5 Септември, 2017 12:00 13 365 85

МВнР: Глоби за висока скорост по магистралите в Сърбия

  • сърбия-
  • скорост-
  • магистрали-
  • глоби

При превишаване на средната скорост, същата ще се изписва на касовата бележка, която се получава при заплащане на магистралните такси

Министерство на външните работи уведомява, че от 01 септември 2017 г. на територията на Република Сърбия започна прилагането на електронен контрол на средната скорост на МПС, движещи се по автомагистралите в страната.

За това предупреждават от пресцентъра на министерството на външните работи на България.

За целта устройствата, отбелязващи часа на преминаване през пунктовете за заплащане на магистралните такси, са синхронизирани. Ако при преминаването между два пункта средната скорост на МПС е надвишила максимално допустимите 120 км/ч, служители на пътна полиция налагат глоби на място.

Глобите имат следните парични измерения:

- 121 – 140 км/ч – 3000 динара; (близо 50 лв. )

- 141 – 160 км/ч – 5000 динара; (близо 83 лв.)

- 161 – 181 км/ч – 6000 – 20 000 динара; ( 99 лв. - 330 лв)

- 181 – 200 км/ч – 15 000 – 30 000 динара; (248 лв.- 495 лв.)

- 201+ - 100 000 – 120 000 динара (1979 лв.), включително и лишаване от свобода за срок от 15 дни.

Освен парични глоби се налагат и наказания лишаване от право на управление на МПС за различен период от време.

При превишаване на средната скорост, същата ще се изписва на касовата бележка, която се получава при заплащане на магистралните такси.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 gost

    73 14 Отговор
    Е така се прави, евала на комшиите!
  • 2 станишев

    65 6 Отговор
    Е така да е и тука по могистралата от София до Бургас да видиме какво ще стане...

    Коментиран от #5

  • 3 оня

    47 8 Отговор
    да приложим веднага челния опит, ефект ще има на 10000%
  • 4 Кирил

    56 6 Отговор
    Звучи ми като работещ модел за събиране на глоби и самофинасиране на пътна инфраструктура. Нагли джигити в България бол.
  • 5 Ха сега де

    39 7 Отговор

    До коментар #2 от "станишев":

    Нищо няма да стане... Огромна част от ниско прелитащите спират по пътя на бензиностанциите. Винаги дъм се чудел - минават покрай мен като спрял и 30-на км по надолу спрял за кафе или да пикае. И аз пак преди тях... Ще си карат с 200, спират на цигара и пиш пауза и средбата под 120...

    Коментиран от #10, #11

  • 6 Тони

    36 6 Отговор
    Евала на сърбите !
    Сега ще се намерят ганета които да ни обясняват как ше карат с 200 пък после ще карат бавно и пак ще са в ограничението. Дори и така пак значителна част от времето ще се движиш с ограничението. Освен това от такива хитреци държавата ни е на този хал.
    И ще нещо интересни: всеки който пътува често натам вижда поддръжката и снегопочистването на пътя им. Вижда и как всяка следваща година новите участъци от магистралата се увеличават.
    А братята сърби не са в ес и нямат боко който да се бие в гърдитр как строи с евро средста. Е как става така. Освен да излезем от ес-то и да викнем сърби да ни покажат как се управлява държава.
    А да и нато им пускаха бомби и рушиха инфраструктура.
    Изводите на вас !

    Коментиран от #19

  • 7 Пазарен Либерализатор

    20 3 Отговор
    V=S/t
    Бензиностанциите могат да се извадят от уравнението много лесно. Под трафик камерите има едни датчици, вкопани в асфалта. Има ли желание има и начин.

    Коментиран от #9, #55

  • 8 ААА

    10 2 Отговор
    На ти Ауди , на ти БМВ.
  • 9 гост

    17 0 Отговор

    До коментар #7 от "Пазарен Либерализатор":

    Малко не сте в час , тук не става въпрос за трафик камери , това е елементарна система . В Сърбия на влизане в магистралата се взима билет на който пише точен час до секунди , на излизане при плащането с елементарен алгоритъм в компютъра смята времето и ако си бил "бързак" , полицая на пункта ти праска глобата и ти взема документите докато не я платиш в банката . Това е основно за транзитно преминаващите , сърбите и без това почти не карат по магистралата , щото тя отдавна се плаща ! А това с трафик камерите е на запад и е много по-скъпа и естествено по-ефективна система . Там се засича на всеки няколко километра ще те хванат дори да си превишил само за един-два километра

    Коментиран от #13

  • 10 Бат Ваню

    9 19 Отговор

    До коментар #5 от "Ха сега де":

    ...хах ха ха.... е.... ти винаги си пръв бате..... ха х аха.... Щом минават покрай тебе като спрял.... има неколко варианта.... или да смениш колата.... или да понастъпиш малко........ има и още един.... просто да не пречиш на движението.... ха ха ха ха........аааа....

