Руският изтребител Су-57 има няколко предимства пред американските изтребители от пето поколение F-22 и F-35. Това коментира експертът Виктор Литовкин.
Според него руският самолет е оборудван с уникален радар. Неговите елементи са разположени пред фюзелажа и на крилата, което му позволява да наблюдава въздушното пространство на стотици километри.
„Няма друг изтребител от пето поколение с такъв радар. Знаете, че законът на въздушния бой е, че който види първи, стреля първи и съответно печели“, заяви Литовкин.
Той посочи и векторите на тягата на двигателя на изтребителя, които му позволяват да е свръхманеврен и да се върти на място. Така той може да се изплъзне от вражеските радари и да излъже ракети, които са насочени срещу него.
В същото време скоростта на Су-57 достига 2600 км/ч., докато тази на F-22 и F-35 2410 км/ч. Изтребителят е и така моделиран, че да може да е максимално незабележим за вражеските радари.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Монгола
Коментиран от #159, #350
16:34 11.08.2019
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 El chochone
Коментиран от #5, #25, #40, #212
16:36 11.08.2019
4 Ердоган
Коментиран от #26
16:37 11.08.2019
5 Иван
До коментар #3 от "El chochone":
Толкова си противен, че като ти видя някой коментир и ми се повръща, всеки път едно и също пишеш.Коментиран от #18, #74
16:38 11.08.2019
6 Borislav Popov
Коментиран от #7, #8, #12, #13, #114, #133, #138, #254, #257, #269
16:39 11.08.2019
7 Ердоган
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Българска, която няма армия, икономика говори против Русия или Турция, който създават страхотни неща. На такива като теб само плюене ви е в главата но без покритие.Коментиран от #144
16:42 11.08.2019
8 Woldemars
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Освен простотия и злоба в нито е един коментар не си написал нещо свястно.Коментиран от #197, #234
16:42 11.08.2019
9 El transgénero
16:42 11.08.2019
10 Алекс
Коментиран от #118
16:42 11.08.2019
11 Алекс222
Коментиран от #21, #139, #313, #314
16:42 11.08.2019
12 Ердоган
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Вече Русия не пази България, защото България се надупи на САЩ и Ес и вече лошата Русия...Коментиран от #43
16:43 11.08.2019
13 Монгола
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Неграмотник самолета вече е в сериено производство, нямал и 1 h тестове??!!! Само дето като беше в Дирия америте приземиха техните Ф35 за да ги инфектира фатално някой от тестовите Су57!Коментиран от #28, #236
16:44 11.08.2019
14 Borislav Popov
Коментиран от #19, #120, #143
16:44 11.08.2019
15 Мамин син
16:44 11.08.2019
16 СссереМ
Коментиран от #116, #122, #126, #312
16:44 11.08.2019
17 El chochone
Коментиран от #22, #33
16:45 11.08.2019
18 El chochone
До коментар #5 от "Иван":
Вай Иване ке те клеца дедо ПоПа и тебя хяхяхя :)Коментиран от #24, #30
16:45 11.08.2019
19 Бесен Язовец
До коментар #14 от "Borislav Popov":
Гьотферен!Коментиран от #27
16:45 11.08.2019
20 Еблю
16:46 11.08.2019
21 Бесен Язовец
До коментар #11 от "Алекс222":
А бе ти за "Лошарик" не си чувал още, знаеш ли колко е модерна !?16:47 11.08.2019
22 Здрасти
До коментар #17 от "El chochone":
Ние в България който все още нямаме пукнат самолет, или в бъдеще 8 кирливи Ф16 коментираме изтребители от пето поколение, има да мечтаем, жалък народ с жалка държаваКоментиран от #77
16:47 11.08.2019
23 Бесен Язовец
Коментиран от #37
16:48 11.08.2019
24 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
До коментар #18 от "El chochone":
да ти влязат на веднъж16:48 11.08.2019
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Centurion
До коментар #4 от "Ердоган":
И нас какво ни грее това,дали ще купят или не???Парите са си техни ,решенията също!Коментиран от #101
16:48 11.08.2019
27 Borislav Popov
До коментар #19 от "Бесен Язовец":
От кога, стана такъв ?16:48 11.08.2019
28 Големия хур
До коментар #13 от "Монгола":
Да в Дирия може да е бил, а може би и в твоя дирник16:49 11.08.2019
29 Borislav Popov
Коментиран от #34, #47, #167, #319
16:49 11.08.2019
30 Иван
До коментар #18 от "El chochone":
Смешко, кой знае какъв грозен индивид си ама тука си "голямата работа"Коментиран от #38
16:49 11.08.2019
31 ДАААА
16:50 11.08.2019
32 Казуар
Коментиран от #315
16:50 11.08.2019
33 Прерязване за троловете
До коментар #17 от "El chochone":
Коментаторите от този вид са соросойдни и русофилски , и ги пишат джендърите Изводите за тебе са много лоши .16:50 11.08.2019
34 Здрасти
До коментар #29 от "Borislav Popov":
Има да си мечтаеш ти за изтребители като Су-57, радвай се там на 8 кирливи Ф16, и недей коментира изтребители от пето поколение, който само може да ги гледаме от далечКоментиран от #48, #96
16:51 11.08.2019
35 злобар
16:52 11.08.2019
36 Мамин син
Коментиран от #316
16:52 11.08.2019
37 Centurion
До коментар #23 от "Бесен Язовец":
Това е следващият чрез който статуквото ще продължи!!!Тези които ще гласуват за него отново ще ,си останат бедни,излъгани и неоправдани.Прост народ,слепци!!!Ми то тогава да си остане Борисов,след като промяната ще бъде само проектирана в тъпите тикви на тези които ще го изберат!!!16:53 11.08.2019
38 Бесен Язовец
До коментар #30 от "Иван":
А ти бе ибрик да не си Ален Делон?Коментиран от #51
16:53 11.08.2019
39 5454
Коментиран от #75, #170, #318
16:54 11.08.2019
40 Шиш кебапче
До коментар #3 от "El chochone":
Ех стига с тоя анти руски трол бе !16:54 11.08.2019
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Бесен пес
16:54 11.08.2019
43 322
До коментар #12 от "Ердоган":
България е част от ЕС!Коментиран от #56, #321
16:55 11.08.2019
44 Ясно Видец
СУ-то със "Страшилището на небетата" Грипен. Това е истинския тест, всичко останало е ала-бала !
Коментиран от #320
16:56 11.08.2019
45 Pavlito
16:57 11.08.2019
46 Насраха се да лъжат и злобеят москалите
Коментиран от #311
16:58 11.08.2019
47 пичке
До коментар #29 от "Borislav Popov":
с промит мозък,от толкова време спамиш И ТУК,поне нещо стойностно да бе написалА!16:58 11.08.2019
48 СссереМ
До коментар #34 от "Здрасти":
Абе смешнико f16block70 разполага с електрониката и радара на f35,ще бъдат свалени тези безаналоговите москвичи още преди да са разбрали че са прихванати ,въздушния бой отдавна не се практикува, ама тия още живеят в средата на миналия век.Коментиран от #52, #53, #322
16:59 11.08.2019
49 Gmgmg
Как е възможно изобщо да сравнявате топ технологии с руски летящи самовари!Вместо да пишете глупости седнете и четете.
