13 Юли, 2019 20:39 9 601 80

Катар насочва VW към Турция

  • катар-
  • фолксваген-
  • турция

Страната има участие в компанията

Катар насочва VW към Турция - 1
Снимка: БГНЕС/EPA

Катар е оказал влияние върху Фолксваген за евентуалния избор на Турция като място, където да бъде построен новия завод на компанията, съобщи Automotive News.

Катар има акционери, които държат 17% от акциите на компанията. Според последни информации новият завод най-вероятно ще бъде издигнат край Измир.

Катарската държава има специални връзки с Турция. Страната има сериозни инвестиции в турската държава, а турски капитали се движат към катарската държава.

Катар вече отказа да се съобрази с искането на Саудитска Арабия да затвори турска военна база на своя територия. В същото време Турция подкрепи страната по време на нейната изолация от арабските държави.

В същото време Турция е предложила голяма финансова помощ на концерна, както и безплатен терен за изграждането на завода. Като член на ЕС, България трябва да се съобразява с правила, които ограничават дотирането на производителите и им поставят горна граница.

Все пак като член на ЕС, България все още има по-добри правна рамка и сигурност в инвестицията. Очаква се решение да бъде през август.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 боцмана

    102 17 Отговор
    Фолксваген в България , ама друг път!

    Коментиран от #8, #41

  • 2 ИСТИНА НЕУДОБНА

    127 32 Отговор
    Турция е 20 пъти по голям пазар с много работлива работна ръка !
    Условията които предлага Турция са многократно по добри !
    А и няма комисионна за политиците като в България !

    Коментиран от #12

  • 3 Коментар📝

    100 19 Отговор
    МНОГО МОЛЯ ПРОПАГАНДАТА ДА НЕ СЕ АКТИВИРА.АКО ИСКАХА GERMANY ДА ИМА VW в БЪЛГАРИЯ ЩЕШЕ ДА ИМА VW в БЪЛГАРИЯ НО ТУКА КОРУПЦИОНЕ И МАФИОЗО И МУТРЕТИКО СА НА ПОЧИТ И РЕСПЕКТ.Е КОЙ ЩЕ ИЗБЕРЕ ГАНКСТЕРСКИЯ РАЙ.
  • 4 ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО

    86 24 Отговор
    Само населението на Измир където ще е завода е повече от останалите в България ! Риска за Фолксваген да работи с българи е голям !!!
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Правилно са решили

    77 18 Отговор
    Немците са наясно какви хора управляват България ! Решението не ме изненадва !
  • 7 Бай хой

    77 16 Отговор
    Тиквата проста боко винетуто прогони ФауВето. Дойчовците не искат да произвеждат плащайки скъп втечнен хамерикански газ и електроенергия от хамерикански ТЕЦове на десеторна цена. За производство е нужна енергия. А читаците ще имат и АЕЦ и руски газ. Боко тъпата тиква разсипа България и бъдещето на децата ни. Радвайте се на дебилщината му. А дъщеря му е в Ел Ей в имение за стотици милиони. Любовницата му в Барселона в апартамент за милиони и заплата от Българите като съветник.
  • 8 веселяк

    22 9 Отговор

    До коментар #1 от "боцмана":

    Е Вожда нали го рече!

    Коментиран от #34

  • 9 pun4o

    42 10 Отговор
    Ние пък ще си имаме F16 ъъъъ.....
  • 10 Тръмп

    25 58 Отговор
    Това са фейкове,завода ще е в България!!!:):):)Турция е прекалено нестабилна за да се прави 100-годишна инвестиция!!!:):):)
  • 11 Тръмп

    24 37 Отговор
    Ислямски Шкоди за Турция и Катар няма да има!!!:):):)
  • 12 Кой68

    33 24 Отговор

    До коментар #2 от "ИСТИНА НЕУДОБНА":

    Прав си за работната ръка и опита им в автомобилостроенето...Но относно корупция и комисионни бъркаш.Ердоган се бори с политическите си опоненти,а не корупцията?В България все пак има някакво следене за правата на работещия,а при комшиите едва ли при тая евтина работна ръка?Арабите може да се врънкат но опре ли до религия-единни.......В EU сме поделени на богат-беден за жалост.
  • 13 Гост

    47 21 Отговор
    Така, да бъдем реалисти. Първо на един завод му трябват качествени кадри, а ние какво предлагаме? Мрънкащи, мързеливи кадри, които дори не могат да си напишат името правилно, не че няма кадърни хора, но не стигаат, затова къде? Туркиш ефенди!

