Last news in Fakti

5 Януари, 2021 13:14 79 364 126

Бензинови двигатели, които без проблем изкарват 500 000 км

  • бензинови двигатели-
  • пробег-
  • надеждност

Бензинови двигатели, които без проблем изкарват 500 000 км - 1

Добре известно е, че животът на автомобила силно зависи от двигателя, така че когато купуваме автомобил е добре да знаем кои са едни от най-надеждните съвременни бензинови двигатели. Колкото и странно да звучи, германските експерти посочват само един немски мотор. Останалите са японски и корейски. Dekra идентифицират 4 агрегата, които са достатъчно прости и надеждни, за да изминат 500 000 км без основен ремонт. Разбира се, с подходящи грижи. Ето и кои са те:

Honda - R20

Двулитров четирицилиндров атмосферен агрегат, който се монтира основно на CR-V и Accord. Мощността му е 150 конски сили, но в различните версии и модификации варира от 147 до 155 коня.

Toyota - 2AR-FE

Това е 2.5-литров двигател, който се монтира предимно на автомобили на марката, като Rav4 и Camry, но предназначени за американския пазар. Наличен е и за Lexus ES250.


Hyundai/Kia - G4FA

1.4-литров бензинов двигател с мощност 109 конски сили, монтиращ се на Hyundai Accent (2011–2017), Hyundai ix20 (2010–2019), Kia cee'd (2006–2018), Kia Rio, Kia Venga (YN) (2009–2019).

Volkswagen BSE

1.6 литров бензинов четирицилиндров с мощност 102 конски сили, монтиращ се на Audi A3, Audi A4 B5-B7, Seat León Mk II, SEAT Altea, Seat Toledo Mk III, Škoda Octavia Mk I/II, Volkswagen Golf Mk IV/V/VI, Volkswagen Bora/Jetta, Volkswagen New Beetle, Volkswagen Passat B5/B6, Citi Golf 1.6i


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 111 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 На Vw

    262 50 Отговор
    1.6 този мотор е най-голямто недоразумение - слаб, харчи мега много, както гориво така и масло!!! Кви двигатели от Vw. За сега вече да не говоря

    Коментиран от #5, #6, #11, #19, #21, #100

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 зевзек

    75 20 Отговор
    хем харчи, хем слаб, и колко от колите които се пускат от завода успяват да навъртят 500 000, от личните това, не фирмените, повечето не достигат и 200 000 навъртяни преди да остареят, може би ако се кара повече, и се държи колата до 30 години, тогава може да навърти толкова

    Коментиран от #28

  • 4 да де

    115 12 Отговор
    Силно се съмнявам, че още се произвеждат автомобили които да изкарат без проблем такъв пробег, това беше някога самите производители нямат сметка.
  • 5 реалистъ

    56 14 Отговор

    До коментар #1 от "На Vw":

    Така е, гори доста масло, но е лесен за газификация, затова го предпочитат в БГ...
  • 6 ПазарЖик

    59 72 Отговор

    До коментар #1 от "На Vw":

    1.9ТДИ,1.8Т,2.5ТДИ-редовия,са доказано здрави мотори.

    Коментиран от #61

  • 7 Винкелманн

    91 25 Отговор
    VW-двигатели изключително са проблемни, 1.6 бензин също е едно недоразумение, никакво сравнение с корейските и японските мотори. За МВ или БМВ изобщо да не говорим.
  • 8 Честито

    81 32 Отговор
    Мой ред е: жена ми кара Сеат Леон 2001г. 1,6 бензин, 101к с. Лесен за обслужване,с ремък, гори 8,5 в града след като свещите са нови, дроселовата клапа е почистена, с Репсол 10W40 масло, не го гори и върви прилично с 180км на Тракия. Всеки, който ползва този двигател знае какво казвам. Брат ми е с Голф 4 -същия двигател, без проблеми. Щерката кара служебно Толедо 2000г.със този двигател, един път не я остави. Аз съм с 2,4 бензин, 190к.с. на Акорд 2007г.- железен.

    Коментиран от #18, #59

  • 9 Румен

    141 11 Отговор
    По добро от каруца няма.Коня пасе по пътя. Бензин - нула. Бавно върви, ама имаш време да оглеждаш подробно всяка жена.

    Коментиран от #23, #58

  • 10 таксиджия

    121 8 Отговор
    Имам хюндай i30 такси с този мотор 1.4i вече наближава 700хил км и все още работи като часовник./не се чува/и се кара само на газ.Много здрава машина...

    Коментиран от #99

  • 11 кирето

    86 21 Отговор

    До коментар #1 от "На Vw":

    Корейците много дръпнаха с хюндай и кия,много здрави коли..

