Специалният представител на САЩ по въпросите за Украйна Кърт Волкър заяви, че Крим ще бъде върнат на Украйна, пише руското издание „Правда“.
Той изрази увереност, че Русия ще върне полуострова, така както е върнала независимостта на балтийските страни. „Балтийските страни бяха окупирани в продължение на десетки години, но после всичко се променило“, посочи Волкър.
Заради конфликта в Източна Украйна и анексирането на Крим ЕС и САЩ наложиха икономически санкции на Кремъл. Отношенията между Москва и Запада достигнаха нива, невиждани от Студената война.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 н стоименов
Коментиран от #27, #116
07:09 10.05.2018
2 бббббб
07:21 10.05.2018
3 НКВД
Коментиран от #78
07:26 10.05.2018
4 Орно
07:27 10.05.2018
5 КРИМ
Коментиран от #24
07:28 10.05.2018
6 Бесен Язовец
Коментиран от #14, #135
07:29 10.05.2018
7 Бесен пес
07:29 10.05.2018
8 мнение
Коментиран от #140
07:30 10.05.2018
9 Kcaniba
07:33 10.05.2018
10 Хихихи
Коментиран от #40
07:33 10.05.2018
11 Сссерем
Коментиран от #12, #13, #19, #28, #58
07:36 10.05.2018
12 Червената шапчица
До коментар #11 от "Сссерем":
И Русия като им трясне 2-3 Булави и всичко ще си дойде на мястотоКоментиран от #20, #30, #101
07:38 10.05.2018
13 Бай хой
До коментар #11 от "Сссерем":
Дааа само на теб разума никой не е в състояние да върне.07:40 10.05.2018
14 Голям Слон
До коментар #6 от "Бесен Язовец":
То да беше само Тексас :-))))) Прабави Калифорния, Ню Мексико, Аризона, Юта и минимум още Невада... Не могат да го преглътнат тоя Крим гринговците. Толкова много мокри сънища имаха за него. Толкова много бленуваха да разположат ракети там. А сега там руснаци строят мост към Русия и си възстановяват някогашните бази :-) Свалиха за пореден път легитимен лидер, за да си направят своята игра. Уви, кой е предвиждал нещо подобно. Сега останаха двете области и нещата си идват на място..Русия още при разпадането на СССР трябваше да постави условие: искаш да се отделиш? Няма проблем. Но първо върни онова, което не ти принадлежи. А не Елцин на пияна глава да докладва в САЩ, че СССР вече се е разпаднал. Те такъв "лидер" искат. Путин не ми е удобен.
Коментиран от #18
07:46 10.05.2018
15 истината
Коментиран от #41
07:49 10.05.2018
16 ссср
07:51 10.05.2018
17 Румяна Костова
08:06 10.05.2018
18 Бесен Язовец
До коментар #14 от "Голям Слон":
Руснаците 1990г.им каза на украинцките връщате ядреното оръжие и ОНД няма да има тириторялни претенции и Украйна върнаха на Русия ядрения арсенал. 2014г.украйнците се опитаха да забият нож в гърбът на Русия и затова бяха наказани! Кой се е...с Русия губи тиритория! На САЩ черноморския флот на Русия им бърка яко у з.... в интригите в Б.ИзтокКоментиран от #104
08:09 10.05.2018
19 Кредитният милионер САЩ
До коментар #11 от "Сссерем":
Ще им спрат айфоните ли?Тотално ембарго може да наложиш на този който е 100% зависим внос на енергийни суровини, което да срине икономиката. А сега се сети какво изнася Русия.
