ФАКТИ.БГ

Електромобилът на Apple вероятно ще се произвежда от Hyundai

Публикувана: 8 Януари, 2021 17:23
40 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2329
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.

Представители на Hyundai Motor потвърдиха слуховете, че водят преговори с Apple за съвместна разработка на батерии и производство на електромобил. След съобщението за възможно сътрудничество акциите на корейската компания поскъпнаха с 19%, а пазарната ѝ капитализация нарасна с $9 млрд. (€7.4 млрд.), предава Bloomberg.

Ако преговорите се увенчаят с успех, Hyundai ще помага на Apple в проектирането на акумулатори и редица други компоненти за бъдещия iCar. Серийният електромобил пък може да се сглобява в някой от заводите на корейците в САЩ.

Слухове, че Apple разработва собствен автомобил, плъзнаха още през 2014 г. По последна информация серийното му производство трябва да започне в края на 2024 или началото на 2025 г.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
честен ционист
1 Отговор
Усещате ли как като забранят автомобилите с ДВГ и хартиените парици, само елитът ще има достъп до тия возила, а останалите завалии - пешак.

Коментиран от #9, #40


Оценка:
-11 +17

гост
2 Отговор
Е бившия четвърти в света производител вече клекна и се готви за производител на ишлеме , да видим кои от по-предните ще са следващите !! Щото ако много се опъват Епъл има предостатъчно кеш да ги изкупи без даже да ги пита !! Особено сле още една годинка като миналата сами ще се молят еле вълчо изяж ме , хахаха !!

Коментиран от #5


Оценка:
-7 +10

Само не
3 Отговор
разбрах с какво Епъл ще допринесат за самия автомобил?
Ааа, сигурно на запалката ще и сложат иОС.

Коментиран от #4


Оценка:
-5 +15

гост
4 Отговор

До коментар #3 от "Само не":


Ами не , за твое съжаление ще направят най-важното в автомобила , хардуера и софтуера , които поне да доближат тези на Тесла , щото със сигурност няма да разполагат нито с мрежата зарядни , нито със сателитния интернет , който я прави независима от други оператори !! Но даже така Епъл ще е недостижим за стогодишните , на които ще остане само да станат новите "Фокскон" , ама не знам как ще им се отрази работа на китайски цени , щото Епъл залудо не плаща !

Коментиран от #6, #17


Оценка:
-7 +6

Дизела
5 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Спрат ли производството на двг и ти норвежец преминаваш на колело или пеш.За Тесла трябват пари,а то по форумите не раздават хахаха!!

Оценка:
-1 +14

Ttt
6 Отговор

До коментар #4 от "гост":


Апъл, Апъл не "Епъл".

Оценка:
-1 +5

Късно е либе за китка
7 Отговор
От apple изтърваха момента. Можеше да купят Тесла преди няколко години за 60 милиарда и вече да произвеждат електромобилите си. С техния капитал и клиенти и идеите на Илон Мъск, към момента щяха да продават милиони електромобили независимо Как се казват.

Към момента Tesla ги води с 12 години опит в автомобилостроенето, а скоро ще ги води и по финансови възможности. Така че и парите на apple не могат да им дадат предимство. ВЕЧЕ НЕ МОГАТ. Прецакаха се яко.

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +10

Димов
8 Отговор
Толкова много неизползвано пространство над калниците?! Само заемат място като за лимузина, а полезният обем като на Фиеста.

Оценка:
-1 +7

Велосипедист
9 Отговор

До коментар #1 от "честен ционист":


В Европа има велосипеди и влакове. Кой ти е крив че стоиш в този боклукчийски казанБулгар? Безсилно постоянство ...

Коментиран от #12, #13


Оценка:
-4 +5

Феродо за Гоуф
10 Отговор

До коментар #7 от "Късно е либе за китка":


Две неща: липса на зарядна инфраструктура, липса на по-добра батерия. Няма пробив в батерийте, има застой от поне две години.

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +5

Стара ти е информацията
11 Отговор

До коментар #10 от "Феродо за Гоуф":


Само преди няколко месеца, Tesla представи новата си батерия, която ще произвежда от догодина в Берлин с капацитет колкото световното производство на батерии през 2018 година.

