Новата гума Pirelli HL има повишен индекс на натоварване благодарение на специална гумена смес. По този начин той може лесно да издържи теглото на електрическите превозни средства, за които е известно, че са по-тежки от конвенционалните. Гумите са предназначени както за конвенционални автомобили, така и за кросоувъри. Отбелязва се още, че гумите имат ниско съпротивление при търкаляне, което означава, че осигуряват високо ниво на комфорт.
Първият автомобил, който ще изпробва Pirelli HL, ще бъде премиум седанът Lucid Air, който трябва да дебютира по-късно тази година. Специално за модела е разработена версия на гумите HL, наречена Pirelli P ZERO в размери HL 245/35R21 99 Y XL за предния мост и HL 265/35R21 103 Y XL за задните колела. Тези гуми ще отговарят на високите изисквания за производителност и комфорт, които марката е задала.
Pirelli гарантира, че се постига ниско съпротивление при търкаляне благодарение на Elect и PNCS технологиите. Те позволяват на електрическото превозно средство потенциално да увеличи пробега си и да намали шума - както външен, така и вътрешен.
Припомняме, че миналата година друг американски стартъп Rivian обяви, че моделите му ще получат специални гуми от Pirelli. Американците изтъкват две предимства на новите гуми, а именно: приспособимост към условията на офроуд и способността да "усвояват" мощността на четири електрически мотора, всеки от които върти свое колело. А това е по 200 к.с. за всеки мотор.
В резултат на това Pirelli предложи на клиентите на Rivian не една, а три модела гуми, адаптирайки съществуващите модели от семейството на Scorpion. Базовият Verde е добър за най-дългът пробег. При Zero акцентът е върху сцеплението с асфалта, а All Terrian, както се досещате, е предназначена и за пътища извън асфалтираните.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #2, #13
12:05 21.07.2021
2 Изследване
До коментар #1 от "Гост":
Правени са тестове за асфалта, като електрическите коли натоварват асфалта като ДВГ коли! За по-голямо захабяване на настилката се говори, в класа за камиони, а разлика от 200 килограма, не играе роля за асфалта!12:10 21.07.2021
3 Хитър Потър
12:14 21.07.2021
4 Гретьо Тумбев
Коментиран от #6
12:28 21.07.2021
5 SUBARU XV
специални гуми
специален ток (добит само от въртележките по панаирите )
специални обувки за водача (да не го удари случайно тока)
и така до като се върнем на водородният двигател....
13:03 21.07.2021
6 Гост
До коментар #4 от "Гретьо Тумбев":
По-скъпи гуми, по-силно износване, по-честа смяна, повече разходи за гуми. Същото е и при спирачките им. Носач на Тесла за 7000$. Ъпдейтите на Тела вече са платени по 199$ на месец. Да споменавам ли цената на колата от 50000$? Сметнете си каква част от заплатата ви отива за поддръжка на сегашната ви кола и после си направете сметка колко пари ще ви трябват за поддръжка на електромобил. Да не се окаже, че ще работите само за Илон. Отначало се пускат уж с евтин ток и без данъци, уж безплатно ъпдейтване, това, онова, но после едно по едно почват да се плащат нещата и когато всички са свикнали с тях и няма вече мърдане, кукичката ще се дръпне и ние, рибките ще се окажем в кепчето.Коментиран от #7
13:04 21.07.2021
7 Хахахаха
До коментар #6 от "Гост":
Нищо не споменавай, защото нищо не ти е ясно! Кои ъпдейти са платени? Ти разбра ли, кое е платено? Виждам не! 199 евро ще е автономно шофиране на месец, а не ъпдейтите! Така, както ФВ също мислеха, абонамент за минута! А и спирачките? Колата спира в повечето време на рекуперация и спирачки почти не износва!Коментиран от #8
14:00 21.07.2021
8 Гост
До коментар #7 от "Хахахаха":
Най-добре ти не се обаждай, защото с това че колата спирала на рекуперация и повечето време нямала нужда да натискаш спирачки, направо се изложи. Ти рекуперацията за какво я мислиш? Да не мислиш че направо заковава? Тя си е като обикновено спиране с двигател на всяка кола. Спирачки трябва да се натискат и то никак не е рядко. Седни, покарай, тогава коментирай. Сега си ла.ик.Коментиран от #10
16:43 21.07.2021
9 Иво
Коментиран от #11
19:19 21.07.2021
10 Хахахаха
До коментар #8 от "Гост":
Ами на там е проблема, че съм карал и знам. Седни покарай и пак пиши! При максимална рекуперация, Тесла може да се кара с един крак. Не обяснявай, за моторната спирачка на ДВГ, няма нищо общо! Като пуснеш газта при ДВГ, скоростта намаля много бавно, докато тук спира доста бързо.Коментиран от #14, #18
19:32 21.07.2021
11 Хахахаха
До коментар #9 от "Иво":
Защо ли. Ми защото Тесла предлага най-много за цената си. За това и се продават най-много в световен мащаб!Коментиран от #15
19:33 21.07.2021
12 Киро-Перник
19:53 21.07.2021
13 Jacques Yves Moineau
До коментар #1 от "Гост":
Да не говорим, че гумите за електричките са по-скъпи и натоварват бюджета на собственка допълнително. Съответно икономията му заминава.05:07 22.07.2021
14 Гост
До коментар #10 от "Хахахаха":
Още веднъж доказа че ти никога не си карал електрическа кола.11:48 22.07.2021
15 Гост
До коментар #11 от "Хахахаха":
Най-много какво? Ускорение и мощност ли? хахахахахха Личат ти годинките с това мислене хахахаха След като навършиш пълнолетие и станеш отговорен шофер ще те питам дали пак само ускорение и мощност са ти в к0х@т@ кр@тун@. Тесла не предлага нито комфорт, нито возия, нито красота, нито елегантност, нито усещане за лукс, нито удобствата на един обикновен Мерцедес. Дори и пробег с едно зареждане колкото на Рено19 не може да предложи хахахахаха.Коментиран от #17
11:51 22.07.2021
16 Ъъъ
17:41 22.07.2021
17 Hellish
До коментар #15 от "Гост":
Да ужас са, купи ми една тесла и веднага ти давам моя Мерцедес. Чуден е по твоите разбирания, дизел автомат. Аз като по-прост ще карам електричкатаКоментиран от #19
12:58 23.07.2021
18 kkk
До коментар #10 от "Хахахаха":
Необразованите клоуни като теб следва да си мълчат. И верно си личи, че НЕ СИ карал ел. кола- максимум да си карал нещо си за 3-4 минути...Да, спирането с ДВГ е плавно защото колата има скоростна кутия и си остава на същата предавка поне в началото. На по-сериозно спускане ако вдигна крака от газта колата дори леко ще почне да се ускорява щото съм на 8-ма предавка- достатъчно е обаче да сваля на 4-та предавка и забавянето е по-сериозно отколкото при великата рекуперация...
Да не говорим колко "полезна" е тази рекуперация за моторите, особено пък в градски режим където е спри-тръгни... Но заради скапаните батерии и бавното зареждане са принудени производителите да прецакват живота на моторите за да може да пише в брошурата "пробег 500км."- нищо, че реалният пробег е около 400-420км., а зимата е пада и под 350км. Без тази велика рекуперация може да извадиш още 30-40км. от пробега
11:21 24.07.2021
19 Гост
До коментар #17 от "Hellish":
Ти може и да си по- пр03Д, но аз не се смятам за такъв. Гледам какво ще получа за парите, които ще похарча. Да ти купува баshта ти. И без това така си свикнал.12:04 26.07.2021