11 Юни, 2021 16:55 9 110 103

Renault Zoe измина над 760 км с едно зареждане благодарение на специални гуми

  • renault zoe-
  • пробег-
  • електрически автомобил-
  • гуми

Рекордът е поставен на писта във Великобритания със скорост от 30км/ч

Renault Zoe измина над 760 км с едно зареждане благодарение на специални гуми - 1
Снимки: Enso

Най-продаваното електрическо возило в Европа, Renault Zoe успя да постави рекорд за най-много изминати километри с едно зареждане, благодарение на специални гуми за електрически коли. Според характеристиките на Renault модела е способен да измине 394 километра, но по време на теста от Enso са постигнали 683 километра с кола, оборудвана с гумите от завода.

Renault Zoe измина над 760 км с едно зареждане благодарение на специални гуми

Разбира се, тестът е направен с цел максимален пробег и данните в реалността с по-традиционно каране най-вероятно ще се различават доста. За целта на рекорда екипът е карал със специално разработени от тях гуми, които ще влязат в серийно производство през следващата година. Те са позволили изминаването на точно 764.9 километра с Renault Zoe с 52кВч батерия на писта във Великобритания.

Renault Zoe измина над 760 км с едно зареждане благодарение на специални гуми

За целта екипът е карал със скорост от 30км/ч, като това е най-оптималната скорост, която те са намерили, за да успеят да постигнат максимален пробег. В сравнение с другото Zoe, което е оборудвано с нормални гуми от завода, това на Enso е постигнало 11.27% повече пробег.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 vili

    78 15 Отговор
    Най добре да го бутате , тогава и 2000 км. не ви мърдат.

    Коментиран от #2

  • 2 При нормално

    17 16 Отговор

    До коментар #1 от "vili":

    каране ще изкара над 500км,което си е пак постижение и доста по-нормално и приемливо.

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    23 27 Отговор

    До коментар #2 от "При нормално":

    30 км/ч е много повече от скоростта в повечето градове , особено в натоварените часове ! Като добавиш и регенерацията от спиране , нищо чудно с тия гуми да докара 850-900 км градско с тая батерия , от която реално се ползват под 50 квт ! Тоест не една . а две седмици каране при среден дневен пробег от 40-45 км или 2,5 квт на ден !! Ако го облепят със соларни панели в 2/3 от Европа няма въобще да зарежда от мрежата !

    Коментиран от #4, #7

  • 4 emotions

    42 5 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Тези изминати километри са ги постигнали с постоянна скорост при идеални условия на писта без резки ускорения,които морят най много батерията.Така че реално пробега ще е наполовина в градски условия където ускоренията по светофарите са постоянни ...

    Коментиран от #8

  • 5 Госあ

    17 8 Отговор
    Тея шегуват ли се ? Хахахаха много са бързи ве !
  • 6 Гост

    34 8 Отговор
    Сега пробвайте един дизел 1,6 колко ще мине при 30 км в час.

    Коментиран от #9, #15

  • 7 Гост

    22 5 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    30 км в час е средна градска скорост, като правиш редовни пикове до 60 и дори до 70 кв в час, а падовете ти са около 20 км в час по някои тясна уличка. Това Рено е поддържало 30 км в час през цялото време. Никой не кара така, дори и в града. Ще правиш задръствания на задръстванията и освен да те ошляпат, може и да ти излезе късмета.

    Коментиран от #12, #13

  • 8 Хихи

    20 5 Отговор

    До коментар #4 от "emotions":

    Ускорвнията не морят само батерията, а морят и бензина! Тогава разхода е висок! Но разликата е, че при спиране електричката и връща, а ДВГ не връща нищо!
  • 9 Хихи

    28 5 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Едно ДВГ на ниска скорост гори повече, пичага! Като караш с 30, караш на 2-ра, 3-та! И това не е икономичен режим на ДВГ кола! Изкарайте книжки, най-накрая и тогава коментирайте бе!

    Коментиран от #10

  • 10 Гост

    16 16 Отговор

    До коментар #9 от "Хихи":

    Качи се на нещо различно от ИЖ или ЖУК. Един дизел 1,7 на 4 скорост без натиснат педал на газта върви с 30 км в час и гори 3/100. И спри да караш из махалата БМВ на батко си, че ще те лепнат куките.

    Коментиран от #11

  • 11 Хихи

    8 10 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Ами тва ти пиша! На 5-та с 40 ще гори под 3 бе умник!

    Коментиран от #60

  • 12 гост

    9 14 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Жалко че тебе не са те "ошляпвали" по-често , че белким поне се научиш да не се обаждаш с тъпите си теории , то че акъл няма да се появи е ясно !! ВСЕКИ един електромобил от всяка марка без изключение има на градско до 50% ПО-ГОЛЯМ пробег от междуградско , ако искаш проверявай !! И по данни и на практика !! Какво щяло да гори тъпото ти кюмбе и какви "пикове" имало си е негов и твой проблем , електромотора има предостатъчно въртящ момент да работи без "пикове" и без "газ" , да не говорим , че и да употреби нещо повече , ще го върне при спирането и то с горница ! И за какво ли въобще съм тръгнал да обяснявам на доказано невдяващи дървени кратуни !!

    Коментиран от #17, #61

  • 13 гост

    8 14 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    И къде точно ще правиш "пикове" при ограничение 40 и движение с 10-15 в час пик , аман от изпушили тотално петролопитеци !! След 2-3 години максимум на всеки светофар ще има камера за скорост и за ЕКОЛОГИЧНА КАТЕГОРИЯ и първото кълбе дим , което ще издухаш ще ти е последното , да не говорим за "пикове" по 60-70 в града !!!

    Коментиран от #14, #18, #62

  • 14 Turbo

    10 3 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Такава забрана за двг няма,с изключение на Норвегия след 2025 г.

    Коментиран от #63

  • 15 гаден дизел

    14 3 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Дизелът смърди и вдига шум. Ако си пешеходец ще ме разбереш.

