15 Януари, 2021 09:52 8 493 30

Руска компания иска да патентова емблемата на Tesla

  • tesla-
  • емблема-
  • запазена марка-
  • патент

Руският производител на отоплителни системи "Тульские горелки" е подал заявка в "Роспатент" за регистрацията на търговски знак, който повтаря практически напълно логото на Tesla, съобщава Федералната служба по интелектуална собственост. Единственото, което различава двете емблеми, е бялата вертикална линия, минаваща по средата на буквата "T".

Руска компания иска да патентова емблемата на Tesla

Въпреки очевидните прилики от "Тульские горелки" твърдят, че проблем няма, тъй като са подали заявка за регистрацията на търговския знак в друга сфера на дейност. Ако "Роспатент" признае интелектуалните права върху емблемата, под нея в Русия ще се продават горелки за котли, запалки, отоплителни радиатори, камини, килими с подгряване, оборудване за производство на пара, грейки за крака, нагреватели за автомобилни стъкла и абажури.

Tesla е регистрирала логото си в Русия през 2018 г. Запазеният търговски знак ѝ дава право да продава в страната слънчеви панели, монтажа и обслужването им. Компанията очаква и регистрация от "Роспатент" за продажбата и обслужването на автомобили от 2015 г., но заявката все още не е одобрена.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тарикатите

    8 0 Отговор
    хаха ще си увеличат продажбите
  • 2 В предвид че парното на теслите

    13 15 Отговор
    Е калпаво може да направят КООПЕРАТИВ ЧЕ КОЛИТЕ ДА СА С ИСТИНССКО ПАРНО...

    Коментиран от #6, #18

  • 3 Весел пор

    7 0 Отговор
    Лоша реклама няма ей !
  • 4 Анонимен

    11 5 Отговор
    Сетих се за песента - На теслата дръжката.
  • 5 гост

    22 11 Отговор
    По рано се смееха на китайците , че ги бива само да крадат и копират , ама истинския крадец и копировач , при това лош се е по на север и много по отдавна ! Още от "великата октомврийска" !!! И също като китайците за вътрешна употреба , щото знае , че навън ще му скъсат Дир...на за такива евтини номера !
  • 6 Kcaniba

    17 10 Отговор

    До коментар #2 от "В предвид че парното на теслите":

    Вярно ли ? Ама ти виждал ли си Тесла освен на картинка ?
    Парното на Тесла задейства мигновено , а на като на ДВГ да му трябват 5 минути докато загрее двигателя.

    Коментиран от #7, #29, #30

  • 7 Дизела

    11 11 Отговор

    До коментар #6 от "Kcaniba":

    Работи парното,докато падне батерията.Ако няма зарядна станция ще буташ Теслата.

    Коментиран от #8, #12

  • 8 гост

    11 9 Отговор

    До коментар #7 от "Дизела":

    А ти като свърши дизела го носиш на гръб сигурно , хахахах !! И не почвай за тубите , че вече втръсна на всички с глупости ! Между другото вече има и "туби" за електрички и все повече ще стават , за твой ужас !!

    Коментиран от #10

  • 9 Вълко Червенков

    13 2 Отговор
    Тези малоумни,алкохолизирани примитиви,дори една емблема не могат да си измислят и копират като китайците.Плагиати.
  • 10 Дизела

    9 8 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Бензиностанции има навсякъде по пътя и мога да допълня резервоара.Във вторник 12 януари прохода на републиката беше затворен за няколко часа.Чаках си на топло с работещ двигател.А ти ще стоиш на студено,защото в района няма зарядни станции и ще пестиш заряда на батерията.

    Коментиран от #11

  • 11 123

    8 7 Отговор

    До коментар #10 от "Дизела":

    Ами ще чакаш, като ти е скъпа нафтата да заобиколиш, си висиш на място 12 часа

    Коментиран от #13

  • 12 Kcaniba

    8 8 Отговор

    До коментар #7 от "Дизела":

    Не се изказвай неподготвен. Дизел с 1,6 двигател и 60л. резервоар може да работи на място с вкл. парно и аудио до 75 часа. Бензиновите са по малко .

    Тесла 75 може в същия режим 250 часа . 250 часа -повече от 10 денонощия .

    Коментиран от #14

  • 13 Дизела

    7 9 Отговор

    До коментар #11 от "123":

    Да бе да блъскам през Шипка в снега,умньо.Пак ще ти излезе същото като разход.Няколко часа на студа и батерията на Теслата ти е на нула.Кое ще подгряваш първо да не замръзне? Батерията или купето?При мен стрелката на горивото не мръдна.Едва ли съм изгорил повече от 2-3 литра хахахаха
  • 14 Дизела

    8 4 Отговор

    До коментар #12 от "Kcaniba":

    Отоплението на Тесла е най-малко 2кв. а има и други консуматори и не може да изкара толкова батерията.А после как ще заредиш насред гората?