Коментиран от #21
08:12 10.05.2018
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Сссерем
До коментар #19 от "Кредитният милионер САЩ":
Нафта ли ще пиеш и газ ще ядеш???Русия внася абсолютно ВСИЧКО без горивата,които изнася за да си плаща храните,пак ще дойде гладомор в русия ако им забранят износа.Коментиран от #38, #81
08:18 10.05.2018
22 Българина
08:19 10.05.2018
23 Боре
08:19 10.05.2018
24 Кой4о
До коментар #5 от "КРИМ":
Полуостровът има богата история от най-древни времена. Бил е част от елинската култура, Римската империя, Византия. През XV-XVIII век е център на Кримското ханство, васално на Османската империя. През 1783 г. е присъединено от Екатерина Велика към Руската империя, от 1921 г. е в състава на СССР. През 1991 г. територията и акваторията на полуострова стават част от независима Украйна, чрез административните единици Автономна република Крим и град Севастопол. Името на полуострова произлиза от тюркското Къръм (Qırım), означаващо вал, стена, ров. ДО ТУК СЪС САПУНКАТА ТИ,ЧЕ ВИНАГИ Е БИЛ РУСКИ!Коментиран от #36, #90
08:39 10.05.2018
25 Шаран БГ
08:42 10.05.2018
26 Пешо
08:43 10.05.2018
27 наблюдател
До коментар #1 от "н стоименов":
Да, руския трол с многото IP адреси здравата се е развихрил. Пише едносрични постове и си блъска плюсове като се надява да му вярват, че са много.Но не са много като бройка, а са много тъпи.
Съвременният свят върви към конвергенция и на гробално и на регионално ниво. Най-големите врагове стават приятели и постигат просперитет (Франция и Германия напр.) обединявайки се. Там където се налага разделение чрез агресия или анексия следват безкрайни конфликти и бедност. С лозунги "Крим е наш" не можеш да се нахраниш и руснаците вече го виждат. Няма просперитет, за този който е на задните части на историята ...
Коментиран от #33, #57
08:45 10.05.2018
28 Ярослав Станчев
До коментар #11 от "Сссерем":
Много фантастични филми гледаш,младеж.08:52 10.05.2018
29 Експерт
" Полуостровът има богата история от най-древни времена. Бил е част от елинската култура, Римската империя, Византия".
Койчо,тази простотия дето цитираш по горе си я изсмукал от задните си части.Знаеш ли умнико ,че първите сечени сребърни прабългарски монети са отсечени през 12 век и то точно в Крим,който е бил прабългарски.На прабългарите от Велика и Волжска България ,които през 10век приемат исляма,умнико!
Коментиран от #54
08:52 10.05.2018
30 Dhjfrthhg
До коментар #12 от "Червената шапчица":
А пък бай колю матафа като ти трясне едни топки отзад само крим ще виждаш08:52 10.05.2018
31 jtdyj
08:52 10.05.2018
32 гост
09:06 10.05.2018
33 Geyniyy
До коментар #27 от "наблюдател":
Пич, като ти чета поста се сещам за един виц с мутра, която кара по магистрала в насрещното и слуша новините...09:12 10.05.2018
34 Гост
09:18 10.05.2018
35 Палко
09:21 10.05.2018
36 Румяна Костова
До коментар #24 от "Кой4о":
Похвално е,че един русофоб знае история.Прав сте ,че не винаги Крим е бил руски.Само последните 200 години.Но гърците си мълчат,те според историческите източници са били първите жители на полуострова.Татарите идват там през 13 век.Но Русия е водила война,победила и присъединила Крим към своята територия.Коментиран от #43, #56
09:23 10.05.2018
37 Аспарух
09:28 10.05.2018
38 Borislav Popov
До коментар #21 от "Сссерем":
Износът на зърно от Русия премина 44 млн. тЕкспортът на ечемик и царевица също бележи ръст.
Износът на пшеница от началото на пазарния сезон се равнява на 34,35 млн. тона, което е с 44% ръст спрямо сезон 2016/2017. Експортът на ечемик достига 4,9 млн. тона или с 2% повече. Царевицата пък е записала количества от 4,6 млн. тона или 9 % ръст.
Общо 293 хиляди тона е износът на останалите зърнени култури от страната. И там се отчита ръст, който е с цели 44 %.
09:30 10.05.2018
39 Чичо
Коментиран от #60, #126
09:32 10.05.2018
40 Бостънският Удушвач!!
