Last news in Fakti

17 Декември, 2020 10:43 73 434 109

10-те най-надеждни дизелови двигателя, които могат да ви надживеят (ЧАСТ II)

  • дизелови двигатели-
  • надеждност

10-те най-надеждни дизелови двигателя, които могат да ви надживеят (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I

Продължаваме темата за най-надеждните съвременни дизелови мотори според германските специалисти с един голям японски агрегат.

TOYOTA 1HD

4,2-литровият двигател Toyota 1HD, който се монтира на Land Cruiser J80 и J100, принадлежи към категорията на дълговечните ветерани, както по пробег (обикновено най-малко 600 000 км), така и по време на производство (от 1990 до 2007). Ако обаче се отнасяте към него небрежно, разчитайки на неговата надеждност, не правите редовна поддръжка, това неминуемо ще доведе до различни повреди. Необходимо е да се обърне внимание на газоразпределителния механизъм, както и да се прави редовна проверка на на клапаните.

OPEL 1.7 CDTI

Този дизел 1.7 CDTI, макар и бюджетен, се слави със своята издръжливост. Разработен е съвместно с Isuzu и GM и се монтира на Opel Astra H, J и Zafira B. През годините има много модификации на този мотор и видовете горивни системи за него. Колкото по-сложни са те, толкова по-голяма е вероятността от повреди, но като правило тези двигатели лесно изминават 400 хиляди км. пробег без големи ремонти.

FIAT 2.4 JTD

Принципно никой не очаква надеждност от продуктите на италианската автомобилна индустрия, но турбодизелът 2.4 JTD е хубаво изключение от това правило. Такъв агрегат се поставя на много модели на Fiat, както и на Alfa Romeo и Lancia. Той има 5 цилиндъра и система Common Rail. Версията с 20 клапана понякога изисква отремонтиране на изпускателния колектор - поради счупването на шпилката има пробив на отработените газове. С течение на годините възникват и проблеми със системата EGR и след 250 000 км може да се наложи ремонт на турбината. Като цяло обаче този двигател може да издържи 500 или дори 700 хиляди км.

HYUNDAI / KIA 1.6 CRDi (D4FB)

Корейският дизелов двигател 1.6 CRDi с мощност от 90 до 136 к.с. може да бъде класифицирани и като отличен. Вграждането му започва през 2006 г., като двигателят бързо става широко разпространен в моделите на Kia и Hyundai, които са произведени за европейския пазар. Такъв двигател има на Hyundai Elantra 4, Elantra 6, Accent RB, i20, i30, ix20, Kia Ceed, Cerato и Soul. Отличавайки се с простота на дизайна, този двигател се оказа непретенциозен и надежден, но доста взискателен към качеството на горивото. И в първите години от пускането му, слабото му място беше турбината, която често страдаше от различни проблеми. Но "детските болести" бяха излекувани успешно и сега оплакванията могат да бъдат причинени само от сензора за регулиране на налягането на горивото. Но като цяло ресурсът на такъв двигател е не по-малко от 300 хиляди км.

MERCEDES-BENZ 3.0 CDI (OM642)

Трилитровият дизелов "шестак" OM642 от Mercedes-Benz е наследник на успешните "милионерски" двигатели на марката. Той има много модификации, скривайки се под индексите 280, 300, 320 и 350 CDI. Инсталира се на Mercedes, Chrysler, Dodge и Jeep от 2005 година. Моторът е традиционно много надежден, ноза да избегнете проблеми с филтъра за сажди, е необходимо да зареждате с качествено гориво и да използвате моторно масло в съответния толеранс. Единственият по-сериозен проблем е свързан с изпускателният колектор. При нагряване в местата на заваряването му малки частици могат да се откъснат и да попаднат в турбината, което води до нейния отказ.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 99 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1111

    40 45 Отговор
    Тук посочените са далече от милипнници

    Коментиран от #106

  • 2 БАЙ Х@Й

    194 17 Отговор
    И понеже са много здрави решиха да ги унищожат със закон !!!
  • 3 Абв

    42 102 Отговор
    Само не мерцедес

    Коментиран от #6

  • 4 С изключение на Бенца

    37 159 Отговор
    Всичко друго е боклук. На 200 хил пушат като за световно.

