Президентът на Турция Реджеп Ердоган отправи сериозни заплахи към Австрия, съобщи France 24.
Австрийските власти взеха решение да затвори джамии и да изгони финансирани от Турция имами. Ердоган обеща, че ще предприеме действия по въпроса.
„Мерките, които австрийските власти взеха, могат да доведат до религиозна война. Мислите ли, че ние няма да реагираме при такива действия. Ние ще предприемем някакви действия по въпроса“, заяви Ердоган.
В Австрия живеят около 360 000 граждани с турски произход. Виена е един от най-големите противници на членството на Турция в ЕС
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Bingo
Коментиран от #90
16:33 10.06.2018
2 Хасан
Коментиран от #3, #6, #75, #82, #109, #145
16:38 10.06.2018
3 dynamo
До коментар #2 от "Хасан":
Хасан - ефенди, умен човек си , ама или някой ти ползва ника, или и ти като ердоган си се " изплискал" умствено. Бъди здрав, сипи си една ракийка и мисли за други неща.16:41 10.06.2018
4 Иванов
Коментиран от #5, #110
16:42 10.06.2018
5 Иванов
До коментар #4 от "Иванов":
Имах предвид Австрия, извинявам се за грешката.Коментиран от #11
16:44 10.06.2018
6 JPower
До коментар #2 от "Хасан":
ТУРКИЯ ще си отвори аналните бузки...Коментиран от #8
16:44 10.06.2018
7 Таксиметърджия
16:44 10.06.2018
8 Хасан
До коментар #6 от "JPower":
Това важи за други народи...знаеш кои16:45 10.06.2018
9 Хасан
Коментиран от #12, #14, #111, #151
16:46 10.06.2018
10 Мерт
Коментиран от #32
16:46 10.06.2018
11 JPower
До коментар #5 от "Иванов":
Кво може да направи ЦИГАНИ с автомат??? Тоооо, не е като едно време да колите деца и баби...пък, и всички ви мразят,даже и мюсюлманите!!!Коментиран от #13
16:47 10.06.2018
12 JPower
До коментар #9 от "Хасан":
Проблема е,че мюсюлманин ходи по българска земя!!!!Коментиран от #15
16:50 10.06.2018
13 Хасан
До коментар #11 от "JPower":
Тука не става въпрос само за турците в Австрия а и за другите мюсюлмански общности..Коментиран от #16
16:53 10.06.2018
14 ако скокнеш
До коментар #9 от "Хасан":
до 10 бецирк ще си отговориш сам . никоя държава няма нужда от самоизолиращи се,капсуловани обществени групи . проблема е , че турците са по някои земи от столетия но не искат да станат част от обществото и от народа а винаги работят срещу него . например наследниците на преселниците в америка било то ирландци,англета,немци след едно две поколения гледат на себе си като американци и защитават америка а не родината на дедите си....дори и негрите не се смятат за африканци а за американци!!. вие турците просто мразите останалите народности и съответно и те ви мразят. винаги искате дори когато сте гости в една страна да промените нещата както на вас ви е добре .никой няма нещо против будистите...защо ли ??Коментиран от #17, #19
16:55 10.06.2018
15 Хасан
До коментар #12 от "JPower":
Момент сега ...мюсюлманин или турчин ????..това са отделни понятия....в България имаме българи приели исляма ..помаци!...имаме турци мюсюлмани ..имаме турци атеисти....имаме турци християни —гагаузи!..Коментиран от #94
16:56 10.06.2018
16 ако има
До коментар #13 от "Хасан":
проблем на улицата между двама европейци те го решават помежду си но ако единият е мюсли то веднага на страната на мюслито изскачат 10-на шалварести без да ги интересува кой е прав !!за вас няма такова нещо като чест а сте силни на глутници....то при хиените и мършоядите е така...и шведите са точно като вас .16:59 10.06.2018
17 Хасан
До коментар #14 от "ако скокнеш":
Малко народи в света имат имперски корени ..руснаците,турците,англичаните...руснака където и да отиде си остава руснак...англичанина също...какво лошо има в това и турчина да е такъв ....а Сащ е изкуствена създадена нация ..това и беше целта на Рокфетер,Ротшилд..да се създаде една нация която да управлява светаКоментиран от #20, #31, #100, #101, #156
17:01 10.06.2018
18 Д'мин
17:01 10.06.2018
19 Хасан
До коментар #14 от "ако скокнеш":
По твойта логика нормално е алжирци да се включат в Френския легион и да вършат убийства свои сънародноци в Алжир!?...или пък Ибрахим паша да коли и безчинства в своето село ??Коментиран от #22, #24, #88
17:08 10.06.2018
20 а бе аби
До коментар #17 от "Хасан":
каква империя е била турция...изостанала и съществувала 500 години която в съществуването си е задържала развитието за завладените земи . на запад е имало ренесанс, развитие на културата,изкуствата,науката а в османската империя...я кажи какво като световно наследство е оставила османската империя ??? италианците са наследници на римската империя съществувала 2000 години и донесла развитие на завладените от нея земи но никой италиански наследник в америка,австралия,канада например не казва , че е италианец...помнят корените си но се отъждествяват с държавата където са родени.ако турчина се капсулова от останалото общество той просто няма място в него...той винаги ще работи против останалитеКоментиран от #56