    Коментиран от #14

  • 14 Бай хой

    48 11 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    На един завод му трябва енергия, пазар, суровини, и стабилна държавност. Технологиите са от германците както проектите и специалистите. Германците твърдо са против скъпия хамерикански втечнен газ който се опитват да им натресат от герп и Козяк. Работна ръка има навсякъде. След като педераса Борисов провали енергийните проекти в България промишленост е невъзможна.
  • 15 Behemoth

    12 21 Отговор
    ЕС е едно недоносче .....хахахххххх...Да излизаме и Баце цар!А Волен премиер!
  • 16 Behemoth

    9 18 Отговор
    ЕС е едно недоносче .....хахахххххх...Да излизаме и Баце цар!А Волен премиер!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 розово

    22 2 Отговор
    В завода ще работят бащите майките дядовците и бабите за да осигорят добър живот на децата си докато се пенсионират.
  • 20 бактън бе

    36 6 Отговор
    ай стига с тоя завод, то не беше драма и сага , не беше чудо. от 2 месеца фалшиви новини къде ще бъде и пак се оказва че не било решено. да го правят където искат, не е нормално да се изпишат 1000 статии за няколко седмици .
  • 21 Ким Чен

    32 8 Отговор
    Катар,Турция,Акционери....Фолксваген?!?!Май вече,дали ще караш VW или Kia е едно и също от гледна точка на качество.Виж ,цената вече напълно ме тласва да продавам CC-то и никви Артеони.Една Киа спортидж и някой лев настрана.Вива хАлемания

    Коментиран от #25

  • 22 kyky

    21 5 Отговор
    да одят в анадола , там тенеке-бабаити (роботи) ще им заварят легените по 18часа на ден. приятел словак разправя за завода на кия където го чакали толкова... 12 часа работен ден за 700 евра .
  • 23 onq s konq

    27 22 Отговор
    НЕВЪЗМОЖНО Е ...с мижави 17% акции Катар да контролира Фолксваген!Явно има едни "скрити неща",до които новинарите е абсурд да имат достъп и тия 17% на практика са 77.Естествено вътрешната организация на фирмата Фолксваген си е изцяло тяхна и "излишна грижа" на България,но като Българи - Европейци можем твърдо да заявим,че НА НАС МЮСУЛМАНСКИ ФОЛКСВАГЕН НЕ НИ ТРЯБВА!!!...има си определени "мераклии" за него.

    Коментиран от #27

  • 24 Луди хора

    46 12 Отговор
    Абе пихте ли си хапчетата .4000 кадърни работливи на възраст до 25 год. с чисто досие от къде ще намерите бе всезнайковци дрогирани.На 2 смени 9 часа на ковейра Имаш 7 метра движеща се кола ако не си свършеш операцията ядеш от метрите на следващия екип.Ай ся да си говориме за Волксвагена,като имате в предвид че изброените стандарти са от съществуващите авто-призводитвлни Турски фирми.Първо си вижте скъсаните гащи.Къде сте тръгнали с Мечката мед да ядете
  • 25 Мислещ

    20 7 Отговор

    До коментар #21 от "Ким Чен":

    Не е едно и също. Германистанските пръчки са с двигателчета със силно ограничен жизнен цикъл, докато Кив-та ще я караш ьцял жовот, ако се грижиш за нея.
  • 26 Матей

    36 8 Отговор
    Само Катар ли е наклонил везните в полза на Турция,те германците не знаят ли какво блато е тук,гъста кал,лепне бетер туткал.
  • 27 Значи. .

    17 3 Отговор

    До коментар #23 от "onq s konq":

    Абе някой си с коняконято реното форда маздата тойота фиата и т.н. от къде идват мислиш...голям балък си значи😂😂

    Коментиран от #29

  • 28 Значи. .