    Коментиран от #7, #26, #46

  • 5 Феннн

    53 89 Отговор
    На Ауди 5 цилиндровия дизел това нещо няма чупене
  • 6 реалистъ

    39 31 Отговор

    До коментар #3 от "Абв":

    Правят хубави двигатели, БМВ също...останалото е проблемно - повече от необходимата електроника, пластмаси, които се пукат с времето...

    Коментиран от #69

  • 7 Притежател

    88 7 Отговор

    До коментар #4 от "С изключение на Бенца":

    Явно че не разбираш. Предишният редови шестак на Мерц с обем 3,2 е много по здрав.
  • 8 Гост

    117 16 Отговор
    Точно 300CDI е страшно проблемен, а при повреда не се ремонтира, а сменя! Казвам го като собственик. Едвам се отървах от него, че беше напът да ме разори...

    Коментиран от #55

  • 9 Единствено

    80 9 Отговор
    от новите дизели на Киа и Хюндай нямат DPF, покриват еко изскаванията без него, за жалост всички други съвременни дизели са скопени с DPF
  • 10 Индус от Татарлъ

    58 92 Отговор
    Нафтова печка не карам от 1996.

    Коментиран от #23

  • 11 Гост

    102 2 Отговор
    1.9 производство на фиат z19dth

    Коментиран от #25

  • 12 Vin Benzin

    97 57 Отговор
    Дори и да изкарат 1 милион километра,през това време ще те спукат от ремонти,дюзички,маховичета,дпф и какво ли още не.Дизел само за камион,или ако се навъртат поне 30-40 хилл.км.годишно,за да се поизбият разходите с разликата 1-2 литра на 100 км спрямо бензина.

    Коментиран от #18, #19, #33

  • 13 Italfen

    96 6 Отговор
    JTD Italian power, но 1.9, 4 цилиндъра отностно надеждност.

    Коментиран от #15

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    49 5 Отговор

    До коментар #13 от "Italfen":

    2.4jtd също не е лош
  • 16 Един от народа

    133 11 Отговор
    Всеки един двигател, може да изкара без проблемно половин милион километра /визирам основните елементи на двигателя/. Проблемите идват от второстепенното оборудване /турбини, ЕГР, ДПФ, електронните елементи и т.н./ Пройзводителите на тези елементи във всички съвременни автомобили са едни и същи. Така, че няма значение дали е Фиат или Сузуки или друга марка, вътре е едно и също, само емблемата е различна. Може би затова Тойота и Хонда са най-здравите, защото защото си произвеждат повечето детайли лично те.

    Коментиран от #37

  • 17 ghost

    87 8 Отговор
    напълно съм съгласен с коментара на номер 9. Киа и Хюндай са доста напред за сравнение с немските коли. 1.6 CRDI наистина е хубав мотор няма болежки проблеми и т.н. дори няма ДПФ което за нашите горива си е супер, и все пак покрива всички еко норми. Браво на корейците :)
  • 18 Не съм съгласен

    24 26 Отговор

    До коментар #12 от "Vin Benzin":

    Много далеч си от реалността,приятел.

    Коментиран от #32

  • 19 Шоп от СО

    17 16 Отговор

    До коментар #12 от "Vin Benzin":

    Сигурно не осъзнаваш че изказването ти е противоречиво.

    Коментиран от #31

  • 20 Шоп от СО

    20 20 Отговор
    1.9 ТДИ на Фабията, 1.7 ЦДТИ на Астрата и газ!
  • 21 Шоп от СО

    48 5 Отговор
    И за по-малолитражните мултиджет на Фиат също съм чул добри отзиви!
  • 22 Пропуснали са

    28 27 Отговор
    1,9 dTi на Рено!

    Коментиран от #30, #90

  • 23 123

    17 6 Отговор

    До коментар #10 от "Индус от Татарлъ":

    Обърна резбата ли?
  • 24 Реалист

    14 55 Отговор
    2.0 TDI на VW е истината за двигателите след 2007 г.! Проблемът им е EGR и DPF, които не са направени за над 200 хил. Но пък в България се премахват доста успешно...

    Коментиран от #28, #41

  • 25 Алфа 159, 1.9 jtdm

    55 6 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Правилно. Взех моята 159-ка 2008г, на 285000 през 2017г. Досега съм минал близо 80 000 км. Сменям маслото и горивния на 8 000. Никакви проблеми, никакъв пушек, дори газ до долу.

