Last news in Fakti

4 Септември, 2013 12:28 21 198 80

A-осмицата стана на 20 години

  • audi-
  • a8-
  • asf-
  • aluminum space frame-
  • франкфурт 1993

Точно преди две десетилетия Audi представя предшественик на флагмана си A8 на изложението във Франкфурт. Прототипът с каросерия от полиран алуминий има пространствена рама от авиационния метал, на която дължи и името си - ASF (Aluminum Space Frame).



Проектът за създаването на A8 стартира през 1982 г., когато Фердинанд Пиех подписва споразумение с Aluminum Company of America. Целта е да се създаде лимузина от висш клас, която да бъде значително по-лека от останалите модели от този сегмент. Дизайнери на D2 Typ 4D са Крис Бърд и Дирк ван Брекел.



Производството на пилотната серия A8 започва през декември 1993-а, а окончателната версия е представена през март следващата година в Женева. Първите автомобили са доставени на собствениците през юни 1994 г.

Audi A8 става първата серийна луксозна лимузина с двойно предаване. Моделът се оборудва с бензинови двигатели с обем от 2.8 до 6.0 литра (174-420 к.с.), както и с турбодизели от 2.5 и 3.3 литра (150-225 к.с.). Първото поколение слиза от конвейерите на 4 август 2002-ра след 105 092 произведени екземпляра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Mercedes-Benz

    10 3 Отговор
    Най-готината осмица лично за мене заедно с последната сега която се продава. S8 от първото поколение е много яко животно.

    Коментиран от #4, #8

  • 2 Николай Петров

    8 3 Отговор
    Първата серийна лимузина с двойно предаване пак е Ауди, но не А8, а предшественика му V8

    Коментиран от #7

  • 3 Iaroslav Stanchev

    3 4 Отговор
    И какво толкова е станало,след като всички знаят,че е напълно нормално едно Ауди,да издържи 20 и отгоре години,без особени драми.Примери колкото щеш,у нас и в Европа още се търкалят 80-ки,100-ци и а8-ци, на толкова лета и то в добро здравословно състояние.Желязно Ауди е все пак,колко му е да издържи 20 години.
    Айде от мен още 50 по 20 години да изкарат.
  • 4 Shmeker

    8 4 Отговор

    До коментар #1 от "Mercedes-Benz":

    Аве то яко яко , ама бая пари трябват да го храниш това S8 :D

    Колкото до Аудитата - наистина имат много здрави модели, но това важи и за BMW и Mercedes. Обаче поддръжката на Ауди е най-скъпа - с тия ремъци направо плашат колко пари се дават за обслужване.

    Коментиран от #6

  • 5 ВИП АМГ

    2 4 Отговор
    edinstvenoto sviastno Audi
  • 6 Iaroslav Stanchev

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Shmeker":

    Викаш,скъпо е за поддръжка Аудито,ами кола си купуваш,не някоя пластмасова играчка.Пък и с-клас и 7-ма серия не лъжат в обслужването,като става дума за а8.
  • 7 Максимилиан Мандов

    1 8 Отговор

    До коментар #2 от "Николай Петров":

    PURVIQT LEK AVTOMOBIL S DVOINO ZADVIJVANE E SUBARU LEONE 4 WD OT 1972.AUDI MOGAT SAMO DA MECHTAQT DA IMAT NESHTO OBSHTO S DVOINOTO ZADVIJVANE NA SUBARU.IMA EDNA POGOVORKA KOLKOTO POVECHE VQRVASH V QUATTRO-TO TOLKOVA PO-GOLQM KRAN SHTE TE VADI.

    Коментиран от #12

  • 8 Валентин Митев

    10 1 Отговор

    До коментар #1 от "Mercedes-Benz":

    1.тука пише първият луксозен автомобил с двойно предаване господин Мандов :) (субару има да си помечтаят за луксозен клас автомобил)
    2.Скъпата поддръжка-еми такава е но щом искаш да караш качествен автомобил ще търпиш скъпата поддръжка ,нали сега който няма пари да поддържа Ауди,Мерц или Бмв кара Опел (никой не искам да обидя ,всеки има различни финансови способности,всеки има различен идеал било то за кола или нещо друго).
    Поздрави :)

    Коментиран от #9

  • 9 Максимилиан Мандов

    3 6 Отговор

    До коментар #8 от "Валентин Митев":

    SUBARU SVX I LEGACY ROYAL NE SA LUKSOZNI MODELI TAKA LI ?

    Коментиран от #10, #11, #25

  • 10 hienata

    4 3 Отговор

    До коментар #9 от "Максимилиан Мандов":

    Ами не са, SVX е някаква двувратка много далече от понятието луксозна кола, а LEGACY ROYAL е още по-грозно комби също толкова далече от понятието луксозна кола.Субару правят практични автомобили изискаващи по-специална подръжка. Мерцедес S-klas, BMW 7, A8, Лексус,Бентли, Ролс това са луксозни автомобили(последните две може да се каже са супер луксозни)

    Коментиран от #26

  • 11 ВИП АМГ

    3 4 Отговор

    До коментар #9 от "Максимилиан Мандов":

    kade butash subaru pri istinskite avtomobili be pich?a pak modela SVX e vsichko drugo no ne i luxozen.prosto edno grozno coupe na iaponcite

    Коментиран от #17, #20

  • 12 Симеон Тасев

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Максимилиан Мандов":

    добре бе а ти някога карал ли си Q7 ца а ??????????????????

