Руският производител на отоплителни системи "Тульские горелки" е подал заявка в "Роспатент" за регистрацията на търговски знак, който повтаря практически напълно логото на Tesla, съобщава Федералната служба по интелектуална собственост. Единственото, което различава двете емблеми, е бялата вертикална линия, минаваща по средата на буквата "T".
Въпреки очевидните прилики от "Тульские горелки" твърдят, че проблем няма, тъй като са подали заявка за регистрацията на търговския знак в друга сфера на дейност. Ако "Роспатент" признае интелектуалните права върху емблемата, под нея в Русия ще се продават горелки за котли, запалки, отоплителни радиатори, камини, килими с подгряване, оборудване за производство на пара, грейки за крака, нагреватели за автомобилни стъкла и абажури.
Tesla е регистрирала логото си в Русия през 2018 г. Запазеният търговски знак ѝ дава право да продава в страната слънчеви панели, монтажа и обслужването им. Компанията очаква и регистрация от "Роспатент" за продажбата и обслужването на автомобили от 2015 г., но заявката все още не е одобрена.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 тарикатите
10:02 15.01.2021
2 В предвид че парното на теслите
Коментиран от #6, #18
10:05 15.01.2021
3 Весел пор
10:08 15.01.2021
4 Анонимен
10:08 15.01.2021
5 гост
10:17 15.01.2021
6 Kcaniba
До коментар #2 от "В предвид че парното на теслите":
Вярно ли ? Ама ти виждал ли си Тесла освен на картинка ?Парното на Тесла задейства мигновено , а на като на ДВГ да му трябват 5 минути докато загрее двигателя.
Коментиран от #7, #29, #30
10:26 15.01.2021
7 Дизела
До коментар #6 от "Kcaniba":
Работи парното,докато падне батерията.Ако няма зарядна станция ще буташ Теслата.Коментиран от #8, #12
11:06 15.01.2021
8 гост
До коментар #7 от "Дизела":
А ти като свърши дизела го носиш на гръб сигурно , хахахах !! И не почвай за тубите , че вече втръсна на всички с глупости ! Между другото вече има и "туби" за електрички и все повече ще стават , за твой ужас !!Коментиран от #10
11:16 15.01.2021
9 Вълко Червенков
11:33 15.01.2021
10 Дизела
До коментар #8 от "гост":
Бензиностанции има навсякъде по пътя и мога да допълня резервоара.Във вторник 12 януари прохода на републиката беше затворен за няколко часа.Чаках си на топло с работещ двигател.А ти ще стоиш на студено,защото в района няма зарядни станции и ще пестиш заряда на батерията.Коментиран от #11
12:15 15.01.2021
11 123
До коментар #10 от "Дизела":
Ами ще чакаш, като ти е скъпа нафтата да заобиколиш, си висиш на място 12 часаКоментиран от #13
12:30 15.01.2021
12 Kcaniba
До коментар #7 от "Дизела":
Не се изказвай неподготвен. Дизел с 1,6 двигател и 60л. резервоар може да работи на място с вкл. парно и аудио до 75 часа. Бензиновите са по малко .Тесла 75 може в същия режим 250 часа . 250 часа -повече от 10 денонощия .
Коментиран от #14
12:51 15.01.2021
13 Дизела
До коментар #11 от "123":
Да бе да блъскам през Шипка в снега,умньо.Пак ще ти излезе същото като разход.Няколко часа на студа и батерията на Теслата ти е на нула.Кое ще подгряваш първо да не замръзне? Батерията или купето?При мен стрелката на горивото не мръдна.Едва ли съм изгорил повече от 2-3 литра хахахаха13:07 15.01.2021
14 Дизела
До коментар #12 от "Kcaniba":
Отоплението на Тесла е най-малко 2кв. а има и други консуматори и не може да изкара толкова батерията.А после как ще заредиш насред гората?Коментиран от #15, #17
13:13 15.01.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Фен
14:04 15.01.2021
17 Колко беше температурата
До коментар #14 от "Дизела":
Като те знам как преувеличаваш ще е била поне минус 50 градуса, ако не е било и по-студено даже! Колко литра ти е резервоара?Коментиран от #19
15:01 15.01.2021
18 Вярно е много калпаво
До коментар #2 от "В предвид че парното на теслите":
Тези направо умряха от студ, когато температурата падна под нулата. Твоя автомобил може ли да вдигне такава на температура в купето дори днес при плюсови температури? Може ама само в мечтите ти!Коментиран от #20
15:56 15.01.2021
19 Дизела
До коментар #17 от "Колко беше температурата":
Температура -5 градуса,резервоар 55 литра.Преди да вляза в прохода изминати 300 километра.На първата бензиностанция след престоя допълних.При температура под нулата пробега на Тесла пада с 40%.Ще стоиш на студено,защото между В.Търново и Ст.Загора няма зарядни станции.18:11 15.01.2021
20 Гост
До коментар #18 от "Вярно е много калпаво":
Сигурно са закачени за контакта.Не виждам да се движат.Коментиран от #21
18:15 15.01.2021
21 Друг беше въпросът
До коментар #20 от "Гост":
Има ли добро "парно" Тесла или няма?И въпроса : Вашият автомобил може ли да постигне тази температура в купето при отрицателна температура отвън?