    Коментиран от #35

  • 26 Радек от Боктор

    45 9 Отговор

    До коментар #4 от "С изключение на Бенца":

    Моят пежак на 270 000 не гореше масло, не пушеше и беше перфектен, но!!!!! Иска масло Тотал, Бардал в нафтата и смяна на ЕГР клапана и дебитомера!!! Иска си поддръжка, а не изгъзици!!!
  • 27 Митьо

    48 10 Отговор
    Няма по-здрав и издръжлив дизелов двигател, за лек автомобил, от редовият шестак с два или четири клапана за 124-ката (не става въпрос за Фиат), под код ОМ 603. Моя е на над 400К и няма проблем, пали от четвърт, не пуши, не загрява и т.н. и т.н.... Може да смени пет купета и да пита за шесто....
  • 28 Язе

    19 9 Отговор

    До коментар #24 от "Реалист":

    Знаем за тях но НЕ виждаме след тях.Една такава ефирна мъгла изпускат,че чак и дишането затруднява.
  • 29 Вронски

    13 61 Отговор
    Няма надежден дизело двигател!
  • 30 дърт шофьор

    49 10 Отговор

    До коментар #22 от "Пропуснали са":

    Пропуснат е един основен фактор. Колата да се кара всеки ден и то по много. Ако има защо, де. Ако ще я караш ли я по 2-5 х.км. годишно се скапва и по-добре не си купувай кола. И без това градовете се задръстиха с коли, които не се карат..

    Коментиран от #36

  • 31 Vin Benzin

    31 11 Отговор

    До коментар #19 от "Шоп от СО":

    Не е много противоречив коментарът ми,защото не познавам много хора ,които да навъртат по 40-50 хиляди км.годишно.Повечето карат 15-20 хиляди и като изреве нещо сериозно и после не можеш да си избиеш ремонтите,а като знам каква е нафтата в Бг става страшно.
  • 32 Vin Benzin

    29 16 Отговор

    До коментар #18 от "Не съм съгласен":

    Всеки има право на мнение,явно си си доволен от дизела,лошо няма.Карах 5 години дизел и разхода от 5 на сто ми излизаше през носа .

    Коментиран от #39, #51

  • 33 Алфа Чакал

    41 4 Отговор

    До коментар #12 от "Vin Benzin":

    Карам 1.9 TDI Ауди а4.Както казваш 30-40 000км годишно въртя и не ми излиза по-евтино ,ако е на газ ще е по-евтино ,но за мен този двигател сложен на поцинкована ламарина(Ауди) е върха на автомобилната индустрия.Лично мое мнение си е.Коворим за 110 коня ,не помпа дюза, че там е друго.На Мерцедес 124 2,6 и 3,0 бензин имам наблюдения ,но разхода е доста по-висок ,иначе нямат чупене.Но когато говорим за икономичност и дълговечност за 1,9 TDI съм като сектанта. Такива мотори карам от 2007 година и нищо по двигателя не съм правил(НИЩО).2 коли съм сменил сега съм с 3-та от 2 години.Това от мен.
  • 34 Японеца

    13 44 Отговор
    Реклама на най-големите замърситвли!
  • 35 Пурко

    16 26 Отговор

    До коментар #25 от "Алфа 159, 1.9 jtdm":

    Ти на това каране на автомобил ли му казваш!?! 8000 км на година или 700 км на месец?!? От какво да се счупи колата ти?!? От стоене ли или от гледане?!?

    Коментиран от #40

  • 36 Пурко

    8 40 Отговор

    До коментар #30 от "дърт шофьор":

    Точно така е! Не като оня с алфата който прави по 8000 км на година и чак се хвали?!? За какво му е кола? Да се бара и той тарикат със старата кочина! Барабар Петко с мъжете общо взето са повечето пишман шофьори!
  • 37 ото

    37 5 Отговор

    До коментар #16 от "Един от народа":

    Напълно си прав...имам Нонда Акорд 2006 с дизел.2.2 и не мога да и се нарадвам. Невероятен двигател а и колата си я бива.
  • 38 RMilaner

    12 5 Отговор
    80/20 BD/Diesel и 850 000 км без проблем с редовна смяна на маслото.
    С тъп атмосферен фордовски мотор. Истината е в това, какво наливаш в резервоара.
  • 39 Фен на Пежо

