Новини

Русия следи внимателно НАТО в България и Румъния

Тя ще защити надеждно интересите си в областта на отбраната

Публикувана: 21 Април, 2019 08:37
126 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7209
Русия следи внимателно НАТО в България и Румъния
Снимка: ЕРА/БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Русия зорко следи инфраструктурните проекти на НАТО в района на България и Румъния, както и опитите на държави от алианса да създават в двете държави опорни пунктове и да разполагат допълнителни сили. „Ще отговорим на това съгласно нашите представи за това какво трябва да се направи, за да можем надеждно да защитим интересите си в областта на отбраната и сигурността”, каза заместник-министърът на външните работи на страната Александър Грушко.

Руската Федерация модернизира силите си в района на Черно море, отчитайки приближаването на инфраструктурата на НАТО към своите брегове.

През март командирът на руския Черноморски флот Александър Мойсеев обяви, че планира да получи през тази година 13 различни кораби и съда. Така делът на обновеното оборудване ще достигне до 70% към края на 2019 г.

Руският заместник външен министър се надява, че алиансът ще се въздържи от участие в провокационните действия на украинските власти спрямо Русия. Той припомни, че НАТО се опитва да демонизира руската военна активност в Черно море. „Ако отчетем цялата картина, там нищо не се е изменило. Черноморският флот си е там от 200 години, включително и в периода, когато Крим беше украински. . . В качествено отношение нашето военно присъствие в Черно море никак не се е променило”, каза Грушко.

Русия

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
АДМИРАЛ
(гост)

Неутрално
1 Отговор
В руския флот ядът прясно свинско печено а в НАТО флот консерви Боб! Според вас кой ще победи, свинското печено или боба?

Коментиран от #3, #7, #74, #77, #102, #111, #120


Оценка:
-40 +70

1944
(гост)

Неутрално
2 Отговор
русийката да си следи кокаина в черно море, че изплува по бреговете на натовски държави.

Коментиран от #71, #103


Оценка:
-80 +38

3
Този коментар е премахнат от модератор
Альоша Гърневски
(гост)

Неутрално
4 Отговор
От 2001 до сега само в Ирак, Либия и Сирия САЩ са хвърлили на вятъра 6 000 000 000 000 $(ТРИЛИОНА). Нека продължават в същия дух. Ако се наложи, американците и 1 врабче няма да могат да защитят нито в България, нито в Румъния. Всичко това го правят за да държат за гушата правителствата в тези държави в мирно време. Колкото помогнаха на Саакашвили през 2008, толкова ще помогнат и на България и Румъния.

Коментиран от #22


Оценка:
-31 +91

Жоро
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Няма смисъл от следене - ние сме НАТО-вска държава.

Коментиран от #11, #13, #42, #78


Оценка:
-64 +22

АДМИРАЛ
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #3 от "1944":


пожарникаря Борисов ми го каза.

Коментиран от #9


Оценка:
-6 +32

Боб винаги побеждава
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #1 от "АДМИРАЛ":


Запомни го

Коментиран от #21, #25


Оценка:
-42 +11

Румяна Костова
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Дали е истина, че НАТО планира да разполага допълнителни войски в България? И ако е така, защо това не се дискутира?

Коментиран от #10


Оценка:
-12 +59

1944
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #6 от "АДМИРАЛ":


не е добре да вярваш на комунисти. ама целия им електорат е нискообразован. така че лапай кукичката, не ни пречиш.

Коментиран от #16, #23, #108, #116, #118


Оценка:
-61 +18

1944
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #8 от "Румяна Костова":


дрогарко хибридчик, тоа фейк нюс сега ли доде то фабриката за тролове или дълго го сричахте?

Оценка:
-35 +18

Румяна Костова
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #5 от "Жоро":


Добре, ние сме натовска държава.Ако решат да провокират Русия чрез нас или Румъния, никой няма да пита народа ни дали е съгласен.

Коментиран от #12, #38


Оценка:
-12 +60

1944
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "Румяна Костова":


те и руснаците не ни питаха дали искаме да ни "освобождават" през 1878. не ни питаха и когато ни обявиха война на 5 септември 1944.

Коментиран от #14, #17, #19, #122, #125


Оценка:
-74 +26

!!!
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #5 от "Жоро":


Вие сте НАТОвска изтривалка!

Оценка:
-19 +54

Раша
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #12 от "1944":


След цар Симеон на българска територия няма нито един кой да питаш.
Само злобари и предатели на собствена си държава.

