ФАКТИ.БГ

Руска компания иска да патентова емблемата на Tesla

Публикувана: 15 Януари, 2021 09:52
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4318
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.6 от 5 гласа.

Руският производител на отоплителни системи "Тульские горелки" е подал заявка в "Роспатент" за регистрацията на търговски знак, който повтаря практически напълно логото на Tesla, съобщава Федералната служба по интелектуална собственост. Единственото, което различава двете емблеми, е бялата вертикална линия, минаваща по средата на буквата "T".

Въпреки очевидните прилики от "Тульские горелки" твърдят, че проблем няма, тъй като са подали заявка за регистрацията на търговския знак в друга сфера на дейност. Ако "Роспатент" признае интелектуалните права върху емблемата, под нея в Русия ще се продават горелки за котли, запалки, отоплителни радиатори, камини, килими с подгряване, оборудване за производство на пара, грейки за крака, нагреватели за автомобилни стъкла и абажури.

Tesla е регистрирала логото си в Русия през 2018 г. Запазеният търговски знак ѝ дава право да продава в страната слънчеви панели, монтажа и обслужването им. Компанията очаква и регистрация от "Роспатент" за продажбата и обслужването на автомобили от 2015 г., но заявката все още не е одобрена.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.6 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
тарикатите
1 Отговор
хаха ще си увеличат продажбите

Оценка:
-0 +8

В предвид че парното на теслите
2 Отговор
Е калпаво може да направят КООПЕРАТИВ ЧЕ КОЛИТЕ ДА СА С ИСТИНССКО ПАРНО...

Коментиран от #6, #18


Оценка:
-15 +13

Весел пор
3 Отговор
Лоша реклама няма ей !

Оценка:
-0 +7

Анонимен
4 Отговор
Сетих се за песента - На теслата дръжката.

Оценка:
-5 +11

гост
5 Отговор
По рано се смееха на китайците , че ги бива само да крадат и копират , ама истинския крадец и копировач , при това лош се е по на север и много по отдавна ! Още от "великата октомврийска" !!! И също като китайците за вътрешна употреба , щото знае , че навън ще му скъсат Дир...на за такива евтини номера !

Оценка:
-11 +21

Kcaniba
6 Отговор

До коментар #2 от "В предвид че парното на теслите":


Вярно ли ? Ама ти виждал ли си Тесла освен на картинка ?
Парното на Тесла задейства мигновено , а на като на ДВГ да му трябват 5 минути докато загрее двигателя.

Коментиран от #7, #29, #30


Оценка:
-10 +16

Дизела
7 Отговор

До коментар #6 от "Kcaniba":


Работи парното,докато падне батерията.Ако няма зарядна станция ще буташ Теслата.

Коментиран от #8, #12


Оценка:
-11 +11

гост
8 Отговор

До коментар #7 от "Дизела":


А ти като свърши дизела го носиш на гръб сигурно , хахахах !! И не почвай за тубите , че вече втръсна на всички с глупости ! Между другото вече има и "туби" за електрички и все повече ще стават , за твой ужас !!

Коментиран от #10


Оценка:
-9 +10

Вълко Червенков
9 Отговор
Тези малоумни,алкохолизирани примитиви,дори една емблема не могат да си измислят и копират като китайците.Плагиати.

Оценка:
-2 +12

Дизела
10 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Бензиностанции има навсякъде по пътя и мога да допълня резервоара.Във вторник 12 януари прохода на републиката беше затворен за няколко часа.Чаках си на топло с работещ двигател.А ти ще стоиш на студено,защото в района няма зарядни станции и ще пестиш заряда на батерията.

Коментиран от #11


Оценка:
-8 +9

123
11 Отговор

До коментар #10 от "Дизела":


Ами ще чакаш, като ти е скъпа нафтата да заобиколиш, си висиш на място 12 часа

Коментиран от #13


Оценка:
-7 +7

Kcaniba
12 Отговор

До коментар #7 от "Дизела":


Не се изказвай неподготвен. Дизел с 1,6 двигател и 60л. резервоар може да работи на място с вкл. парно и аудио до 75 часа. Бензиновите са по малко .

Тесла 75 може в същия режим 250 часа . 250 часа -повече от 10 денонощия .

Коментиран от #14


Оценка:
-8 +8

Дизела
13 Отговор

До коментар #11 от "123":


Да бе да блъскам през Шипка в снега,умньо.Пак ще ти излезе същото като разход.Няколко часа на студа и батерията на Теслата ти е на нула.Кое ще подгряваш първо да не замръзне? Батерията или купето?При мен стрелката на горивото не мръдна.Едва ли съм изгорил повече от 2-3 литра хахахаха

Оценка:
-9 +7

Дизела
14 Отговор

До коментар #12 от "Kcaniba":


Отоплението на Тесла е най-малко 2кв. а има и други консуматори и не може да изкара толкова батерията.А после как ще заредиш насред гората?

Коментиран от #15, #17


Оценка:
-4 +8

15
Този коментар е премахнат от модератор.
Фен
16 Отговор
Това е така защото руснаците ги правят нещата но само с теслата.

Оценка:
-1 +2

Колко беше температурата
17 Отговор

До коментар #14 от "Дизела":


Като те знам как преувеличаваш ще е била поне минус 50 градуса, ако не е било и по-студено даже! Колко литра ти е резервоара?

