Обновеният инголщадски флагман ще се оборудва с джанти от композитен полимер, наречен Chromtec, съобщава Motor Authority. Новите колела са от серията eVolve, производство на американската компания Lacks Wheel Trim Systems.
Конструкцията на иновационните джанти се състои от лека алуминиева основа, върху която са закрепени останалите елементи от удароустойчива полимерна пластмаса. Между металния скелет и външната повърхност има специален пенопласт. Съчетанието между материалите придава на колелото необходимата якост при изключително ниска маса.
Използването на новите джанти ще позволи намаляване на теглото на A8 със 17.5 килограма. Това на свой ред води до подобряване на икономичността, управляемостта и динамичните характеристики.
Модернизираното Audi A8 бе представено на салона във Франкфурт в началото на месеца. След рестайлинга луксозният седан се сдоби с по-мощни двигатели и светодиодни матрични фарове.
25 Септември, 2013 08:55 18 300 23
Пластмасови джанти за Audi A8
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антонио Стойков
09:13 25.09.2013
2 Симеон Тасев
10:08 25.09.2013
3 '''''VIP VAG'''''(AUDI A6 4F 3.0TDI)
Коментиран от #16
11:59 25.09.2013
4 Ото Скорцени
Коментиран от #6
12:19 25.09.2013
5 Румен Янев
Коментиран от #19
12:28 25.09.2013
6 Диан Кръстев
До коментар #4 от "Ото Скорцени":
До Ото Скорцени много е прав !!!!!15:29 25.09.2013
7 Chris Johan
16:48 25.09.2013
8 марито марито
17:29 25.09.2013
9 БУМЕР КАМОР
18:11 25.09.2013
10 Иван Томов
19:12 25.09.2013
11 Енцо Енцо
Коментиран от #23
20:27 25.09.2013
12 Ognyan Petrov
Така, че не виждам какво ви пречат КОМПОЗИТНИТЕ материали.
Коментиран от #13
22:39 25.09.2013
13 Maurice
До коментар #12 от "Ognyan Petrov":
За пречене, няма какво да пречи. Проблема е в целесъобразността. Да се търси намаляване на теглото на 2000+ кг автомобил със 17,5 кг е меко казано излишно, на фона на оскъпяването. Но биха влезли в употреба при спортните модели. Убеден съм, че в пистовите състезания от години се използуват такива "иновации".23:25 25.09.2013
14 sujuka
09:48 26.09.2013
15 Woody
10:55 26.09.2013
16 PIRANHA
До коментар #3 от "'''''VIP VAG'''''(AUDI A6 4F 3.0TDI)":
По-скоро ауди показаха пак, че са връх на глупостта за пореден път! Много ми е интересно как ще се представят джантите в Български условия и ще говорим пак колко били "добри" пластмасовите джанти...18:04 26.09.2013
17 Калоян Велинов
20:54 26.09.2013
18 ВИП АМГ
21:44 26.09.2013
19 ВИП АМГ
До коментар #5 от "Румен Янев":
te na tam sa tragnali21:45 26.09.2013
20 the one
Коментиран от #21
22:04 26.09.2013
21 БУМЕР КАМОР
До коментар #20 от "the one":
i po dobre che si vzel Lexus pred Audi che shteshe dati pobelee kosata kolega.Коментиран от #22
22:26 26.09.2013
22 Ивайло Каназирски
До коментар #21 от "БУМЕР КАМОР":
За пръв път съм на твоето мнение :)Олекотяването с 17 килограма е много добре понеже 1 кг на джантите беше май 7 килограма в купето .
Колко са качествени и надеждни тези джанти ... Няма кривене, директно чупене ...
23:52 26.09.2013
23 muslim uvajava6t vsi4ki hora
До коментар #11 от "Енцо Енцо":
suglasen sum20:09 01.10.2013