    Коментиран от #12, #20

  • 11 гост

    9 0 Отговор

    До коментар #5 от "Ха сега де":

    С тази система в случая да , но със истинска трафик система като на запад ще те хванат отвсякъде , дори могат да те хванат ако си превишил в тунел . Тарикатлъци на дребно вървят само в измислени системи , където се разчита на старшина Лазер , а не на съвременна техника .
  • 12 гост

    13 2 Отговор

    До коментар #10 от "Бат Ваню":

    А има и още един вариант , такива като тебе да им надрусат глобите и да им приберат книжката за десетина години да им узреят зелените тикви

    Коментиран от #22

  • 13 Пазарен Либерализатор

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Още по-лесно, с този билет влизаш на магистрална бензиностанция и с него излизаш, като това време се приспада.

    Коментиран от #14

  • 14 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Пазарен Либерализатор":

    Ами ако има достатъчно приходи може и да го направят , щото ще трябва да разширяват отбивките и да сложат бариери на входа и на изхода на всичките
  • 15 Вуте

    27 1 Отговор
    Аз карам фиат чинкуеченто и ако ме глобят ще съм много горд със себе си !
  • 16 Morgoth

    6 3 Отговор
    Като за начало няма да е много ефективно, ако камерите са само на изходните пунктове. Едно зареждане на гориво и вече ще си с 20км/ч надолу. Но пък ще им даде време да отработят системата и след това да монтират междинни камери на всеки 50 км.
    Добре е и че го правят само за магистралите - там рядко има допълнителни малоумни ограничения.
    И глобите не са прекалено високи, което също е добре. Неизбежността им е много по-ефикасна от високия им размер.
  • 17 незнайко

    3 10 Отговор
    И за какво са тези магистрали, като не може да се кара бързо ? Вече се чудят как да лапат повече пари ! Това направо е за смях . Ще карам с 200 - 10 километра и след това с 60 още 10 и средната ми скорост ще е 130. Как ще ме хванат ???

    Коментиран от #24

  • 18 Марио

    7 23 Отговор
    Е тоя закон бие всички по простотия.Не са създали бързите коли за да се влачат със 120 нали???Пак ще си карам бързо дори и в Сърбия.Коля която вдига 280 няма как да се кара със 120.
  • 19 СтарТИРаджия

    4 5 Отговор

    До коментар #6 от "Тони":

    Ами става! С ефеткивна ТОЛ система! Тук хем не искаме да плащаме СПРАВЕДЛИВО, хем ревем! Един камион да я пресече Сърбия-та "киха" близо 100 евро!!! За 450 км! Всъщност това, уж по-хубавото в Сърбия касае единствено магистралите. Няма град да изглежда по-добре от сходен български - по това най-добре им личи, че положението им не е розово!
  • 20 Марио

    2 19 Отговор

    До коментар #10 от "Бат Ваню":

    Точно така е.И искам да обясня едно нещо.Аз не карам бързо за да се правя на интересен.Аз карам бързо,защото ми харесва и защото като съм под 200 ми се гади.Мога да каже,че не тези които карат бързо правят катастрофите а тези които карат бавно и плахо,поглеждайки огледалата си се престрояват и правят тъпи маневри.

    Коментиран от #26, #29

  • 21 filip

    9 1 Отговор
    Дамо да кажа ,строенето на новите участъци не е с сръбски пари ,а с европейски.И ако някой си мисли че техните управници са по-различни от нашите,жестоко се лъже.Това го казвам на базата на близо петгодишен опит от престоя си в Сърбия до сега.Отделно се обмисля промяна в закона да се промени максималната скорост на 130 км,ч

    Коментиран от #23

  • 22 Марио

    3 15 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Карам 3 години без книжка.да ти кажа хич ми не пука.Аз си се возя в колата,моя си е и ще си карам както искам.Пак казвам катастрофите не ги правим ние което караме бързо а тези които карат плахо,правят тъпи маневри и не поглеждат огледалото преди да се престроят.
  • 23 Марио

    6 10 Отговор

    До коментар #21 от "filip":

    Добре бе хора може ли някой да ми обясни защо колата е с възможности 300 км/ч (примерно)а ограничението е 130.А да а тези от НСО-то как може да капят с 260 а аз не мога а????За тях не важат ли законите.