    Коментиран от #64

  • 16 qwerty

    8 9 Отговор
    моята каруца тежи 2220 кг и е с 6 цилиндров дизелов двигател, 78 литров резервоар. при скорости от над 160км/ч може да измине до около 700 км. с едно зареждане
  • 17 Психо от Курило

    7 7 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Високия въртящ момент дава икономия само при коли със скорости, т.е при малки обороти на двигателния вал , колелата имат високи обороти. Аз съм чувал само за една електричка със скорости , две скорости ,мисля беше Джип. Това означава, че една кола с ДВГ и висок въртящ момент (дизел), може и да е по-икономична от електричка. Второ, много надежди влагаш в рекуперирането на енергия, ами не е точно както го описваш, не се връща много енергия. Карам хибрид , не казвам , че е като чиста електричка, но е подобно. За времето което карам на ток, от спиранията се връщат около 3-4%, това е в София.

    Коментиран от #21

  • 18 Психо от Курило

    13 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Тука гледам си изпаднал в нервна криза и обиждаш човека заради изказано мнение. Не е готино. Не те знам от къде си , но в София, по маршрута който минавам има няколко различни ограничения. Ако спазвам знаците и прибавим влаченето на светофарите , моята средна скорост е между 25 и 35км/ч, но има две места където карам със 70км/ч . Там от светофар до светофар се ускорява доста, ако искаш да хванеш "зелена вълна" на бул България поддържаш 70.

    Коментиран от #19, #65

  • 19 гост

    2 17 Отговор

    До коментар #18 от "Психо от Курило":

    Добре си се описал с ника , ама защо не си траеш в Курило не ми е ясно ?? В една книжка , която явно ти е непозната и наречена Закон за движение по пътищата пише , че в населени места (ВСИЧКИ населени места) ограничението на скоростта е 50 (ПЕТДЕСЕТ !!) км/ч , освен ако не е допълнително ограничено с пътен знак !!! И НИКЪДЕ в тоя закон не пише , че се позволява да го нарушаваш , щото си искал не знам си какво !! И единствената причина книжката ти все още да не ти е само спомен , е че няма достатъчно камери по пътя , дето "поддържаш" скорост по-голяма от разрешената , по каквито си щеш причини !! И на НИКАКВИ места и НИТО СЕКУНДА не можеш да надвишаваш тази скорост !! Ако не , ще ходиш пеш или с обществен транспорт !

    Коментиран от #24, #66

  • 20 бай Даньо

    6 0 Отговор
    Нищо ново няма в тия гуми от повече от 10 години ги има. Всички хибридни Тойоти и Лексъси са екипирани с такива гуми казват се low rolling resistance . Мисля е някой "тир"-ове имат такива. За хибридна кола увеличават пробега с 3% най много но струват два пъти повече от нормална гума (говорим $250 за гума в САЩ) . За да имат по малко съпротивление на търкаляне са по твърди само на повърхността имат по мека гума за да не се прецака спирането напълно. И така спирането е прецакано за едни 3% пробег. Ако французите са напрвили още от същото ( още по пластмасови гуми) то не искаш да караш с тия в мокро време. Точно в момента пред мен стои тоя въпрос за нови гуми и смятам че 5% процента по добър пробег няма да оправдае два пъти по скъпите гуми та ще купя най обикновените гуми или ще бъде същото само по лошото спиране не ми мърда.
  • 21 бай Даньо

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "Психо от Курило":

    Прав си за регеративното спиране. И аз карам хибрид. Смешното е че аз тук на няколко пъти съм развивал тезата че ако хибридите се напълнят с по голяма батерия то биха ги направили по икономични . Не е много вярно или по скоро малко е вярно . И не знам защо никой не се заяде с мен изглежда не много хора разбраха сметките ми на салфетка. ха-ха! За да поясня. Ако приемем най простия случай укоряваш за 4 секунди (някакъв разход) и после караш един час с 100км/ч да изминеш 100км (и пак някакъв разход) и после спираш, ако е регенеративно (както е) повечето от енергията за ускорението се връща. Теслата С има 615 кВч ел. двигател. за 4 секунди ускорение енергията която ще потреби от батерията е 615*4/3600 = 0,68кВч . А се знае (от данните на колата от уики) че ако искаш да минеш 100км казват отивали към 10кВч от батерията. Тоест се вижда че от тоя прост пример по малко от 10% от енергията отива за ускорение и дори по голямата част ще се върне обратно при спирането ... тоест много по голяма част от разхода на енергия (бензинова или електрическа) идва от работата срещу съпротивление на въздуха и съпротивлението на търкаляне на гумите. По големи батерии на хибридите няма да помогнат защото в ускорението - регенериране се губи малко. Признавам си неразбирането докато не взех да смятам. Проблема на хибридите е че разчитат повече на много неефективния бензинов двигател - само 35% КПД.

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Turbo

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "бай Даньо":

    "Сметки на салфетки" тесльо сега с ник бай Даньо ли ще пишеш хахахахаха
  • 23 pbdan

    8 0 Отговор

    До коментар #21 от "бай Даньо":

    Това са идеализирани сметки които на практика не вършат работа. За 100км по път реално ще има поне 10-20 ограничения от 50-60км/ч, ще минеш през 5-10 села и 2-3 града със стоп, знак номер 1. Така, че с началната енергия необходима за ускорение и крайната рекурперация няма практическа полза. При скорост от 100км/ч кола с параметрите на Тесла "гори" 23кВтч/100км.
  • 24 Психo от Курило

    17 0 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Да обиждаш скрит зад клавиатурата е долно. Явно си от Сурсулево. В София (населено място в Западна България) има булеварди с разрешена скорост 80км/ч , има със 70км/ч. Пробвай да излезеш от селото , не е страшно.
  • 25 pbdan

    14 1 Отговор
    Ако на това Зои му сложат метални колела и го пуснат по релсов път ще измине доста повече километри. Експериментът няма да е по-малко безсмислен.
  • 26 Голям Слон

    12 2 Отговор
    Няма израз "най-оптимално". Оптимално означава НАЙ! Електричките скоро няма да станат автомобили за дълъг път. Разберете го. Каквито и тестове да правите, докато не достигнете автономност от поне 1000 км или някакво хипербързо зареждане - толкова, за колкото се пълни резервоар с дизел или бензин - тролей лично аз няма да си купя.

