16 Юни, 2021 19:43 3 722 25

Скоростите на новата Tesla Model S могат да се включват по три различни начина

  • tesla-
  • скорости-
  • превключване на скорости-
  • model s

Освен автоматичното засичане на посока, шофьорът може да разчита и на две опции с тъчскрийн

Скоростите на новата Tesla Model S могат да се включват по три различни начина - 1
Снимки: Tesla Owners Manual

Преди време в интернет се появи видео, което показва как се превключват скоростите при обновената Tesla Model S и X. Поради липсата на превключвател на скоростите на кормилната колона, новите коли на Мъск автоматично засичат посоката на движение, като разчитат на различни сензори и софтуер.

Скоростите на новата Tesla Model S могат да се включват по три различни начина

Ако по някаква причина той не сработи правилно, сами може да изберете посоката в която да се движите, чрез екрана в средната част на таблото. Чрез преместване на количката, съответно напред или назад може да избирате посоката в която да шофирате.

Скоростите на новата Tesla Model S могат да се включват по три различни начина

Ако и този начин не е успешен или по някаква причина екрана не работи, то хората на Мъск са направили и трети вариант, който да използвате, за да може да тръгнете. Чрез тъч бутони върху централната конзола, съответно за P, R, N и D, може да изберете предавката която искате.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ти да видиш!

    7 7 Отговор
    Три начина за включване на задна, а мрънкачите тук се оплакваха, че няма да има отделен лост, въпреки че те имат един-единствен начин за включване на задна!

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Буха ха

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    Един начин за включване на задна ми е достатъчен, но нека зомбираните да се гордеят с трите начина, вероятно срещу заплащане Св. Илон ще им предложи още 5-6 начина

    Коментиран от #5

  • 3 Бачо Киро

    10 6 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    Страшно нововъведение.... Три бутона за едно и също нещо... Ей таквиз кютуци сте...
  • 4 Момчето (на 100 години) си отива

    14 10 Отговор
    Ето една интересна гледна точка, защо стогодишните не могат да настигнат Тесла във видеото.
    1. Все още не могат да направят ривърс Инженеринг на Тесла модел S от 2012 година, например да изкопират двигателя, а Тесла представи нов двигател с въглеродни нишки, които позволяват роторът да се развърта до 20 000 оборота без да се разпадне, за който са проектирали собствена машина, която да може да го сглоби.
    2. Октовалв, който е сърцето на климатичната система и спестява десетките маркучи оплетени между системите, а освен това 40% по-голяма ефективност на охлаждане и отопление, което влияе на пробега.
    3. Гигантски отливки три броя от които представляват цялото шаси, средната от които е отливката на структурната батерия, вместо десетки заварени ламарини. Цялото купе се прави от три машини за отливане за минути, вместо от стотици заваръчни роботи, щампи и щанци за часове.

    3. Собствени батерии, които позволяват зареждане с 350 кв, тоест 340 км за 10 минути. Плюс фабрики за тяхното производство. Капацитетът само на фабриката в Берлин ще е по-голям отколкото фабриките на всички автомобилни производители взети заедно през 2025, а в Тексас още толкова.
    4.
    И най-важното, всички останали производители обясняват колко модели ще пуснат до 2025 година, но пропускат да кажат колко броя ще произведат от тях, при положение че до 2025 година Тесла ще може да произвежда и продава 6 милиона броя.

    Коментиран от #14, #18, #19

  • 5 Напълно безплатно

    5 7 Отговор

    До коментар #2 от "Буха ха":

    Всяка една Тесла включително тази от 2012 година, може да бъде включване на задна и дори преместена през телефона, дори без да си в нея. И това го може твоя автомобил, нали?

    Коментиран от #16

  • 6 Анонимен

    4 7 Отговор
    Какво стана с тези тесли? Май много не се карат.

    Коментиран от #12

  • 7 Дизела

    7 5 Отговор
    Докато си избирате начина на включване на Теслъта напред/назад,аз вече ще съм отпрашил с Кадито.
  • 8 Хихи

    7 4 Отговор
    Немския министър на транспорта се моли на Тесла да отвори зарядната си мрежа, за всички марки коли! Каква стана тя, кой кого гони? До къде я докара немската инженерна мисъл!

    Коментиран от #9

  • 9 Turbo

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "Хихи":

    Вдигаш ли,вдигаш ли наемите на гаражните си магазинчета тесльо хахахахаха корона кризата затвори в България хиляди магазини,наемите се сринаха още миналата година,само наш теслю бил вдигнал наемите на гаражните си магазинчета хахахахаха защо така дереш наемателите си бе тесльо,пак си гледал някоя графика за наемите наопаки тухльо

    Коментиран от #10

  • 10 Хихи

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Turbo":

    Бъркаш ме с някой!