Коментиран от #48


Оценка:
-8 +43

Batushka
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Поне един сармат е насочен към София!

Коментиран от #47


Оценка:
-11 +33

сикиш
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #9 от "1944":


Ако вашия вожд с пожарникарското образование е еталон за образованост, то тогава ти лапай ДЕДОВИЯ си.

Оценка:
-8 +46

Румяна Костова
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #12 от "1944":


Вие сте се зациклили в 1944 година и не мърдате от там. Затова и не можете да направите разлика между освобождението ни от турско робство и днешната политическа ситуация. Че сме били съюзници на онзи, който е изгубил Втората Световна Война също. Русия 1944 година е победител, а ние, за съжаление сме губещите. Примирете се с този факт.

Коментиран от #34, #54


Оценка:
-18 +53

Ачо
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Естествено, че натовските бази тук са мишена на руснаците. Според Паси, чехльо, Цецо и Боко, това е добре. Според народа явно също. Щом си трае.

Коментиран от #76


Оценка:
-9 +44

КОНТРАТА
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #12 от "1944":


Такива като теб ли ще питат руснаците бе ДПС турче.

Коментиран от #63


Оценка:
-5 +34

В8нари е по-добре да си от страната
(гост)

Неутрално
20 Отговор
На враговете на Русия отколкото на съюзниците и. Вижте къде е Русия и къде са Германия, Япония....

Оценка:
-27 +18

21
Този коментар е премахнат от модератор
Брейй
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #4 от "Альоша Гърневски":


Такъв умник не бях срещал досега.

Коментиран от #26


Оценка:
-5 +8

23
Този коментар е премахнат от модератор
Guest
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Руския скъсан ботуш няма никога вече да стъпи на Българска земя, колкото по далеко от тези пияни руски боклуци толкова по добре за България.

Оценка:
-47 +23

25
Този коментар е премахнат от модератор
Альоша Гърневски
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #22 от "Брейй":


Ти гледай да не срещнеш някой дженър от 16 пол с надървен. Тогава още повече ще се ухилиш.

Коментиран от #29


Оценка:
-7 +20

България ЕС Нато
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #23 от "Еl comandante":


Русия няма смисъл да драматизира обстоятелствата че България и Румъния са Натовски държави и че Ч Море не е тяхна собственост

Коментиран от #28


Оценка:
-18 +20

28
Този коментар е премахнат от модератор
29
Този коментар е премахнат от модератор
30
Този коментар е премахнат от модератор
Citizen X
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Следете, следете!

Оценка:
-1 +4

Асоциация на асансьорните техници
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Е ай стига де с тези черни мисли!
Днес е Цветница!
Да поздравим Цецо асансьора с празника.
А НАТО да върви при ТАТО.
Джими Картър: САЩ е най-големия подпалвач на войни.

Оценка:
-9 +34

редник
(гост)

Неутрално
33 Отговор
България влезе в НАТО заради Турция , но да се обединим с поробителите си срещу освободителите си ? :)

Коментиран от #41, #43


Оценка:
-9 +27

Да да
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #17 от "Румяна Костова":


Ами сега ние сме с победителите и икономически сме по-добре от пРосия! Приемете го вие този факт. Приемете и факта, че ако СССР не изсмукваше всичко от СИВ и не дрънкаха глупости, каквито и днес, щяха да са поне опонент на Запада и ние щяхме да сме по-развити. Ама защо ли все фалити на техните партньори? А да, САЩ са виновни, защото са велики, ама пРосия е по-велика! Златна логика, дрОгарко!

Коментиран от #40, #52, #75


Оценка:
-28 +16

Хрониките на Евразия
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Случайно да не се развием и да ги задминем в цивилизованата еволюция .
Затова и плащат копейки на нашите национални предатели , за да си останем като тях -бедни , заблудени и Америка ни виновна ..

Оценка:
-22 +16

Чичо Доктор
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #30 от "Еl comandante":


Пий си хапчетата че ще ви водят на лятно кино в двора на лудницата Филма е за Октомврийската революция

Коментиран от #39


Оценка:
-13 +14

Paxnas
(гост)

Неутрално
37 Отговор
В флота на двете супер сили ,аз не знам какво ядат,за мен по важното е аз и моето семейство да не минем само на боб.