17:13 10.06.2018
21 гост
17:22 10.06.2018
22 на вас
До коментар #19 от "Хасан":
това ви е проблема...вие никога не сте част от държавата...имате паспорт но дотам. използвате гражданството само за да получите някаква изгода но ако трябва да защитите интересите на държавата дезертирате .уж сте горди турци но работите на запад с БЪЛГАРСКИ паспорти !!! в чуждестранният легион са основно чужденци и след 10 години получават френско гражданство . според теб ако един афро американски войник бива пратен на мисия в африка той няма да изпълни задълженията си само защото родата му е дошла от африка преди 300 години ??? да не би обама да направи нещо специално за африка когато беше президент забравяйки интересите на америка ?? за това и казвам , че турците просто нямате място в европа...просто никога няма да сте част от европейците...и думите ти го доказватКоментиран от #26, #28
17:23 10.06.2018
23 Хасан2
Коментиран от #27
17:28 10.06.2018
24 JPower
До коментар #19 от "Хасан":
Преблема е в мюсюлманите и турците,като такива също. Помаците са бившите богомили, утайката на България... гагаузи и други аборигени не ми ги хвали...то има и негри християни...но си остава негър. За легиона ми стана интересно, само не го бъркай с етнически корпус!!!Коментиран от #40
17:29 10.06.2018
25 Waffen
17:31 10.06.2018
26 Хасан
До коментар #22 от "на вас":
Първото нещо в България турците никога не са били против държавата...работили сме заедно в ТКЗС то,БКС то,АПК то... работили са на тютюна,на стр обекти,на Кремиковци ..строяха социализма....но тоя социализъм беше български..отначало премахнаха турските училища,след това турския език,после смениха имената ,след това прокудиха от земите къдеио са живели мирно и тихо....Коментиран от #30, #117
17:32 10.06.2018
27 бе то аз
До коментар #23 от "Хасан2":
съм Българин но не мога да кажа , че има симпатии към турците....то и не познавам Българи имащи симпатии към поробителите си . освен това благодарение на турците не може да се имаме за велик и могъщ народ...стар да но няма как да сме могъщи когато сме 5 млн !! за тесногръди и дребнави.... как може да сме тесногръди когато успешно успяваме да се интегрираме в различните западни общества ....явно пишеш за турците...но те пък нито са народ нито са велики или древниКоментиран от #29
17:35 10.06.2018
28 Хасан
До коментар #22 от "на вас":
По същата логика и световния социализъм трябваше да бъде руски съветски.....и сега е същото ...няма такова понятие като равноправие и демокрация ..Европейския съюз е за англосаксонския протестанстки интерес ...всичко останало е второ качество...българин православ който пише на руска кирилица не е добре дошъл за немеца...Коментиран от #34, #152
17:37 10.06.2018
29 Хасан
До коментар #27 от "бе то аз":
Това добре ли е да се интегрираш в други общества ,да загубиш и род и традиции,да се спасиш ,но като народ да загубиш????детето ти да като дойде на село с преводач да разговаря с баба си...Коментиран от #36, #45, #120
17:41 10.06.2018
30 JPower
До коментар #26 от "Хасан":
Дата,бачкахте в българския социализъм за 3 пъти повече пари от българина, неможещи да пишете и говорите български но станахте висшисти. Всичко за вас беше в повече,имахте и предимства пред българина, и това беше българска политика. Построихте къщи по на 3 етажа и коли имахте, но накрая квоооо стана???? Пак бяхте недоволни и като решихме да ви направим българи по имена и вие избягвайте в ТУРКИЯ.. тръгнахте 300хил но 200хил.се върнахте и сега пак ни тровите живота с ДПС и доста...а тез дето останаха се биха с кюрдите заради ТУРКИЯ,бяха изтезавани и бити...но пак България ви е виновна!!! От вас нищо не става и ТУРСКОТО РОБСТВО НЕ Е СВЪРШИЛО...Коментиран от #33
17:51 10.06.2018
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 СссереМ
До коментар #10 от "Мерт":
Не знам за мюслитата ама ако тръгнат против ИЗРАЕЛ това вече е малшанс.18:01 10.06.2018
33 Хасан
До коментар #30 от "JPower":
Не си прав...в България една работа се предлага първо на българина,ако откаже тогава на турчина ,ако откаже ,остава за рома...турчина също живееше в панелки ..по селата може би да...”да направим българи по имвна ” е акт нанасилие ..престъпление против човечеството..Коментиран от #38, #39, #57
18:02 10.06.2018
34 понеже си
До коментар #28 от "Хасан":