Коментиран от #172, #323, #333
16:59 11.08.2019
50 Алфа Ромео
16:59 11.08.2019
51 Иван
До коментар #38 от "Бесен Язовец":
Грозните се подкрепяте, аКоментиран от #54
17:00 11.08.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Здрасти
До коментар #48 от "СссереМ":
Дървен философе, обясни ми, с 8 ръждясали тенекий какво ще правиш? Примерно Турция имат 2 хиляди такива, като изключим, че имат и програма за изтребител от пето поколение.17:02 11.08.2019
54 Бесен Язовец
До коментар #51 от "Иван":
И магарето е грозно ама го вади голям!Коментиран от #58
17:03 11.08.2019
55 поредния
Коментиран от #324
17:03 11.08.2019
56 Ердоган
До коментар #43 от "322":
Не, България е задният двор на Ес или по - точно черното петно на Европа.Коментиран от #62
17:03 11.08.2019
57 Румяна Костова
Коментиран от #132, #246
17:05 11.08.2019
58 Иван
До коментар #54 от "Бесен Язовец":
Като гледам от време на време в този сайт сте едни и същи...., бедни, грозни, и сами хора, който само в сайта "голям го вадят" на живо кой знае на какво приличатеКоментиран от #60
17:05 11.08.2019
59 СссереМ
До коментар #52 от "Лети ли рапторчето?":
Колкото и плюса да слагат ватенките файда няма,те самолет пето поколение ще имат когато САЩ вече направят осмо а ние се сдобием със седмо,кво става с безаналоговите супер-дупер джетове че нещо не ги пускат много ?17:08 11.08.2019
60 Бесен Язовец
До коментар #58 от "Иван":
Духа за шекели докато пресъхнеш СахараооооКоментиран от #63, #65, #66
17:09 11.08.2019
61 до соросите
Всичко друго са приказки
17:09 11.08.2019
62 322
До коментар #56 от "Ердоган":
Не, ама да! България е част от Европа, където и е мястото, за жалост на Азиятска Русия.Коментиран от #68
17:10 11.08.2019
63 Шиш кебапче
До коментар #60 от "Бесен Язовец":
Гаден ТРОЛ !17:12 11.08.2019
64 много невидим ф22
голям майтап
17:14 11.08.2019
65 Иван
До коментар #60 от "Бесен Язовец":
Това ли беше само?? Поредният многознайко в Интернет, жалка работа.17:14 11.08.2019
66 България 🇧🇬
До коментар #60 от "Бесен Язовец":
Бесен язовец : бесните се евтаназират и имат чума !17:14 11.08.2019
67 Алфа Вълкът
17:15 11.08.2019
68 Ердоган
До коментар #62 от "322":
България като е в Европа и какво? Богата и силна ли стана? Уважавана ли стана? Най - бедната и разграбена - корумпирана държава в Европа.Коментиран от #83, #89
17:16 11.08.2019
69 Щерьо
17:20 11.08.2019
70 Преди
17:21 11.08.2019
71 Статистик
Това са фактите, другото е "филия "и "фобия"
Коментиран от #78
17:24 11.08.2019
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 SS14
До коментар #52 от "Лети ли рапторчето?":
Кой е пък този изтребител 5++ ? ха ха.Вие на какви препарати сте русофилските слуги ?! Руснаците още нямат 5то поколение ,ти за 5++ ни говориш.Самия факт,че им трябват над 20 години да догонят САЩ за 5то поколение и още немогат да го направят ,трябва да ти стане ясна картинката.Русия винаги вади последна ново поколение изтребител и винаги новото им поколение е тотал щета.В момента има 3 изтребителя от 5то поколение и това са Ф-22 ,Ф-35 и китайския J20.Руснаците не са дорасли за да правят такива неща.Коментиран от #82
17:26 11.08.2019
74 Eeee
До коментар #5 от "Иван":
Само СССР👍17:27 11.08.2019
75 икем
До коментар #39 от "5454":
Бреей, голям разбирач! Сигурно си пилотирал и двата изтребителя или си участвал в разработката им 😂17:28 11.08.2019
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Барчо
До коментар #22 от "Здрасти":
За съжаление си много прав. Кой каквото ще да говори за времето преди 1989 г, но тогава нашите пилоти издухваха тези от НАТО. Летяха почти всеки по цял свят. Сега имаме пилоти само на тефтер и летят единствено на тренажори. Може да дрънкат глупости за руските летци и самолети, но те не спират да летят и когато се наложи ще покажат възможностите си, както са го правели винаги. Американските летци могат спокойно да погледнат в историята какви ги ядоха във Виетнам и Северна Корея от руснаците и какъв е баланса.Коментиран от #91
17:28 11.08.2019
78 КОНТРАТА
До коментар #71 от "Статистик":
А Ф35 е с двигатели от Ф111! СУ 57 в момента е най - модерния боен самолет. Лаиците могат да си приказват и квичат колкото си искат невежеството им е присъщо за вида!17:29 11.08.2019
79 Монгола
До коментар #76 от "Българофил":
Хомо Хабилис от НПО феновете на НАТО много дейни днес!17:31 11.08.2019
80 Барчо
До коментар #76 от "Българофил":
Визираш само няколко американски тролчета, предполагам.17:32 11.08.2019
81 Емил Рангелов
Коментиран от #148
17:33 11.08.2019
82 КОНТРАТА
До коментар #73 от "SS14":
Су 35 е 4 ++ а Су57 е пококение 5 до 2 години става 5++ ограмоти се малко преди да се излагаш публично! А МиГ 35 гони поколение 6 докато в америка нямат вариант на Ф35 с постоянните дефекти!Коментиран от #98, #206, #248
17:34 11.08.2019
83 322
До коментар #68 от "Ердоган":
За това, че сме корумпирани, сме си виновни сами. По-добре е България бедна но в ЕС, от колкото банкрутирало азиатско образувание. И да! - до като има троянски коне на Русия в България, никой няма да ни уважава, включително и Русия.17:35 11.08.2019
84 висок
17:37 11.08.2019
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Наблюдател
17:40 11.08.2019
88 ПОЗНАВАЧ
17:41 11.08.2019
89 Само питам
До коментар #68 от "Ердоган":
Ами какво щеше да бъде ако не беше в Европа бе руска подлого?17:42 11.08.2019
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Рашка с чашка
До коментар #77 от "Барчо":
Няма съветски изстребител с положителна статистика, никога не е имало. Най - добрия съветски изстребител от ВСВ е американски - Аерокобра П-39. И в Корейската война Миг-15 има по-слабо представяне от Сабера. По темата Ф-22А блок 30 развива максимална скорост 2600+ и без форсаж 1960+ км/ч.Коментиран от #121
17:45 11.08.2019
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Rusnak
17:51 11.08.2019
94 Гого
Коментиран от #106
17:52 11.08.2019
95 Azazaz
Коментиран от #100
17:52 11.08.2019
96 Сандо
До коментар #34 от "Здрасти":
Този самолет не е 5 поколение....Прочетете малко информация. Това не е шега или заяждане...четете...17:52 11.08.2019
97 Смешни сте
17:52 11.08.2019
98 5454
До коментар #82 от "КОНТРАТА":
Преди да говориш кой и как да се ограмотява ,вземи поне разбери за какво става въпрос ,а не се излагай като кифладжия каскет.Су57 е поколение 4++ в момента.Изтребителя няма нито стелт ,нито двигатели за да бъде 5 поколение.Русия на тоя етап няма знанията да разработва стелт и двигатели за 5 поколение.А МИГ-35 гонил 6тото поколение ??? По-голяма глупост надали може да ти роди главата.Тоя изтребител е 4 поколение и ако ще и да се съдере ,няма как да го докара до 5 ,камо ли до 6 ! Въобще ти четеш ли си глупостите не ми е ясно ?! Русия неможе да стъпи и на малкия пръст на САЩ откъм авиация ,а вече немогат да догонят и Китай.Коментиран от #103
17:53 11.08.2019
99 Джендърът русофил
17:54 11.08.2019
100 4652
До коментар #95 от "Azazaz":
СУ57 е самолет за авио изложения и за да може Русия да покаже на света ,че не е съвсем умряла и все още може да направи нещо с крила.Затова имат и само десетина бройки от него.Самолета е един провал.Никой не го иска.Индия например казаха ,че руснаците са казали в началото едни параметри които ще има Су57 ,но накрая се оказало ,че руснаците са излъгали и реално не са знаели как да изпълнят и завършат проекта и така се е родил провала СУ-57.При руснаците винаги е така.Ни пари има ,ни знания има ни нищо и накрая с някакви летящи сергии тръгнали да се сравняват с най-добрите самолети създавани някога като Ф-22 и Ф-35....Е няма как да стане.17:57 11.08.2019
101 ужасko
До коментар #26 от "Centurion":
Циганите нямат пари ,гладни са.17:58 11.08.2019
102 Хрониките на Евразия
18:02 11.08.2019
103 КОНТРАТА
До коментар #98 от "5454":
Тогава и Ф35 не поколение 5 защото е доста видим за руските радари и специално за Су57! Точно за това в Сирия докато се извършваха изпитанията на Су57 американските Ф35 не летяха, защото знаеха че не са защитаени докато БОЕЦА СУ 57 ПРАВЕШЕ ТРЕНИРОВЪЧНИ ПОЛЕТИ.Коментиран от #113
18:06 11.08.2019
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 СссереМ
До коментар #94 от "Гого":
Аааа чакай малко,миг31 вдига 270000 км/ч а не 27000,ходят спокойно до луната, акат и се връщат за час,а миг 32 стига Марс за три часа правят здрасти с марсианците и се връщат с бонус нови технологии. 🤪🤪🤪🤪🤪18:09 11.08.2019
107 ааа
На всяко три годишно дете тротинетката е по- маневрена от Су 57. Това по-хубав изтребител ли я прави?
18:12 11.08.2019
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Оху Боху
18:20 11.08.2019
110 С. С.
18:28 11.08.2019
111 outlander
18:30 11.08.2019
112 селчо
18:32 11.08.2019
113 SS14
До коментар #103 от "КОНТРАТА":
Как така "тогава" бе пич.Тва да не е някъв пазарлък ?! Ф-22 и Ф-35 въобще не са "видими" на руските радари както ти се иска.Ф-35 и Ф-22 винаги ,ама абсолютно винаги ,ще видят СУ-то първи преди да СУ-то да ги види тях.Ф-35 може да види СУ-то от може би 90км разстояние.Ф-35 има най-модерния радар слаган на изтребител,който радар е 3 поколения по нов от този на руския самовар.СУ-57 е с първо поколение AESA радар ,докато САЩ са вече на четвърто поколение AESA радари.Схващаш ли колко са назад колхозите ? Как такива индивиди ще се сравняват със САЩ.Айде по-сериозно.А тая глупост за Сирия дори няма да коментирам.СУ-57 няма какво да губи ,защото е догонващ изтребител и може да събере данни от Ф-35 и Ф-22 в Сирия ,което при положение ,че няма конфликт ,защо трябва да летят безмислено ?! Аре малко по-сериозно.Досега не си дал нито един аргумент ,а само някакви лаладжийки приказки на петокласник.Обясняваш ми как някакъв самолет като су57 дето е правен в час по трудово бил еди кво си и еди що си ,само защото на рубладжийското ти самосъзнание така му изнася.Дай някакви аргументи поне.18:33 11.08.2019
114 най добрия
До коментар #6 от "Borislav Popov":
отговор е да те оставя без отговор-ти си знаеш защо!18:36 11.08.2019
115 С. С.
