Русия изрази протест пред Румъния, след като страната отказа въздушен коридор на самолета, превозващ руския вицепремиер Дмитрий Рогозин, съобщи РИА Новости.
От Москва обявиха, че с действията си, властите в Букурещ са поставили в опасност живота на 160 пътници в самолета.
Според Русия това е съзнателна провокация. От там обявиха, че тя застрашава двустранните отношения.
Според руския заместник – външен министър Григорий Карасин, този инцидент граничи с „международното хулиганство“.
От Румъния обясниха решението си с присъствието на „санкционирана личност“ на борда на полет S7157. Рогозин пътуваше към Молдова за среща с президента Игор Додон. От Москва обясниха, че преминаването на полета е било договорено с Румъния.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Руски тролак
21:33 28.07.2017
2 Kcaniba
21:34 28.07.2017
3 Evala
21:44 28.07.2017
4 кроко
21:51 28.07.2017
5 Аха
22:00 28.07.2017
6 Американски кравари
Коментиран от #9
22:14 28.07.2017
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Бай хой
22:24 28.07.2017
9 onq s konq
До коментар #6 от "Американски кравари":
Не разбираш,или НЕ ИСКАШ ДА РАЗБЕРЕШ,ЧЕ РУСНАЦИТЕ ПРОМЕНЯТ УСЛОВИЯТА НА ДОГОВОРА!Ей-така -по руски нагличко и безцеремонно!Е да,ама номерата им не минават пред НАТО!И за да не оспорваш очевидното,цитирам от статията-ИМА ДОГОВОР ЗА РАЗРЕШЕН ПОЛЕТ,НО НЕ И ЗА ПЕРСОНА/РОГОЗИН/ КОЯТО ИМА ЗАБРАНА ЗА ВЛИЗАНЕ НА ЕС-ТЕРИТОРИЯ!По същия начин ушанките изиграха "Сименс" и изпратиха турбините които по договор бяха предназначени за Русия,на "друго място".Е стига вече!Баста.22:25 28.07.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Kcaniba
Коментиран от #20
22:26 28.07.2017
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 юрист
Неутрално 4 18:05 28.07.17 ОТГОВОР Браво- така се прави! Ако рогозин е в списъка с руски физически лица, с ограничителни мерки/ санкции, много хубаво са направили румънците! Небето над Румъния си е суверенна територия на Р. Румъния- каквото си решат, това ще правят! А ушанките много- много да не мрънкат- до сега кълняха румънците, че братята ромънеску били “американска подлога и болонка и еврогейове“, руските политици казаха, че са насочили оръжия директно срещу Румъния, е, какво искате от Румъния? Да бъде руска подлога, а в отговор русия да е насочила оръжия и ракети към Румъния? Вие в ред ли сте?
https://fakti.bg/world/251387-rumania-blokira-samoleta-na-ruskia-vicepremier
22:29 28.07.2017
14 СоЮЗ
Коментиран от #32, #35
22:33 28.07.2017
15 юрист
До коментар #12 от "Бай хой":
“...Публикувано във факти.бг: Значи в точка с има положение на договорено споразумение...“ Ушанков, ти прочете ли статията? “...Публикувано във факти.бг: От Румъния обясниха решението си с присъствието на „санкционирана личност“ на борда на полет S7157....“ А САНКЦИОНИРАНАТА ЛИЧНОСТ Е РОГОЗИН! РОГОЗИН НЯМА ПРАВО ДА ВЛИЗА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ЕС/ НАТО, А ТОЗИ СИНКОВЕЦ УМИШЛЕНО ТРЪГНАЛ С РУСКИ ВОЕНЕН САМОЛЕТ ДА ИСКА ДА ЛЕТИ НАД НАТОВСКА ДЪРЖАВА!https://news.bg/int-politics/es-udalzhi-sanktsiite-si-sreshtu-rusiya-zaradi-ukrayna.html ЕС удължи санкциите си срещу Русия заради Украйна Автор: news.bg 10.03.2016 ...Списъкът включва руския вицепремиер Дмитрий Рогозин, съветника на Путин Сергей Глазиев и милиардера Аркадий Ротенберг, който е бивш джудо партньор на Путин и един от неговите най-близки сътрудници. Повечето ударени юридически лица са базирани в Крим и сепаратистките области в Украйна, но също включват руски държавни компании....“
22:33 28.07.2017
16 юрист
“...По думите му пилотите са се опитали да се договорят с Будапеща за кацане, но и оттам получили отказ....Унгария и Румъния отговориха, че Рогозин има забрана от ЕС да влиза и да преминава през 28-те и се позоваха на санкциите срещу руски физически и юридически лица, наложени заради намесата на Москва във вътрешните работи на Украйна....“ АХАХАХА- РУСНАКЪТ СЕ Е НААКАЛ ОТ ЯД И ЗЛОБА-ХАХАХА:):):)
22:35 28.07.2017
17 юрист
Лицата, изброени в приложението към настоящия регламент, се добавят в списъка, който се съдържа в приложение I към Регламент (ЕС) № 269/2014. ПРИЛОЖЕНИЕ
Списък на физическите и юридическите лица, образуванията и органите, посочени в член 1
Име
Идентифицираща информация
Основания
Дата на вписване
1.