Оценка:
-0 +20

много си смешна
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #11 от "Румяна Костова":


А Русия пита ли народа дали иска да се бият в Сирия и да бъдат убивани за Асад

Оценка:
-17 +16

39
Този коментар е премахнат от модератор
40
Този коментар е премахнат от модератор
Майтапчия
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #33 от "редник":


Сега и освободители и поробители са обединени против глупавите

Коментиран от #56


Оценка:
-2 +12

Акъл
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #5 от "Жоро":


Гърция също е в НАТО но Турция влезе и окупира Кипър .Какво направи НАТО ? Свалихме си гащите за да влезем в НАТО! С руснаците бяхме по-сигурни ! Със съседка като Турция ?!?!

Оценка:
-8 +19

Citizen X
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #33 от "редник":


Ти май не знаеш, какво е било мнението на революционерите към твойте "освободители"? Тая к**ва Русия - са думи на Раковски. Сигурен съм, обаче, че това не те интересува.

Коментиран от #49


Оценка:
-17 +10

Грух
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Слава на Русия !

Ние сме прости, че влезнахме в натовската сган.

Коментиран от #45


Оценка:
-16 +17

СЪВЕТ ДО ГРУХ
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #44 от "Грух":


Стои си в кочината.

Коментиран от #46


Оценка:
-10 +11

46
Този коментар е премахнат от модератор
Грух
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #15 от "Batushka":


Естествено, нали сме много активни да се правиме на врагове на братушките.
Нищо чудно.

Оценка:
-5 +10

48
Този коментар е премахнат от модератор
49
Този коментар е премахнат от модератор
Раша
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #48 от "натОВЦИ":


Симеон Великий!

Оценка:
-4 +4

Грух
(гост)

Неутрално
51 Отговор
Ехооо !
Има ли нежни сладки либерастки соросоидчета !
На батко пиленцата !

Оценка:
-5 +9

52
Този коментар е премахнат от модератор
ДО ФАКТИ
(гост)

Неутрално
53 Отговор
Ало Факти вижте какъв ценен и просветен коментатор като "Грух" се е появил тук.

Коментиран от #55, #57


Оценка:
-6 +4

54
Този коментар е премахнат от модератор
Грух
(гост)

Неутрално
55 Отговор

До коментар #53 от "ДО ФАКТИ":


Харесваш ли ме, драги !

Хахахаха

Оценка:
-3 +3

Evren
(гост)

Неутрално
56 Отговор

До коментар #41 от "Майтапчия":


Обединили? Нямаш никаква връзка с реалността! Обаче, много ти се иска да са се обединили.

Оценка:
-0 +6

$$$
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #53 от "ДО ФАКТИ":


Не е ценен, а е безценен. Вместо да пише глупости, може да използува времето да се образова малко.

Коментиран от #58


Оценка:
-2 +5

ДО ФАКТИ
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #57 от "$$$":


Не може да се образова защото е малоумен и зомбиран. Поставен е тук от фабриката за тролове и е на заплата.

Коментиран от #60


Оценка:
-2 +5

Челмето
(гост)

Неутрално
59 Отговор
Ма тоз 1944 много умен.Пълно е в България с такива малоумни дрисни

Оценка:
-6 +5

$$$
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #58 от "ДО ФАКТИ":


От тази фабрика са рицари на печалния образ, колеги на Дон Кихот. От тях не става нито чеп за зеле, нито дъска за кочина.

Оценка:
-3 +3

България ЕС Нато
(гост)

Неутрално
61 Отговор
Русия ще се пукне от яд че Черно Море е повече на НАТО

Коментиран от #68, #73


Оценка:
-14 +10

Ало
(гост)

Неутрално
62 Отговор
Ало Грух къде изчезна? Или отиде да грухтиш в централата на БСП.

Коментиран от #66


Оценка:
-8 +12

1944
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #19 от "КОНТРАТА":


ще питат и ще искат разрешение да излязат от кочината си, ако ще турче да стана. анадън му, еничар кьопек?

Оценка:
-3 +5

Наблюдател Тролев
(гост)

Неутрално
64 Отговор
"там нищо не се е променило" - казва Грушко. Напротив, настъпи тотална промяна - всички западно граничещи с Русия страни отхвърлиха диктата на Москва и сега са независими държави. Това естествено противоречи на имперската политика на Русия, следствие на което путиновата администрация пое курс на провокации и отнемане на територии от тези страни. Така, че те са в правото си да търсят защита, както намерят за добре, колкото и това да не се харесва на Москва! Тя трябва да следи още - повече собствените си агресивни действия, защото всяка грешка ще бъде фатална!