18:37 11.08.2019
116 ХаХа🙈
До коментар #16 от "СссереМ":
ХаХаДори няма да коментирам драги ми смехурко !
Су - красота , бързина , перфектен и опасен !
А вие си замазвайте г- да Лакеи ....
18:39 11.08.2019
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 едни от мъка и завист
До коментар #10 от "Алекс":
други от злоба,а ти от сутринта ще онанираш с мисълта,че е...беш някой.Иди при Борето попов да се облекчите заедно....и взаимно,де18:39 11.08.2019
119 GODORO
18:42 11.08.2019
120 че какъв си ти
До коментар #14 от "Borislav Popov":
че даваш експертно мнение?Ако си капацитет,защо не си на работа в СУ-хой или в Америка?18:42 11.08.2019
121 икем
До коментар #91 от "Рашка с чашка":
Умник, няма до сега Руски/Съветски изтребители да са се сражавали при равни условия. Американските винаги са били повече и с по - голяма подръжка от други източници!18:44 11.08.2019
122 да попитам
До коментар #16 от "СссереМ":
а ти крива калинка виждал ли си?Щото в Сирия ги приземиха,като дойдоха руснаците18:44 11.08.2019
123 outlander
18:47 11.08.2019
124 руската нация е най гнусната нация
Коментиран от #127, #134
18:48 11.08.2019
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Да го духат САЩ
До коментар #16 от "СссереМ":
Абе тъпак тоя 22се правеше на важен на су24в Сирия и даже не видя от къде се появи су35 не57 и така побегна че забрави да се приземи на неговото летище а чак в Багдат и отиде на психолог и напусна ВВС на САЩ.така че си трай тъпанарино и почни да си заработваш парите с хигиена че за трол не ставаш ТЪП СИ КАТО ВСИЧКИ АМЕРИКАНОПОДЛОГИ18:51 11.08.2019
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 horh
Коментиран от #152
18:56 11.08.2019
129 Я па я
19:00 11.08.2019
130 Големия хур
19:08 11.08.2019
131 Летец
19:16 11.08.2019
132 Румяна Костова
До коментар #57 от "Румяна Костова":
си отговаря сама....ъъъъъ да не би,сигурно може би кашата да се усвоява от организма по-добре от пържоли и кЪртофи с палмово масло, предварително бланширани и замразени???19:23 11.08.2019
133 Голем смях
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Много вярно.Руските лизачи наскачаха на амбразурата.То кучето с гледане не става касапин.Може само да му текат лигите.Алкашите прекупирали Ф22 по външен вид и вече коритото става пето поколение.Дори двете корита които са успели да съберат,а това че Русия е 100 г. технологично след САЩ не го броим.Мокри сънища на ватенката .Коментиран от #135
19:26 11.08.2019
134 Уди Кълвача
До коментар #124 от "руската нация е най гнусната нация":
А вееее я се стегни спрънджо, америте не могат да правят самолети!19:26 11.08.2019
135 БОЛШЕВИК
До коментар #133 от "Голем смях":
Ти си на амбразурата и клечиш като някой павиан и само крясъци на безпомощност издаваш!19:28 11.08.2019
136 Француза
Абе,педали български писачи със Какво ще се похвалите вие .Да ВИЕ сте Долни КРАДЦИ и МУШЕНИЦИ ,да на Това сте способни.Цяла Европа Ви познава.
Коментиран от #155
19:32 11.08.2019
137 Boris
19:32 11.08.2019
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 horh
Коментиран от #146, #162
19:34 11.08.2019
141 Boris
Коментиран от #147
19:35 11.08.2019
142 я пак
19:38 11.08.2019
143 Ванката
До коментар #14 от "Borislav Popov":
Един път да си прав"според теб" ама нали си супер неграмотен олигофрен мнението ти не е интересно!Кавал.19:39 11.08.2019
144 Иван
До коментар #7 от "Ердоган":
Абе човече, какво глупости приказваш. Турция и Русия правели страхотни неща!?!?!. Турски или руски мобилен телефон ползваш, операционна система, автомобил...Да те питам оборудването в заводите, включително в Турция и Русия да не би да са турски или руски? Я да ни кажеш нещо за биотехнологии, нанотехнологии, фармацевтични компании, роботика...Ти сериозно ли смяташ че икономика на домати, локум, мебели и дрехи от една страна и дупчене за суровини от друга е профил на развита, а камо ли грандиозна икономика? Като спомена България, ние изнасяме машини за Турция, а внасяме текстил и зеленчуци. Правиш ли разликата? Да спомена ли технологичния сектор у нас и в Турция? Ако искаш да направим и друго сравнение. Ако си забравил или не знаеш България не толкова отдавна беше фалирала. Заплати от 10 долара. Рухнала и разграбена икономика. От друга страна имаш Турция която непрекъснато е помпена и дотирана с пари от Европа, САЩ и арабите. И...заплатите ни са колкото турските, в доста сектори драстично над турските. Чудеса правели Турция и Русия, жив да не бях 😂Коментиран от #153, #164
19:40 11.08.2019
145 Стефан
19:44 11.08.2019
146 я пак
До коментар #140 от "horh":
Поредните руски митове и легенди.Първо безроднико, американските и руските изтребители в Сирия не са вражески самолети и работят за една идея против ислямска държава.Така ,че това кой кой бил гонил е пълна глупост.Второ това отново е история измислица и украсена отвсякъде ,за да може да се надъхват оскотелите русофили като теб.Нищо общо с истината няма.Другото което е Ф-22 има топ авионика и стелт ,което му дава предимство "“first look, first shot, first kill” или с други думи някакъв елементарен изтребител като СУ-35 ,който е 4-то поколение и смешен радар няма шанс срещу топ технология като Ф-22.Коментиран от #149, #165, #325
19:45 11.08.2019
147 я пак
До коментар #141 от "Boris":
Руснаците не са били за свободата на България тъпир прост ,нито пък са дошли специално нас да освобождават.Всичко е заради техните имперски итнереси,ама то такива празни кратуни като тебе как да го знаят ?!Коментиран от #326
19:46 11.08.2019
148 Ванката
До коментар #81 от "Емил Рангелов":
Тва къде го чети бе бастун,гледай какви специалисти сме имали,леко надрусани ама иначе няма как да измислят по-голяма простотия.Кавал неграмотен.Коментиран от #275
19:48 11.08.2019
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Този коментар е премахнат от модератор.
151 vasik atanasova
ама нашите лижат задника на сащ
и днеска плашеха хората на плажа с натовски кораби
олигофрени
19:52 11.08.2019
152 Синята стрела
До коментар #128 от "horh":
Как ще му избяга нали досега говорехте че е по-бавенКоментиран от #158
19:52 11.08.2019
153 Ванката
До коментар #144 от "Иван":
Само ще ти кажа че си много прост,ти се замисли защо,Турция няма стигане😅😂🤣Коментиран от #156, #166
19:53 11.08.2019
154 БАРО
19:55 11.08.2019
155 Голем смях
До коментар #136 от "Француза":
А ти явно не си изкарал и осми клас,съдейки по правописа и грамотността ти.Но по-вероятно е да си руско копелдаче и тогава правописа ти е простен,но простотиите си остават.19:56 11.08.2019
156 БАРО
До коментар #153 от "Ванката":
То е ясно защото не е минала през бекапе период19:56 11.08.2019
157 ужас
Коментиран от #189
19:57 11.08.2019
158 Ташунко Сапа
До коментар #152 от "Синята стрела":
Сигурно филота им ги е по-добър19:59 11.08.2019
159 Този коментар е премахнат от модератор.
160 samuil
20:00 11.08.2019
161 РУСЕВ
20:02 11.08.2019
162 Кремльовский Карлик
До коментар #140 от "horh":
Ама прицела беше оптичен , Су беше на над 10 км височина , а другият летящ самовар Су -25 беше казал на онзи горе че зад него има Ф-22 , нали ? Какво се е виждало на радара микой не знае , освен това цялата история е провокация за да може да бъде записана радарната сигнатура на раптъра . Ф -22 и Ф-35 не са някакви чудо машини , но това не ви извинява да пишете глупости20:02 11.08.2019
163 Този коментар е премахнат от модератор.
164 Ер йордан
До коментар #144 от "Иван":
Абсолютно точно!Ако развалят дослука с щатите ще ги подгони рамазана.
20:03 11.08.2019
165 Този коментар е премахнат от модератор.
166 Иван
До коментар #153 от "Ванката":
Нямала стигане...тц тц тц...Защо не провериш БВП на глава на население и да видим дали не сме ги стигнали? Провери също структурите на икономиките (какъв процент във всяка държава на какво се пада-индустрия, земеделие, услуги и пр.). Заплати виж. Безработица виж. А дали съм прост, не знам. Мама казва че не съм, предполагам че и твоята те гали по главата и казва че си умен. А дали е така...20:09 11.08.2019
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 ТОЧКАТА
Коментиран от #174
20:13 11.08.2019
169 Този коментар е премахнат от модератор.
170 Този коментар е премахнат от модератор.