    Коментиран от #11

  • 11 Turbo

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "Хихи":

    Да бе бъркам те с теслю, многониковия теслар рентиера.

    Коментиран от #13

  • 12 Jay

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Анонимен":

    Напротив Ганьо, караме ги но извън България. В бг дълго ще си търкаляте нафтовите печки. Бутоните на конзолата са най-добрият вариянт за мен!
  • 13 Хихи

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Turbo":

    Аха, добре! Ми значи и всички които пишете за ДВГ сте Турбо!
  • 14 123

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "Момчето (на 100 години) си отива":

    Приятелю, виждам ти трудовия ентусиазъм, но за масовите продажби е най-важна цената. Ако ще двигател от Х бозони да направи Тесла или да вдига 100 км за 1 секунда, ако струва 55 000 евро - колкото най-евтиния им модел в Европа, скоро няма да бъде конкурентна. Вече ИД4 изпреварва Тесла почти навсякъде в Европа. А и трябва да си изтински тесла ултрас, ако вместо нелошия модел 3 за 55 000 евро, не си купиш Шкода Ениак за 33 000 евро. Понеже съм ги виждал и двете на живо, качеството особено на интериора на Шкодата в пъти превъзхожда сделаната тесла.

    Коментиран от #15

  • 15 Въобще гледа ли видеото

    2 4 Отговор

    До коментар #14 от "123":

    Вероятно си пропуснал момента, в който всички останали компании през 2025 година ще предлагат десетки модели като конкуренция на Тесла, която тогава ще има само пет модела - настоящите плюс Тесла модел 2 на 25 хиляди долара преди отстъпките, които в Щатите за такъв тип автомобили ще са около 10 хиляди долара.

    И ако останалите ще продават много на брой модели и вече са разпродали наличните количества от първите партиди които са по 15-тина хиляди броя, за 2025 година Тесла ще има производствен капацитет на батерии за 6 милиона електромобила, а цялата Volkswagen group за 1,5 милиона електромобила според собствените им планове за строеж на шест фабрики, от които нито една не е започната, а само тази година от Тесла ще завършат две нови фабрики за батерии.

    Тъкмо преди малко четох че на мениджърите на Volkswagen им забраняват да си купуват електромобили, защото имало недостиг за клиентите и поръчките изоставали! А истинското търсене още не е започнало! Никой не може да произведе повече и по-евтини батерии от Тесла, значи дотук точка за Тесла.

    Пропуснал си и втората точка, за гигантските отливки на шасито в Берлин и Тексас, които ще предложат най-доброто качество на сглобката за цялата автомобилна промишленост и ще наложат нови стандарти за качество, които останалите ще трябва да следват. И тази опорна точка ще отпадне.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Гост

    1 0 Отговор
    Ще ровя аз в тъчскриина да включа на задна????? Луди ли сте бе?
  • 18 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Момчето (на 100 години) си отива":

    200 000 оборота за толкова тежък ротор е проблем на лагерите. При маховика на системите КЕРС във Ф1 е доста тежък и се върти на 80 000 оборота.

    Коментиран от #20

  • 19 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Момчето (на 100 години) си отива":

    Още преди 80 години хората откриха че заварените конструкции са по-леки, по-здрави и по-евтини от отлятите.

    Коментиран от #21

  • 20 Объркал си нулите

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Става въпрос за 20 хиляди оборота

    Коментиран от #23

  • 21 Сигурно тогава е било вярно

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Вероятно са ги отливали от чугун. Нима твърдиш че алуминия е по-тежък от стоманата? Или оребрена алуминиева отливка не е по-здрава от черна мека ламарина? Особено като ръждяса след някоя друга година?

    Коментиран от #22

  • 22 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Сигурно тогава е било вярно":

    Хората заваряват и алуминий и неръждаема стомана. Шасито на Корвет е изцяло заварено от алуминиеви профили.
  • 23 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Объркал си нулите":

    Да, но ако роторчето на Мъск се върти на 20к оборота, значи е нищо в сравнение с тежките маховици на керс, които са на 80к оборота. Инженерите от Ф1 отдавна са открили топлата вода, с която Мъски си мие ръцете.
  • 24 Фен

    2 0 Отговор
    Три. Само три. И тия почнаха здраво да икономисват. Сега ако стане ясно, че чистачките се включват по по-малко от 16 начина, значи направо летят към фалит....
  • 25 Ти да видиш!

    1 0 Отговор
    Сега ми обясни и турбото или мотора на чистачките и парното на колко оборота се върти и ми кажи какво общо има това с коляновия вал при ДВГ и съответно валът на ротора на електродвигателя при електромобилите?

    Керс е система за съхранение на енергия, подобно на суперкондензатор или батерия. И връзката му с двигателите на колелата е електрическа чрез кабел, а не механична.