6 Октомври, 2023 08:38 6 347 20

Hyundai и Kia също се „предадоха“ пред Tesla

  • hyundai-
  • tesla-
  • kia

Двете компании ще използват NACS в САЩ

Hyundai и Kia също се „предадоха“ пред Tesla - 1

Hyundai Motor Group е последната компания, която обяви, че ще се присъедини към нарастващия брой автомобилни производители, използващи стандарта на Tesla за своите електромобили. До четвъртото тримесечие на 2024 г. електромобилите на Hyundai, Kia и Genesis ще използват Северноамериканския стандарт за зареждане (NACS).

Hyundai и Kia също се „предадоха“ пред Tesla

"Сътрудничеството ни с Tesla бележи още един важен етап в ангажимента ни да предоставяме изключителни преживявания с електрическите превозни средства на нашите клиенти", заяви Хосе Муньос, главен оперативен директор на Hyundai. "Този нов алианс ще осигури на собствениците на електрически Hyundai увереност във възможността да зареждат удобно своите автомобили и допълва нашата съвместна компания за създаване на нова, мощна мрежа за зареждане с поне 30 000 станции в Северна Америка."

Hyundai и Kia също се „предадоха“ пред Tesla

Както и повечето други автомобилни производители, трите марки в момента използват CCS, който всъщност е единственият тип стандарт, който автомобилните производители имат право да използват в Европа. Именно за това NACS ще се използва единствено в САЩ, докато продаващите се автомобили на европейския пазар ще останат незасегнати.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ДдД

    9 10 Отговор
    Да се разбира ли, че не можеш да си внесеш електромобил от САЩ, защото няма да можеш да го зареждаш в Европа?

    Коментиран от #5, #20

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Шмид

    25 1 Отговор
    Значи задължиха епъл да мине на юсб тайп Ц, а не могат да използват един стандарт за електромобилите… Идиотска работа…

    Коментиран от #6

  • 4 има преходни накрайници

    14 6 Отговор
    а киа 6 си е мечта, за теслъ нямам желание
  • 5 Не добре с главата

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "ДдД":

    А за какво ти е въобще да го внесеш от Щатите? Там произвеждат най-некачествените Тесли в света. Едно време се внасяха ударени, но вече и това не е изгодно, защото на Европейския пазар има достатъчно.

    А очевидно щом до скоро масово се внасяха от Щатите ударени автомобили, не е било никакъв проблем да им се смени порта за зареждане или да се ползва преходник, което е по бюджетното решение.

    Коментиран от #8

  • 6 Сигурно не си чувал

    7 4 Отговор

    До коментар #3 от "Шмид":

    В Щатите ползват двуфазно захранване 2 по 120 волта, като консуматорите им се захранват само двужилно на 120 волта между средната точка и една от фазите или на 240 волта за по-мощните консуматори и в къщите имат два вида контакти едните са на 120 другите на 240 волта.

    В Европа сме на трифазно 3 от 240 волта с 400 волта между фазите.

    Монофазните консуматори също са с двужилно захранване фаза и нула. Но трифазните вече са захранени с четирижилен кабел - една нула и три фази.

    Тоест е напълно невъзможно да използваме американския Стандарт, защото му липсват две допълнителни жила в кабела и съответно пина в куплунга. Затова и американския куплунг на Тесла е много по-малък от Европейския.

    Коментиран от #9

  • 7 Жоро

    9 15 Отговор
    Старо ауди четворка. Три минути зареждане на бензиностанцията с прост бензин и готовност за пробег от над 500 километра.Съвременна и суперскъпа Тесла - четири часа зареждане за максимум 400 километра пробег, ако не е студено, не си пуснал фарове, климатик и музика.

    Коментиран от #17

  • 8 гост

    11 9 Отговор

    До коментар #5 от "Не добре с главата":

    ВСИЧКИ Тесла Модел С и Х в Европа да произведени в Америка !! Както и в останалия свят , включително любимия ти Китай !! Просто тези модели се произвеждат САМО във фабриката във Фримонт и са най- добрите модели на Тесла , включително Плейд !! Сайбъртрък също ще се произвежда само във Тексас и скоро ще го гледаш несменяем номер едно в класациите !!

    Коментиран от #10

  • 9 Шмид

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "Сигурно не си чувал":

    Не е въпроса ние да ползваме NACS а всички да ползват CCS2. И те си имат трифазно захранване. Друг е въпроса, че Тесла не искат да сменят конекторите на всички зарядни станции…

    Коментиран от #11

  • 10 Така е

    8 8 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    И затова китайските евтини модели са по-качествено произведени и боядисани от модел s и модел x. Факт!

    Коментиран от #14

  • 11 Сигурно не си чувал

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Шмид":

    Забранено е по закон в жилищни сгради да има трифазно захранване, така че е абсолютно безсмислено да правиш трифазен конектор в Щатите.

    За бързото зареждане се ползва прав ток, който така или иначе и в Щатите и тук стига само по две жила директно до батерията и разлика няма.

    Дори щатския CCS е различен от Европейския CCS въпреки че уж са един Стандарт. Ако си внесеш автомобил от Щатите различен от Тесла който в момента ползва CCS, няма да можеш да го ползваш в Европа и също ще се наложи замяна.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 гост

    3 2 Отговор
    Въпросът е, че станциите на Тесла работят почти перфектно, на студено и топло, с Тесли или с други коли, работи. Същото не може да се каже за останалите компании, има много репортажи, ужасно зле са и не се подобряват. Всички други конкуренти на Тесла в САЩ имат договори с Електрифай Америка, но ЕА са много зле и дори станции, които не са изправни ги показва в апликациите като свободни и достъпни, което е лъжа и подвеждане на клиентите и е недопустимо когато разчиташ, че това, което ти е показано в апликацията ще ти послужи и ще ти помогне да се прибереш. Затова толкова производители вече се прехвърлят към този стандарт, за да предложат безпроблемно позлване на суперчарджърите, които вече зареждат с 250кв/ч или 50вкч за 15-20мин. и то на ниска цена.

    Коментиран от #16

  • 14 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "Така е":

    Факт е единствено , че си заблуден меко казано или по- точно опитваш да заблуждаваш другите !! Обаче не ти се получава , щото " качествените" китайски модели само дишат праха на Тесла !! И още мноооого време ще е така !!

    Коментиран от #15

  • 15 Така е

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Не че аз съм го написал много разбираемо, но имах предвид че Тесла модел три или Тесла модел y сглобени в Китай имат много по-качествена сглобка и боядисване от произведените в САЩ аналози. Това е публична тайна И даже въобще не е и тайна.
  • 16 бай Даньо

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Ниската цена на суперчарджърите не е толкова ниска колко искаш да убедиш публиката , само два пъти по ниска е отколкото да караш на бензин виж в къщи на електричество е евтино.
  • 17 Хах

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "Жоро":

    За 500 км плащаш 150лв при разход 10. Колко плаща Теслата за 400км?

    Коментиран от #18

  • 18 Хохо-хихо

    6 5 Отговор

    До коментар #17 от "Хах":

    Викаш друго си е да дадеш поне 80-100 бона за миксер, да караш пластмасов таблет със 120 и да трепериш дали ще стигнеш следващата зарядна и дали ще работи…. да се надяваш винаги да зареждаш “домашен” ток за стотинки (по душа си си стотинкаджия!!!) и така да се надяваш след 200-300 хил км да си на +….ама тя пък до тогава теслата ще е за части само….

    Коментиран от #19

  • 19 Ха-ха-ха

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "Хохо-хихо":

    "да трепериш дали ще стигнеш следващата зарядна и дали ще работи…"

    От коя до коя зарядна станция ще трепериш дали ще стигнеш? Зарядните на финес работят през над 99% от времето, а при останалите 1% е необходимо да се обадиш, за да ги рестартират дистанционно за 5 минути и да проработят.

    Хареса ми едно изказване, което ще се опитам да цитирам. При наличието на зарядни станции през 20-30 км трябва да имаш отрицателен коефициент на интелигентност, за да успееш да закъсаш дори да караш с 300 км в час при температури от минус 50 градуса целзий.

    Тази опорка изгоря още преди 2-3 години. Вървеше преди, когато наистина нямаше зарядни. Е, вече има достатъчно.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.