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 ужас
До коментар #49 от "Gmgmg":
Чети и ти бе тъпанар,но чети и за това какво става в Русия. А става това, че има хиперзвук 27 Мах, а американците се потят още на 8 Мах. Чети мършо, не използвай клишета.20:19 11.08.2019
173 я пак
До коментар #165 от "сикиш":
Къде се опитваш да коментираш пък ти бе ,празноглавец ? Какъв най-мощен радар ,какви пет лева бе въздухар.СУ-35 е с PESA радар ,който е нещо като детска играчка пред AESA радарите на САЩ.Най-добрите радари и ненадминати такива са на САЩ.Освен това СУ-35 е поколение 4+,за да бъде 4++ трябва да има AESA радар ,а руснаците не са дорасли за такива сложни технологии ! AESA радар има СУ-57 ,но руснаците тепърва прохождат там и са доста назад не само от САЩ ами от запада като цяло.Коментиран от #177, #181
20:24 11.08.2019
174 БАРО
До коментар #168 от "ТОЧКАТА":
А ти чувал ли си масово руснаците с какво гласче псуватКоментиран от #193
20:25 11.08.2019
175 ужас
До коментар #169 от "Румяна Костова жената":
За зблъсъка на руски и американски самолети прочети историята на корейската и виетнамската война. Другото са приказки за лаици.Коментиран от #180
20:25 11.08.2019
176 ужас
До коментар #169 от "Румяна Костова жената":
Това за 6% рейтинг къде го прочете бе , пол2?20:27 11.08.2019
177 БАРО
До коментар #173 от "я пак":
Значи какво излиза пето поколение ама не до правено20:27 11.08.2019
178 руската нация е най гнусната нация
До коментар #170 от "ужас":
Знаем ги тея първи изобретатели антибългарски боклук.Ама това създали ама онова създали и накрая един голям отзад поели.Създали го били ама нещо незнаят дори какво е това нещо и ползват изостаналите радари нали :/ Смешник русоиден.Толкова проста сган няма никъдеКоментиран от #194
20:29 11.08.2019
179 Иииинннж
До коментар #165 от "сикиш":
Като толкова много ги разбираш Я кажи руските или американските самолети имат повече механични стрелки по таблото20:30 11.08.2019
180 СУ 77
До коментар #175 от "ужас":
Относно корейската война резултата е имаме две кореи А относно виетнамската война пона трепаха виетнамци по Изпразниха военния Арсенал Време е за оръжеен бизнес че ако не се трепят някъде по света какво ще правят оръжейните заводи20:35 11.08.2019
181 падналия ангел
До коментар #173 от "я пак":
Новият радар Су-57 се състои от пет локатора с активна фазирана антенна решетка (AFAR).Конвенционалният локатор е антена, приемник и предавател. AFAR се състои от хиляди миниатюрни модули, всеки от които приема и предава радио сигнал. На Su-57, X-честотната лента AFAR H036-01-1 е разположена под обтягането на носа, две странични AFAR-та на X-лентата H036B и H036B-01 също са разположени от дясната и лявата страна на фюзелажа отпред под пилотската кабина. Още два диапазона AFAR N036L и N36L-01 L са инсталирани в краищата на крилото, те са проектирани да откриват и идентифицират целите „приятел или враг“. Тези два радара, работещи в диапазона на дециметровата вълна, са просто проектирани да виждат американски невидими самолети.
Коментиран от #186
20:36 11.08.2019
182 БАРО
20:38 11.08.2019
183 Гоошоо
20:39 11.08.2019
184 сикорски
20:42 11.08.2019
185 Иван
Коментиран от #187, #191, #201
20:45 11.08.2019
186 асдадса
До коментар #181 от "падналия ангел":
И като се събуди какво стана ?? Ще види американски стелт самолет ,ама дето се вика някой друг път ! На теория било и онова ,ама в реалност ще има "що стана бе ,не го ли видехме"Коментиран от #207, #288, #335
20:45 11.08.2019
187 асдадса
До коментар #185 от "Иван":
Да добре ,то затова руската авиация е най-изоставащата.Случайно нали :D Руснаците немогат да догонят вече Китай ,а какво остава за САЩ.Русия неможе и незнае как да прави изтребители.Там господарите са САЩ.Това дори не е съревнование,защото руснаците са прекалено дребни в тази сфера !!Коментиран от #192
20:47 11.08.2019
188 Този коментар е премахнат от модератор.
189 Раптор
До коментар #157 от "ужас":
Точно за това тече модернизация на Ф-22 А от 2017 година, крайния срок за 186 Раптора е до края на 2019г. До момента са модернизирани повече от две трети от тях, до Ф-22 А блок 30. Подобрено е почти всичко, от компютър през радар, двигателите и стелта. Вече максималната скорост е над 2600 км /ч, скороподемност 365 м/с, без форсаж 1960 км /ч. За сравнение на Су-35 скороподемността е 280м /с. Су - 57 за момента е с двигатели на Су-35, но е по-тежък, значи ще има маневреност по вертикала като на костенурка!Коментиран от #195
20:49 11.08.2019
190 666
Коментиран от #218
20:51 11.08.2019
191 я пак
До коментар #185 от "Иван":
Ти си поредния простоват руски ибрик.Само един неграмотник като тебе може да напише такава глупост.Няма източник в света който да посочи подобни нещо ! Няма.САЩ са и винаги са били най-силната авиация и най-добрите в правенето на самолети.Просто трябва да си малоумник ,за да твърдиш обратното.Ако мислиш найстина ,че не е така ,ми дай някой източник който да твърди ,че руските самолети са най-добрите ! Запомни едно.Лада никога неможе да бъде по-добра от Мерцедес !Коментиран от #198, #199, #204
20:53 11.08.2019
192 Иван
До коментар #187 от "асдадса":
Това ти ли го казваш,фактите говорят друго Русия е &120:53 11.08.2019
193 Този коментар е премахнат от модератор.
194 ужас
До коментар #178 от "руската нация е най гнусната нация":
МиГ31 е първият самолет в света с радар с активна фазирана решетка. Ограмоти се бе, пич. Не се запъвай като магаре на лед. МиГ29 е първият самолет в света с управляем вектор на тягата. В момента вектора на тягата на ф22 се управлява само по хоризонтал с 20 градуса за секунда. При Су57 вектора се управлява във всички направления с 60 градуса за секунда. За какво сравнение можем да говорим.20:57 11.08.2019
195 я пак
До коментар #189 от "Раптор":
Всички системи и електрониката/комптютрите на Ф-22 са модернизирани и са на ниво до последните 5 години.Самолет от 90-те години е по-модерен от тенджерата СУ-57.Коментиран от #200
20:57 11.08.2019
196 Генерал Луков
20:58 11.08.2019
197 Този коментар е премахнат от модератор.
198 ужас
До коментар #191 от "я пак":
Мерцедеса не е американск бе, зевзек. Посочи американския конкурент на МиГ31 и Ту160. Но като съпоставиш технически параметри. В2 е два пъти по бавен, 2 пъти по малък радиус на действие, 2 пъти по малък товар носи, 2 пъти по ниско лети и е 20 пъти по скъп.21:02 11.08.2019
199 Иван
До коментар #191 от "я пак":
Абе че имат авиация спор няма,ама авиация срещу камилари,в истински битки срещу що годе добър противник резултата го знаем ... абе те ония жълтите от Виетнам потопиха цялата им авиация( над 3000 самолета) ,а за сравнение с Русия и дума да не ставаКоментиран от #205
21:03 11.08.2019
200 1234
До коментар #195 от "я пак":
Ф22 си лети с авионика тип 90-те години. Не е извършвана модернизация, защото е отписан.21:04 11.08.2019
201 Драго
До коментар #185 от "Иван":
Абе Ванко, няма дим без огън, запомни го. За да надграждаш трябва да стъпиш на нещо. Когато руснаците направят по - добър граждански самолет от Бойнг и Еърбъс, тогава ще направят и по-добър изстребител! Когато направят по-добри коли от Мерцедес, БМВ, Ферари, Додж Вайпър и Форд Мустанг или електрически по-добри от Тесла, тогава ще имат познания да направят и по-добра военна техника. Нищо не идва на готово, трябва да се извърши пътя. Едно е да искаш, друго е да можеш и трето и четвърто е да го направиш - Хайтов, гениален.Коментиран от #208, #209
21:08 11.08.2019
202 123
Сега имат 1 прототип който вероятно през два дни аварира като всеки прототип.
21:08 11.08.2019
203 Су или Пирожка...