    Коментиран от #27, #28

  • 24 Марио

    3 4 Отговор

    До коментар #17 от "незнайко":

    Точно така е колега.Абсолютно си прав.Или ще спра за един макдоналдс и готово.
  • 25 Пазарен Либерализатор

    10 1 Отговор
    Статията е информативна. Всеки може да кара както го учи акъла. Тарифите са обявени, изволте!
  • 26 СтарТИРаджия

    7 2 Отговор

    До коментар #20 от "Марио":

    Така е! Обикновено тези които карат бързо са ПРИЧИНА за евентуални катастрофи. Винаги трябва да мислиш, че онзи, "схванатия" на волана, може да причини патаклама, в следствие на твоя бутална и допълнително стресираща го ербаб-маневра! Хората са различни и това е най-видно по пътищата.

    Коментиран от #53

  • 27 Morgoth

    10 1 Отговор

    До коментар #23 от "Марио":

    Мощните серийни модели обикновено са ограничени до 250км/ч. Това е така, защото има поне една страна в света в която тази скорост не е незаконна и може да ти се прииска да идеш да покараш там. Напълно неограничените, които могат да вдигнат 300 са предназаначени за каране на писта. Такива мощности се правят също и за реклама, както и за бързо набиране - кола която може да ускори до 100 за 5 секунди (нещо което никъде не е забранено) няма как да не може да вдигне 250. Правят се и за използване на една и съща кола и на писта и на пътя.
    Защо е забранено над 130? Ами не е. Ако говорим за България е 140, а за Сърбия 120. Това е така защото са преценили, че пътя и културата на водачите не позволява безопасно каране с повече. Кой и как го е преценил и колко е компетентен е друг въпрос.
    И аз не спазвам ограниченията, но 200 по нашите магистрали можеш да вдигнеш само за да си изпробваш колата. Постоянното каране с такава скорост е голям риск и за теб и за останалите. Дори да кажем, че и ти и колата ти сте перфектни (което не е така) някой идиот ще ти пресече пътя със 100 и ти ще се подлепиш в него с останалите 100.
    НСО не съм ги виждал да карат с 260, обикновено са със 170-180. А това, че тях не ги лови закон е специфика на нашата мила родина.

    Коментиран от #31

  • 28 СтарТИРаджия

    10 1 Отговор

    До коментар #23 от "Марио":

    И тук ще ти отговоря, макар, че си личи, че си пли...ум.н пишлигар. Дано доживееш времената на помъдряването! Отдавна, много отдавна, едни умни хора, повтарям - умни, са изчислили, че максималната тотална скорост на движение при човека, при която той може да възпроизведе някаква сносна реакция, при пътни събития е 130 км/ч! Пък ти, ако искаш карай перманентно с 300. Бъди сигурен моето момче, че скоро ще ти "изскочи зайче от храстите"! И няма и да разбереш от къде. Само се моли евентуалният ти курбан да не вземе и невинни хора!

    Коментиран от #30, #32

  • 29 Пазарен Либерализатор

    7 1 Отговор

    До коментар #20 от "Марио":

    Тия обяснения ги пази за патерината, когато ти принтират глобата. В Сърбия немаш опция да не платиш, ама е по-добре да се убедиш сам.