    Коментиран от #27

  • 27 Жалко

    5 11 Отговор

    До коментар #26 от "Голям Слон":

    Цялата автомобилна промишленост чакаше твоето решение дали ще си купиш електромобил, защото нямаш желание да спираш по-рядко от 1000 км и то за 5 минути и така поне пет хиляди километра пробег. Не се ли усещате, че вече тези опорни точки се изтъркаха? Пробегът е последния проблем на електромобилите.

    Единствените 2 проблема, които останаха са високата първоначална цена и липсата на достатъчно зарядни станции.

    Към момента, въпреки високите цени, търсенето е повече от предлагането, така че автомобилните производители нямат особен стимул да намалят цените, а са насочили усилията си към увеличаване на производството, което пък ще свали себестойността (да не се бърка с цената) на електромобилите, когато се нормализират веригите за доставки на части и материали.

    Такива като тебе които не спират по 1000 км дори до тоалетна, са толкова малък процент, че никой не ги бръска какво искат и какво не искат! Не попадаш в ничия целева група потенциални клиенти!

    Коментиран от #29, #68, #103

  • 28 Голф фен

    6 7 Отговор
    Голф 4 1.9 TDI без DPF е по екологичен. Как се произвежда тока за тези Ел. Барутници. Предимно от ТЕЦ-овете на твърди горива, които хич не бълват сажди. Да не говорим за батериите им. Аре стига. Още сме далеч от екологичните коли.

    Коментиран от #39

  • 29 Turbo

    5 3 Отговор

    До коментар #27 от "Жалко":

    А тебе ли ще чака цялата автомобилна промишленост да кажеш какъв електромобил искаш бе цъврул?Кога си купувал нова кола,че коментираш?Марш на ливадата!

    Коментиран от #30

  • 30 Жалко

    2 5 Отговор

    До коментар #29 от "Turbo":

    Съжалявам, че ще ти срина самочувствието, че от тебе или който и да е друг българин зависи автомобилната промишленост. Кажи ми кой производител ще се замисли за българския пазар, когато си прави дългосрочни планове какви модели да произвежда, при положение че за първите четири месеца на тази година Това са продажбите на нови автомобили за цяла България? Извинявай ама само Рено zoe за месец продава повече бройки, отколкото абсолютно всички марки и модели в България за половин година. Да си обърнал внимание, че когато се правят статистиките за продажби в Европа, навсякъде в статиите пише, че не са включени продажбите в България?

    ТОП 15 ПО МОДЕЛИ

    Dacia Dokker - 598
    Toyota Corolla - 418
    Citroen C3 - 383
    Renault Clio - 353
    Nissan Qashqai - 344
    Dacia Duster - 307
    Skoda Octavia - 288
    Renault Master - 260
    Dacia Sandero - 217
    Toyota CH-R - 192
    Kia Sportage - 189
    VW T-Roc - 178
    Skoda Superb - 168
    Renault Captur - 164
    Toyota Yaris - 154

    Коментиран от #31

  • 31 Turbo

    4 4 Отговор

    До коментар #30 от "Жалко":

    Ти колко нови коли си купил бе тесльо вапулг,че се размечта за електромобил цъврул такъв?За моето самочувствие се загрижил.Аз и сега карам нова кола,която не ми е първата нова.Марш на ливадата фантазьорче с нелоб къзом.

    Коментиран от #32

  • 32 Аз почти не съм карал

    1 8 Отговор

    До коментар #31 от "Turbo":

    Чисто нови автомобили, но за сметка на това 6 от автомобилите са ми били на стойност над 50000 лв втора употреба, платени в брой, а един от тях струваше шестцифрена сума и го взех само защото беше на сметка с цел търговия. Ти колко такива автомобила си карал?

    Ако става въпрос на живот и смърт, в понеделник колко стотин хиляди евро можеш да държиш в ръцете си? Да си купиш чисто нова dacia или Кади на лизинг, не е чак такъв повод за гордост каквато си мислиш! Не ме карай да обиждам хората на благосъстояние или на избор на автомобил, защото това нарушава всички етични норми, въпреки че въобще няма да ме разбереш за какво говоря!

    Хайде със здраве и продължавай с мантрата, че е по-високо от Витоша нема и по-длибоко от искъро няма, а Монблан е с 30 километра денивелация и е най-стръмния участък в света. Точно както и бъдещето на автомобилната промишленост зависи от твоя избор на автомобил, господин ценен инженер, изкарваш прехраната си със зареждане на магазинче, който се подиграва на собственика на съседния магазин, че имал повече стока отрупана по рафтовете и работници от тебе и това било лошо. Дори не се усещаш как изглеждаш отстрани, подценявайки с нескрита злоба успехите на другите.

    Коментиран от #36

  • 33 Дизела

    8 1 Отговор
    Изминати рекордни 760 км с 30 км/ч?Колко часа са карали,излизат малко над 25 часа?Кой шофьор кара по този начин и каква работа може да ти свърши автомобил движещ се 30км/ч?Точно за това електричките не са за дълъг път,а само за градско.

    Коментиран от #37

  • 34 стефчо

    6 5 Отговор
    След някоя година двг-то отива у казана.Тъпи ли сте,или смятате че у къдилника има живот?
  • 35 дедо

    7 2 Отговор
    Електрическия мотор ползва енергията много по-ефективно,скро ще се реши проблема със батериите и съхраненито на ток. КОето значи на 150 процента край на къдилника със много ниско КПД,и убиващо бъдещите поколения. Защо според вас сега не се ползва парен локомотив?(който на времето е бил страшна иновация и технология)
  • 36 Turbo

    4 4 Отговор

    До коментар #32 от "Аз почти не съм карал":

    Същият си като племенника ми ау тист.Приличате си по болните фантазии.Хората с много пари не пишат във факти,а ти си цял ден по форумите,кога работиш,кога ги изкара тия пари..Фантазирай си тесльо с нелоб къзом.Парите и скъпите коли са само във фантазиите ти.С бизнес не си се занимавал никога.Кой едейот ще затвори толкова пари в брой за кола,вместо да ги завърти в бизнес?А колата да вземе на лизинг.Това може да го направи само дете или възрастен с нелоб къзом като тебе.Приятни сънища фантазьорче.

