Last news in Fakti

25 Април, 2021 11:30 16 611 39

Без повече дигитални километражи в Peugeot 308

  • peugeot-
  • 308-
  • чипове-
  • километражи

Компанията също е засегната от липсата на чипове

Без повече дигитални километражи в Peugeot 308 - 1
Снимка: Peugeot

Липсата на полупроводници се оказва доста голям световен проблем, който засяга всяка сфера в която има малко повече електроника, а както ви информирахме и по-рано, освен автомобилите, то проблеми изпитват и производителите на домакински уреди.

Все пак връщайки се в автомобилната сфера, от Peugeot се оплакаха от липсата на чипове, като това доведе до спиране на една от най-нашумелите в последно време екстри. Дигиталният километраж, който на практика представлява дисплей пред водача става все по-популярен при новите автомобили в последно време, а при новото 308 е една от допълнителните екстри, която за съжаление едва ли ще е налична повече.

Производството на модела най-вероятно ще приключи през есента на тази година, а поради недостига на чипове от Peugeot планират да ги запазят за следващите модели. От компанията ще предлагат поръчаните 308 с аналогови километражи, като ще предлагат намаление от 400 евро поради липсата на екстрата.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 29 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мики Маус

    83 3 Отговор
    Хубава новина най после!
  • 2 hahah

    76 3 Отговор
    тази година полупроводници, догодина цели проводници

    Коментиран от #7

  • 3 Ичко

    70 2 Отговор
    в стара загора са толкова некадърни точно сервиза на пежо че ако може и без двигател да са най добре.на нашите сервизи най им е лесно като ти вземат колата да те обрулят с 50 - 70 лева диагностика и да ти я върнат без нищо да са правели

    Коментиран от #12, #29, #36

  • 4 хъхъ

    87 3 Отговор
    Липсата на чипове може да направи колите по-надеждни.
    Без ненужни електроники, които дават на късо.
  • 5 гост

    63 7 Отговор
    Ами като се вземе предвид , че за последното тримесечие Пежо 208 и брата му близнак Ситроен С 3 са продали ДВА ПЪТИ повече от Голф в Европа , а само Пежото бие Голфа с над 10 % , май е ясно къде отива "дас ауто" !!

    Коментиран от #6, #13

  • 6 Порно

    14 12 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    208 е в класа на Фиеста

    Коментиран от #8

  • 7 спомен от Тато

    9 27 Отговор

    До коментар #2 от "hahah":

    Безгранична е глупоста на комунягите(които още ни управляват)

    Коментиран от #10, #27

  • 8 гост

    22 5 Отговор

    До коментар #6 от "Порно":

    В класацията за най-продаван модел няма "класове" , а само бройки !!! И доста години тъкмо с това се хвалехте , че във всички класове най-продаван бил Голфа !! То не че сегашното Пежо 208 не е по-голямо отвътре от Голф 4-5 !! И още нещо в десетката най-продавани има 5 френски модела срещу 4 немски и 1 японски !! Стелантис уверено върви към производител 1 в Европа , следван от Рено !
  • 9 електричаря

    22 11 Отговор
    Сигурно световното производство на пушек е намаляло и за това няма чипове.
    От мен да знаете, че чиповете ги пълнят с пушек. А му се пукне корпуса и пушека излиза. Ако не вярвате, може да свържете неправилно някой чип и ще се убедите колко много пушек му слагат при производството.
    п.п.
    Айде, че отивам да отворя врата на терасата да се проветри малко, че тия чипове ме отровиха.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 иег иги г

    4 6 Отговор
    те гениталните са тъпи а в средата на таблото сложените са за кривогледи
  • 12 попжошпш

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Ичко":

    проблема е че купуваш минюги
  • 13 гост

    3 10 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Тия двете са от по-ниския клас, вземи малко прочети за класовете автомобили.Германците залагат в момента на хибриди и електрички,може би заради това има лек спад. DAS AUTO не ги мисли,те ще се оправят.А, и карам Меган Гранд Тур 4 ,за протокола.

    Коментиран от #17

  • 14 68-я

    17 0 Отговор
    А навремето какви заводи имахме за полупроводници, ако не бяха ги бастисали, сега можеше да решим проблема на Пежо!
  • 15 Йонко Евреина

    6 9 Отговор
    Миналата година си купих Пежо 308, пълен автомат, с дигитален дисплей. Дисплеят е чудесно режисиран, разноцветен, с нюанси- много ефектен. Жалко, сигурно с дигитални уреди ще станат по-скъпи.

    Коментиран от #33

  • 16 Виолета

    16 6 Отговор
    От 9 години карам само Пежо и не мисля да сменя марката. С пежото нямах големи проблеми освен няколко, които са решени. Преди карах Ауди, което се кара от повечето комплексари.
  • 17 Дизела

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Нали караше Тесла гост?

