8 Март, 2024 17:59 6 007 51

Шефът на Polestar смята, че шофьорите, които не искат електромобили се „страхуват от промяната“

  • polestar-
  • polestar 4-
  • polestar 5

Polestar ще разшири гамата си

Шефът на Polestar смята, че шофьорите, които не искат електромобили се „страхуват от промяната“ - 1

Компанията Polestar е известна с гамата си от изцяло електрически автомобили, включително Polestar 2 и кросоувъра Polestar 3. През изминалата година производителят на електромобили, собственост на Geely, достави приблизително 54 500 автомобила в световен мащаб, основно благодарение на модела Polestar 2. С допълнителни модели в процес на разработване Polestar цели да съживи представянето си от тази година. Неотдавнашните коментари на главния изпълнителен директор на компанията обаче може да представляват предизвикателство за постигането на тази цел.

Според Томас Ингенлат, главен изпълнителен директор на Polestar, хората, които се „страхуват от промяната“ са отчасти отговорни за по-бавния темп на нарастване на разпространението на електромобилите. Той подчерта значението на отвореността към иновациите и бъдещите технологии, като предположи, че страхът от промяна възпрепятства напредъка.

Въпреки че приемането на електромобилите от потребителите не е отговорило на някои очаквания на индустрията, приписването на вината единствено на потребителите може да пренебрегне значителни пречки като високите покупни цени, недостатъчната инфраструктура за зареждане и безпокойството за пробега.

Ингенлат също така критикува конкурентните автомобилни производители, включително General Motors, Mercedes-Benz и Ford, за забавянето на плановете им за въвеждане на електромобили. Той предупреди да не се подценява значението на приемането на бъдещите иновации и технологии, особено в областта на електрическите задвижвания, напредъка на батериите и софтуерните иновации.

Тъй като Polestar произвежда изключително изцяло електрически автомобили, Ингенлат вярва, че електрическото задвижване предлага по-добра технология в сравнение с двигателите с вътрешно горене. Той подчерта важността на предлагането на убедителни електрически продукти, като изрази увереност в траекторията на растеж на пазара на електрически превозни средства.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Зевс

    44 5 Отговор
    Аз пък смятам, че шефа си пада по розови понита
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 беги беги

    41 4 Отговор
    Евтина манипулация тип женкя 😉
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 РЗС

    39 3 Отговор
    Аз, който карах полстар 2 за няколко дни се страхувам от измисления пробег, който вашата компания казва, че колата изминава с едно зареждане,защото няма нищо общо с реалността! А пък другите си имат още страхове предполагам

    Коментиран от #22, #25

  • 6 Име

    37 6 Отговор
    Аз също се "страхувам от промяната", защото единственото предимстро на тези тенекии с батерия е ускорението, друго няма!

    Коментиран от #26

  • 7 Наркос

    25 0 Отговор
    Тези пък кои бяха, никъде не съм виждал такава кола
  • 8 Някой

    45 4 Отговор
    Това ли е вече подхода за промотиране на електричките? Внушаване на чувство за непълноценност. И да се видим какви сме страхливци, че не искаме да си купим едно функционално недоразумение...

    Коментиран от #9

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Пияната тояга

    30 5 Отговор
    То е като да искаш да ти отрежат здравите крака.....ми страшно си е.Ама ние ще ти дадем инвалидна количка бе за чий са ти нозе,само да ти мръзнат па и обуща нема да купуваш.
  • 11 Къпан пор

    28 2 Отговор
    Този не е чувал за общото между разстройството и електромобилите, никога не се знае дали ще пристигнеш навреме.
  • 12 факуса

    35 1 Отговор
    слезте на земята бе идиоти,хората нямат пари бензинова да си купят вие искате на да платят двойно за ел.
  • 13 Фон дер Миндер

    31 1 Отговор
    Май по - скоро шефчето го е шубе да не му изстине местенцето
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Поетът

    6 2 Отговор
    "Аз съм е..ти пича, ама България не ме обича!"

    Пейзаните, ръйш ли, не разбират от кладенчова вода, щото са "неостри". Доообре.
  • 16 днес отново гледах по тв

    16 2 Отговор
    АМС - специализиран канал за автомобилизъм: правиха тест на пежо 2008 електрик и мазда цх30 елка. ами средният им рсзход на ток е около 15-17квч или при зареждане в платени станции до към 16 лв. на 100 км. изводите си ги правете вие

    Коментиран от #27

  • 17 РЕАЛИСТ

    13 3 Отговор
    Само бензин бате.
  • 18 Що бе

    10 1 Отговор
    Аз искам електричка. Е да, по същият начин искам и много други неща. Искам като ми се допие уиски да се кача на частният си самолет и да отида до Ирландия, защото харесвам ирландско уиски. Да, искам електричка, но предлагам повечето време си карам колелото или използвам обществен транспорт.
  • 19 Въх

    19 1 Отговор
    Електромобилния нацизъм е ясен за всички, веднага и толкова. Не е това начина. Всеки трябва да се реши сам.
  • 20 Порно

    25 0 Отговор
    Смешник, съсипаха марка като Волво, сега клиентите им виновни, че не искат да си опразнят джобовете. Ако искам китайска електричка, ще си купя истински китайска, не някакво брандирано недоразумение на двойна цена.
  • 21 Никола

    26 3 Отговор
    КАКЪВ СТРАХ ВЕ,тръгваш на море и сле 24 часа си там,-а си спрял да заредиш а няма ток или гръмне трафопоста,че то ще има в едно и също време 20 коли да зареждат.ДОКАТО НЕ СЕ ИЗМИСЛИ НЕЩО НОВО С ТЕЗИ БАТЕРИ НЕ и НЕ и НЕ

    Коментиран от #28

  • 22 Съдията Дред

    21 3 Отговор

    До коментар #5 от "РЗС":

    Що бе, верен им е пробега, който дават от Полстар. Разбира се, ако шофьора и товара са до 100 кг, кара с до 50 кмч и без климатик. Да си видял електрокарче да те изпреварва на магистрала? Може и да те изпревари, ако караш с до 80 кмч.
  • 23 БайБоцимир

    6 2 Отговор
    Полстар май са взели да потъват вече.
  • 24 Гост

    8 3 Отговор
    И аз смятам, че шефовете на П0лестар, които не го пуемат ут3ат се страхуват от промяната.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Гост

    2 11 Отговор

    До коментар #6 от "Име":

    Остани си с твоя кош, още по добре за останалите
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Гост

    3 13 Отговор

    До коментар #21 от "Никола":

    Карай си коша, кой те насилва да си купуваш?

    Коментиран от #30

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Европейците

    11 1 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    ЕС и по веригата правителството ме кара да купувам ако искам да имам кола.

    Само за сведение, ако много държа все още мога да си купя телефон с копчета например. Никой не ги е забранил и съответно продължава да ги има на пазара. Малко, но ги има. Усещаш ли лека разлика?

    Коментиран от #32

  • 31 Бедни файтонджиии...

    4 1 Отговор
    Сиромаси, които реновират миналото... Още чакат някой да ги освободи...а живота мина на дизел !
  • 32 Тъпчо...

    6 4 Отговор

    До коментар #30 от "Европейците":

    А файтон, кучешки впряг и телефон с шайбата има ли... ?! Те едно време и кочиашите са разчитали на масовото наличие на трева и сено за паша на добитъка

    Коментиран от #34, #36

  • 33 Иначе хубаво ама

    6 2 Отговор
    То хубаво ама от Пловдив до Стара Загора като стигнеш трябва да търсиш кабел за да се прибереш!?
  • 34 Тежко е

    14 5 Отговор

    До коментар #32 от "Тъпчо...":

    Не е въпросът дали имам или нямам, а дали някой ги е забранил, "умчо". Някой забранил ли е да се продава телефон с шайба? Не. Но след десетина години ще е забранено да си купиш нова кола с ДВГ. Виждаш ли някаква разлика, "умчо"?
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Гост

    12 1 Отговор

    До коментар #32 от "Тъпчо...":

    Никой не ти е забранил да имаш файтон, нито магаре. Но ти забраняват да имаш кола с ДВГ, защото не им върви сделката с електрическите таратайки. Кой знае, колко акции са изкупили активистите и сега се чудят как да наложат техният продукт насила.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Стършел

    3 6 Отговор
    Бъдещето е без ауспуси. Така е било и с всяка новост. Основното е да се реши зареждането и пробега. Цената, естествено също да падне.

    Коментиран от #39

  • 39 Проникновено

    9 2 Отговор

    До коментар #38 от "Стършел":

    Е, па ти направо нищо не казА, "само да оправят зареждането и пробега, и цената". Нищо работа, как никой не се е сетил, че това е драмата към преминаването към "без ауспуси". Много си проницателен.

    Коментиран от #40, #41

  • 40 Стършел

    1 9 Отговор

    До коментар #39 от "Проникновено":

    Основното е без ауспуси, другото с времето ще се случи. С бензиновите и дизелите бъдеще няма, това ми е проницателното, ако не ти става ясно!

    Коментиран от #42

  • 41 Най-важното

    0 2 Отговор

    До коментар #39 от "Проникновено":

    Забравили сте да споменете най-важното. От 2030 година в цяла Европа и дори в България по закон на паркинги с над 10 места трябва да имат по една зарядна станция на всеки 10 паркоместа. Ако на всеки паркинг има зарядна станция, на която да зареждаш за цяла седмица, докато автомобила стои паркиран с часове така или иначе, то за пробегът с едно зареждане и времето за зареждане ще се сетиш веднъж два пъти в ще се сетиш няколко пъти в годината, веднъж на няколко месеца Когато пътуваш на дълъг път. Тези които е за дневно минават по 1000-2000 км последни ще минат на ток така или иначе по разбираеми причини.

    Коментиран от #44

  • 42 така като ти чета

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Стършел":

    глупостите разбирам че и ти нямаш бъдеще…

    Коментиран от #46, #49

  • 43 Агата

    2 2 Отговор
    Искам да знам къде се рециклират стотици хиляди батерий и д-р.от електричките?Наскоро в Австрия на автобаза изгоря една Тесла и десетки пожарникари гледаха отстрани защото не можаха да я угасят с техните пени
  • 44 Е, да, де

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Най-важното":

    Е, тъй, де, тъй. Забрани, ограничения и административни мерки. Иначе работата не става. Едно време по подобеден начин поддръжаха София тиха, спокойна и чиста в София. Начинът се наричаше "софийско жителство".

    Некви общи черти и приоми виждаш ли, или да ти ги рисувам, Мите?

    Коментиран от #45

  • 45 Бай рома

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Е, да, де":

    Бате мноу си прав. Писна ми от тее мярки. Не ми дават да си карам коньо по жълтите павета, оти цапал. Комшите викнаа полицията, оти си гледам кокошки на терасата? Какво им пречат животинките. Они си гледат куче. Другио комши му пречила каруцата а си паркира. За зарядните станции поне ще моа си връзвам коньо да пасе в градинката добичето.

    Коментиран от #48

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Селянина с колелото

    0 0 Отговор
    Този каква агитация провежда ... Не си купувам електричка защото никой не може да ми обясни какво се случва с батерията след 6-7 години и колко пари ще ми трябват за смяна. Масово у нас се карат коли 7-14 години. И при тези неизвестни не мисля да играя на тото и да ми се наложи да хвърля една чанта пари в коша за боклук.
  • 48 Така е, бате

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Бай рома":

    Само дето никой не ти е забранява нито те задължава за коня, кокошките и тревата. Ти си голям, ти им береш гайлето.
  • 49 Стършел

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "така като ти чета":

    Не разбрах защо ми изтриха отговора! Накратко-пожелах ти да живееш дълго и да разбереш защо ти пишеш неща, които няма да станат, а ауспусите нямат бъдеще. Може би и за това да са ме изтрили.
  • 50 Пора

    1 0 Отговор
    Никой не ти иска тия коли - кой не нормален би дал 50-100К за такова недоразумение? Трябяа са си тотално луд при условие че може да се нръмчиш на Газ и ще ти е по евтино... За кола повече от 10К не трябва да се плащат...
  • 51 Американският

    1 0 Отговор
    Да ги пуснат по 9-10К,батериите да карат 1000 км и ще се купуват.... Преди това няма шанс!