До коментар #10 от "Хихихи":
Точно!!И всички злини за човечеството като спин,гейпаради,порно,тъпите филми,наркотици и пр.гадости произлизат от там!!Имах ги за велика нация,по дрехите ми още имам знаменца и US знаци,имах знамена да правя инат на комунистите,но в последствие осъзнах,че са пълни лайнета готови да продадат и родителите си за пари!!Не стига,че ги бият навсякъде пак налитат на войни,а фалшивият им $,хартия с нищо непокрита няма да коментирам!!09:38 10.05.2018
41 татко Махно
До коментар #15 от "истината":
А дали Русия ще я иска ?09:42 10.05.2018
42 един от всички
09:43 10.05.2018
43 Луд Гидия
До коментар #36 от "Румяна Костова":
Покрай чичо Гуг се навъдиха много знаещи,компетенти всякакви,а като наблюдавам"Стани богат"подобни капацитети не знаят дори от къде изгрява слънцето!!Крим си е руски и толкоз,както и Европа можеше да си остане законно руска след победата 45година!Сигурно и Косово не е сръбско или Судетската област в Чехия не е немска(живял съм там,повечето са немци),примери много!!Ами Тексас чий е,ами Фоукледските острови чий чеп търсят Англия там тъй,че споровете са излишни!!09:54 10.05.2018
44 znaete
09:55 10.05.2018
45 антисоросоид
10:01 10.05.2018
46 Тодос Мехиканос
10:04 10.05.2018
47 по темата
10:08 10.05.2018
48 Може да ги компенсират
10:12 10.05.2018
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 ПакСъмТук
10:18 10.05.2018
51 Zax
10:19 10.05.2018
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 ****
10:39 10.05.2018
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Нед
Коментиран от #115
10:46 10.05.2018
56 Кой4о
До коментар #36 от "Румяна Костова":
От вашите русофилски слова излиза,че България е или турска или руска!? Кое от двете?10:47 10.05.2018
57 jforfk
До коментар #27 от "наблюдател":
Извинявайте просто не можах да се сдържа. Та значи Вие пишете "обединявайте се, старите врагове ... приятели". Ами нали от това бягахме ... от пролетарския интернационализъм. За независимост от Москва. За какво тогава беше лозунга "45-години стигат"? За нов пролетарски интернационализъм? А сега дали имаме НЕЗАВИСИМОСТ? Или сме на ВАСАЛЕН признак, подчинени на Брюксел? Никога, ама никога Т. Живков, В. Червенков, А. Югов или В.Коларов не е казвал: "каквото каже началника в Москва". А Г.Димитров затова е леквидиран, за непослушание. А техният "наследник" ББ непрекъснато казва: "ами така казват началниците в Брюскел". Та ЕС се състои от началници и подчинени, а не от партньори. Или с други думи ... интернационализъм.10:50 10.05.2018
58 хахах
До коментар #11 от "Сссерем":
Глупости само си представи ушанките леко да се нервират и да врътнат кранчето ня газта към Европа за 24ч не за повече толко бързо САЩ ще останат сами че чак няма да им се вярвам кон е стянало10:53 10.05.2018
59 селянин
10:54 10.05.2018
60 ой40
До коментар #39 от "Чичо":
Първите идентифицирани групи, населявали територията на днешна Украйна, са представители на халколитната трипилианска култура на запад и средностожката култура на изток. През 3 хилядолетие пр.н.е. те са заменени от културите на бронзовата епоха – ямната култура в степите и културата на погребалните камери на север.През желязната епоха в степите живеят кимерийци, скити и сармати. През 6 век пр.н.е. по крайбрежието се появяват гръцки колонии, като Тирас, Олбия, Хермонаса. Те продължават да съществуват като римски и византийски градове до 6 век.
През 3 век на територията на Украйна се заселват готите, свързвани с черняховската култура. Северно от тях от 2 век до 5 век се развива киевската култура. В края на 4 век и двете области са подчинени от хуните. След техния разгром в средата на 5 век остготите се преселват в Панония и мястото им в степните райони е заето от прабългарите. В същото време от северозапад започват да се разселват славянски племена.
През 1912 г. край село Мала Перешчепина случайно е открито голямо съкровище, съдържащо около 800 предмета сред които Йоахим Вернер разчита между знаците върху два златни пръстена името на Кубрат, като по този начин свързва цялата находка с владетеля на Велика България.