Rogozin, Dmitry Olegovich
роден на 21.12.1963 г. в Москва
Заместник министър председател на Руската федерация.
Публично е призовавал за анексирането на Крим.
21.3.2014 г.
22:42 28.07.2017
18 юрист
22:45 28.07.2017
19 Kcaniba
Хахаха, ше има пак шамарескуподупеску))
23:07 28.07.2017
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 юрист
23:27 28.07.2017
22 Барчо
Американците изгониха 35 руски дипломати и конфискуваха руска държавна собственост. Ми ето и отговора. Руснаците гонят същия брой дипломати и вземат американска собственост. И са кво ще направят краварите? Търпимостта на руската мечка е голяма, но има граници. Тогава стават неудържими и не е добре да си бутаме там дупетата.
Който си въобразява, че Русия е пред колапс, явно нещо не е у ред. Напротив. Набира сила и тепърва ще има адекватни противодействия на провокациите.
Коментиран от #33
23:28 28.07.2017
23 правят се на
Коментиран от #24
23:36 28.07.2017
24 Йонко
До коментар #23 от "правят се на":
Абе ти не ми изглежда да си прост, но присъщо за руските ватници се правиш на неразбрал.Има въведена забрана за определени санкционирани лица от империята на злото да не преминават по въздух или суша през територията на страна членка без изрично съгласие от страната за чието въздушно пространство се изисква преминаване.
Сега разбра ли превземането и окупацията на чужди територии няма да остане ненаказано.
Коментиран от #25
00:07 29.07.2017
25 до Джонко
До коментар #24 от "Йонко":
аз не съм наистина прост,нито пък ватник.По скоро ти ми се виждаш проамериканска близалка!За каква незаконна окупация бръщолевиш?Крим е изконно руска земя.Ако не е така и ти си голем Херо що не се разходиш до там и да им го кажеш на местните на висок глас?Коментиран от #27, #28
01:14 29.07.2017
26 travma
02:01 29.07.2017
27 юрист
До коментар #25 от "до Джонко":
“...Публикувано във факти.бг: За каква незаконна окупация бръщолевиш?...“ За незаконната окупация на Крим и Севастопол, за незаконната анексия на Крим и Севастопол, за изпращането на руски наемници- терористи в Донбас и за незаконната руска окупация на част от Донбас. Всичко това са престъпления съгласно международното право. Съгласно ООН, чийто член е и русия, руската военна агресия в Украйна е въоръжен конфликт- “16.11.2016...след като Фату Бенсуда - главната прокурорка на базирания в Хага МНС, обяви в годишния си доклад, че включването на Крим и Севастопол в Руската федерация през 2014 г. е равносилно на международен въоръжен конфликт между Русия и Украйна. В годишния й отчет се казва още, че ситуацията в Крим практически представлява окупация на чужда територия...“Снощи пък Общото събрание на ООН прие резолюция за ситуацията с човешките права в Крим и Севастопол, инициирана от Украйна. Русия бе призната за окупатор на тези територии. Това става за първи път в официален документ на международната организация.Резолюцията потвърждава териториалната цялост на Украйна и непризнаването на анексията на Крим. Документът бе подкрепен от 73 страни. Сред тях са САЩ и всички членки на ЕС, включително България."Против" гласуваха 23 страни. Сред тях са Ангола, Армения, Беларус, Боливия, Китай, Куба, Казахстан, Индия, Иран, Никарагуа, Северна Корея, Сирия, Узбекистан, Венецуела и Зимбабве.“
https://clubz.bg/47082-za_pyrvi_pyt_oon_obqvi_v_dokument_rusiq_za_okupat
Коментиран от #30
02:14 29.07.2017
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 ибрахим
До коментар #27 от "юрист":
мацко пак много буква смисъл няма.хайде да разгледаме глупостите които си написала.
