Както вчера ви информирахме, Mercedes представи луксозната електрическа лимузина EQS като най-аеродинамичната кола правена някога. Освен това моделът разполага и с редица технологии, една от които включва табло, съставено от три екрана с обща големина от 56 инча.
На теория, един от най-технологичните модели на германската марка, както и такъв с най-нисък коефициент на съпротивление, може да се възползва от камери вместо огледала, както направиха някои производители, като Audi, Honda, Lexus и други. Един от плюсовете на камерите, които заменят традиционните огледала е по-ниското ниво на съпротивление, което изглежда е доста важно.
Въпреки това, новият EQS разполага с традиционни огледала, а камери не могат да бъдат поръчани дори опционално. В интервю пред Automotive News Europe, изпълнителният директор на Daimler отговаря именно на този въпрос.
Една от причините са екраните, които показват изображението от камерите. От Mercedes смятат, гледането в екраните би причинило така наречената морска болест на шофьора и не би било толкова рационално като огледалата с които всички са свикнали.
От друга страна енергията която би се използвала за захранването на камерите и техните екрани на практика се приближава до спестената енергия, която осигуряват благодарение на по-добрата си форма, което ги обезмисля още повече. Германската въведе подобни камери заместващи големите огледала при своите камиони, но смята че за сега това не е толкова приложимо при автомобили и няма да използва тази технология при тях.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Изкараха логика
Коментиран от #2, #14
12:01 16.04.2021
2 НОВО ПЕТ
До коментар #1 от "Изкараха логика":
ТОЯ ДИСПЛЕЙ МОЖЕ ДА СИ ГО ДЕЛНЕШ НА ЧЕТИРИ ИДА СИ ГО ПРАВИШ МАЛЪК......КАКТО ИСКАШ12:12 16.04.2021
3 Optimist
"От Mercedes смятат, гледането в екраните би причинило така наречената морска болест на шофьора и не би огледалото с което всички са свикнали."
"Германската въведе подобни камери заместващи големите огледала при своите камиони, но смята че за сега това не е толкова приложимо..."
Коментиран от #4
12:13 16.04.2021
4 Гост
До коментар #3 от "Optimist":
Честно казано, и аз винаги това се питам, но трият коментари като твоя и моите, когато съм задавал този въпрос. Имам чувството, че пишат статиите с Гугъл-Преводач. Очаквам и твоят коментар да бъде изтрит. По темата: Обяснението е абсурдно. Ако караш с ниска скорост, в градско - може би да, но ако увеличиш скоростта над 100-120 км./ч., то тогава съпротивлението от въпросните огледала едва ли е толкова малко.Коментиран от #5
12:54 16.04.2021
5 РЗС
До коментар #4 от "Гост":
Огледалата влошавали съпротивлението? Ти добре ли бе момче, да не караш формула 1? Я се спри с глупостите. Ти сигурно и лепенките по колите ти увеличават теглото и ти влошавали ускорението?Коментиран от #13
13:20 16.04.2021
6 Boxer 3.0
Бих ползвал и камера с дисплей на предните колони, която ги прави"прозрачни". Има ги при някои камиони.
За сега, бавно , бавно на завоя и надничам между колоните и огледалата (20 на 20 м), че да не стане беля.
Коментиран от #7, #10
13:32 16.04.2021
7 Boxer 3.0
До коментар #6 от "Boxer 3.0":
20 на 20 сантиметра!13:33 16.04.2021
8 гост
Коментиран от #11
15:01 16.04.2021
9 Ivan S
Коментиран от #12
16:01 16.04.2021
10 гост
До коментар #6 от "Boxer 3.0":
Един път да се съглася !! Не само мъртвия ъгъл , изобщо видимостта при камерата е по-добра в пъти , все едно имаш огледало 50 х 50 см , отделно заслепяване от фарове отзад няма , плюс това камери могат да сложат където си искат и колкото си искат , може да ти показват примерно къде минават колелата даже , да не говорим за отпред , отзад и никакви парктроници не могат ги заместят !! Оправдания за малоумници , вместо да си признаят , че клиентите им закостенели пенсионери не могат да свикнат с камерите !!17:40 16.04.2021
11 гост
До коментар #8 от "гост":
Дрън , дрън , че пляс !!17:41 16.04.2021
12 гост
До коментар #9 от "Ivan S":
И не е само дъжд , най-малката мръсотия и замъгляване и виждаш дръжки !! И никакви подгреви не помагат и ако ще през 5 минути да слизаш да бършеш , все тая !! Оправдания на пенсионери , дето като видят камера и дисплей и получават паник атаки !!17:45 16.04.2021
13 гост
До коментар #5 от "РЗС":
Естествено че влошават съпротивлението и то много , освен ако ги направят по 5 х 10 см , ама тогава не знам пък ти какво точно ще видиш в тях , ама май ти и без това не ги ползваш , то в жигулите и москвичите и без това често липсваха !!Коментиран от #16
17:47 16.04.2021
14 сектант
До коментар #1 от "Изкараха логика":
не е за това, ауди сложиха камери вместо огледала, вална леко дъждец и абсолютно нищо не се вижда пълен ***ак11:16 17.04.2021
15 хо ха
12:22 17.04.2021
16 РЗС
До коментар #13 от "гост":
Я ни светни точно колко много влошават аеродинамиката? Ти огледалата виждал ли си? Виждал съм огледалата хванати със тиксо и пак си стояха на място при 140км в час. Вие тука сте ежаси про парчета!Коментиран от #17
12:33 17.04.2021
17 гост
До коментар #16 от "РЗС":
Ахахаха , значи щом си стоят на мястото няма проблем и нищо не влошават , и това го казва не-простия , ахахахха !!! То по твоята "логика" ( примерно де , не че имаш такава ) и отворени стъкла (ако ще и само 4-5 см) не нарушават съпротивлението , нали ?? Нито багажник на покрива примерно , ако ще и празен (само гредите) ?? Да не говорим за любимите на селските бегове " протектори" за преден капак , без значение пласмасови или от текстил ?? Само за сведение да не се излагаш повече странични огледала с нормална големина повишават Сх с точно 0,2 десети , демек ако без тях е 0,35 на масов автомобил , става 0,37 , което значи поне 200 , 300 грама повече разход на 100 !! Ама викаш то кюмбето и без това гори 10 и отгоре , още 200 грама кой ти гледа !!08:20 18.04.2021
18 Ицо
10:14 19.04.2021
19 бойчо
10:54 19.04.2021