    Коментиран от #38

  • 37 Е и?

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "Дизела":

    Рено Зоуи е един от малкото автомобили, които дори в базовата версия идва с 22 киловата бордово зарядно, с което дори от трифазен контакт или АС безплатно зарядно на Кауфланд зарежда с такава мощност. Тоест за половин час пазаруване, зарежда за 180км градско шофиране с 30. Ако ти се съберат час пазаруване през седмицата, батерията винаги ще ти е пълна, а за годината ще заредиш безплатно за 18 хиляди километра. Това дори Тесла и Порше тайкан не го могат, въпреки че се водят автомобилите с най-бързо зареждане. Не подценявай мъника.

    Коментиран от #70

  • 38 Само един въпрос за възрастни

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "Turbo":

    Виждал ли си на живо автомобил за над 50 000 лв? Ако някой път видиш през живота си, иди кажи на шофьора му, че е балама, а ти си по-умен от него.

    Ако почнеш да го казваш на всеки такъв шофьор, наистина няма да ти остане време за работата.

    Повечето възрастни и сами се сещат, че за да затвориш толкова пари в автомобил, е логично в банката да имаш поне няколко пъти по толкова свободни средства, и още доста в други активи. А за да имаш пари и свободно време, вероятно разчиташ на пасивни доходи.

    Вероятно само горницата която изкарах от продажбата след 2 месеца на онзи скъпия почти чисто нов автомобил, който купих на половин цена, беше повече, отколкото струва автомобила ти, ама щом мислиш, че само едеот може да затвори толкова пари, така да бъде!

    И между другото, не се чувствам нито богат нито успял, за разлика от тебе. Познавам доста по-богати успели хора и за разлика от тебе им се възхищавам, а не ги мразя. Мога да се обзаложа, че не можеш да разбереш колко са успели, само по автомобилите които карат.

    Коментиран от #40

  • 39 Абе ей

    2 2 Отговор

    До коментар #28 от "Голф фен":

    Не разбрахте ли, че за добива на нефт и рафиниране се изразходва повече енергия?

    Коментиран от #57

  • 40 Turbo

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Само един въпрос за възрастни":

    Инвеститор бил,пасивни вложения хахахаха утре сигурно ще си пилот от Ф1 хахахахаха следващата нова кола,която съм харесал с най ниското ниво на екстри започва с цена 45 хилки хахахаха тесльо вапулг.
  • 41 Пасивен влог?

    1 3 Отговор
    След 30 км денивелация на Монблан, 277 лв за доставка на 500 кг европалет, 25квч енергия за извършване на 49квч работа , 28 дни за втвърдяване на бетона за да не потънеш като стъпиш, сега пък ми говориш за пасивни вложения? Има ли област в която имаш поне елементарни знания от обща култура, преди да тръгнеш да спориш? Ти дори не разбираш понятията, които употребяват останалите.

    Обясних ти, че няма да ти падна на нивото да те обиждам на доходи и благосъстояние. Само един безплатен съвет - няколкостотин хиляди в банката е много по-успешна стратегия от няколкостотин хиляди в кредити!

    А автомобил на кредит е най-голямата глупост! Автомобилът не е актив, а пасив. Същото като да си купиш iPhone на изплащане. Кой разбрал, разбрал. Не смятам да споря с някой, който дори не знае какво е пасивен доход пък и не етично да се говори за пари с непознати. Жив и здрав господин преуспял бизнесмен!

    Коментиран от #42, #43

  • 42 Turbo

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "Пасивен влог?":

    Пак се изказваш неподготвен хахаха доходите от бизнес са по големи от всякакви пасивни вложения фантазьорче ау тистче.Лихвите на депозитите в банките са близки до нулата,имот без наемател ти е само разход,акциите може да се качат може и да паднат,да не ти ги изброявам всичките пасивни вложения хахахахаха по коментара ти личи чел си нещо,но си много далече от реалността нелоб окъзом хахахаха решил тесльо да оправдае липсата на работа с пасивни вложения хахахаха голям киншемс си.Давай да чуем следващата велика идея на ау тиста кинмуолам да се посмеем.

    Коментиран от #44, #71

  • 43 Turbo

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Пасивен влог?":

    Лихвите по кредитите и лизинга са 2-3% в момента и е по изгодно да имаш кредити, отколкото депозит с доходност 0,0001% хахахаха по добре изтегли 100 хилки кредит и ги завърти в бизнес и ще се удвоят за година очпът,за 100 хилки в лева ще ти дадат стотина лева годишна лихва хахахахаха приятно харчене тесльо.
  • 44 Пак функционална неграмотност

    2 1 Отговор

    До коментар #42 от "Turbo":

    Даже след като ти казах в прав текст че няма понятие пасивно вложение, а ти говоря за пасивен доход, ти не вдяваш!

    Само ще ти кажа, че в един от апартаментите, които взех на безценица преди 2 години от човек, който замина и да работи и живее в София и му трябваха спешно пари, сега същия този живее под наем в собствения си апартамен с 50 лв по-голям наем от предишния наемател, защото нямам намерение да му го продавам обратно с голяма печалба. Хората вече бягат от София, а в провинцията не можеш да си намериш жилище под наем и наемите се вдигат.

    Пак си скаран с реалността. Пък и кой държи големи суми в банкова сметка, след като доходността е отрицателна? Ако днес вкараш 100 хиляди лв в празна банкова сметка, след месец или повече не можеш да изтеглиш толкова, а по-малко. На това доход ли му викаш?

    За пасивния доход от акции и споменаването на цената им, да отварям ли дума? Там пък си толкова зле, че не правиш разлика между спекула и дивидента. Казах ти да спреш да спориш за неща които не разбираш. Този път ти го казвам в прав текст, СПРИ ДА СПОРИШ ЗА КАКВОТО И ДА БИЛО. ОТ НИЩО НЕ РАЗБИРАШ!

    Аз също не съм специалист и допускам грешки в изказванията си, но ти демонстрираш пълна неграмотност.

    Коментиран от #45, #46

  • 45 Turbo

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Пак функционална неграмотност":

    Ти неламронен ли си?Ще вложиш 100 хилки в евро за 200-300 лв наем?Тия пари ги удвоявам за година бизнес окапът натомс.Има смисъл да живееш от наеми само ако имаш поне десет апартамента и прибираш 2-3 хилки месечно.Трябва обаче първо да ги купиш,само не ми казвай,че си милионер в евро.Такъв човек няма да стои цял ден в къщи и да пише във форумите хахахахаха хапчетата и си лягай,че майка ти ще те бие.

    Коментиран от #47, #74

  • 46 Turbo

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Пак функционална неграмотност":

    Отварям учебника си по икономика от университета и какво да видя хахаха има раздел активно и пасивно инвестиране......а инвестиране и вложение са синоними хахахахаха тесльо накръбс пак се изложи,да ти цитирам ли автора на учебника и годината на издаване ?
    Започна европейското по футбол може да решиш,че вече си футболист хахахахаха вземи излез малко на въздух,че съвсем ти се задръсти мозъка от лекарствата,майка ти ако те види какви ги пишеш ще те ошамари и накаже за седмица без интернет хахахаха

    Коментиран от #49

  • 47 От колко години се занимаваш с бизнес

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "Turbo":

    Велики бизнесмене? От една или две?

    Коментиран от #48

  • 48 Turbo

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "От колко години се занимаваш с бизнес":

    Първата си фирма ЕТ регистрирах 1996 г. От работата си като инженер не бях доволен от заплащането.Сега като търговец изкарвам много повече и карам само нови коли среден клас.Знанията от университета ми помагат в бизнеса.Нямам претенции за "велик" бизнесмен,все пак съм започнал от нулата.
  • 49 Функционалната неграмотност не прощава

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "Turbo":

    Нерде пасивно инвестиране в акции, нерде пасивен доход? Закупуването на гараж пасивно вложение ли се води? Пасивна инвестиция? Въпреки това ми носи 2400 лева на година от гараж, а със 100 хилки в евро можех да купя над 10 такива гаража. Три ги купих за по-малко отколкото струва автомобилът ти на лизинг! Отдавна са си върнали парите, а сега мога да ги продам на мига със солидна горница, защото са търговски площи.

    А ти си купувай автомобил да си возиш зaдникa до работа, където да изкарваш пари за лизинга и всички задължителни към него разходи, а после се опитай да си продадеш "инвестицията" в този "актив" с печалба. То явно не само с четене, а и със завършване на висше при тебе не става да разбереш как работят нещата! Нито с висшето ти по икономика, нито с висшето ти за инженер!

    Аз като по-прост от тебе, ще продължавам да си купувам автомобили като им изтече лизинга или когато е близо до изтичане, но на някой му трябват спешно пари и го дава на безценица. И това като напълно страничен доход, отделно от "бизнеса", господин бизнесмен, на който са му достатъчни 2000 лв месечен доход за семейството!

    Коментиран от #52, #81

  • 50 Кого лъжеш тогава Велики бизнесмене

    2 3 Отговор
    "Ще вложиш 100 хилки в евро за 200-300 лв наем?Тия пари ги удвоявам за година бизнес окапът натомс."

    Понеже си велик бизнесмен, предполагам че до 2000-ната година си купил първия си автомобил за 50000 лв на лизинг и си започнал да въртиш парите. Да видим какво става с удвояването за година, че май не си учил Какво е геометрична прогресия и мислиш че можеш да излъжеш някого колко си велик?

    Я да видим с колко пари разполагаш в момента, ако ги удвояваш всяка година, както твърдиш

    2000 50 000
    2001 100 000
    2002 200 000
    2003 400 000
    2004 800 000
    2005 1 600 000
    2006 3 200 000
    2007 6 400 000
    2008 12 800 000
    2009 25 600 000
    2010 51 200 000
    2011 102 400 000
    2012 204 800 000
    2013 409 600 000
    2014 819 200 000
    2015 1 638 400 000
    2016 3 276 800 000
    2017 6 553 600 000
    2018 13 107 200 000
    2019 26 214 400 000
    2020 52 428 800 000
    2021 104 857 600 000


    Уау още година и ще станеш най-богатият човек в света с 208 милиарден бизнес! Ще се хваля на внуците, че съм имал честта да си пиша с тебе! Че ако продължаваш така


    2022 209 715 200 000
    ...
    2029 26 843 545 600 000
    2030 53 687 091 200 000

    След 10 години ще притежаваш бизнес за 53 трилиона. Искаш ли да ти дам 100 бона пък след 10 години може да запазиш половината печалба за себе си и да ми дадеш само 50-те милиона от 100 милиона спечелени от удвояването?

    Много е лошо да си скаран с математиката, нали? То от твоя гледна точка е хубаво, че можеш да си говориш всякакви глупости и даже
  • 51 Кого лъжеш тогава Велики бизнесмене

    0 1 Отговор
    Много е лошо да си скаран с математиката, нали? То от твоя гледна точка е хубаво, че можеш да си говориш всякакви глупости и даже да си вярваш! За разлика от тебе, някои хора се занимават с реален бизнес и много добре знаят, че удвояване на инвестициите в бизнеса, не означава удвояване на печалбите. Направи си услуга и спри да пишеш, защото каквато и цифра да напишеш, винаги се излагаш!

    Коментиран от #53

  • 52 Turbo

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "Функционалната неграмотност не прощава":

    Ти ербод ли си?Наем на гараж 200 лв месечно?При нас повече от 40 лв никой няма да ти даде за гараж.Лъжеш като дърт огнам.

    Коментиран от #85

  • 53 Turbo

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "Кого лъжеш тогава Велики бизнесмене":

    Явно изречението,че съм започнал от нулата ти убягва.Не правиш разлика между оборот и печалба,бизнеса за теб тъмна Индия.Защо ли си губя времето,ти си по зле и от племенника ми.

    Коментиран от #54

  • 54 Ами не разбирам?

    2 1 Отговор

    До коментар #53 от "Turbo":

    Преведи ми на български това "Ще вложиш 100 хилки в евро за 200-300 лв наем?Тия пари ги удвоявам за година бизнес окапът натомс."