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +3

Вярно е много калпаво
18 Отговор

До коментар #2 от "В предвид че парното на теслите":


Тези направо умряха от студ, когато температурата падна под нулата. Твоя автомобил може ли да вдигне такава на температура в купето дори днес при плюсови температури? Може ама само в мечтите ти!

Коментиран от #20


Оценка:
-4 +1

Дизела
19 Отговор

До коментар #17 от "Колко беше температурата":


Температура -5 градуса,резервоар 55 литра.Преди да вляза в прохода изминати 300 километра.На първата бензиностанция след престоя допълних.При температура под нулата пробега на Тесла пада с 40%.Ще стоиш на студено,защото между В.Търново и Ст.Загора няма зарядни станции.

Оценка:
-2 +4

Гост
20 Отговор

До коментар #18 от "Вярно е много калпаво":


Сигурно са закачени за контакта.Не виждам да се движат.

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +2

Друг беше въпросът
21 Отговор

До коментар #20 от "Гост":


Има ли добро "парно" Тесла или няма?

И въпроса : Вашият автомобил може ли да постигне тази температура в купето при отрицателна температура отвън?

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +1

Дизела
22 Отговор

До коментар #21 от "Друг беше въпросът":


Постигни тази температура в движение и ще изминеш най-много 50 километра с едно зареждане хахахахахаха батерията, батерията е слабото място на електричките!

Коментиран от #23, #24


Оценка:
-4 +3

Така ли било?
23 Отговор

До коментар #22 от "Дизела":


Я виж каква е разликата при минус 26°С! Пробегът пада с 13км за всеки час ползване на отоплението на купето и батерията, а тези 13 километра се възстановяват за 50 секунди на по-бавното зарядно на Тесла.

С други думи, не е проблем електромобила, а територията, която обитаваме. Тук просто няма зарядни. Затова Тесла се кара повече само в по-изостаналите от нас държави, нали? Тук още поне 10 години ще си караме масово дизелите и ще плюем по онези изостанали държави и ще се подиграваме на жителите им, че са прости и карат трошки.


Оценка:
-0 +5

Дрън-дрън
24 Отговор

До коментар #22 от "Дизела":


Когато се движиш, нагревателя не работи с такава мощност, защото за отопление се ползва топлината от батерията и двигателите

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +2

И за това трябва да си с
25 Отговор

До коментар #24 от "Дрън-дрън":


Ушанка като в Трабант щот и той ползва температурата на двигателя за парно....

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +3

Научете го този английски
26 Отговор

До коментар #25 от "И за това трябва да си с":


Този шофира с ушанка, точно за да разбие вашите митове, колко много харчи електромобила за загряване.

Измина един и същ маршрут с и без загряване с постоянна скорост. Накрая се оказа че разликата в консумацията на климатика е 700 вата. Тоест ако зареждаш в къщи на контакта, отоплението ще ти струва 8 стотинки на час. Това разбира се е колосална сума, заради която си заслужава да караш с ушанка. Разбира се това е по вашите разбирания. Всеки нормален човек си включва климатика и не му пука. За всеки час шофиране с отопление пробегът ти намалява с 13 километра, които на бързозарядна станция се възстановяват за 50 секунди, а на supercharger v3 за 30 секунди.

Когато 30 до 50 секунди по-дълго зареждане са приоритет. Същите такива умници като вас карат с ушанка, по същата причина по която пикаят в бутилки в дизеловите си автомобили, защото на 1000 километра нямат време да спрат до тоалетна. Така и не са ми обяснили как ходят по голяма нужда в движение, защото съм много любопитен.

Продължавайте с анекдотите!

Оценка:
-1 +1

И между другото
27 Отговор
Моя климатик вкъщи също харчи толкова, но отоплява 25 квадрата помещение.

Термопомпата на Tesla очевидно е много по-мощна, защото при спрял автомобил работи с много по-голяма мощност, отколкото когато е в движение.

Публикуван на 6.01.2021 г.
Results from camping:
0°C: 0.9 kW
-8°C: 1.3 kW
-11°C: 1.1 kW
-25°C: 1.95 kW

Както виждаш, допълнителни няколко киловата за отопление идват от загряването на двигателите и батерията при движение, в сравнение с разхода при спрян автомобил.


Оценка:
-0 +1

Японеца
28 Отговор
Коментиращие тук сме се возили и притежавали дизели и бензини със или без lpg и метан! А защитниците на тесла само реклами четат и цитират, вдъхновено и умно!

Оценка:
-3 +3

Язе
29 Отговор

До коментар #6 от "Kcaniba":


Явно за последно си се качвал в кола 1990год.Сегашките има нагреватели и започват да духат топло веднага.А пък тесла и в Гугъл май не си виждал.

Оценка:
-1 +1

Язе
30 Отговор

До коментар #6 от "Kcaniba":


Явно за последно си се качвал в кола 1990год.Сегашките има нагреватели и започват да духат топло веднага.А пък тесла и в Гугъл май не си виждал.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Rodong Sinmun - официален вестник на Северна Корея
Обяснение в любов от Пхенян към Тръмп
Доналд Тръмп е "психопат""

Още бисери
ТОП 5