    14 3 Отговор
    По точно да ви кажа (знам че не е интерес за вас но...) завода няма да е в Измир а в гр. Маниса....
  • 29 onq s konq

    5 19 Отговор

    До коментар #27 от "Значи. .":

    Леееко ще те открехна,че изброените от теб Автомарки не ме вълнуват щото карам БМВ:)А от къде идват и къде отиват - само мога да предполагам че от Турция за Катар,но...ти си диспечера:)
  • 30 аааа

    22 5 Отговор
    Хайде сега и катарците с 17% и те виновни,че не искат да ги крадем!!!
  • 31 Дадада

    16 15 Отговор
    Не ми трябва тоя завод в бг. Тия търсят роби с наведени глави да им вършат мръсната работа. До умирачка! Айде у труция моля..
  • 32 no name no face no number

    16 11 Отговор
    Браво на Катар, по добре Турция, че в тая клоака си е мамсиджейс
  • 33 1944

    8 10 Отговор
    на тъпи комунисти камиларите им пречат. даже те се научиха да правят пари.
  • 34 СссереМ

    9 15 Отговор

    До коментар #8 от "веселяк":

    Фърчатия откога е вожд,нали той си приписваше тая заслуга,дори покани и германския президент и казваше че е негова заслугата за новия завод да е тука.
  • 35 Пендо

    17 6 Отговор
    Фолксваген прескача Б-я като се установява в Турция.Както винаги друг ни е виновен.Това пък с Катар откъде го измислихте.Решението е изцяло на шефовете на ФВ.
  • 36 Варна

    13 6 Отговор
    На Лентореза от Банкя сега Катар ще са му виновни...
  • 37 марадона

    12 11 Отговор
    Няма шанс да е в ТУРЦИЯ. НЕ.Особено след покупката на с400,да не говорим за Кипър.Мислете преди да пишете.

    Коментиран от #39, #73

  • 38 Мъка,мъка....

    12 8 Отговор
    Турска Шкода!!!!!Една свястна кола имаше и нея я вкараха в джамията.....
  • 39 Мъка,мъка....

    10 6 Отговор

    До коментар #37 от "марадона":

    Тя Германостан е голям фен на Туркостан!!!Те са си братя по алъш -вериша....Та забрави завода да не е в Анадола....
  • 40 Истината боли много...

    13 4 Отговор
    Нашите тиквеници можеха да купят Европейски самолети и да поискат завода на Фолксваген да бъде европейска инвестиция за България!!!Но какво може да се очаква от тикви и червени ушанки,гарнирани от третата колона на султана???
  • 41 Симо

    20 0 Отговор

    До коментар #1 от "боцмана":

    Решението е просто. Вносни мита 200% и искане към ЕК и ЕП Германия да бъде глобена 100 миарда за износ на производства извън ЕС. Точно така постъпиха САЩ. Вносните мита ще се начисляват само на коли произведени извън ЕС с някои изключения. Изобщо в ЕС трябва да изравняване стандартите, доходите и да сме солидарни. А сега излиза че т.н. евроатлантическа солидарност, заради която България спря руски проекти за 11 милиарда е просто словесна пръдня. Държавите от ядрото си правят каквото искат и си назначават който им трябва а новите членове да духат супата. Тлъста гъста, жълта и воняща на баварски бира плачка в сурата на нашия велик вожд.
  • 42 Симо

    13 2 Отговор
    Решението е просто. Вносни мита 200% и искане към ЕК и ЕП Германия да бъде глобена 100 миарда за износ на производства извън ЕС. Точно така постъпиха САЩ. Вносните мита ще се начисляват само на коли произведени извън ЕС с някои изключения. Изобщо в ЕС трябва да изравняване стандартите, доходите и да сме солидарни. А сега излиза че т.н. евроатлантическа солидарност, заради която България спря руски проекти за 11 милиарда е просто словесна пръдня. Държавите от ядрото си правят каквото искат и си назначават който им трябва а новите членове да духат супата. Тлъста гъста, жълта и воняща на баварски бира плачка в сурата на нашия велик вожд.