Средновековие
През 9 век Киев, плащал дотогава данък на Хазарския хаганат, е завладян от варягите Асколд и Дир, изместени малко по-късно от регента на Новгород Олег. По това време на територията на днешна Украйна живеят славянските пл
Коментиран от #61
10:57 10.05.2018
61 Koj40
До коментар #60 от "ой40":
През 9 век Киев, плащал дотогава данък на Хазарския хаганат, е завладян от варягите Асколд и Дир, изместени малко по-късно от регента на Новгород Олег. По това време на територията на днешна Украйна живеят славянските племена поляни, древляни, северяни, уличи, тиверци и дулеби, както и етническата група рус, чийто произход е спорен. Киев се намира в земите на Рус, заобиколени от тези на поляните, и се превръща в център на държавата Киевска Рус.Владимир I приема християнството за официална религия в Киевска Рус
През 11 век Киевска Рус е държавата с най-голяма територия в Европа. На запад тя е наричана Рутения, име, което се запазва по-късно за западните области на страната. През този период се появява наименованието Украйна, с което се означава областта Рус около градовете Киев, Чернигов и Переяслав. Християнството започва да прониква през 9 век, като е прието за държавна религия през 988 г. от великия княз Владимир Велики и за неговите нужди са изпратени свещеници и книги от България. Така Киевска Рус става втората славянска държава, в която намира добър прием и се утвърждава глаголицата, а след това и кирилицата.
Въпреки успешното управление на Владимир Мономах, конфликтите между отделните князе на Киевска Рус довеждат до упадък в началото на 12 век. Киев е опустошен от Андрей Боголюбски и столицата на великите князе е преместена във Владимир, на североизток, където се образува Руската държава. В началото на 13 век руските земи и остатъците от Кие
Коментиран от #62
10:59 10.05.2018
62 Бай хой
До коментар #61 от "Koj40":
Това за киевска рус го знаем всички.Я кажи сега по тези земи кога се заражда киевска украйна? За Киевска Русия всички знаем.
Да не би киевска укрия да се заражда след Великата октомврийска революция? Примрно га се дава независимост на полша, финландия и се нарояват така наречените държави лутва латвия и естония?
Коментиран от #63, #66
11:13 10.05.2018
63 Koj40
До коментар #62 от "Бай хой":
Когато Първата световна война и Руската революция от 1917 г. разтърсват Австрия и Русия, украинците се оказват между двете разпадащи се империи. През 1917 и 1918 г. възникват няколко отделни украински държави – Украинска народна република, Хетманат, Западноукраинска народна република, Украинска съветска република.Украйна претърпява поражение в Полско-украинската война. Не успяват и съвместните усилия на Йозеф Пилсудски и Симон Петлюра да спрат настъплението на червеноармейските войски от изток. В края на Полско-руската война Рижкият договор от март 1921 включва западните части на Украйна в Полша, а основната част е присъединена към СССР. И да се разберем, ние сме създали Русия като държава, дали сме и дух и писменост!!!!
Коментиран от #67
11:25 10.05.2018
64 nikolov
11:30 10.05.2018
65 агент08
11:31 10.05.2018
66 стоян георгиев
До коментар #62 от "Бай хой":
киевските славяни са в независими формации до 1850 година бе полов.ето на чети.тва е руското вики ако знаеш родния си език де!https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%A1%D0%B5%D1%87%D1%8C
Коментиран от #68
11:35 10.05.2018
67 Доктор Охболи
До коментар #63 от "Koj40":
1. Държава Киевска Русь няма. Това е въведено от историците понятие за по-лесно отделяне на историческите периоди.2. Етнос "украинец" няма. Както и етнос "българи". наименованието българин се появява след създаването на племенния съюз от Кубрат.
Коментиран от #77
11:37 10.05.2018
68 Бай хой
До коментар #66 от "стоян георгиев":
Десооу нал са разбрахми чи си спициалист по пирални. Сиги тук ли цъфна? Преди години обясняваше как калашника за нищо не става и само индианците го уважават. А га хамериканците го признаха и започнаха да го произвеждат веднага смени плочата че незнам кой си го изобретил и доказателство било че имал цев, спусък и като стреля гърми.Въпроса ми бе откога се говори за киевска укрия? Всички знаем че от десети век е съществувала руска държава наречена киевска русь. Понял госпожица димитрова?
Коментиран от #69
11:43 10.05.2018
69 стоян георгиев
До коментар #68 от "Бай хой":
полов аз кво съм обяснявал всичко е вярно.сега по темата .след разпада на киевска рус в неините граници се появява запорожката сеч,която съществува до 1850 година като независимо формирование,воюващо и съюзяващо се с руския цар,поляците или турците.през цялото време въпросните запорожци се смсмятат за нещо различно от руснаците ,а и самите руснаци ги смятат за такива,наричат ги малоруси или украинци.има изследвания в русия по темата още от 19 ти век,а украинските поети и общественици са толкова много че никои до сега не се е сетил да ги отрича.сети се пръв милиционера путин и ви го даде като заповед на вас троловете с психически заболявания.щото дори и да си трол ако не си психично болен няма как да твърдиш че уракинците са измислени от ленин!11:58 10.05.2018
70 Бай хой
Ко ши каиш?