1.незаконен военен конфликт с използване на военна сила срещу суверена държава се нарича война.украйна обявявала ли е война на русия или е съгласна с проведения референдум за независимост на крим и присъедъняването му към рф. и по тази причина не обявява война.или там няма военен конфликт с използване на военна сила.
2.за какви резолюций на оон говориш та даваш и примери кой са гласували против.там две от страните имат право на вето и ако са гласували против значи резолюция няма демек лъжеш.
3.ако приемем че има резолюция на оон ми какво чака международната общност водена от сащ.обявяват война на рф заействат член 5 на нато викат де що има членки отиват и изриват русия от крим.така се прави по закон.или приказките големи ама и сраха голям.та си задавам въпроса ние българите дали пак не сме от грешната страна.
Коментиран от #37, #41
06:32 29.07.2017
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 ултра
До коментар #14 от "СоЮЗ":
На колко бояришника си бил снощи бе, каскет?:)07:59 29.07.2017
33 хахаха
До коментар #22 от "Барчо":
Публикувано във факти.бг: Търпимостта на руската мечка е голяма, но има граници.Руската ти мечка, хибридчик ненагуеден, отдавна е с извадени нокти и вместо да дере, в момента може само да реве, при това с цяло гърло, защото санкциите й бъркат в зад...ка с телена четка, по същият начин, по който навремето бъркаха в този на СССР-то! Всички знаем какъв му бе краят, нали каскет:)))
Коментиран от #62
08:05 29.07.2017
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Kcaniba
До коментар #14 от "СоЮЗ":
от колко време ви говоря на вас ушановци,че бояришинката има странични ефекти,единият от които е неадекватност,но вие в коневръза упорито пресушавате промишлени количества пиячка,сигурно така стимулирате производството ха ха ха и умната ....Коментиран от #36
08:41 29.07.2017
36 Различен
До коментар #35 от "Kcaniba":
Разбира ти патка от суроватка!За кви питиета говориш??
Пия само троянска сливова, по моя рецепта с мед в джибрите!!
Имаш ли представа що за елексир е??
А ти си пий долнопробното уиски от генно модифицирана царевица, да видим до къде ще те докара!
Или на всички вече ни е ясно, докъде си стигнал. То бива падение, ама твоето е уникално!
Искрено те съжалявам! Голямо нещастие е да знаеш, твоето!
Коментиран от #39
10:39 29.07.2017
37 юрист
До коментар #30 от "ибрахим":
Отговор по т. 1- чл.3 буква e) и g) и чл.5 - от тук ти отговерят много ясно- прочети си ги сам! http://www.un.org/ru/documents/decl_conv/conventions/aggression.shtmlОтговор по т.2 - може ТИ да не признаваш ООН, но това не променя факта на съществуването и правомощията му:) Виж си чл.2 т.4 от Устава на ООН- http://www.trudipravo.bg/component/content/article?id=985:ustavoon Устав на Организацията на Обединените нации Член 2 За постигане на целите, изложени в чл. 1, организацията и нейните членове ще действат съгласно следните принципи: 4. Всички членове на организацията се въздържат в международните си отношения от заплашване със сила или употреба на сила срещу териториалната цялост или политическата независимост на която и да е държава или по какъвто и да е друг начин, несъвместим с целите на Обединените нации.****** Не ти харесва? Не искаш да знаеш какво е международно публично право и какви са пронципите на международното право и че в тях НЕ СЪЩЕСТВУВАТ “принципите “ “ Правото е на по-силния“ и “ Бий, за да те уважават“- видно от тук-
а. http://www.un.org/ru/documents/decl_conv/declarations/intlaw_principles.shtml и б. http://interlaws.ru/principy-mezhdunarodnogo-publichnogo/
Тогава за какво изобщо пишеш- за да ни осведомиш за субективното си лаическо мнение, което няма нищо общо с обективната действителност, ли?:)
Коментиран от #40, #60
10:46 29.07.2017
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Kcaniba
До коментар #36 от "Различен":
коментара е до съюз ,ти пък кой си друг руски трол мразещ българите и наричаш себе си различен,кое ти е различното....аха сменил си ушанката с каскет,браво10:53 29.07.2017
40 Различен
До коментар #37 от "юрист":
Сладурке, МА,От сабахатлям ли си на амбразурата, или направо не си лягала??