    21 15 Отговор

    До коментар #32 от "Vin Benzin":

    А, какво ще кажеш за 3.5 или 3.9/100 разход на извънградско при поддържана скорост 80-100 км/ч. Искам да уточня, че не е премахван нито ДПФ нито катализатора. А ако ги премахна и тях знаете ли още колко ще падне разхода

    Коментиран от #84

  • 40 А бе Пурко

    52 1 Отговор

    До коментар #35 от "Пурко":

    Как ги сметна 8000 на година? Човека ти пише че от 2017г. до сега е минал 80000км. Бавно четеш или трудно смяташ?

    Коментиран от #42, #45

  • 41 Реалистичния

    9 2 Отговор

    До коментар #24 от "Реалист":

    Да знаеш, има отделни сайтове за вицове.
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Шведа

    20 1 Отговор
    PSA 2.0 HDI се монтира и на Volvo C30,S40,V5O(след 2004г).
  • 44 Фак U

    34 83 Отговор
    Дизел , НИКОГА ! Ако ще и да е вечен !Само като му чуя тракането и усетя миризмата ми се повдига ! Собствениците на дизели са мазохисти !

    Коментиран от #50

  • 45 Математик

    17 0 Отговор

    До коментар #40 от "А бе Пурко":

    Горкия Пурко за това е беден като църковна мишка и съдрани путури понеже ги е сметнал от 2008 година, а не от 2017 .....
  • 46 Ха ха

    14 16 Отговор

    До коментар #4 от "С изключение на Бенца":

    "Бенца" кат се приближи дажен на оръдеен изстрел до HDI да ни се обадиш....смешник хансовски....

    Коментиран от #60

  • 47 Българин

    14 8 Отговор
    1,9TDI с малката турбина и 74kW го карам вече 287000км. и нямам проблеми при Пасат с помпа дюза но ползвам само масла Castrol или Лики Моли 30W50 пълна синтетика и смяна на всички филтри на 12000км.Слава Богу, двигателя пее като когато беше нов!!!

    Коментиран от #85

  • 48 Фен

    22 1 Отговор
    Имам хц90 със 2.4 дизеловия в момента е на 360 000 и върви перфектно. Като го карам основно по аутобан през 80 % от времето и ми дава 7, 7.5 разход със оригиналните 17ки джанти за 2200 кг джип перфектен разход

    Коментиран от #108

  • 49 Кокъл

    23 3 Отговор
    Мултиджета на фиат също много добър1. 6-16v,дизел.Пунто 2000 г. Старият мотор 1.9 jtd-80 к. с. вече е на 400 000км,мърка като коте без ремонт на каквото и да било по мотора
  • 50 Ко не

    20 6 Отговор

    До коментар #44 от "Фак U":

    От 10 год. Колега дизела и бензина можеш да ги сбъркаш, кой дизел, кой бензин. Но въпрос на личен избор.

    Коментиран от #80

  • 51 Сотир

    17 5 Отговор

    До коментар #32 от "Vin Benzin":

    Имам Венто 1,9 TDI 90 коня от 15 години.Аз съм минал 170хил.километра,а преди мен не се знае.За това време съм сменил само дебитомер,освен филтри,масло разбира се.Сам си направи изводите.

    Коментиран от #109

  • 52 За 1.9 тди

    18 2 Отговор
    Мога да потвърдя. От 2003 го досега карам тоя мотор на пасат 3ка 90 коня , после на пасат 4ка 110 и сега пасат 5ца 131коня. Най много навъртях на 3ката 180 хиляди за 5 години. Но реално двигателя е работил като за много повече километри защото редовно се случваше да го оставям да бачка на място с часове заради климатика лятото или пък парното зимата. Карах камион тогава и смъквах по 300-400 литра нафта всеки месец. Една вече го бях забравил и баща ми го изгасил чак на разсъмване. Продадох го на 490 хиляди без да съм пипнал нищо под капака освен нормалната поддръжка. Отскоро имам и мерцедес 280 цди но още не смея нищо да кажа защото съм минал едва 30 хиляди с него. Но определено поддръжката ми излиза доста по скъпо , дори само масло и филтри да е.
  • 53 В е л и к и я

    13 24 Отговор
    Взех на детето/момиче/ алфа 147 фейслифта 1.9 JTD 8 клапана безумно запазена италианска с черен таван и многоспицови лети 17ки с кариран флаг щампа джанти , на последната смяна на маслото за 13 000 км беше намаляло с .... 300 грама , тя не е пипала , на таблото пишеше в момента 235 000 км ама кой я знае може и повече да е , не дава път на полицията по софийските улици щото с мои настройки на гумите/и точен размер гуми/ много дърпа ... ама това е друга тема .... аре довиждане на останалите дизели...