Коментиран от #22
21:06 15.01.2021
22 Дизела
До коментар #21 от "Друг беше въпросът":
Постигни тази температура в движение и ще изминеш най-много 50 километра с едно зареждане хахахахахаха батерията, батерията е слабото място на електричките!Коментиран от #23, #24
21:59 15.01.2021
23 Така ли било?
До коментар #22 от "Дизела":
Я виж каква е разликата при минус 26°С! Пробегът пада с 13км за всеки час ползване на отоплението на купето и батерията, а тези 13 километра се възстановяват за 50 секунди на по-бавното зарядно на Тесла.С други думи, не е проблем електромобила, а територията, която обитаваме. Тук просто няма зарядни. Затова Тесла се кара повече само в по-изостаналите от нас държави, нали? Тук още поне 10 години ще си караме масово дизелите и ще плюем по онези изостанали държави и ще се подиграваме на жителите им, че са прости и карат трошки.
22:17 15.01.2021
24 Дрън-дрън
До коментар #22 от "Дизела":
Когато се движиш, нагревателя не работи с такава мощност, защото за отопление се ползва топлината от батерията и двигателитеКоментиран от #25
22:25 15.01.2021
25 И за това трябва да си с
До коментар #24 от "Дрън-дрън":
Ушанка като в Трабант щот и той ползва температурата на двигателя за парно....Коментиран от #26
23:28 15.01.2021
26 Научете го този английски
До коментар #25 от "И за това трябва да си с":
Този шофира с ушанка, точно за да разбие вашите митове, колко много харчи електромобила за загряване.Измина един и същ маршрут с и без загряване с постоянна скорост. Накрая се оказа че разликата в консумацията на климатика е 700 вата. Тоест ако зареждаш в къщи на контакта, отоплението ще ти струва 8 стотинки на час. Това разбира се е колосална сума, заради която си заслужава да караш с ушанка. Разбира се това е по вашите разбирания. Всеки нормален човек си включва климатика и не му пука. За всеки час шофиране с отопление пробегът ти намалява с 13 километра, които на бързозарядна станция се възстановяват за 50 секунди, а на supercharger v3 за 30 секунди.
Когато 30 до 50 секунди по-дълго зареждане са приоритет. Същите такива умници като вас карат с ушанка, по същата причина по която пикаят в бутилки в дизеловите си автомобили, защото на 1000 километра нямат време да спрат до тоалетна. Така и не са ми обяснили как ходят по голяма нужда в движение, защото съм много любопитен.
Продължавайте с анекдотите!
09:56 16.01.2021
27 И между другото
Термопомпата на Tesla очевидно е много по-мощна, защото при спрял автомобил работи с много по-голяма мощност, отколкото когато е в движение.
Публикуван на 6.01.2021 г.
Results from camping:
0°C: 0.9 kW
-8°C: 1.3 kW
-11°C: 1.1 kW
-25°C: 1.95 kW
Както виждаш, допълнителни няколко киловата за отопление идват от загряването на двигателите и батерията при движение, в сравнение с разхода при спрян автомобил.
10:12 16.01.2021
28 Японеца
14:03 16.01.2021
29 Язе
До коментар #6 от "Kcaniba":
Явно за последно си се качвал в кола 1990год.Сегашките има нагреватели и започват да духат топло веднага.А пък тесла и в Гугъл май не си виждал.10:55 17.01.2021
30 Язе
До коментар #6 от "Kcaniba":
Явно за последно си се качвал в кола 1990год.Сегашките има нагреватели и започват да духат топло веднага.А пък тесла и в Гугъл май не си виждал.10:55 17.01.2021