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +7

Тойота
12 Отговор

До коментар #9 от "Велосипедист":


Ако изключим европейската българомразка пропаганда, донякъде си прав. Тука също има влакове (БДЖ), а колело всеки може да си купи. Обаче имам въпрос: Кога хората са се возели повече на влакове и автобуси? През соца, не сега под европейско.
Иначе Apple да не се ослушват, а да почват да правят Айфон 6, така както пуснаха отново SE (2020), че иначе съвсем ще им умрат продажбите. Айфоните вече не са това, което бяха.

Оценка:
-1 +7

Гост
13 Отговор

До коментар #9 от "Велосипедист":


Да си оставя родината на чурчолята, заради един билет за трен и едно колело ли бе? Не всички сме родоотстъпници като теб.

Оценка:
-5 +4

Дизела
14 Отговор

До коментар #11 от "Стара ти е информацията":


Видяхме я новата батерия,ама на хартия.Пак ще ще в далечното бъдеще......

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +8

До турбото
15 Отговор

До коментар #14 от "Дизела":


Какво стана. Тесла кога ще произведе половин милион електромобила годишно по вашия календар? Че гледам сте още в миналия век по информация и разсъждения?

Коментиран от #16


Оценка:
-6 +2

Дизела
16 Отговор

До коментар #15 от "До турбото":


С триста зора и промоции успяха да добутат бройката до 500 хиляди.Ръста нещо закъса и не е 50% а само 36%.Ето не успяха да държат ръст от 50%. както твърдяхте електриците.

Оценка:
-2 +5

Най важното
17 Отговор

До коментар #4 от "гост":


в автомобила са купето, двигателят, трансмисията, ходовата част. Колата може без хардуер и софтуер но без тях не може.
Защо всички си мислят че Епъл разбира от всичко?
Може да си наемат най-добрите инженери, разбира се.
Но не може да направят кола само с хардуер и софтуер, това не е телефон и не е компютър.

Коментиран от #22, #23


Оценка:
-2 +8

Дрън-дрън
18 Отговор
Пак спориш срещу математиката и цифрите, но нито преди, нито сега ти се получава, защото говорим за минали цифри, които лесно се смятат и проверяват.

Говорехме, дали Тесла дългосрочно може да поддържа 50% ръст? Дали пък ръста до 2020 не е по-голям от 50%? Дали няма да продължи да е по-голям през следващите години? В коя от изброените 10 години ръст с 50% мислиш, че ще изостане с бройките? За 2020 с колко изостава според тази таблица за 50% ръст от 2014 за 10 години напред?

Коментиран от #19, #20


Оценка:
-5 +4

Таблицата
19 Отговор

До коментар #18 от "Дрън-дрън":


2014 33 000
2015 49 500
2016 74 250
2017 111 375
2018 167 063
2019 250 594
2020 375 891
2021 563 836
2022 845 754
2023 1 268 631
2024 1 902 946
2025 2 854 419

Оценка:
-4 +4

Дизела
20 Отговор

До коментар #18 от "Дрън-дрън":


Пак ли лъжи и тесларска статистика нагласена, както на теб ти е удобно.2019 година Тесла има 367500 кочака,2020г 502 х. или 36% ръст.За 2021 им трябват 750 х. кочака за 50% ръст.Данните са от статии във факти.Лесно можеш да провериш дали са верни.

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +5

Пак ли функционална неграмотност?
21 Отговор

До коментар #20 от "Дизела":


Ходи провери Какво означава "дългосрочно поддържане" над 50% ръст. Ето ти табличката в предишния пост за десетгодишно поддържане на 50% ръст, като започнеш от 2014-та година, когато Тесла си постави за цел половин милион продажби през 2020 година. Както виждаш дори с 50% ръст, през 2020 година трябваше да са произведени 376 хиляди, следователно ръста е много по-голям за последните пет години. Може една година да е 30% друга година да е 80% .

Та вече 2020 година завърши и може да видим в МИНАЛО време, дали Тесла е успяла да изпълни плана си от преди шест години? Колко е грешката? Тесла позна 99,9% точно колко ще произведе след шест години. Всички тогава го обявиха за невъзможно и абсурдно.