    Коментиран от #54

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Даааа

    35 4 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Ела да ти покажа С300 CDI 2012 (231 к.с.) на 370 000.....реални километра.... Сменени само предни амортисьори, тампони на двигател, уплътнения на масления охладител и.... само нафта и газ колкото може.... Редовна смяна на масло(двигател и скорости автомат) що годе качествено гориво и яко настъпване.... Взех го когато беше на 170 000...2016 година....
    Така, че уважаеми "специалисти" от голямо значение е как се поддържа един автомобил, а не километрите, които е изминал....
    Тук повечето "кошове" идват на по 600-700 000 и ние трябва да ги "съживяваме"..... И след това плюем по марките.... Не става, разберете...
  • 56 САМО БЕНЗИН ГАЗ

    18 30 Отговор
    ДИЗЕЛЧЕТО Е МНОГО ХУБАВО - ДЮЗИ МЮЗИ, ПОМПИ, САМО ПРОБЛЕМИ, ДА ТЕ Е СТРАХ НА ПЪТ ДА ТРЪГНЕШ, АМА КАРАЙТЕ ГИ ЯКО ЧЕ ДА СЕ ПРОДАВАТ ЧАСТИ ХАХАХАХА.
  • 57 САМО БЕНЗИН ГАЗ

    15 33 Отговор
    ГАДНИЧКО ЛИ ВИ Е ДИЗЕЛ ФЕНОВЕ ИЛИ "АБОНАТИ", ДОБРЕ ЧЕ НЕ Е СТУДЕНО ОЩЕ ДА МОЖЕ ДА ЗАПАЛИТЕ, ДОБРЕ ЧЕ СТЕ ВИЕ ПАРИ ДА ИМА В СЕРВИЗИТЕ ХАХАХА

    Коментиран от #62

  • 58 хаха

    9 3 Отговор
    карам 2.9 шестак бензин на газ и нямам грижи, но всеки сам си избира
  • 59 Майстора

    4 12 Отговор
    В тази класация виждам 2 италиански двигателя, а не един както е отбелязано.

    Мотора на Мерцедес и Исузу нямат място тук
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Доцента

    13 0 Отговор
    Всеки един от изброените мотори изисква котектно обслужване.Достигайки 200 000км, Е57 изисква скъпо сервизно обслужване на демпфер и турбина.Задължително да се кара с качествено гориво и масло.Всяка мисъл,че ще минете тънко с евтина нафта ще ви струва скъпо след време.Това се отнася и за другите марки.Говоря от личен опит върху моя автомобил.
  • 62 Не не

    50 21 Отговор

    До коментар #57 от "САМО БЕНЗИН ГАЗ":

    Нещо не си разбрал....Ние палим без проблем....вие с газа не палите. А когато запалите то става на бензин после чакате да загрее за да прехвърли на газ. Но през това време сте пристигнали и след час при следващия старт всичко се повтаря. И накрая казвате гори ми 7 на 100 газ. А бензина не се споменава, както и цената на газовото. А тягата.....тягата ви е уникална.....спираш ли климатика когато изпреварваш по баирите. Ела...Ще те завържа с едно въже за моя 320 цди и като тръгна ще видиш на километража си скорости които не си вдигал на собствен ход. Имаш ли си тефтерче в жабката където си водиш сметка колко си заредил , колко км си минал , колко ти гори с тая газ и колко с оная от другата бензиностанция. Питам защото повечето газаджии сте така. Направо могат да ви дадат дипломи за счетоводители. Ше ви е.....и клошарите6247

    Коментиран от #64, #104

  • 63 123

    12 1 Отговор
    Карам ЦРВ 2.2 дизел 2006 без ДПФ и е супер здрав двигател на над 300000. Дюзите са му по 100 лв. Рециклирани и не са капризни хич. Не пуши и не гори масло. Много добър двигател е.