шалварест ти е простена неграмотността и подлостта . та от колко години живееш в немскоговоряща страна за да съдиш кой е добре дошъл и добре приет ?? аз съм от доста години на запад и винаги са ме приемали добре и най-важното е , че ми гласуват и доверие...оставили са ми задачи които по принцип са за баулайтера. освен това говоря немски за разлика от турците които са от по 40 години тук. кирилицата е поръчана от Българският цар Симеон и е създадена от Българина константин Преславски но тази информация я няма на турски език18:04 10.06.2018
35 Госта
18:05 10.06.2018
36 хасане
До коментар #29 от "Хасан":
за разлика от вас не съм тесногръд,затворен тип който не разбира , че светър се променя и , че вече не сме средновековието. и западните общества започват да забраят традициите си и се надявам след едно две поколения ес да се превърне в СЕЩ. никой няма да забрави рода си но без единен ес няма бъдеще за европейците...но това теб не те засяга18:08 10.06.2018
37 стоян георгиев
Коментиран от #54
18:08 10.06.2018
38 а бе хасане
До коментар #33 от "Хасан":
е как няма първо работата да се предлага на българин когато се използва български език !!! ако е да мажеш или редиш тухли няма проблем но без български език който вие не владеете като цяло не ставате за повечето работни позиции. товаза смяната на имената беше постановка за да се разкарате от България.....беше леко глупаво но беше едноо финно побутване а не например да ви натоварим на влаковете и марш към майка турция или да направим това което направи труция с 1 млн арменци което си е геноцид...но за вас това си е нормално да избивате останалитеКоментиран от #50
18:18 10.06.2018
39 JPower
До коментар #33 от "Хасан":
А кога 500год.сменяхте вярата на хората и имената им, какво беше това???? И от къде турците събраха пари за екскурзията до туркия, бяхте с огромни превилегии, още тогава хората ги беше яд на вас,ама не смееха да кажат,че иначе ги чака Белене . Ето ПАК на черното викаш бяло!!!!! Така беше,никой не го криеше това,че турците по Тошково си живееха царски.Коментиран от #52
18:23 10.06.2018
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 може би
До коментар #40 от "ivan4o":
с образованието,възпитанието...много е дълго за обяснение особено на ниско интелигентни...същества . но при вас с родовобщинният строй сте си равниКоментиран от #44
18:37 10.06.2018
43 ivan4o
18:37 10.06.2018
44 ivan4o
До коментар #42 от "може би":
Ей така кът се смятате за повече от другите, ще ви се смее цилия свят!Коментиран от #48
18:39 10.06.2018
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Госта
До коментар #40 от "ivan4o":
Ivan4i, а ти с какво?Коментиран от #51
18:42 10.06.2018
48 ако може
До коментар #44 от "ivan4o":
да си го позволиш да скокнеш до милано чентрале или до пратерщерн и 10 бецирк ще видиш с какво сме повече от един нерър или шалварест и то не е за смях18:45 10.06.2018
49 ivan4o
До коментар #46 от "JPower":
Ей мой, 1во саюзници то германия , после на саюза, сеа пак на саюза! Кът се разпадне и тоя саюз да видим накаде!пхахахаххааобречени сме, но някои хора моат се спасят! А другите ко ше правят18:48 10.06.2018
50 Хасан
До коментар #38 от "а бе хасане":
Финно или не е позор за българската история,едно престъпление срещу човечеството ,извършено от комунистическия режим ,което няма давност.Коментиран от #55
18:50 10.06.2018
51 ivan4o
До коментар #47 от "Госта":
Аз не се бия в гърдите кът някои тука, за мен сички са еднакви и не се слагам на по горно ниво, щот накрая еднакво, 2 кубика!18:51 10.06.2018
52 Хасан
До коментар #39 от "JPower":
Ти още четеш Работническо дело май... Хитлер по същия начин беше обвинил че евреите са богати и са виновни за лошото състояние на немеца..фашистките режими го правят18:53 10.06.2018
53 ivan4o
18:53 10.06.2018
54 Хасан
До коментар #37 от "стоян георгиев":
Стояне,как сме?18:54 10.06.2018
55 аз викам
До коментар #50 от "Хасан":
да сравним промяната на имената с 500 години робство...та при падането на България сме били 3 млн...толкова са били и англетата по това време...по време на освобождението българите пак сме били 3 млн а англетата са били 40 млн !! както казах за мен промяната на имената беше глупаво...просто е трябвало при освобождението да бъдат прогонене ВСИЧКИ турци от българските земи . така нямаше да имаме всичките тези главоболия с вас и щяхте да си живеете щастливи в турцияКоментиран от #70
18:58 10.06.2018
56 ivan4o
До коментар #20 от "а бе аби":
16млн. Кв км е билаКоментиран от #59
18:58 10.06.2018
57 Салам Алеко
До коментар #33 от "Хасан":
А да караш българина да плюе върху кръста, и да изричача,"един е мохабед щото само него клати аллах" , какво е?Коментиран от #58
19:00 10.06.2018
58 ivan4o
До коментар #57 от "Салам Алеко":
