Точно преди две десетилетия Audi представя предшественик на флагмана си A8 на изложението във Франкфурт. Прототипът с каросерия от полиран алуминий има пространствена рама от авиационния метал, на която дължи и името си - ASF (Aluminum Space Frame).
Проектът за създаването на A8 стартира през 1982 г., когато Фердинанд Пиех подписва споразумение с Aluminum Company of America. Целта е да се създаде лимузина от висш клас, която да бъде значително по-лека от останалите модели от този сегмент. Дизайнери на D2 Typ 4D са Крис Бърд и Дирк ван Брекел.
Производството на пилотната серия A8 започва през декември 1993-а, а окончателната версия е представена през март следващата година в Женева. Първите автомобили са доставени на собствениците през юни 1994 г.
Audi A8 става първата серийна луксозна лимузина с двойно предаване. Моделът се оборудва с бензинови двигатели с обем от 2.8 до 6.0 литра (174-420 к.с.), както и с турбодизели от 2.5 и 3.3 литра (150-225 к.с.). Първото поколение слиза от конвейерите на 4 август 2002-ра след 105 092 произведени екземпляра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Mercedes-Benz
Коментиран от #4, #8
12:35 04.09.2013
2 Николай Петров
Коментиран от #7
12:50 04.09.2013
3 Iaroslav Stanchev
Айде от мен още 50 по 20 години да изкарат.
13:07 04.09.2013
4 Shmeker
До коментар #1 от "Mercedes-Benz":
Аве то яко яко , ама бая пари трябват да го храниш това S8 :DКолкото до Аудитата - наистина имат много здрави модели, но това важи и за BMW и Mercedes. Обаче поддръжката на Ауди е най-скъпа - с тия ремъци направо плашат колко пари се дават за обслужване.
Коментиран от #6
13:43 04.09.2013
5 ВИП АМГ
15:29 04.09.2013
6 Iaroslav Stanchev
До коментар #4 от "Shmeker":
Викаш,скъпо е за поддръжка Аудито,ами кола си купуваш,не някоя пластмасова играчка.Пък и с-клас и 7-ма серия не лъжат в обслужването,като става дума за а8.15:29 04.09.2013
7 Максимилиан Мандов
До коментар #2 от "Николай Петров":
PURVIQT LEK AVTOMOBIL S DVOINO ZADVIJVANE E SUBARU LEONE 4 WD OT 1972.AUDI MOGAT SAMO DA MECHTAQT DA IMAT NESHTO OBSHTO S DVOINOTO ZADVIJVANE NA SUBARU.IMA EDNA POGOVORKA KOLKOTO POVECHE VQRVASH V QUATTRO-TO TOLKOVA PO-GOLQM KRAN SHTE TE VADI.Коментиран от #12
17:20 04.09.2013
8 Валентин Митев
До коментар #1 от "Mercedes-Benz":
1.тука пише първият луксозен автомобил с двойно предаване господин Мандов :) (субару има да си помечтаят за луксозен клас автомобил)2.Скъпата поддръжка-еми такава е но щом искаш да караш качествен автомобил ще търпиш скъпата поддръжка ,нали сега който няма пари да поддържа Ауди,Мерц или Бмв кара Опел (никой не искам да обидя ,всеки има различни финансови способности,всеки има различен идеал било то за кола или нещо друго).
Поздрави :)
Коментиран от #9
17:41 04.09.2013
9 Максимилиан Мандов
До коментар #8 от "Валентин Митев":
SUBARU SVX I LEGACY ROYAL NE SA LUKSOZNI MODELI TAKA LI ?Коментиран от #10, #11, #25
19:52 04.09.2013
10 hienata
До коментар #9 от "Максимилиан Мандов":
Ами не са, SVX е някаква двувратка много далече от понятието луксозна кола, а LEGACY ROYAL е още по-грозно комби също толкова далече от понятието луксозна кола.Субару правят практични автомобили изискаващи по-специална подръжка. Мерцедес S-klas, BMW 7, A8, Лексус,Бентли, Ролс това са луксозни автомобили(последните две може да се каже са супер луксозни)Коментиран от #26
21:33 04.09.2013
11 ВИП АМГ
До коментар #9 от "Максимилиан Мандов":
kade butash subaru pri istinskite avtomobili be pich?a pak modela SVX e vsichko drugo no ne i luxozen.prosto edno grozno coupe na iaponciteКоментиран от #17, #20
21:51 04.09.2013
12 Симеон Тасев
До коментар #7 от "Максимилиан Мандов":
добре бе а ти някога карал ли си Q7 ца а ??????????????????Коментиран от #13
22:04 04.09.2013
13 Димитър Георгиев
До коментар #12 от "Симеон Тасев":
Абе не съм карал Q7-ца,ама миналата година гледах как вадят G класа от подлеза на Почивка във Варна.Повечето "пичове"дето карат големи коли си мислят ,че са голяма работа и дават газ през големите локви....и си остават там-да чакат да ги изкарат.Коментиран от #14, #15, #16
22:16 04.09.2013
14 ВИП АМГ
До коментар #13 от "Димитър Георгиев":
samo s gledaneto shte si ostanesh na G klasata23:02 04.09.2013
15 Симеон Тасев
До коментар #13 от "Димитър Георгиев":
АБЕ Г КЛАСА ДАСА ВАДЕЛИ НАДАЛИ МАЛКО МЕ СЪМНЯВА ДАЖЕ ДОСТА АМА МОЖЕ НЯКОЯ,ВИТАРКА САМУРАЙКА ИЛИ ПАДЖЕРО ИЛИ ПАТРОЛКА ИЛИ ТАМ РАЗНИ КОФИКоментиран от #18
00:17 05.09.2013
16 Симеон Тасев
До коментар #13 от "Димитър Георгиев":
ЗНАЧИ И НА СНИМКА НЕСИ ВИЖДАЛ Г КЛАСА ЩОМ СИ ИЗМИСЛЯШ ТАКА БРУТАЛНОКоментиран от #73
00:17 05.09.2013
17 Ivailo Chankov
До коментар #11 от "ВИП АМГ":
Subaru SVX е футуристично луксозно купе или по-точно GT (Grand Tourer) автомобил и не подценявай Субару, защото не съм виждал нито един немски автомобил да е по-бърз от Субару на рали отсечка .Коментиран от #42
00:46 05.09.2013
18 Ivailo Chankov
До коментар #15 от "Симеон Тасев":
G-classe не е лош джип, но е много глупаво от твоя страна да казваш, че Паджеро и Патрол са кофи .00:48 05.09.2013
19 Максимилиан Мандов
03:34 05.09.2013
20 Максимилиан Мандов
До коментар #11 от "ВИП АМГ":
DOBRE CHE GO PREVERI V GOOGLE...03:37 05.09.2013
21 The Bear
Коментиран от #22
04:56 05.09.2013
22 Христо Шуманов
До коментар #21 от "The Bear":
Това което го казваш няма как да стане... точно в този клас автомобили Ес класата винаги е била на първо място и това е факт. Дизайна е субективен т.е едни харесват бъбреците на бмв, решетката на Ауди, други харесват Мерцедес style. Но е факт, че Мерцедес s klass от 2005та струва колкото Ауди или Бмв от 2007-2008...Когато излезна старата С класа по това време Ауди и бмв бяха доста назад, като ауди беше пред бмв, защото по това време се правеше най-грозната 7ца както екстериорно така и интериорно (2001-2007). С клас беше на поточната линия повече от 8 години само с един фейслифт, но интересното е, че през това време излезнаха новите модели на бмв, ауди... и С класата дори непроменена пак остана лидер точно в този клас... (Ауди и бмв изпревариха МБ по-продажби, но не и в този клас, тук С класата беше замислена да е недостижима). В момента сме 2013г. и се състоя премиерата на новата С.. "ТЕ" не можеха да бият старата, какво да кажем за новата, която е извънземна и е проектирана да издържи на времето и да не е демоде след няколко години както стана с бмв-то.Някой неща които написах са субективни, но повечето са факти.Коментиран от #78
08:46 05.09.2013
23 Симеон Симеонов
Коментиран от #24
09:01 05.09.2013
24 Dr. Dick
До коментар #23 от "Симеон Симеонов":
В този сайт преобладават неграмотни пубери в осми клас, които са свикнали да чатят в скайп и фейсбук и не могат да си напишат името, без да направят 3 правописни грешки, а ти искаш на кирилица да пишат.09:36 05.09.2013
25 Iaroslav Stanchev
До коментар #9 от "Максимилиан Мандов":
Абе пич,ти това което го пишеш,четеш ли го преди да го публикуваш,май не,а?Как може да сравняваш свх и легаси с а8.Едното е двуврато купе от класа на а5 купе,а другото е коНби от ранга на а4 или айде а6.Ама да ги теглиш на един кантар с А8,двете японски коли,колкото и да са добри,нали се сещаш,че олекват моментално.Все едно моята б4-ка да я сравнявам с с-клас,меко казано ще е смешно и ненормално.
Коментиран от #32
10:25 05.09.2013
26 Станимир Христов
До коментар #10 от "hienata":
...извинявай но НЕразбрах от каква по-специална поддръжка се нуждаят Субару, ти от опит ли говориш,Субару имал ли си?11:05 05.09.2013
27 Ianaki Petrov
Коментиран от #28, #33
11:26 05.09.2013
28 Dr. Dick
До коментар #27 от "Ianaki Petrov":
11:46 05.09.2013
29 Ianaki Petrov
Коментиран от #79
11:49 05.09.2013
30 Ianaki Petrov
Коментиран от #36
11:51 05.09.2013
31 Ianaki Petrov
Коментиран от #34, #38
11:56 05.09.2013
32 Максимилиан Мандов
До коментар #25 от "Iaroslav Stanchev":
TI QVNO NE CHETESH KAKVO PISHA, PO-DOLU NQKOI SE IZKAZA CHE AUDI BILI PURVIQT AVTOMOBIL 4X4 I AZ OTBELQZAX CHE SUBARU PRAVQT AVTOMOBILI S DVOINO ZADVIJVANE OT 1972 GODINA.OT TAM NQKOI SE OBADI CHE SUBARU NE BILI LUKSOZNA KOLA I AZ DADOX ZA PRIMER TEZI DVA MODELA, DA SUGLASEN SUM CHE LEGACY I SVX NE SA KATO TOGAVASHNATA W140-KA NA MERCEDES NO SA BILI EDNI DOSTA UDOBNI I KOMFORTNI AFTOMOBILI SUCHETANI S GOLQMA ZDRAVINA, KACHESTVO I PROXODIMOST, OT KLAS DOSTA PO-VISOK OT OPEL, GOLF I T.N. GRESHNO TALKUVATE NAPISANOTO OT MEN.Коментиран от #37
11:56 05.09.2013
33 Христо Шуманов
До коментар #27 от "Ianaki Petrov":
1. С класата за която говорим стартира от 2005та година В221, и да струва доста повече от аналозите си не ме карай да ти пращам линкове ...2. Също е факт, че и Ролс и Бентли са на германците и ги правят германците иначе тези прекрасни марки нямаше да съществуват... но тук не става дума за бутиковите изпълнения... ти да не си мислиш, че случайно ролса струва 1милион щото има извънземни екстри? Нямат никаки екстри в повече от 7ма серия топ изпълнение .. все пак са на бмв ... ролс се продава защото струва 1 милион и не всеки може да си го купи... и заради името, но това което получаваш като екстри не е кой знае какво...
3. И аз да имам милиони и аз ще карам Ролс, Бентли, Астън, Мазерати.. Ще дам пример за Мазерати (много ги харесвам), но да кажеме имам 100хиляди, нито съм много богат, нито много беден и искам тези 100 хиляди да си ги дам за луксозна кола, защото бизнеса ми върви добре и изкарвам по 3-4хиляди на месец...(ПРИМЕРНО)... Какво бих си избрал - перфектната С класа която вози добре, продава се лесно, има много повече екстри от сродните си, която е доказана на пазара... или ще си дам паричките за Мазерати, което ако ми се наложи да не мога да го продам, което не се е доказало още като здрав автомобил, което може да ме накара да си продам къщата...
Помисли си защо таксиджията си е купил С клас а не Мазерати.
4. Майбаха беше голям провал... на платформата на най-малумната С класа и я направиха 50 см по-дълга и чакат хората да летят към магазините.. но
Коментиран от #80
11:56 05.09.2013
34 Христо Шуманов
До коментар #31 от "Ianaki Petrov":
С една дума ще ти го кажа, ако имаш в банковата сметка милиони си взимай ролсове и мазератита и бентлита, ако нямаш парички в банковата сметка си мечтай за Ауди,бмв,Мерц,Лексус, ако не нови то поне на 4-5 годинки .... ако си тръгнал от нулата е по-реално да изкараш пари за тези 4 марки отколкото за тези от най-висок клас.. разбираш ли ме :)Коментиран от #35
12:07 05.09.2013
35 Максимилиан Мандов
До коментар #34 от "Христо Шуманов":
A BENTLEY KAKVO E ¿ NA BAZATA NA VW PHAETON VUTRE PONE DA MU BQXA SMENILI SEDALKITE I VOLANA CHE NQMAT I EDIN DETAIL PO RAZLICHEN OT TEZI NA PHAETON.KAVO MI XVALISH BENTLEY NE OPRAVDAVASH MAYBACH A OPRAVDAVASH BENTLEY KOITO IZPOLZVAT PO EVTINA PLATFORMA I OT TAZI NA W220 ZA MAYBACH A ISKAT ANALOGICHNA CENA S TAZI NA MAYBACH...AZ LICHNO OT VSICHKI MODELI KOITO IZBROI BIX IZBRAL VW PHAETON KARASH BENTLEY S EMLEMA NA VW DOSTA PO EVTIN I RQDUK.Коментиран от #39
12:15 05.09.2013
36 Dr. Dick
До коментар #30 от "Ianaki Petrov":
Когато Ханс е направил поредната луксозна лимузина от 88' (пурата, например), луксозното поделение на Тойота още не е било открито.Моля ти се, не говори глупости за липса лукс при S-класи, 7-ци и тнт. Лексъс също е много луксозен, но не е на по-високо ниво от горе-споменатите.
12:30 05.09.2013
37 Iaroslav Stanchev
До коментар #32 от "Максимилиан Мандов":
Максимилиане,по-долу колегата ти е написал,че Ауди V8,е първата лимузина с двойно предаване,ама то човек като не ще да чете,пише глупости.И не са субару първите,които са вкарали двойното в кола,американците през 41-ва година правят willys за военни цели,Lend Rover също,ама както и да е.
Коментиран от #40
12:36 05.09.2013
38 Dr. Dick
До коментар #31 от "Ianaki Petrov":
А фактът, че на Лексъс от 90-те години май много има харесваше дизайна на Мерцедес, та направо си го взимаха за шаблон? Ама да не изпадаме в подробности, че отиваме в една необятна и неизчепаема тема.12:49 05.09.2013
39 Христо Шуманов
До коментар #35 от "Максимилиан Мандов":
Аз просто се хващам за неговия коментар, на мен бентлито ми идва твърде чалгарско, а и не съм много голям фен на ФВ, точно поради тази причина, че имат 3 модела коли а произвеждат 70 модела.:)12:58 05.09.2013
40 Максимилиан Мандов
До коментар #37 от "Iaroslav Stanchev":
GOVORIM ZA AVTOMOBIL V SERIINO PROZIVODSTVO NE NESHTO OT PORQDUKA NA 200-300 BROIKI I SUS NADEJNA SISTEMA KAKVATO E NA SUBARU, PO DOBRA SISTEMA ZA DVOINO ZADVIJVANE NA LEK AVTOMOBIL NE E PRAVENA DO SEGA, KAJI MI ZA TEB KAKVO E LIMUZINA, KOLA DULGA 8-10 METRA OT TIPA NA LINCOLN ILI KONSTUKCIQ TIP SEDAN ? ZASHTOTO NEMOGA DA TE RAZBERA NITO TEB NITO TVOQT KOLEGA KAKVO VIZIRATE POD LIMUZINA.Коментиран от #53
16:52 05.09.2013
41 Iaroslav Stanchev
Коментиран от #43
19:26 05.09.2013
42 ВИП АМГ
До коментар #17 от "Ivailo Chankov":
niama subaru koeto da e luxozno i krasivo kakto lux segmentite na nemcite.21:25 05.09.2013
43 Максимилиан Мандов
До коментар #41 от "Iaroslav Stanchev":
NALI GOVORIM ZA SEDANI, KOMBITA KUPETA, ZASHTO NAMESVASH JEEP I LAND ROVER ? AKO GOVORIM ZA VSUDEXODI PROCHETE ZA MERCEDES W31 G4 OT 1934.Коментиран от #48, #49, #50
00:23 06.09.2013
44 Iaroslav Stanchev
00:41 07.09.2013
45 Ianaki Petrov
09:20 07.09.2013
46 Ianaki Petrov
09:22 07.09.2013
47 Ianaki Petrov
09:39 07.09.2013
48 Ianaki Petrov
До коментар #43 от "Максимилиан Мандов":
Хаха това G4 е абсолютна каца, базата на малък камион с 3 оси, каросерия на лимузина и по-големи гуми, отново германско недоразумение и имитация на истински всъдеход, никак не се учудвам че от всичките 57 произведени бройки, всички са се разпаднали и са останали само 3 по музеите, то си е просто менте. За сравнение Jeep bantam от 1940, Land Rover Series 1 от 1948 и Toyota Land Cruiser BJ от 1950 и по-рано все още си се движат из джунглите и пустините, изминали са милиони километри при най-тежките условия и са доказали кой може и кой не може да прави офроуд автомобили. Сега изяснява ли ви се картинката от втората световна война? Ултра мега хипер супер германските мощни и проходими танкове позорно разбити от руски самоделки измислени за 3 седмици, ами руснаците са правили машини за тежки терени, а германците за модно ревю - танк-менте, и между другото и до ден днешен са така, всичко германско сякаш е имитация и копие на оригиналът, уж правят джипове, пък те някви асвалтови джипове?!? Уж ултра луксозни лимузини, пък те фалират... Хансовска работа...10:04 07.09.2013
49 Ianaki Petrov
До коментар #43 от "Максимилиан Мандов":
Иначе се бутат навсякъде и лъжат все че са първи хансовете ама с чужди разработки, и като има кажеш я да ви видим постиженията с вашия продукт и те амииии... Като G класата с 1 победа на Дакар а Мицубиши Паджеро с 10 победи, просто Паджеро превъзхожда в пъти като високопроходимост германската маршрутка, а като не може по тежки терени, поне не лайте че е високопроходим и толкова, отново малоумието хансовско - спортни коли по над 2 тона, офроудър-и по около 3 тона... Ами глеЙте ся, тя тая кал и пясъка са за затъване, и тва свинско тегло бута германската кошница точно на там, но надежда има, може някой ден и хансовете да се научат как се правят коли, но тогава бедните части на източна европа и близкия изток вече няма да са им фенове, ще трябва да си търсят друг потребителски сегмент, но албанците според мен ще обичат мерцедес вовеки, все пак доста голяма част от местното население все още не знае кой произвежда други автомобили и все още казват "мерцедес и всички останали" "щото не сме ги виждали и не знаем кои са" хахаха10:20 07.09.2013
50 Ianaki Petrov
До коментар #43 от "Максимилиан Мандов":
И да знаете, това са си мои виждания, не се опитвам да убедя никого в нищо, да не вземете сега да ме нападате и да ми се обяснявате кое как е, карал съм и гермнски коли /чудя се кой дявол ме накара/ абсолютно нищо не ми харесва в тях, те просто не знаят за какво се борят, компромис във всичко и накрая нищо. Това е от мен, вие можете да си имате други виждания но фактите са такива - G4 1934-1939 върви ли в момента? НЕ, отдавна се разпадна, Jeep от 1941 върви ли в момента ДА, африканците още се возят по 10 отгоре му, та, това е.Коментиран от #51
10:29 07.09.2013
51 Iaroslav Stanchev
До коментар #50 от "Ianaki Petrov":
Добре,че е твое мнение,донякъде съм съгласен с него.Специално за Майбах си прав,не оправда очакванията и на самите МБ.Ама да хвалиш само РР и Бентли,които наистина си се произвеждат в Англия е прекалено.Нали знаеш,че ако не бяха германците от толкова оплюваните БМВ и Фауве,и двете английски лукс коли щяха да са история.Ама простите шваби не знам,от какъв зор наляха по няколко милиарда и ги изкараха от гроба дет се казва.Иначе бяха предали богу дух,като ламбо и бугати.15:34 07.09.2013
52 Zari
Коментиран от #54
21:05 07.09.2013
53 Shmeker
До коментар #40 от "Максимилиан Мандов":
Субаруто няма надеждно 4х4, ползват централен диф със съединители или халдекс. Само в WRX има торсен, докато при Ауди и някои VW с надлъжно разположен мотор централния диф винаги е Торсен.Субару водят в някакви класации за НАДЕЖДНОСТ, ама не и за здравина. Чупят трансмисии като поостареят, демек като станат на възрастта в която ние ги купуваме.
08:12 08.09.2013
54 Shmeker
До коментар #52 от "Zari":
Идва от Англия, ама пак са немски колите - и Ролс и Бентли са си немски, нищо че идват от Антлия.08:13 08.09.2013
55 Ianaki Petrov
09:45 08.09.2013
56 Ianaki Petrov
09:47 08.09.2013
57 Ianaki Petrov
09:47 08.09.2013
58 Ianaki Petrov
Коментиран от #60
10:15 08.09.2013
59 Zari
14:25 08.09.2013
60 триста итридесети
До коментар #58 от "Ianaki Petrov":
да бе, те от бмв са им дали подарък незнамси колко милиона, да си помогнат00:30 10.09.2013
61 Ianaki Petrov
Коментиран от #62
09:49 10.09.2013
62 Iaroslav Stanchev
До коментар #61 от "Ianaki Petrov":
Дабе,да бе,могат да погълнат,как да не могат,ама могат да погълнат... вода,от Ламанша.Както и бяха погълнали де и Ролс ройс и Бентли.Никой не казва,че са немски,но е факт,че и двете английски премиум марки са собственост на германци,без значение кои.11:04 10.09.2013
63 Ianaki Petrov
Коментиран от #65
11:46 10.09.2013
64 Иво Йотов
Коментиран от #66
12:50 10.09.2013
65 Iaroslav Stanchev
До коментар #63 от "Ianaki Petrov":
В голям филм сте се вкарал,г-н Петров.Какви самолетни перки и реактивни двигатели те гонят,какви колонии,какви лондонски борси.Фактът е,че ако не бяха немците и двете велики,английски марки щяха да последват съдбата на ТВР,1.2....5 собственици и накрая една изоставена фабрика и куп гниещи купета в Блекпул.14:59 10.09.2013
66 ВИП АМГ
До коментар #64 от "Иво Йотов":
16:29 10.09.2013
67 Germans Suxxx
16:36 10.09.2013
68 Germans Suxxx
16:41 10.09.2013
69 Germans Suxxx
16:41 10.09.2013
70 Germans Suxxx
16:50 10.09.2013
71 Germans Suxxx
Коментиран от #77
16:54 10.09.2013
72 Iaroslav Stanchev
Ролс Ройс груп можели да купят...ми да се пробват,какво чакат.Те не можеха да издържат двете си най-престижни автомобилни фирми,ти говориш,че ще се борят с немците, . А по-леко,да не се направят нещо от напрягане при преговорите.
Дадох,като пример ТВР,не като равни с РР и Бентли.Сам си писал,че ако не са били едни ще са други,3,5,10-и и накрая следва примера на Бугати,Ламбогини,ТВР и други марки-легенди в автомобилния свят.
18:54 10.09.2013
73 Димитър Георгиев
До коментар #16 от "Симеон Тасев":
http://morskivestnik.com/compass/news/2009/102009/102009_4.html ДАЛИ СА ИЗМИСЛЯНИ И СНИМКИТЕ..РАЗБИРАЧИ.20:37 10.09.2013
74 Germans Suxxx
Както е казал Чърчил, Англия винаги печели една битка - последната, т.е не че Ролс Ролс PLC не можеха да купят дивизиите за автомобили на Ролс и Бентли, но защо, след като има тъпи германци да наливат пари там, в британското производство, капиш? Нещо влиза ли ти в главата? Вместо английска компания да налива пари в английска, германска налива в английска а? Така се прави, що англичаните от Астън отказаха да наливат в майбах а? Помисли си, айде стига съм то отварял очите.
15:08 11.09.2013
75 Germans Suxxx
Британските идеи се поддържат с германски пари /нещо като роби в мина/
Германските идеи... фалират /майбах/ там никой не налива, щото идеите са малоумни.
Коментиран от #76
15:16 11.09.2013
76 ВИП АМГ
До коментар #75 от "Germans Suxxx":
mnogo si zle.niamash i poniatie ot avtomobili a se panesh tuka vse edno si injiner v MERCEDES .kompleksarche08:13 12.09.2013
77 ВИП АМГ
До коментар #71 от "Germans Suxxx":
angliiskite koshove niamat pazar.kupisi rover be08:15 12.09.2013
78 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #22 от "Христо Шуманов":
По какво не могат да я бият ? Наистина предпочитат мерцедес повече но това не значи че е най добрата.Кажи ми разликата между 3те коли от която и да е година като комфорт, екстри...Особено при по новите е въпрос на избор на дизайн и на марка и 3те са уникално качесвени луксозни комфортни лимозини.
А пък за бмвто 2001-2007 на мене ми харесва много дизайна :)
11:18 25.09.2013
79 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #29 от "Ianaki Petrov":
Добре German suxxx да се беше прикривал по добре други неща да беше писал а не с тая Q7 и GL дето не спираш да ги говориш поне си пиши от един профил11:25 25.09.2013
80 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #33 от "Христо Шуманов":
Точно така е това е най накрая един да каже нещо правилно само че S класата няма повече екстри от сродниците си.11:29 25.09.2013