Пред ДВ германският вестник "Ди Велт" категорично отрече разследването за България и оръжейните доставки за Украйна да е платена публикация. От Германския съвет по печата казват, че няма оплаквания за статията.
"Съгласна съм, че е абсолютно поръчково. То се видя и колко струва", заяви Корнелия Нинова в Би Ти Ви по адрес на публикацията на германския ежедневик "Ди Велт", озаглавена "България - страната, която тайно спаси Украйна". И продължи: "Имаше публикации колко струва да си поръчаш статия в "Ди Велт" - 26 и нещо хиляди, нещо такова."
Така лидерката на БСП се присъедини към президента Румен Радев, който в интервю за "Дарик радио" ден по-рано обяви, че статията "има очевидно поръчков характер". Твърденията на Нинова за "26 и нещо хиляди" всъщност препращат към публикации в съмнителни сайтове, които цитират цените на "Ди Велт" за публикуването на т.нар. адверториал или рекламна статия. Публикации, които според правилата изрично се обозначават като платени.
Стоят ли някакви доказателства зад думите на Нинова и Радев? Или те без колебание, на база единствено на спекулации, обвиняват водеща германска медия в нарушаване на основни журналистически и етични правила? Ето какво ни казаха от "Ди Велт" и Германския съвет по печата.
"Ди Велт" категорично отрича
"Не, в този текст не става въпрос за адверториал", отговарят от "Ди Велт" на запитане на Дойче Веле. Те обясняват мотивите зад публикуването на статията лаконично: "За журналистите е естествено да търсят вълнуващи истории и да ги разследват". Самият автор Филип Фолкман-Шлук даде интервю за Би Ти Ви и заяви, че дебатите около предоставянето на оръжия на Украйна от страна на Германия са поводът да разкаже българската история. "Започнах да се интересувам каква е ситуацията в другите страни и откъде (Украйна) всъщност получава голяма част от оръжията по време на войната", обяви той. Фолкман-Шлук каза още, че се е свързал с Кирил Петков, който му е разказал интересни неща и затова се е обърнал към украинския външен министър Дмитро Кулеба, който да потвърди думите на бившия български премиер.
"В основата на нашето определение за качествена журналистика е независимостта на нашите журналисти в редакционната им работа. Това важи както за този случай, така и за всички останали случаи", подчертава говорител на "Ди Велт" пред ДВ.
"Ди Велт" е създаден през 1946 година, а от 1953 е в групата на "Аксел Шпрингер" - заедно с основаното в САЩ "Политико", икономическия портал "Бизнес Инсайдър", германския таблоид "Билд" и други. Тиражът на ежедневника е около 88 000 бройки ежедневно, а welt.de е сред петте най-посещавани сайтове на медии в Германия
. Какво казват от Германският съвет по печата
В изданието на "Ди Велт" от 18 януари, където се появява текстът за България, публикацията не е маркирана като платена. В точка 7 от Етичния кодекс на печатните медии в Германия, съблюдаван от Германски съвет по печата, изрично се казва: "Платените публикации трябва да бъдат оформени по такъв начин, че да бъдат разпознаваеми като реклама за читателя. Разграничението от редакционната част може да се направи чрез обозначаване и/или дизайн."
Германският съвет по печата е създаден през 1956 година. Той функционира на принципа на саморегулацията. Всеки гражданин, без значение дали живее в Германия, или не, може да се обърне с оплакване към него, ако смята, че някоя медия нарушава кодекса - оплакването може да бъде подадено онлайн (https://www.presserat.de/beschwerde.html). Съветът разглежда случаите и има право да накаже медията включително с публично порицание, което трябва задължително да бъде публикувано. Последно неделното издание на "Ди Велт" е порицано през 2022 година за това, че е цитирало своя събеседничка, въпреки че ѝ обещало, че няма да я цитира без изрично нейно съгласие.