    Коментиран от #13

  • 13 Димитър Георгиев

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "Симеон Тасев":

    Абе не съм карал Q7-ца,ама миналата година гледах как вадят G класа от подлеза на Почивка във Варна.Повечето "пичове"дето карат големи коли си мислят ,че са голяма работа и дават газ през големите локви....и си остават там-да чакат да ги изкарат.

    Коментиран от #14, #15, #16

  • 14 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #13 от "Димитър Георгиев":

    samo s gledaneto shte si ostanesh na G klasata
  • 15 Симеон Тасев

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "Димитър Георгиев":

    АБЕ Г КЛАСА ДАСА ВАДЕЛИ НАДАЛИ МАЛКО МЕ СЪМНЯВА ДАЖЕ ДОСТА АМА МОЖЕ НЯКОЯ,ВИТАРКА САМУРАЙКА ИЛИ ПАДЖЕРО ИЛИ ПАТРОЛКА ИЛИ ТАМ РАЗНИ КОФИ

    Коментиран от #18

  • 16 Симеон Тасев

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Димитър Георгиев":

    ЗНАЧИ И НА СНИМКА НЕСИ ВИЖДАЛ Г КЛАСА ЩОМ СИ ИЗМИСЛЯШ ТАКА БРУТАЛНО

    Коментиран от #73

  • 17 Ivailo Chankov

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "ВИП АМГ":

    Subaru SVX е футуристично луксозно купе или по-точно GT (Grand Tourer) автомобил и не подценявай Субару, защото не съм виждал нито един немски автомобил да е по-бърз от Субару на рали отсечка .

    Коментиран от #42

  • 18 Ivailo Chankov

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Симеон Тасев":

    G-classe не е лош джип, но е много глупаво от твоя страна да казваш, че Паджеро и Патрол са кофи .
  • 19 Максимилиан Мандов

    2 2 Отговор
    ZA SUBARU I G-CLASS NE MI SE GOVORI TOVA SA EDNI MNOGO SPECIALNI AVTOMOBILI KOITO NE SA ZA SLUCHAINI XORA I S OGRANICHENO MISLENE.ZA OBIKNOVENIQT CHEOVEK TOVA SA EDNI GROZNO IZGLEJDASHTI AVTOMOBILI KOITO SA TRUDNI ZA VUZPRIEMANE.DA TAKA E, TOVA NE SA AVTOMOBILI KOITO IMAT NAI DOBRATA VIZIA, NO TOVA SA AVTOMOBILI KOITO SA IZKLIUCHITELNO KACHESTVENI(PODCHERTAVAM KACHESTVENI) KOITO SA DOKAZANI VUV VREMETO I SAMO CHOVEK KOITO IMA OPIT I ZNAE KAKVO TURSI BI GI IZBRAL.NEZNAM ZASHTO SE STIGNA DO SUBARU I G-CLASS-ATA NO KATO CQLO DVETE MARKI SA DOSTA RAZLICHNI, NO TOCHNO TOZI MODEL NA MERCEDES E DOSTA BLIZUK S IDIALOGIQTA NA SUBARU PONEJE E PRAKTICHEN ZDRAV S XARAKTER I NAI DOBUR V KLASUT SI, KAKTO I SUBARU V SVOQT KLAS.
  • 20 Максимилиан Мандов

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "ВИП АМГ":

    DOBRE CHE GO PREVERI V GOOGLE...
  • 21 The Bear

    3 3 Отговор
    Какво Субару, какъв Г-клас!? Вярно страхотни са, но говорим за луксозни коли в големи серии - Ес класа на МБ, 7-ма серия на БМВ, Ауди А8 и т.н. Коментирайте за сравнение между тези трите например, без да намесвате други марки и модели. За мен лично А8 от зората на производството си бе по-добро от другите 2 от същото време. С течение на годините, тези трите съревновавайки се се доближават все повече, като се стремят да запазят различни особености определящи характера им за идентификация и диференциране на клиентелата.

    Коментиран от #22

  • 22 Христо Шуманов

    3 2 Отговор

    До коментар #21 от "The Bear":

    Това което го казваш няма как да стане... точно в този клас автомобили Ес класата винаги е била на първо място и това е факт. Дизайна е субективен т.е едни харесват бъбреците на бмв, решетката на Ауди, други харесват Мерцедес style. Но е факт, че Мерцедес s klass от 2005та струва колкото Ауди или Бмв от 2007-2008...Когато излезна старата С класа по това време Ауди и бмв бяха доста назад, като ауди беше пред бмв, защото по това време се правеше най-грозната 7ца както екстериорно така и интериорно (2001-2007). С клас беше на поточната линия повече от 8 години само с един фейслифт, но интересното е, че през това време излезнаха новите модели на бмв, ауди... и С класата дори непроменена пак остана лидер точно в този клас... (Ауди и бмв изпревариха МБ по-продажби, но не и в този клас, тук С класата беше замислена да е недостижима). В момента сме 2013г. и се състоя премиерата на новата С.. "ТЕ" не можеха да бият старата, какво да кажем за новата, която е извънземна и е проектирана да издържи на времето и да не е демоде след няколко години както стана с бмв-то.Някой неща които написах са субективни, но повечето са факти.

    Коментиран от #78

  • 23 Симеон Симеонов

    3 1 Отговор
    Абе хора, МОЛЯ пишете на кирилица ,не ме затрудняваите ,че като се включи и Перо от Преник с неговата луксозница ще стане страашно.

