Last news in Fakti

22 Февруари, 2018 09:10 32 256 38

Германия забранява дизеловите автомобили?

  • германия-
  • дизелови-
  • автомобили

Очаква се ключово решение на германския съд

Германски съд ще реши дали градовете имат правото в страната имат правото да забранява старите дизелови автомобили, съобщи ДПА.

Това решение може да е ключово за цялата индустрия на страната. Съдът може да реши в полза на забраната. Той обаче няма да налага ограничения на движението на каквито и да било автомобили.

Все пак германските градове ще могат да обособяват специални зони. В тях движението на стари дизелови автомобили ще е забранено.

През 2015 г. водеща германска марка призна за заблуждаване на системата, която отчита вредните емисии, отделяни от автомобилите.

Това постави темата за замърсяването на въздуха на преден план в Германия. Еколози и защитници на природата вече призоваха да бъдат взети мерки. Германското правителство в момента обмисля възможности за действие.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    165 50 Отговор
    Голям кеф за Ганьо, ще напълни кочината с ефтини германски дизелови кенефи.
    Нафта ще се лее еФтина от локомотиви, трактори и корабчета.
    Ще настъпи рая в БГ!

    Коментиран от #3, #37

  • 2 Slavic Vibes

    106 51 Отговор
    Ами к'во да кажа, "умни" са германчетата. След като си заселиха земите с изнасилвачи от саваните, сега поредната стъпка към мачкането на собствените си деца е ограничаване на още от свободите си! Нека си карат малките кочинки с еднолитровите двигатели с 25 нютонметра и ще видим колко още ще са "на върха."
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Зорлем

    103 10 Отговор
    Ех, а беше време, когато същите общински власти твърдяха, че по-добре да се кара дизел, защото изхвърля по-малко СО-та на километър. Нали данъците така ги определят дори.

    И сега, изведнъж, изненада - те ти, булка, Спасов ден. Дизелите всъщност не били чак толкова по-еко?!

    Обаче електрическите автомобили вече са решението на еко проблемите. Вервайте им, честна пионерска! Е, след десетина години сигурно друга песен ще пеем, но сега купувайте, купувайте, че време няма...

    Коментиран от #36

  • 5 кум вълкан

    60 1 Отговор
    Пак заглавие подвеждащо и шокиращо! Пишете колко стари(на години) дизели ще могат да се карат само извън града.
  • 6 nqkoi si

    37 9 Отговор

    До коментар #3 от "до Японеца":

    Ми туй дето е със стандарт до евро 4 , хората лек по лек го махат и познай къде ще дойде , и е прав човека , най много ще се радват "тираджийте" барабар с "текезесарите" и машинистите .
  • 7 ЯАЯЪ

    43 4 Отговор
    ЩО СЕ ЗАБЛУЖДАВАТЕ.ЗНАЕТЕ ЛИ КОЛКО ГЕРМАНСКИ ФЕРМЕРИ ПО СЕЛАТА ЧАКАТ СЪЩОТО. А ЗНАЕТЕ ЛИ КОЛКО УКРАЙНСКИ РУСКИ И ТУРСКИ ФИРМИ ЧАКАТ НА ОПАШКАТА.
    ПАК ТУК ЩЕ СИ КАРАТЕ НАД 300 000 КАРАНИ КОЧИНИ А АВТОТЪРГОВЦИТЕ ЩЕ ГИ НАТЪКМЯТ НА 150 000 .ТЕ СА РЕДКИ НАГЛЕЦИ И ТЪРСЯТ БАЛЪЦИ С НЕИЗРЯДНИ СЕРВИЗНИ КНИЖКИ АКА ВЪОБЩЕ ИМА ТАКАВА.
  • 8 onq s konq

    69 8 Отговор
    Е са е момента как съм скътал 500 еврака да ода да си купа една Х5 ица че одавна си мечтаем за нея!