Коментиран от #71
12:05 10.05.2018
71 стоян георгиев
До коментар #70 от "Бай хой":
няма малорусия полов онова се нарича новорусия.малко като лом и лондон смяххх!!!!ама за теб предвид заболяването ти няма разлика нали!!!смяххх!!!Коментиран от #74, #75
12:11 10.05.2018
72 Гов Наре
И са големи специалисти по "Майдане"!
12:30 10.05.2018
73 българин
Коментиран от #85
12:37 10.05.2018
74 Трол
До коментар #71 от "стоян георгиев":
Малорусия (на руски: Малая Русь/Малороссия) е историческа област в Източна Европа, в североизточната част на днешна Украйна и съседни части от днешна Русия, провъзгласена за автономна република от проруски сепаратисти в Донбас на 18 юли 2017.Първоначално включва територията на Хетманщината, анексирана през 1764 година от Руската империя и превърната в Малорусийска губерния, като с времето започва да се използва за по-голямата част от днешна Украйна. През следващите десетилетия социалният елит в областта развива самостоятелна малорусийска идентичност в противовес на местното украинско население.
Няма ама твоето любимо Уики казва,че има!
Коментиран от #129
12:39 10.05.2018
75 Бай хой
До коментар #71 от "стоян георгиев":
Ма се Русия ма десииии. Не укрия. Между другото това украйна от укроп ли иде? Че ази го уважавам туй нящо. Хеле с краставици, кисело мляко и някои други блгинки - страшно мезе.Коментиран от #130
12:41 10.05.2018
76 ТОЧКАТА
12:46 10.05.2018
77 Koj40
До коментар #67 от "Доктор Охболи":
Хубаво си прочел, но не си схванал главното!Киевска Рус (Киевская Русь, Древнерусское государство)(до 882 година Рус) е термин, въведен в употреба от по-късни историци за обозначаване на периода от съществуването на източнославянската ДЪРЖАВА Рус (Киевска Русия) в Източна Европа от края на 9 век, като резултат от пренасянето на столицата от Ладога в Киев (през 882 г. от Олег) и обединението под властта на князете от династията Рюриковичи на 2-та главни центъра на източните славяни и русите – Новгород и Киев, (а също на земите, разположени покрай пътя към Византия) до падането на Киев под натиска на татарите. Киевска Рус е сред най-големите по територия европейски държави през Средновековието.
12:53 10.05.2018
78 Ген А А Власов
До коментар #3 от "НКВД":
Абе чекист, той Шикългрубер каквото е обещал на Царство България го е изпълнил, примерно ВРЪЩАНЕТО НА ДОБРУДЖА ОТ МАМАЛИГАРИТЕ.12:56 10.05.2018
79 ууу на БСП
Коментиран от #82
13:01 10.05.2018
80 е ми
13:19 10.05.2018
81 Тоя с Ху.
До коментар #21 от "Сссерем":
Ей къв си компетентен тип , къде ти казаха тия работи бе Ганьо или Ганка си , бе страшни разбирачи ставате като си смените пола ! Как не са те взели някаде из големите демокрации за съветник с консумация.13:19 10.05.2018
82 Бай хой
До коментар #79 от "ууу на БСП":
Той Нетаняхо се бе закичил и със Георгиевската лентичка. Това показва кое на кого ще се връща. Май не само Крим ами и Донецк и Луганск признаха за свободни.Досега големи дискусии имаше мадлин каква брошка си била закичила, обаньаньа каква значка си сложил а за лентичката на Нетаняху мълчат кат риби. И деса и то се покри някъде.
13:20 10.05.2018
83 Чичо
13:22 10.05.2018
84 Бесен
13:23 10.05.2018
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Отвън
13:38 10.05.2018
87 Българин
Коментиран от #91
14:17 10.05.2018
88 vasik atanasova
нормално е да си го върнат
14:36 10.05.2018
89 12345
Коментиран от #93
14:42 10.05.2018
90 Ехо
До коментар #24 от "Кой4о":
Прав си Кой4о! От това което си написал разбрах, че Крим е бил Украински само 15-16 години,и то в най новата и история. Благодаря ти за информацията.Коментиран от #92
14:51 10.05.2018
91 Бай хой
До коментар #87 от "Българин":
А за луната нищо не казваш. Заради такива неграмотници всички се присмиват на бюрмаджиите.14:56 10.05.2018
92 Koj40
До коментар #90 от "Ехо":
Радвам се,че съм ти бил полезен! Същото кат НРБ нали?15:00 10.05.2018
93 ссссс
До коментар #89 от "12345":
Ти знаеш ли въобще какво означава империя бе ,трол ? Гледал бил той.Кво гледаш бе шматка ? Кажи ни как по-точно САЩ ще фалират или там квото се опитваш кажеш ? Кажи ни как и кога ?Коментиран от #94, #136
15:26 10.05.2018
94 Бай хой
До коментар #93 от "ссссс":
Съско мчи те веке са фалирали. Дълг над двайсе трилиона. Понял. Деньги нет. Жи зимаме нови членове да плащат вноски и да купуват стари оружия. Ма те бедни. Ииии.15:36 10.05.2018
95 СЪДИЯТА
15:37 10.05.2018
96 Цар Вул
В РУСИЯ!!!!!Събрали са около 20 хиляди подписа и подписката продължава!Внасят я в Конгреса и познайте от раз какво ще се полу-
чи??!!!!!!!!Така,че "НА СЪДА Е ЯСНО - ДА ВЛЕЗЕ УБИТИЯ"!!!!!!!!!!!!!!!!!
Коментиран от #103
15:41 10.05.2018
97 ссссс
Коментиран от #98
15:52 10.05.2018
98 Бай хой
До коментар #97 от "ссссс":
Че те ако не бяха фалирали щяха ли да теглят кредит ра? Комшията га закъса и иска заем. Кат ни мой да го управи го управя ко шийката. Ко искаш да кажиш?Май ума ти не може да побере колко са двайсе теилиона. Ма туй е външния дълг. А вътрвшният дет викаш е към четирийсе. Ама с поръчка на стотина томахавки няма как да се управи. Фалит майка. Деньги нет.
Коментиран от #102
16:10 10.05.2018
99 hadjikarapencehv
16:12 10.05.2018
100 ОБЕЩАНО
заведенията колко шум вдигат и до колко часа работят.
Ще чака !!!!!!!!!!
16:15 10.05.2018
101 TPOлчета
До коментар #12 от "Червената шапчица":
сесесерейски, червени шапчици и пр., ще го върнат и хоро ще играят, и ще се молят да си го вземат украинците обратно, всичко с времето си. А вас скоро ще ви почнем с окопните лопатки по рубладжийските милиционерски тЬIкви, после обратно на село да пасете патките и говедата като дадовците ви, дето ръгнаха да строят сесесерейски соцЯлизм и съсипаха България!!!16:29 10.05.2018
102 ссссс
До коментар #98 от "Бай хой":
Какъв кредит бе путинистче ? Ти въобще наясно ли си какво представлява американския дълг ? И само е заради тая глупост дето си написал ,че външния дълг на САЩ бил 20 трилиона ,а вътрешния 40 ,няма как да те взема на сериозно.Външния дълг на САЩ е около 6 трилиона,а другия е вътрешен и всичко общо е 20 трилиона.САЩ неможе да дължи повече от колкото може да плаща.Дългът им не ги застрашава по абсолютно никакъв начин.Само не разбирам ,защо пишеш по теми които не са ти ясни ? Само се излагаш и си личи колко си неук на тая тема.Прочети пак в миналото мнение какво съм ти написал и по-добре спри да пишеш.Коментиран от #106
16:32 10.05.2018
103 ОТ ЦАР ВУЛ
До коментар #96 от "Цар Вул":
трандафор и от милиционер демократ не става - твар нещастна, тия глупости в "Раша Тудей" ли ги чете, или в ПУБЛОФИЛИ.БГ? Мозъчетата ви са гладки като речни камъчета...16:33 10.05.2018
104 Велин
До коментар #18 от "Бесен Язовец":
Много е удобно да се пише, че Русия е взела Крим ама е изключително тъпо. Путин само разписа указ за ПРИЕМАНЕ на Крим в Руската федерация. Сигурно сте забравили за проведения референдум на територията на Крим ??!?!? На референдума имаше и представители на ЕС. След него имаше доклад за протекло то гласуване и точно този доклад доколкото си спомням го написа представителя на Полша. Сигурно поляците са най-големите поддръжници на Русия !?!?? Потърсете в Гугъл-а и прочетете и тогава пишете. Ама не Ви стиска щото истината е само една - Крим е руски !!!Коментиран от #105, #108
16:36 10.05.2018
105 гост
До коментар #104 от "Велин":
Проведения референдум е нелегитимен.От всички държави по света ,само 10 са признали анексирането ,а над 100 са се обявили против и че е незаконно.Те и турците утре може да анексират част от България по същия начин.16:45 10.05.2018
106 Бай хой
До коментар #102 от "ссссс":
Ма който има дълг е беден ра. Кво значение има кой къв е? Дължат пари и на джапан и на чайна и на шваба и на франсоа и на голандия и на манафите от са и на Русия.Та според теб кой е бедняка длъжника или кредитодателя. Кой е дрипльо които иска пари или които ги дава? Фалит майка. Деньги нет.