    Коментиран от #15, #17

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Фен

    2 1 Отговор
    Това е така защото руснаците ги правят нещата но само с теслата.
  • 17 Колко беше температурата

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Дизела":

    Като те знам как преувеличаваш ще е била поне минус 50 градуса, ако не е било и по-студено даже! Колко литра ти е резервоара?

    Коментиран от #19

  • 18 Вярно е много калпаво

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "В предвид че парното на теслите":

    Тези направо умряха от студ, когато температурата падна под нулата. Твоя автомобил може ли да вдигне такава на температура в купето дори днес при плюсови температури? Може ама само в мечтите ти!

    Коментиран от #20

  • 19 Дизела

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Колко беше температурата":

    Температура -5 градуса,резервоар 55 литра.Преди да вляза в прохода изминати 300 километра.На първата бензиностанция след престоя допълних.При температура под нулата пробега на Тесла пада с 40%.Ще стоиш на студено,защото между В.Търново и Ст.Загора няма зарядни станции.
  • 20 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Вярно е много калпаво":

    Сигурно са закачени за контакта.Не виждам да се движат.

    Коментиран от #21

  • 21 Друг беше въпросът

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Има ли добро "парно" Тесла или няма?

    И въпроса : Вашият автомобил може ли да постигне тази температура в купето при отрицателна температура отвън?

    Коментиран от #22

  • 22 Дизела

    3 4 Отговор

    До коментар #21 от "Друг беше въпросът":

    Постигни тази температура в движение и ще изминеш най-много 50 километра с едно зареждане хахахахахаха батерията, батерията е слабото място на електричките!

    Коментиран от #23, #24

  • 23 Така ли било?

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дизела":

    Я виж каква е разликата при минус 26°С! Пробегът пада с 13км за всеки час ползване на отоплението на купето и батерията, а тези 13 километра се възстановяват за 50 секунди на по-бавното зарядно на Тесла.

    С други думи, не е проблем електромобила, а територията, която обитаваме. Тук просто няма зарядни. Затова Тесла се кара повече само в по-изостаналите от нас държави, нали? Тук още поне 10 години ще си караме масово дизелите и ще плюем по онези изостанали държави и ще се подиграваме на жителите им, че са прости и карат трошки.

  • 24 Дрън-дрън

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Дизела":

    Когато се движиш, нагревателя не работи с такава мощност, защото за отопление се ползва топлината от батерията и двигателите

    Коментиран от #25

  • 25 И за това трябва да си с

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Дрън-дрън":

    Ушанка като в Трабант щот и той ползва температурата на двигателя за парно....

    Коментиран от #26

  • 26 Научете го този английски

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "И за това трябва да си с":

    Този шофира с ушанка, точно за да разбие вашите митове, колко много харчи електромобила за загряване.

    Измина един и същ маршрут с и без загряване с постоянна скорост. Накрая се оказа че разликата в консумацията на климатика е 700 вата. Тоест ако зареждаш в къщи на контакта, отоплението ще ти струва 8 стотинки на час. Това разбира се е колосална сума, заради която си заслужава да караш с ушанка. Разбира се това е по вашите разбирания. Всеки нормален човек си включва климатика и не му пука. За всеки час шофиране с отопление пробегът ти намалява с 13 километра, които на бързозарядна станция се възстановяват за 50 секунди, а на supercharger v3 за 30 секунди.

    Когато 30 до 50 секунди по-дълго зареждане са приоритет. Същите такива умници като вас карат с ушанка, по същата причина по която пикаят в бутилки в дизеловите си автомобили, защото на 1000 километра нямат време да спрат до тоалетна. Така и не са ми обяснили как ходят по голяма нужда в движение, защото съм много любопитен.

    Продължавайте с анекдотите!
  • 27 И между другото

    1 0 Отговор
    Моя климатик вкъщи също харчи толкова, но отоплява 25 квадрата помещение.

    Термопомпата на Tesla очевидно е много по-мощна, защото при спрял автомобил работи с много по-голяма мощност, отколкото когато е в движение.

    Публикуван на 6.01.2021 г.
    Results from camping:
    0°C: 0.9 kW
    -8°C: 1.3 kW
    -11°C: 1.1 kW
    -25°C: 1.95 kW

    Както виждаш, допълнителни няколко киловата за отопление идват от загряването на двигателите и батерията при движение, в сравнение с разхода при спрян автомобил.

  • 28 Японеца

    3 3 Отговор
    Коментиращие тук сме се возили и притежавали дизели и бензини със или без lpg и метан! А защитниците на тесла само реклами четат и цитират, вдъхновено и умно!
  • 29 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Kcaniba":

    Явно за последно си се качвал в кола 1990год.Сегашките има нагреватели и започват да духат топло веднага.А пък тесла и в Гугъл май не си виждал.
  • 30 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Kcaniba":

    Явно за последно си се качвал в кола 1990год.Сегашките има нагреватели и започват да духат топло веднага.А пък тесла и в Гугъл май не си виждал.