    От написаното разбирам, че ще удвоиш 100-те хиляди за година, като ги завъртиш в бизнес? И провери Какво е геометрична прогресия. Дори с 1000 лв да си започнал бизнеса през 1996, ако си ги удвоявал всяка година, сега трябваше да имаш десетки милиони в евро. То така се удвояват пари за година, Велики бизнесмене!

    И се опитай да намериш гаражна клетка за фризьорски салон, маникюр или козметично студио за под 150-200лв и виж в какво състояние е?

    А при 40 лв наем за гараж, за какво въобще се оплакваш, че няма къде да зареждаш електромобил? Виждаш ли колко си далеч от реалността отново. Също като изказването, че най смислено е електромобила да е с малка батерия за 100 километра градско, но няма да си купиш автомобил докато пробегът им не стане 1000 километра с едно зареждане. А колко струва един гараж при вас, ако наема е 40 лв?

    Коментиран от #55

  • 55 Turbo

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "Ами не разбирам?":

    В бизнеса няма ли разходи бе едейот такъв?Наем, заплати,осигуровки, данъци,ДДС,ток,вода,транспорт и т.н.Всеки лев вложен в оборотни средства ми вдига оборота,а от там и печалбите окапулг.Колата я ползвам за работен кон, с нея си доставям стоката.То така ставало с геометрична прогресия хахахахаха научи разликата между оборот и печалба на фирмата ау тисче овачръг.Гаражи се продават за около 10 000 евро.Като гледам колко празни магазини има в момента,точно твоите гаражи ще вземе някой под наем хахахахаха магазин с височина на тавана 3 метра вървят по 200 300 лева наем,за гаражен магазин повече от 100 лв наем няма да вземеш.Марш на ливадата рентиерче.

    Коментиран от #56, #59

  • 56 TSLA

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Turbo":

    Ооо, Мрън-мрън, пак ли късаш ризата тука? Де те не сее човек, там никнеш. В дизел форума как е, тъпо а? Ремонти, смрад и дебели съпруги

    Коментиран от #58

  • 57 TSLA

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "Абе ей":

    Както виждаш, не :D

  • 58 Turbo

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "TSLA":

    Тесльо пак смени ника да имаш подкрепа.Не разбра ли,че те разпознавам колкото и ще ника да смениш ау тист вачръг.Марш на ливадата.
  • 59 Пак не разбирам

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Turbo":

    Кажи ми Какво значи, че ще удвоиш 100 000 евро за една година? На края на годината колко ще са? Че по моята математика, трябва да са 200 хиляди, ако ще ги удвояваш? Или дори удвояване не знаеш какво е? Това математиката наистина ще ти дойде много сложна наука, а ти се правиш на велик бизнесмен по форумите! Такъв който си купува личен автомобил за 50000 лв и го ползва за разнасяне на стока! Ех как ме караш да ти падам на нивото, но си заслужаваш подигравките защото се самообиждаш! Особено пък като сложи и сметката за водата в сметките за годишните печалби!
  • 60 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Хихи":

    е тъй де. Карай на 5 с 40, кой те кара да караш на 3 с 40?
  • 61 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Нищо вярно няма в написаното от теб. При скорости под 50 км в ч консумацията на ток на електромобилите се качва значително, като при 40 км в час е колкото харчат и при 120, а при по-малка скорост разходът им се покачва значително. Поне по графиките на Тесла е така, освен ако не смяташ да поспориш с Илон. За пошляпването, още чакам да ми пратиш телефон или адрес, но някак си умело се правиш на 0дарен, че не си ми видял подканите. Д0страша ли, 6ъ3лйо?
  • 62 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Ограничението в града е 50 км в ч, като на някой околовръстни в границите на града е 60 км в ч. Явно си от най-забутаното село, където максимума ви е 40 по табела. Толкова ти е и IQ. С толкова интелект, като на к0к06ка, ще ти е трудно да обясниш, как след 2 или 3 години ще спират от движение пушещи дизели в България, като така няма да останат коли по улиците и няма да има кой да пълни хазната от данъци и такси? Очаквам поредното забавно прихлъцване от теб, да измислиш и скалъпиш някаква стратегия, как до 2, 3 години да повишиш заплатите на населението ни, че да не ни опустее автопарка и ти и татко ти да поемете повишените цени на горива, застраховки и винетки. Всъщност, теб не те мислим. Ясно е, че твоят тати ще плаща, а ти ще умуваш по сайтовете.
  • 63 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Turbo":

    В Норвегия и в пр@3н@т@ кр@туна на тоя п@ля40.

    Коментиран от #67

  • 64 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "гаден дизел":

    Понякога съм и те разбирам напълно.
  • 65 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Психо от Курило":

    Той е от Мъглиж. Там ограничението е 40 км в час. Интересно е, че неговите обидни коментари стоят недокоснати от модераторите, докато на други участници в дискусията трият за най-малкото нещо. Особено интересен факт е, под чии статии индивидът коментира така ожесточено и озлобено.
  • 66 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Поредното невежество с голямо изхр@4ване. Публикувано във факти.бг: освен ако не е допълнително ограничено с пътен знак !!! >>> Разбра ли къде ти се губят 2 и 2?
  • 67 Където има пушек вероятно има и огън

    0 3 Отговор

    До коментар #63 от "Гост":

    С еко стикерите ще дойдат и забраните за влизане. Тоест очаквай след около година, когато всички автомобили имат вече еко стикери.


    „Няма да е по-трудно, но според това, което са го разписали, ще получи ниска екокатегория, което ще възпрепятства този автомобил да влиза в определени моменти в идеалния център на областните градове“, казва Желев.

    „Със закона е дадена възможност кметовете на големите градове да определят зони, в които, когато има замърсяване, тогава ще бъде казвано, че автомобилите 3-та и 4-та група, могат да влизат, първа и втора, примерно казано, няма да могат да влизат. Сами разбирате, че тези зони могат да бъдат въвеждани, когато могат да бъдат и контролирани, т.е. трябва да има камери, трябва да има обозначения на пътя“, допълва експертът.

    Коментиран от #69

  • 68 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Жалко":

    Ти купи ли си електромобил? Май и тебе ще има да те чака цялата електромобилна промишленост. Не гледай на човека колата. Виж си твоят собствен дранг04.
  • 69 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #67 от "Където има пушек вероятно има и огън":

    Когато дадеш огън на едеоти обикновено те правят пожар. И какво ще правиш ти, когато догодина се окаже, че твоята кола не може да влиза в тези зони, а ти се налага? Как ще си решиш проблема? Ще си купиш електрическа кола ли? Досега защо не си го направил?