"Медиите от групата на "Ди Велт" в последните години не са порицавани за нарушаване на точка 7", уточняват от германски Съвет по печата пред ДВ. Справка на сайта на Съвета посочва, че наказания по тази точка не са налагани на групата на "Ди Велт" от над 10 години. "За въпросната статия ("България - страната, която тайно спаси Украйна" - б.а.) не са получававани оплаквания при нас", посочват от медийния регулатор пред ДВ.
Къде могат да изпратят запитване Радев и Нинова
Ако президентът Радев или лидерката на БСП Корнелия Нинова имат доказателства, че статията в "Ди Велт" е платена, те могат да поискат порицание за "Ди Велт" от Германския съвет по печата. Това се прави онлайн, става бързо и лесно
.
ДВ изпрати запитване до пресцентъра на БСП дали Корнелия Нинова има конкретни доказателства за изказванията си. До публикуването на този текст отговор не беше получен.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Чочо
Коментиран от #26
20:11 24.01.2023
2 Някой
Коментиран от #9
20:12 24.01.2023
3 руZофилите V шOк!
Коментиран от #10, #42, #105
20:12 24.01.2023
4 Добре че бяха
20:12 24.01.2023
5 глас за ПП
Коментиран от #132
20:12 24.01.2023
6 Оги
Коментиран от #13
20:13 24.01.2023
7 СССРБарета
20:13 24.01.2023
8 Абе ние не виждаме
20:14 24.01.2023
9 Има монопол върху
До коментар #2 от "Някой":
Медиите! Една и съща групировка!20:15 24.01.2023
10 Ице
До коментар #3 от "руZофилите V шOк!":
Ако с тия 14 леопарда Русия падне ще си го отрежа със ножовката.Коментиран от #18, #23, #41, #47, #51
20:15 24.01.2023
11 На Радев
20:15 24.01.2023
12 Черен влак се...
Коментиран от #45
20:16 24.01.2023
13 Гешо
До коментар #6 от "Оги":
ЕЕееее , а шампионът Баце?! Той Мъск го гледа с уважение.Само Урсула леко го е достигнала в момента.20:16 24.01.2023
14 Бай ти Ганьо
Коментиран от #48
20:17 24.01.2023
15 Бесен- _Язовец
Коментиран от #49
20:17 24.01.2023
16 Мдаа
20:17 24.01.2023
17 Комуниста
Коментиран от #54
20:18 24.01.2023
18 КОТарАК
До коментар #10 от "Ице":
не , с тия се почва20:19 24.01.2023
19 Реалист
Коментиран от #29
20:19 24.01.2023
20 Опълченец
Коментиран от #106
20:20 24.01.2023
21 Софиянец
Коментиран от #92, #134
20:20 24.01.2023
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Пешо
До коментар #10 от "Ице":
Лъжат в момента и ще правят изненада със струпване на много оръжие.Ако се надяват някой да излъже руснаците е голям смях. Абрамсите ги изпратиха към Укрите и те го публикуваха как се извозват и го пишат от Българиа. Да не ги подпукат от границите още и се прават на ощипани моми.Коментиран от #28, #55
20:21 24.01.2023
24 Червени
20:21 24.01.2023
25 Киро Шприца
Коментиран от #30
20:21 24.01.2023
26 путинчо
До коментар #1 от "Чочо":
ако ме спасиш,ще ти подаря ватенка!20:21 24.01.2023
27 ТрампЛин
20:22 24.01.2023
28 Опълченец
До коментар #23 от "Пешо":
Няма да подпукат танковете, че имат още трафопостове и детски градини за отстрел20:24 24.01.2023
29 Историк
До коментар #19 от "Реалист":
За интересите на САЩ не знам, но интересите на България ОПРЕДЕЛЕНО са руския фашизъм да катастрофира.Коментиран от #46, #58, #60
20:25 24.01.2023
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Кирето
20:29 24.01.2023
33 Кел файда
20:30 24.01.2023
34 Всъщност,
Коментиран от #35, #37
20:31 24.01.2023
35 Мдаа
До коментар #34 от "Всъщност,":
В една наистина правова държава този, който ги доведе, отдавна щеше да е опандизен също. И за други негови действия също.20:32 24.01.2023
36 ТаУмВзе
20:33 24.01.2023
37 Чочо
До коментар #34 от "Всъщност,":
След Баце.Тука си има ред и няма да се пререждат. Ти май си човек на Баце?!20:36 24.01.2023
38 Аха
20:36 24.01.2023
39 без имена
20:37 24.01.2023
40 От страни
Коментиран от #44
20:37 24.01.2023
41 руZофилите V шOк!