Я ми отговори пак на въпроса, щото предния път избяга по терлички!
Въз основа на КОЙ документ е присъединен Крим към Украйна??
При условие, че присъединяването на територии към различните държави в СССР е трябвало да става с местен референдум.
Кога е проведен този референдум, или това е едно еднолично решение на украинеца Хрушчов, който тогава е бил на власт?
И при условие, че не е спазено още тогава законодателството, то това не правили това присъединяване незаконно?
Докато при сегашното отделяне на тази изконна руска територия е проведен такъв референдум и не следва ли да се зачита желанието и надеждите на местните жители?
Коментиран от #42, #43, #45, #47
10:58 29.07.2017
41 Kcaniba
До коментар #30 от "ибрахим":
какъв референдум те гони пък теб бре ушанко,кой и дава право на империята на злото да провежда акций в една суверенна държава,а....скоро и лосиона за баня ,който пиете ,ще ви изглежда суперлукс....10:58 29.07.2017
42 Kcaniba
До коментар #40 от "Различен":
каскетски ,изтрезня ли ....получили сте новите опорни точки,ха ха ха ,Коментиран от #44
11:01 29.07.2017
43 юрист
До коментар #40 от "Различен":
НЯМА да ти отговарям, докато не си платиш хонорара за услугата “предоставяне на правна консултация“! Много сте НАГЛИ руските тролове- искате БЕЗПЛАТНО да ви давам правна консултация, а после се гаврите с професионалният ми адвокатски труд и твърдите, че съм трол и че цитираните от мен ПРАВНИ ОСНОВАНИЯ- т.е. текстовете от законите- не значели нищо! ОБАЧЕ ЩЕ ТИ НАПИША ДРУГО- АКО РУСИЯ Е ИМАЛА НЕЯО ПРОТИВ УКРАЙНА, ЗАЩО ПРЕЗ ДЕКЕМВРИ 1991Г. И ЦЯЛАТА 1992 Г. Е ПРИЗНАЛА СУВЕРЕНИТЕТА НА УКРАЙНА В ГРАНИЦИ, КОИТО ОБХВАЩАТ И КРИМ, И ДОНБАС? ТОГАВА НАД 177 ДЪРЖАВИ СА ПРИЗНАЛИ СУВЕРЕНИТЕТА И НЕЗАВИСИМОСТТА НА УКРАЙНА + ДЪРЖАВНИТЕ Й ГРАНИЦИ, В КОИТО ВЛИЗАТ И КРИМ, И ДОНБАС! ЗАЩОТО ТОГАВА РУСИЯ НЕ КАЗА- НЕ, НИЕ НЕ ПРИЗНАВАМЕ ДЪРЖАВНИТЕ ГРАНИЦИ НА УКРАЙНА, ИМАМЕ ПРАВЕН СПОР С НЕЯ ЗА ТЕЗИ ГРАНИЦИ И НЕ ПРИЗНАВАМЕ КРИМ В СЪСТАВА НА УКРАЙНА, А?Коментиран от #46, #63
11:24 29.07.2017
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 юрист
До коментар #40 от "Различен":
Чакам твоя отговор на моя въпрос - защо русия ПРИЗНА Украйна и нейните граници през 1992 г., призна, че в територията на Украйна се включва и Крим, и Донбас, а в 2014г. извърши въоръжен конфликт в Украйна и твърди, че не признава Крим и Донбас в държавната територия на Украйна? От 1992г, до 2014 г. са изтекли ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ- Е, КАК РУСИЯ 22 ГОДИНИ ПОДДЪРЖАШЕ СТАНОВИЩЕТО, ЧЕ КРИМ И ДОНБАС СА ЧАСТ ОТ СУВЕРЕННАТА ДЪРЖАВНА ТЕРИТОРИЯ НА УКРАЙНА, И ЧАК СЛЕД 22 ГОДИНИ РЕШИ, че уж Украйна не съществувала като държава, че Крим и Донбас не са част от украинската държавна територия?:) Отговори ми тролчик- нали И ТИ уж си “вещ“ в международното публично право, а? :D:D:D Също така ми кажи- може ли неук трол да ти зададе въпросът, който аз ти задавам?:):):)Коментиран от #65
11:31 29.07.2017
46 Различен
До коментар #43 от "юрист":
Аха, гънеш се като дърводелски метър, щото не знаеш как да отговориш. Типично за продажното юридическо съсловие.Ще ти отговоря с пример. Когато Югославия се разпадаше и Македония се отдели в самостоятелна държава, кой я призна първи, или ние трябваше да възразим и пратим танковете там? Тогава все още ги имахме!
