Дни преди изборите в Турция, президентът Реджеп Ердоган отправи призив към гласоподавателите. Той направи това по време на митинг в Истанбул пред десетки хиляди свои поддръжници, предаде „Хюриет дейли нюз“.
„Западът гледа към изборите на 24 юни. Какво очакват? Те чакат да видят краха на Ердоган. Готови ли сте да дадете урок на Запада?“, заяви Ердоган под овациите на своите привърженици.
„До този момент винаги давахте урок на западните страни. Вярвам във вас, че ще дадете още един урок“, посочи държавният глава на фона на влошените отношения между Анкара и западните страни.
Няколко държави от ЕС отказаха на турски политици да проведат политически митинги на тяхна земя в седмиците преди предсрочните избори. Последва агресивна реторика от страна на Анкара. ЕС пък посочи, че Турция се отдалечава от членството си в блока.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Опа
15:13 18.06.2018
2 Влаховски
За кво му е ? За него е важно митническият съюз .
Е сега обръща нещата в своя полза , доказва че не е случаен .
Коментиран от #35, #89
15:20 18.06.2018
3 Ферхан
Коментиран от #38
15:20 18.06.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 гост
Коментиран от #44, #55
15:45 18.06.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 гост
До коментар #11 от "gost":
Ти пък казвайки на другите ,че са неверници повече ли си вярваш?Ако те не са мусюлмани това не ги прави неверници,а те са християни,нима пратеника(ако знаеш кой е Той)така се е държал с хората от другите религии?Недей да пишеш глупости!!!15:59 18.06.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 касапина
Коментиран от #33
16:10 18.06.2018
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Таркан Дуду
16:26 18.06.2018
21 един
Коментиран от #29, #63
16:33 18.06.2018
22 Салам Алеко
Коментиран от #120
16:43 18.06.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 стоян георгиев
Коментиран от #27, #64, #128
16:49 18.06.2018
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Ферхан
До коментар #25 от "стоян георгиев":
Ти Стоенчо Турция не я мисли,виж Западна Европа е станала Африканска провинция от 70г.Коментиран от #65
16:52 18.06.2018
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 гост
До коментар #21 от "един":
пак си чел български новини относно Турция.Очакават се около 60 млн.туристи,ти имаш ли на представа ,каква е тази бройка?Коментиран от #31
17:06 18.06.2018
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 гост
До коментар #29 от "гост":
Може би 60 мл от кюрдияКоментиран от #39
17:30 18.06.2018
32 123
Не можете да се мерите с ЕС, нито като количество, нито като качество.
Айде слез от летящото килимче. Май си прекалил си с наргилето и локума.
Коментиран от #37
17:31 18.06.2018
33 гост
До коментар #18 от "касапина":
На славянки ми приличат17:33 18.06.2018
34 янко
Коментиран от #36
17:36 18.06.2018
35 Щурец
До коментар #2 от "Влаховски":
Евала.Влаховски точен кратък ясен коментар.умен българинКоментиран от #61
17:38 18.06.2018
36 Щурец
До коментар #34 от "янко":
Янко ти огледало нямаш ли си?погледни се.Ердо е симпатяга.1.88 е висок.Коментиран от #42
17:41 18.06.2018
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 СссереМ
До коментар #3 от "Ферхан":
Агата и в Африка при маймуните няма равен.17:46 18.06.2018
39 гост
До коментар #31 от "гост":
да бе да...границите с Турция са винаги претъпкани от влизащи туристи,а тук какво...заобикалят нужника на Европа...до тук е докарана хубавата българска земя.17:48 18.06.2018
40 Hfdjdj
До коментар #10 от "gost":
Поне сме народ и нация. А турска нация...хммм...може да прочетеш изказването на Сталин по въпроса, когато се създава Турция.17:52 18.06.2018
41 Голям прос
Коментиран от #43
18:20 18.06.2018
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 гост
До коментар #41 от "Голям прос":
а България, как ти се вижда,а?18:23 18.06.2018
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 всъщност ердо
18:27 18.06.2018
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 гост