До коментар #10 от "Ице":
Путлер и Пирожкин да раздават дрогата и да пускат всички затворници, че ще им трябват доста пушечни зомбита на фронта.20:38 24.01.2023
42 От страни
До коментар #3 от "руZофилите V шOк!":
Значи тънкия слой "жилязо" по полетата на Украйна ще е малко по дебел и с по различни марки стомана.20:38 24.01.2023
43 ...
Кирил Петков влезна в учебниците...
Коментиран от #63
20:40 24.01.2023
44 Мдаа
До коментар #40 от "От страни":
Ужасяващо е да се гледа как проруските зомбита в България се задействаха след агресията на РуЗЗия срещу Украйна. Дори зверствата и масовите убийства на руските фашисти не ги отклоняват от "мисията" им. В някакъв смисъл е добре, че тази война се случи: след нея, или ще се очистим от тях окончателно след значителни усилия или напълно ще изчезнем под руския ботуш.20:40 24.01.2023
45 От страни
До коментар #12 от "Черен влак се...":
Жепейците го казват "челен влак се композира" - когато влака се композира на първи челен коловоз.20:41 24.01.2023
46 ВСВ
До коментар #29 от "Историк":
Я разкажете пак как Вликобритания одобри избиването на на 25 млн в Китай от япоснката армия ВСВ и преди няколко дни военно сътрудничество между Япония и Китай за изостряне н аобстановката между Китай и САЩ . Я ракажете кой първи предостави танкове за ВСУ Чаленджър -отнова ВликобританияИ айде да ми обясните какви са интересите на страната ни за включване във войната. И да обясняате как ВСВ "започнала" с договора Рибентроп - Молотов.
Коментиран от #53
20:42 24.01.2023
47 14 бройки ще
До коментар #10 от "Ице":
Заминат за 14 секунди! С руснаците шега не бива! Един път като се ядосат .Лошо.Затова изправиха срещу тях украинците. Защото и те са руснаци. Ама със заблудени мозъци. Че са западняци 😂🤣😅Коментиран от #56
20:42 24.01.2023
48 От страни
До коментар #14 от "Бай ти Ганьо":
Чичкото от Вашингтон нищо не е платил до сега на никой и как си мислиш - ще плати ли? Колко самолетите толкова и оръжията.....Куче влачи рейс - диря нама, няма хейййй...20:43 24.01.2023
49 От страни
До коментар #15 от "Бесен- _Язовец":
Не са 500 а са 482 а това си е разлика...20:44 24.01.2023
50 ДВелт и ДВ лъжат като разпрани
20:44 24.01.2023
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Щом
20:44 24.01.2023
53 Историк
До коментар #46 от "ВСВ":
Обяснете какви са интересите на България руския фашизъм да победи в Европа. Слушам ви с интерес.Коментиран от #71, #72, #91, #120
20:44 24.01.2023
54 От страни
До коментар #17 от "Комуниста":
Говорех с наши българи там и казват че са били отписани от укронацитата на изтрепване.....20:45 24.01.2023
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Радио Чукотка
До коментар #47 от "14 бройки ще":
Те от една година се ядосват и стоят на едно място!!!! Това някакси не те ли подсеща, чисто ллгически, че освен заплахи и блъфове, другонв ръкава нямат и нккога не са имали.Коментиран от #65
20:49 24.01.2023
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 От страни
До коментар #29 от "Историк":
А недей да си толкова сигурен. Вие, краварските полдоги сте едва 5-10% та недей да приказваш за България. Аз помня България с Кремиковци, с Химко, с Георги Иванов а днес кво? Била, Кауфланд и Метро? Пустиняците му ниедни - продадохте държавата...20:49 24.01.2023
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 ВСВ
До коментар #29 от "Историк":
И разкажете пак как руската армия не :могла да воюва и "загубила "ПСВ .Кой преивлича Франция за съюзник срещу Германия след японската криза ПСВ и кой отново разпалва войната на контионента ВСВИ как така английския крал няма право да носи оръжие в Лондонското Сити от 15 век
И как така ще се разпадне Русия в розивите ви сънища без да се стигне до тежка война в Еаропа и милиони жертви
Коментиран от #66
20:51 24.01.2023
61 Русия е Велика
Коментиран от #64, #68, #101
20:52 24.01.2023
62 Стига ревахте
20:53 24.01.2023
63 Гост
До коментар #43 от "...":
киро простото след няколко дена го гледай заедно с лена парапета по XXL от гешев видео20:54 24.01.2023
64 пут лер
До коментар #61 от "Русия е Велика":
ще ти подаря руски телевизор,руски телеэон и рускаи автомобил!Коментиран от #67
20:54 24.01.2023
65 Нещо да ти говори
До коментар #56 от "Радио Чукотка":
Изречението. Специална операция? Това не е война! При война се избива всичко наред! Войната ще продължи поне още 2 години. Ако При изборите в Америка спечелят републиканците! 2024!Коментиран от #73
20:54 24.01.2023
66 Историк
До коментар #60 от "ВСВ":
Обяснете какъв е интереса на България руския фашизъм да победи в Европа. Слушам ви с интерес.Коментиран от #109
20:56 24.01.2023
67 Подари и на мен
До коментар #64 от "пут лер":
Като си толкова дашен!20:57 24.01.2023
68 Любопитен
До коментар #61 от "Русия е Велика":
"Руснаците знаят много добре че Българския народ ги обича" Ти лично кое най-много им обичаш на руЗЗнаците?Коментиран от #80
20:57 24.01.2023
69 Перо
Коментиран от #74
20:57 24.01.2023
70 Американско говедо
20:57 24.01.2023
71 От страни
До коментар #53 от "Историк":
Ей мани това фалшиво име дето си взел - не си никъв историк. ФАШИЗЪМА ТИ Е В ГЛАВАТА. Ако беше историк щеше да правиш разлика от причина и повод на война и щеше да знаеш за провокиране на войната. Примери: причина за 1СВ са много но повод стана убийството на Франц-Фердинанд в Сараево. Провокаци са положиди начало на всичките войни, бмлото потопяване на "Лузитания" или атаката на Пърл Харбър или нападението на радио във Gleiwitz...Същата провокация и тук. Не е Русия е този който е почнал войната а тези които почнаха да трепят и продължение на 8 години трепаха русняците в Донбас.20:58 24.01.2023
72 Европа вън от България
До коментар #53 от "Историк":
А какви са интересите на България от Европа? Ами никакви - за 30 години активно съсипаха всеки един отрасъл в страната, с активното съдействие на продажни грантояди като тебе. За тях сме евтина работна ръка, пазари за хранителните им боклуци, и периферия за източване на суровини.Коментиран от #75
20:58 24.01.2023
73 Дъ Мейтрикс
До коментар #65 от "Нещо да ти говори":
"Изречението. Специална операция?" Да, говори ми. Че Путлер си мисли, че така ще избегне спраеведливостта, когато стигне до скамейката на подсъдимите. Обаче е сгрешил, и то жестоко. ОСтава му единствено надеждата, че няма да стигне дотам, и това може да стане само по два начина: синьото или червеното хапче.Коментиран от #76, #77
20:59 24.01.2023
74 Перо
До коментар #69 от "Перо":
П.С. Става дума за рекета върху В. Божков /Черепа/!20:59 24.01.2023
75 Историк
До коментар #72 от "Европа вън от България":
Не се интересувам от опорките на Пасольството. Попитах те за откровеното ти мнение какви са интересите на България руския фашизъм да надделее в Европа. Чакам смислен отговор, ако изобщо имаш такъв.Коментиран от #79
21:01 24.01.2023
76 Няма хапчета!😂🤣😅
До коментар #73 от "Дъ Мейтрикс":
Има бутони. Червен и Зелен! И гъбите ще започнат да никнат на правилните места!Коментиран от #78
21:02 24.01.2023
77 Пропагандата е за забавлени
До коментар #73 от "Дъ Мейтрикс":
Не за информиране! Ако интелекта на човек не е достатъчен, за да се разграничава истина и лъжа, то местата с пропаганда, са вредни за посещения! Резултата е боза!21:03 24.01.2023
78 Дъ Мейтрикс
До коментар #76 от "Няма хапчета!😂🤣😅":
Като гледам поведението на проруските зомбита в България, те гъбите са ги намерили отдавна и ги ползват усилено, тъй че не е чудно, че виждат копчета в различни цветове. Аз за друго говорех.21:04 24.01.2023
79 Как
До коментар #75 от "Историк":
чакаш смислен отговор от човека, като въпроса ти е боза! Първо трябва да си изясниш термина фашизъм, после причините за конфликта и тогава да зададеш смислен въпрос!Коментиран от #111
21:05 24.01.2023
80 Да си член на ЕС е унижение!
До коментар #68 от "Любопитен":
Най обичам в Руснаците това че си защитават националните интереси а не се наведоха пред робовладелците от САЩ и Европа, както правят продажни грантояди като тебе. Пред фалшивия "просперитет" на ЕС, който го изпитваме вече 30+ години, предпочитам да сме 16та република на Русия. Просперитет виждат само крадливи грантояди като тебе които "усвояват" т.е. присвояват Европейски пари.Коментиран от #81, #98
21:05 24.01.2023
81 Любопитен
До коментар #80 от "Да си член на ЕС е унижение!":
"Най обичам в Руснаците това че си защитават националните интереси" Дефинирай какви са националните интереси на РуЗЗия.Коментиран от #85
21:06 24.01.2023
82 ...
Подписа доставките на оръжие, но нейните заблудени фенове нищо не разбраха...
Добре, че БСП-то ще изчезне като ИТН-то!!!
Коментиран от #88
21:07 24.01.2023
83 Я Я Я Я ДА
21:08 24.01.2023
84 От руския нет
21:09 24.01.2023
85 Европейски разпад
До коментар #81 от "Любопитен":
Няма какво да "дефинирам" за оядени хамстери като тебе на европейска ярма. 85% от народа сме за Русия защото 30 години търпим пълното разлагане на обществото и нищетата докарана ни от Европа. А 15% като тебе крадете европейските пари и про европейските ти "убеждения" са базирани на финансова зависимост. Яж си скакалците, а ако Русия навлезе в България аз ще вдигна банкет!Коментиран от #99, #100
21:12 24.01.2023
86 Урюрвкос
21:13 24.01.2023
87 Умен
21:13 24.01.2023
88 ИТН
До коментар #82 от "...":
се оказа единствената стойностна партия, която не заигра с мафията! Факт!Коментиран от #93
21:14 24.01.2023
89 БгТопИдиот
21:14 24.01.2023
90 Мдаа
21:15 24.01.2023
91 ВСВ
До коментар #53 от "Историк":
Вие сте интелигенте човек с много поазнания .Може би веднъж с Вас сме пислаи за лендлийза ВСВБританците първи дадоха танкове за да разпалят войната и подеха скрипали и информационна война
САЩ има интерес , Великобритания има интерес . Германия отново си покзава нрава и желанието за плотически , икономически и военен .Полша отново . .Великобритания илзезе от ЕС .Н емисля че интересът на ражданите в Европа е свързан с вийна с Русия. И не мисля че някакви "зависимости " с Русия отслабват Европа.Що е това руски фашизъм ми е неизвестно. Войната ви е сигурна .Никой няма да остави в Крим натовска база. И дори руснаците да се изтеглят войната ще продължи . нямаме никакъв интерес от изпращането на оръжия за ВСУ и тази вихна в България . Освен съкращаване на популация по Европески програми - план за истойчиво развитие, Това ли ние интереса , 2, 5 млн насление останало на територ. И размяна на тактически удари в Европа - 200 , 250 млн, за последиците не ми се мисли.