И ако утре Македония си направи референдум и реши да се присъедини към България, ние какво трябва да направим? Да им откажем, или след като се присъединят, да чакаме санкции от целия свят???
Коментиран от #48, #50, #52
11:32 29.07.2017
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 юрист
До коментар #46 от "Различен":
НЕ ТИ ИСКАМ ПРИМЕРИТЕ! НАПИШИ ЯСНО ОТГОВОРА НА МОЯ ВЪПРОС- А ИМЕННО- ПРЕЗ 1992-1993-4 Г. РУСИЯ ПРИЗНА ЛИ СУВЕРЕНИТЕТА И НЕЗАВИСИМОСТТА НА УКРАЙНА И РУСИЯ ПРИЗНА ЛИ, ЧЕ В СУВЕРЕННАТА ДЪРЖАВНА ТЕРИТОРИЯ НА УКРАЙНА СЕ ВКЛЮЧВА КРИМ И ДОНБАС? АКО РУСИЯ Е ПРИЗНАЛА ТОВА, ЗАЩО ЧАК СЛЕД 22 ГОДИНИ ПРАВИ РЕВИЗИЯ НА СОБСТВЕНОТО СИ МЕЖДУНАРОДНО ПРАВНО ПРИЗНАНИЕ НА УКРАЙНА, ЗАЩО НЕ ГО Е НАПРАВИЛА В ТЕЧЕНИЕ НА ТЕЗИ 22 ГОДИНИ?Коментиран от #51
11:48 29.07.2017
49 Kcaniba
До коментар #44 от "Различен":
еиий кефите ме в коневръза,браво и по спокойно,и умната с пиячката ,че се пените нещо,да не ви се случи нещо,че после няма с кого да си правя т....к!11:59 29.07.2017
50 юрист
До коментар #46 от "Различен":
Що млъкна, ушев?:) Да не би да не можеш да ми отговориш на простичкия въпрос, м? ;) Щом НЕ МОЖЕШ да отговориш на прост въпрос, формулиран от мен, какво остава, ако те подхванат другите колеги от САК, които вече умишлено ще комуникират с теб само с правни термини- защото се пишеш на много вещ по договорно право и след като използваш свободно в речта си правни термини, се предполага, че ЗНАЕШ юридическите им дефиниции- поне сред нас- софийските адвокати е така:):):)11:59 29.07.2017
51 Различен
До коментар #48 от "юрист":
Ще ти отговоря, след като ти ми отговориш на следния въпрос!След 45-та година имаме разделяне на Германия на две. Източна и Западна и то държави!!
За 40-тина години, Западна Германия колко пъти е признавала Източна германия, така наречената ГДР /Германска Демократична Република/?
Като дойдоха промените, и падането на Берлинската Стена, Западна Германия обедени ли се с Източна такава, въз основа на КОЙ документ, референдум бе ли провеждан, за това обединение, и защо западняците сами нарушиха всичките тези признавания на ГДР_то.
След това обединение, какви санкции бяха наложени на Германия от цял свят!