18:37 18.06.2018
48 гост
До коментар #46 от "Гост":
хаха...човек на колко ракии си? Кой ще те коли...хаха...а Батак е литературна творба,НЕ Е ИСТОРИЯ!!!!Коментиран от #50
19:20 18.06.2018
49 европеос
19:39 18.06.2018
50 отг
До коментар #48 от "гост":
Вие турците защо не си ходите в Турция да си давате мнение.Не ви искаме в България
Коментиран от #51, #52, #56
19:55 18.06.2018
51 гост
До коментар #50 от "отг":
Аз не съм те питал,ти защо ми отговаряш?Живея , където ми е мястото, теб не те интересува къде е...плужекКоментиран от #53, #86
20:00 18.06.2018
52 Реплика
До коментар #50 от "отг":
Ти какво говориш.как така тиЩе гониш хора които са се родили
В тези земи
Заради такива като тебе
България плаща
20:25 18.06.2018
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Доктор Ох Боли
До коментар #46 от "Гост":
.... изглеждаш ми притеснен..... Споко уе.... имаме руски ракети... ха ха ха..... Я си пусни мача, па си налей идна ракийка ....неколко пъти....20:52 18.06.2018
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Аоо
21:50 18.06.2018
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Доктор Ох Боли
До коментар #56 от "Голям аГа":
... ха ха ха... ти си опиянена от простотия.... От кога има ислям на Балканите?... Твоите деди и баби са били православни христиени... потурчени... и на тебе невежеството не ти позволява да го проумееш... ха ха ха... Византия пада, България пада..... мрак на балканите... От Виена обединена Европа ви казва за къде сте... ха хаха... Ислям и Демокрация... тва са две несъвместими понятия.... тва трее се знае... Ердоган и той като тебе.... мнооого се е объркал.... ... аха.....Коментиран от #73
22:00 18.06.2018
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 стоян георгиев
До коментар #27 от "Ферхан":
как да не я мисля бе ферхане като сме комшии,а и у нас има доста турци ,всичките имате рода в турция.ако се сговни там ще се прецака и тук.хич не ми е за мислене ама сме вързани с турция .западна европа незнам ква провинция е ама дава работа на цяла турция и поне на 10 млн.турци дето са отишли там на горбет.чудя се ако беше толкова лоша тази европа що турците така напъвате натам?и още едно въпросче.по-добре ли ще е за турция ако се скара със западна европа както иска ердоган?Коментиран от #74
22:15 18.06.2018
66 Щурец
До коментар #55 от "Какаванин":
Браво-какаванин"22:17 18.06.2018
67 Ghost
23:08 18.06.2018
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Доктор Ох Боли
23:13 18.06.2018
71 Реалист
До коментар #69 от "Ghost":
Има,Ганьо! Още по селата в бг незнаят какво е баня и се къпят лятото на реката....23:30 18.06.2018
72 От Мястото
Съобщиха за милион и триста хилядна публика, какви десетки хиляди? Става дума за Ердоган в 20 милионният мегаполис - Истанбул. Даже да са преувеличили, събраните са поне 500 хиляди. За диктатора в важно да остане на власт на всяка цена. Иначе му пада имунитета и ще бъде подведен под отговорност за "десетки хиляди" престъпления. Ако стане чудо и падне, то ще е защото той сам го иска и знае че ще има 100% гаранции в негова полза.
23:33 18.06.2018
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 От Мястото
До коментар #65 от "стоян георгиев":
Прав си! Но това уж срещу запада са глупости. Ердоган е човек на САЩ, не гледай че се заигрва с Путин. Европа съща са послушници на отвъд океяна. Ердо беше "за" "арабската пролет", против Асад е, съсипа политическият ислям в Турция, разката фамилията на Гюлен, а уж е ислямист. Глупости са това.Коментиран от #79
23:46 18.06.2018
75 Доктор Ох Боли
До коментар #73 от "Тюрк":
ха ха ха..... Ако са копнали баба ми.... нема съм православен христиенин.... ха ха ха .... Щех да съм Амет.... ха хаха.... и вероятно доста ограничен... ха ха ха... Българите.... за близо 5 века не сме дали вярата.... някой са я дали... щото... е немало начин.... като твоите баби и дядовци ...иначее.... на тебе на са успели да ти сманят името.... Ти сам ше го смениш.... ако знаеш къде се намираш... ха ха ха23:49 18.06.2018