    Коментиран от #33

  • 30 Morgoth

    4 1 Отговор

    До коментар #28 от "СтарТИРаджия":

    Без да се заяждам, ама може ли да видя тези изчисления? В различните държави има различни скорости за еднакви типове пътища и разликите са доста големи. Дори без Германия магистралите варират от 105 до 150, а нормалния път от 80 до 100. Изглежда ми много повече стъкмистика отколкото научен труд.
  • 31 Марио

    4 10 Отговор

    До коментар #27 от "Morgoth":

    С 300 на писта нещо не си информиран.Аз имах Mercedes s600 и си карах с 320 на тракия

    Коментиран от #34, #37

  • 32 Марио

    3 6 Отговор

    До коментар #28 от "СтарТИРаджия":

    Всеки път карам с над 220 постоянно пък имам само 2 катастрофи и го не по моя вина.
  • 33 Марио

    2 7 Отговор

    До коментар #29 от "Пазарен Либерализатор":

    Мога да си позволя и до сега всичките ми глоби са платени.
  • 34 Morgoth

    9 2 Отговор

    До коментар #31 от "Марио":

    Абе то и аз съм пикал от прозореца, ама това не значи, че прозореца е за тази цел :)

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Пазарен Либерализатор

    5 1 Отговор

    До коментар #34 от "Morgoth":

    Там има и арест за над 200.

    Коментиран от #56

  • 36 Марио

    4 6 Отговор

    До коментар #34 от "Morgoth":

    Еми щом тая кола има тези възможности е за тази цел.Германците са ги създали за да се карат тези коли.Неслучайно имат такива възможности.И не само немските автомобили де.В Германия на места няма ограничения.Като идвам оттам е супер.Също така и в Турция сме кара яко дори и ограничението да е 140.Там почти всички карат така.

    Коментиран от #38, #47

  • 37 оня

    10 2 Отговор

    До коментар #31 от "Марио":

    сигурни сме всички че си карал с над 350 даже, направо си напиши имената, регистрационния номер и кога е станало, да не се хабят да те търсят и приберат

    Коментиран от #39

  • 38 гостенина

    14 2 Отговор

    До коментар #36 от "Марио":

    а краката бяха отвити накрая нали?

    Коментиран от #40

  • 39 Марио

    3 9 Отговор

    До коментар #37 от "оня":

    Въпроса е че докато има завистливи хора и ще е така.Давам им по 30 лева и ония са доволини.Който не иска имам познати от шефовете звънка едни телефон и са готови.Няма да коментирам.Не натрапвам мнението си на никой както и стилът ми на каране.

    Коментиран от #41

  • 40 Марио

    2 9 Отговор

    До коментар #38 от "гостенина":

    Ето в тая държава всичко е така братче.Това е защото си завистлив и не можеш да си позволиш хубава кола.Ама нали всички трябва да караме гнилоч от 2001.А бате бойко и другите как могат да карат така.Един път карам зад тях и ги постигам.Присветкам им дълги къси те не мърдат от бързата.И те са в нарушение ама не за тях няма правила.
  • 41 оня

    10 1 Отговор

    До коментар #39 от "Марио":

    некси ми се струва че нямаш книжка, а също май и 16. Плочата със "завист" сме я слушали достатъчно. 30лв :))))))))))))))))))))))))))))))))

    Коментиран от #42

  • 42 Марио

    1 9 Отговор

    До коментар #41 от "оня":

    Я ми кажи приятелю какво трябва да кажа за да съм на повече годинки
    Просто казвам мнението си.Да не съм най-умният,нито съм най-великият.Трудил съм се и поддържам някакво ниво.Колата ми е хубава и като съм на магистралата си я натискам нищо лошо няма.Карам си в нарма (220-260)и така.

    Коментиран от #43, #44

  • 43 гостенина

    10 1 Отговор

    До коментар #42 от "Марио":

    бря ти да видиш... за твое сведение имам един скромен автопарк за около 60к евро под формата на джип, кола и мотор. Сигурен съм че много завиждаш от гледна точка на баща ти дето кара 2001ва гнилоч, дечко, завивай краката нощем и не играй до късно need for speed че ще вземеш да си повярваш и на пътя

    Коментиран от #45

  • 44 оня

    9 2 Отговор

    До коментар #42 от "Марио":

    квото и да кажеш си ясен от километри :))))))))
  • 45 Марио

    2 11 Отговор

    До коментар #43 от "гостенина":

    Много си завистлив.В момента карам range rover vogue за твое сведение.Правил съм много грешки в живота си,но сега съм влязъл в правия път и единствения порок ми е бързото каране и това,че съм много агресивен.Не натрапвам мнението си и ве искам никой да ми вярва.Всеки да мисли каквата си иска.Аз си карам както искам и както ми е хубаво ти си се влачи като искаш.В крайна сметка на теб ти е добре.

    Коментиран от #46

  • 46 Марио

    2 5 Отговор

    До коментар #45 от "Марио":

    Всеки си е казал мнението вече и всеки си кара както знае,може и както му е кеф.В тая държава обаче останаха все по-малко читави хора и всеки прави сметка на другия.За да си добре в очите на някои хора трябва да си цървул,за ходиш със скъсани дрехи и да нямаш възможности.Които успее е боклук и всички го гледат накриво.А за коментара нямаш 16 направо няма думи.Всеки знае всеки е сигурен.Просто си казвам мнението за това как карам.Да ваште пътища са разбити новата Тракия е на вълни все едно с в кораб и не трябва да се кара толкова бързо но всеки както знае.
  • 47 Morgoth

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "Марио":

    И аз съм карал в Германия и да ти кажа има разлика в качеството и ширината на магистралите им. Има разлика и в културата на каране, която е изградена именно с презумцията, че се кара бързо. Имам предвид спазване на дистанция и освобождаване на лявата лента при първа възможност.
    S класата определно намалява риска при бързо каране, но 200 си е много. Това лято ми се наложи на магистралата да намаля рязко заради табела сложена на средата на лявата лента след завой и тир който ми пречи да я видя преди да вляза в завоя . От 150 до 80 слязох за 2 секунди, но от 200 нямаше да мога. А аз също съм с доста добра кола.

    Коментиран от #49

  • 48 Марио

    0 16 Отговор
    350 моята кола не може да дига. Максимом съм карал с 320. Но е малко рисково и затова риадко минавам над 260. Обаче тия дето се влачът със 90-120 са путенциялно опасни. Много често се налага да натискам силно спирачките добре че са много добри. Карбонови са.
    Така че искам дак ажа на тези дето карате бавно - не караите на магестралата. Караите си на другите патища.

    Коментиран от #51, #54

  • 49 Марио

    0 9 Отговор

    До коментар #47 от "Morgoth":

    200 не са много за мойта кола. Спира много добре. С 260 като набиа спирачки и спирам за няма 80 метра. Мерил сам го с ролетка.

    Коментиран от #50, #61, #63

  • 50 Марио

    1 4 Отговор

    До коментар #49 от "Марио":

    Много си умен като пишеш от мое име.Страшен си плащаш от акъл.Жалък си.Ама пак всичко е до завист.
  • 51 Марио

    3 3 Отговор

    До коментар #48 от "Марио":

    Ти не знаеш българси а си тръгнал да пишеш тук.Виж колко грешки имаш.

    Коментиран от #52

  • 52 Марио

    1 6 Отговор

    До коментар #51 от "Марио":

    Българсият ми е ОК просто карам с 260 бате затва имам леки тихнически грешки. Можеме да се видиме да си премерим българсият?
  • 53 Знаещ

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "СтарТИРаджия":

    Вероятно си карал тира и в Германия. Разкажи защо там има толкова малко катастрофи по магистралите като на повечето места няма ограничение на скоростта и масово карат с около 180 като има такива, които профучават и с 250-300.

    Коментиран от #58

  • 54 СтарТИРаджия

    6 2 Отговор

    До коментар #48 от "Марио":

    И как точно с тухлата рейндж ровър постигна 320 злато мамино?! Докато сънува, че падаш в бездна може би! Май модераторите трябва да вземат мерки?! Личностните ти самоопределения са почти анархични пожелания!

    Коментиран от #60

  • 55 t = S / v

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "Пазарен Либерализатор":

    Хаха, като знаеш, колко е умствения капацитет на средностатистическия джигит голямо смятане по формула, ще има хахах !!! Повечето "рейсъри" имат по две мозъчни клетки една от лопата и една да серат, а ти искаш да изчислят в колко часа трябва да се явят в пункт Б за да не надхвърлят 120 км/ч ??? Представих си го батки с черни бегачки на газ спрели в аварийката цъкат на калкулатора на смартфона хахаха
    Яко, ще е !
  • 56 Знаещ

    7 1 Отговор

    До коментар #35 от "Пазарен Либерализатор":

    Няма арест. Миналата нова година я изкарах в Белград и на 30-ти вечерта карайки с около 170-180 задминах едно ново Ауди 8. Което се лепна след мен и започна да ме натиска отзад. Вдигнах за малко 210, но той си караше опасно близо зад мен и аз намалих постепенно на 120 за да ме изпревари. Аудито обаче продължи да кара след мен без да ме изпреварва и вече без да ме притиска. След 15 километра ме изпревари и пусна надпис стоп полиция на задното стъкло. Показаха ми запис на скоростта и ме питаха защо карам с 210. Аз тогава попитах не ги ли е срам да ме притискат докато изпреварвам колона и няма как да се прибера и те само се смяха. Тогава ми казаха, че следващия път ако мина над 200 спокойно мога да карам и с 300 защото при тях наказанието за 201 и за 300 е еднакво. Водиха ме посред нощ на съд и платих около 1000 евро след което продължих за Белград. Парадокса е, че дойде съдия в 11 вечерта. Това в БГ няма как да се случи.

    Коментиран от #57, #62, #80

  • 57 Пазарен Либерализатор

    4 1 Отговор

    До коментар #56 от "Знаещ":

    Вече надолу писах, че в Сърбия няма как да не платиш. И да, исти кYpa¢ е дали караш с 210 или с 300, но с новите промени към глобата има 15 дни арест. Съдя в Сърбия се намира на всякъде и по всяко време.
  • 58 СтарТИРаджия

    6 1 Отговор

    До коментар #53 от "Знаещ":

    Веднага! В Германия на първо място свободата да шофираш с колкото искаш е едва ли не национален идеал! Именно затова никой власт имащ не смее да въведе разумните магистрални 130, като ограничение. Макар, че при тях е належащо, относно вредните емисии, гъстота на население и убийствен трафик!
    Относно много редките пътни инциденти. Може да се определи с две думички дисциплина и уважение! На първо място германецът има много по-различно възприятие за дистанция от нас. Това трябва да го придобиеш. Най-вероятно е свързано с по-високите от нормалното скорости и ненадейните чести задръствания! На германеца, като му светнат временните знаци в участък 120, над 120-130 никой не шофира, ако ще ограничението да е и 50 км напред! Направо съм се кефил на въздържаемостта им?! Как особено в лява лента масово се движат с 200+, виждат че на секциите над аутобана светва 120 и като по команда - всичко живо се кротва!!!
    В сериозно натоварени райони, като "кадаифа" м/у Кьолн и Дортмунд, без ограничения, в часовете пик, никой не превишава 120-140! Всичко живо шофира с едно наум. Виждал съм колона от седем ламбовци, как също се съобразява с трафика и НЕ НАХАЛСТВА!!!
    Луди скорости обикновено се "осъществяват" през нощта и по моя лична статистика на по-пограничните магистрали. По тях определено е по-облекчен трафика. Няколко пъти ми се е случвало през нощта с такива скорости да ме изпреварват, че не разбирам каква е колата, а докато се осеферя виждам изчезващи задни габарити

    Коментиран от #59, #65

  • 59 Знаещ

    6 1 Отговор

    До коментар #58 от "СтарТИРаджия":

    С две думи потвърди, че не високата скорост е проблем, а културата на водачите. Факт е, че там когато е поносим трафика средната скорост е много по-висока от тази в България и въпреки това процентно са по-малко катастрофите.
  • 60 Марио

    3 5 Отговор

    До коментар #54 от "СтарТИРаджия":

    Ако беше прочел щеше да разбереш че 320 правих с един приятел той караше със Mercedes s600
  • 61 Morgoth

    6 0 Отговор

    До коментар #49 от "Марио":

    Да ти кажа ли как си го измерил? Прочел си в книжката, че дават 40 метра за 100 и си го умножил по 2 :)
    Bugatti Veyron държи рекорда при серийните автомобили от 200км/ч му трябват 126 метра за да спре. Тоя твоя Ровър да не е модифицирана формула 1? :)
  • 62 Бат Ваню

    2 2 Отговор

    До коментар #56 от "Знаещ":

    ... Ти с каква кола си бил като си дигнал 210 ? Сигурно си се изправил на накоти (хората сигурно за това са се смяли после.... ха х ха...) В Сърбия всичко се спазва и банкноти по 5 евро близо до теб за всеки случай.... ха ха ха.... че не се знае.... Сърбите изгладняват и се чудят как ли да събират парици...

    Коментиран от #64

  • 63 Един мармот със станьол

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Марио":

    Xaxxxaxa
  • 64 Знаещ

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "Бат Ваню":

    За да ми кажат, че е все едно дали съм карал с 210 или с 300 значи колата с която съм бил е можела да вдигне 300.

