1 Май, 2021 11:30 15 594 43

Какво прави електрическата S-Klasse пред фабриката на Tesla?

  • mercedes-
  • eqs-
  • tesla

Фотографи заснеха EQS пред един от заводите на американската компания

Какво прави електрическата S-Klasse пред фабриката на Tesla? - 1
Снимки: Twitter

Mercedes EQS бе представен преди едва няколко седмици, като според германската марка, това е нов клас луксозен електрически автомобил, който за момента няма аналог. Въпреки, че първите продажби започват след едва няколко месеца, то фотографи вече заснеха EQS по улиците.

Какво прави електрическата S-Klasse пред фабриката на Tesla?

Това не е нещо ново, тъй като най-вероятно се провеждат последни тестове, преди окончателното влизане в продажба, но пък е интересно мястото на което е заснета електрическата лимузина. Екземпляр с лек камуфлаж и без предна емблема бе забелязан на паркинга на фабриката на Tesla във Фримонт.

Какво прави електрическата S-Klasse пред фабриката на Tesla?

Снимките бяха публикувани в Twitter, като не се съобщава причината поради която Mercedes-ът се е отбил до Tesla, макар в коментарите да виждаме някои предположения. Партньорството между двете компании в близкото минало не е тайна за никого, така че не е изключено хората на Мъск също да имат пръст в този проект или пък да се водят разговори за бъдещ такъв.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хъхъ

    62 22 Отговор
    Мястото й е пред завода Хюндай, да и сложат една емблема и айде.
  • 2 ужас

    63 24 Отговор
    И това ми било S-класа...Боже Господи!...

    Коментиран от #22

  • 3 6373

    27 15 Отговор
    1към 1 с теслата
  • 4 Клеопатра

    74 7 Отговор
    Тази марка някога имаше стил и класа, и без да има емблема познаваш че е Mercedes...а сега е като всички останали, малко повече ненужни екстри и толкова.

    Коментиран от #5

  • 5 Мангалцедес

    32 6 Отговор

    До коментар #4 от "Клеопатра":

    Ще минем и без екстри "ноктопластика" и "масаж на простатата".

    Коментиран от #13

  • 6 Реалист

    27 33 Отговор
    Няма сензация. Просто Мъск може да си позволи истински автомобил, не тостер кръстен на сръбски учен

    Коментиран от #9, #26

  • 7 Един от народа

    21 11 Отговор
    Че тя си е чиста Тесла, защо да не е там

    Коментиран от #16

  • 8 разбирач

    51 7 Отговор
    Предлагам да ги произвеждат марково неутрални и човек да плаща само за емблемата, каквато иска. Нещо като джендъризъм при колите.
  • 9 Гаргамел

    23 8 Отговор

    До коментар #6 от "Реалист":

    Роден е в хърватска, а дали сърбин или хърватин не знам

    Коментиран от #12, #14, #21

  • 10 Фен на марката

    30 8 Отговор
    Яд ме е че си продадох черната w124-ката, малко беше поизгнила отдолу, но иначе не ме е предавала и нищо сериозно не се е повреждало за 600 хил. километра, които изминах. Беше на почти 200хил. като я взех, 16г. ми служи вярно. И сега бих си взел такава кола, но цените на запазените не са никак ниски. :(
  • 11 Двоумящ се

    14 2 Отговор
    Честно казано на последната снимка, където са снимани задниците на Тесла и Мерцедес заедно, се чудя коя ми харесва повече. А приликата наистина е очевидна. И тази капачка като за резервоар дето са пльоснали на калника, дано да е част от камуфлажа. Черните ивици по периферията на задното стъкло също.
  • 12 Последния Софиянец

    11 6 Отговор

    До коментар #9 от "Гаргамел":

    Босненец е по произход, аман от разбирачи. Ама Слави като вземе властта ще ви оправи
  • 13 ти сигурно

    5 4 Отговор

    До коментар #5 от "Мангалцедес":

    си с черно под ноктите
  • 14 pokoloko

    13 3 Отговор

    До коментар #9 от "Гаргамел":

    роден е в Хърватия а баща му е православен свещеник. Всичките му роднини с малки изключения са загинали в Ясеновац където е единствения концлагер на Балканите и там са ликвидирани евреи, сърби, цигани и други нехървати, опитай да е сетиш какъв етнос е Никола Тесла.
  • 15 Антонн

    7 10 Отговор
    Взел я за мостра да гледа как се правят коли,че първата "Тесла" само бутони и лостчета успя да вложи от бенца.
  • 16 От Обоза

    12 0 Отговор

    До коментар #7 от "Един от народа":

    Произвеждат ги , само в нощната смяна?
    Слез 22.30 часа ,
    линията започва да бълва "Мерцедеси"?

    Коментиран от #17

  • 17 Един от народа

    9 7 Отговор

    До коментар #16 от "От Обоза":

    Само така е 😀, че нощната смяна по-ниско качество произвежда. Мерцедес станаха за смях и се държат само на стара слава. Първо лансираха, че спират дизелът и слагаха двигатели на Рено в името на хибридът, после казаха, че с хибридът няма да стане и пак почнаха да произвеждат дизели и накрая добре, че Мъск им даде безплатно технологията за ел. автомобили та започнаха и те заедно с другите германци да правят електро-автомобили. Вижте какъв дизайн само: чист Хюндай!