    Коментиран от #46

  • 43 Недвижими имоти ГЕРБ

    18 2 Отговор
    Ще има VW в България!25-годишни дизели ще имате всички,почти безплатно като ги забранят в Германия.
  • 44 Факт

    14 2 Отговор
    Най-важното лъсна че уж могъщата германия се управлява от Катарските арабухи.Ариици ли ахахах!
  • 45 С Катар и без Катар

    13 9 Отговор
    Няма кой да построи завод в България. Та Ганчо и технологията да му дадеш един гвоздей не може да произведе ..или ще е тъп или ще е без глава, какво остава за нещо с повече от две части и то движещи се...това да не е чушкопек...

    Коментиран от #47, #48

  • 46 Хайделбергският

    14 1 Отговор

    До коментар #42 от "Симо":

    ...ето това е коментар - кратко, ясно и в десятката!!!

    Всичко останало са приказки под шипковия храст. А това дето няма да се намерят 3000 момчета и кадърни инженери, айде холан - до 2030 ще ги има, после я камилата, я камиларя....трябва си политическа воля и целувките с баба меркел да са поне толкова ползотворни, колкото на байТошо с Льоня

    Аннадънмо...Аннадък
  • 47 Хайделбергският

    9 2 Отговор

    До коментар #45 от "С Катар и без Катар":

    ...аде стига мантри - нямало това, нямало онова

    Всичко има, воля няма (тук настъпихме май предизборните лозунги на поне две партии)???

    Абе вие какво мислите че се случва на изток от Константинопол, освен че работят много, ама щото са под ярема на оцеляването, а и взятките са малко и фиксирани
  • 48 Хайделбергскят

    8 4 Отговор

    До коментар #45 от "С Катар и без Катар":

    Куре, куре, колко си далеч.от света....ма.може и това да ти е играта - три без коз с контра

    Като кажеш Ганчо и тсе омазваш с лиги...ние може и да сме Ганьовци, ама Асановците и Хансовците да ни дишат пушека като сме се хващали.за работа при честни и ясни правила....всичко друго са басни за хора родени след 93година

    Ум робува, ум царува...ти си до гьола стигнал май, юрдек гьола, ако ме.разбираш

    Коментиран от #64

  • 49 Знание

    12 3 Отговор
    Катар и Германия също са в „Роснефт”. Погледнете борда на директорите на компанията. Не забравяйте, че Русия и Катар са заинтересовани да продават газ, Германия се интересува от евтина, стабилна покупка и всички те помагат на Турция по различни начини, като пари, военно оборудване и промишленост, защото те се интересуват от нейното присъствие в безопасното снабдяване с тръбопроводи и потенциала за възпрепятстване конкуренти от Средиземноморието.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 guest

    14 2 Отговор
    Голяма финансова помощ и безплатен парцел... Турция просто ги е подкупила. А тук или нищо не са предложили или са искали подкуп

    Коментиран от #69

  • 52 Майстор Манол

    15 2 Отговор
    Само не ми разправяте, че България е член на еврогейския суюз. На България всъщност и се налагат непрекъснати санкции от тоя фашистки съюз. Защо не инвестират у нас, а отиват в нееврогейска държава? Фашистите с Хитлер опитаха да завземат с война целия свят, не им се получи,а сега ни унищожават и завземат икономически със санкции и забрани за развитие.
  • 53 Izmir

    14 3 Отговор
    Да не са луди да инвестират в страна, чиито министър-председател и министър на МВР идват от криминалните среди.
  • 54 Ю Кортес

    7 5 Отговор
    Нужни са ни малки иновационни компании за производство на компоненти за електромобили.
    фолксваген търсят евтина работна ръка за конвенционални автомобили
  • 55 BGN

    14 4 Отговор
    Нещата са решени. Това е театър пред медиите. Ние не можем да предложим нищо. Кръгла нула сме, в сравнение с Турция.
  • 56 Дондел