Коментиран от #53, #54, #55
12:05 29.07.2017
52 Kcaniba
До коментар #46 от "Различен":
Какви ги блещиш бре ушанков,каква Македония кви пет лева!В Украйна този псевдо–референдум е проведен под дулата на руските оръжия ,но за империята на злото това е нормално,и демократично,браво бре ,браво,какво да се коментира то бива, бива, но със зомбита не се разговаря!Зомбираните русофили ,тълкуват нещата,както дявола чете евангелието!12:07 29.07.2017
53 Kcaniba
До коментар #51 от "Различен":
Продължаваш да сравняваш несравними неща,ееее айде спирай бояришинка и лягай....ставате смешни и жалки защитавайки опорните си точки,на черното да казвате бяло,и обратно!12:10 29.07.2017
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Kcaniba
Кислородът към путиновите олигарси ще секне, а енергийните проекти на Русия ще пресъхнат, и кво ша прайм в коневръза другари....
13:43 29.07.2017
60 ибрахим
До коментар #37 от "юрист":
как да не признавам оон мари къде прочете такава ерес.аз с две ръце подкрепям оон.ти само ми обясни как оон излезе с резолюция при положение че две от страните имащи право на вето са против.или и това ти изявление е пълна лъжа.аз съм готов да ти заплатя хонорар от 60лв.казвай сметката къде да ги привеждам.
13:47 29.07.2017
61 ЖПГ
в случая юристите служат да облекат фактите в подходящ за преглъщане формат.
Историята на подписване на договорите за преговори за присъединяване на Украйна към ЕС, беше и е история на една предизвестена смърт.
Още 90 години Збѝгнев Бжежѝнски поляк съветник на американския президент.
Каза, че Украйна, ще добре докато не избере страна между ЕС и Русия.
2014 Американците разчитаха, че русия ударена от кризата няма да реагира, на присъединяването на Украйна към ЕС. Е сбъркаха.
На всички военни и политици предварително беше ясно, че русия няма да даде Базата си в Крим на Запада без ВОЙНА.
Защо американците насърчиха Украйна да започне преговорите с ЕС и я изоставиха. Отговора е прост вижте "парите". В момента Украйна загуби двете си най развити икономически области Донецка и Луганска(вижте икономическите карти преди 2014).
- Там са и бяха повечето заводи от от украинския военно промишлен комплекс, които бяха пряк конкурент на американците.
- Американците нямат интерес от още по силен ЕС и така им е прекалено силен(кой купи газопреносната система на украйна). Руснаците също. В случая интересите им съвпадат.
Какво ще стане според мен:
- Украйна никога няма да си върне Крим, освен ако не се присъедини към руската федерация.
- Двете области напълно възможно е Украйна да си ги върне след 10-20 години. Когато човешкия потенциал ги е напуснал и заводите са плитко ра
Коментиран от #64
13:57 29.07.2017
62 Барчо
До коментар #33 от "хахаха":
Прав си до някъде. Бяха и извадили и зъбите и ноктите предателите Горби и Елци. От доста време обаче започнаха да и порастват и до 2021 г когато ще завърши превъоръжаването на армията ще са напълно готови. И ако си гледал Междузвездни войни, имаше и следваща серия дето се казва - Империята отвръща на удара. Само не си мисли, че щатите имат безкрайни възможности и верни до гроб съюзници. Румънците ще са първите, и ние вторите, които ще се отметнем като видим дебелио край. Дори турците вече и нямат вяра. Те може и да се преди румънците. За византийците да не говорим. Тогава ще смениш и мелодията и текста на песента, дето сега я пееш.14:25 29.07.2017
63 Знаещ
До коментар #43 от "юрист":
Ето отговор на твоя въпрос: . "Четох интервю на президента Кравчук, където той описва как точно е станало: "Вече се споразумяхме за всичко, изготвихме заключителен документ, а мен на душата ми е тревожно какво ще правим с Крим. От една страна, Крим уж е наш (украински), а от друга - не съвсем? Отидох при Елцин и му казвам: "Борис Николаевич, какво ще правим с Крим?" Обаче на Елцин в този момент явно хич не му беше до Крим, той се чудеше как да се справи с Горбачов. И за да не му досаждам, Елцин просто ме отпрати с ръка - "взимай го". Ами взех го. Това беше всичко."14:45 29.07.2017
64 ибрахим
До коментар #61 от "ЖПГ":
то това и малките деца го разбраха.иначе тука се гаврим с юриста да става весело.
14:53 29.07.2017
65 Знаещ
До коментар #45 от "юрист":
Точно неук трол може да зададе въпрос, на който сам не знае отговора.18:09 29.07.2017
66 да Винчи
21:35 30.07.2017