Коментиран от #65


Оценка:
-11 +7

Дух
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #64 от "Наблюдател Тролев":


Независимост в НАТО не 6ъществует.
Ще го .разбереш,когато при поредният конфликт твоя държава ще бъде пустиня,а на чичо Сэм поредни милиардни печалби.

Коментиран от #69


Оценка:
-7 +10

Грух
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #62 от "Ало":


ГРУУУУХ !

Тук съм пиле, за тебе - винаги ти го !

Оценка:
-1 +2

onq s konq
(гост)

Неутрално
67 Отговор
Добре е че Русия следи внимателно Натовски държави,защото това значи че "ВНИМАВА В КАРТИНКАТА".Интересното е дали Русия в определени моменти си мисли,че НАТО пък я следи НЕВНИМАТЕЛНО?!

Оценка:
-7 +6

Дани
(гост)

Неутрално
68 Отговор

До коментар #61 от "България ЕС Нато":


От такива слабоумници като теб скоро Русия ще ни истрие от лицето на земята.

Коментиран от #70


Оценка:
-5 +7

69
Този коментар е премахнат от модератор
България ЕС Нато
(гост)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #68 от "Дани":


Който е тръгнал срещу България хубаво не е видял Не сме си оставяли магарето в калта

Коментиран от #72


Оценка:
-7 +5

71
Този коментар е премахнат от модератор
хари
(гост)

Неутрално
72 Отговор

До коментар #70 от "България ЕС Нато":


То е в калта откакто се съюзихме със евротолерастите и мелезите отвъд голямата вода

Оценка:
-4 +8

73
Този коментар е премахнат от модератор
74
Този коментар е премахнат от модератор
75
Този коментар е премахнат от модератор
Николай
(гост)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #18 от "Ачо":


Къде в България има натовски бази ? Няма нито една.

Оценка:
-6 +3

756
(гост)

Неутрално
77 Отговор

До коментар #1 от "АДМИРАЛ":


Незнам откъде я измисли тая глупост за свинското ,ама руската армия е една от най-недохранените и зле поддържаните.Няма място за мерило със САЩ.На американските войници им е осигурено всичко.

Коментиран от #79, #96


Оценка:
-11 +9

Гост
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #5 от "Жоро":


Каква держава българия ве, виц на деня :D почисти си двора първо...

Оценка:
-5 +5

Гост
(гост)

Неутрално
79 Отговор

До коментар #77 от "756":


Бил ли си В тази армия?

Коментиран от #85


Оценка:
-7 +1

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
80 Отговор
1 тълбче на обучение в Одеса ми каза ,че натовски бази близо до русия се следят изкъсо със готовност на нанасяне НА ПРЕВАНТИВЕН ЯДРЕН УДАР по тях ако там има ракети .....използва се 1 мн мощен заряд с цел затапване на силози ,потапяне на кораби и т н ПРЕДИ ДА ИЗСТРЕЛЯТ тъй като разстоянието е малко и има опастност за населението на федерацията да няма прехват....т е нещо МААААЛКО СТАНЕ ЛИ СЪМНИТЕЛНО никой там няма да рискува да чака да види фалш тревога ли е и да го разстрелят за избитото население на Севастопал И ЩЕ ИМА МАРА БОМБАРА С ГОЛЯМАТА ДУПАРА .....тогас ще си гледате децата намятани по телеграфните жици ,както ся украинските майки гледат техните ....туй евро антлантиците НЕ ВИ ГО ОБЯСНЯВАТ ...както оста не е обяснила че ще напада русия и тука ще следва 40 г МАРМАЛАД

Коментиран от #82


Оценка:
-2 +9

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
81 Отговор
Е ТУЙ Е ЗА ВАС и другите близки натовски бази ЦИТАРАМ ПЕНТАГОНА - 30000 км час НЕОТКРИВАЕМА ....Американците не посочват какъв е обсегът на новата руска ракета, но изглеждат напълно убедени, че тя нарушава Договора за забрана на ракетите със среден обсег на действие. Във Вашингтон смятат освен това, че новата ракета вече е въведена на въоръжение. Според Даниел Коутс, тя представлявала "пряка заплаха" за обширни райони в Европа и за части от Азия. Както посочват американски военни експерти, в случая става дума за малка, мобилна ракета, която по всяка вероятност е много трудно откриваема.
Русия не отрича, че разполага с ракети от типа 9М729, но настоява, че по никой начин не е нарушила Договора за ракетите със среден обсег на действие.

Оценка:
-2 +6

Грух
(гост)

Неутрално
82 Отговор

До коментар #80 от "Бат Мишо":


А, така !
изплюй им го в тъпите соросоидни муцуни !

Оценка:
-3 +7

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
83 Отговор
ЩОМ ЗА САЩ е НЕОТКРИВАЕМА ние ще я открием чак като и видим 150 Кт гъбка да расте къде американските бази....за справка тва е 8 пъти бомбата над Хирошима

Оценка:
-2 +5

Грух
(гост)

Неутрално
84 Отговор
Абе, соросоидчета прости, вие да не си мислите, че ще оцелеете при ядрена война, та бутате света натам ?!
И вие ще пуснете също, либерастки помияри !

Хахахаха

Оценка:
-4 +5

756
(гост)

Неутрално
85 Отговор

До коментар #79 от "Гост":


Не ми се прави на остроумен,изкривен трол.

Оценка:
-1 +3

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
86 Отговор
ПС шефа на американското разузнаване смята че ракетата е заплаха за американските бази АМА ВИЕ НЕ щот ЗЕР ВИЕ ПО ЗНАЕТЕ И ЩОМ КАЗВАТЕ СМЕ В БЕЗОПАСТНОСТ .... По данни на американското разузнаване, ракетата, която може да носи както конвенционални, така и ядрени бойни глави, е трябвало да бъде направена така, че да прилича на други ракети - например на тактическата ракета земя-земя от типа "Искандер".
В хода на дискусията около тайнствената руска ракета шефът на американското разузнаване Даниел Коутс обвини Русия, че е "прикрила истинския характер на тестовете и техническите възможности на новата ракета". Коутс описа освен това как точно е действала Русия: и т н и тн

Оценка:
-1 +3

Диамантената ръка
(гост)

Неутрално
87 Отговор
Руска ракетна база. Командирът на базата разглежда последните сателитни снимки на Северна Америка. И какво да види - през цялата площ на САЩ отпечатан силует на човек с разперени ръце.
Тича в залата на дежурните и вика:
- Какво става, какво става?
- Ами тука редник Иванов се напи и заспа на пулта...

Оценка:
-1 +5

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
88 Отговор
Система управления и наведение - предположительно, на крылатой ракете установлена инерциальная система управления (автопилот) с допплеровскими датчиками угла сноса с коррекцией по данным спутниковых навигационных систем ГЛОНАСС и GPS. На конечном этапе используются активные радиолокационные ГСН.

Система управления ракеты 9М729 и её улучшенного варианта разработана ГосНИИП (приборостроения) и прошла государственные испытания в 2014 г. (источник).

Двигатели:
Маршевый - предположительно, аналогичен двигателю КР 3М14 ракетного комплекса "Калибр-НК" - невыдвигаемый малогабаритный малоресурсный ТРДД Р-95-300 / РДК-300 разработки КБ "Союз" (источник) или подобный.

Стартовый - двухрежимный РДТТ

ТТХ ракеты:
вариант ракеты 3М14 вариант ракеты типа Х-101
Длина ок. 8 м (со стартовым ускорителем) ок. 8 м или более (со стартовым ускорителем)
Диаметр корпуса 533 мм ок. 0.8 м
Размах крыла ок. 3 м ок. 4.4 м (оценка)
Масса стартовая не менее 2300 кг не менее 2700 кг (со стартовым ускорителем)
Масса БЧ ок.400-500 кг ок.400-500 кг

Дальность действия - не более 5500 км (источник)
- 2000-2500 км (оценка, источник) - более 5500 км (исходя из выхода за рамки ограничение Договора о РСМД)
Скорость маршевая 180-240 м/с (даные ракеты 3М14) ок.200 м/с
Высота полета 50-150 м (даные ракеты 3М14)

Оценка:
-1 +2

Само питам
(гост)

Неутрално
89 Отговор
Публикувано във факти.бг: 30000 км час НЕОТКРИВАЕМА - само да питам Гундяев колко и махал с кандилото на тая ракета.

Оценка:
-2 +2

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
90 Отговор
ЗА НЕПРОСВЕТЕНИТЕ НА 6 ТАТА МИНУТА Е ДОЛЕТЯЛА ДО ВАРНА ако е изстреляна от най голямата военно ВМФ база Севастопол на федерацията .....АКО е изстреляна от някой от НЕПРЕКЪСНАТО ПАТРУЛИРАШИТЕ КОРАБИ това време ДРАСТИЧНО НАМАЛЯВА накратко -ако в американската база има силози и те тръгнат да се отварят ОЩЕ НЯМА ДА СА СЕ ОТВОРИЛИ ДОКРАЯ и тука на България ще ни викат ЕПИЦЕНТЪРА и за пръв път от 1300 г ТОВА СЪЗДАВА РИСК ОТ ЗАЛИЧАВАНЕ НА БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВА И БЪЛГАРИТЕ -именно влизането в НАТО и даването на БЕЗКОНТРОЛНИ БАЗИ .....ма еврейчето кът рива забрай да го спомене а същия ден КОМАНДВАНЕТО РАКЕТНОТО излезе човека и РЕЧЕ ....С оглед новите членки на НАТО Русия е длъжна ДА ПРЕНАСОЧИ ЧАСТ ОТ ЯДРЕННИЯ СИ АРСЕНАЛ - така че ДОТУКА с надеждата че главата ще е конвенционална

Коментиран от #92


Оценка:
-1 +7

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
91 Отговор
е 240 м с и вис на полета 50 метра е данни от американското разузнаване смятай нататъка с ко ще я прихванеш кът тука и кола с 240 КМ В ЧАС не можем да прихващаме И КО ПРАИШ докът гледаш гъбата да убива децата ти и майка ти Я МИ ОБЯСНИ -ама по подробно - с кой радар я прихващаш с како я сваляш , в кои убежища се криеш ,каква противорадияционна подготовка и оборудване имаш ....ТО СА МИСЛИ КАРДАШИМ ЗА ДА НЕ СЕ ПЛАЧЕ ПОСЛЕ щото вероятността да е само 1 Е НУЛЕВА - 4 бази 8 бомбари 150 Кт я виж колко е държавата на картата и ми обясни КАКО ЩЕ ОСТАНЕ ама по подробно

Оценка:
-1 +6

Николай
(гост)

Неутрално
92 Отговор

До коментар #90 от "Бат Мишо":


Ти си антибългарин , безродна ушанка , Военни бази на НАТО в България няма - не знам за какво говориш ,така са ти навили лателната изглежда. И да ти кажа - ако започне война ,струва ми се, че руснаците ще са доста ангажирани на други фронтове за да се занимават с Варна или изобщо България.
Друго - трета световна ако започне, тя ще започне от Космоса ,а не с ракети.

Оценка:
-8 +1

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
93 Отговор
И НАКРАЯ МИ ОБЯСНИ МНОГО БАВНО каква сигурност ти носят американски бази БЕЗ ДА ПЛАЩАТ НАЕМ от кого те пазят 300 войника и 4 танка в тях И КОЛКО СТРУВА СИГУРНОСТ от която следва насочването към тебе НА НАЙ ГОЛЕМИЯ ЯДРЕН АРСЕНАЛ НА ТАЯ СЛЪНЧЕВА СИСТЕМА ....дали е летящ или нелетящ ИСКАШ ЛИ ДА СИ СЛОЖИШ ДЕТЕТО на 1 мишена на руска ракета да провериш ....или мислиш че украинските войници с крила са долетели и са се намятали опечени по жиците КЪТ ЛАСТОВИЧКИ в Донбас

Оценка:
-1 +6

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
94 Отговор
Точно щото съм българин обяснявам каква опасност носят американските бази у нас- че не знаеш че ги има И ЧЕ ЕДНИ САМОЛЕТИ НОСЯТ ТАМ НЕЗНАЙНО КАКВО е др въпрос ...Сметни Варна на колко км е от Севастопол .....А дали ще остане за нас БЪДИ СИГУРЕН ако разсхвърляш 30000 бойни глави ще откреш че има по 1 ЗА ВСЯКО НАСЕЛЕНО МЯСТО НА ПЛАНЕТАТА над 10000 човека

Оценка:
-2 +7

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
95 Отговор
И СИЧКОТО ТУЙ ТИ ГО ОБЯСНЯВАМ КАТО ЕДИНСТВЕН ВАРИЯНТ да не гледаш руски танкове през прозореца си кът дядо ми

Оценка:
-2 +6

96
Този коментар е премахнат от модератор
Бат Мишо
(гост)

Неутрално
97 Отговор
ЗА СИЧКИ мислещи че руските ракети не летят - през 1994 изстреляхме Точка У ПЕДЕСЕТ ГОДИШНА и удари на 1 метър от мишената на 70 км ....учнието е наше българско и ракетата е на БНА и резултата от стрелбата се намира в нета ....при положение че прай кратер 50 метра ...БАФ ТЪС НЕТОЧНОСТ БАФ ТУЙ НЕРАБОТЕНЕ БАФ ТУЙ НЕЛЕТЕНЕ след ПОЛОВИНВЕКОВЕН ПРЕСТОЙ в складовете на българска армия

Коментиран от #124


Оценка:
-3 +8

русофилска подлога
(гост)

Неутрално
98 Отговор

До коментар #96 от "АДМИРАЛ":


Кога ще е тва скоро подлого продажна ? Тея пропаднали руски крепостници нямат възможност да гъкнат.Най-много да приключат и те като сесесерето.

Коментиран от #110


Оценка:
-3 +5

99
Този коментар е премахнат от модератор
100
Този коментар е премахнат от модератор
Патриот
(гост)

Неутрално
101 Отговор

До коментар #100 от "Русия е прокълната кочина на Злото":


Заради такива плиткоумници като Теб,ушанките може да ни заврът в миша дупка.Справиха се с Наполеон,с Хитлер,ще се справят и с янките.

Оценка:
-5 +5

Контраадмирал
(гост)

Неутрално
102 Отговор

До коментар #1 от "АДМИРАЛ":


Адмирале,това с боба е по-просто и от бял боб.

Оценка:
-2 +1

Патриот
(гост)

Неутрално
103 Отговор

До коментар #2 от "1944":


Специалисти по колата,са янките.Какво правят още в Авганистан?Лошото е,че ние им съдействаме.Жалко за нашите войничета,които ги върнаха в кофчези.Какви национални интереси отстояваме в Авганистан?Докато ни оправдават дупедавци,няма излизане от калта.

Оценка:
-2 +4

Патриот
(гост)

Неутрално
104 Отговор
Специалисти по коката,са янките.Какво правят още в Авганистан?Лошото е,че ние им съдействаме.Жалко за нашите войничета,които ги върнаха в кофчези.Какви национални интереси отстояваме в Авганистан?Докато ни оправляват дупедавци,няма излизане от калта.

Оценка:
-3 +4

105
Този коментар е премахнат от модератор
Комбриг
(гост)

Неутрално
106 Отговор

До коментар #99 от "Бат Мишо":


Бат Мишо , друго оръжие освен руско виждал ли си през живота си ? Това сигурно ще ти е трудно да си го представиш ,но Точка У е на еднакво разстояние от лъка и стрелата и съвременното оръжие.

Коментиран от #123


Оценка:
-3 +5

107
Този коментар е премахнат от модератор
Мамйн..сладък..
(гост)

Неутрално
108 Отговор

До коментар #9 от "1944":


То пък ти си много умен като ти гледам коментарите,пръщиш от глупост та чак се късаш по шевовете. Не е важно как изглеждаш в собствените си очи глупендер,важно е как те оценяват хората. А хората не са глупави..!

Оценка:
-2 +4

109
Този коментар е премахнат от модератор
110
Този коментар е премахнат от модератор
Obi4ambobsassvinsko
(гост)

Неутрално
111 Отговор

До коментар #1 от "АДМИРАЛ":


Сащ имат 20 самолетоносача, докато Русия има 1 и той още малко и отива за скрап.. прави си сметките

Коментиран от #114, #115


Оценка:
-5 +6

112
Този коментар е премахнат от модератор
ивчо
(гост)

Неутрално
113 Отговор
до 1944
даста си просс щом твърдиш подобни тъпни, едно само да знаеш, тези четници на шипка фа не мислиш че ей така са се пиявили редом с руснаците....

Оценка:
-1 +4

хамсал
(гост)

Неутрално
114 Отговор

До коментар #111 от "Obi4ambobsassvinsko":


Русия има 48 ледоразбивача, 7 от тях атомни, САЩ-1! Правиш ли си сметката кой е войнолюбеца?

Оценка:
-3 +6

Симо
(гост)

Неутрално
115 Отговор

До коментар #111 от "Obi4ambobsassvinsko":


Имат курса ми Янко. Самолетоносачите са 12 от които само 7 са в движение. Другите са или на консервация или са в процес на изпитания. Последните 2 ( Джордж Буш и Роналд Рейган) са признати за не годни за бойни действия поради проблеми в електромагнитните катапулти. Освен това самолетоносачите отдавна загубиха значението си на някакви особени козове в стратегията. Обхватата на ракетите "Циркон" е над 1000 км. А, този на "Кинжал" е над 2500 км. Обхвата на самолетите от самолетоносача е максимум 800 км. Т.е. той е удобна голяма цел в океана. За пояснение в момента няма система способна да свали хиперзвукови ракети. Царят е гол...

Оценка:
-3 +6

Яко
(гост)

Неутрално
116 Отговор

До коментар #9 от "1944":


А ти какво образование имаш? Ако си доктор, да се мерим???

Коментиран от #121


Оценка:
-2 +1

Ха ха
(гост)

Неутрално
117 Отговор
Русия е една пропаганда вече.

Оценка:
-3 +5

Яко
(гост)

Неутрално
118 Отговор

До коментар #9 от "1944":


Ти какво образование имаш, че се правиш на рибар и предлагаш кукичка? Обикновено, без да ги обиждам, рибарите не се славят с високо образуваните. Ако си "доктор", да се мерим...

Оценка:
-2 +2

119
Този коментар е премахнат от модератор
Май си объркал минютата
(гост)

Неутрално
120 Отговор

До коментар #1 от "АДМИРАЛ":


Май си объркал минютата.

Оценка:
-0 +0

Доктор ох боли
(гост)

Неутрално
121 Отговор

До коментар #116 от "Яко":


Повече ми приличаш на медицинска сестра от порно филм дето ги мери без ръце

Оценка:
-1 +1

122
Този коментар е премахнат от модератор
Което
(гост)

Неутрално
123 Отговор

До коментар #106 от "Комбриг":


Което не и попречи да издумка една рота американско тюлен в Осетия ... при това с класически осколочно фугасен боеприпас , а не с касетъчен ... все пак руснаците са хуманисти ...
Явно не си наясно, че ракетата на Точка У може да функционира като високоточна крилата ракета , като се движи на малка височина с ниска ,скорост след което се издига на 30 / тридесет/ километра височина и се устремява към целта под много остър ъгъл с максимална скорост от 1,8 км/ сек. , което, ако не можеш да си го сметнеш, е равно точно на 6480 км/ч или е равно на 6,5 МАХ т.е. близко до характеристиките на хиперзвукова ракета ... и ако е с касетъчен боеприпас това са над 50 взривни елемента ... радиусът на поражение е огромен дори на осколъчния боеприпас - над 500 метра , за касетъчния се дават данни от 3,5 до 7 хектара / т.е. от 35 до 70 декара / ... не е истина , кво ще ви се случи ако сте там... прехващането на Точка е много трудно именно поради първоначалното ниско движение , а впоследствие високата скорост и острият ъгъл на навлизане към целта
Та не пишете глупости за неща ,които не разбирате - Точка У все още представлява страшен и много опасен ОТРК / Оперативно Тактически Ракетен Комплекс/.
Господ да Ви пази на терен срещу Вас да има такъв.

Оценка:
-0 +0

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
124 Отговор

До коментар #97 от "Бат Мишо":


Бат Мишо ... трябва да те поправя , ако е Точка У в 1994 е била на осем години, защото този ОТРК е на въоръжение от 1986г. ... има модификация от 1989г., но нашите бяха от 1986г.

Оценка:
-0 +1

Меца бизбизеца
(гост)

Неутрално
125 Отговор

До коментар #12 от "1944":


Ако не ни бяха освободили 1878г. нямаше да има България,както преди това,а щяхме да бъдем отоманска империя,и да нямаше да има 1944г. Голям си смешник и то глупав,защото хронологично не можеш да навържеш нещата. Между другото то и сега сме тръгнали да изчезваме,вече официално го съобщиха,че сме под 7млн.,и продължаваме да се топим с бързи темпове,и ти от това си доволен,а преди т.нар. "демокрация" бяхме над 9 млн.

Оценка:
-0 +2

3455
(гост)

Неутрално
126 Отговор
Нато е европейският съюз ще ни унищожат,само гледайте,

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Мартин Димитров
Депутатът от Реформаторския блок Мартин Димитров коментира пред Нова телевизия ситуацията с разпределението на мандатите.
Изпуснахме питомното, сега ще гоним дивото."

Още бисери