:
-1 +16

Лудогорец9
12 Отговор
Якооо

Оценка:
-0 +10

СПЕЦПИДARAZ
13 Отговор
Мазда 6 със надлъжно разположен двигател и задно !!! А дали наистина няма да има доста общо с Алфа Джулия ?

Оценка:
-3 +0

kick
14 Отговор

До коментар #3 от "BBB":


Само дето Алфата е къде по красиво нещо

Оценка:
-5 +1

John Doe
15 Отговор
"Mаzdа oбяви, чe рaзрaбoтвa рeдoви шecтцилиндрoв двигaтeл минaлaтa гoдинa. Нo нeпoтвърдeнa инфoрмaция c мoтoрa щe ce oбoрудвa cлeдвaщoтo пoкoлeниe нa Mаzdа6, кoeтo щe прeпoзициoнирa мoдeлa в прeмиум ceгмeнтa." Само от Ауди не могат да разберат, че няма как А4 и А6 с предно предаване да се пишат за "премиум". :D

Оценка:
-1 +7

Jack Bauer
16 Отговор

До коментар #4 от "Гост":


Прав си няма да се продава за 15'000Е но и при цена 40'000Е ти кое би избрал - редови 6-так или "народната" кола ID-3 на VW?

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +7

Нито едното от двете
17 Отговор

До коментар #16 от "Jack Bauer":


Бих си взел Тесла модел 3. С тоя шестак само ще ми гледаш стоповете при всички ситуации. Единственото ти предимство ще е по бързото зареждане.

Коментиран от #19, #20


Оценка:
-4 +0

1234578
18 Отговор
ИТАЛИАНСКИТЕ КОЛИ СА БОКЛУЦИ.

Имам Фиат и пивече никога няма да си купя италианска кола, нито Алфа, нито Ферари.

Оценка:
-2 +0

Иванчо l-ви
19 Отговор

До коментар #17 от "Нито едното от двете":


Явно си от онези дето си мислят, че всички се състезават тях.

Оценка:
-0 +3

Хахахаха
20 Отговор

До коментар #17 от "Нито едното от двете":


Каквато и кола да си купиш, пак ще гледаш нечйи стопове. По твоята логика да събираме пари за Koeningseg

Оценка:
-1 +1

Кожо
21 Отговор
Карам сегашното поколение с 2.5 атмосферен. Перфектна във всяко едно отношение, освен двигателя, където все мъничко не достига. Чакаме с нетърпение шестака! Жалко, че няма да правят осмак...

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5