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Тюрк2
До коментар #73 от "Тюрк":
Тюрк, какво лошо да е така? И аз съм Тюрк, но не ме дразни истината. Дедите на тези уж българи са славянизирани траки с откраднато име - българи, при това без да имат нито капка българска кръв или да говорят езика на основателите на Дунавска България. Ние поне говорим Тюркче и заслужено се наричаме Тюрклер за разлика от ментетата - българи.Коментиран от #81, #88
23:53 18.06.2018
78 От Мястото
Коментиран от #82, #91
00:11 19.06.2018
79 стоян георгиев
До коментар #74 от "От Мястото":
ердоган като всички диктатори не е човек на никого.тои беше американски и западен фаворит щото в началото се бореше с корупцията и доведе турция до сериозен просперитет,но като всеки диктатор в един момент и тои си показа лицето искаики цялата власт в турция само в неговите ръце.тва вече е проблем и то голям.щото диктатурата след като успее бързо бързо води след себе си огромни проблеми.така доиде в русия и путин.запада за да се стабилизира русия години наред потдържаше скъпия петрол за да може путин да направи русия едно по-добро място,но накрая кво стана путин се обърна срещу тия дето го създадоха.същото се опитва и ердоган,само че турция не е русия.турция няма суровини с които да цака европа ,нито пък има атомни бомби с които да плаши,та сега почва трудното за турците и за съжаление масовката не го усеща.усещат го само умните и образованите ,но тях ердоган ги мачка обявяваики ги за предатели,дето пречат турция отново да стане османската империя от средновековието.жалко ,наистина жалко за турския народ ,които постигна толкова много и сега така леко го пропилява с тоя грузински геврекчия.Коментиран от #80, #117
00:21 19.06.2018
80 Доктор Ох Боли
До коментар #79 от "стоян георгиев":
.... ха хаха..... ама ти Стоенчо ли имитираш са...... ха хаха.... Ти не знаеш Тюрк ли си тюркче ли си ..... ха хаха...... Ердоган не знае къде се намира....е тва е истината....Нема да зимам отношение за държавата Турциа чи..... трее остана още..... ха ха ха... и.... трее кажа се знае.... от Евро Съюза по-убаво нема!..... Разбирати ли мъ?.... ха а ха ха... Нема тюркче, нема тюрк.... има православни христиени у Шампионската Лига....00:33 19.06.2018
81 Доктор Ох Боли
До коментар #77 от "Тюрк2":
.... ха х аха... да нема и Тюрк 3.... Ти си си православен христиенин.... вервай ми.... ха хаха.... заблуден.... Сменяй името и приемай христовата вяра..... ;-) ...... Те и мааакедонците.... нашите братя...и скаха да са филмират.... ама ..... ко тана?..... ха ха ха..... Искат НАТО и Евро Съюза...... ха ха ха... .Е що така са получава?.... а?..... ха ха ха..... Щото....нема по-добро от Евра Съюза..... е тва е истината.....Коментиран от #83
00:39 19.06.2018
82 вкр
До коментар #78 от "От Мястото":
бе той ни ясен ,ама тука има рязани козарчета с много малко акъл в широкоекранните тикви,дето са омагьосани от тая политическа проститутка..ама нещо напоследък отвсякъде го отсвирват,затова вири дупарите пред Путин за самолети и оръжие,че иначе гаджалите пожълтяват потурите като чуят ПКК ...ей го тия дни са отсвирили некви съпартийци на Тайпито..та смешно ми стават некви анадолски клоуни тук дето си мечтаят за велика турция и си мислят че света почва с тях..хахахаха смешници..толкова години кюрдите ги правят диви и щастливи..иначе са голяма работа,само забравиха как скоропостижно ФСБ очистиха оня турски генерал,дето даде заповед да свалят руския самолет2015г.и как тичаше тогава Тайпи да лиже задника на Путин че оня се ги бе подкарал на бой и е..н..а иначе отоманската империя приключи още Балканската война,и да се благодарят на Великите сили( между които не са били никога и няма и да бъдат) че тогава ни спряха ,че сега Истанбул щеше да е или български,или гръцки...интересно е друго,че май се заформя Кюрдистан,като стратегическа цел на САЩ , и доколкото съм виждал май 1/3 от ''велика турция''си заминава..а да видим тогава какъв ще го барат комшийте.Колкото до прегрялата икономика..факта че 1 TRL стана 0,36ст. и продължава да се срива ,говори сам по себе си...Изобщо нещата никак не са розови ,ама къде ти козар и акъл..хахаха..и в тая връзка си спомням един случай в Одрин ,когато ми свършиха лирите и на една лавка попитах продавача приема ли евро --Няма проКоментиран от #90