Теа измислици некаде другаде моляКоментиран от #60
19:03 10.06.2018
59 явно не правиш
До коментар #56 от "ivan4o":
разлика между количество и качество...няма значение колко голяма е била а какво е донесла на народите в нея и за свта като цяло . много империи са донесли разцвет и развитие а османската имепия само мъка и страдание. няма едно нещо от значение за света което ще остане от съществуването на османската империя...нищо...нито наука,изкуство,нещо човешко да е имало в тази кочина...просто една празна дупка в историята от около 500 години !!Коментиран от #61
19:05 10.06.2018
60 Салам Алеко
До коментар #58 от "ivan4o":
Въздъха на BASF, ти е направил мозъка на химичен екстракт! Сменяй местоживеене, ще се влошиш повече!19:08 10.06.2018
61 ivan4o
До коментар #59 от "явно не правиш":
По горе писах ,че архивите са у Б-я , въри и чети ако ти позволят! Ти тъп ли си или не четешКоментиран от #62, #65
19:09 10.06.2018
62 още
До коментар #61 от "ivan4o":
чакам да защитиш значимостта и величието на османската империя за човечеството поне с един два факта от мизерното и 500 годишино същетвуване . нещо което целият свят знае , че от османската империя или от турците !!!точно да си губя времето четейки за султаните...ами по-добре е да прочета нещо за индианците ...те поне нещо са оставили на свертаКоментиран от #64
19:13 10.06.2018
63 ivan4o
Коментиран от #66
19:20 10.06.2018
64 ivan4o
До коментар #62 от "още":
Е пак са съществували за разлика от другитехахахахаКоментиран от #67
19:21 10.06.2018
65 айде бе
До коментар #61 от "ivan4o":
още ли не си намерил нещо за величието на турският народ.....поне нещо от музиката...някой композитор,пиеса,филм,изобретение,иновация...бе поне една клечка за зъби .нещо от математиката,физиката,химията,биологията....бе освен за религията мислите ли въобще за нещо друго...или мисленето не е силната ви част(ее то само с една гънка ще ви е трудно)Коментиран от #71, #73
19:23 10.06.2018
66 няма нужда
До коментар #63 от "ivan4o":
да ми пишеш ..поне вечерно училище завършил ли си...по милост...че не ти разбирам19:26 10.06.2018
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 аъъъъъъъъъъъъ
19:31 10.06.2018
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Хасан
До коментар #55 от "аз викам":
И как разбра че преди падането е имало 3 милиона българи?..исторически факт или измислица с която да се обосновеш аргументите...за сведение през 1990 г има 9 милиона българи а сега 7 милиона..минус два за две три десетилетия...турско робство ли имаш??Коментиран от #77
19:36 10.06.2018
71 Хасан
До коментар #65 от "айде бе":
Имат двама нобелисти ..Памук за литература и Санджар за химияКоментиран от #79, #84
19:38 10.06.2018
72 аъъъъъъъъъъъъ
Важното е ,че при реална заплаха ,всички като един отиват в армията и тя става милионна. Както е било вече -преди 70 год. Не ги подценявайте. Немците са типичен северен народ- жестоки,равнодушни ,дисциплинирани ,изпълняват заповеди.
19:39 10.06.2018
73 Хасан
До коментар #65 от "айде бе":
Попитай някого на който детето му учи на Запад или в Сащ как наричат Менделеевата таблица..ще ти отговори Периодична таблица....на Запад никогане се споменава някакво откритие ако е от мюсюлманския свят,китайския или руския19:47 10.06.2018
74 Ефтини сензации
19:49 10.06.2018
75 Стамат
До коментар #2 от "Хасан":
Хасане .Ти си типичен представител на синдрома на овчата мисъл който е изключително разпространен в районите с преобладаващо мюсюлманско население.Няма да ти се сбъднат мокрите сънища бъди сигурен в това .А овцата след която търчите няма да ви заведе на зелена паша .Бъди сигурен и в това.Ето това най много мразя във вас глухите и слепи мюсюлмани.Където и да отидете където и да получите добро вие винаги без изключение смятате че някой ви е бил длъжен.Нагли и арогантни неграмотни човекоподобни.И сега когато Австрия ви наби шута беснеете защото не става на вашата.Това е само началото защото не си знаете мястото.А Австрия е първата която ви го показа . И то е в Анадола . А що се отнася до тебе ще те помоля да опишеш с няколко реда какво ти даде на теб лично Турция и какво родината ми България неблагодарник смешен19:53 10.06.2018
76 Наско
19:59 10.06.2018
77 чети бе
До коментар #70 от "Хасан":
хасанчо -иванчо...исторически факт е , че сме били 3 млн при падането под турско робство а и факта колко сме били при освобождението също лесно се проверява . няма друго обяснение за задържане на една полулация на едно и също ниво за 500 години ако не е била подлагана на ГЕНОЦИД и изтребление !! а данните които си посочил за 9 млн през 89-та и сега 7 млн отчитат ли тези 2 мнл които сме в чужбина ??както казах огромната грешка на дедите ни е била , че са се отнесли човешки с поробителите си оставяйки ги да живеят в освободена България...за това ние сега плащаме....та явно американците са имали право казвайки , че само мъртвият индианец е добър индианец19:59 10.06.2018
78 ivan4o
Коментиран от #80, #87
20:00 10.06.2018
79 а бе хасане
До коментар #71 от "Хасан":
този памук...за литература...трябва да проверя а саджак той не е живял по време на османската империя а се е родил в СВЕТСКА турция като е завършил образованието си в америка .там остава да се развива и там излседванията му носят нобелова награда . откриваш ли тънката разлика , че само извън турция и загърбвайки религията някой турчин е истински ЧОВЕК !!оня се е човъркал в ДНК-то и се е намесвал в делата на алах..... дали някой би му позволил да прави това след 10 години в турция като спечели ердо...тогава няма химия ,няма биология ...само религия...та нали той отвори нови стотици религиозни училища тъпа нация сте с малки изключения20:08 10.06.2018
80 ако имаш
До коментар #78 от "ivan4o":
време от молитвите гледай дискавъри за да видиш кой е измислил канализацията и банята....по времето на римската империя много преди османската в рим са имали баня с ТОПЛА вода и ОБЩЕСТВЕНИ тоалетни с канализация. ти като македонците я подкараКоментиран от #81
20:11 10.06.2018
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Да да
До коментар #2 от "Хасан":
Да наложи ембарго на Австрия! Както призова за Израел ;ДДДДД . Тоя е пълен смешник! Комедиант номер 1 в света! Скоро Европа ще се пробуди от летаргията и всички миролюбиво джихадисти ще бъдат върнати в тяхните страни! Там да си удрят челата по 20 пъти на ден и без това друга работа няма да имат! Ти по колко пъти на ден удряш главата в земята? Пророка ти седи ли там където не го грее слънце или го извади да походи по камили малко? Дали ще ме сполети божия гняв? Преди 3 дни щях да бия един турчин! Опита се да каже че бил по-важен от мен,ама препика леко като го натиснах! Много хубави хора са турците и мюслитата! Искам да им помогна да се срещнат с амортизираните девици по-бързо!Коментиран от #83
20:34 10.06.2018
83 ivan4o
До коментар #82 от "Да да":
По добре е от лизане на задници!Коментиран от #86
20:39 10.06.2018
84 Да да
До коментар #71 от "Хасан":
1985 до 1988 г. посещава Университета Колумбия в Ню Йорк и Университета в Айова! През 2005 две турски професионални асоциации завеждат наказателно дело срещу Орхан Памук заради негови противоречащи на турското законодателство изявления във връзка с убийството на един милион армейци по време на Първата световна война и избиването на 30 хил. кюрди от турското правителство през последните десетилетия.Саджар-през 1977 година защитава докторат в Тексаския университет в Далас. Остава да работи в Съединените щати, като по-късно приема и американско гражданство. Изследванията са му в областта на рака и механизмите на корекция на повреди на ДНК.
През 2015 година получава Нобелова награда за химия, заедно с Пол Модрич и Томас Линдал, „за изследванията на механизма на възстановяване на ДНК“.
А компютъра е измислен от българин! Само че пак в САЩ! Страна срещу която 95% от мюслитата плюят!!!
Коментиран от #85
20:44 10.06.2018
85 ivan4o
До коментар #84 от "Да да":
Не е компютър, а елка! Калколатор!хахахахах20:46 10.06.2018
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 гост
До коментар #19 от "Хасан":
Малко ще се намеся има Алжирци в легиона има Мароканци.Японци.Китайци има и Палестинци има също и Турци всички са Французи по паспорт за религия никой и дума не споменава и никой не го интересува това и ходят където ги пратят има офицери Тунизиици та Хасане моля те давай примери само за неща за който си сигурен че са такаКоментиран от #91
21:13 10.06.2018
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Доктор Ох Боли
До коментар #1 от "Bingo":
.... ха хаха.... пак ли не си си пила хапчетата?.... и си с мъжки ник а?.... ха ха ха...... и нема кай да та..... убликчи....ха ха ха.... У Турция немало църкви .... Къде е Света София..... Къде е Св. Стефан.....?.... Кой ти даде на тебе толко плюса кой?... ха ха ха......21:46 10.06.2018
91 Хасан
До коментар #88 от "гост":
Значи и еничарина българин Ибрахим паша от Време разделно просто си е изпълнявал своя дълг към Султана и неговите нарежданияКоментиран от #99
21:47 10.06.2018
92 Хасан
До коментар #87 от "Салам Алеко":
Чети повече...има интернет ..с простотиите които пишеш само се излагаш...потърси дали има баня и тоалетна в Търновската крепост...или Версайския дворец21:50 10.06.2018
93 aми
мангалскa работa но щом има глупави вярващи ......
21:50 10.06.2018
94 Някой
До коментар #15 от "Хасан":
Гагаузите не са турци. Прочети малко за тях.Коментиран от #97, #98
21:57 10.06.2018
95 Доктор Ох Боли
Коментиран от #149
21:57 10.06.2018
96 Доктор Ох Боли
21:58 10.06.2018
97 Хасан
До коментар #94 от "Някой":
Сигурно са българи22:04 10.06.2018
98 Хасан
До коментар #94 от "Някой":
Гагаузи или Гьок огузи са си тюркски племена от Кавказ...ако ти разговаряш на български а аз на турски кого ли ще разберат.....така е..когато историята ти пишат руски историци22:12 10.06.2018
99 JPower
До коментар #91 от "Хасан":
Абе, много си ограничен... НЕЗНАМ КОЙ ТИ ПЛАЩА ДА ПИШЕШ ТУК, АМА СТЕ ПУСТИНЯЦИ ГОЛЕМИ. В легиона се ходи доброволно, когато си пълнолетен и могат да не те приемат.... какво е общото с еничарите???? В легиона са ЗАБРАНЕНИ дразги на верска и расистка разлика. В легиона не ти четат Корана или Библията!!!! Можеш да си тръгнеш без проблеми след 5год. Никъде легиона не е подлагал на изтребление- геноцид някой народ....ТВОЙТА ЦЕЛ ТУК Е ДА ДРАЗНИШ!!!! НИЩО СМИСЛЕНО НЕ ПИШЕШ, САМО СИ ПРОТИВОРЕЧИШ....Коментиран от #112
22:18 10.06.2018
100 юрист
До коментар #17 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: Малко народи в света имат имперски корени ..руснаците,турците,англичаните.....“ Хасане, в НАЧАЛОТО НА ДЕСЕТИ ВЕК ОТ НОВАТА ЕРА БЪЛГАРИЯ Е БИЛА ИМПЕРИЯ НА ТРИ МОРЕТА! ТОГАВА НЕ Е ИМАЛО НИТО РУСИЯ, НИТО РУСНАЦИ, НИТО ОСМАНСКА ИМПЕРИЯ, НИТО ОСМАНСКИ ПОДАНИЦИ, НИТО ТУРЦИЯ, НИТО ТУРСКИ ГРАЖДАНИ! В ЕВРОПА Е ИМАЛО: ЛОНГОБАРДСКА ДЪРЖАВА, ИЗТОЧНА РИМСКА ИМПЕРИЯ И БЪЛГАРИЯ! ТОВА Е ПОЛИТИЧЕСКАТА КАРТА В ЕВРОПА В КРАЯ НА 9ТИ И НАЧАЛОТО НА 10 ВЕК ОТ НОВАТА ЕРА! Айде не говори на нас- БЪЛГАРИТЕ- за империи, че ми е втръснало от вашите неоосмански и руски неоимперски хвалби, войнолюбие и лакърдии!Коментиран от #104, #115, #136
22:18 10.06.2018
101 юрист
До коментар #17 от "Хасан":
Ааа- забравих и държавата на франките - прибави и нея към съществуващите държави В ЕВРОПА в края на 9 и началото на 10 век от нашата ера...22:19 10.06.2018
102 ами
Коментиран от #105
22:23 10.06.2018
103 юрист
22:23 10.06.2018
104 Доктор Ох Боли
До коментар #100 от "юрист":
...источната римска империя трее да и Византия ми се струва... ха хаха.... Тва се учи в 5-ти клас ми се трува......22:31 10.06.2018
105 Доктор Ох Боли
До коментар #102 от "ами":
..... ха ха ха....иначе казано..... некой трее му обясни, че те са от име -нема 500 год. .... Византия пада, България пада..... мрак на балканите..... стигато до Виена.... и.... обединена Европа.... отпраща...в Австрия знаят.... ха хаха.....22:35 10.06.2018
106 Доктор Ох Боли
Коментиран от #113
23:20 10.06.2018
107 Доктор Ох Боли
23:21 10.06.2018
108 Доктор Ох Боли
23:25 10.06.2018
109 Осман
До коментар #2 от "Хасан":
Крайно време е Турция да се върне в Анадола23:39 10.06.2018
110 Алахкерим
До коментар #4 от "Иванов":
Ти си пълен въздух.Как ще стане тази война с Австрия много ми е интересно.Коментиран от #114
23:40 10.06.2018
111 Екмек
До коментар #9 от "Хасан":
Не мога да разбера какво прави този м.в Австрия. Да не говорим ,че поведението му противоречи на австрийската конституция и начин на живот. Нека приеме християнството и да живее като всички австрийци.Това е все едно аз да искам да се преместя в Саудитска Арабия за да практикувам християнство. Да ли е възможно.
23:44 10.06.2018
112 Хасан
До коментар #99 от "JPower":
Чети историята на Алжир ..за един мулион убити ..опожарени села ,убити деца,изнасилени жени от френския легион ..23:48 10.06.2018
113 юрист
До коментар #106 от "Доктор Ох Боли":
Нямало е държава Византия- имало е държава, наречена Източна Римска империя. Как са се самонаричали нейните поданици - бизантийци/ при транскрипция на български език е византийци/ и дали са наричали надуто държавата си Б/Византион, е без значение.Коментиран от #116, #118
23:49 10.06.2018
114 Доктор Ох Боли
До коментар #110 от "Алахкерим":
.... хах ха....само у Плейстешъна....и..... у Босфора..... ха ха ха...23:50 10.06.2018
115 Хасан
До коментар #100 от "юрист":
Кажи един български император?Юстиниан ли?Коментиран от #119
23:52 10.06.2018
116 Доктор Ох Боли
До коментар #113 от "юрист":
...... разбира се ,че Източната Римска империя..... тва е Византия.... Кво има да уточняваме тука?..... ха ха ха.....23:55 10.06.2018
117 Стоян Михалев
До коментар #26 от "Хасан":
Аз не съм бил никога против българските граждани ,които имат турски произход. Аз винаги съм бил против поругаването на честта на хората ,смяна на имена , заличаване на гробове и плочи .Проблемът на българските турци е че не застават като граждани на България и да подкрепят една или друга партия според убежденията си , а застават само и единствено зад ДПС /поне 90% от тях/ Видяхме как депутатите от ДПС се изнизаха когато трябваше да се почете паметта на хилядите избити невинни . Кого защитават те убийците ли. Почитането паметта на хилядите невинни жертви не е обвинение към българските турци , а към османската държава ,която е позволила това.Проблемът на ДПС е ,че те работят за ислямизация на българските цигани , за да ги имат за електорат. А всеки българин знае как турците мразят циганите , дори повече от българите.Коментиран от #122, #124, #144
23:56 10.06.2018
118 Хасан
До коментар #113 от "юрист":
Погрешно ме разбираш ..аз не злословя против България или българите...а само подкрепям турски мюсюлмански каузи...нормално си е ..Коментиран от #121, #125
23:58 10.06.2018
119 Доктор Ох Боли
До коментар #115 от "Хасан":
....Симеон Велики.....Император на Българи и на Ромеи.... хах ахаКоментиран от #135
00:01 11.06.2018
120 Арап
До коментар #29 от "Хасан":
Като не искаш да се интегрираш ,какво правиш в тези общества бе аланкоолу. Не е ли малко арогантно да искаш да отидеш в християнска държава и да я омангасариш с допотопната си религия . А иначе ешави няма ; Найки ,айфончета ,модерни технологии. Ти питал ли си Аллах да ли са разрешени. Приличате ми на българските комуняги. Да живее Русия , ама иначе децата им да учат в Англия , да се возят на аудита и мерцедес. Аман от преправии.Коментиран от #123
00:03 11.06.2018
121 Доктор Ох Боли
До коментар #118 от "Хасан":
.... ха хаха... ти не знаеш коде се намираш..... ха ха ха.... Подкрепи некой на световното.... ха хаха00:04 11.06.2018
122 Хасан
До коментар #117 от "Стоян Михалев":
Турците никога не са мразели българите ..това е грешно схващане....друг е въпроса с почитането на жертвите...всеки си почита своите жертви...Комунистите почитат паметта на убитите ястребинчета , а другите се изнизват....демократите почитат репресираните комунистите бягат...турците почитат и осъждат възродителния процес..патриотите се изнизват....и е редно товакоето казаКоментиран от #127
00:05 11.06.2018
123 Хасан
До коментар #120 от "Арап":
Запада е обширно понятие ...създадел е и на хуманизма и на фашизма...ние сме против фашистите00:08 11.06.2018
124 Доктор Ох Боли
До коментар #117 от "Стоян Михалев":
.... Стоенчо..... това са добри хора...работливи... ама....необразовани... и не знаят къде се намират.... те са удобни за едни хора.... Трее да знаят историят за 5-ти клас..... ха ха ха.....00:09 11.06.2018
125 Алелуя
До коментар #118 от "Хасан":
Не. не е нормално съвременен човек да подкрепя м.каузи. Тази религия е останала в развитието си с 500 години и не може да отговори на 21 век. Всяко ново постижение на човечеството влиза в противоречие с ислямската религия или поне тази която се изповядва. Голяма част от съвременните модерни хора изповядват християнство , но в културния му смисъл ,не в смисъла на Кръстоноство. Да не забравяме ,че български цар е разбил и пленил Балдуин Фландърски.Коментиран от #128
00:12 11.06.2018
126 Сульо
00:13 11.06.2018
127 Доктор Ох Боли
До коментар #122 от "Хасан":
....Бате.....Кво може да иска Ердоган от Християнска Европа.....от Константинопол....града на Константин Велики..? ха ха ха.......ако ма разбираш правилну.... ха ха ха..... Този човек се е объркал.... и то доста....00:17 11.06.2018
128 Хасан
До коментар #125 от "Алелуя":
Християнството отдавна умря..няма го...Не кради ..не убивай ..се казва а най много християните крадат и убиватКоментиран от #129, #153
00:21 11.06.2018
129 Доктор Ох Боли
До коментар #128 от "Хасан":
Единствения жив Бог, който е възкръснал от мъртвите ....тва е Христос....Тва трее се знае....Коментиран от #130
00:25 11.06.2018
130 Хасан
До коментар #129 от "Доктор Ох Боли":
Там е основното разминаване между двете религии...докато християните твърдят че Христос е Бог ,то мюсюлманите го припознават като пророк..Бог е един за всички и Мохамед алейкум селям е неговия последен пророк..Коментиран от #131
00:32 11.06.2018
131 Доктор Ох Боли
До коментар #130 от "Хасан":
....разликата е една.....единствен Христос възкръсва от мъртвите...по Божия воля....... Тва е единствения жив Божи син..... Тиа неща трее се знаят....Коментиран от #134
00:35 11.06.2018
132 Хасан
00:43 11.06.2018
133 Перото
Коментиран от #141
02:03 11.06.2018
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 ivan4o
До коментар #119 от "Доктор Ох Боли":
На накои хора иска им се да са империи, но тва не е за всеки !пхахахах06:29 11.06.2018
136 ivan4o
До коментар #100 от "юрист":
Турците още при походите на Атила се настаняват у европа ма адвокатке!06:34 11.06.2018
137 чалма тв
06:50 11.06.2018
138 ivan4o
06:52 11.06.2018
139 пак ли
Коментиран от #140
07:06 11.06.2018
140 Хасан
До коментар #139 от "пак ли":
Трябва да се създадат още и още мюсюлмански общности...не може да се спре колелото на историятаКоментиран от #147, #154
07:46 11.06.2018
141 Иван
До коментар #133 от "Перото":
Незнам, ходиш ли си на почивка в Турция?! Аз, съм. Повярвай ми, Турция няма нищо общо с това, което си писал! Само, да спомена, че ако не бяха пкк.. икономиката, на Турция и Германия нямаше да има разлика. Бедна ти е фантазията, колко са напред комшийте.. Такъв, лидер като Ердоган - сърцат лидер, ние само може да си мечтаем.. Ердоган, с операцията си в Африн доказа, че е смел и не отстъпва назад! За ЕС на Турция й пречи основно човешките права, които не спазва, но няма как пкк да правят золуми в Турция, и да очакваш от нея да спазва някакви човешки права, защото ако ние имахме такива проблеми като пкк, повярвай ми и ние нямаше да спазваме човешки права над терористи, защото те не са хора.. Турция, и без ЕС е много добре, но ЕС има нужда от Турция, защото 80 милионен пазар не е за изпускане... Много е лесно, да съдиш Турция за човешките права, като ние нямаме такива терористи на наша земя! Като за финал да спомена, че Ердоган въобще не е глупав, даже напратив.. много е хитър, винаги дърпа чергата към Турция.08:24 11.06.2018
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 касапина
09:25 11.06.2018
144 Yavuz
До коментар #117 от "Стоян Михалев":
За това че турците масово (90%)подкрепят ДПС не е вярно,Турция също не я подкрепя от както Ердоган е на власт .ДПС е създадена от ДС и цялата й върхушка е съставена от агенти и доносници на ДС,но и "патриотите "са същата работа и неслучайно са като скачени съдове.Проблемът е управляващата партия ГЕРБ също флиртува с тях. ДПС има пълната власт да се разправя с противниците си.Турците които се опълчиха срещу ДПС са принудени да напуснат района или страната дори.
Коментиран от #146
12:02 11.06.2018
145 Хасан
До коментар #2 от "Хасан":
Тоа изперка хептен да го е..а! Абре другото хасан вземи превклучи у другото ник, че аз днес па съм на кеф. Виж там явуз ли ще си квот там измисли нещо.12:17 11.06.2018
146 Хасан
До коментар #144 от "Yavuz":
И местан агата го тури при тея.. Нема да изпускаш баш измекярина.Коментиран от #148
12:25 11.06.2018
147 fanta
До коментар #140 от "Хасан":
Какво колело, каква история?Турция няма история както няма и бъдеще.
Няма и националност защото такова животно нация турци НЯМА.
Та що не си събереш чеиза от ибрици и марш към Турция!
14:04 11.06.2018
148 Yavuz
До коментар #146 от "Хасан":
Агент Павел няма как да отделим от групата, макар че той се раздели с агент Сава.18:14 11.06.2018
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Този коментар е премахнат от модератор.
151 Красимир
До коментар #9 от "Хасан":
Пак неточна информация. В Република Австрия е забранено финансиране на вероизповеданията от външни страни и капитали. Забранено е използване на религията с политически цели (Ердоган), забранено е изповядване на нетрадиционен ислям (внос от Саудитска Арабия и Катар-уахабити или каквито там се водят. Та съответните служби са открили 60 джамии финансирани от външни държави и имами проповядващи нетрадиционен ислям. Джамиите които са по закона за вероизповеданията си стоят. Българската църква си събира парите във Виена. Сърбите са повече от турците, китайците не се знае колко са. Ама видиш ли нежните души само мюсюлмани. Тук има граждани от над 200 националности, със съответните религии. Проблема е все с едната. защо ли? Поздрави от Виена.23:00 11.06.2018
152 САС
До коментар #28 от "Хасан":
Хасане . ти да не си хибрид между рософил и ислямист. Българите не пишат на руска кирилица бе керата. Ако не бяха българите да им дадатхристиянството и писмеността още щяха да са в землянките. За немците не българите са нищо , а онези от анадола. Скоро обаче немците ще се събудят и тогава дармона ще бъде голям , до напикаване.
00:34 12.06.2018
153 Аман
До коментар #128 от "Хасан":
Не убивай, А кой обявява свещени войни , Кой обявява джихад. Християнските ценности от времето на Христос и апостолите няма да умрат. Това .че много хора не ги спазват това си е тяхен проблем.00:43 12.06.2018
154 Сульо
До коментар #140 от "Хасан":
Колелото вече тръгва в друга посока .Да благодарим на мюсюлманите ,че ни отвориха очите . Сега започва вайкането. Вай-вай-вай!Коментиран от #155
00:47 12.06.2018
155 ФБЩ
До коментар #154 от "Сульо":
Да, отвориха ни очите как да плющим кадъни.... :)))Бай, вай, вай ... кадън свирка. Добре свири на български национален инструмент - кавал.
01:00 12.06.2018
156 един от всички
До коментар #17 от "Хасан":
Хасане,хасане -голям манипулатор си - "руснака където и да отидел,си оставал руснак,англичанина-също"! хайде стига с тези плитки лъжи и опорни точки,защото истината е: руснакът като отиде някъде (например в България),то неговите деца вече са българи,и да ги питаш това ще ти кажат,а много от тях въобще не знаят руски език. същото е и с англичаните -децата се смятат за такива,в която държава израстат (например ако са в България -те са българчета и говорят на български дори по-добре,отколкото на английски).А пък турчин ,където и да отиде,и след 500 год. още не говори местния език,и се смята за турчин,и се стреми да разрушава устоите на страната-гостоприемник...! затова на този свят нямат такъв народ (нито на запад,нито на изток),който да обича турците...!11:13 12.06.2018
157 djovanni
21:38 12.06.2019
158 Този коментар е премахнат от модератор.