    Коментиран от #100

  • 64 САМО БЕНЗИН ГАЗ

    11 20 Отговор

    До коментар #62 от "Не не":

    НЕ ЗНАМ ЗА ТВОЙТА ТЯГА АМА МОГА ДА ТИ КАЖА ЗА МОЯТА, КАРАМ ТУРБИНИРАНО 2JZ-GE С ТУРБИНА T70 В LEXUS (НА ГАЗЗЗЗЗ ООО ДА НА ГАЗ), АКО ЗНАЕШ КАКВО Е ТОВА ИЗОБЩО, И ЗА ТЯГА И КОНЕ АЙДЕ ДА НЕ ГОВОРИМ, ПРОЧЕТИ МАЛКО В НЕТА КОЕ КАКВО ЗНАЧИ И СИ СИПВАЙ НАФТА НА КУРНИКА И СЕ КЕФИ НА СЛЪНЦЕТО, УСПЕХ ЗИМАТА.

    Коментиран от #66

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Хаха

    7 0 Отговор

    До коментар #64 от "САМО БЕНЗИН ГАЗ":

    Колега,каква мощност е 2JZ-то?

    Коментиран от #68

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 САМО БЕНЗИН ГАЗ

    7 14 Отговор

    До коментар #66 от "Хаха":

    Около 500-520 коня на 1 бар пружина на гейта.

    Коментиран от #88, #94

  • 69 Абв

    11 3 Отговор

    До коментар #6 от "реалистъ":

    Знам за какво говоря. Имал съм E280 cdi 4 matik w 211, освен удоволствие (всеки ден да си в сервиза) нищо друго! Мисля за този модел се говори !

    Коментиран от #86

  • 70 Хвалбата

    25 1 Отговор
    Голяма хвалба пада тук, кой по-дърта кошница кара и на колко стотин хиляди километра била.
  • 71 Реалист

    13 0 Отговор
    Карам 1.7 Isuzu и потвърждавам, че съм много доволен!
  • 72 Бай Ганьо

    9 1 Отговор
    Мергел W210 1996г. E300 D атмосферен 6 цилиндров трактор, карам го от 2017 г.Показва 300 000 км , един Господ знае реалво на колко е .Със сменени подгревни свещи пали в студ и не пуши.Е лаком е на гориво , че е и автомат....но здраве да е
  • 73 Готин

    10 8 Отговор
    Много ,,знаячи,, има тука, а по улиците е пълно с ,,дараци,,. Всички минавате по 100 х. На година, а карате втора ръка. Що с парите за горивото за една година дето сте дали не си купите нов автомобил, а се пънете по форумите. Явно не сте добре по математика.
  • 74 Готин

    8 10 Отговор
    Много ,,знаячи,, има тука, а по улиците е пълно с ,,дараци,,. Всички минавате по 100 х. На година, а карате втора ръка. Що с парите за горивото за една година дето сте дали не си купите нов автомобил, а се пънете по форумите. Явно не сте добре по математика.
  • 75 Рено

    7 5 Отговор
    Аз карам Рено Меган 1.9 ТDI на 450 хил.км. двигателя и е като чисто нов!
  • 76 Анджело

    3 8 Отговор
    Аз съм вече на ток
  • 77 Коча

    5 7 Отговор
    Пичове реално това с мотори на миналото говорим за 20-годишна технология поне вече сме две и 20 cars електрички какви са тия дизели какви са тия половин милион километри Сега е модерно колата да не бръмчи а само да викаш са са са са са. Дизелите както и да го гледаш с едни абсолютни замърсители. Иначе да икономични ефективни здрави но да не ти се случва да ги оправяш че пара си е. Астра 1 и 7 дизел с Исузу двигател а просто какво да кажа никакви проблеми. Говорим за 17-годишна кака нали чиста без дпф
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 ГоЩо

    4 1 Отговор
    Има грешка в информацията! От дизелите се очаква да карат по 1 милион а не както споменават тук по 350-500хил. Има пропуснати поне 2 двигателя за които се сещам и има личен опит с мнооооого километри без проблем!
  • 80 Да бе

    6 6 Отговор

    До коментар #50 от "Ко не":

    На място на светофар моя не го знам дали работи. При дизел такъв филм няма. Вибрациите се усещат дори на чисто нов автомобил - служебно А4 и Мондео на един приятел. УСЕЩА СЕ!
  • 81 Байкалски буклук

    0 1 Отговор
    И защо ми изтрихте коментара. Искам отговор.

    Коментиран от #96

  • 82 Админ

    5 4 Отговор
    Пълни глупости, дизела на рено е признат навсякъде, особенно 1,5 дци, без проблем минава по 600000 хил. км.А и монтират на много марки рено мотори, още волво от зората на демокрацията слага бензинов 1,7 турбо.
  • 83 Марио Ангелов

    4 1 Отговор
    1.9 тди е мотора . 320 цди много хубаво работи ,но само с качествено гориво,капризен .имат едни пластмасови въздушни колектори ,който се ронят и запушват всичко.
  • 84 Шоп от СО

    6 7 Отговор

    До коментар #39 от "Фен на Пежо":

    Ти ли си от тия душевадци на магистралата с 90-100? Като сте толко стиснати се качете на влака, и без тва ви харесва да се влачите
  • 85 Шоп от СО

    8 0 Отговор

    До коментар #47 от "Българин":

    на 1.9 TDI PD като моя по спецификация се слага VW 505.01 което е 10w40 или 10w30. От къде го измисли тва 30w50?
  • 86 Reptile

    2 2 Отговор

    До коментар #69 от "Абв":

    Имал си кола вече завъртяла 700К и съм сигурен, че по мотора освен верига, едвали е правено друго!
    Вчера гледах такъв ML на скромните 540К у нас минава за "НОВ НОВ НОВ" на 180К, като кутията и мотора работеха беузпречно, почти не се сещам за друг мотор, който е ново поколение и издържа на подобни издевателства.
    Карах и BMW 535 на скромните 906К, което вече беше прогорило масло, но вървеше перфектно!

    Коментиран от #91

  • 87 Reptile

    1 1 Отговор
    Минава, ако го караш постоянно и без гасене, ако се ползва за личен автомобил създава ОГРОМНИ проблеми основно дюзи!
  • 88 Язе

    6 3 Отговор

    До коментар #68 от "САМО БЕНЗИН ГАЗ":

    Хахаха.Един бар на пружина на гейта,два оборота на гайката,три винчета У жабката и една шайба на прага.На ГАСССССС.хайахайа.И номер РК-още 500к.с.Става но трябва още по един оборот да се направи.

    Коментиран от #93

  • 89 Japan

    1 4 Отговор
    Пропуснали са двигателя на тойота D4D - 124 к.с Караш над 800 000км без проблемно и икономично.
  • 90 Дрън дрън

    3 2 Отговор

    До коментар #22 от "Пропуснали са":

    Пропуснали са го защото гори и капе масло,като лейка е

    Коментиран от #92

  • 91 Спорт клуб

    10 2 Отговор

    До коментар #86 от "Reptile":

    Абе вие километрите за нищо ги нямата бре хахаа, тоя карал на 1 милион, оня карал на 2 милиона абе спрете се хах

    Коментиран от #95

  • 92 Админ

    3 4 Отговор

    До коментар #90 от "Дрън дрън":

    Да, ако е над 500000 хил.км. може и да капне някъде масълце, нормално е да се изпусне като тебе.
  • 93 САМО БЕНЗИН ГАЗ

    3 9 Отговор

    До коментар #88 от "Язе":

    ЕЙ УМНИЯ, САМО ДА ТИ КАЖА ЧЕ STANDALONE-A НА КОЛАТА МИ СТРУВА ПОВЕЧЕ ОТ ТВОЯТА ЦЯЛАТА ХАХАХА, АКО ИЗОБЩО СИ НАЯСНО КАКВО Е ТОВА, СИПВАЙ НАФТА И КАРАЙ ТРАКТОРА КЪР КЪР КЪР.
  • 94 Само газьол

    6 1 Отговор

    До коментар #68 от "САМО БЕНЗИН ГАЗ":

    Абе и ти конете за нищо ги нямаш с тоя гейт хах, я постни тука дино-то да видим тия коне къде са се скрили?
  • 95 Можеш ли да смяташ

    1 1 Отговор

    До коментар #91 от "Спорт клуб":

    31 години по 50000 градско
  • 96 Защото

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "Байкалски буклук":

    Защото Истината боли ама много боли и и моите постоянно ги трият ама на мене ми е гот защото знам че са ги прочели да са живи и здрави
  • 97 ако мислиш

    0 0 Отговор
    че една помпа и три-четири дюзи не е проблем добре такси карам с дакела и още не е направил 500000
  • 98 9452

    3 1 Отговор
    Имам приятел с Astra H GTC - на третия двигател и втората турбина е за 300 хил.к. Почти повярвах на статията...
  • 99 Име

    0 1 Отговор
    100% за първия двигател: PSA 2.0 HDI сипваш и караш... 400 хил. км без никакви проблеми на 407ца преди 2006та.
  • 100 ПСР

    5 0 Отговор

    До коментар #63 от "123":

    Имаш предвид Хонда,2.2?
    Великолепен мотор.Имат една тяхна си иновация в разпределителният вал и кобилиците,която спомага за дълговечност.Първият ми Акорд беше без ДПФ.Никакви грижи.Вторите две,вече им го бяха сложили....мъка!Добре,че има едни профита-"само"за 400 кинта,ги премахват.Скъпи списвачи,един напълно приятелски съвет,от патил с ДПФ.НЕ ПРАВЕТЕ т.нар."издухване"при вече задръстен филтър!Идете на майстор.Опитах я тази бира-добавка,ниска предавка,на обороти до Ихтиман и обратно....просто набута едни 2-3 нафта в маслото и нищо.Няма по-приятно нещо от хубав,с турбо дизелак на дълъг път.Уви,за градско,май вече не става в тези задръствания.След 12 г.на дизел,от година съм на бензин-по-нормално е.
  • 101 Veni

    1 1 Отговор
    YD22DDTI . 100 киловатовия. там е истината - добра нафта и пей сърце. Другото са фейк двигатели.
  • 102 Герги

    2 0 Отговор
    Карах 2.0 HDI. 136кс. На 300000км продадох автомобила. Не съм имал никакви проблеми с мотора. Единствено смяна на ЕГР, но там си имаше някакви проблеми с фабрично монтираните.
  • 103 ABCD

    2 0 Отговор
    Е значи хвали HDI 2.0, а снимката на HDI 2.2. Даже са споменати 8 клапана, а на снимката пише 16 (не е 1,6).
  • 104 Даа

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Не не":

    Много си точен пич!Разсмя ме !!!
  • 105 Компетент

    3 0 Отговор
    Много глупава забележка италианските дизели не били издръжливи.Само за автора на статията.Италианската фирма VM motori която е дъщерна на Фият произвежда почти всички дизелови мотори с много малки изключения за марките Киа ,Хюндай,GM марките Опел и Шевролет,Буик,GMC,Saab, Сузуки и всички италиански марки като започнете 1,3 1,6 1,9 2,0 2,2 2,4 2,6 2,9 и големите кубици за микробуси пикапи за американския и друг пазар всички тези марки използват италиански дизелови двигатели.Като напишете VM motori чичко Гугъл ще ви каже всичко.
  • 106 Пенсионер

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "1111":

    Моят Нисан Алмера Тино - дизел 2.2 е върхът!! На 600 000 км.е и не знае какво е ремонт на двигателя!! Върви като ужилени!! Схващате ли бе " разбиращи" тиквеници???
  • 107 Сеирджия

    1 0 Отговор
    Всички " коментатори" са като оная гарга,дето хвали гарджето си,че е най здраво и хубаво!! Ха ха ха ха Хи хи хи хи!!
  • 108 ХС 60

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Фен":

    Автоматик? 4х4? Нещо много нереален разхода ми се струва. Мойто ХС 60 харчи 9. А е по- малко и по- ново
  • 109 Нищо не каза

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Сотир":

    170 000 км за 15 години са по няма и 12000 на година. Демек само на паркинг. За половин година с личния ми автомобил минавам 18к километра, мотор ОМ646 на Мерцедес 2.2 125 коня автомат ДПФ. Освен един комплект свещи и стандартно обслужване, друго не е искал. Ако го карам 15 години ще му навия над 600к км, но не смятам да го правя. Все пак технологичния прогрес трябва да се насърчава, не може 15 години да караме едно и също, не е москвича от 80-те за да го издържи.