21:09 11.08.2019
204 ужас
До коментар #191 от "я пак":
А бе приятелче, ограмоти се малко и тогава говори. Във Виетнам такъв бой ядоха, че още им държи влага. Над 4000 самолета им свалиха. МиГ17 беше господарят там. Прочети за виетнам и после питай къде пишело че руските самолети са по добри. А къде пише че американските са по добри. Фактите са важни а не кой какво написал като теб неграмотно. 4000 самолета свалени във Виетнам с руска техника. Другото са приказки за пазара.Коментиран от #210
21:11 11.08.2019
205 я пак
До коментар #199 от "Иван":
Пич не ми разтягай врели некипели.Русия няма нито авиация ,нито модерни самолети.Освен това руски самолет ,почти няма шанс срещу американски.Руските самолети винаги са били долно качество и вечно догонващи и копиращи от САЩ.Това е съдбата на вечно догонващите и изоставащите.Ф-14 = 135 победи и 4 загуби.Ф-15 = 115 победи и 0 загуби.Ф-16 = 76 победи и 1 загуба.Докато при руските барутници положението е обратното.Миг29 = 6 победи и 28 загуби.Миг23 = 25 победи и над 100 загуби.За други руски барутници няма данни за битки защото явно руснаците не смеят да ги пускат в битки ,за да няма повече резили.Руски изтребител няма шанс срещу американски изтребител.Коментиран от #211, #213, #222, #274
21:13 11.08.2019
206 faster
До коментар #82 от "КОНТРАТА":
Миг 35 гони на баба ти фърчилото!Същата пляка като 29 с малко надути двигатели от Су!А русофилската излагация е пълна на такива дето вярват на руска пропаганда и фейк!6то поколение.през крив макарон!Летателни апарати ,въздухоплавателни и космически от 8мо поколение са като космическия дрон дето проведе 3 годишни мисии и ушанките разбраха за него от новините ,след като се приземи!Те и за Ф22 разбраха от новините ,след прибалтийския рейд ,иначе ПВО то им било винаги на 6,ама без 10!21:13 11.08.2019
207 падналия ангел
До коментар #186 от "асдадса":
В предните постове имаш линк как Су 35 (дори не е Су 57) прихваща на Раптора над Сирия! Розовите сънища ги оставям на теб!21:13 11.08.2019
208 Альоша Гърневски
До коментар #201 от "Драго":
Ха сега кажи кога руснаците ще направят по добър хиперзвук от американците. Хайде, тикво зелена.21:14 11.08.2019
209 С. С.
До коментар #201 от "Драго":
За какво да правят техника и коли, като ги купуват. Във въоръжението от много години нямат равни и целият свят го знае. Ако не беше така, страната с най - голяма територия в света, отдавна да е разпокъсана. Единственото военно превъзходство на Нато над Русия е в логистиката. Не заради друго, а защото руският войник ( независимо от чина му) е без отговорен алкохолик.21:16 11.08.2019
210 я пак
До коментар #204 от "ужас":
Приятелче ,свали комунистически очилца и се ограмоти малко ! Във Виетнам по-голямата част от самолетите са свалени от ПВО и защо ми вадиш статистики за самолети от преди 70 години ? Какво общо имат те с днешните самолети ?! В тея времена на dog fight и близките битки печели тоя дет се вика с по-голямата картченица.Няма никаква връзка с примера ти.Покажи ми превъзходство на самолет от 4-то поколение в битките ! Няма такъв ,защото от както нещата станаха по модерни руснаците издишаха тотално ,защото са нетехнологична държава и немогат да се развиват наравно със света.Самия факт ,че се налага да ми говориш за неща от преди 70 години и да ми докажеш ,че в днешно време били по-добри говори достатъчно ,че нямаш никаква връзка с главния.Коментиран от #215
21:19 11.08.2019
211 ужас
До коментар #205 от "я пак":
Във Виетнам резултата е 4000:0 за руснаците. Не знам другаде да е имало директен сблъсък между Русия и САЩ. Виетнам е последният. В Сирия американците си подвиха опашката защото руските РЕБ ги побъркват. В небето над Сирия господства само руската авиация.21:19 11.08.2019
212 Този коментар е премахнат от модератор.
213 Иван
До коментар #205 от "я пак":
Абе не ми изброяваш тия измислени победи в съотношение 10 Ф15 срещу стар Миг21 пилотиран от арабин,ще ми изброяваш битки между самолети от едно поколение,такива като Миг21 и Ф4 във Виетнам,резултата от подобни двубои ти го написах. .. 300021:22 11.08.2019
214 Боже Господи
21:25 11.08.2019
215 ужас
До коментар #210 от "я пак":
Виетнам е последният сблъсък. В днешно време се провеждат учебни боеве, в които руските самолети печелят тотално. Още през 1991 г в Германия проведоха учебен бой и резултата беше 31: за МиГ29. Не ми давай примери в които руските самолети са се управлявали от африканци. Австралия , Индия и Индонези също проведоха подобни боеве. Резултата е същия.Коментиран от #216
21:27 11.08.2019
216 уточнение
До коментар #215 от "ужас":
Публикувано във факти.бг: Още през 1991 г в Германия проведоха учебен бой и резултата беше 31: 1 за МиГ29.Коментиран от #219, #286
21:28 11.08.2019
217 Командос
21:28 11.08.2019
218 Този коментар е премахнат от модератор.
219 Рашка с чашка
До коментар #216 от "уточнение":
На учебни боеве сте шампиони, браво! В реален бой статистиката на Миг-29 е 6-18, победи - загуби, като две от победите са над Чесна в Куба, две са над Миг-21 и две над хеликоптери! Загубите са от Ф-16 и Ф-15. На Ф-16 победи 76, загуби 1, на Ф-15 победи 105 загуби 0, на Ф-14 победи 130 загуби 3. Без повече коментари,!!Коментиран от #327
21:36 11.08.2019
220 Този коментар е премахнат от модератор.
221 Педерусия
Как, освен като патологичен случай, може да бъде диагностицирана сляпата привързаност и преданост към Русия, при положение, че тази страна значително изостава от развития свят
в икономическо, политическо, научно, техническо, духовно и културно отношение и се намира в някакво неопределено състояние на неофеодализъм, съчетан с елементи на примитивен капитализъм в най-гротескните му форми?
Как другояче, освен като болест, може да бъде окачествено боготворенето, идеализирането и издигането в култ на един народ, който няма вътрешни сили и интелектуален потенциал да се самоорганизира, който няма дисциплина и чувство за отговорност,
който няма трудови и хигиенни навици,
който не може да стопанисва и използва ефективно природните си ресурси, който въпреки огромните си и неизчерпаеми подземни и надземни богатства живее скотски?
21:43 11.08.2019
222 Gost
До коментар #205 от "я пак":
Може и да няма шанс с/у амерски изтребители но с/у амерски кораби шанса е изцяло на тяхна страна21:47 11.08.2019
223 Кой68
21:48 11.08.2019
224 Този коментар е премахнат от модератор.
225 Driving pleasure
21:54 11.08.2019
226 666
До коментар #218 от "faster":
Цървул карал съм фордове и крайслер и пълна пародия на автомобил,неслучайно Фиат ги купи на ишлеме,хаха21:54 11.08.2019
227 хомоамерикано
До коментар #220 от "Педерусия":
Ти си Манипулатор!!! Точно по специализираните сайтове...ВСИЧКИ СА ЕДНО МНЕНИЕ...НЯМА АНАЛОГ НА СУ-57 !!!п.п. Пише ти човек, който му е през оная работа за Русия, Сащ, Европа, но в конкретния случай...говориш(пишеш) глупости.
Живи и Здрави!!!
Коментиран от #245
22:00 11.08.2019
228 Иван
До коментар #218 от "faster":
Абе ти си цар на вицовете,с какво са им помагали,с ония подобия на танк и трактор М3 ,Lee,това чудо на американската инженерна мисъл Вермахта го отстрелвал с пушки и пистолети,да не хабят снаряди и гориво,смехуран22:01 11.08.2019
229 Педерусия
Коментиран от #258
22:06 11.08.2019
230 БАРС
До коментар #218 от "faster":
Абе БУДАЛА ТАКАВА ти правиш ли разлика между самолети и леки коли и военна електроника .НАПРАВО СИ ОТВОРЕН КАТО КОПЪРКА С ТЕСЛЪ.И да знаеш че победата над германия си е на Съветския съюз и като се вземе че американците са плащтали и подикнали Хитлер да нападне РУСИЯ то излиза че РУСИЯ Е ПОБЕДИЛА И АМЕРИКА .Това сие 100% истина разкритти са архивите родът Родшилд н плпщтал най много и Хитлер е от тоя род еврейски.И естественно американците почват уж да помагат на руснаците по време на войната да се правят на много добри това сие тяхната тактика .Но за твое голямо разочерование Руснаците ги победиха
22:12 11.08.2019
231 Прочетох всичките
22:12 11.08.2019
232 Този коментар е премахнат от модератор.
233 Разбирач
22:33 11.08.2019
234 Ф35
До коментар #8 от "Woldemars":
Той Борката е идиот22:36 11.08.2019
235 data
22:40 11.08.2019
236 Този коментар е премахнат от модератор.
237 дявола
22:52 11.08.2019
238 Въпросът е дали е по-добър
23:01 11.08.2019
239 Този коментар е премахнат от модератор.
240 Този коментар е премахнат от модератор.
241 Този коментар е премахнат от модератор.
242 Ако су57
Коментиран от #303
23:07 11.08.2019
243 Този коментар е премахнат от модератор.
244 Я, па Я
23:09 11.08.2019
245 Този коментар е премахнат от модератор.
246 Джентълменът русофил
До коментар #57 от "Румяна Костова":
"докато в американската армия ядат пържоли, бекон, яйца, скариди, синьо сирене".Румяно моме, а вие наясно ли сте при това богато меню, какъв миш-маш би станал в кабината, когато американският пилот забележи новият Су-57.
23:12 11.08.2019
247 Този коментар е премахнат от модератор.