    Коментиран от #24

  • 24 Dr. Dick

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Симеон Симеонов":

    В този сайт преобладават неграмотни пубери в осми клас, които са свикнали да чатят в скайп и фейсбук и не могат да си напишат името, без да направят 3 правописни грешки, а ти искаш на кирилица да пишат.
  • 25 Iaroslav Stanchev

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Максимилиан Мандов":

    Абе пич,ти това което го пишеш,четеш ли го преди да го публикуваш,май не,а?
    Как може да сравняваш свх и легаси с а8.Едното е двуврато купе от класа на а5 купе,а другото е коНби от ранга на а4 или айде а6.Ама да ги теглиш на един кантар с А8,двете японски коли,колкото и да са добри,нали се сещаш,че олекват моментално.Все едно моята б4-ка да я сравнявам с с-клас,меко казано ще е смешно и ненормално.

    Коментиран от #32

  • 26 Станимир Христов

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "hienata":

    ...извинявай но НЕразбрах от каква по-специална поддръжка се нуждаят Субару, ти от опит ли говориш,Субару имал ли си?
  • 27 Ianaki Petrov

    3 3 Отговор
    Колегата Шуманов нещо се се заблудил ми се струва с това изказване - "Но е факт, че Мерцедес s klass от 2005та струва колкото Ауди или Бмв от 2007-2008" Ако беше написал от 2006 е друго нещо, ама ти говориш за най-малоумния модел W 220 дето е с екстериорните елементи и дръжките от Е класата, т.е Ауди и БМВ от 2007 или 2008 струва често пъти двойно повече от S класа от 2005. Както и да е, в този клас автомобили, S класата никога не е била на първо място и никога няма да бъде, както няма да бъдат нито бмв, нито ауди, не и докато им ползват уж луксозните лимузини за шътъли и таксита по летищата. Един пример, преди няколко месеца като бях в Хонг Конг, таксито дето ни чакаше на летището беше S класа от 2012... Можеш да видиш обаче пред вип изхода какви коли вземат богатите - Ролс-Ройс, Мазерати, Астън Мартин, Бентли... Тези дето могат да си ги позволят и отиват в истински луксозните хотели, та това което германците правят е да предложат нещо сносно на сносна цена- масов компромисен вариант в този клас, нали за това и майбах фалираха, щото германци и истински лукс са несъвместими неща, един Lexus LS600h L беше 3 пъти по-луксозен от майбах и два пъти по-евтин - с всички възможни екстри беше малко под 400 000 лв, а майбах почти 800 000 за разширена S класа е няма как, германците винаги ще го играят втора даже 3-та цигулка в автомобилостроенето, няма пари за Бентли и Ролс Ройс, е има използвани за такси S класа, 7ма серия и А8 - добър компромис, естествено ако не

    Коментиран от #28, #33

  • 28 Dr. Dick

    0 2 Отговор

    До коментар #27 от "Ianaki Petrov":

  • 29 Ianaki Petrov

    2 2 Отговор
    Аз бих им препоръчал на хансовете самостоятелно да се обявят в друг сегмент, по-нисък от този в който се пишат сега, щото хората ги сравняват и се получава epic fail. Естествено в албания и турция както и в северна корея знаят че от мерцедес по-нагоре няма на къде, но предполагам ние въпреки характера на бивша соц република ще се разграничим от изостаналите комунисти и мюсулмани? Или не искате, или вие няма да погледнете към вип изхода щото ще бъдете прекалено заето да гледате мерцедеса? Не така, трябва да се знае че има в пъти по-луксозни, в пъти по-керасиви и престижни и в пъти по-здрави автомобили от тези 3-те компромиса А8, 7ма серия и S класа в този сегмент, но разбирасе за който има пари да си ги плати. Ауди не било пластмасово? Ами аз навъртях 3000 км на едно Q7 4.2 oт 2010 и вътре беше пълно с евтини скърцащи пластмаси, пълен кошмар, тая кола и за подарък не я ща. Подобно зле е положението с ширпотребата на мерцедес - ML и GL с еднакъв интериор на напълно различни коли, такава междугалактическа тъпотия даже и КИА не правят, но таблото на GL е обшито в кожа, до там се свеждат разликите падам от смях просто. И не се подлъгвайте от падащите цени, GL с 3 литровия дизел е много тромав и муден, при изпреварване е като форд транзит и трябва да преценяте от рано кога да тръгнете щото му е много трудно. И накрая за А8 - 20 години фолксваген в луксозния сегмент оп извинявайте ауди, то същата компания де и същата техника ама с друго име, все пак фолксваген с

    Коментиран от #79

  • 30 Ianaki Petrov

    2 2 Отговор
    все пак фолксваген създават ауди през 1966 от преименуваното ауто юниън, та ауди е просто PR на фолксваген но за който иска да го види, та 20 години фолксваген в луксозния сегмент, БРАВО ХАНСОВЕ евала, няма да се излагате като Ролс Ройс дето от 107 години возят елита на света. Хаха

    Коментиран от #36

  • 31 Ianaki Petrov

    3 2 Отговор
    Иначе се продават най-много щото са най-евтини в този сегмент, ама то и Рено и Дачия продават 5 пъти повече коли от ауди, бмв и мерцедес взети заедно под различни брандове из целия свят но това нищо не означава.