01:08 19.06.2018
83 Тюрк2
До коментар #81 от "Доктор Ох Боли":
Редно е първо ти да приемеш някаква вяра, а после да мисионерстваш. Аз съм атеист - гледам науката и истината. Имам родословно дърво достигащо към края на 17-ти или началото на 18-ти век.. Всички са с мюсюлмански имена. Дали пра-пра-пра дедите ми са ми вярвали в Зевс, Аллах или друго, не променя че съм ТЮРК. ТЮРКЧЕ ми е майчин. Нещо друго ще кажеш ли менте - българино?Коментиран от #85, #87
01:08 19.06.2018
84 ббб
До коментар #68 от "Голям аГа":
,,ей,пор смрадлив, я си дай адреса да ти дойдем някоя нощ с бригадата на гости,сигурно е хубавка жена ти,пък и ако имаш поотрасла щерка-още по-добре..стиска ли ти,а ..или си голям юнак скрит зад клавиатурата,айде отлепвай към анадола да пасеш козите бе,амсалак смотан01:23 19.06.2018
85 Доктор Ох Боли
До коментар #83 от "Тюрк2":
... мислех, че ше има Тюрк 3.... ха хах а..... Аз съм си православен христиенин.... освен това мое приема некой и друг Хайнекен .... ха хаха... Имаш родословно дърво от 17-и век..... ха ха ха.... Иначе... ти мое си къвто си поискаш.... у Евро Съюза....... щото....тва е като Шампионската Лига....сбъдва мечти.... ха ха ха..... и така....01:30 19.06.2018
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 От Мястото
До коментар #82 от "вкр":
То тези "рязани козари" ги произвеждат такива "нерязани козари" като тебе. Не се сърди, но е точно така. Достатъчно съм образован и следя политиката в 5 езика. Да, Турция не е световна сила, но е регионална, а Османската империя е била най-великата държава в период от около 150 години. После постепенно се превръща в клоака и се разпада. България също е била световен фактор при Симеон. Е и? Какво да живеем в миналото ли? Вместо да бъдем задружни и градим щастливо бъдеще за внуците си в общата ни родина, ние сме свидетели на взаимни ругатни, обиди и простотии. Турция не знам точно какво я чака, но има някаква светлина в тунела. Жалко за родината ни - България - тя се топи и разлага. Лошото е, че няма и никаква надежда за нея. Знаеш ли защо? Заради простотията на "козарите" независимо рязани или не. Поздрави от Истанбул!Коментиран от #92, #95
01:48 19.06.2018
91 вкр
До коментар #78 от "От Мястото":
гледам не ми е стигнало мястото ,ама се изкушавам да разкажа за случая в Одрин-та купувам си нещо на една лавка и виждам че са ми свършили лирите..питам продавача става ли с евро--Става,комшу,нема проблем--и взима вестника да види какъв е курса..така и не ми стана ясно как разбра курса след като бе обърнал вестника наобратно...колкото пъти се сещам за тоя случай,умирам от смях..голяма простотия,ако и да са с хубави курорти и инфраструктура ..Коментиран от #96
01:55 19.06.2018
92 Доктор Ох Боли
До коментар #90 от "От Мястото":
... ха ха ха.... Трее напишеш поздрави от Константинопол.... ха ха ха.... България се топяла... ама кой ви ги казва тея неща?....Топи се .... събота и неделя на Кулата... ха хаха..... Турция кво я чака?.... Що я има Турция изобщо?.... ха ха ха....02:01 19.06.2018
93 Тюрк2
До коментар #87 от "777":
То това ви е единстената работа да се смеете, плачете и накрая заспивате след 5-та ракия. Кое му е смешното? Когато тези земи са били Елински хората са вярвали в Зевс. Огромно мнозинство от съвременните турци произхождат от гръцко-езични малоазийци. Това не променя факта, че са турци по настоящем. Както и твоите деди са вярвали в Херос, майка Бендида, Зевс или нещо друго, но в течение на времето езиково се асмилират в придошлите славяни. И странно - са се нарекли българи. Не е странно, не е. Българите са били владетели, а моите и твоите деди подчинени. Едните днес сме българи, турци, македонци, гърци, ромънци а други кой знае още къде са притопени. Но нищо ти карай с ракията но полека със злобата! Тези неща не са за тебе.Коментиран от #94, #99
02:08 19.06.2018
94 Доктор Ох Боли
До коментар #93 от "Тюрк2":
....Дай Тюрк 3 ..... ноу та мола..... ха хах а....... Исками нова серия..... аааа02:17 19.06.2018
95 вкр
До коментар #90 от "От Мястото":
това го кажи на Какаванин,Щурец и Тюрк,Тюрк 2 и най вече на голям ага ...нали знаеш --каквото повикало ,такова се обадило,та най -вече тези индивиди ме предизвикаха да се обърна по този начин, защото такива като тях са в основата на омразата и шовинизма...и изобщо не си дават сметка на какъв път са стъпили..да ,прав си -жалко за турския народ и за постигнатото от него..виж какво ,баща ми е от новопазарския край,израсъл съм сред мохамедани,честни,почтенни и трудолюбиви хора на които шапка свалям,но такива изказвания в земята на дедите ми няма да търпя и да ти кажа честно ако се наложи ще им взема главите преди да вземат моята...анадън му...остани си със здраве в Твоят Истанбул и се приготви за събития,умен човек си и знаеш какво ще последва или поне се досещаш ..за мен е ясно че Турция чака нов Кенан Еврен..и съм сигурен че ще го дочака..със здравеКоментиран от #97, #100
02:25 19.06.2018
96 От Мястото
До коментар #91 от "вкр":
Господине няма странно. Типични техни "хитрини". Направил се е, че пресмята нещо, а всъщност се е чудел какво цена да измисли. Виждам, че Сте след малкото знаещи какво изобщо пишат. Ердо е точно грузински геврекчия. Навремето се е хвалил, как като хлапак е купувал стари гевреци от фурната, майка му ги е омекотявала във водна пара и после сам ги е продавал за пресни гевреци. И никаква Ислямизация не води! Има Ердоганизация и геврекизация - сляпа любов към диктатора. Единственото добро, което стори, е че съсипа политическия Ислям, от който произхожда.02:26 19.06.2018
97 Доктор Ох Боли
До коментар #95 от "вкр":
...и аз ше зема си поуегна и трее малку та разочаровам...... Турция нищо добро не я чака.... Когато са ви изселвали..... вие сте си мислели , че Турция е запад..... ха ха хах... да ама .... не! твърду ... ха ха ха... Турция се поддържала от запада изкуствено срещу СССР.... както и сега... и.... сички изселници.... сте потомци на потурчени българи..... вие сте си българи.... ама слабо образовани.... Истанбул.... тва е Константинопол......... града на Константин Велики......... Симеонов блян..... Ислям в Европа няма... има.... щото пада Византия и .... България... и така.....Коментиран от #101
02:36 19.06.2018
98 Доктор Ох Боли
02:43 19.06.2018
99 777
До коментар #93 от "Тюрк2":
виж какво,аз лично ракия не пия,нито пък какъвто и да е алкохол ..само че българската история започва далече преди турското нашествие през 1340 г. а през тези векове когато е имало Първо и Второ Българско царство да ми кажеш нещо за турската история?къде сте били,каква култура сте имали,писменност..ами че вие и досега нямате собствена азбука .Пак се благодарете на Ататюрк,че ви направи светска държава и ви вкара насила в белия свят..и сега зорлем искате да я съсипете..погледнете ние докъде я докарахме,а вие тичате да ни настигнете..и както сте се засилили,май че ще ни подминете!!!Коментиран от #104
02:48 19.06.2018
100 От Мястото
До коментар #95 от "вкр":
Ааа, тука ще ти кажа стоп! Зямата на дедите ти, така ли?Кое те дразни, 500-те години ли? Та това е и земя и на моите деди. По-скоро имаме общи деди и сме синове на същата земя. Просташко е това каране. Ако беше се родил в турско семейсто, кой знае какъв българомразец щеше да си. Навремето е имало една династия, която е владяла огромни територии всички хора в тези земи са били нейни поданици. Няма я Османската Империя, няма я! Повтарям няма я! Тези земи са вече наши, така както са били и на пра-пра дедите ни преди много империи. Държиш се "козарски" и то доста. Ясно, че и в мене има нещо "козарско", но ти ме надминаваш и си на нивото на "рязаните козари".
Коментиран от #103
02:52 19.06.2018
101 вкр
До коментар #97 от "Доктор Ох Боли":
я си полегни,че май си претоварил колата..никога не сме били изселници,казвам се Христо и явно си сбъркал адресата..лека почивка03:00 19.06.2018
102 От Мястото
Коментиран от #105
03:03 19.06.2018
103 вкр
До коментар #100 от "От Мястото":
такааа...дойдохме си на думата..значи все пак не ти харесват козарите,които си имате..и щом ме сваляш до тяхното ниво за мен това е достатъчно доказателство за простотията,която цари във Вашето общество..та за кои земи става на въпрос,че нещо не ми е ясно..ти приятелю изобщо даваш ли си сметка в какви времена живееш,вместо да сте доволни че вие покрай нас и ние покрай вас можем да постигнем много,вие излизате с някакви велики отомански претенций..всъщност какво да се очаква от завоеватели ,натрапници които никой не е канил.Аз поне не видях нито един сънародник да има някакви претенций за турски земи,то нашите не можем си оправи..хубаво,ваши са и какво-при аллах ли ще ги носите..повече не взимам участие в този спор,много ниско ви е нивото,дори и за козари само едно искам -коментирай изявленията на по-горе цитираните твои ''сънародници''..със здраве..Коментиран от #107
03:26 19.06.2018
104 Тюрк2
До коментар #99 от "777":
Явно си прочел само до бодливият ми сарказъм - ракията. После си решил да пишеш отново елементарни и невежи глупости. Типична ганьовщина. Глупости до шия и дваж по-вече злоба.Коментиран от #106
03:37 19.06.2018
105 вкр
До коментар #102 от "От Мястото":
''толкова ни е акъла и на турци и на българи'' -евалла за тия думи ...тук кза всичко само в едно изречение..03:41 19.06.2018
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 От Мястото
До коментар #103 от "вкр":
Чакай сега! Аз нямам никави претенции, освен да мисля здраве и щастие на децата и внуците си. Бих желал всички хора да се уважават и разбират, но човекът стадно животно. Виж как всички се подвеждат един друг в интерес на пастирите. Кой има османски претенции? Никой! Ердоган, който казва, че "кърджали е в душата му" ли? Всъщност казва, искам подкрепа от изслениците от Кърджали за да остана на власт. Големи неща се постигат с търпение, последователност и действия, а не с гръмки думи - за едни заядливи, а за други лъскателни. Ядосвате се на празни провокативни фрази.. И за какво? Поредно доказателсто, че и турци и българи сме будали.Коментиран от #109
03:56 19.06.2018
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 ВКР
До коментар #107 от "От Мястото":
ТУК СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С ТЕБ,МОИТЕ УВАЖЕНИЯ,АКО НАИСТИНА МИСЛИШ ТАКА..това не го приемай като викане а като израз на единомислие ..и все пак точно ти и такива като теб и мен трябва да дръпнат юздите на шовинистите и козарите...понякога се преминава границата на добрия тон ,но нали я знаеш нашенската -на зла круша -зъл прът..а някои хора само от такъв тон разбират..със здравеКоментиран от #112
04:06 19.06.2018
110 777
До коментар #108 от "Тюрк2":
не ща да чета ,щото съм съм прост и низш искам ти,лично ти, е тука на тази страница , да ми отговориш на конкретните въпроси ,които ти зададох...и спри да ''кършиш метлата'' не ме пращай из нета да чета глупости..хайде почвай ,изнеси една лекция по древна турска история да видим на какво ви учат в Турските училища..и не си тровя нервите,ама никак даже ,забавлявам се на простотийте ти ..иначе отдавна да съм си легнал04:20 19.06.2018
111 777
До коментар #108 от "Тюрк2":
и сега какво ,къде отиде -да пишеш лекцията или се качи на родословното си дърво от 17 век да спиш..май че второто ,ако е така ,вържи се за дървото да не паднеш..айде ,лека оставям те до утре вечер дано успееш да пренапишеш историята..Коментиран от #113
04:52 19.06.2018
112 От Мястото
До коментар #109 от "ВКР":
Юздите? Едва ли.. Няма как стане. Трябват умни лидери за това, но и тях се намира кой да ги изсхруска на мига. Като казах лидер, се сетих за Стефан Стамболов, най-умният политик в новата българска история според мене. Не знам дали си чел, какво казва за "братушките" които се противопоставят на съединението на България. Дори "братушките" спрягат преврат на княз Александър, но Стамболов успява да спъне "освободителите" и да Върне княза макар и временно. Благодарение на не този талантлив и прозрителен българин, България днес се простира и под Балкана и над Балкана. В Ердо вярват милионим, като "спасител" на турската нация. В началото беше необходим поради специфични причини за които едва ли се досещаш. За Ердоган единственото цел е власта вече. Готов е да въвлече страната в война и да бъде незаменимият "вожд", само заради властта. Най-много след Турция ще пострада България, ако това се случи.05:05 19.06.2018
113 Тюрк2
До коментар #111 от "777":
Защо се самонаричаш многократно "прост българин"? За да ме предизвикаш ли?! И после давай пак псувни и нападки. И каква е ползата? Нито ще станеш по-прост, нито по-умен, ако те нарека някак си или ти сам себе си. Тука не е място за лекции и надвикавания на признак - идентичност. Ами като не ти се чете, продължавай да пишеш злобни безсмислици! Нали за това висиш пред лаптопа.05:18 19.06.2018
114 От Мястото
05:29 19.06.2018
115 От Мястото
Коментиран от #126
05:47 19.06.2018
116 чалма тв
Коментиран от #118
06:25 19.06.2018
117 Хасан
До коментар #79 от "стоян георгиев":
Може и да,си прав ,но Турция няма териториални претенции към никоя съседка...Тя има претенции за пазари ,сектори,индустрии...иска да е производител на военна техника,на високи технологии,международен медицински туризъм,развлекателна индустрия и т.н.....какво лошо има в това ????някои на Запад си губят пазар и го обвиняват в диктаторсвоКоментиран от #119
07:46 19.06.2018
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 От Мястото
До коментар #117 от "Хасан":
Хасане аркадашъм, аз съм в Турция, тебе не те знам. Я си помисли, ако в България натикат половината журналисти, академисти, офицери, хиляди учители и т.н в затворите. Какво ще кажеш - че половината народ са терористи и предатели? Или че има диктатор-паранояк, който от страх руши съдби, души и бъдещето на нацията си? И как ще станат тия чудеса, която Турция била искала? Да, народът го иска, но тиранинът може май иска война за да остане на власт.Коментиран от #127
07:58 19.06.2018
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Гост
Турция ще си остане за Ердоган, ха халал да ти е.! Той ги смири до някаде, Успех ЕРДОГАН!!!
12:33 19.06.2018
123 Мудис
Този бошмен строи централи пътища ,болници ,училища,строи ли строи,само мега проекти
Какъв долен мръсен гаден турчин той заслужава да бъде обесен,затуй аз подкрепям готов Индже
Коментиран от #125
12:51 19.06.2018
124 Е последна Аптека
12:57 19.06.2018
125 Сидум
До коментар #123 от "Мудис":
Строи, да, гради и инвестира не в икономиката, а в бетон. Всъщност не ги строи държавата, а частни фирми - негови поддръжници. Естествено без собствен капитал, а с безлихвени заеми + премиии + субсидии + гаранция за сигурни доходи, обезпечени от държавната хазна. Голямо плячкосване пада. Подкупи, далавери, че чак не си спомня съденият в САЩ - иранец, колко милиона $ е дал на министрите в Турция. Не помнел дали е дал точно 40 или 45 мил $. А от къде толкова милиарди ли? - От чужди лихвари, естестено на високи лихви. Само годишнат лихва на заемите надскочи 40 милиарда $. Съгласен, крал не крал но поне има и нещо оствено. А в България далаверите си имат друга формула. - Краде и се обира всичко до последният цент и стотинка, без да се забие нито един пирон.13:19 19.06.2018
126 вкр
До коментар #115 от "От Мястото":
ха....как позна казах ти--каквото повикало,такова се обадило..а ти с поведението си се доказа като абсолютен поганец и двуличен козар...мислел за внуците си ,бля,бля ...болни мозъци сте вие и нищо повече...да ти припомням ли гара Буново,бе боклук смотан,не се посвенихте да посегнете на майки с деца,да ти припомням ли Кипър ,кюрдите и колко интелигенция сами си избихте,да ти припомням ли как свалихте в гръб самолет на съюзник ,вечните провокаций срещу Гърция,да ти припомням ли какъв алъш-вериш правехте с ИДИЛ и как чакахте халифата ,че да намажете и вие ...да не си мислиш че и за миг съм повярвал на мазните ти приказки бе,неграмотник...тръгнали към Европа ..да ама тя не ви ще,Тръмп ви би шута и сега ,щете или не тичате при Путин,не сте желани никъде и дано поне Щатите реализират намеренията си за Кюрдистан ,че тогава да видим каква сте регионална сила..това е голата истина за вас,измет без история,паплач без самосъзнание,дрогирана от омраза към всичко различно и прогресивно.Обвинявате кюрдите в тероризъм...вие какви сте ,каква работа имате в Сирия,можеш ли да ми кажеш...попитах те как ще коментираш изявленията на сънародниците си...нищо,и ти скърши метлата ...както и тюркчето...е това сте вие и бъди сигурен че каквото търсите ,ще го намерите....сравни османската империя с клоака ...прав си ,проблемът е че още не сте излезли от нея и май скоро няма да излезете оттам...приятно прекарване в клоакатаКоментиран от #131
14:53 19.06.2018
127 Османска империя
До коментар #119 от "От Мястото":
В затворите има само предатели дето се опитаха да правят преврат ти какви глупости дрънкаш тука циганин ТУРЦИЯ Е НА ПЪТ ДА СТАНЕ СУПЕР СИЛА ЗАТОВА ЕВРОПА ХВЪРЛЯ КАЛ НА РЕДЖЕП ТАИП ЕРДОГАН ИКОНОМИКАТА ВЪРВИ ВСЕ НАГОРЕ НА ТУРЦИЯ И ЕВРОПА ПОЧНА ДА ПОЛУДЯВА ОТ ЗАВИСТКоментиран от #133
21:10 19.06.2018
128 Generalissimo FRANCO
До коментар #25 от "стоян георгиев":
Когато изваждаше от затвора дребни престъпници за да поставиш на тяхно място университетски преподаватели, прогресивни журналисти, лекари, архитекти, висши военни ...., когато провеждаш открита пропаганда за величието на Османската империя, когато назоваваш "предатели" и "родоотстъпници", всеки за когото бъдещето на Турция ев изграждането на политическа система по западноевропейски модел , когато заличават с един замах политическото наследство на Ататюрк (като наложиш президентска република), и не на последно място, когато твърдиш, че "душата ти е и в Кърджали", трудно е, за да не кажа невъзможно, да повярваш, че след 24 юни, България (и ЕС) ще имат в лицето на Турция един поредскзуем
Коментиран от #132
22:31 19.06.2018
129 Generalissimo FRANCO
22:34 19.06.2018
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 От Мястото
До коментар #126 от "вкр":
Уважаеми читатели! Вижте какво означава злоба и първичност! Човечетоо подвизаващо се под различни никове и предимно като "вкр", сипе това от което съставен - гносотия и елеметарност. Търсейки опонент в мое лице и неоткривайки нищо подобно, в края на краищата влезе в нервна криза. Убеден съм, че се е разплакал, а може би си е навредил и физически. Моята съвест обаче е чиста и всъщност ми е все едно за него.07:38 21.06.2018
132 От Мястото
До коментар #128 от "Generalissimo FRANCO":
Нищо подобно господине! Ердоган е готов да се обърне във всяка посока, само и само да остане доживот на трона си. Това с Османски империи, любов към Кърджали и хиляди подобни са груби и грозни манипулации. Изобщо не му пука, че дразни чужди държави. Истинската му мишена са немислещата маса в страната му, която изглежда надвишава останалата. Никакъв ислямист не е! Един от бившите му министри на звукозапис се подиграва с Корана, но диктаторът вместо да избухне в гняв, тръгна да го защитава. Той е прост един откачен тиранин.07:53 21.06.2018
133 От Мястото
До коментар #127 от "Османска империя":
"Османска империо", не те знам от какъв етнос си - българин, турчин или ром, но при всички случаи си провокатор, целящ да създава дразги и разцепление в обществото. Нарекъл си ме "циганин". Да приемем, че съм, и какво от това? Дълбоко подозирам, че всъщност ти си такъв в което няма нищо лошо. Лошото е, че се чувстваш обиден на съдбата и търсиш утеха в илюзии. А може и да си българин "патриот", но дваж по-разочораван от живота. Такива "родолюбци" ги има немалко. Съвет: - Намери си занимание против стрес!08:06 21.06.2018