    Коментиран от #20

  • 18 Гениално

    8 1 Отговор
    Като го гледам как изглежда, със сигурност ще изпълни мисията, която му е възложена. Ще имат оправданието "направихме високотехнологична електрическа кола, както искат политиците, но клиентите не я искат, затова ще продължим да произвеждаме автомобили с ДВГ"
  • 19 Turbo

    5 5 Отговор
    Това е личната кола на афрото.
  • 20 От Чужбина

    7 2 Отговор

    До коментар #17 от "Един от народа":

    За всичко което казваш, мога да се съглася ,
    но едно ,с което не мога ,
    че америкаците са им дали "безплатно нещо"?
    Това не съм го видял никъде ,
    в моя 30 годищен, бизнес -живот?

    Коментиран от #24, #31

  • 21 Баварец

    0 3 Отговор

    До коментар #9 от "Гаргамел":

    Но е 100% Сърбин!!!

    Коментиран от #27

  • 22 Баварец

    7 5 Отговор

    До коментар #2 от "ужас":

    А гроздето кисело, а? Ти колко S-ки имаш? Или си имал? 0, -5, -100?
  • 23 Отговор на заглавието

    15 6 Отговор
    Какво прави електрическата S-Klasse пред фабриката на Tesla?

    Е как какво? Учи се от най-добрите към момента!

    Коментиран от #36

  • 24 Един от народа

    5 1 Отговор

    До коментар #20 от "От Чужбина":

    Замислихте ме сериозно и съм съгласен със Вас. Въпреки, че Тесла предостави технологийте си свободно, със сигурност има някъде пропусната някоя важна запетайка.
  • 25 venom

    0 2 Отговор
    Е как да няма аналог ? Лусид Еър какво е ?
    500+ mi 1080 hp
  • 26 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Реалист":

    По-скоро може да си позволи да изкупи цялата фирма , а това е за да прецени заслужава ли си да се занимава с нея , хаха ! Ама по-скоро не , те сами ще се довършат и то скоро !

    Коментиран от #28

  • 27 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #21 от "Баварец":

    Верно ли , хаха !! Много сръбско име това Тесла , па и баща му от австрийско село , сърбин та дрънка , хаха !! Това от Белград ли ти го казаха , те не лъжат , хахаха !
  • 28 Подсети ме за ония виц

    5 2 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    -Чу ли, че Илон Мъск си е купил Мерцедес?
    - Само дружеството за леки автомобили ли е купил или ти това за товарните?

    Майтапа настрана, но само личното му богатство, позволява да си купи два концерна с големината на daimler, да не говорим ако иска да ги погълне чрез Тесла.

    Коментиран от #32

  • 29 ко ко ко

    11 1 Отговор
    отпред Хонда Сивик, отзад - Киа? Вероятно аз съм изперкал!
  • 30 ИСТОРИК

    3 0 Отговор
    Никола Тесла е роден в Смилян, Хърватия тогава е Австро Унгария . Етнически сърбин!
  • 31 До 20

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "От Чужбина":

    "За всичко което казваш, мога да се съглася , но едно ,с което не мога , че америкаците са им дали "безплатно нещо"? "

    Верно?
    Интернет? GPS ?
  • 32 дада

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "Подсети ме за ония виц":

    знаеш ли колко са годишните приходи на даймлер та мислиш че може да ги купи

    Коментиран от #35

  • 33 дада

    0 0 Отговор
    мънск си купил още 1 смартфон.
  • 34 Знам разбира се

    1 2 Отговор
    Но какво общо имат приходите от 154,309 милиарда евро с пазарната капитализация от 79,81 млрд. EUR?

    Илон Мъск оборот ли ще им прави или ще купува предприятието? Или не успя да схванеш вица?

    Илон Мъск има право да погълне компания на стойност до 20% от пазарната капитализация на Tesla, без дори да иска съгласие от борда на директорите. Това ще рече, компании до 140 милиарда долара. За да управлява Даимлер са му достатъчни 51% от акциите, тоест само 40 милиарда евро. Въпросът е, че могат, но не искат.

    Geely взе 10% от Даймлер за 9 милиарда. Тесла събра подобна сума само за седмица след решението и увеличи капитала си само с 1%.
  • 35 Предишния коментар

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "дада":

    беше до тебе
  • 36 Абе еййййй

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "Отговор на заглавието":

    Те се учат от мерцедес
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Абе еййййй

    0 1 Отговор
    Коментаторчета кви бараки карате вие вектрички и пасатчета,,,ааааа.Като не сте сядали в С класа ква сте разбрали от живота,нищо.
  • 39 Абе еййййй

    1 1 Отговор
    Всичко в автомобилизма тръгва само и единствено от мерцедес.Всички иновации
  • 40 Абе еййййй

    0 1 Отговор
    Тесла да произвеждат тесли за пирони,а китайците клечки за зъби хахаххахахахахаба
  • 41 kjl

    0 1 Отговор
    Или от Тесла откровено крадат технологии!!

    Коментиран от #42

  • 42 Съмнително

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "kjl":

    Не виждам какви технологии могат да откраднат от Mercedes, след като Мерцедес са няколко години след Тесла в технологично отношение. Виж могат да откраднат някоя друга идея, която да доусъвършенстват и направят по-евтина, както правят обикновено.
  • 43 Теслар

    1 0 Отговор
    На втората снимка се вижда, че тесла е по-готина, мазна и изчистена.Мерджана бая кич, дървена линия малко задно стъкло, дизайна е на Бай Аслан от Одрин.