    Коментиран от #34, #38

  • 32 Максимилиан Мандов

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Iaroslav Stanchev":

    TI QVNO NE CHETESH KAKVO PISHA, PO-DOLU NQKOI SE IZKAZA CHE AUDI BILI PURVIQT AVTOMOBIL 4X4 I AZ OTBELQZAX CHE SUBARU PRAVQT AVTOMOBILI S DVOINO ZADVIJVANE OT 1972 GODINA.OT TAM NQKOI SE OBADI CHE SUBARU NE BILI LUKSOZNA KOLA I AZ DADOX ZA PRIMER TEZI DVA MODELA, DA SUGLASEN SUM CHE LEGACY I SVX NE SA KATO TOGAVASHNATA W140-KA NA MERCEDES NO SA BILI EDNI DOSTA UDOBNI I KOMFORTNI AFTOMOBILI SUCHETANI S GOLQMA ZDRAVINA, KACHESTVO I PROXODIMOST, OT KLAS DOSTA PO-VISOK OT OPEL, GOLF I T.N. GRESHNO TALKUVATE NAPISANOTO OT MEN.

    Коментиран от #37

  • 33 Христо Шуманов

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "Ianaki Petrov":

    1. С класата за която говорим стартира от 2005та година В221, и да струва доста повече от аналозите си не ме карай да ти пращам линкове ...
    2. Също е факт, че и Ролс и Бентли са на германците и ги правят германците иначе тези прекрасни марки нямаше да съществуват... но тук не става дума за бутиковите изпълнения... ти да не си мислиш, че случайно ролса струва 1милион щото има извънземни екстри? Нямат никаки екстри в повече от 7ма серия топ изпълнение .. все пак са на бмв ... ролс се продава защото струва 1 милион и не всеки може да си го купи... и заради името, но това което получаваш като екстри не е кой знае какво...
    3. И аз да имам милиони и аз ще карам Ролс, Бентли, Астън, Мазерати.. Ще дам пример за Мазерати (много ги харесвам), но да кажеме имам 100хиляди, нито съм много богат, нито много беден и искам тези 100 хиляди да си ги дам за луксозна кола, защото бизнеса ми върви добре и изкарвам по 3-4хиляди на месец...(ПРИМЕРНО)... Какво бих си избрал - перфектната С класа която вози добре, продава се лесно, има много повече екстри от сродните си, която е доказана на пазара... или ще си дам паричките за Мазерати, което ако ми се наложи да не мога да го продам, което не се е доказало още като здрав автомобил, което може да ме накара да си продам къщата...
    Помисли си защо таксиджията си е купил С клас а не Мазерати.
    4. Майбаха беше голям провал... на платформата на най-малумната С класа и я направиха 50 см по-дълга и чакат хората да летят към магазините.. но

    Коментиран от #80

  • 34 Христо Шуманов

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "Ianaki Petrov":

    С една дума ще ти го кажа, ако имаш в банковата сметка милиони си взимай ролсове и мазератита и бентлита, ако нямаш парички в банковата сметка си мечтай за Ауди,бмв,Мерц,Лексус, ако не нови то поне на 4-5 годинки .... ако си тръгнал от нулата е по-реално да изкараш пари за тези 4 марки отколкото за тези от най-висок клас.. разбираш ли ме :)

    Коментиран от #35

  • 35 Максимилиан Мандов

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "Христо Шуманов":

    A BENTLEY KAKVO E ¿ NA BAZATA NA VW PHAETON VUTRE PONE DA MU BQXA SMENILI SEDALKITE I VOLANA CHE NQMAT I EDIN DETAIL PO RAZLICHEN OT TEZI NA PHAETON.KAVO MI XVALISH BENTLEY NE OPRAVDAVASH MAYBACH A OPRAVDAVASH BENTLEY KOITO IZPOLZVAT PO EVTINA PLATFORMA I OT TAZI NA W220 ZA MAYBACH A ISKAT ANALOGICHNA CENA S TAZI NA MAYBACH...AZ LICHNO OT VSICHKI MODELI KOITO IZBROI BIX IZBRAL VW PHAETON KARASH BENTLEY S EMLEMA NA VW DOSTA PO EVTIN I RQDUK.

    Коментиран от #39

  • 36 Dr. Dick

    2 3 Отговор

    До коментар #30 от "Ianaki Petrov":

    Когато Ханс е направил поредната луксозна лимузина от 88' (пурата, например), луксозното поделение на Тойота още не е било открито.
    Моля ти се, не говори глупости за липса лукс при S-класи, 7-ци и тнт. Лексъс също е много луксозен, но не е на по-високо ниво от горе-споменатите.
  • 37 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "Максимилиан Мандов":

    Максимилиане,по-долу колегата ти е написал,че Ауди V8,е първата лимузина с двойно предаване,ама то човек като не ще да чете,пише глупости.
    И не са субару първите,които са вкарали двойното в кола,американците през 41-ва година правят willys за военни цели,Lend Rover също,ама както и да е.

    Коментиран от #40

  • 38 Dr. Dick

    2 3 Отговор

    До коментар #31 от "Ianaki Petrov":

    А фактът, че на Лексъс от 90-те години май много има харесваше дизайна на Мерцедес, та направо си го взимаха за шаблон? Ама да не изпадаме в подробности, че отиваме в една необятна и неизчепаема тема.
  • 39 Христо Шуманов

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Максимилиан Мандов":

    Аз просто се хващам за неговия коментар, на мен бентлито ми идва твърде чалгарско, а и не съм много голям фен на ФВ, точно поради тази причина, че имат 3 модела коли а произвеждат 70 модела.:)
  • 40 Максимилиан Мандов

    1 2 Отговор

    До коментар #37 от "Iaroslav Stanchev":

    GOVORIM ZA AVTOMOBIL V SERIINO PROZIVODSTVO NE NESHTO OT PORQDUKA NA 200-300 BROIKI I SUS NADEJNA SISTEMA KAKVATO E NA SUBARU, PO DOBRA SISTEMA ZA DVOINO ZADVIJVANE NA LEK AVTOMOBIL NE E PRAVENA DO SEGA, KAJI MI ZA TEB KAKVO E LIMUZINA, KOLA DULGA 8-10 METRA OT TIPA NA LINCOLN ILI KONSTUKCIQ TIP SEDAN ? ZASHTOTO NEMOGA DA TE RAZBERA NITO TEB NITO TVOQT KOLEGA KAKVO VIZIRATE POD LIMUZINA.

    Коментиран от #53

  • 41 Iaroslav Stanchev

    0 1 Отговор
    653 568 броя от джип уилис са произведени само до края на втората световна война,колега,а след нея също се произвежда вече и за цивилни цели.От 1948 до сега не знам Ленд Ровер,колко е произвел,ама сигурно са поне 500000 брйки.И това ако не е серийно,не знам кое е.

    Коментиран от #43

  • 42 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Ivailo Chankov":

    niama subaru koeto da e luxozno i krasivo kakto lux segmentite na nemcite.
  • 43 Максимилиан Мандов

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Iaroslav Stanchev":

    NALI GOVORIM ZA SEDANI, KOMBITA KUPETA, ZASHTO NAMESVASH JEEP I LAND ROVER ? AKO GOVORIM ZA VSUDEXODI PROCHETE ZA MERCEDES W31 G4 OT 1934.

    Коментиран от #48, #49, #50

  • 44 Iaroslav Stanchev

    0 1 Отговор
    Г-н Мандов,в статията се пише за луксозни лимузини.Престанаете да преиначавате фактите.Запознати сме с историята на задвижването 4х4,не сте само вие.Бъдете малко по-вглъбен в писанията,които коментирате,благодаря Ви.
  • 45 Ianaki Petrov

    2 0 Отговор
    Абе да, ама никой не е карал 221 през 2005 щото доставките официално започват 2006 и влиза в тая моделна година и като гледам има S класа от 2006 за 28 000 лв, но не намирам нито А8 нито 7ма серия от 2008 за тия пари. А за луксозните автомобили не знам дали сте сядали поне на авто изложения в тези коли? Щото и за мен и вас е ясно че нямаме пари да ги подкараме, но ако си сядал в истинска суперлуксозна лимузина Ролс Ройс или Бентли, после S класата, А8 и седма серия поне на мен ми докарват на шкода или дачия, дори в най скъпите си варианти. Всички материали вътре са със сертификати от къде идват и каква е цената им, за справка в женева имаше един фантом на който килима му струваше 80 000 евро, за тия пари можем да си купим германска лимузина а? Същото е и с бентли, това че е под шапката на каруцарите от фолксваген нищо не означава, колата се произвежда в Англия и дори да заимства нещо от малоумните разработки на хансовете, крайния продукт е наистина благороден, нищо общо със скърцащия барутник фаетон, дето ако го караш, най много някой голфаджия да те нарече "колега". Та не принизявайте луксозните лимузини чиито интериор често струва колкото 2-3 S класи, А8 или 7ма серия. Ето ви един факт, Бентли и Ролс Ройс са по-скъпи от майбах нали? И не само че не фалират, ами и генерират все по-големи печалби, защо? Каква е разликата между бентли и ролс и майбах? Ами първите две, въпреки че собствениците им са германски овчари, се разработват и произвеждат в Англия, а
  • 46 Ianaki Petrov

    1 0 Отговор
    се разработват и произвеждат в Англия, а третото се разработва и произвежда в германия, а на всички е ясно че германците никога не могат да правят лукс като Англичаните, и нормално никой не ги купуваше и фалираха, може да правиш компромиси при по-нискобюджетните лимузини като Sкласата, А8 или 7ма серия, ама като си тръгнал да влизаш в ценовия диапазон на Ролс Ройс, място за компромиси няма, а те глупавите хансове толкова си могат.
  • 47 Ianaki Petrov

    1 1 Отговор
    И знам че сте заклети фенове на германските коли, но моля ви направете си труда да седнете ако ще и в автосалона на Лексус във техния LS 600h L от 2013та, тогава и проблеми с очите да имате, ще разберете защо S класата, А8 и 7ма серия започват на цени от около 160 000 лв, а Лексус започва от 240 000 лв просто е класи над германците, JD Power вече над 12 години награждава Лексус с първото място за лукс, комфорт и престиж, в тези класации германците се представят много зле именно заради техните компромиси, и не може и не трябва да се правят спортни коли по над 2 тона, малоумно е, а Японците с 6 цилиндрово двигателче направиха всички германски V8 V10 и V12 за смях, не знам как още някой им вярва за нещо на хансовете...
  • 48 Ianaki Petrov

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Максимилиан Мандов":

    Хаха това G4 е абсолютна каца, базата на малък камион с 3 оси, каросерия на лимузина и по-големи гуми, отново германско недоразумение и имитация на истински всъдеход, никак не се учудвам че от всичките 57 произведени бройки, всички са се разпаднали и са останали само 3 по музеите, то си е просто менте. За сравнение Jeep bantam от 1940, Land Rover Series 1 от 1948 и Toyota Land Cruiser BJ от 1950 и по-рано все още си се движат из джунглите и пустините, изминали са милиони километри при най-тежките условия и са доказали кой може и кой не може да прави офроуд автомобили. Сега изяснява ли ви се картинката от втората световна война? Ултра мега хипер супер германските мощни и проходими танкове позорно разбити от руски самоделки измислени за 3 седмици, ами руснаците са правили машини за тежки терени, а германците за модно ревю - танк-менте, и между другото и до ден днешен са така, всичко германско сякаш е имитация и копие на оригиналът, уж правят джипове, пък те някви асвалтови джипове?!? Уж ултра луксозни лимузини, пък те фалират... Хансовска работа...
  • 49 Ianaki Petrov