248 Алфа Вълкът
До коментар #82 от "КОНТРАТА":
Какъв Миг35, бе момче? Такъв самолет не се произвежда. Същата работа като Су57, има 5-6 бройки за изложба по панаирите, но на въоръжение никъде го няма. Като са толкова добри, Русия да направи за себе си по 30-40 бройки и после да ги набутва на другите!Коментиран от #270
23:37 11.08.2019
249 Я, па Я
Коментиран от #250, #251, #260
23:37 11.08.2019
250 SS14
До коментар #249 от "Я, па Я":
Авиацията на САЩ е най-модерната и най-модернизирана ,която човечеството е виждало до сега.От друга страна руската авиация е предимно изоставаща ,стара и допотопна.Проблема е,че Русия не е технологична страна и отделно ,че нямат никакви пари ,за да могат да направят каквото и да било.Съвсем нормално е русофилите да говорят за критерии и битки от 50-те години на миналия век ,след като нямат друг избор.Руските изтребители могат да се бият само в близък бой ,заради изоставащите руски технологии,но в реалността битката ще приключи още преди да е започнал боя и преди руския пиян пилот да е разбрал за какво става въпрос.САЩ е връх на технологиите ,а Русия е връх на падението и беднотията.Коментиран от #256
23:44 11.08.2019
251 ужас
До коментар #249 от "Я, па Я":
Не си наясно с маневреността. Ако самолета е суперманеврен, той просто с една бърза маневра праща на кино летящата срещу него ракета. Ако един самолет е свръхманеврен и може за момент да увисне неподвижен във въздуха, то той побърква радарите на противника. Защото всички радари на самолетите засичат и следят само подвижни цели. Иначе ще гърмят на поразия по разни баири. След като руснаците са заложили на този параметър, те не са по глупави от теб. И не си ти човека, който ще им дава акъл от какво разстояние се стреля. Ами ако двата самолета ф35 и Су35 се окажат на 40 км разстояние какъв ще е резултата според теб.Коментиран от #259
23:56 11.08.2019
252 Някой
Коментиран от #255
00:06 12.08.2019
253 Този коментар е премахнат от модератор.
254 Тито
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Боре Боре много си зле00:19 12.08.2019
255 Кovak
До коментар #252 от "Някой":
Защото по добър всъдеход от Лада Нива няма, даже канадските и австралийските лесничейства паъролират с такива, ФАКТ!Коментиран от #262
00:21 12.08.2019
256 Тито
До коментар #250 от "SS14":
SS14 ти виждал ли си някога самолет -во е нен00:23 12.08.2019
257 БОГАТИР
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Орко ти си НАЙ... НАЙ .....СОВАЛКИТЕ ...ТОМАХОУК...ШАПКИТЕ НЕВИДИМКИКАТ ГОЛИВУД ДРУГО НЕМА СЮПЕЕЕР...
00:25 12.08.2019
258 Този коментар е премахнат от модератор.
259 Този коментар е премахнат от модератор.
260 Този коментар е премахнат от модератор.
261 Не ставай смешен
00:39 12.08.2019
262 Разбирач
До коментар #255 от "Кovak":
Патрулират с Ленд Крузър.По настояване точно на австралииските служби беше възобновено производството на J70.Хората не са чували за Лада.00:56 12.08.2019
263 Дедо
До коментар #259 от "да си го кажем":
Много се вживяваш , По-добре нагледай бабата и си изпий илача !Коментиран от #264
01:28 12.08.2019
264 да си го кажем
До коментар #263 от "Дедо":
Браво, успял си да вържеш цяло изречение, само дето е празно като главата ти !01:50 12.08.2019
265 Мартин
03:38 12.08.2019
266 Мартин
03:39 12.08.2019
267 Уиски
03:50 12.08.2019
268 Инж Илич
05:45 12.08.2019
269 Бай Шиле
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Простакът е кремък - корав и могъщ, простакът е демон без лик, весдесъщ. Акула на сухо, безкрил, а хвърчи. Удариш - на кухо простакът звучи. Простакът не чака, не знае предел и стига простакът до своята цел, защото простаци край него вървят и дават му знаци, и правят му път. Надкласов, безкласов, без род и съюз, но винаги касов, но винаги в плюс. Без ден да протакаш, дори да кърви война на простака до смърт обяви! За срам на Европа, на всичките нас, когато докопа в ръцете си власт, по-страшен от спина, по-жилав от рака, сега за сега се оказа простака. Ралин Лично допълнение: "като му направиш позитивна критика, са фърЛя на бой, като му покажеш, че с едно пръстче можеш да се защитиш, почва да вика и да крещи".06:13 12.08.2019
270 Хаджи хаджи Българин
До коментар #248 от "Алфа Вълкът":
Друго си е Ф16+ които ние си купихме! Самолет на годината е! Модел 2025 година! За какво говорим! Царят слънце ББ всичко е предвидил!06:21 12.08.2019
271 Този коментар е премахнат от модератор.
272 Мосфилм
06:57 12.08.2019
273 Този коментар е премахнат от модератор.
274 Джон Маккейн
До коментар #205 от "я пак":
Аве пич , известно ли ти е ,че след погрома върху американският ВВС в небето над Виетнам , известно като "Черният Петък" самите американски пилоти отказват да влязат в своите самолети , и стачкуват . Какво ми даваш извадени от контекста стъкмистики за американски победи, срещу производители на банани , които не притежават нито един от факторите -космос, въздух , земя ,вода , и широк гръб от велика сила , а само 10-тина морално остарели самолета , които ги думкат още преди да са излетели от пистата. Можем да коментираме Корея , Виетнам където страните са в ясно очертани позиции, другото са глупости.Коментиран от #278
08:03 12.08.2019
275 Djoko
До коментар #148 от "Ванката":
Ванка,ти си неграмотен,вижда се,че и невъзпитан08:12 12.08.2019
276 USран
08:26 12.08.2019
277 SAAB
08:50 12.08.2019
278 Анонимен
До коментар #274 от "Джон Маккейн":
Дай нещо и от 1900-та година, че се върна на самолетите само от преди 60 70 години бонак! Къде ви наморат такива невежи?!09:05 12.08.2019
279 Анонимен
До коментар #273 от "дедовия ти":
Не си напъвай мозъчето да разсъждаваш.Руснаците са изостанала нация без никакви технологии. С400 може да засича само допотопни самолети каквито са руските. Срещу ф22 или ф35 е тая допотопна пво система отива за вторични. Видяхме ги с400 в Сирия. Все не разбрали какво се случва :/09:09 12.08.2019
280 технофил
09:21 12.08.2019
281 Ами сега
09:24 12.08.2019
282 РУ към ГЩ
09:44 12.08.2019
283 Този коментар е премахнат от модератор.
284 Този коментар е премахнат от модератор.
285 Знаещ
10:13 12.08.2019
286 Този коментар е премахнат от модератор.
287 outlander
10:24 12.08.2019
288 Бачо Киро
До коментар #186 от "асдадса":
Хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха идиотеее, сърбите със С125 видяха 7 свалиха невидимите. В Сирия със С200 свалиха Ф35 на Израел, който както отричаха и след снимките стана "аа, едни птици го свалили"... Невидим е единствено мозъкът ви, идиоти с идиоти...Коментиран от #290, #308
10:48 12.08.2019
289 Българина
Коментиран от #329
10:51 12.08.2019
290 руската нация е най гнусната нация
До коментар #288 от "Бачо Киро":
Идиот с идот продеж руски, видяхме ги С400 как напълниха памперсите в Сирия. Ф35 си прави каквото по иска, а тея боклуци С400 вечно последни разбрали. Идиот с идиот русоиден10:59 12.08.2019
291 Хрониките на Евразия
Няма да е скоро , а когато завършат , Дисниленд вече ще лети в космоса 😂
11:00 12.08.2019
292 До Бачо Киро
https://www.bgonair.bg/a/4-world/93191-zagubite-na-rusiya-v-siriya-za-3-godini-desetki-svaleni-samoleti
Коментиран от #336
11:01 12.08.2019
293 до 290
Коментиран от #294
11:04 12.08.2019
294 да си го кажем
До коментар #293 от "до 290":
С400 не стреля за да не им лъсне допотопната система и руския резил !!11:15 12.08.2019
295 той
11:24 12.08.2019
296 Вввв
11:30 12.08.2019
297 мими
11:55 12.08.2019
298 Генерал Твръдко
12:15 12.08.2019
299 ЪХЪ ЪЪЪ
12:27 12.08.2019
300 Гост
12:30 12.08.2019
301 Този коментар е премахнат от модератор.
302 хахаха
12:53 12.08.2019
303 БАРО
До коментар #242 от "Ако су57":
Първо самолетите са пет а не 10 и второ Как се унищожават 30 самолета с шест ракети или може би другите 24 ще ги стрелят двуцевен иж12:58 12.08.2019
304 Иван
13:10 12.08.2019
305 Излишно
13:14 12.08.2019
306 Троцкильо
13:48 12.08.2019
307 Кракра
14:24 12.08.2019
308 БАРО
До коментар #288 от "Бачо Киро":
Руските хвърчила в Афганистан с какво ги разпориха14:46 12.08.2019
309 учуден
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8%D0%BD,_%D0%92%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87
15:03 12.08.2019
310 Дреме ми
15:08 12.08.2019
311 Майкати данее рукиня ?