Нищо не чух да казваш за останалите пет години с 50% ръст? На коя година ще се затрудни Тесла да произведе толкова? Кога няма да и стигнат заводите, а Радев? Ти май си единствения, който не можеш да схванеш, че Тесла ВЕЧЕ може да строи заводи да повишава производствения си капацитет много по-бързо, отколкото се повишава потребителското търсене. След края на тази година, ограничението ще е само от търсенето, а не от предлагането, както досега. Само да си довършат заводите и стой та гледай.

Коментиран от #24


Оценка:
-4 +4

гост
22 Отговор

До коментар #17 от "Най важното":


Точно там ви е грешката на петролопитечетата , не вдявате , че ВЕЧЕ най-важното в колата ще е именно хардуера и софтуера , щото електродвигатели и батерии се управляват именно така !! Особенно в автономни автомобили !! А любимата ти "ходова част" също вече се разработва от компютри , а не от "висши сили" , хаха !! А Епъл има и парите и "компютрите" да наеме хората и да използва ресурси , за които стогодишните динозаври не могат и да мечтаят !! Само гледай в следващите години и реви !!

Оценка:
-6 +5

гост
23 Отговор

До коментар #17 от "Най важното":


Единственото предимство , което имаха досега старите производители беше в производството на двг и нужните му трансмисии , които в електрическата ера могат да им служат само за музейни експонати !! Това не вдяваш , електричките променят ВСИЧКО !!!

Оценка:
-5 +6

Дизела
24 Отговор

До коментар #21 от "Пак ли функционална неграмотност?":


Спорил си с някой друг,не с мен.Кой е тоя Радев?Ти твърдеше за постоянен ръст от 50 % за поредни години.Ръста предишни години може да е по-голям.В началото е лесно.Но 2020 е 36%.Догодина може и по-малко.Проста математика за умни хора.

Коментиран от #25, #27


Оценка:
-1 +4

гост
25 Отговор

До коментар #24 от "Дизела":


2020 е 36 % защото имаше коронакриза Радев Дизелов , хахаха !!! И фабриките бяха затворени за повече от месец !! И твоите любимци отчитат МИНУС 30% , тоест спрямо тях Тесла има 66 % ръст !!! И фабриката в Шанхай даже не стигнала целия си капацитет и продължава да се увеличава !А тази година и предстои отваряне на още две , в Берлин и Остин !! Накрая на годината да най-вероятно ще навакса и за 36 % от миналата и за 50 от тая , че и отгоре !! А твоите любимци пак ще са на минус , хаха !!

Коментиран от #30


Оценка:
-4 +3

6844
26 Отговор
Честито на притежателите на акции на Хюндай. След публикуването на новината те скочиха с 25%, или казано с думи прости - имал си акции за 1 милион, днес ги продаваш и хоп 250 хил. реален кеш в джобчето ти, от въздуха.

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +4

Продължаваш да не отговаряш
27 Отговор

До коментар #24 от "Дизела":


В коя година Tesla няма да може да се справи с ръста според тебе?

2020 500 000
2021 750 000
2022 1 125 000
2023 1 687 500
2024 2 531 250
2025 3 796 875
2026 5 695 313
2027 8 542 969
2028 12 814 453
2029 19 221 680

Коментиран от #29


Оценка:
-4 +1

гост
28 Отговор

До коментар #26 от "6844":


А значи за акции на Хюндай са пари от въздуха , а за акции на Тесла са балон , хахахах !!! Най-добре ако имаш акции на който и да е от рода на Хюндай и стогодишните ги продавай и купи Тесла или поне Епъл , щото много скоро първите ще са само на минус и то ако въобще съществуват !!

Оценка:
-5 +0

Дизела
29 Отговор

До коментар #27 от "Продължаваш да не отговаряш":


Цял ден ли висиш в интернет? 2020 не се справиха само 36% ръст.2021 Тесла ще имат още по-малък ръст.В началото беше лесно без конкуренция.Сега всички се юрнаха да произвеждат електромобили и ще им е трудно да държат 50% ръст всяка година.Не отписвай стогодишниците толкова бързо.Пазара за коли с двг не е само Европа.Колите на метан са екологични и могат да се каратв Европа и след забраната 2030 г така твърдят от Фолксваген.

Оценка:
-1 +4

Turbo
30 Отговор

До коментар #25 от "гост":


Точно така се пресмята норвежецо 30%+36%=66% добре се справяш математико хахахахаха като другия теслар 5годиниХ20%=100% браво хахахахаха

Оценка:
-1 +5

Абе смешник
31 Отговор
За последното тримесечие имат 180 000 броя, а още не са започнали продажбите на Тесла модел y, който започнаха да произвеждат преди две седмици в Китай. Хайде сметни само 4 тримесечие по 180 хиляди бройки, дори без да добавяме новия капацитет.

Дали пък няма да успеят да продадат 750 хиляди бройки до година? Ако догодина продадат 80% повече, пак ли ще мрънкаш ако за 2022 увеличението е само 40%?

и пак да питам останалите производители с колко си вдигнаха производството тази година? Колко от пазарният дял на Тесла взеха?

На практика Тесла си увеличи пазарния дял защото той се мери в проценти, а не в продадени бройки.

Коментиран от #32


Оценка:
-5 +2

Turbo
32 Отговор

До коментар #31 от "Абе смешник":


Пак бъдеще време ще ще някъде незнайно кога ще ще коя година е това ще.Другите производители правят по 10 - 20 милиона.Вече всички правят електромобили и Тесла ще се бори с конкуренция.

Оценка:
-0 +2

Пак обърка времената
33 Отговор
Е нали за миналото те питам? 2020 година за мен е в миналото. Пак ли живееш в миналия век, както и разсъжденията ти? Въпросът беше :

" и пак да питам останалите производители с колко си вдигнаха производството тази година? Колко от пазарният дял на Тесла взеха? "

Да видим с колко изостава Тесла и как е тръгнала към дъното? Говори с цифри, а не какво ти желаеш?

Коментиран от #34


Оценка:
-2 +0

Дизела
34 Отговор

До коментар #33 от "Пак обърка времената":


Изостава много с бройките.Само 500 хил. срещу десетки милиони на стогодишниците.

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +3

Забравил съм си слуховия апарат
35 Отговор

До коментар #34 от "Дизела":


Не чух, пак пак не чух... Какво каза за ръста на продажбите на стогодишните? Какво става с пазарния им дял? По-силно, по-силно, да чуем?

Коментиран от #36


Оценка:
-3 +0

Turbo
36 Отговор

До коментар #35 от "Забравил съм си слуховия апарат":


Сложи си очилата,ако не виждаш.Стогодишните произвеждат по 10 милиона годишно.Бутиковия производител Тесла мижавите 500 хиляди.

Оценка:
-0 +2

Вземи калкулатора
37 Отговор
През 2014 стогодишните пак произвеждаха по толкова, а Тесла произвеждаше 300 пъти по-малко автомобили от тях.

За миналата година произведе 20 пъти по-малко, но само при положение, че отново са произвели 10 милиона, както се кълнеш, но аз мога да се обзаложа че НЕ СА и повече НЯМА ДА МОГАТ. Оттук нататък, продажбите им ще падат, а на Тесла ще растат, докато се разминат някъде след 5 до 7 години.

Вероятно ти се струва невъзможно, както беше през 2014, но ПРОЦЕСА продължава без промяна по план.

Пак питам! В Коя година Тесла няма да може да произвежда колкото е по план?

Оценка:
-3 +1

Пешо
38 Отговор
"Тесла има 367500 кочака,2020г 502 х. или 36% ръст.За 2021 им трябват 750 х. кочака за 50% ръст."

Батка на телефона нямаш ли калкулатор. за 50% за 2020 трябваше да произвеждат 551 250, а през 2021 - 826 875, а не 750х. ако не им затварят заводите като миналата година ще успеят и ще запазят планирания ръст.

през месеца в който ги бяха затворили със сигурност можеха да произведат липсващите 40х.

Оценка:
-1 +1

39
Този коментар е премахнат от модератор.
Японеца
40 Отговор

До коментар #1 от "честен ционист":


Това е целта и който не слуша му дърпат шалтера! Тотална зависимост!Ще стане след 20г!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


ТОП 5