    Коментиран от #10, #14

  • 9 Гост

    8 12 Отговор
    Някой запознат ли е какво ще се случи с автомобилите евро6 (дизел) Тях ще ги зажраняват ли в Германия?
  • 10 Да да

    42 2 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Ако се пазариш,може и за 400 да вземеш,но приготви поне 4000 за ремонт!
  • 11 Селянина с колелото

    28 4 Отговор
    оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време
  • 12 Горублянския тарикат

    28 9 Отговор
    Сега е момента да се вземат евтини дизели в Германия и да ги пробутвам на будалите в България че ги е карала баба-пенсионерка и са на 80 000км..........................Ха-Ха-Ха. Егати и балъците
  • 13 сноу

    31 6 Отговор
    Аха-а,значи стигнахме най-после до надутия до гръмване балон.Балона за който пеех още преди 10-на години.Подлите дойчовци през последните близо 30 год измисляха хиляди вероломни начини да скубят европа /по-скоро източна/с какви ли не измамни трикове-че евро 1 ,че 2 ,че 3 които нашего брата балъшки плащаше ,за да се накичи с поредния барутник, а дойчо да натъпче гуша .През 92,93 год по дългите градски булеварди на Германия се мяркаха по 1-2 нови коли а само за 10-на всичко беше ново а трошляците се изринаха на изток.Така стана и с останали-те боклуци -камиони ,битова техника и т.н.И започна бядното помпене на германската икономика, а чрез нея и френската .До преди няколко дни Смъркалуца дето вече половин година не може да спретне едно правителство въпреки а по закон трябва за 1мес ,се переше ,че имало/ вакстум /икон.растеж.Значи излиза че нейния браШчед Маркс правилно е сметнал че при капитализма днешния растеж,е утрешно падение.
  • 14 Радо

    36 5 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Аз за една 5-6 годишна Г класа съм нагласил 2К евра, и ще гледам лошо като мутра...даже се постригах 0 номер онзи ден.
  • 15 Гост

    10 4 Отговор
    Съдът може да реши в полза на забраната. Той обаче няма да налага ограничения на движението на каквито и да било автомобили.


    Нещо не се разбира. Ще ги забранят ама няма да ограничат движението им.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ВАРНА

    22 2 Отговор
    Във Варна авто къщите са пълни с дизелови коли
    Ако човек иска бензинова , просто няма избор
  • 18 неченещоама

    10 1 Отговор
    от това по голяма глупост не бях чел
  • 19 Гого

    13 4 Отговор
    Ураааа Дупница ще се напълни с нафтови печки бийй се народе за немските таралясници.
  • 20 Тракотор

    21 7 Отговор
    Давайте ги в България, Ганьо обожава да трови децата си.
  • 21 бмвто

    9 9 Отговор
    А стигате говори глупости.Германия продължава да произвежда дизелови автомобили и това няма как да стане.Най вероятно се отнася за старите барутници над 20 години,които наистина замърсяват въздуха в големите градове,но в никакъв случай повече от бензиновите барутници над 20 години.Това е пак търговска война и защитаване интересите на компаниите,които започнаха да произвеждат електрически автомобили.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Галош без БМВ

    18 1 Отговор
    Не претендирам за достоверност, но приятели казаха, че за сега се спират дизелите до 2000- та г. А тук 17- 18 годишни кочини, върнати на 150- 200 000 км., се продават по 7- 8 000 лв.Търгашите да си ги държат и да се молят след година някой да им даде по 500 лв.
  • 24 dragula

    17 5 Отговор
    Някой някога да е забранявал телевизорите с катодно лъчева тръба? Не е, но сега такива телевизори вече не се продават. Просто лед технологията се усъвършенства, поевтиня и се наложи.
    Смятам, че без никакви протекции и електроавтомобилите ще се наложат като се усъвършенстват и поевтинеят батериите. Ако това се случи по естествен път, макар и по-бавно, ще е най-добре и за обществото, и за природата
  • 25 ЗАБРАНА ЗА НОВИТЕ АВТОМОБИЛИ

    9 5 Отговор
    Всички нови автомобили да ЗАБРАНЯТ ВЕДНАГА

    Имат инсталирани жестоко вредни радиоактивни скенери вместо доказано безвредни традиционни фарове.