    Коментиран от #72, #79

  • 12 маргинал

    104 16 Отговор
    Имах един "дванейсетак-дефорсак" 2140...карах го много яко и му навъртях 500 000 км за има-няма 10-на години ...Та неговият мотор се оказа много корав ...водна помпа, стартер и на 300 000 някъде главата му свалях за два прегорели клапана ...Те това е ... На 500 000 купето се разкапа, но мотора още си вървеше ...даже комплект риза, бутала сегменти и болтове за ремонт му бях приготвил , а коляновият вал след замерване почти не бе мръднал ...а имаше още 4 ремонтни размера за шлайф... И всичко това ,защото само аз си го карах, редовно сменях масла и най-важното е ...режима на работа му бе все топъл ... Не го юрках на къси разстояния... РАБОТИХ с него ...Още ми е мъчно за него ...що пари ми изкара и на пътя никога не ме е оставил ! "Москвич" 2140 (мотор 1,5-412

    Коментиран от #25, #29

  • 13 Jack Bauer

    57 11 Отговор
    Honda и Toyota с 2.0-2.5 литров двигател съм съгласен че изкарват по 500К км, но другите ... ще изкарат но някой друг път :-D
  • 14 Тойота

    35 7 Отговор
    TOYOTA 1.6 АТМОСФЕРЕН БЕНЗИН- 430 000 км без проблеми. Само трябва да се внимава с маслото и си има особености (палене, смяна на скорости и др.)
  • 15 Опел зафира 2011г.

    15 30 Отговор
    Опел зафира 2011г масло не пипа

    Коментиран от #31, #73

  • 16 някой си

    31 2 Отговор
    Карам 20 годишна Тойота Camry с 2.2 л. двигател 150 к.с. , и мисля че е по-добът от 2.5 литровия !

    Коментиран от #95

  • 17 Истината

    64 16 Отговор
    Карам шевролет авео 1.2 само на газ колата е на 560х.км. И още не е отварян мотора не ми говорете за ваг боклук който съм имал.

    Коментиран от #24

  • 18 dmxl

    51 13 Отговор

    До коментар #8 от "Честито":

    като гледам цялата фамилия сте мазохисти!

    Коментиран от #26

  • 19 Случаен

    51 3 Отговор

    До коментар #1 от "На Vw":

    Бъркаш 1.6 и 1.6 fsi

    Коментиран от #20, #64

  • 20 Прав си

    44 6 Отговор

    До коментар #19 от "Случаен":

    Точно така. Но дечурлигата където пишат тука не са технически наясно

    Коментиран от #89

  • 21 Мартин Петров

    19 12 Отговор

    До коментар #1 от "На Vw":

    Моя харчи 7 градско и 1 литър масло на 4 хил км нз кое е много

    Коментиран от #47, #84

  • 22 Пешо кекса от свинкомплекса

    27 7 Отговор
    Тия бензиновите двигатели на хонди те са наистина добри! Язък че купетата са такива грознички, че щях да се и заведа иначе с едно такова на газ... много му се чудих на един акорд...

    Коментиран от #118

  • 23 Тираджия

    9 5 Отговор

    До коментар #9 от "Румен":

    Интересно какво пасе на жълтите павета? Иначи си прав.
  • 24 Случаен

    24 7 Отговор

    До коментар #17 от "Истината":

    Добре че са немците от Опел да го направят тоя двигател...

    Коментиран от #49, #69

  • 25 Някой

    6 17 Отговор

    До коментар #12 от "маргинал":

    412 - дванайсетак, 412Д - дванайсетак-дефорсак, 2140 и 2140Д са други модели.

    Коментиран от #40

  • 26 Честито

    26 5 Отговор

    До коментар #18 от "dmxl":

    Не знам каква кола имаш, но изказването ти е на човек, далеч от автомобилите. Ако ще се хвалиш с TDI или dCI ,по-добре недей. Няма да гадая какво караш, но бъди по-внимателен в изказванията. Ако ти често виждаш майстора си в сервиза, то е заради самочувствието ти. За бедни хора като мен-моите автомобили ми вършат работа.
  • 27 Алфа Вълкът

    32 8 Отговор
    АЗ КАРАМ САМО АСТРИ 16V, като ги купя сменям едно масло и един ремък и така до брак. После "нова"...

    Коментиран от #81

  • 28 Японеца

    37 9 Отговор

    До коментар #3 от "зевзек":

    Типичен българин, неможещ да смята и обичащ да го лъжат. Германска кола комби не пада под 100 000км годишно! Ама като си държиш колата пред блока и я къташ 2000км годишно откъде да знаеш?
  • 29 джими

    29 9 Отговор

    До коментар #12 от "маргинал":

    и баща ми все го превъзнася тоя автомобил, ама дай да си сложим ръка на сърцето - антиколи си бяха. Бая съм го карал и аз - на него съм се учил да карам и ремонтирам, но няма нищо общо с истински автомобил

    Коментиран от #43, #71

  • 30 Васил

    40 21 Отговор
    BSE 500 хиляди това да не е някаква първо априлска шега още на 120-130 хиляди почват да лапат яко масло това е един от 8 клапановите боклуци на VAG. Ако му се направят пет основни ремонта може и да докара тези километри.