Коментиран от #107
16:47 10.05.2018
107 ссссс
До коментар #106 от "Бай хой":
Неможе да се спори с тебе остави.Обеснява ти се ,налива ти се акъл ,а ти пак си въртиш малоумните мантри,щото така ти изнася.Незнам тъп ли си найстина или само се правиш на такъв.Коментиран от #109
16:50 10.05.2018
108 irriducibili
До коментар #104 от "Велин":
Какъв референдум какви пет лева бе ,ватник ? 90% от държавите по света са с позиция ,че анексирането на Крим е незаконно !! Целия свят ли е в грешка ? Това анексиране го признават само десетина държави и няколко русофилски трола.Коментиран от #119
16:53 10.05.2018
109 Бай хой
До коментар #107 от "ссссс":
Е нямам чак толкова акъл че като опстна няква тъпотия и да си изплющя един плюс кат теб.Попитай някой от родителите си що е то дълг. Поради что се взимва. Коги се натрупва в огромни количества и запичва да тежи със страшна сила.
И какво се случва коги дълга ти надхвърли доходите. Сериозен дисбаланс на дебит към кредит.
Панял?
Коментиран от #110
16:57 10.05.2018
110 ссссс
До коментар #109 от "Бай хой":
Хал хабер си нямаш какво представлява американския дълг,че ми говориш ,че взимали кредит.Грам не си наясно с тази тема.Сглобяваш някакви измислени свободни съчинения за това колко им бил дълга ,какво щяло да стане и тем подобни глупости,въпреки ,че ти обесниш около 10 пъти какво представлява това нещо.Накрая чак ми викаш да питам какво било "дълг".А бе ти въобще наред ли си бе келеш ?17:03 10.05.2018
111 Житан
17:36 10.05.2018
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Случаен
Коментиран от #122
17:46 10.05.2018
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 ukrainec
До коментар #1 от "н стоименов":
Крим винаги е бил украински и татарски.Още преди да се появи на картата днешната кочина Русия през 13-14 век.Тогава се е наричала Московия.Коментиран от #120
17:56 10.05.2018
117 iko
18:09 10.05.2018
118 Путин
18:53 10.05.2018
119 Чак пък 90%
До коментар #108 от "irriducibili":
Ако за теб 90% са ЕС ,САЩ и още няколко васала грешиш.Колкото целият свят бил признал Косово или Тайван да кажем.
