26 Октомври, 2016 21:17 4 511 5

Сексът с неандерталците обяснява някои неща

• неандерталци-
  • африканци-
  • европейци-
  • раса-
  • гени-
  • учени-
  • секс-
  • имунна система-
  • различни

Защо европейците и африканците имат различни имунни системи

Сексът с неандерталците обяснява някои неща - 1

Учени разкриха защо европейците и африканците имат различни имунни системи.

Изследователи, изучаващи имунната система на модерните хора, са открили значителни разлики при двете раси. Работната хипотеза на учените за този факт е, че древното смесване с неандерталците, което се е случвало преди хиляди години, е отговорно за разликите, пише Обекти.бг.

Откритието може да обясни защо африканците са родени с по-силна имунна система от европейците и защо са по-предразположени към някои автоимунни заболявания, които се появяват рядко при европейците.

Екипът на Луис Барейро от университета в Монреал, Канада, е изследвал кръвни проби от 175 американци, половината от които са с африканско потекло, а другата половина — с европейско.

От пробите екипът е извлякъл макрофаги — имунни клетки, които убиват патогени, и ги е заразил с два вида бактерии: Listeria и Salmonella.

24 часа след като пробите били свалени, екипът установил, че макрофагите от африканската група са унищожили растежа на бактериите три пъти по-бързо от макрофагите на европейската група, благодарение на по-силната противовъзпалителна реакция.

• 1 ХБЖ

Много е интересна тази тема, кой кого Е.а.л. Някой да е чувал обаче негър да е доказал теорема??????? Или пък "афроамериканец" ???
  • 2 Kcaniba

Ми то и нашите к..ви се плющят с нигери, които са бетер неандерталци!!
    Теорема ли???!!
    Най много е да скача ритмично и да е..е. анималично!!!
    Хахах - расизъм?? Ми то - белите не могат да скачат, нали така...

• 3 древното смесване с неандерталците

Аз като чернокож студент, мога да се обидя и да съдя учените за обида, защото отказвам да приема, че расата ми е оправяна от неандерталци! Вярвам, че НПО-тата и етническите партии като Евророма и ДПС ще ме подкрепят, както и БХК!
    И без това ми се подиграват, че ми е голям като на кон и мириша на пръч, а сега и неандерталец ме изкарват...
  • 4 Някой

ХА . То и аз като теб , а на мен ми казват , че съм магаре ))) Иди ги разбери .
  • 5 пич