21:15 24.01.2023
92 БгТопИдиот
До коментар #21 от "Софиянец":
Предозирал си с евроалабализъм !!21:16 24.01.2023
93 Мнение
До коментар #88 от "ИТН":
ИТН са боклук! Измамници, затова им се срина вота на последните избори! Гласоподавателите не са прости, така че няма как да ги "изпереш" с лъжите ки!Коментиран от #94
21:17 24.01.2023
94 Ако
До коментар #93 от "Мнение":
бяха боклук, нямаше да гледаме толкова напън от платените глупаци срещу тях! Все пак, умните хора гледаме действията, а не блеем по лъжите! 😃21:19 24.01.2023
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 митрофанов
21:23 24.01.2023
97 Ди Велт платена пропаганда
21:26 24.01.2023
98 Любопитен
До коментар #80 от "Да си член на ЕС е унижение!":
"предпочитам да сме 16та република на Русия" Тоест, ти без дори някой да те е питал за България, включи в отговора си за националните интереси на РуЗЗия да си им 16та република. Едновременно с това ми разправяш, как си уважавал в тях това, че те не са зависими от някого. Усещаш ли как жестоко и безнадеждно си противоречиш?21:26 24.01.2023
99 Любопитен
До коментар #85 от "Европейски разпад":
"Няма какво да "дефинирам" Отказа от дефиниране на това, заради което уж ги уважаваш, е ПОКАЗАТЕЛЕН!!!21:28 24.01.2023
100 Любпитен
До коментар #85 от "Европейски разпад":
"а ако Русия навлезе в България аз ще вдигна банкет!" Русофилите сте СРАМ за България. Факт. Щял да вдига банкет заради това, че руски ботуш ще стъпи на врата му и по-важното, на врата на сънародниците му.Коментиран от #108, #110
21:30 24.01.2023
101 Руснак
До коментар #61 от "Русия е Велика":
Ние вече ненавиждаме българите и след Украйна и Румъния идва и вашия ред! За да се разбере че си наш привърженик трябва да ни посрещнеш бос но облечен с ватенка на голо и задължително с ушанка...Коментиран от #104
21:33 24.01.2023
102 Братя Руснаци
Коментиран от #115
21:33 24.01.2023
103 пламен
21:35 24.01.2023
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Правилно е
До коментар #3 от "руZофилите V шOк!":
Официално Германия и САЩ изпращат скрап за руските металоргични заводи!21:37 24.01.2023
106 Това не
До коментар #20 от "Опълченец":
е похвала а е "натопяване". По тяхно искане сме давали оръжие с надеждата много да не се разгласява. Но твоята Европа бие тъпанар с цел да ви зле постави пред Русия и да демонстрира пред света, че даже и "братушките" са против Русия. Мръснишко от всякъде .Коментиран от #118
21:37 24.01.2023
107 Любопитен
До коментар #104 от "Марш да си намериш истинска работа":
"Какво развитие в България бе?" Какво образование имаш "бе"?Коментиран от #113
21:40 24.01.2023
108 Европейското Иго
До коментар #100 от "Любпитен":
Пред Европейския ботуш който е повече от 30 години на врата на Българския народ, предпочитам да видя Руския ботуш на врата на охранени грантояди като тебе. Това ще е върховият момент в живота ми, че все пак има справедливост на този свят.21:42 24.01.2023
109 ВСВ
До коментар #66 от "Историк":
Нямамае никакъв интерес да съкращават и завземат наднационални компании енергийния ни ресурс без да са предоставили алтернатични източнии на енергия. Нямам никакъв интерес от инфлацията , поскъпването н ажилищата и частната собственост и от програми за съкращаване на потреблението и наслението в Европа. Оставете Русия и няма да има война в Европа. В най добрия случай ще се отървете с нова Берлинска стена на Прибалтика -тоест нова студена война като страната ни попада в западната. Дали е ок за страната ни с плановете които имат наднационалните е друга тема. Тъй като засега освен ограничаване н аправа, кредити и заробване на наслението последните 7 , 8 години , увеличаване на пенсионна възраст , данъжи и лихви . Този ЕС не е този от 80 те и благополучитео на Запада. Им апромяна в приритетите, и това вкючва съкращаване на потребление и наслениеСмятате ли че въобше им пука за Македония на еврокомисарите или разходете се по българските села. Като слабо звено обираме целия негатив от тази война .Дотук ползи няма ,освен за шеща бизнестъргаши на хранилк апо проекти , нокому ненужни и някои тарикати които да внасят петрол от Нигерия примерно или от Новрегия, За наслението ползаите са никакви21:42 24.01.2023
110 Да но
До коментар #100 от "Любпитен":
Кога го руския ботуш беше в Бг, нямаше гладни, голи и боси българи. А сега при евро-американския ботуш българския народ е гладен, гол, бос и ровещ в кофите за боклук... Една шепа кресливи, които сте на софрата на американските НПО сте против Русия....Коментиран от #123
21:43 24.01.2023
111 Опълченец
До коментар #79 от "Как":
Има три основни стълба, на които фашизма стъпва:1. За фашизма държавата и нацията са по-важни от личността. Всичко се прави в името на държавата и нацията.
2. Политическата система е авторитарна, няма политически плурализъм. Има само една политическа партия.
3. Фашистката държава винаги се управлява от вожд, дуче и т.н..
Та стъпвайки на тези три стълба, всякакви човешки права са орязани, управлението е брутално, силовите структури практически са и правораздавателен орган. Шири се корупция и т.н..
Сега, коя държава, която участва в този конфликт, максимално се доближава от написаното по-горе? Не е трудно човек да се сети.
Коментиран от #116, #117, #119, #122
21:44 24.01.2023
112 Тези германци
21:44 24.01.2023
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Руснак
До коментар #104 от "Марш да си намериш истинска работа":
Как какво развитие...развитие в троленето разбира се-и това си е работа както всяка друга!21:48 24.01.2023
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Днешния Тоталитаризъм
До коментар #111 от "Опълченец":
Ако искаш пример за пълен тоталитаризъм който лицемерно се представя за "демокрация", се вгледай в спонсорите си от САЩ и ЕС. По глупав тоталитаризъм от тези не съм виждал, даже СОЦа беше класи над тези. Тея фалшифицират избори, промиват общественото мнение чрез социалните мрежи и активно се борят за пълното си господство над масите. Скоро ще си наведен и чинно ще ядеш скакалци както ти наредят. Каква свобода на мисълта, какъв полет на духа ...21:52 24.01.2023
117 Всичко..
До коментар #111 от "Опълченец":
Което си описал абсолютно отговаря на Брюксел! (ЕС)! Чист фашизъм, значи викаш е ЕС? Прав си!21:54 24.01.2023
118 Опълченец
До коментар #106 от "Това не":
Не мога да разбера защо всички, барабар с КУрнела, се държите като ощипани моми. Цял свят знае, че продаваме оръжие за Украйна, Русия може да е всякаква, но разузнаването и работи, ние сега да се тръшкаме, че немските медии ни злепоставят. Пред кого ни злепоставят? Пред тези, на които изгонихме 2/3 от дипломатите? Малко по-сериозно по тези теми21:57 24.01.2023
119 Фашизъм драги
До коментар #111 от "Опълченец":
не е нещо, което си го нагласяш, според желанията! 😃 И както казах, незнанието, винаги води до подобни бози. Трябваш първо да си изясниш причините за този конфликт.Коментиран от #121
22:04 24.01.2023
120 ВСВ
До коментар #53 от "Историк":
Следващият Ви интерес е да не предоставятя всички центриве на сила в еднби ръце -образно на Морските дърбави - Вликобритания и САЩ. не се знае дали тяхните планове вклщчват национални държави. Тоест допусните ли ги изцяло трябва дас те наясно че Българич приклщчва като унитарна държава . Затов е нуцен и алтернативен център на сила -Русия Германбия , континентален. От цивилизацинна - християнство, наслението Чехословакия, Сърбия , Украйна Полша Русия -прието е саляванско с угворката че това е термин . Това е огромен масив, не случайно СССР - ГДР е било. Обща кулъура цивилизация, Лоша хубава -сисбтвена цивилизация .Тоест алтернативен проект. Сег аще си дадете всичко на ония и какво. те ще ни оставят ей така .Едва ли ?22:04 24.01.2023
121 Опълченец
До коментар #119 от "Фашизъм драги":
С удоволствие ще чуя твоето определение за фашизъм. Но, ако може, разбира се, да е аргументирано. Благодаря предварително!22:07 24.01.2023
122 А какви
До коментар #111 от "Опълченец":
са действията на Украйна след 2014г. към Донбас и Луганск тогава? Как ли ги оценяш или не си ги забелязал, че пропагандата от САЩ мълчи!Коментиран от #124
22:13 24.01.2023
123 Опълченец
До коментар #110 от "Да но":
Говориш пълни глупости. Сигурно си забравил Лукановата зима от 90 година. Какъв САЩ и ЕС търсиш 1990 година в България? България е на последно място в ЕС, но влезе преди 15 години пак като последна. Тук има много боклук за риене, че и мизерия, които са част от онова мракобесно наследство, завещано ни от другарите.22:14 24.01.2023
124 Опълченец
До коментар #122 от "А какви":
Тази тема е толкова дълга, че няма как да се опише тук с няколко думи. В Донбас избухна гражданска война, за мен, провокирана от руския режим. Ти сам отбелязваш след 2014 година. По-интересния въпрос е защо след 2014, защо не по-рано? Всичко започна с окупацията на Крим.Коментиран от #125
22:19 24.01.2023
125 Не не
До коментар #124 от "Опълченец":
В Донбас започна заради Майдана, а Крим е няколко месеца по късно!22:47 24.01.2023
126 "не е платена публикация"...
22:50 24.01.2023
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Кочан
Според Капиталът на Маркс, едно нещо което не е материално, като например чест и достойнство, би могло да бъде отстъпено срещу пари. Парите платени за това се явяват неговата цена. Кирчо и Дебелака продадоха достойнството на България като гласуваха против изпращането на оръжие за Украйна и след това изнесоха оръжие срещу комисионна. Така те продадоха честта на България за финансова придобивка.
06:34 25.01.2023
130 новата мафия
07:07 25.01.2023
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 бай Ставри
До коментар #5 от "глас за ПП":
Аха машинен глас или може би "изкуствен интелект".12:42 25.01.2023
133 деНАТОфикация
21:09 25.01.2023
134 Асковлия
До коментар #21 от "Софиянец":
Имаме смел фатмак Изправя се срещу НАТО и РУСИЯ /Когато говори в България / за мандат и половини света ни разбра колко струваме без уважение от никои При Борисов Поне в ЕС ни знаеха15:46 03.03.2023