Коментиран от #121
19:33 10.05.2018
120 Гост
До коментар #116 от "ukrainec":
Но пък тогава не е имало Украйна.Тя е изкуствено създадена за да не враждуват румънските ,молдовските,българските и тн.малцинства.Предоставена буферна зона от Русите тогава
19:40 10.05.2018
121 гост
До коментар #119 от "Чак пък 90%":
Около 130 държави ,обявяват анексирането на Крим в действителност за незаконно.Да кажеш "васали" на толкова много държави ,предвид факта ,че в тази бройка има и такива които не са в добри отношения със САЩ ,е меко казано дебилно.Излиза ,че от 200 държави по света ,190 са "васали" на Америка ,а останалите 10 мюсюлмански дупки са супер ,защото са подлоги на руските окупатори..Бреей :)19:52 10.05.2018
122 222
До коментар #114 от "Случаен":
Глупости на търкалета.Единствената причина поради която Русия все още не е станала провинция на САЩ или Китай е ,защото имат ядрени оръжия.Ти какво си помисли ,че някой го е страх от руската ръждясала военна техника ли ? Реално при една неядрена война ,САЩ могат да заличат Русия за отрицателно време,но пак ти казвам,ядрените оръжия дават голяма сигурност.Русия неможе да си позволи война в такъв мащаб.Ще се срине от само себе си.Коментиран от #125
19:56 10.05.2018
123 Мар.Жуков
20:04 10.05.2018
124 Даниел
20:07 10.05.2018
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Митко
До коментар #39 от "Чичо":
Украинска ССР не е създадена от Сталин, а от Ленин и пръв нейн министър председател е Кръстьо Раковски от Котел, деец на Коминтерна, който Сталин по-късно прави посланик на СССР в UK, а след това го ликвидира в лагерите. Той е пряк роднина на Георги Раковски.20:32 10.05.2018
127 НАЙДЕН ЯНКОВ
и да чуе фраэата му- едно е да искаш,друго
е да можеш и,трето и четвърто да го
направиш......
22:47 10.05.2018
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 стоян георгиев
До коментар #75 от "Бай хой":
украина произлиза от покраинина .и не виждам къде е драмата?украинците да речем имат език различен от руския векове наред.дори мисля че украинския писмен език е преди руския такъв.имат си свои писатели поети ,свое държавно образование ,своя култура.руснаците тва никога не са го отричали ,дори руските националисти.през 19 ти век когато голяма част от украинските славяни са в русия се изготвят карти в които техния етнически елемент е преброен и отбелязан.23:38 10.05.2018
131 руски
Коментиран от #132
07:53 11.05.2018
132 Онзи
До коментар #131 от "руски":
Обещавам тая година пак да сме 4ти на световното ( нищо че не се класирахме)Коментиран от #133
08:52 11.05.2018
133 Един
До коментар #132 от "Онзи":
...и онова дърво да ми върне шапката ... :DКоментиран от #134
09:13 11.05.2018
134 ....
До коментар #133 от "Един":
Колко ще струва една бира в Америка след война с Русия ?3 рубли :D :D :D
09:18 11.05.2018
135 И Ал
До коментар #6 от "Бесен Язовец":
И Аляска ще е на Русия !10:02 11.05.2018
136 Ебтер
До коментар #93 от "ссссс":
Съвсем скоро ще е това! Първо Уелистоун ще избухне като вулкан, второ... долара след китайците и останалите освен исраел няма да ебават! Трето...китайците ще хвърлят всички облигаций на сащ за продажба, за да може нещо да вземе, отколкото нищо да не получи! А тогава празния и с нищо не покрит долар ...ще стане 1 една стотинка, защото сме вързани към германските пари, ...пък те ако щат да се наричат евро, марки или...говна!10:14 11.05.2018
137 Бай онзи
15:33 11.05.2018
138 Бай Оня
15:41 11.05.2018
139 Жесток
22:52 11.05.2018
140 гостенин
До коментар #8 от "мнение":
Точно така.Крим е руски.Бил е и ще бъде.Огромна част от населението гласува за присъединяване към Руската федерация.Огромна част са чисти руснаци!А под давление на задокеанските "миротворци" с фашизоидни наклонности,неолиберални убеждения и соросоидно финансиране властта в Украйна беше заграбена от шайка извратени престъпници,които убиват и палят живи хора!Това ли е демокрация?!Или както в Панама,Доминикана,Виетнам,Афганистан,Камбоджа,Югославия,Ирак(два пъти),Сирия,Либия, задокеанските "миротворци" творят кървави оранжеви революции и провеждат "демократични"промени под формата на масова разруха и разграбване?!!!Коментиран от #141
20:45 15.05.2018
141 Предсказанието на Вангелия
До коментар #140 от "гостенин":
Апокалипсиса идва съвсем скоро.Алчноста на новобогаташите ще ги погуби.Те ще подпалят 3-та световна война и ще се изгорят в нея,държавата им ще заприлича на пустиня и човек неще и стъпне там повече от 100години.00:06 19.05.2018