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Максимилиан Мандов":

    Иначе се бутат навсякъде и лъжат все че са първи хансовете ама с чужди разработки, и като има кажеш я да ви видим постиженията с вашия продукт и те амииии... Като G класата с 1 победа на Дакар а Мицубиши Паджеро с 10 победи, просто Паджеро превъзхожда в пъти като високопроходимост германската маршрутка, а като не може по тежки терени, поне не лайте че е високопроходим и толкова, отново малоумието хансовско - спортни коли по над 2 тона, офроудър-и по около 3 тона... Ами глеЙте ся, тя тая кал и пясъка са за затъване, и тва свинско тегло бута германската кошница точно на там, но надежда има, може някой ден и хансовете да се научат как се правят коли, но тогава бедните части на източна европа и близкия изток вече няма да са им фенове, ще трябва да си търсят друг потребителски сегмент, но албанците според мен ще обичат мерцедес вовеки, все пак доста голяма част от местното население все още не знае кой произвежда други автомобили и все още казват "мерцедес и всички останали" "щото не сме ги виждали и не знаем кои са" хахаха
  • 50 Ianaki Petrov

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Максимилиан Мандов":

    И да знаете, това са си мои виждания, не се опитвам да убедя никого в нищо, да не вземете сега да ме нападате и да ми се обяснявате кое как е, карал съм и гермнски коли /чудя се кой дявол ме накара/ абсолютно нищо не ми харесва в тях, те просто не знаят за какво се борят, компромис във всичко и накрая нищо. Това е от мен, вие можете да си имате други виждания но фактите са такива - G4 1934-1939 върви ли в момента? НЕ, отдавна се разпадна, Jeep от 1941 върви ли в момента ДА, африканците още се возят по 10 отгоре му, та, това е.

    Коментиран от #51

  • 51 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Ianaki Petrov":

    Добре,че е твое мнение,донякъде съм съгласен с него.Специално за Майбах си прав,не оправда очакванията и на самите МБ.Ама да хвалиш само РР и Бентли,които наистина си се произвеждат в Англия е прекалено.Нали знаеш,че ако не бяха германците от толкова оплюваните БМВ и Фауве,и двете английски лукс коли щяха да са история.Ама простите шваби не знам,от какъв зор наляха по няколко милиарда и ги изкараха от гроба дет се казва.Иначе бяха предали богу дух,като ламбо и бугати.
  • 52 Zari

    0 0 Отговор
    Немските коли са ширпотреба,истинския лукс идва от Англия.Тва е факт!

    Коментиран от #54

  • 53 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Максимилиан Мандов":

    Субаруто няма надеждно 4х4, ползват централен диф със съединители или халдекс. Само в WRX има торсен, докато при Ауди и някои VW с надлъжно разположен мотор централния диф винаги е Торсен.

    Субару водят в някакви класации за НАДЕЖДНОСТ, ама не и за здравина. Чупят трансмисии като поостареят, демек като станат на възрастта в която ние ги купуваме.
  • 54 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Zari":

    Идва от Англия, ама пак са немски колите - и Ролс и Бентли са си немски, нищо че идват от Антлия.
  • 55 Ianaki Petrov

    0 0 Отговор
    Ами и да и не, никой никога няма да остави Ролс и Бентли да фалират и да изчезнат, ако не бяха народните коли и бмв, други щяха да ги купят, по-богати компании които биха ги купили за едната реклама под път и над път, но германците колкото са зле в производството на автомобили, точно обратното са в търговията, там са доста добри. И понеже германците са много слаби на идеи в ултра луксозния сегмент /справка майбах, където също бяха наляти милиарди/ те разбират че единствиният им шанс е да ползват чуждо, не германско име и претърсват пазара. Иначе и материалите и сглобяването и на Бентли и на Ролс са си само английско изпълнение, нещо което германците няма как да направят, за германците абсолютния таван е S класата, 7ма серия и А8 които никога няма да бъдат част от ултра луксозния сегмент и на места ще ги ползват за таксита вовеки, нещо което на Бентли и Ролс никога няма да се случи. Да продаваш една и съща кола /например S класата/ в ценови диапазон 150 000-400 000 лв си е ширпотреба, щото тя си е все същата кола като я погледнеш отвън, не може да хванеш всички клиенти с един модел, има хора дето не искат да си виждат колата през 1 минута по улиците, е те масовите няма да са AMG V12 а 3 литров дизел но пак същото купе. Ролс Ройс и Бентли а и Мазерати никога няма да се циганеят така, а и вие си приказвайте каквото искате, аз знам че ако ви дадат ей така безвъзмездно 400 000 лв бюджет за автомобил и трябва да ги похарчите само за колата, никой няма да си куп
  • 56 Ianaki Petrov

    0 0 Отговор
    за автомобил и трябва да ги похарчите само за колата, никой няма да си купи мерцедес и бмв, всички ще се върнете с Бентли и Мазерати/даже аз бих заложил на Мазерати, щото фактът че под капака бие сърце на Ферари ще ме побърква всеки път като седна вътре.
  • 57 Ianaki Petrov

    0 0 Отговор
    за автомобил и трябва да ги похарчите само за колата, никой няма да си купи мерцедес и бмв, всички ще се върнете с Бентли и Мазерати/даже аз бих заложил на Мазерати, щото фактът че под капака бие сърце на Ферари ще ме побърква всеки път като седна вътре.
  • 58 Ianaki Petrov

    0 2 Отговор
    Немски са колкото аз съм виетнамец, това че са собственост на германци просто означава че англичаните вземат пари и някои идеи или детайли по споразумение, и естествено си ги преработват напълно в Англия за да не миришат на германско че ще стане като с майбах. Все едно да кажем че Jaguar и Land Rover са индийски, щото са собственост на индийска компания, не те просто наливат пари. Нека Бентли и това недоразумение народна кола фаетон да са на една и съща платформа, шасито на Бентли се прави в англия, а не като на фолксваген из мексико, китай и не знам си къде още и го сглобявали ръчно в германия ама с китайски части/ това ни го спестяват естествено/ от къде мислиш идва разликата в цената? Или си мислиш че хората с пари са прости и можеш да им пробуташ същия боклук на тройна цена с друга емблема, ами не, просто този жалък бидон фаетон ще си остане много далечен и беден роднина на Бентли Континентал, той може да е взел нещо от фаетон и да го подобри, но фаетон няма право да взема нищо от Бентли щото само ще го развали. Справка - 5 литровия V10 от Ламборгини монтиран в ауди R8, направо му сраха на живота с извинение, Nissan GTR му скъса задника с неговите 6 цилиндърчета и двойно по-ниска цена. Така че моля ви хансове, не пипайте разработки които не разбирате, защото ги съсипвате пред света, да вие сте дали парите за възраждането им но пак не ги пипайте, щото роман абрамович не е нападател на челси а гледа от ложата, моля и вие да гледате от там, всички ви знае

    Коментиран от #60

  • 59 Zari

    1 1 Отговор
    Ролс Ройс немски ,ама кога цъфнат налъмите. Ти ще кажеш и ,че Волво е китайско,щото едни китайци го купиха? Шведите си го правят,нищо ,че дръпнатите са извадили некви пари и са наляли там.
  • 60 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #58 от "Ianaki Petrov":

    да бе, те от бмв са им дали подарък незнамси колко милиона, да си помогнат
  • 61 Ianaki Petrov

    0 2 Отговор
    Хаха подарък? Ти знаеш ли какво означава да ти свързват името с Ролс Ройс, тия милиони БМВ ги дават за реклама, но спокойно, баварските селяндури няма да ги задържат за дълго, ако случайно знаеш колко могъща компания е Ролс Ройс, и произвеждат самолетни двигатели, ако искат могат без особени проблеми да погълнат всички германски каруци и да ги управляват но за тях няма смисъл, занемариха си подразделението с колите и бмв цуфнаха като донор, какво по-хубаво от това, а Ролс Ройс продължават да произвеждат самолетни двигатели...

    Коментиран от #62

  • 62 Iaroslav Stanchev

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Ianaki Petrov":

    Дабе,да бе,могат да погълнат,как да не могат,ама могат да погълнат... вода,от Ламанша.Както и бяха погълнали де и Ролс ройс и Бентли.Никой не казва,че са немски,но е факт,че и двете английски премиум марки са собственост на германци,без значение кои.
  • 63 Ianaki Petrov

    0 2 Отговор
    И е факт че се произвеждат в англия с уникални английски части. Ма те овчарите смятат че ФИАТ произвежда Ферари така че кво да говорим. Никой не казва че са немски щото те не са бе, английски са, не са майбах, ако бяха германски вече да са фалирали. Колкото Ролс-Ройс, поне погледни за каква компания става въпрос и не се излагай тук, ама не джуджето притежавано от бмв, виж Rolls-Royce Group PLC, 24 та по големина компания на лондонската борса, така че вода от ламанша могат да сърбат хансовете, на тях им отива, докато франция, холандия и англия имат отвъдморски територии по цялото земно кълбо, хансовете отново са до кривата круша, явно и с корабите както и с колите са зле...

    Коментиран от #65

  • 64 Иво Йотов

    2 2 Отговор
    Ако не е Симеончо тук да развива теоремите си, то друг инженер се е появил

    Коментиран от #66

  • 65 Iaroslav Stanchev

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "Ianaki Petrov":

    В голям филм сте се вкарал,г-н Петров.Какви самолетни перки и реактивни двигатели те гонят,какви колонии,какви лондонски борси.Фактът е,че ако не бяха немците и двете велики,английски марки щяха да последват съдбата на ТВР,1.2....5 собственици и накрая една изоставена фабрика и куп гниещи купета в Блекпул.
  • 66 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "Иво Йотов":

  • 67 Germans Suxxx

    0 2 Отговор
    Хаха тук ако си капацитет, сравняваш TVR с Ролс Ройс, ми що да не, тя историята им еднаква, еднакви хора са возили, ако искаш да те светна за да не се излагаш повече, Китайците и Индийците и към момента имат план да изкупят двете марки от германците, щото и Индиййците и Китайците имат доста повече пари от германците. Точно Бентли и Ролс никой никога нямаше да ги остави, ако не бяха едните щяха да са другите, ако човек не е прост и сам може да види тия неща, ако не е дегенерат де... Майбах излизат на пазара с големи реклами и още по-големи претенции, средна цена около 500 000 долара, в тая ниша се опитват да конкурират наскоро закупения от баварските селяндури бранд Ролс Ролс със редна цена около 600 000 долара за брой, резултатът? Продажби на Ролс Ройс - 3000 броя, продажби на Майбах 157 броя, Ъ ко? Значи за марката дето щяла да е куп гниещи ламарини търсенето е било ултра сериозно, докато смешната оголемена S класа май никой за нищо не я е търсел а? Факт? Факт е че доста компании наддаваха за Ролс Ройс тогава, но ти явно ги бъркаш с някой друг производител, и да ги сравняваш с TVR е леко малоумно, извинявай...
  • 68 Germans Suxxx

    0 2 Отговор
    Ако не знаеш че Rolls-Royce Group PLC за водещ производител на двигатели за самолети и е водеща компания в отбраната на великобритания, значи си поредния "информиран" тая компания винаги е била на огромна печалба, и няма АБСОЛЮТНО нищо общо с мюнхенските селяндури с тиранти, освен че ако поискат, могат да ги купят, ма за какво са им германски каруци, а и ако бмв имаха нещо общо с Rolls-Royce Group PLC едва ли щях да се кача на самолет някога...
  • 69 Germans Suxxx

    0 2 Отговор
  • 70 Germans Suxxx

    0 2 Отговор
    Нека да добавим и поредния "факт" Ленд Роувър, Ягуар, Волво и т.н досега щяха да са куп ламарини ако не бяха китайците и индийците нали? По-скоро не, ама все пак нека и другите да се произнесат...
  • 71 Germans Suxxx

    0 2 Отговор
    Да намериш купувач за марки като Бентли и Ролс Ройс никога не е проблем, проблем е ако търсиш купувач за менте като майебах, там ще удариш на камък, мерцедес се опитаха да занимават Астън Мартин ама те моментално ги отрязаха, щото Астън с глупости не се занимават, за кво са им тия германски тоалетни. Да бяха потърсили някой от ДПС там обичат мерцедес можеше да направят нещо с помощ от Доган или пък ерДоган, защо не, за благото на всички албанци

    Коментиран от #77

  • 72 Iaroslav Stanchev

    1 1 Отговор
    Опааа,още един силно очарован от филма за великата,някога,Британска империя и още по-великата и икономика.
    Ролс Ройс груп можели да купят...ми да се пробват,какво чакат.Те не можеха да издържат двете си най-престижни автомобилни фирми,ти говориш,че ще се борят с немците, . А по-леко,да не се направят нещо от напрягане при преговорите.
    Дадох,като пример ТВР,не като равни с РР и Бентли.Сам си писал,че ако не са били едни ще са други,3,5,10-и и накрая следва примера на Бугати,Ламбогини,ТВР и други марки-легенди в автомобилния свят.
  • 73 Димитър Георгиев

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Симеон Тасев":

    http://morskivestnik.com/compass/news/2009/102009/102009_4.html ДАЛИ СА ИЗМИСЛЯНИ И СНИМКИТЕ..РАЗБИРАЧИ.
  • 74 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Алоооо ти въобще разбираш ли какво говориш бе? Те Ролс и бентли въобще не са били тяхна собственост че да ги издържат, няма какво да се пробват, те не им трябват, някви тъпи германски каруци да купуват при положение че се занимават с отбрана и самолетни двигатели, ама кво разбираш ти, ти искаш Ролс Ройс PLC да издържат марки дето не са техни?

    Както е казал Чърчил, Англия винаги печели една битка - последната, т.е не че Ролс Ролс PLC не можеха да купят дивизиите за автомобили на Ролс и Бентли, но защо, след като има тъпи германци да наливат пари там, в британското производство, капиш? Нещо влиза ли ти в главата? Вместо английска компания да налива пари в английска, германска налива в английска а? Така се прави, що англичаните от Астън отказаха да наливат в майбах а? Помисли си, айде стига съм то отварял очите.
  • 75 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Ако случайно не си го разбрал да ти го обясня най-популярно - германските овчари понеже са прости, поддържат английските марки докато стигнат необходимото финансово ниво и ще си ги върнат, а кой поддържа германските марки? Никой, да не мислиш че Ролс и Бентли вечно ще са собственост на германците, абсолютно не, но защо някой от някъде не наля в майбах? Щото германците нямат идеи, те бачкат като роби и произвеждат боклуци зада имат пари да ги налеят в английските марки, иначе казано, на който му е малко акъла, са му здрави краката.

    Британските идеи се поддържат с германски пари /нещо като роби в мина/

    Германските идеи... фалират /майбах/ там никой не налива, щото идеите са малоумни.

    Коментиран от #76

  • 76 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #75 от "Germans Suxxx":

    mnogo si zle.niamash i poniatie ot avtomobili a se panesh tuka vse edno si injiner v MERCEDES .kompleksarche
  • 77 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #71 от "Germans Suxxx":

    angliiskite koshove niamat pazar.kupisi rover be
  • 78 БМВ БЪЛГАРИЯ

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Христо Шуманов":

    По какво не могат да я бият ? Наистина предпочитат мерцедес повече но това не значи че е най добрата.
    Кажи ми разликата между 3те коли от която и да е година като комфорт, екстри...Особено при по новите е въпрос на избор на дизайн и на марка и 3те са уникално качесвени луксозни комфортни лимозини.
    А пък за бмвто 2001-2007 на мене ми харесва много дизайна :)
  • 79 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ianaki Petrov":

    Добре German suxxx да се беше прикривал по добре други неща да беше писал а не с тая Q7 и GL дето не спираш да ги говориш поне си пиши от един профил
  • 80 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Христо Шуманов":

    Точно така е това е най накрая един да каже нещо правилно само че S класата няма повече екстри от сродниците си.