Дванайсетцилиндровият двигател на Е32 е първият с подобна архитектура в следвоенна Германия и запазена марка на баварската серия 7. Тази година BMW отпразнува 25-годишнината му с напълно оправдана гордост. Новото поколение на "седмицата" обаче може да се прости с класическата емблема "V12".
Според интервю за портала caradvice.com.au шефът по ценообразуването на BMW Australia Кристоф Приймъл 12-цилиндровата модификация на следващия баварски флагман, чийто дебют е насрочен за 2016 г., все още е под въпрос.
"Компанията се фокусира върху нови цели, при определянето на които вредните емисии и икономичността имат все по-голяма тежест", споделя Приймъл. "Все още не е взето окончателно решение дали новата "седмица" ще продължи да се оборудва с V12".
Ако 12-цилиндровият двигател отпадне от моторната гама на баварския флагман, мястото му в йерархията ще заеме V8 с принудително пълнене. В момента модификацията 750i се оборудва с 4.4-литров агрегат с два турбокомпресора и поне на хартия не отстъпва почти по нищо на 760i.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кик
10:37 04.12.2012
2 Еминем Фен
13:00 04.12.2012
3 статист
14:45 04.12.2012
4 V8 без турбо
Просто V12 е доказано куц и с нищо не превъзхожда V8,освен с по-високия разход на гориво,т'ва е.Но за масовката,екологията звучи логично,чак очите ми се насълзиха.
16:27 04.12.2012
5 Ганьо Балкански
17:45 04.12.2012
6 триста итридесети
на кой са му нужни пове4е! и разхода ще е поне двойно по-мълък от V12
благодарение на бмв дизела е с такива измерения
20:23 04.12.2012
7 Виктор
10:19 06.12.2012