    Стотици милиони водачи на МПС да принудени денем да увреждат тежко земята и въздуха с режещи скенери и включени фарове ДЕНЕМ>
  • 26 Iordan Ivanov eng geologist

    4 5 Отговор
    Скенерите с е контрролират от готвещи ликвидация на хората .Ползват обсебени с холограми американски сателити за проследяване на всички увреждания причинявани от xenen,halogen,led i laser skanners инсталирани НАГЛО НА милиони автомобили..
    С тяхна помощ и с холограмни оръжия на предни стъкла вече е увредена тежко биосферата над огромни региони вкл Мюнхен

    Коментиран от #27

  • 27 вал

    14 4 Отговор

    До коментар #26 от "Iordan Ivanov eng geologist":

    Ти си болен човек, много болен.

    Коментиран от #28

  • 28 Антиелектрика

    11 3 Отговор

    До коментар #27 от "вал":

    Някъде има група санитари с усмирителни ризи и успокоителни под ръка, които търсят тоя лудия под дърво и камък.
  • 29 Мартин

    19 2 Отговор
    Това са глупости. Олицетворение на фалшиви новини. Писали журналята без да разбират същността на това дето пишат. Сензации да стават. Германия НЯМА да забранява НИЩО. Съда ще реши само дали да позволи на общините да въведат т.нар. синя плакета в малки зони в централните части на градове като Щутгарт, Мюнхен и Берлин и Хамбург. И то САМО на места, където нормите на NOx емисии и твърди частици надхвърлят допустимите норми в повече от 50 дни в годината. Евро 6 дизеловите автомобили с DPF-и AdBlue-катализатори ще продължат да се движат навсякъде, без ограничения. Евро 4 и Евро 5 дизелите с DPF-и, които имат зелена плакета, няма да имат повече достъп до новосформираните сини зони, но ще продължат да се движат свободно в зелените зони (които съществуват от 10 години между другото), както и в градовете и огромните зони извън градовете, където не се изисква каквато и да е на цвят плакета. Евро 1, 2 и 3 дизелите (носители на червени и жълти плакети) отдавна нямат достъп до повечето централни части на градовете, откакто червените и жълтите зони в градовете станаха зелени преди повече от 5 години.

    Коментиран от #33

  • 30 Даниела

    8 6 Отговор
    Време е и тук да ги забранят.Стига са ни тровили.
  • 31 Пешо

    8 0 Отговор
    В момента в Германия няма правителство .Така че правителство което не съществува, не може да обмисля нищо.
  • 32 Геоги Донев

    11 3 Отговор
    Какво ще правят камионите,тракторите,багери,комбайни?Всички са на дизел!
  • 33 Баиче коле

    4 1 Отговор

    До коментар #29 от "Мартин":

    Разгиле някой да е в час
  • 34 Петрич-Папенбург

    1 1 Отговор
    Алооу разбирачите. Първо,тове,е пилотен проект за Големите градове,Второ,касае е се за коли над 20 години, и Трето (Най-важно),ако Ганчо отдели време да чете: Колите в Автокъщите в Германия се продават основно в : Литва,Латвия,Естония,България и Русия(страните от Бившия СССР).Чехи,Словаци, Словенци,Унгарци,Че дори и поляците,гледат годинките,тук там е се мяркат и автовоз от Сърбия (хвърлям ви безплатна идея),там са по-скъпи от БГ,още си се движат със Юго и Застава,обаче митото е яко,и не знам ,колко ще сте на картата,според мющерията е. Друго,Германците,буквално,откачиха да се отървават от дизелите даже и 2006,2008 вече.Юрнаха се на електронни коли,поне в Западна Германия се,на Изток нямам идея как е. Ай со здраве.
  • 35 от немско

    2 2 Отговор
    Ако това стане ще има супер хубави и на безценица коли и веднага ще взема няколко.
  • 36 Гайтан Веждьо Войвода

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Зорлем":

    Също и при внос имаше облекчено мито за дизелите,твърдеше се,че са по екологични!!Даже съм чел мнения на" специалисти",че един разцентрован бензинов лек автомобил вреди повече от многотодишен Икарус!!
  • 37 Арабин

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Не знам дали караш дизелов автомобил, най-вероято апонски...Аз винаги съм имал бензинови, до миналата година, когато взех да шофирам дизел и ти казвам, че ако сложиш лоша нафта /локомотивна/, то колата не върви хич...

    Коментиран от #38

  • 38 Патриот

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Арабин":

    Ем сипи на бензиновия стар бензин А-91 да видм дали ще литне.

    Поредно заглавие нищо общо с истината!!!!
    До кога????
Новини по държави: