Европекйският съд за правата на човека отхвърли жалбата на норвежкия масов убиец Андерш Брайвик, съобщи „Ройтерс“.
Брайвик се оплака, че е поставен под почти пълна изолация в затвора, в който лежи. Той обяви, че срещу него се прилага нехуманно отношение.
Според съда жалбата на Брайвик е недопустима и необоснована. Той излежава присъда от 21 години.
През 2011 г. Брайвик уби 77 души и рани 22 души след атака срещу събор на Работническата партия в Норвегия. Това се счита за най-тежкото престъпление в новата история на страната.
Решението на съда беше публикувано в интернет. То е окончателно.
Жалбата вече беше отхвърлена и от норвежкия съд.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 българина
Коментиран от #37
15:57 21.06.2018
2 Някой
15:59 21.06.2018
3 Нашенец
16:06 21.06.2018
4 Stefko 88
Коментиран от #5
16:12 21.06.2018
5 Някой
До коментар #4 от "Stefko 88":
Списъкът на жертвите му го има в нета. Можеш и сам да видиш кои са. Повечето са норвежки деца, не мигранти.Коментиран от #6, #21
16:17 21.06.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Някой
До коментар #6 от "Кондю Себастиян Щраус":
Докато мангу трудно се различава от българин, при норвежците не е така. Има им им и снимките на жертвите. Хубаво е първо да попрочетете нещо преди да коментирате16:27 21.06.2018
8 ЗайоБайо
16:43 21.06.2018
9 ооо
16:55 21.06.2018
10 Bahti
Коментиран от #11
17:58 21.06.2018
11 goni
До коментар #10 от "Bahti":
В интерес на истината отношението към него е изключително лошо!:) В САЩ например щеше да го утрепе някоя от набелязаните жертви, защото хората там, дори и децата имат странният навик да се разхождат въоръжени! Лесно се трепят невъоръжени хора! Повечето от които деца! Такива бабаити трябва възможно най-бързо да бъдат пращани в отвъдното! Дано и там никога не намерят покой!18:37 21.06.2018
12 Дидо
Защитната реч на Брейвик пред съда – след която съдията засекрети материалите по делото за 60 години
Аз говоря от името на много норвежци, скандинавци, европейци, които не искат да бъдат лишени от правата си на коренен етнос, не искат да бъдат лишени от своите културни и териториални права.
Норвежките медии и прокурорите твърдяха и продължават да твърдят, че причините, поради които проведох моята акция за самозащита, се крият в личността ми. Многократно се писа, че действията ми са абсолютна случайност, че съм бил жалък и злобен неудачник, който няма никакви цели, никакво достойнство, и че не може да ми се има доверие. Също така много пъти се каза, че съм лъжец, аморален тип, луд, че трябва да бъда изолиран, както, впрочем, и всички други националисти и консерватори в Норвегия. Опитваха се да внушат, че съм бил безработен, че съм жесток и безумен човек, който с тази постъпка бил искал да привлече внимание. Медиите и прокурорите твърдяха, че съм болен от нарцисизъм, че съм антисоциален психопат, че страдам от различни фобии, които са ме довели до тази стъпка. Стигна се дотам да пишат, че съм бил имал кръвосмесителна връзка с майка си, че съм жалък убиец на деца (въпреки, че аз не съм убил нито едно лице под четиринадесетгодишна възраст). Същите тези медии твърдяха, че съм хомосексуалист, педофил, страхливец, некрофил, расист и социопат; фашист, нацист, ционист и анархист едноврем
18:43 21.06.2018
13 Дидо
Но дали всички разбират причината, поради която журналисти, прокурори, културен елит, редактори на вестници и списания продължават да ми се присмиват, да издевателстват и да лъжат за мен?
Отговорът е прост. Свободата на словото в Норвегия, а и в цяла Европа – това е понятие без реално съдържание. Норвегия и Европа са почти напълно смазани и в нашите страни е установена истинска диктатура.
Онова, което днес наричат «демокрация», е просто една либерално-марксистка идеологическа диктатура.
"Културният марксизъм", който има надмощие в Норвегия и в Европа като цяло, се засили неимоверно след Втората световна война, като си присвои ролята на победител и водеща сила на човешкия прогрес. Нова идеология на "културния марксизъм" стана мултикултурализмът – а едно от неговите средства е просто забрана на всякаква критика спрямо себе си.
За съжаление, Европа нямаше своя Маккарти, който да спре проникването на марксисти в медиите и в образователните институции. Марксистите използваха това с пълен размах. Нахлуваха също в социалдемократическото движение, за да го подчинят на интересите си. Но най-ефективният начин, чрез който се добраха до властта в Европа беше чрез образователните институции: училища, институти, университети... И това се случи не само в Норвегия, но и в цяла Европа. Институциите на образованието и културата бяха лесна мишена за марксистката инфилтрация.
Ключов момент е разрушаването на
18:47 21.06.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Дидо
Социално-политическото развитие на Европа пое в съвсем различна посока.
Последиците за Норвегия бяха, че в страната се установи истинска социалистическа система. Един консервативен критик каза през 1968 г.: "Марксистите са по-загрижени за културата, а либералите мислят повече за икономиката." И той е прав. Лидерите на Норвегия и други европейски страни вече презират сами себе си под влиянието на марксистката доктрина и мултикултураната идеология.
Но ние имаме право да зададем два много важни въпроса на политиците, журналистите, учените и обществените дейци.
Въпрос №1: смятате ли за демократично, че норвежкият народ никога не е имал възможност да се изкаже в референдум по проблема за превръщането на страната в мултиетническа и мултикултурна държава?
Нима е недемократично да се допитваш до собствените си граждани?
Въпрос №2: демократично ли е никога да не се попитат гражданите дали искат да посрещнат у дома си африкански и азиатски бежанци; нещо повече, дали искат да се превърнат в малцинство в собствената си страна?
Но и това не е главният проблем.
Анкетите, проведени от политолога Франк Ареборт,
18:52 21.06.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Дидо
Нека да погледнем нашия съсед Великобритания. Анкети там показват: 69% от хората смятат, че имиграцията е проблем или много голям проблем. (Източникът на тази анкета е предоставен на съда). Друго проучване сочи, че 70% от британците са недоволни от политиката на мултикултурализъм и ислямизация на страната. Последното изследване показва как 3 от всеки 5 британци смятат, че животът в собствената им страна стана тежък именно като пряк резултат от мултикултурализма (източник – в. "Таймс" от февруари 2010 г.) ...
Това са само част от примерите, които показват как мюсюлманите, левите либерали и марксистите контролират процесите на мултикултурализма и наричат хората, които не са съгласни с тези процеси, «расисти» или дори «фашисти», «фанатици» и «ислямофоби». 70% от британците смятат, че в страната им се живее трудно в резултат на мултикултурализма – но колко ли много хора се чувстват по същия начин в Германия, Франция, Швеция и тук, в Норвегия?
Около 30% от европейците са против политиката на "мулти-култи", но това не е една
18:58 21.06.2018
18 Дидо
Нормално ли е това?
Няма никакви основания да се твърди, че живеем в демокрация, защото всички наши държавни институции, училища и университети са наситени, пропити с мултикултурализъм и "културен марксизъм." Все повече и повече консерватори и националисти осъзнават, че демократичната политическа борба е безсмислена, след като няма реална свобода на словото. Осъзнаването на този факт ще настъпи скоро.
Онова, което властва сега в Европа, е истинска тирания. Тази несправедливост доведе до това, че аз и моите другари загубихме вяра в демокрацията.
Хората, които ме наричат жесток и зъл, просто не разбират разликата между зло и жестокост. Жестокостта невинаги и не непременно представлява Зло. За да говорим за зло, най-малкото трябва да знаем нещо за намеренията на човека и неговите мотиви. Също така е обикновено невежество да се говори за моята жестокост по същия начин, както и да се обвинява в жестокост американската армия по време на Втората световна война, понеже е убила 300 000 японци с атомни бомби.
Тогава американците са извършили това не защото са били зли или жестоки, не защото не са били силни или са имали психически комплекси – а понеже е трябвало да избират: да пожертват 300 хиляди мирни граждани, или да погребат след това
19:09 21.06.2018
19 Психиатър
Коментиран от #20
19:12 21.06.2018
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Stefko 88
До коментар #5 от "Някой":
От смесени бракове ли?Коментиран от #25
19:24 21.06.2018
22 Дидо
Аз се намирам в същата ситуация. Ако ние с помощта на демократичните институции можехме да спрем ислямизацията, имиграционната политика, унищожаването на нашите културни ценности, колонизирането на страната ни – тогава тези 70 души нямаше да загинат.
Но с моята постъпка аз дадох приноса си за спасението на моята страна. Защото, ако не спрем тези процески сега, може да изгубим страната си, да се озовем на прага на гражданска война, което никога не се е случвало в Норвегия – и тогава ще загубят живота си стотици хиляди мирни граждани, а не само 70 души...
Аз съм абсолютно убеден, че ако спрем мултикултурния експеримент, който се извършва над Европа, ще спасим живота на стотици хиляди, а може би и на милиони европейски граждани.
И ние не разполагаме с много време, за да седим и просто да чакаме ситуацията да се промени. Не може да чакаме 20, 30 или 40 години – докато етническите норвежци станат малцинство в собствената си родина. Ето защо нито аз, нито другарите ми може да бъдем обвинявани в жестокост и злина. Ако наистина съществува зло в Европа, това са агентите на мултикултурализма, които ежедневно, ежечасно и систематично разрушават европейската култура и европейските етноси.
Мултикултуралистите са решили да променят изцяло нашата страна и Западна Европа, да ги превърнат в мултиетнически и му
Коментиран от #29
19:26 21.06.2018
23 Психиатър
До коментар #20 от "El comandante":
Може, но първо трябва да го извадят от твоя.Коментиран от #24
19:45 21.06.2018
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Някой
До коментар #21 от "Stefko 88":
Като за тебе ще го напиша простичко, да не се объркаш.Пишеш в търсачката:
breivik victim list
и се ограмотяваш.
Коментиран от #34
19:53 21.06.2018
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 стоян
Коментиран от #30
20:11 21.06.2018
29 ЗайоБайо
До коментар #22 от "Дидо":
Да, да, да всичко е вярно, защо трябваше обаче да бъдат убити деца? Защо не опуца парламента или левите по време на конгрес? Аз съм съгласен с аргументите, но не и с начина.А условията, в които се намира са си хотел с 2 звезди. Две стаи, отделно компютърна стая . Да не реве толкова
20:38 21.06.2018
30 Дидо
До коментар #28 от "стоян":
Има още малко от речта му,но някой чете ли?20:38 21.06.2018
31 Дидо
20:44 21.06.2018
32 Психиатър
21:40 21.06.2018
33 ИВАН
23:00 21.06.2018
34 Цялата истина
До коментар #25 от "Някой":
Освен мюсюлманите е избил и лидери на младежкото крило на управляващата партия, която се стреми да вкара колкото се може повече негри и араби от мюсюлмански произход за да намалеят белите християни и да се увеличават тъмните мюсюлмани. Освен това насърчават мюсюлманите да се женят за бели жени, защото след сватбата обикновено се забулват, приемат исляма и раждат по 4-5 цветнокожи ислямисти. Ако се разровиш внимателно в интернет ще видиш доста интересни неща от процеса. Въпреки че повечето документи са засекретени, за да не се разбере чудовищното престъпление срещу бялата раса.Коментиран от #35, #36
00:52 22.06.2018
35 Някой
До коментар #34 от "Цялата истина":
Чудовищното престъпление срещу човешката раса се вижда. Затова и лежи в затвора. Лошото е, че ще излезе и ще продължи да убива. Може да срещне теб или детето ти и то да не му се стори достатъчно бяло. Тогава ще запееш друга песен.02:22 22.06.2018
36 Няма значение
До коментар #34 от "Цялата истина":
https://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/worldnews/8662030/Norway-shooting-victims-the-77-dead-in-pictures.html.....
Разгледай снимките на убитите, не е нужно нищо друго за да разбереш колко грешиш.
02:44 22.06.2018
37 Джон Ленин
До коментар #1 от "българина":
Този масов убиец е социалист - комунист по убеждение .Те комунистите са по- големи нацисти от Хитлер ...13:20 22.06.2018
38 безпартиен
15:09 24.06.2018