ФАКТИ.БГ
  • bentley-
  • джанти-
  • карбон

Най-големите карбонови джанти в света вече са достъпни за Bentley Bentayga

Те са дело на Mulliner и Bucci Composites

Публикувана: 26 Юли, 2021 18:59
4 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4202
Най-големите карбонови джанти в света вече са достъпни за Bentley Bentayga - 1
Снимки:Bentley
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 8 гласа.

Карбоновите джанти не са голяма новост в автомобилната индустрия и обикновено се поставят на автомобили при които се търси по-ниско тегло. При конкретното Bentley това също е постигнато, но едва ли е било търсеният ефект, взимайки предвид теглото на SUV-то.

Най-големите карбонови джанти в света вече са достъпни за Bentley Bentayga

Все пак сме длъжни да отбележим характеристиките на джантите, които макар да имат внушителен размер от 22 цола, тежат едва 6 килограма на джанта, което е значително подобрение спрямо алуминиевите такива. Освен това от Mulliner споменават, че новите джанти могат да спомогнат и за по-малко износване на гумите, поради твърдостта на материала от който са направени.

Най-големите карбонови джанти в света вече са достъпни за Bentley Bentayga

Джантите са сертифицирани от германския TUV като са преминали през редица специални тестове по нови стандарти за неметални джанти. Те включват дупки, различни налягания и други.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Аджамия съм ама..
1 Отговор
Оптималните за визия и стабилно движение напред и в завои джанти за SUV са 19-21', всичко друго нагоре е люлеене и често изхвърляне извън пъте.. Мерцедес БМВ комп. Има доста отъркаляни.. Освен това, всичко което е леко в един Suv го клати още повече.. Това нее спортна кола !

Коментиран от #3


Оценка:
-4 +4

qwerty
2 Отговор
търкалям едни Hofele Lasrgo RS 20, които с 275 гума тежат “само” 34 кила/броя или с 7кг над заводските. еваларка на производителите, че свалят теглото на джантите, но предполагам, че комплекта е на цената на нова малолитражка 😂

Оценка:
-0 +11

куку руку ку
3 Отговор

До коментар #1 от "Аджамия съм ама..":


Колкото масата на колелото е по-малка в сравнение с масата на купето, толкова повече колелото понася неравностите на пътя... колата вози меко. Ако масата на колелото е сравнително висока, то вибрациите от неравностите на пътя се предават и на купето- демек друса повече. Говорим при едни и същи други условия, като окачване, пружини и амортисьори.
Затова на леки купета не се слагат големи големи гуми с тежки джанти.

Коментиран от #4


Оценка:
-0 +10

Гост
4 Отговор

До коментар #3 от "куку руку ку":


Аз си помислих, че аджамията визира и диаметъра на джантата. Колкот по-голям е диаметъра, с толкова се вдига купето. Колкото е по-висока една кола, толкова повече "люлее". Т.е една и съща точка от купето се измества повече при разклащане в основата в случая при по-голямото колело. Освен това завоят с по-големи колела е по-голям, но пък колата е по-проходим влиза по-добре в дупките(т.е по комфортна). Само, че той визира джантата. Като се намали височината на гумата може да се постигне същия диаметър на колелото. Нископрофилните гуми като цяло подобряват управлението, но са неподходящи за извън пътя. Така или иначе тази кола няма да се кара извън пътя.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5