    Коментиран от #72

  • 70 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #37 от "Е и?":

    Къде у вас имаш кабел, който да подаде 22 квт?

    Коментиран от #73

  • 71 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "Turbo":

    Какво му се връзваш? Тук всеки скучаещ деветокласник бил пасивен инвеститор с кола за милиони. Може, ако му плащат по 100 лв на коментар ще му повярвам.

    Коментиран от #76

  • 72 Не съм си купил

    0 2 Отговор

    До коментар #69 от "Гост":

    Защото не ми трябва! За разлика от вас не си купувам автомобил, заради хорското мнение. Пък и не бих си го купил, защото щяло да ми се наложи да вляза веднъж годишно в някаква си зона. Като ми се наложи, ще си паркирам колата и ще си хвана такси, или ще си наема спарк. Не съм от тези които си купуват бус, баничарка или комби, защото можело да ми се наложи веднъж на няколко години да превозвам някакъв багаж. Нито карам по много километри на година, нито живея в зона, в която се очаква да ограничат достъпа, нито робувам на хорското мнение, нито цените на електромобилите са паднали достатъчно, за да избера да си купя електромобил. А последното нещо, заради което ще го направя са екологичните причини. И за да не се притесняваш много, и моя автомобил и този на жената не попадат в първа и втора категория, така че ще влизам където си искам в градовете без ограничения дори да не сменям автомобили следващите няколко години.

    Коментиран от #77

  • 73 В гаража!

    0 3 Отговор

    До коментар #70 от "Гост":

    Имам трифазна партида 50 киловата. Други въпроси?

    Коментиран от #75

  • 74 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "Turbo":

    Е какво чудно има? Ще си ги изплати само за 60 години хахахахаха. Дори при 300 лв наем ще плаща 10% данък и ще му остават 270 лв. Да предположим, че не му се налагат никакви други разходи, тия 100 000 € или 195 583 лв, ще си ги върне за точно 60 години, при това, ако не харчи нищо от тези пари. Не е ясно само как ще му останат 50 000 лв за втора употреба кола хахахахаха. Големият вложител, с големите планове и пасивни вложения. Май наистина са пасивни, а само плямп@нет0 му е активно хахахахаха.
  • 75 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #73 от "В гаража!":

    Знам ви бе, всичките имате по 50 квт трифазна и по два гаража, по пет Тесли и изкарвате по 100 бона месечно от пасивни инвестиции. Всичките сте страшни бизнесмени, които по цял ден висят тука да пишат коментари. Сякаш съм във форума на олигарсите, а не сред де4к0вци, с големи мечти.

    Коментиран от #80

  • 76 Първо завърши трети клас

    0 3 Отговор

    До коментар #71 от "Гост":

    После коментирай колите за милиони! Къде съм твърдял такова нещо? Турбо е трилионер, аз не съм и милионер! Не съм чак толкова добър бизнесмен като него. Остарях и не ми се работи чак толкова физическа работа като него да удвоявам парите си всяка година от 96-та година насам разкарвайки стока из България със семейния автомобил.

    Коментиран от #78, #79

  • 77 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #72 от "Не съм си купил":

    хахахахахахаа човекът с кола втора ръка за 50 бона ми каза, че аз съм си купувал кола за хорското мнение хахахахахаха. Аз - който карам кола за 4000 лв. хахахахахахаха През два коментара си протироречиш сам. Почна вече да се оплиташ какво и на кого си говорил хахахахахаха.
  • 78 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "Първо завърши трети клас":

    хахахахаха ето пак хахахахаха. Много си ми забавен. Дори като се оплетеш сам в п@ск8илите си продължаваш да упорстваш, оплиташ се още повече и става още по-смешно хахахахахаха

    Коментиран от #84

  • 79 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #76 от "Първо завърши трети клас":

    Дали е защото си остарял, или защото си правил вложения от 100 000 € за приходи от по 300 лв хахахахахахаха?
  • 80 Бъркаш жестоко

    0 3 Отговор

    До коментар #75 от "Гост":

    Трифазния ток ми е на цялата къща с двоен гараж, но гаражите ми са доста повече от два! Като чуя за евтин гараж и не мога да се стърпя да не го купя! Някак по-логично ми се струва, отколкото чисто нов семеен автомобил на лизинг, който ще се изплати точно никога! Хайде Сега сметни колко струва гараж купен преди 5 години на кредит и автомобил купен преди 5 години на лизинг, господин бизнесмен, ако нямаш пари да ги купиш в кеш? Коя ли е по-добрата инвестиция?

    Коментиран от #82, #83, #88

  • 81 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #49 от "Функционалната неграмотност не прощава":

    Публикувано във факти.бг: Аз като по-прост от тебе, ще продължавам да си купувам автомобили като им изтече лизинга или когато е близо до изтичане >>> Но всичките ще са на бензин и никога на ток, нали така хахахахахахахаха?
  • 82 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #80 от "Бъркаш жестоко":

    Знам, че нова Тесла ще ми струва колкото апартамента. Не съм бизнесмен, но предпочитам да купя апартамент, вместо таблет на колела хахахахахахаха. Я гледай ти, и за съм разбирал от инвестиране хахахахахахаха.
  • 83 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #80 от "Бъркаш жестоко":

    Забрави да споменеш и летният си дворец край езерото в Женева хахахахаха
  • 84 Цитирай?

    0 3 Отговор

    До коментар #78 от "Гост":

    Къде съм говорил за автомобил за милиони? Май ти се оплиташ! И тези автомобили съм ги карал в минало време, когато им/ми е било времето.

    Коментиран от #86, #87

  • 85 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "Turbo":

    При нас дават до 60, но само ако е с канал, ток, вода и в най-дефицитните квартали с богаташи. Този сигурно има гараж в Барселона, до на мис бикини къщата.
  • 86 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #84 от "Цитирай?":

    Цитирай къде аз съм говорил че ти имаш автомобил за милиони?
  • 87 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #84 от "Цитирай?":

    Твой коментар 32 Публикувано във факти.бг: но за сметка на това 6 от автомобилите са ми били на стойност над 50000 лв втора употреба, платени в брой, а един от тях струваше шестцифрена сума >> Л@п@й и се п0т@пяй!