    Коментиран от #46

  • 31 Джони Фонтейн

    32 5 Отговор

    До коментар #15 от "Опел зафира 2011г.":

    Тая метанова Зафира само умрял кон не я е ритал. И да късаш билетчета!
  • 32 стоян

    33 4 Отговор
    Кой ги прави тия класации-Преди месец в друга тук класация за най добър двигател с ресурс над 400 хиляди бяхте писали за номер 1 че е двигателя на Рено 1600 куб бензинов -А сега дори няма от Рено

    Коментиран от #35

  • 33 Миро

    32 5 Отговор
    Чета статиите с класации защото ми е любопитно. Истаната е, че са копи пейст от някоя поръчкова с рекламна цел. Нищо общо с истината...
  • 34 Любител на немските коли

    36 4 Отговор
    Въпреки че съм фен на немските возила мога само да кажа ,че Хонда и Тойота с най-железните мотори особено това двойката на CR-Vто това няма разваляне майна пък и си дърпа доста добре с него въпреки тежкото купе 1700кг.е само.Фалвето не може да изкара толкова абсурд за него не е важе
  • 35 Random

    8 5 Отговор

    До коментар #32 от "стоян":

    Щото са смотани и пукат блокове, те затова. Този път са си направили домашното

    Коментиран от #60

  • 36 vasik atanasova

    31 3 Отговор
    колкото едни двигател е по голям толкова и ресурса му е повече

    Коментиран от #54

  • 37 xaxa

    58 4 Отговор
    Да Ви напомня на всички (разбирачи) ,че колите които стеси купили от Горубляне или от някоя друга автокъща ....сте ги купили минали тези километри!!!
  • 38 Чавдар войвода

    25 25 Отговор
    За 100 години, така и не се научиха да правят двигатели тези набедени, немски травестити. Всичките...
  • 39 КОКО

    15 4 Отговор
    Ford Fusion 1.4 80кс 2008г. Купен НОВ! 456 000км за 10 години. Слабо място - Опорен лагер на полуоска! За този период разход за дефекти рали пасти - под 800лв. ОТ ЛИЧЕН ОПИТ!!!
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Gluposti

    14 42 Отговор
    Бензин само косачка

    Коментиран от #45

  • 42 БАРС

    16 26 Отговор
    Нещо не се вързва за хюндая и кия .Много по здрави и без да дърпат масло Рено 1.6 и пежо !.6 бензин да не казвам голяма приказка но може и да са едни от най добрите.
  • 43 Да Джими...

    38 0 Отговор

    До коментар #29 от "джими":

    Така е...!НО!Носталгията какво ли не прави...!Слага ни розови очила и си ги хвалим...- Москвичи...Жигулита...,просто нямаше друго...просто младостта ни мина с тях...!Но бе весело и безгрижно ..,а най- важното- бяхме млади и хубави...,а сега сме - само хубави....😉!

    Коментиран от #85

  • 44 Г.З.

    4 11 Отговор
    Авео 1.4 95 к.с.234 000 никакви проблеми.

    Коментиран от #50

  • 45 ОТО германеца

    40 7 Отговор

    До коментар #41 от "Gluposti":

    Дизел само трактор, е може и камион или рибарска лодка.

    Коментиран от #70

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 незнайко

    14 4 Отговор

    До коментар #21 от "Мартин Петров":

    Многото е 1 литър на 4000 километра. това е 1/4 от всичкото масло ! На 8000 км. 2 литра е половината количество !!! Кое е хубавото ? Простата сметка показва, че на 100 километра Ви се падат 50 стотинки масло на което литъра е 20 лева .

    Коментиран от #53

  • 48 Алекс

    26 4 Отговор
    Аз карам познайте,жабарка от Fiat Lancia Kappa 2.4 бензин 175 кс.на 471хил.км. 25 годишна двигателят жужи без грам ръжда!!!!!
    Само тавана му падна лаковото покритие защото е черен металик!
    Нещо да кажете..!
  • 49 Г.З.