    Коментиран от #66

  • 65 Бат Ваню

    0 2 Отговор

    До коментар #58 от "СтарТИРаджия":

    +1 бате.... с лека корекцийка, че да искаш да изпревариш не е нахалство... ха ха ха.... В Германия да не пуснеш тоя дето иска да те изпревари има глоба 600 евро... ха ха ха.. .обратно на нас... Тука това е нахалство.... Бойко добре сложи 140 ограничение на наще магистрали... щото и той обича да настъпва.... ама некой може да го посъветва на места и на Тракия и на Струма... и на Хемус тия ограничения да отпаднат.... дет се вика .... да се обръща километража..... ха х хаха ха..... Иначе казано .... квото у Германия тва и у назе..... Хитлер ли ги беше измислил тея магистрали вееее......

    Коментиран от #83

  • 66 Бат Ваню

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "Знаещ":

    .... ха ха ха....Кажи ква е колата ни съ срамувай..... ха ха ха
  • 67 ASA

    1 3 Отговор
    Всяка стара кола е с намалени ходови качества,затова на Запад ги сменят на 5-6 години,независимо каква.Не се заблуждавайте,не се убивайте.Трябва затвор за тези,които карат опасно.

    Коментиран от #69

  • 68 Кобрата

    3 1 Отговор
    Нека си бузят бе, те затова се трепят, джигитите не ги е страх нито от глоби, нито от нищо...
    Аз винаги карам бавно и диваците ме изпреварват, ама реално вървят с 2-3 мин напред пред мен, защото като спрат да пикаят и да изтръскат курината и аз пак съм ги подминал
    Заслужава ли си да караш бързо, като 2-3 минути могат да ти костват живота?

    Коментиран от #70

  • 69 Доктор Ох Боли

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "ASA":

    ..... Къде са тея соц неизхабяеми коли питам аз а? ха ха ха.... Къде?... Едно време беха коли .... тва Лада, тва Жигули.....да не говориме за тва Москвич..... а сега кво западни... на 5-6 години изхабена..... ха ха хаха ха ха..... ааааааааа.....аааааааааааааааааааааа...........ааааааааа......... Хапчетата спешно.... ха ха ха....
  • 70 Бат Ваню

    1 2 Отговор

    До коментар #68 от "Кобрата":

    ... ха ха ха....аааааааа..... Ти ги дебнеш бате от засада...... аааааааааааааа....... "Като спрат да изтръскат курината".....ха ха ха......... Ше падна от стола ..................чесно.............. ха ха хаха ха ха..... Ти винаги си № 1 ми се струва..... ха ха ха..... ама ... къв е тоа аватар, къв е тоа ник...... ха ха ха..... Да не си натиснал грешната пърола?..... ха ха ха..... Имаш ли и други никове тука?.... ха ха хахахахахаха...........ааааааааа
  • 71 стоян георгиев

    1 3 Отговор
    тва трябва да се въведе и у нас.корупцията в кат е фрапантна и няма как да се наказват каращите бързо ,но имащи пари.само дето глобите трябва у нас да са по-високи.макар да не са платени магистралите у нас ,може да се направят пунктове измерващи именно тва.

    Коментиран от #72

  • 72 Бат Ваню

    2 2 Отговор

    До коментар #71 от "стоян георгиев":

    .... Стоенчо..... ти си убав мъж.... от сърбите ли ша копирами?.... ха ха ха.... Дай да зееме опита от немците а?.... Не е ли по-добре?... Как мислиш?.... Що трее се ограничаваме.... Кой колко мое а носи.... ха ха ха..... В Сърбия имало ограничение.... е.... в Германия нема..... Ко ша избирами а? ..... ха ха ха....

    Коментиран от #73

  • 73 стоян георгиев

    1 2 Отговор

    До коментар #72 от "Бат Ваню":

    в германия има ограничение ,макар да има и места без.може да се пусне и у нас такова да речем в участъка след пловдив към чирпан.право е и е равно.ако се оправи асвалта би могло,но останалите ни участъци не стават и затова всеки ден там умират хора ванка и то много.основната причина за тези убииства е скоростта.тва не е сръбско изобретение ,те го въведаха именно след като немците го измислиха.и не забравяи манталитета ,тук всеки селтак си купува 10 годишен мерцедес или ауди и се прави на фитипалди .в германия карат основно нови коли и дисциплината на пътя е желязна.

    Коментиран от #74, #76, #85

  • 74 Бат Ваню

    2 4 Отговор

    До коментар #73 от "стоян георгиев":

    ...Стоенчо.... къде секи ден умирали хора на Тракия уе... ха ха ха.... Ни умеквай ноу та мола.... ха ха хах.... Кое не става ?... Марица ли не става .... Бойко да я пусне на гастербайтерите .... да се упражняват там.... ха ха ха.... Струма ли не става?..... И маааакедонците и те да се поупражняват.... Хемус е най-зле.... ама към София новите участъци.... Зема те кача да напраиме едно кръгче .... да видиш кое стаа и кое ни стааа...... ха ха ха

    Коментиран от #75

  • 75 стоян георгиев

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "Бат Ваню":

    всеки ден по българските магистрали умират хора.не знам кво ти е смешно от този факт?предполагам че си се понапил и няма на близо кои да те срита ,та си търсиш в нета!!!и няма нужда да ме качваш точно ти.

    Коментиран от #77, #78, #79

  • 76 Бат Ваню

    1 1 Отговор

    До коментар #73 от "стоян георгиев":

    Трее си сложиш колана бете..... ха ха ха .....тва е зъдължително.... ха ха ха ха х..............Българските магистрали са добри..... макар и с препоръки.....
  • 77 Бат Ваню

    1 2 Отговор

    До коментар #75 от "стоян георгиев":

    Ама стига си говорила глупости , че по българските магистрали умирали секи ден хора..... Тва ако се случва ... ти ше си новинарка у БСП ... ха ха ха.... Ти само с тоя ник ли си а? .... ха хахаа.... Ако те кача..... ше видиш за ко стаа дума..... ха ха ха... Ше ти испраа косата .... ха ха ха....
  • 78 Бат Ваню

    0 1 Отговор

    До коментар #75 от "стоян георгиев":

    ... Ни мъ разочаровай ноу та мола...... Като карам с 300 ти ше викаш с 200 е .... ха хах хаааа................ Ша ма подкрепаш..... ха хах а
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Onq s Kravata

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Знаещ":

    В Статията е опоменато, Че Съда се въвежда ит 1 Септември 2017, а не от Нова Година 2016 :))))))

    Коментиран от #81, #82

  • 81 Знаещ

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "Onq s Kravata":

    'Петък, 30 Април 2010 07:54. Нов закон за движение по пътищата е въвела Сърбия от няколко месеца. Той предвижда драконовски наказания за нарушителите. Мобилните полицейски групи с цивилни коли на магистралите са само една от тях. Оборудвани са с радари и камери последен писък на техниката. Не си мислете, че може да минете по нашенски - с рушвет. "Камерите на сръбската полиция са с фискални модули и няма възможност да се правят компромиси", официално предупреждава родното външно министерство. След като БМВ-то ви спре, от него излизат полицаи, които черно на бяло с поне 3 снимки ви доказват прясно извършеното нарушение. Максималната скорост на сръбската магистрала е 120 км/ч. Минеш ли ги, гориш с 210 евро, плюс по 50 евро за всеки 10 км/ч над разрешеното. Ако бързаш за почивка или командировка в Западна Европа, просто забравяш за нея. Хванат ли те със 180 км/ч., от пътя отиваш направо в затвора."
  • 82 Знаещ

    1 1 Отговор

    До коментар #80 от "Onq s Kravata":

    Както виждаш в по-горния ми цитат с дата 2010 година още тогава за превишена скорост е предвиден затвор. Явно и това е причината да се ходи на съд. За да прецени съдията само глоба ли да наложи или затвор. Вероятно затвора го прилагат при сериозни рецидиви.
  • 83 оня

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "Бат Ваню":

    Нещо си се объркАл - в Германия има ей такава глоба дето си написал, само че за светкащи глупендери, каращи на 1м зад теб
  • 84 Gabriel

    2 0 Отговор
    2012г в сърбия са ме спрели за превишена скорост 262км вечерта съм минал на съд платих 930€ и 8месеца да не карам там ако не платиш на момента! Тогава е тегаво положението не че е хвалба но тогава бяхме няколко български коли и по новините ни дадоха :((((
  • 85 Бенц

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "стоян георгиев":

    Това ако го направят в БГ ще стане много страшно. Там ще си ги МЕРАТ........
Новини по държави: