Президентът на САЩ Джо Байдън подписа два законопроекта, които забраняват вноса на петрол и спират търговията с Русия. Целта на документите е налагане на санкции върху Русия заради войната в Украйна, предаде NOVA.
Първият документ - „Закон за прекратяване на вноса на руски петрол“, спира вноса на всички енергийни продукти от Руската федерация. Вторият спира търговските взаимоотношения с федерацията и Беларус, съюзник на Русия.
Още през март Байдън обясни, че забраната на петрола ще удари „главната артерия на руската икономика“, а спирането на търговията ще помогне за поставянето на Русия в световна изолация.
„Докато Путин продължава безмилостното си нападение, Съединените щати и нашите съюзници и партньори продължават да работят за засилване на икономическия натиск върху Путин и за по-нататъшна изолация на Русия на световната сцена“, каза президентът.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Винокурова
Коментиран от #19
07:44 09.04.2022
2 Мим
Коментиран от #139
07:44 09.04.2022
3 Трън
Коментиран от #12, #16
07:44 09.04.2022
4 А ЯДРЕНОТО ГОРИВО
Коментиран от #13, #64
07:45 09.04.2022
5 провинциалист
Коментиран от #33
07:45 09.04.2022
6 Рошко
07:46 09.04.2022
7 Komapak
Коментиран от #18, #79
07:46 09.04.2022
8 макдоналдс тръмп
07:47 09.04.2022
9 Карааколю
Коментиран от #150
07:48 09.04.2022
10 big
07:48 09.04.2022
11 КРАВАРИТЕ ЩЕ УНИЩОЖАТ ЕВРОПА
ТЕ ТЪНАТ В ЛУКС И РАЗКОШ !!!!!!!!!!!!!
07:48 09.04.2022
12 слава кокаине
До коментар #3 от "Трън":
супер точно07:49 09.04.2022
13 Рошко
До коментар #4 от "А ЯДРЕНОТО ГОРИВО":
Същото което после ни го препродават и на за нашия аец който кой ну го построи?Коментиран от #69
07:49 09.04.2022
14 😄😄😄
🤓🤣😁
07:51 09.04.2022
15 Сандо
Коментиран от #30
07:51 09.04.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 любител
До коментар #1 от "Винокурова":
така си е а ми ти какво очакваш от човек който спи прав като свирят химна им. хахаха. утре ще забрави ище изкара пресата виновна че е писала глупости. лошото е за ЕС че се подвеждат по малоумници.Коментиран от #43
08:08 09.04.2022
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Ще има още
А иначе петрол ще купуват от Азербайджан да речем.......закупен пък преди това от Русия.....но станал вече чист, демократичен ....и скъп.
08:11 09.04.2022
22 Гнус
08:12 09.04.2022
23 гумата
Руснаците съвсем скоро ще поставят много тежката дилема за военен отговор на държавите по света, защото мачкат всички ценности на европейската цивилизация и не оставят ход за друг изход. До тук руснаците не дават друга възможност освен военен отговор със съвсем ясен край.
Дори не може да се говори за военнопрестъпници. Цялата партия Единна Русия заедно с всички останали политически партии стоят зад масовото изтребление на украинци и вече не е възможно да се спре насилието, нито да се поправят щетите, нито да се върне нещо назад. Военният отговор на целия останал свят срещу Русия става все по- обозрим. 141 държави срещу коалицията от 10 руски съюзника плюс Русия.
Тия идиоти от Кремъл голяма беда докарват.
Коментиран от #24, #29, #49, #52, #63, #76, #114
08:13 09.04.2022
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Shell
Коментиран от #35
08:19 09.04.2022
26 ####
До коментар #24 от "Komapak":
Ти вярваш ли наистина, че с изтриване на една нация ще бъде мир? Ми не. Ключа не е скрит в изтриването им.Коментиран от #31
08:23 09.04.2022
27 Въпрос
08:23 09.04.2022
28 Търновец
08:28 09.04.2022
29 Чиче,
До коментар #23 от "гумата":
първо научи правописа,па после коментирай,но най-добре да започнеш с кулинарни рецепти.08:28 09.04.2022
30 👏👏👏
До коментар #15 от "Сандо":
Хубаво, ама защо включваш в кюпа и нормалните?1/3 от света начело със САЩ, има няма около 40 държави са малоумниците и сащ трябва да изключим, те са хитреци!
Знаеш ли защо Японец присъства на срещата с НАТО в Брюксел?
Защото ще ги присъединят към НАТО в борбата срещу Китай!
Демек ще стане разширяване на изток, с една дума НАТО е военно настъпателен алианс за геополитическо господство на САЩ!
08:28 09.04.2022
31 Komapak
До коментар #26 от "####":
80% одобрение на войната... Дали само лилипутин е виновен за цялата гнусна каша?! Аз съм дори за забрана на руския език въобще и изключване на домейна км от Интернет пространството. Днешна русия копае дъното и с бързи крачки се движи към четирите държави, които я подкрепиха в ООН. Може би става въпрос за Сирия, Еритрея, северна корея и Беларус. Е как да не си фен на Пиночет?!Коментиран от #55, #59
08:29 09.04.2022
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 сър хенри
До коментар #5 от "провинциалист":
Бензин и керосин ФАЩ ще си произведът,ама от петрол сорт Брент толкоз.Нафтата и корабно гориво йок.Дано се удавят в собственият си сос или ла...на.Венецуела,Иран и Русия,това са държавите добиващи петрол от който се извлича всичко.Брент е лека ракия,боза.08:30 09.04.2022
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 горски
До коментар #25 от "Shell":
Има и още....САЩ може да купува чрез трети страни руски петрол...Една фирмичка/на наши хора/регизтрирана в Конго и далаверата продължава....Демокрацията е за масите.....келипира за нашите..08:30 09.04.2022
36 ти да видиш
Питали Франция:
- Кога е най-добре да нападнем Русия?
- Само не през зимата... отговорили франките!!!
Попитали и Германия...
- Само не през лятото ,,, отговорили немците!!!
Попитали Китай:
- Точно сега е момента... отговорили китайците!!!
- И защо точно сега?
А китайците казали:
- Руснаците сега строят 2 газопровода през Сибир, строят също така 3 АЕЦ, разширяват железопътният транспорт в Тайгата,
И МНОГО ИМ ТРЯБВАТ ВОЕННОПЛЕННИЦИ.
Коментиран от #85
08:31 09.04.2022
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 9689
08:32 09.04.2022
39 Сух
08:33 09.04.2022
40 БАЙДЪН Е ПОДЛЕЦ И ПРЕДАТЕЛ ............
08:35 09.04.2022
41 Black Metal
Коментиран от #54
08:35 09.04.2022
42 Не го чуха... там е проблема
Петко Добрев – анализатор 9.2.22 в Епицентър.
Когато Путин ни казваше: "Посъветвайте Зеленски да изпълни Минските споразумения", какво правихме европейците? Ами занимавахме с вредата от мусаката и джендър стремленията.
Е, не чухме Путин и затова сега чуваме бомбите. И европейците трябва да си отговорим на най-важния въпрос – щеше ли да има война, ако бяха изпълнени от страна на Украйна Минските споразумения? Не, нямаше да има.
И защо трябва тогава да се правим на идиoти и да търсим вината единствено и само в Пyтин? Вината е преди всичко в нас, европейците, защото позволихме на Украйна да не изпълни Минските споразумения. И в резултат на това днес страда цяла Европа.....
Коментиран от #47
08:35 09.04.2022
43 ???
До коментар #19 от "любител":
Вие не разбрахте ли че тези актьори не решават нищо.08:37 09.04.2022
44 А НЕОНА
08:38 09.04.2022
45 Анонимен Апел
08:39 09.04.2022
46 карамфила
08:40 09.04.2022
47 Фактите
До коментар #42 от "Не го чуха... там е проблема":
ЕС са пионка в ръцете на Сащ. Дано ЕС не последва този пример от по горе!!!08:41 09.04.2022
48 набухвател
08:41 09.04.2022
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Мдаааа....
А 2/3 от страните по света подкрепят Русия.Така че, губещите ще сме ние. Велика Русия има всички ресурси да оцелее и се развива. Има много пазари на изток.
Коментиран от #57
08:46 09.04.2022
51 САМО СЛЕД МЕСЕЦ СПИРАМЕ АЕЦА
08:47 09.04.2022
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Фактъ
08:48 09.04.2022
54 мисира
До коментар #41 от "Black Metal":
Бидона е ходеща мумия и ако изкара до Нова Година ще е успех за американската медицина.08:48 09.04.2022
55 ####
До коментар #31 от "Komapak":
Виновно е развитието в Русия като се започне още от болшевиките. Но при все не съм за тея крайни драконовски мерки, за които ти пишеш. Кога се е случвало да се забрани език? Неможе и не трябва.08:49 09.04.2022
56 Руска подлога
Коментиран от #60
08:50 09.04.2022
57 Точно това си мислех и аз
До коментар #50 от "Мдаааа....":
Сащ спира бизнеса с РФ, дава този пример на ЕС, които също спират и след като мисията е изпълнена. Изненадващо САщ започват бизнеса отново, а ЕС остава зависима и излъгана!08:50 09.04.2022
58 Вова
Неблагодарници!
Коментиран от #68
08:51 09.04.2022
59 ####
До коментар #31 от "Komapak":
Аз си мисля, че Русия много съзнателно даже се движи към както ти казваш към дъното. Ама май няма да е дъното, ами нейното спасение. Да, изолацията ще е нейното спасение. Иначе ще бъде пометена от сътресенията които стават в запада сега. Тя не иска да участва явно в новия световен ред.Коментиран от #75
08:52 09.04.2022
60 Вова
До коментар #56 от "Руска подлога":
Скъпа е рублата, не мога да си позволя да ви плащам...Казват, че и колбасата в универмага станала 15 евро за килограм, защото рублата поскъпна, но цените в рубли не се промениха, но нищо. Ще борим затлъстяването на населението с хуманни средства.
08:53 09.04.2022
61 Въпрос
Коментиран от #66
08:54 09.04.2022
62 Муаха-ха-ха-ха...
08:55 09.04.2022
63 Блажени са вярващите
До коментар #23 от "гумата":
Идеята е да се стигне до нещо такова,само че не става въпрос за ценности,а за намаляване на населението.08:56 09.04.2022
64 Пъци
До коментар #4 от "А ЯДРЕНОТО ГОРИВО":
Ама Вие верно ли смятате,че в САЩ ядрените централи съществуват благодарение на руско гориво??!!И не само там ядрените централи на още други държави нямат нищо общо с руски консумативи или технологии.Защо трябва където има АЕЦ по подразбиране на има и руска технология или материали?Коментиран от #73, #134
08:56 09.04.2022
65 Гост
Коментиран от #67
08:57 09.04.2022
66 Вова
До коментар #61 от "Въпрос":
Въпрос на въпроса. Има ли значение дали знае, стига да подписва каквото е нужно? Той е там, за да служи и защитава поверената му държава. В това му качество влиза и подписването на важни актове, които са му поднесени за подпис. Самите актове никога не се изработват от лидерите, а се работят от много хора, претеглят се много за и против и финалният документ се презентира и предлага за одобрение.И в любимата ви Русия схемата е точно същата.
08:57 09.04.2022
67 Вова
До коментар #65 от "Гост":
Европа издаде ПРЕПОРЪКА за спиране на вноса позавчера вечерта. Опорките, опорките спазвайте! Формално вносът ще се спре след изтичане на срока на вече подписаните договори или след запълване на капацитета на свободните обеми.08:59 09.04.2022
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Пъци
До коментар #13 от "Рошко":
Ние си го построихме.Не са идвали руски хамали и строители.Руснаците бяха началниците на строежа.И не е безплатно.Със същия успех можехме да си построим АЕЦ с технология и инжинери от други държави,ама дали СССР щеше да ни позволи тази "независимост"?Коментиран от #107, #133
09:01 09.04.2022
70 ЗАПАДНИ КОВИД ФАШИСТИ И ДЖЕНДЪРИ😷+💉=💀
ЗАБРАНИ да се чете като УДВОИ.
09:01 09.04.2022
71 да си го кажем
Коментиран от #132
09:03 09.04.2022
72 Мислещ
09:03 09.04.2022
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Вова
До коментар #68 от "Отговор":
Ми не, Познавам ги, и не мога да се съглася с твоето виждане. В последния вариант на СВПД Русия запазва правото да строи в Бушер. Иран възстановява проекта за реактор на Westinghouse. Запазва се обогатяването до 20% на урен по 235, което беше на мисъл на САЩ, защото алтернативен доставчик бе Русия, но вече има диверсификация. И ред други нюанси.А ти ми говори за любов и дълбоки чувства. Руска опорка. Отменена още миналата година и осъзната сега в дълбочина от руския народ. Медведев за какво мрънка, че целият свят го предава? Млад е, не помни как наливаха пари в арабските страни, за да бъдат братя с тях.
Коментиран от #89
09:04 09.04.2022
75 Komapak
До коментар #59 от "####":
Като гледам Северна Корея много е прокопсала в почти пълна изолация. За съжаление няма как да бъде поставена рф в пълна изолация защото ще трябва да плаща репарации за всички глупости които сътвори в Украйна. Това че ще бъде върната в 19 век не подлежи на съмнение, но остава открит въпроса колко време ще е необходимо да възстанови щетите с природните ресурси, които има. Защото производство, няма.Коментиран от #83, #135
09:07 09.04.2022
76 Съдийската комисия
До коментар #23 от "гумата":
Помниш ли Югославия09:07 09.04.2022
77 Днес
09:08 09.04.2022
78 Е сега вече
09:09 09.04.2022
79 Не е зле да видиш курса на рублата
До коментар #7 от "Komapak":
И тогава да се раздваш.Коментиран от #82
09:10 09.04.2022
80 Komapak
До коментар #73 от "Нали":
И те уран не са виждали и не знаят как да го обогатяват?! Къде ли ви намират такива дебили употребяващи български език за пропаганда на пилешкото ти мозъче.Коментиран от #136
09:12 09.04.2022
81 Пъци
До коментар #73 от "Нали":
Уран има само и единствено в Русия?!Да подсетя,че "братушките" прибираха и нашия уран,от нашите мини,ама нейсе.Уран има на много места на планетата,включително представете си и в САЩ.09:12 09.04.2022
82 Komapak
До коментар #79 от "Не е зле да видиш курса на рублата":
Горещо ти препоръчвам да си купиш тоалетна хартия. По възможност с по-високи копюри. Защо ли ми се струва че ще си купиш евро, а не рубли?! 🤔 Зад клавиатурата сте големи разбирачи...09:16 09.04.2022
83 ####
До коментар #75 от "Komapak":
Прав си, че неможе да бъде поставена в пълна изолация. Ама не заради плащане на репарации. Тях в края на краищата сащ ще ги плащат. Виж в атласа колко процента санкционират Русия и колко търгуват с нея. Е затова няма да бъде поставена в изолация.Коментиран от #97
09:16 09.04.2022
84 набухвател
Коментиран от #86, #88, #90
09:16 09.04.2022
85 Браво
До коментар #36 от "ти да видиш":
Накефих се09:18 09.04.2022
86 Вова
До коментар #84 от "набухвател":
Като населението се вдигне на гладен бунт, какво занчение има колко богата ще е Русия в някакво бъдеще време? Ресурсите са си ресурси, те не са записани на дфадена държава. Промяната на собственика на терена не премахва богатствата в него, а само ги прехвърля в други ръце.Коментиран от #102, #138
09:20 09.04.2022
87 Но отмени санкциите за програмни продукт
09:21 09.04.2022
88 Това нарастване го чакат
До коментар #84 от "набухвател":
От времето на Хрушчов.09:22 09.04.2022
89 Komapak
До коментар #74 от "Вова":
Преди една година американците спряха тока на 12 центрофуги на Иран. Обогатяването беше върнато в нулева точка и три години труд на вятъра. Оттогава са, аз на тебе, ти на мене. Американските рафинерии се нуждаят технологично от тежък петрол. Около 15-20%. Опциите, след като изключиха русия, са или Иран или Венецуела. Все едни такива приятелски страни😀 И двете държави се очаква да вдигнат високо мизата и да изтъргуват доста добре породилия се вакум след руските глупости.Коментиран от #94
09:25 09.04.2022
90 Правилно набухваш
До коментар #84 от "набухвател":
За разлика от Европа Рукия е самодостатъчна държава. Санкциите само подхранват протекционизма по отношение на руското производство и фирми, които досега бяха в неблагоприятна позиция спрямо глобалните си свръхконкуренти.Коментиран от #96
09:26 09.04.2022
91 филип ейджи
09:27 09.04.2022
92 Toxic
09:29 09.04.2022
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Вова
До коментар #89 от "Komapak":
Пак фантазии. 12 центрофуги са нищо. 12 стринга от центрофуги са много нещо, но такова събитие нямаше. Имаше ракетен удар по ядрен ирански обект, който удар бе сложен на сметката на Израел.Иран произвеждат собствени центрофуги от ново поколение, като важна в случая е науката, а не наработения материал. Материал ще се работи легално и за продажба. Точнко както стана преди 6-7 години с тежката вода, като Иран стана основен неин износител.
Престанете да рисувате всякакви апокалипсиси. Дори висшето руско ръководство ви се смее на размаха на фантазиите.
09:30 09.04.2022
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 факти
До коментар #90 от "Правилно набухваш":
Такава глупост като "самодостатъчна държава " няма.Това е отчаян термин на русофилите ,за да опишат руския разпад.Русия е всичко друго ,но НЕ и самодостатъчна.Естествено,че санкциите нама да изпарят Русия от картата,но Русия ще бъде върната в 19 век и във тотално ограничен и мизерен живот за руснаците.Тя и Северна Корея е самодостатъчна,ама виждаш ,колко ..Русия я чака същото нещо.Да ви имам самодостатъчността..Коментиран от #106, #141
09:34 09.04.2022
97 Komapak
До коментар #83 от "####":
Китай ще изпълни петролните договори, които са подписани и приключва с руски петрол. Дали някоя държава ще си плюе на интереса и ще подкрепи русия. Износа на Китай към русия представлява 7% от общото количество. И според теб ще пренебрегнат 85 % износ з а ЕС САЩ Канада Австралия и Япония в името на червената идея?! Да бе!!! Не е необходимо да отварям атласа. Освен Китай всички други търговски "партньори" на русия дори не си струват споменаването. Да те подсетя,че Бразилия гласува против рф в съвета за сигурност на ООН. Бразилия е една от първите които осъди руското нашествие в независима Украйна. За съжаление факти не толерират преоратки и не мога да ти пусна линк, но знам истината и колкото оовече вярвате на диктатора Путин, толкова по-смешни ще излезете след края на войната. А че пак ще излъже джуджето за мен е вън от всякакво съмнение.Коментиран от #99, #113
09:37 09.04.2022
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Вова
До коментар #97 от "Komapak":
Бразилия и Аржентина съвсем открито искат да развиват военни ядрени програми. Русия ги спираше. Тук работата става малко сложна, защото основен радетел за "неразпространението" е САЩ. РФ си назначи Гроси за шеф на IAEA, но след посещението му в Украйна и изявите му там, не е да е много доволна от него. Повдигат се въпроси за изключването й от тази организация, както и вътрешни въпроси за излизането й. Поне към днешна дата не е уместно ядрено преразпределение на света, но знае ли човек утре как ще е.Коментиран от #105
09:44 09.04.2022
100 РУСИЯ
Коментиран от #119
09:45 09.04.2022
101 Е...
09:47 09.04.2022
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 карамфила
Курсът е 5000 рубли за грам злато 24 к. Всяка тройунция съдържа 32 грама. 32 грама пъти по 5000 рубли за грам е 160 000 рубли. "
Коментиран от #110
09:53 09.04.2022
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Komapak
До коментар #99 от "Вова":
Че то отдавна е факт. Или Индия и Израел нямат ядрено оръжие?! Много държави ще намажат от военната операция на Владимир Илич Путин, но ми се струва, че Китай ще е водещ в това отношение. Както сега са пас утре ще станатбагресивни. Не си струва в момента да раздвояват световнлто внимание, нл щом една държава създаде прецедент и я подгониха само икономически, явно е дошъл деня за уреждане на тайванския въпрос. И Китай не е немощната рф. Дали ще го нашравят предстои да разберем съвсем скоро. Веднага след края на войната в Украйна започват други две не по-малко интересни.Коментиран от #111
09:58 09.04.2022
106 случаен
До коментар #96 от "факти":
виж картата на русия от 19 век,половин европа е рускаКоментиран от #108
09:58 09.04.2022
107 Бай село
До коментар #69 от "Пъци":
Прав си .за тридесет години демокрация Европа и САЩ построиха толкова много в България че сега се чувстваме в рая .заводи фабрики електроцентрали..Кауфланд лидал и темподобни..с кеф ядем домати от Египет краставици от Израел прясно месо от сащ ..да ни са живи и здрави управниците и нашите братя Американците .Коментиран от #109
10:02 09.04.2022
108 2245
До коментар #106 от "случаен":
И какво се опита да докажеш с това ? Това единствено говори Русия каква терористична и окупаторска държава е.И какво значение има това с развитието на една държава ? Руснаците и тогава са били едни недоразвити крепостници живеещи в землянки и изоставащи от света с 100 години.Единственото с което могат да се гордеят руснаците е бедният и мизерен стандарт на живот придружен по който показател никой не може да ги бие.10:07 09.04.2022
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Вова
До коментар #103 от "карамфила":
... и има забрана за продажбата му. А и злато не се яде. И природни ресурси не се ядат. Коопериране си трябва...10:19 09.04.2022
111 Вова
До коментар #105 от "Komapak":
Имат. Индия е под частични гаранции на МААЕ. Китай за момента поема ангажимент прес САЩ да няма тайвански конфликт. Да видим докога. Ако поеме Сибир под контрол, то ще даде Тайван на САЩ.Нещо такова, но е много сурова идеята.
Коментиран от #115
10:22 09.04.2022
112 Тома
10:24 09.04.2022
113 ####
До коментар #97 от "Komapak":
Индия забрави! Да знаеш обаче, че Бразилия е разцепена вътрешнополитически. А пък като цяло много от тея гласувания в оон са чисто фиктивни и нямат никаква тежест в действителност. Частично може и да излезеш прав в оценката си. Ще видим. Историята показва, че диктаторите са по склони даже да пренебрегнат донякъде икономическите си и интереси, отколкото червената идея. Затова на диктатори не вярвам.10:26 09.04.2022
114 Софианец
До коментар #23 от "гумата":
Ника ти е абсолютно верен. С лекиинкооо уточнение. Протрита гума.10:37 09.04.2022
115 Komapak
До коментар #111 от "Вова":
И аз не съм сигурен, че Сибир е по-апетитна хапка от Тайван. Китайците изпуснаха островните китайци и в момента са вече доста силни. Реално разлика няма, но конкуренцията малко или много дразни големия Китай. След като приключи драмата на диктатора с предизвестен край ще има интересни събития в други части на света. Просто путин отприщи смелостта да правиш глупости. Явно никой няма да започне голям конфликт, а и може да пострада само икономически. Така че риска си заслужава. И пак казвам, Китай не е немощната русия... Конфликта в китайско море е в пъти по-опасен от операцийката на джуджето. Реално всички ще пострадат изключително много защото в лакомията за бързи печалби, евтин труд и огромен мързел, голяма част от света дори е забравила как се произвеждат някои продукти. Което според мен ще ни излезне през носа. Достатъпно беше сътресението от липса на контейнери в Китай и запушването на Суецкия канал за да стане пределно ясно, че цялата световна икономика е доста крехка и дребни детайли могат да я спънат. Нещо немислимо ореди 30 години когато риска беле старателно диверсифициран.10:46 09.04.2022
116 Жорж
10:53 09.04.2022
117 До Автора
10:59 09.04.2022
118 !!!?
Коментиран от #121
11:01 09.04.2022
119 Информацията
До коментар #100 от "РУСИЯ":
ти е от 2021г. Към момента дългът на САЩ надхвърля 30 трилиона долара! Малко факти, в РФ под прага на бедността живеят около 14%, в САЩ около 16%, в България 24%, в Украйна почти 30%. Направете справка лесно е! А относно Китай, не е лошо да прочетете за договора който подписаха малко преди началото на войната. И за още някой неща, например Китай ще купят въглища за 20 милярда долара, строи се огромна рафинерия за руския петрол, тръбопровод... и т.н! Не знам защо я мислите Русия! По добре вижте какво става с цените в ЕС!11:10 09.04.2022
120 Колега
11:11 09.04.2022
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Павел Николаев
11:27 09.04.2022
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 555
12:13 09.04.2022
125 Със сигурност
12:15 09.04.2022
126 Жорж
12:55 09.04.2022
127 До коментиращите
12:56 09.04.2022
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Вуйчо
13:50 09.04.2022
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Дъ-Ге
14:29 09.04.2022
132 Гост
До коментар #71 от "да си го кажем":
Къде го видя тоя глад в Русия? Няма такова нещо там. Да не си гледал репортажите от Вашингтон за озверелите американци, плачещи от поскъпването в магазините им?Коментиран от #151
14:34 09.04.2022
133 Гост
До коментар #69 от "Пъци":
И как щеше да си построиш сам АЕЦ, като едни обувки не можеше да си направиш, че още ходеше с цървили?14:35 09.04.2022
134 Гост
До коментар #64 от "Пъци":
Щатските АЕЦ не съществуват благодарение на руско гориво, но то им излиза най-евтино. Ако спрат да го ползват ще трябва да купуват друго, по-скъпо, от което токът им ще поскъпне. А както знаем, поскъпване с няколко цента в САЩ води до размирици и войни по улиците.14:38 09.04.2022
135 Гост
До коментар #75 от "Komapak":
Чуваш ли се изобщо? Русия как да няма производство? Та за последните 20 години те се превърнаха от вносител в износител и производител. Явно изобщо не си в час. По-добре не се излагай.Коментиран от #140
14:42 09.04.2022
136 Гост
До коментар #80 от "Komapak":
Виждали са и знаят, но им е 8 пъти по-скъпо. Можеш ли да смяташ? И ти можеш да си насадиш домати и да си береш, но те мързи и разходите ти са повече, затова купуваш евтини турски ГМО и се тъпчеш с тях.Коментиран от #142
14:44 09.04.2022
137 Този коментар е премахнат от модератор.
138 Гост
До коментар #86 от "Вова":
Какъв гладен бунт бе шоши? В Русия нафтата е 0,566€ или 1,10 лв, докато у нас без война и без наложени ни санкции е 3 лв. Слизай бързо на земята, че много зле ти действа разредената атмосфера.14:47 09.04.2022
139 Селянин
До коментар #2 от "Мим":
То има къде да продава ама на Каква цена Няма да има $ £ и € Ще печати рубли и щестанат милионери14:48 09.04.2022
140 Komapak
До коментар #135 от "Гост":
Какво руско има на пазара в Европа, освен петрол и газ? Лично ти каква руска вещ си купи последните 10 години? Светни ме какво произвежда русия че ще си умра непросветен. Това че произвежда тероризъм го вижда целия свят. Отказвам да приема че е стока.Коментиран от #143, #145, #146, #147
14:48 09.04.2022
141 Гост
До коментар #96 от "факти":
Това само показва, колко си неинформиран и незапознат с икономиката на РФ. Цели 30 години Русия се преориентира от вносите в износител. Вече стигна нивото, при което е самодостатъчна. Само слугите на запда още не могат да осмислят фактите и сънуват глад в Москва, докато бунтовете за храна и тоалетна хартия са насред Таймс скуеър.14:51 09.04.2022
142 Komapak
До коментар #136 от "Гост":
Греда колега. Живея в лошата Европа. И това със сигурност нямаше да е възможно ако не се беше разпаднал социализЪма.Коментиран от #144
14:52 09.04.2022
143 Гост
До коментар #140 от "Komapak":
А ти какво щатско си купи от пазара? Българският пазар не е за руско или щатско. Тук се търгува и харчи само китайско и турско. В редки случаи тайванско. Апропо, вчера си купих руски спрей за развиване на затегнати резби - работи безотказно.14:52 09.04.2022
144 Гост
До коментар #142 от "Komapak":
Социализъма не се е разпаднал, защото не го е имало тук. Тук си беше тоталитаризъм. Социализъм има във Швеция и Франция. Там разпадна ли се?14:53 09.04.2022
145 Гост
До коментар #140 от "Komapak":
Всичкият бензин, който зареждам е от руски петрол. Всички продове и зеленчуци, които ядем, са отгледани с тор, правена с руска газ. Питай баба си Меркел, тя знае.14:54 09.04.2022
146 Гост
До коментар #140 от "Komapak":
Чувам, че Лада Нива много добре се харчела в Германия и скандинавските страни. Питай по-заможните си европейски познати, какво биха правили ако им спрат руският хайвер?Коментиран от #148
14:59 09.04.2022
147 Гост
До коментар #140 от "Komapak":
И да добавя: редовно пазаруваме от Березката. Риби, квас, сладки, питиета....... всичко е вкусно и на ниво. Не е като двайсетгодишното ирландско месо от резервите им, измито с меглио на плаца, пред една известна верига магазини.Коментиран от #149
15:01 09.04.2022
148 Komapak
До коментар #146 от "Гост":
В Швеция и Дания не видях нито една лада. Само по три месеца в двете държави съм изкарал. Явно е недостатъчно. То с лупа да търсиш прословутата руска индустрия не можеш да я намериш. На заблудени хора не можеш да обясняваш каквото и да било по простата причина е, че са родени заблудени. Има време, ще разбереш колко си се объркал. Моето предположение клони към100%.15:10 09.04.2022
149 Komapak
До коментар #147 от "Гост":
Нали си наясно че березка е украинска собственост и огромна част от стоките са украински? На запад също се предлагат балтийски стоки уж произведени от русия... По скромното ми мнение Финландия е по-добра водка от руската. Червения ирански хайвер също предпочитам повече от руския. Руски бензин не ползвам... Абе като се поогледам със сигурност няма да ми липсва русия ако още утре бъде заличена от лицето на земята.15:15 09.04.2022
150 калин
До коментар #9 от "Карааколю":
ауууу колко страшно, светът умира без раша21:43 09.04.2022
151 мишо
До коментар #132 от "Гост":
отивай в москве, там има всичо и е ефтения, вече хиляди българ бягат в просия защото там е рай-за някои21:54 09.04.2022
152 Бай Пън
22:20 11.04.2022