    7 1 Отговор
    Малко оптимизъм; някой спря германците за решението. Познайте кой? Германците все още когато САЩ каже поскачай не питат защо, а питат само колко високо да скачат. Не е случайно спирането на решението с първите доставки на С-400 и дори може да се приеме за първа санкция срещу Турция; отказ за завода да е при тях. Господ е БГ, а той е един за всички, но го наричат различно.
  • 57 Трапанация за монголоида Путин

    10 3 Отговор
    На тия от VW им стига дамо да четат коментарите въ Факти. Хора, ксоито по всеки повод плюят собствената си държава, мрънкат по всеки повод, недоволни са от всичко и всички, русофили, мразещи всичко европейско не заслужават нищо. И правилно.

    Коментиран от #62

  • 58 Гудериан

    4 4 Отговор
    Поредния комунист, който не прави разлика между фашизъм и национал социализъм. За целта е необходим малко интелект.
  • 59 Правило 1

    7 3 Отговор
    Пари, при пари, отиват! Промишленост, при промишленост, отива! Заводите тук са си кюмезарници, сегашно време.
  • 60 Гроб в траур

    5 1 Отговор
    Нема да има кражбина😂😂😂
  • 61 Гост

    8 2 Отговор
    Прибирах се в България през Мюнхен и през полета до София до мен седеше един германец техник от Луфтханза. Поприказвахме си малко кой какво работи и като започна да хвали българите колко били умни, какви големи специалисти били, колко било приятно да се работи с българите и т.н. чак ми стана неудобно и така почти през целия полет. Аз знам че имаме големи специалисти от личен опит но този заля Българите със суперлативи. Тъй като нито се познаваме нито се запознахме нямам причини да не му вярвам. Общото ми мнение че българите ги ценят много високо в целия свят освен в България.

    Коментиран от #63, #65

  • 62 Долна работа

    4 3 Отговор

    До коментар #57 от "Трапанация за монголоида Путин":

    Да но хората нямат ли право ? Нима харесвате управниците които доведоха пенсионерите да не се чуестваме хора !живей ти с 250 лв ! Само лъжат ! Техните хора полицаите взимат 1200 а инбенври.и учители 250 ! България - полицейска !
  • 63 BGN

    6 1 Отговор

    До коментар #61 от "Гост":

    А българските "работодатели" казват, че българите били мързеливи и за това не трябва да се плащало. Не заслужават. Значи нещо гнило има тук. Защо тогава българите си работят спокойно в чужбина? Защото тук никой не ги уважава. Няма по-големи нихилисти от българите.
  • 64 И кога е било това

    3 3 Отговор

    До коментар #48 от "Хайделбергскят":

    Ганчо да се е хващал сериозно на работа? И недей пак с ганчовизмите, Ганчо работи ама при ясни точни правила....ами какво му пречи на Ганчо да си създаде ясни и точни правила? Сега правилата ли са ни виновни ганчо?

    Коментиран от #71

  • 65 И аз така в един полет пред мен

    5 1 Отговор

    До коментар #61 от "Гост":

    Един германец беше седнал до някакъв манго. Германецът техник от Луфтханза. Мангото българин. Германецът като почна едни хвалебствия за българите чак срам ме хвана. Как да му обясня, че тези които той смята за българи и ги хвали не са точно българи.

    Коментиран от #72

  • 66 Бай хой

    4 1 Отговор
    Не се джавкайте. Не са виновни Българските работници. Боко простата тиква провали енергийните проекти. Един завод се нуждае от евтин ток и горива за да произвежда конкурентна продукция. А АЕЦ и газопровод се изграждат с години. Ако гербавите пеераси не бяха затрили Белене, Козлодуй и Южен поток сейчас всички щяха да се натискат да откриват производства в Родината. Радвайте се на малоумната метреса на симитлийския кмет.
  • 67 стоян

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "Васил":

    До 17 ком =Комунисче =Твърдиш че в Турция няма корупция ама ти сигурен ли си че няма
  • 68 Българин

    2 3 Отговор
    Волксваген остъпиха правилно че не избраха България.За тях е много по изгодно и пазар и политически да е там.Обаче можеше от своя страна нашите управляващи да им предложат безплатна земя или някакви голями данъчни облекчения каквото и да е само и единственно да го направят в България заводът за да дадът работа на много хора.
  • 69 Българин