    14 0 Отговор

    До коментар #24 от "Случаен":

    Двигателя е на Деу по лиценз на Сузуки,Закупен от Дженерал мотърс.
  • 50 бакшиш

    15 1 Отговор

    До коментар #44 от "Г.З.":

    карах такова само че 1 и 2 12 години 720 хиляди километра през цялото време три пъти водна помпа три-четири пъти стартер и два пъти алтернатор все пак беше такси накрая го продадох защото започна да му се цепи купето без да е изгнило Явно напъна по софийските улици му беше дошъл в повече вярно супер куц кон 60 коня на метан остават 30 но до Китен отивах за 17 лв
  • 51 Ха ха ха

    28 2 Отговор
    Ха ха ха, че те в България почти всички коли са над 500 000 км. Аз си бях взел едно бмв 5 тица, перфектно, наистина беше много добро, и сигурно беше над 500 000км.а на километража пишеше 160 000км.

    Коментиран от #55

  • 52 1.6 BSE

    15 3 Отговор
    Моя 1.6 BSE ми гори около 1 до 1.5 литра на 10000 което ми се вижда в рамките на нормалното. В града целогодишно ми харчи около 11 на 100 без да се спира климатроник, извънградско 9 на 100. Или аз съм попаднал на добър мотор втора употреба или вашите не са пазени.
  • 53 Баро

    0 9 Отговор

    До коментар #47 от "незнайко":

    Ако кара с 5 на 40 Нищо чудно все пак е стара кола петица до 150000 до 300 десетка над 300000 15-ка Това е положението
  • 54 перничанин

    8 4 Отговор

    До коментар #36 от "vasik atanasova":

    Зависи кой го е правил. Миналата година гледах в Англия една Хонда екс бокс. Количката е на мои приятели и я ползват за разнос ,беше на 582 000км без основен ремонт. Двигателя е 660 кубика с турбинка и е 67-8 к.с. Леко се усъмних, но бях затрупан с документи за ремонтите. Казаха , че два пъти е ходила за ремонт на турбинката (не смяна , а ремонт) и толкова по мотора иначе окачване и консумативи . Автомат е количката и е много удобна, но леко странна.
  • 55 Баро

    12 0 Отговор

    До коментар #51 от "Ха ха ха":

    Не е важно какво пише на километража А какво пише на лаптопа като му вкараш буксата и то ако не е сменявам главния компютър на моето е38 пише 320000 обаче лаптопа Каза че били 980 хиляди естествено двигателя е сменявам 100% иначе няма как да работи по този начин по който наистина работи
  • 56 коко

    4 0 Отговор
    Тука става въпрос за последния 1 и 6 16 в който не е fsi

    Коментиран от #63

  • 57 Ганя вика Ганка

    10 14 Отговор
    Кви 500 Хил. Веееее ейййййй
    За Това само булгар може да пише
    Хората има пари , две години и нова
  • 58 ддд

    6 0 Отговор

    До коментар #9 от "Румен":

    и казваш на полицая да бръкне в жабката.на жена ми баща и няма кола и книжка и никога не са го спирали за поверка не знае за бензиностанции застраховки прегледи регистрации данъци паркоместа зелени зони автосервизи полицаи завиждам му
  • 59 ГОСТ 1

    8 12 Отговор

    До коментар #8 от "Честито":

    Гола вода си и кал по ушите даже. Нито един от изброените двигатели не може да изкара тези километри без ремонт най малко на главата и то преди да е изминал и 250 000 км. А относно глупавите ти писания, че поддържаш 180 км. в час по магистрала Тракия вероятно имаш в предвид по надолнището, направо уби рибата.Този двигател на VW e най куция от цялата гама на фирмата. За твое сведение една от колите, които карам е Голф 3.2 VR6 250 к.с. макар и на 13 години и почти 400 000 км.е без никакви ремонти по двигателя, но за съжаление не може да се каже същото и за окачването и скоростната кутия.

    Коментиран от #66

  • 60 comment

    10 0 Отговор

    До коментар #35 от "Random":

    Имаш предвид K7M. Вярно, пука блок, но от калпави майстори, които затягат с тръбен ключ, а не с динамометричен...
  • 61 барета

    37 3 Отговор

    До коментар #6 от "ПазарЖик":

    Абе аланкоолу , статията е за бензинови мотори!След 1.8 моно 90 к.с. фолфсваген и сие нямат хубав бензинов мотор! всичко е компромис,особено фси ,за новите и дума не може да става, СКРАП
  • 62 ема

    19 3 Отговор
    За другите двигатели не бих коментирал но "немските " със сигурност бих електрониката им е проблемна ( след 2005 година EURO-4 целият горивен процес се контролира по електронeн път ) ако с една турбина още по- проблемни са с две турбини ( едната е за ниски и средни втората е за високите обороти ) двигателят е много " пъргав" веднага се ускорява даже при ниски обороти ( при двойни турбини ) Но свършват или по точно едва "изкарват " 200-250 хил. километра въпреки е поддържан ( сменени масла,филтри,ремъци, спирачна течност на време).( имах и VW В6 и Мercedes-2009 година .
  • 63 Белгиеца

    5 6 Отговор

    До коментар #56 от "коко":

    Има три двигателя 1,6 бензин на VW. Първия е 101коня, с ремък. Втория е 1,6 16 клапана и е 105 коня. Третия е 1,6 fsi 102 коня.

    Коментиран от #65

  • 64 Лондон

    5 13 Отговор

    До коментар #19 от "Случаен":

    За 1.6 FSI . Карам Голф mk5 1.6fsi(2007) от 5 години в GB. Вече е на 170хил мили(270хил км). Пъргав,бърз,икономичен(6,8-7 л/100км градско). И не гори грам масло ! Преди 10хил смених верига. Мърка, не се чува. Мнения много, а аз си гледам фактите.

    Коментиран от #74

  • 65 Лондон

    3 6 Отговор

    До коментар #63 от "Белгиеца":

    Бъркаш. 1.6 fsi e 115 коня. Карам такъв от 5 години.

    Коментиран от #67

  • 66 Честито

    12 3 Отговор

    До коментар #59 от "ГОСТ 1":

    Ти нормален ли си? Или г.л.у.п а.к.? Я вземи прочети, разпитай, покарай кола с точно този двигател, който е поне малко поддържан и дебелата ти кра.ту.на. ще вдене какво съм написал. От такива като теб, дето идея нямат, но винаги спорят, е пълно навсякъде. Най-слабия двигател на VW ,монтиран на Голф 3,4,5 Поло,Ибиза и Леон е 1,4 75к.с. Карай си там....бегачката и не ръси простотии.
  • 67 Белгиеца

    10 2 Отговор

    До коментар #65 от "Лондон":

    Има и 102 коня. Мой познат кара такъв на Голф 5. А за 115 коня ми каза, че бил проблематичен.
  • 68 TOYOTA

    17 0 Отговор
    2JZ, 1UZ - МИЛИОНИ, НЕ ХИЛЯДИ - АМА САМО ЗА УМНИ ХОРА!
  • 69 Чук

    15 7 Отговор

    До коментар #24 от "Случаен":

    Немците отдавна не могат да правят двигатели
  • 70 Порно

    4 4 Отговор

    До коментар #45 от "ОТО германеца":

    Като обичаш да плащаш двойно на бензиностанция, що да те спираме ?

    Коментиран от #75

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Мно

    2 10 Отговор

    До коментар #11 от "кирето":

    Много са здрави особено хюндая.Ссмо гаранцията им е добра.Такси от магазина до 200хил.сменсни два пъти скоростен лост и волан,турбо беше дизел но и с бензина не е по розово,скоростна кутия нова е в гаранция е все пак.Абе какво ли не дава дефекти.И ако не е гаранцията подръжката е по скъпа от на мерджо.Имах daewoo nexia от корейците 1.5 бензин.На 800хил беше вървеше на пушка макар и изгнило

    Коментиран от #78

  • 73 монтьор

    7 4 Отговор

    До коментар #15 от "Опел зафира 2011г.":

    Направо го яде като бензина,айде стига с тия глупости.Опел нямат здрав мотор след прословутия 1.6 моноинжекция...

    Коментиран от #102

  • 74 Ха ха

    16 6 Отговор

    До коментар #64 от "Лондон":

    ВАГинален двигател и не гори масло шегаджия

    Коментиран от #98

  • 75 Нафърфорий

    6 1 Отговор

    До коментар #70 от "Порно":

    Е падо и ние не те спирамд да сменяш демпвери, евтинки тубинки, дюзички, високо налягане....хи хи
  • 76 ФолКвагон

    7 16 Отговор
    Ха- ха-ха...!
    Интересно защо в Бг.се карат най много ВАГ мотори...Сигурно защото са боклуци ли...ха ха ха!
  • 77 Фен

    2 3 Отговор
    Аз карам на Волво дизелака 2.4 185 коня на 360 000 и хиляди и не смятам още поне 100 000 да го оставям няма грижи
  • 78 Христо

    33 1 Отговор

    До коментар #72 от "Мно":

    Колега през 2010г се пенсионирах от полицията и взех 20брутни заплати и реших да си купя чисто нова кола.Гледах,октавия,пежо 308,рено меган,ситроен ц4,кия и Хюндай,задължително само с бензинов мотор,в крайна сметка дилемата ми беше кия сийд или Хюндай i30,като разликата в цената беше около 1800лв,в крайна сметка скочих в базов модел на Хюндай i30..В момента колата е на 245хил км,разхода и в градски условия е уникален под 8-100км,за близо 11години експлатация,съм сменил само шарнири,биалетки и един кормилен накрайник.Разбира се,масло филтри накладки както и предни дискове не съм ги включил,защото са си консуматив,мотора все още работи толкова мазно и тихо,че понякога се заглеждам в обортомера дали не е изгаснал.За мен няма съмнение,че тази марка която много хора е пренебрегват е може би най-доброто в момента в така наречения голфов клас,аз съм си много доволен от автомобила,не бих го продал, и не бих го сменил,служи ми вярно.Подържам си го,обслужвам си го навреме и нямам проблеми.Карам го само на бензин А95,и дори не ми е хрумвало да му сложа газова уредба...

    Коментиран от #117

  • 79 огито

    18 2 Отговор

    До коментар #11 от "кирето":

    Това са може би най-продаваните автомобили в Сащ,работя от 15години на роро-кораб,и често ходим до Кореа и Япония и товарим леки автомобили и джипове за америка,там се кара масово кия,хюндай,тойота и субару...
  • 80 bbc news

    12 1 Отговор
    Honda модел FR-V 2.0 също е с R20 от 2003-2008 г. !!! Прекрасен практичен миниван с 5+1 места.
  • 81 гошо

    13 2 Отговор

    До коментар #27 от "Алфа Вълкът":

    и аз 12г карах всичко което се сетиш на Опел с мотор 2.0 16 150к.с кадет,астра F,вектра A и Калибра .Бях луда глава и си правихме гонки ,аверите ми караха Е 36 318is,320 но тоя мотор е по пьргав и икономичен ,няма да казвам какво може тоя мотор но щом 20г по кьсно още е актуален за надьхани млади хора .на 400м А8 D2 4.2 с Астрата и Калибрата дьрпах по една кола а на пьтя до 180 никьв шанс .Да не забравяме че говоря за 30г коли сега всяка нова кола с 1.4мотор има 150к.с
  • 82 Само идиот

    3 16 Отговор
    може да кара и се хвали с бензинов двигател изкарал 500 000 км
  • 83 Мерц бате мерц

    15 5 Отговор
    ПазарЖик ти си луд, 2.5 тди е най калпавия мотор на планетата!!!
  • 84 Алфа Ромео

    11 2 Отговор

    До коментар #21 от "Мартин Петров":

    В момента карам Бора 1.6 стария 8 клапана, за масло нямам наблюдения засега градско не пада под 10-11/100, на 5-та държи безумно високи обороти, 130 км/ч е на 4000 об., после не е много весело на бензиностанцията.

    Коментиран от #86

  • 85 Хаха

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Да Джими...":

    Не, сега сте само И.
  • 86 Що кайш

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "Алфа Ромео":

    Е ти ме разсмя! И още ли не си я засили л към моргата? Да се отървеш от мъките. И нея. Ей -майтап - виж някой кадърен майстор , стига останалото да си заслужава
  • 87 Хондата е много здрава

    9 0 Отговор
    Колега с CR-V 2010 купувана чисто нова с тамън 2.0 150 кс 6-степенна ръчка скоро му удари 250 хиляди и джипчето си цъка като ново.

    Няма лято, зима - пали от раз и е много добра возията. Карал съм я до морето и съм се возил многокрарно. То и затова държат цена на 10 години по 20к хубавите.
  • 88 Ганьо Говедарски

    14 1 Отговор
    Кола и жена са на късмет!
  • 89 Нищо неразбиращ

    8 0 Отговор

    До коментар #20 от "Прав си":

    Същите тези дечурлига дето нямат понятие са всеки ден в сервизите със тяхните перфектни коли.
  • 90 човек с голф

    19 3 Отговор
    Служебната ми кола е кия сийд,1.4-бензин.Не съм голям автофен,и честно да си призная доскоро мислех,че това е китайско производство.Но като се замислих всеки ден пътувам с тази кола по минимум 200км/търговски представител съм /и не ми е създала никъкви проблеми,и това в продължение на вече 7години,съпругата ми кара бензинов голф 2007г това чудо не спира да се чупи,гори много бензин,постоянно има някъв проблем,все му доливаме масло,и всеки път е на минимума..Пълно разочарование..
  • 91 никола

    8 2 Отговор
    Добре де,изчетох коментарите и ми прави впечатление,че Кия и Хюндай ги давате като еталон за качество,в момента със съпругата ми проучваме пазара и смятаме да купим нов автомобил.Да разбирам ли,че ако се качим на някой от тези две марки няма после да съжаляваме?Търсим автомобил който да го караме минимум 15години ако не ни прави сериозни проблеми даже и повече.

    Коментиран от #93

  • 92 некойси

    5 0 Отговор
    Според мен тук трябваше да се споменат K20/K24 двигателите на Honda, понеже в изработката на R-серия мотор са включени много детайли от пластмаса и алуминий. До колкото съм чувал K-серия моторите имат ризи от закалена стомана и тунерите изкарват до 700 к.с. без обезопасителни рингове при тях.
    Авторът на статията трябва малко да се информира и да почете.
  • 93 СИТ

    4 2 Отговор

    До коментар #91 от "никола":

    Вземи Хонда Акорд 2009 бензин 155к.с.Ефектен седан, с много екстри и корав двигател. Или CR-V джипка, пак ще те вози без проблем. Друг вариант е Форд Ескорт, модел 2012 нагоре, но не с двигател 1,0 Ecoboost, а по възможност 150к.с. и ръчка.Трудно се намират, но е здрав. И последно-ако имаш повече лев- Киа Оптима (К5) от 2013г.нагоре, но дизел и ръчка-не автомат. Късмет с избора!

    Коментиран от #96

  • 94 инж Илич

    8 4 Отговор
    Това нищо не е Новата Лада която скоро ще излезе ще минава един милиард км без основен ремонт На всеки сто хиляди км се сменя само двигателя
  • 95 rolangaros

    9 2 Отговор

    До коментар #16 от "някой си":

    И аз карам същата Camry с 2,2 мотор , но 131 к.с. -двигател 5SFE.Железен двигател и железен автомобил-поддържам мнението на 100% .

    Коментиран от #110

  • 96 перничанин

    6 1 Отговор

    До коментар #93 от "СИТ":

    Човека пита за нова кола.
  • 97 Личен опит

    8 7 Отговор
    Кажете ми един двигател на Хонда или Тойота, който без проблем да не може да направи 500 000 км.! Аз лично не се сещам за такъв, но за сметка на това се сещам, че много от двигателите ил правят над 1 млн.км. без проблеми. А този двигател на ВАГ 1.6 как го измислиха не ми е ясно. Тат товае едно от най-големите им недоразумения (не, че другите им мотори не са). Точно 2 такива са минали през ръцете ми. На около 200 000 км започва голям разход на масло. Отделно си харчи доволно и бензин, а върви, като малолитражка, т.е. изобщо не върви, но гори здраво масло и гориво. Вариант е слагане на газ. С газовата няма проблеми, но разхода на масло се увеличава и отзаде започва да прави димна завеса. Смяната на гумичките на клапаните не оправя нещата. На около 250-300 000 км сте за основен ремонт. Престъргване на цилиндри и нови сегменти и евентуално бутала, ако някое е задрало в цилиндъра. Разхода на масло се оправя временно, но разхода на гориво си остава все така висок. Пълна трагедия!

    Коментиран от #105, #113

  • 98 Маняк

    1 4 Отговор

    До коментар #74 от "Ха ха":

    VW Поло 2001г. 1.4 тди 75 к.с. 3 цилиндъра, за 11 години сменяне на масло и то от най-евтиното (7-8лв за литър), не ми гори нито грам масло даже .
  • 99 PlimP

    6 4 Отговор

    До коментар #10 от "таксиджия":

    аре ве, верно ли, изобщо не им потъват клапаните и на около 100 000 не е готова за нови пулове, киа/ хюндай не обичат газ, друг е моментът с монтираните в заводите им уредби на течна фаза, да не говорим с 1.2 кво се случва, там трагедият е пълна ако боцнеш LPG-то, 1.4 110к.с. е мега куц двигател, не знам къде ги видяха тия 110 кончета, 1.6 е доста по-неумрял, недоверчив съм към легендите на бакшишите и здравината на колите които карат, нищо лично, но 90% от контингентът им говори мега глупости, даже си вярват

    Коментиран от #114

  • 100 SR 8v

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "На Vw":

    Забрави да добавиш и антифриз.Въобще голЕм пияница е тоя мотор, ма върви... Нема да ти казвам!Скромен голф, с екстри на Мерцедес.
  • 101 4ера

    7 4 Отговор
    Рено и Пежо не ми ги хвалете най големите кенефи

    Коментиран от #125

  • 102 Хрисно

    2 2 Отговор

    До коментар #73 от "монтьор":

    1.6 моно 1.7 чис дизел номер 1
  • 103 Христо

    2 4 Отговор
    1.6 бензин и 1.7 д на опел са супер
  • 104 Пацо

    4 0 Отговор
    Гледах за Киа по тв. Взели са шефа и екипа му от БМВ. Отговаряли са за м серията на БМВ. Няма случайни неща. Китайците да взели германец който е отговарял за дизайна в Ауди и алфа Ромео. Иначе нямам желание никакво да карам 500000 км с кола. Първо няма да издържи на мойто каране и второ ще се скапе цялата и амортизира което ще я направи нерантабилна за подръжка.
  • 105 перничанин

    4 5 Отговор

    До коментар #97 от "Личен опит":

    Съгласен съм само и единствено , ако Голфа за който пишеш е купен "ноф фнос" на "реални" 134 000км , само тогава на 200 000 км може да ти гори масло и на 300 000 да му правиш основен ремонт. Макар , че се съмнявам някой да е толкова л*д да прави основен ремонт, при положение, че има такива мотори за по 500лв изобщо ако някой му се занимава с такъв дарак. На жена ми Полото е на 355 000км купувано ново и 250 000 е на газ. Масло 10W40 от смяна до смяна не доливам. Мотора е 1,4, а тук ми пишете за по-голям мотор (същата архитектура) и на 250 000 основен ремонт, остава и да ви повярвам. Тоя мотор за който пишеш със сигурност е от 600 000 нагоре.
  • 106 Иво

    2 1 Отговор
    1.6 SR Доволен съм много вече 6 години ни масло ни харчелак по разход
  • 107 Механик

    6 4 Отговор
    Хахахахаха смях, Хюндай и Кия правили качествени мотори
  • 108 WhiteNoise

    2 1 Отговор
    Карам всеки ден по 160-250км. m54b30 на 697 хиляди. На 6 хиляди доливам масло към литър, а на 8-9 хиляди сменям. Не го ли прегрееш това добиче няма умиране. Е налагат се смени на тръби за картерните от време на време. Не ми е кой знае какъв проблем да взема по-ново, но на това му вярвам. 230 кобили е бил някога :)
  • 109 Голф 3

    11 1 Отговор
    1.6 101 коня голф 3 10 години газ до умиране и не можах да го счупя няма такова куче
  • 110 Някой си

    3 0 Отговор

    До коментар #95 от "rolangaros":

    А и е много опростена и лесна за обслужване !
  • 111 ВАГ

    0 2 Отговор
    Както обикновено безсмислена статия ,за коментарите(професорите от блока) да не говоря . Дайте класация за мотори примерно ЕВРО 6 ,не можеш да сравняваш две различни неща (мотор за американския с мотор за Европа).
  • 112 Ремонти

    5 0 Отговор
    Vw пасат 98г. 1.9тди закупена на една година 57000 (представи си ако е каран 10г) сега е на 467000.само накладки ремаци ролки носачи и други дреболии
  • 113 LinK

    2 0 Отговор

    До коментар #97 от "Личен опит":

    Колега, не може да си сериозен с този въпрос за Хонди/Тойоти над 500к.
    Почваме с D14/D16, които и да искаш- не можеш да умориш.... B16/B18, които са класика за слийпъри. Дотук покриваме едни 15-20 години... Продължаваме с K20/K24 и споменатия R20.. Лично аз съм фен и карам K24 и го предпочитам пред R20, бо еволюцията си е еволюция...Ето ти 30-35 години автомобилостроене в Саяма с традиции в двигатели над 500к.
    Дори няма да споменавам за F20/F22 и C35/J35/J37A, които са за една друга класация...
    Кощунство е дори да задаваш подобен недомислен въпрос!
    Същото важи и за Тойотите.. Почти цялата им продукция от Япония(не говоря изобщо за американските недоразумения) през последните 3-4 десетилетия спокойно ще подмине 500к..
    Разбира се, говорим за съвестен собственик, а не за анти- шофьор собственик, дето маслото го чува в разговори...
  • 114 ЖОРО

    5 0 Отговор

    До коментар #99 от "PlimP":

    Незнам защо говориш така,но преди време служебната ми кола беше Хюндай i30 с 1.4iбензин сцепих я от каране над 350хил км за 6години и мотора и не мръдна беше много добре настроен и към скоростната кутия, вървеше чудестно.За мен е поне една класа над голф 5 и опел астра H...
  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Джим Бийм

    1 0 Отговор

    До коментар #78 от "Христо":

    И аз съм на Хюндай и30 2018 1-литров двг бензин. Перфектен е като за нова бюджетна кола, комби е за много багаж и с нисък разход в града. 7,5/100 ще ми даде в града само с яко надуване газ-спирачка, включен климатик и с поне 2 спътници. Иначе е под 6/100. Консумативите си ги сменят в сервиза, аз само си уреждам час да ми погледнат колата и плащам около 400 лв. За 3 години експлоатация нищо не съм сменял, дано е така и занапред. Ще съм доволен и да не се налага да я сменям в близките 8-10 години, освен ако новото не е още по-икономично и удобно - някоя електричка на домашен ток за из града.
  • 118 Stream

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Пешо кекса от свинкомплекса":

    Не се чуди а вземай!
  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 До 8

    2 1 Отговор

    До коментар #101 от "4ера":

    Защо Репсол? Ти не знаеш ли че най-качественото масло е Кастрол?
  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.