    Коментиран от #89

  • 88 Turbo

    2 0 Отговор

    До коментар #80 от "Бъркаш жестоко":

    С автомобила аз си върша работата,превозвам си стоката.Пробвах с автомобил втора употреба,не става.Непрекъснати ремонти,оставял ме е на пътя.Карам нов автомобил докато започнат проблемите и го сменям пак с нов.Загубата на стойността мен не ме интересува.Колата си е изкарала парите.
  • 89 Turbo

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "Гост":

    Имам племенник ау тист.Едвам избута до средно образование,сега си стои в къщи, защото никъде не го искат на работа.Племенникът ми се държи по същия начин като наш теслю.Развива си негови теории,спори ожесточено по теми,който не разбира.Въобразява си,че е велик учен,инвеститор,разработва бизнеси за милиарди.Не му противоречим, защото става по лошо.Като си пие хапчета е по добре.Същото е с тесльо.

    Коментиран от #90, #91

  • 90 Племенникът ти поне

    0 2 Отговор

    До коментар #89 от "Turbo":

    Е завършил трети клас и знае че милионите са поне седемцифрени числа, но за вас очевидно са шестцифрени и се подкрепяте и поддържате морално.

    Продължавайте да обиждате, като дори изпадате дотам да обиждате болни хора, ваши роднини! В моя род няма болни от такава болест, но ако имаше, последното нещо за което бих се сетил е да се оплаквам от тях по форумите на непознати! Засрамете се! Математиката не е сложна наука, вместо да обиждате по форумите, поне научете основите и! Шестцифрена сума в лева е малко над 50 хиляди евро!

    Коментиран от #92, #95

  • 91 И между другото

    0 2 Отговор

    До коментар #89 от "Turbo":

    Тази болест не се лекува с хапчета, но омразата и отхвърлянето на детето на собствената ти сестра, ти е попречило дори това да научиш от обща култура!

    Коментиран от #93

  • 92 Turbo

    2 0 Отговор

    До коментар #90 от "Племенникът ти поне":

    Той и племенника отрича,че е ау тист,но това нищо не променя.Не мога с нищо да му помогна,не се подигравам,просто ти го давам за пример.Държиш се абсолютно по същия начин като него.

    Коментиран от #94

  • 93 Turbo

    2 0 Отговор

    До коментар #91 от "И между другото":

    Е,ти по добре знаеш с какво се лекува,нали ти ги пиеш тези лекарства.Ау тизъм не се лекува,по скоро му дават нещо за успокояване.

    Коментиран от #96

  • 94 Ахааа!

    0 2 Отговор

    До коментар #92 от "Turbo":

    И като си пие хапчетата се оправя нали? Ясно! Ясен си ми! Дотам ли изпадна!
  • 95 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #90 от "Племенникът ти поне":

    Числото 999 999 колко цифрено е тесльо тсорп?Близо ли е да милион?Марш да спиш.

    Коментиран от #97

  • 96 Дрън-дрън

    0 2 Отговор

    До коментар #93 от "Turbo":

    Да в групата в детската градина на дъщеря ми имаше момче аутист и това за хапчетата за успокояване са пълни глупости! Чак не мога да повярвам че има хора като тебе! Нямаш никакви морални граници! Засрами се, ако можеш или поне се направи! Очевидно става въпрос за болест! Липсват ти всякакви граници!
  • 97 Близо е

    0 2 Отговор

    До коментар #95 от "Turbo":

    Но не е няколко милиона, не даже и един, нали!

    Като сме заговорили за цифри, колко ще станат 100 хиляди евро ако ги удвоиш за една година? Още не си ми отговорил! Ако не знаеш отговора, попитай племенника. Той със сигурност го знае. Хубаво ще е да му даваш да ти проверява коментарите преди да ги публикуваш, за да не се излагаш. Но не му показвай тази тема, моля те! За негово добро!

    Коментиран от #98

  • 98 Turbo

    2 0 Отговор

    До коментар #97 от "Близо е":

    Ще се отнасям с теб,както с племенника ми,с разбиране.Хайде пии си успокоителните и си лягай.
  • 99 А ти питай племенникът

    0 2 Отговор
    Колко е две по 100 хиляди или ползвай калкулатор! Провери и колко цифри са тези 100 000, ако трябва ползвай пръстчета! Надали някой може да се изложи колкото тебе.

    Коментиран от #101, #102

  • 100 Рико

    2 0 Отговор
    Тенденцията в автомобилостроенето е ясна. Отдавна си позволявам да коментирам, че българските фирми трябва да влязат в този бизнес( с части и компоненти, не непременно коли ). Да не изпуснем и този влак!
  • 101 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #99 от "А ти питай племенникът":

    Племенникът ми едвам завърши средно.Още бърка таблицата за умножение.С него сте на едно ниво тесльо.
  • 102 Рико

    2 0 Отговор

    До коментар #99 от "А ти питай племенникът":

    Колко са 2 х 100 ? Продаваш или купуваш?
  • 103 Голям Слон

    4 0 Отговор

    До коментар #27 от "Жалко":

    :-)))) Да, да кажем, че нямам особено желание да спирам където и да било. Карам винаги по много и независимостта от местните цени на горивата за мен е от особено значение. Какъв проблем имаш, ако реша да си направя сметка? Нямам автомобил с резервоар под 90 литра. Това ме радва, прави ме спокоен. Зареждам за най-много 5 минути. Пестя време, не ме е страх, че ще остана някъде без гориво. Проблемът на електричките не е високата цена. Проблемите са много, но за тях обикновено никъде не се говори. Не се гасят, отделят много токсични газове при това. Никой не си признава колко мръсно е производството на батерии. Никой не говори за утилизацията на батериите. Никой не говори за това откъде ще дойде този ток, когато всичко около нас го изисква, а евроджендърите отричат атомната енергия. Нейсе. П.П. Желан клиент съм, повярвай ми.