    Коментиран от #18, #32

  • 18 Камикадзе 🛩

    5 2 Отговор

    До коментар #17 от "Дизела":

    Не, той кара детски москвич с педали с добавени 1000 броя батерийки АА и електромотор от четка за зъби😁. И емблема на Тесла му е сложил даже😁. Жалко за москвето🙁😁.
  • 19 Случаен

    12 2 Отговор
    Със стрелки е по-добре
  • 20 Баро

    9 19 Отговор
    Какво Peugeot Рено или Citroen какви 5 лв нали на третата година стоповете им стават на цветомузика хора трайте си като не разбират от коли че ме напушва смях

    Коментиран от #25

  • 21 Марто

    2 1 Отговор
    То им е по евтино , прасни му един китаиски таблет и аидее ..
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Радек от Боктор

    3 2 Отговор
    Бари, Бароооооо, само простотии в твоята кратуна!!!!
    Слава Богу, че ще върнат аналоговите дисплеи....по-яки са.....правят връзка с истинските коли от преди 40-50 години!!!
  • 24 Най-Накрая!

    10 1 Отговор
    Нещо смислено от марката с лъвче .Защото с тези дигитални кокпити не прилича на интериор на кола ,а на гейминг зала!!!
  • 25 Язе

    4 3 Отговор

    До коментар #20 от "Баро":

    21години и няма цвето музика.Сиг съм късметлия

    Коментиран от #26

  • 26 Случаен

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Язе":

    Пробвай с някое на 10 или по-малко. Едно време даже французите правеха коли. Сега всичко е чупливо.

    Коментиран от #28

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 308 2011

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "Случаен":

    308 от 2011та фейслифта ръчни скорост 1.6 дизел гори 4 извън града ако го караш с 70-90 бабешката. До момента като смени агренажен ремък масла филтри дискове накладки колата е на 115 000км.... колата няма абсолютно никакви забележки... или може би и аз съм късметлия като колегата по-горе
  • 29 град козлодуй

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "Ичко":

    че ремонтирай си я сам бе пед ал, сам им я караш после ривеш

    купи с каруца с кон и си карай

    ма и коня иска ветеринар
  • 30 Алфа Ромео фен

    1 0 Отговор
    Първата ми кола с дигитален дисплей я купих 1991 г. Alfa Romeo 90 2.5 V6 160 коня. и вече беше спряна от производство. L-Jetronic на Bosch, двоен съединител, задно предаване. Отчиташе скоростта и дигитално и пълзящо стълбче. Още пазя такова табло.

    Коментиран от #34, #37

  • 31 От чужбина

    5 0 Отговор
    Абе Пежо не ми ги хвалете. Имах и пишман останах. Ремонти, ремонти ... и пак се троши. И винаги се троши изведнъж. Оставя те на пътя. Предава те и си като с вързани ръце. Купих Мерцедес. Мерцедеса също дава дефекти, но са много по-рядко и започва да те "предупреждава". Не те оставя на пътя. Освен това с една смяна на масла и филтри и забравяш кога беше... Освен това носи на по-голям набор от масла. При Пежо и останалите френски филтрите с малък капацитет. Маслото от по-скъпото. Пробега между смените по-малък...Да не говориме, че почне ли Пежо да износва гуми и ... почти нема оправяне. Като капак в една година по няколко модификации- стават обърквания на частите. Айде мерси за пежото!
  • 32 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "Дизела":

    Теслата ми е в Норвегия, тук съм за малко
  • 33 Мда

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Йонко Евреина":

    Луд, на шарено се радва.
  • 34 Буха ха

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Алфа Ромео фен":

    Пич, я провери да не е била с троен съединител през 1991

    Коментиран от #35

  • 35 Алфа Ромео фен

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "Буха ха":

    Не мислех да ти отговарям, сигурни си ми на половината на годините, сега има нет, потърси и ще намериш, а шегата е неуместна. Лично съм сменял феродото на съединителя. И скоростната кутия е отзад заедно с диференциала, а дисковете на задните спирачки са до него, а не на колелата.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 бедняк

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Алфа Ромео фен":

    Ама нямаш табло с пъзлящо стълбче от полски Fiat 125, нъл ?
  • 38 димитър байков

    2 0 Отговор
    С тези екрани и телевизори пръснати из кокпита,осеяни с отпечатъци от пръсти се чувствам ,като телетъбис.Возих се в автомобил осеян с екрани и само с два три бутона,през нощтта се чувствах,като в командна зала на аец козлодуй.
  • 39 Дедо

    1 0 Отговор
    автомобила е за каране, жената за любов, а таблета и телевизора за цъкане и гледане .. интересно защо са ви в автомобила, докато се кефите на шофирането и пътя .. ако въобще шофирате