До коментар #46 от "Насраха се да лъжат и злобеят москалите":
Или сестра ти15:10 12.08.2019
312 Мой човек
До коментар #16 от "СссереМ":
въобще не си наясно с нещата,припомни си случая в Сирия миналата есен,когато Су 35 връхлетя без да бъде забелязан от Фи 22,та чифтокопитните се чудеха какво стана,а пилота се измъкна като бит п....ас.15:41 12.08.2019
313 За целта
До коментар #11 от "Алекс222":
си приготви по избор задните части или устата,шоуто ще бъде пълно.15:42 12.08.2019
314 Проучи за
До коментар #11 от "Алекс222":
американските,те стоят на дъното и дори не могат да бъдат извадени от там или замръзват на севрнияполюс и търсят помощ от руските богатири.15:44 12.08.2019
315 Не е много
До коментар #32 от "Казуар":
сигурно колко 5-то поколение е Фи 22 след,като миналата година бе изненадан от Су 35 в Сирия, той 4++ поколение. А и двата самолета на чифтокопитните могат да развият свръх звукова скорост само с включен форсаж,докато Су 57 това упражнение го прави в безфорсажен режим. Другото е отклоняемият вектор на тягата при Су-то е във всички посоки,докато при тези на чифтокопитните е само по вертикала. Радарите на Су- то са разположени и по фюзелажа и по крилата отгоре и отдолу,така,че засича във всички равнини и посоки,докато на Фи-тата засичат в предна и задна полусфери,то и за това оня хипер невидимия в Сирия Су-шката го връхлетя отгоре и той не разбра откъде му е дошло и се чудят простите ама как така стана. Пък ти ми говориш за технология,да имат краварите,ама срещу държава,като нашата без авиация и без армия,срещу руската са като хлебарки.15:56 12.08.2019
316 Су 57 ще
До коментар #36 от "Мамин син":
го свали за по малко от минута и язък за хвърлените пари на вятъра.15:58 12.08.2019
317 Мордекай
16:02 12.08.2019
318 Ей късопаметко
До коментар #39 от "5454":
миналата година в Сирия точно Су 35 поколентие 4++ засече боклучивият ти Фи 22 където преследваше Су 25,и краварите се чудеха как такова нещо е станало,като имат най-"модерният"самолет на света. Но факта си е факт и Фи-тката бе засечена и пилота се изнесе в свински тръст,като бит пе...ас. Палячо,преди да пишеш нещо провери информацията,че иначе ставате за смях с тези аеси и радари,технологии,изоставане и какво ли още не. Краварите са назад във всяка една военна област: нито камионите са им камиони,нито самолетите са им самолети и стават за нещо,нито хеликоптери свестни,нито ракети нищо нямат с което да се противопоставят,имат едни самолетоносачи,които са подходяща цел за хиперзвуковите "Калибър" и "Циркон".16:06 12.08.2019
319 Сокола ти
До коментар #29 от "Borislav Popov":
хилядолетен бе свален пролетта от сатричкият МиГ 21,та буклуците за,които даваме 2-3млрд. лева на чифтокопитните ги свалят дори изтребители-прехващачи от 3-то поколение. Ето,че пак сме изтеглили късата клечка,но за сметка на това много скъпа.16:10 12.08.2019
320 Грипен въобще не е
До коментар #44 от "Ясно Видец":
в тази класация,и той не може да се сравнява дори с МиГ 29 последните модернизации да не говорим за МиГ 35 или Су 30,35,там е абсурт. Грипен бе повече подходящ за нас,защото е доста над Ф 16,като цяло. Другите сравнения са смехотворни.16:14 12.08.2019
321 От тези крадци
До коментар #43 от "322":
ЕС и изнудвачите от НАТО,нищо добро не сме видяли. Така,че това трябва да се изкорени и да се унищожи.16:16 12.08.2019
322 Този коментар е премахнат от модератор.
323 Добре се ползваш от
До коментар #49 от "Gmgmg":
историята,ама само до някъде. Продължението е февруари 1873г. Дякона е хванат и обесен,1876г. Ботьова е убит,Априлското въстание е потошено с много кръв и жертви,а през 1877г. точно руснаци,румънци и малко от други народи,заедно с нашето опълчение преминават Дунав и завършват в Сан Стефано на 03.03.1878г. с опдпосване на договора заради,който се наричахме независима държава и бяхме такава до 11.1989г. сега сме само територия разградена от всякъде и всеки граби и си прави,каквото си иска ,и населението намалява,така,че идеалите на Левски са погребани отдавна и никой не ги чува,а още по-малко изпълнява.16:32 12.08.2019
324 За твое сведение
До коментар #55 от "поредния":
американските не покриват дори 4++ поколение,та камо ли 5-то поколение. Едно от условията за 5-то поколение е самолета да развива свръх звукова скорост на без форсажен режим,както и да имат отклонение на векторната тяга на соплото/та/ във всички посоки. За твое сведение това го нямат и двата краварски фърчолетни тенекии. Да не говорим за радарите и т.н.16:38 12.08.2019
325 Нещо не си наясно
До коментар #146 от "я пак":
въобще със ситуацията и договореностите,които бяха постигнали двете страни по отношение избягване на инциденти със самолетите. Когато едните летят другите не и обратното,а в този конфликт два руски Су 25 бомбардировачи бяха най-нагло преследвани и притискани с цел да се провали мисията им от Фи 22,който бе изненадан от над 15000м. височина спусналият се на помощ на двойката бомбардировачи Су 35. Резултат пилота чифтокопитен се изнесе като бит п....ас от мястото,като се чудеше как е възможно въобще това,нали е в най-скъпият и "модерен" самолет,а го откри самолет,който дори не е смятан за конкурент в този клас. Явно на чифтокопитните гринговци с трънки вместо топки им се разминават поколенията с тези на руснаците.16:47 12.08.2019
326 Не пиши простотии
До коментар #147 от "я пак":
просто имперските интереси са съвпаднали със защита на християнските цености,както и да се спре ислямизацията и унищожаването на християнството. Понякога се чудя учили ли сте или просто сте карали боси през просото.16:51 12.08.2019
327 Само че уточни
До коментар #219 от "Рашка с чашка":
льольо такъв,че всички тези победи на Ф-итките са благодарение на самолетите тип Ауакс,защото при последната среща на Ф16 блок 50,който е един от последните блокове,бе свален от самолет 3-то поколение,а именно старичък МиГ 21,та изправени лице в лице краварските фърчолети губят с много. Без очите на ауакса са гола вода и кал в ушите. То цялата им нация е такава.16:59 12.08.2019
328 Абсолютно невярно
До коментар #259 от "да си го кажем":
е написаното от теб,защото ако беше така в Сирия пилота на Ф 22 щеше да види Су 35 как се приближава отгоре му и го изненада,като млада булка. Другото невярно твърдение от теб е това за свръхманевреността,нито една ракет ане може да направи завой под 0о градуса или дори по-малък ,та за това има техники за сриване на ракетните атаки и те са точно от висшият пилотаж приложени в бойните самолети,но ми се струва,че точно американците нямат такива самолети с такива възможности,а руснаците имат и ги използват. Така,че си попълни празнините в знанията ,както и проучи за движението на ракетите,и Метеора не е ракета,която не може да бъде избегната. И тя си има своите недостатъци като всички останали ракети. Що се отнася до американските радарите им са за предна и задна полусфери и не са защитени въобще отдолу и от горе,за това не могат да бъдат причислени към 5-тж поколение,както и по други точки не отговарят на това поколение.17:22 12.08.2019
329 Израелски Фи 35
До коментар #289 от "Българина":
бе нацелен от С 200,но пуделите на краварите казаха,че е птица,само,че сирийците показаха чарколаци от този Фи 35,а що се отнася до Ф 15 и МиГ 29 и МиГ 21 то на Ф-ката помагат винаги Ауакси иначе са гола вода и без тях са за мустака. Потвърждение на това е МиГ 21 как свали Ф 16 блок 50 февруари т.г. Ама иначе злобарина трябва да лае.17:27 12.08.2019
330 Муслим Магомаев
18:34 12.08.2019
331 Калин
18:39 12.08.2019
332 Гост
18:51 12.08.2019
333 Иванов
До коментар #49 от "Gmgmg":
И кой ни освободи бе г-н Пъпеш. И няма значение защо и заради какво. Преди да започнете да джафкате малко помислете.И какво сте се хванали кой е по добър. Гледаме си нашия двор, а той е пълен с л-на.
Мое мнение, не ни трябват самолети, нито руски, нито хамерикансли. Тия последните така ни оскубаха за пореден път, та няма за къде повече.Като искаме сигурност е най добре няколко противосамолетни комплекта. След като нямаме пари за поне стотина самолета от най ново поколение. Тия се взимат само за паради, то и боеприпасите им са кът. Нашите пилоти ще бомбят само на симулатора май.
Тия обирници дори и за базите не си плащат. Нашия дюмбел Каракачанката крадлива каза, че нямало бази. Да, няма, били съвместни бази. Демек, ще се ползват и от нашите военни. Само дето и той не може да влезне там без специално разрешение,та камо ли друг.
И стига с това джанкане срещо и за американци, руснаци, марсианци и тем подобни.
Ако сте Българи говорете за България. За сега ни управляват нагли, крадливи същества, които не са от този народ. Но все ще дойде и по добро време
Коментиран от #334
20:08 12.08.2019
334 Гост
До коментар #333 от "Иванов":
А защо смятате, че противовъздушната отбрана е по евтина от самолети. Не може всеки път когато самолет наруши въздушното ти пространство да изстрелваш ракета по него. България сама не би могла да защити нито интересите си ното територията, Единственият шанс е да е част от някаква отбранителна система и съответно да дава своят дял в общата сигурност.21:50 12.08.2019
335 По- глупава аргументация
До коментар #186 от "асдадса":
...от твоята няма. Виждането на един обект зависи от дължината на вълната на радара....стелт-а е невидим само в милиметров обхват на вълната, при дециметров , да не говорим за метров обхват не само се вижда, а направо блести на екрана. Като добавим и факта, че поради специфичните си стелт форма и покритие тези самолети имат аеродинамика и маневреност на тухла четворка и че радарите им прихващат максимум до 200 км.и то в конус от 60 градуса пред самолета, докато руските "Ирбис", засичат на 430км., и то в 280 градуса около Су 35, картинката не е много радостна за Ф 22 и Ф 35 и то дори срещу Су 35, който има инсталиран и комплекс "Хибини", може да изстрелва ракети назад и прочие убавини, да не говорим за преимуществото му във маневреност.Коментиран от #337
23:59 12.08.2019
336 Ами
До коментар #292 от "До Бачо Киро":
В Сирия може и да не е бил Ф 35, но оня в Япония дето се гмурна за борба с подводници си беше чисто Ф35.00:15 13.08.2019
337 Анонимен
До коментар #335 от "По- глупава аргументация":
Това с дължината на вълната важи само за абсорбиращото вълни покритие на самолетите, от там нататък метровият и дециметровият обхват са значително по зле. Първо за дец. обх. е необходимо обектът да е поне 1,5 м второ, за да е достатъчно мощна трябва да е много голяма, заради оголямата дължина на вълната. Погледни колко е голяма антената на С400 и е с обхват 400км и 90км за стелт 1кв.м. Слагането на дециметрови, да не говорим метрови радари на изтребител е глупост. Ъгълът на радара на ф-22 е 120гр. Същият е и на Су 35Коментиран от #339
09:55 13.08.2019
338 Читател
Коментиран от #340
10:55 13.08.2019
339 Не пиши глупости
До коментар #337 от "Анонимен":
Не пиши глупости ... това което си написал важи за конвенционален радар, а не за АФАР.Кoнвeнциoнaлният лoкaтoр e aнтeнa, приeмник и прeдaвaтeл. АFАR ce cъcтoи oт хиляди миниaтюрни мoдули, вceки oт кoитo приeмa и прeдaвa рaдиo cигнaл. Нa Su-57, X-чecтoтнaтa лeнтa АFАR H036-01-1 e рaзпoлoжeнa пoд oбтягaнeтo нa нoca, двe cтрaнични АFАR-тa нa X-лeнтaтa H036B и H036B-01 cъщo ca рaзпoлoжeни oт дяcнaтa и лявaтa cтрaнa нa фюзeлaжa oтпрeд пoд пилoтcкaтa кaбинa. Oщe двa диaпaзoнa АFАR N036L и N36L-01 L ca инcтaлирaни в крaищaтa нa крилoтo, тe ca прoeктирaни дa oткривaт и идeнтифицирaт цeлитe „приятeл или врaг“. Тeзи двa рaдaрa, рaбoтeщи в диaпaзoнa нa дeцимeтрoвaтa вълнa, ca прocтo прoeктирaни дa виждaт aмeрикaнcки нeвидими caмoлeти.
Ъгълът на Ф -22 на радара е 120 градуса при изключен стелт , при включен стелт е точно 60 градуса и то в конус само откъм носа на самолета ... това е защото такава е концепцията на стелт - самолетите, предполага се , че са невидими и няма да ги открият преди те да засекат противника... но явно не са невидими, както се вижда от практиката.
Коментиран от #341
11:46 13.08.2019
340 Що да не искат
До коментар #338 от "Читател":
Турция например иска ... и ще си купи , така както си купи С - 400, така ще си купи и Су - 35 и Су - 57 ... а Израел днеска е подсмърчал на Русия да не продава изтребители на Турция.11:49 13.08.2019
341 Гост
До коментар #339 от "Не пиши глупости":
Не знам как да го обясня за да стане ясно, трябва си теоритична подготовка за да разбереш как работят радарите. Ширината на лъча е правопропирционална на радиуса на радара. По- голям радар по широк лъч. Същевременно е обратно пропорционална на дължината на вълната т.е. трябва ти по голям радар ако ще оперираш в дециметровият обхват, 10 пъти по голям. Разделителната способност също е пропорционална на широната на лъча, т.е.олкото по- голям, толкова по- голяма разделителна способност. Разделителната способнос на толкова малък дец. радар е от порядъка на десетли километри, ако летят пътнически и боен самолет единият над София другият над Перник ще ги виждаш като един и то ако си на 100км от тях, ако си на 60, изобщо няма да ги виждаш, лъчът ще минава м/у тях. Това са физични принципи и никакви технологии не могат да ги променят.Коментиран от #346
13:33 13.08.2019
342 НякойНекадърникНаш
Първото, което отличава модерния самолет от представителите на четвърто поколение, е високата степен на „невидимост“. Тоест технологията „Стелт“, чиято най-важна характеристика е ефективната разсейваща площ (ЕРП).
ЕРП на летателния апарат участва в уравнението за далечината на радиолокационно засичане и определя разстоянието, на което самолетът може да бъде открит от РЛС на противника. ЕРП зависи от формата на планера (ъглово съотношение, обтекаемост на отразяващите повърхности и качество на материалите, които ги изграждат).
ЕРП на Су-57 е тайна, крита зад седем врати със седем катинара. Защо ли? Защото при Су-57 няма и помен от „Стелт”-технология. ЕРП на американския F-22 („Раптор”) е величина, изписвана като 0,0001 кв. м, докато при Су-57 същият параметър представлява 0,5 кв.м! Забелязвате ли разликата? По този показател руската летяща табуретка отстъпва дори на китайския J-20.
Индийците, които се правиха на гламави цели 9 години, купуваха руски самолети и даваха заявки за новото чудо на руското самолетостроене, след като видяха Су-57, категорично заявиха, че не отговаря на критериите за пето поколение и пратиха руските оръжейни търговци на майната им.
Като му гледам силуета, имам чувството, че е дялан с брадва. Защото го конструираха на коляно, без сериозни изследвания и изпитания. Към предишните модели на Су добавиха няколко нови детайла, колкото да заприлича поне малко на F-22. И това беше
14:10 13.08.2019
343 ннн
Представете си как няколко слепи, тромави, откриваеми от пределна дистанция и въоръжени с 30-милиметрови оръдия Су-57 се вдигат във въздуха, за да „разгонят фамилията” на американците.
Срещу стотици самолети пето поколение, които ще получат цялата необходима им информация от спътници още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими, и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръмнат с десетки ултрамодерни ракети.
Ала на нашите герои не им пука. Те напират да влязат в близък бой и да разстрелят врага с музейните си пушчици. Покришкин и Кожедуб ряпа да ядат.
Ура. Победа…
14:12 13.08.2019
344 Иван Царски
19:39 13.08.2019
345 гларус
07:29 14.08.2019
346 Не знам
До коментар #341 от "Гост":
Не знам как да ти обясня, че теорЕтичната ти подготовка , а и правописа ти не са за завиждане...отново пояснявам, това , което си написал е валидно за конвенционален радар...при това си го написал и невярно, твърдейки, че ширината на лъча е пропорционална на радиуса на радара и обратно пропорционална на дължината на вълната/невярно/...драги ми господине, не тЪ знам де си учил физиката, но аз съм я учил в училище.Запознай се с Дължината на вълната :
Амплитудата на вълната — мярка за максималната стойност на отклонението от равновесното положение на трептяща частица за един период. Мерните единици за амплитудата са различни в зависимост от вида на вълната — амплитудата на механичните вълни се измерва в метри, на звуковите — в единици налягане, на електромагнитните — във волт-метри (мярка за големината на електричното поле). Амплитудата може да е както константа, така и друга функция от пространството и времето. Функцията, описваща промяната на амплитудата с времето, се нарича обвивка на вълната.
Дължината на вълната е разстоянието между два съседни максимума на амплитудата.или разстоянието между последователни точки на дадена вълна с еднаква фаза .
Следователно дължината на вълната зависи от честотата на електромагнитното излъчване, капиши ,ало теорИтично подготвения?
Честотата на електромагнитните вълни показва колко пъти в секунда се променя направлението на електрическия ток в излъчвателя и следователно, колко пъти в секунда се изменя във всяка т
13:47 14.08.2019
347 азззз
Но, щом руснаците си го хвалят, нека им вярваме...
Коментиран от #349
14:03 14.08.2019
348 Продължение
Е това е.
14:18 14.08.2019
349 Сега и като
До коментар #347 от "азззз":
Сега като дадеш и характеристиките на двата изтребителя , тогава може и да ти повярваме, че китайското копие на Миг 29 + някои неща от Су-30МКИ е по-добро.00:56 15.08.2019
350 Дедо ти
До коментар #1 от "Монгола":
Факт е , че при двубой с Ф35 въобще няма да има среща , защото ще е духнал свещичката преди да разбере какво се случва.Коментиран от #351
10:15 18.08.2019
351 Този коментар е премахнат от модератор.
352 Този коментар е премахнат от модератор.
353 Ф22
15:07 03.03.2020
354 Истината
23:16 10.09.2020
355 Този коментар е премахнат от модератор.