    1 2 Отговор

    До коментар #51 от "guest":

    Това не е подкуп а достойна за уважение постъпка на турските управници.Това означава да си истински политик и да работиш за доброто на своя народ.Ето това означава.
  • 70 гост

    3 0 Отговор
    Нормално е да се предпочете Турция,много младо население = работна ръка.Ел енергия и терени ,голям пазар.В БГ всеки месец проблеми с цени на ел енергия,проблем с разботна ръка и в същото време скъпо се плаща.В ТР плащат около 3000-3500 лири корто е 900-1000лв.В БГ под 2000 лв чисто няма ,кой да работи.И още много фактори има ...Но все пак щеше да е добре да се направи една такава инвестиция у нас.Можем да съжаляваме и да си направим изводите къде сме на картата.
  • 71 Хайделбергският

    3 0 Отговор

    До коментар #64 от "И кога е било това":

    Мерси брат, ти сам си го каза....кога според теб (ама честно, мъжката, без да въртиш дупе!!) Българин е създавал правила за българи


    Май освен Стамболов, който е между другото наказан за гова, не се сещам за друг случай??? Байтошовите нефелни съветници по темата не ги броим хич

    Та Ганчо не е толкова прост, колкото изглежда - казва си човека щом ми скроявате кофти правила, ще си получите съответния продукт като качество и количеството

    И ако прочете в другите постове тук -някой нещо да недоволства от работата на българина в чужбина при справедливи условия...някой да ме опровергае
  • 72 Хайделбергският

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "И аз така в един полет пред мен":

    ....иска ти се, ама не си

    Хайде разкажи ти нещо, оплюй хубаво българските работници, все мангото ти е в устата, ясно не е решен проблема с ромите у нас и още повече квалифицирани младежи са в чужбина, така е....нали затова сме недоволни от изгубените 10 години на недобро управление в държавата
  • 73 Хайделбергският

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "марадона":

    Вероятно така си е мислил и арменският елит 1915 година "няма да ни трепят щото кайзера гледа като строг но справедлив съдник, ялоов се е оказал германският надзор над младотурците тогава, ялов не ами сговорен
  • 74 Термохимична калория на час

    3 0 Отговор
    Те ще сглобяват автомобилите а пък ние ще гледаме.Разбира се всичко ще е роботизирано и отстранен до минимум турският човешки фактор!Гарантирано от VW!
  • 75 Skk

    3 0 Отговор
    Сега сащ ще наложат санкции на турция заради ракетите. Европа ще бъде принудена да направи същото. Така че не е ясно до есента какво ше се случи. Защо турция внася в европа без мита?
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 гуньо

    0 0 Отговор
    Мои познат беше на стаж в баварските моторни заводи за един месец и расправя че като ги разведали да разгледат конвеирите ,моя човек гледа на конверите работят само тарамбуки и чужденци и един германец няма ,моя човек попитал как се справят с немското качество а тои отговорил които не отговаря си заминава.Като знам колко са мързеливи напушени днешните младежи няма да намерят хора още повече ако им дават малко пари ще ги сменят през два дена докато не хлопнат кепенците инесе изнесат от българия.Само ми е жал какво ще павят в перник,гоуфовистите ще умрат от мъка.
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Адам

    1 0 Отговор
    ами те мутрите им откраднаха половин милиард от КТБ. Сега оставаше да инвестират отново в селскиот мутристан:)
  • 80 СетихаСе

    0 0 Отговор
    Сетиха се ... че заради ЕС правила, не може да се създадат подходящи условия за производство е ЕС... това е стар модел на ЕС ... така налага производството да е извън ЕС и по този начин правят подвластни други дрържави, които да държат подчинени заради Еврото. Така увеличават търговията с ЕС ... в евро и това е игра, която е целенасочена. Е разни държави не го разбират и купуват на поразии VW за държавни поръчки, като си мислят, че така ще направят благосклонни производителите ... но не е така.
Новини по държави: