Тема: Украйна

Тръмп: Изключването на Русия от Г-8 беше глупаво, можеше да се избегне тази нелепа война

6 Май, 2025 22:00, обновена 7 Май, 2025 06:30 6 464 153

  • украйна-
  • русия-
  • кийт келог

Песков: Не сме чули нищо от Киев за създаване на демилитаризирана зона по линията на съприкосновение

Тръмп: Изключването на Русия от Г-8 беше глупаво, можеше да се избегне тази нелепа война - 1
Снимка: ЕПА/БГНЕС

Президентът на САЩ Доналд Тръмп заяви, че смята решението за изключване на Русия от Г-8 за „много глупаво“.

„Ако Русия беше в Г-8, ако Русия беше в нея, мисля, че вероятно нямаше да водим тази нелепа, смъртоносна война в момента“, каза той пред репортери в Белия дом.

Тръмп обаче подчерта, че прозорецът пред Русия да се върне отново в Г-7 е затворен в този момент, предаде ДПА, цитирана от БТА.

Русия беше отстранена от Г-8 и той се върна към първоначалния си вариант на Г-7 след анексията на Крим през 2014 г.

Москва все още не е чула никакви изявления от Киев за желанието за създаване на демилитаризирана зона по линията на съприкосновение.

Така прессекретарят на президента Дмитрий Песков коментира снощното изявление на специалния пратеник на президента на САЩ Кийт Келог.

Американският политик по-рано заяви, че Киев е готов за 30-дневно прекратяване на огъня и иска замразяване на военните действия по линията на съприкосновение, при условие че бъде създадена 30-километрова демилитаризирана зона.

„От Киев не е имало нито едно изявление по този въпрос“, отбеляза Песков, отговаряйки на въпрос дали Русия е готова да разгледа съответното предложение от украинска страна.

„Украинците искат замразяване, прекратяване на огъня по сегашните линии и след това искат да създадат демилитаризирана зона“, каза Келог пред Fox News.

Той отбеляза, че Киев обмисля варианта за изтегляне на украинските войски с 15 км и очаква САЩ да убедят Русия да направи същото.

„Това осигурява 30-километрова зона, която може да се наблюдава“, добави Келог.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 84 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Киев няма думата

    141 25 Отговор
    докато там властва фашистки режим! Победителя ще каже кое и до къде!

    Коментиран от #87, #124

  • 2 Баце ЕООД

    112 9 Отговор
    Аз искам мекици, сладко от портокалови корочки и кайсиева ракия..

    Коментиран от #66

  • 3 Пич

    119 15 Отговор
    Киев е Зелю , Зелю е нелигитимен , значи Киев е нелигитимен !!! Тоест , Киев нищо не може да иска !!!
  • 4 предлагат ви 3 дена мир

    114 10 Отговор
    а вие три пъти на ден атакувате курска област.....
  • 5 Преди време

    92 4 Отговор
    Зеленски обвиняваш Путин, че иска да замрази конфликта по сегашната огнева линия, сега иска?

    Коментиран от #9, #12

  • 6 Това

    8 99 Отговор
    е съгласувано с Тръмп. Путин много трябва да внимава какъв ход ще направи, защото ако нещо обърка, ще ядоса Тръмп, а САЩ дефакто са вече съседи с Русия.

    Коментиран от #11, #17, #24, #49, #115

  • 7 Иска, ама няма

    94 14 Отговор
    Размажете Русия .Изпълнете си плана за победата. Мир чрез сила. Ихахаха. :))
    Като взехте да падате и искате прекратяване. Вече ще е до последния укронацист. Точка.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Костадин Костадинов

    5 85 Отговор

    До коментар #5 от "Преди време":

    Ако бъдеме реалисти ще разбереш че Русия зътънъ ф кълтъ .Да ще вземе теза територии които е окупирала момента, но реално не получи това което искаше. Ако си спомняш ,когато започна войната ,а може би умишлено няма да си спомниш, че войната не беше за територии, а за денацификация ,но реално се оказа, че завоевателна и само глупацццците ми противоречаха

    Коментиран от #22, #26, #132

  • 10 Древен

    77 5 Отговор
    Не е важно какво искат неонацистите...
    Важно е какво иска Путин...
  • 11 Баце ЕООД

    67 2 Отговор

    До коментар #6 от "Това":

    Винаги са били съседи (безспорен факт) ... Просто Байдън изплиска легена.
  • 12 Няма такова нещо

    49 7 Отговор

    До коментар #5 от "Преди време":

    Путин не желае замразяване на конфликта, многократно и категорично го е заявявал. Това първо, че не е от полза за Русия, и второ огромен удар по властта и имиджа на Путин в Русия, разбира се.

    Коментиран от #19

  • 13 искандер-м

    49 2 Отговор
    тая вечер ми е много работно
  • 14 Костадин Костадинов

    1 23 Отговор

    До коментар #8 от "Злобното Джуджи":

    Харесвам сарказмът ту
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 И какво като го ядоса

    65 3 Отговор

    До коментар #6 от "Това":

    Тръмп през 5 минути е ту весел, ту ядосан. Путин си има цели и те докато не станат, грам не го вълнува кой е весел и кой ядосан!
  • 18 Костадин Костадинов

    3 50 Отговор
    Някой да знае колко хора утрепа Путин

    Коментиран от #64

  • 19 Аз кво

    27 2 Отговор

    До коментар #12 от "Няма такова нещо":

    Съм написал, ТИ какво си разбрал.. Зеленски обвинява Путин че иска.. Путин никога не бил искал. Две коренно различни камиончета
  • 20 През 2249 г

    57 2 Отговор

    До коментар #8 от "Злобното Джуджи":

    Покрайна щяла да си върне Крим, Донбас, Запорожие Херсон, и границите от 91 г. Джамбасчето така написа. Хахаха.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Древен

    44 4 Отговор

    До коментар #9 от "Костадин Костадинов":

    А случайно да си поглеждал картата - колко се е смалила 404...?
    Към днешна дата се очаква руснаците да навлязат Днепропетровска област...
    Което даже през 2014 не се е случвало...
    Това ще е фатално за покрайна...

    Коментиран от #36

  • 23 име

    57 3 Отговор
    Не 30км , ами цяла Украйна ще е демилитаризирана зона. Тея оферти с изтеглянето на тежките оръжия на вътре, наблюдатели по демаркационната зона и т.н. бяха валидни от 2014 да 2022. Ся имате само капитулация като избор.

    Коментиран от #30

  • 24 Внимание

    51 6 Отговор

    До коментар #6 от "Това":

    За последните 30+ години Русия беше единствената страна в Европа, на която й бе отказана безопасност и сигурност. Това е причината за войната.

    Путин трябва да е внимателен. Противопоставянето на Тръмп и ЕС (Англия) може да е фиктивно и да го въведат в клопка. Да не го въведат в заблуждение и пак да се оплаква, че са го преметнали-« Нас опять кинули».

    Така както стана с Минските споразумения. Спомнете си какво каза Меркел за целта на Минските споразумения.
  • 25 Мдааааааа

    48 2 Отговор
    Абе, то и аз искам 30 килограмово печено прасенце, 30 км. демилитаризирана зона от жена ми, 3 каси бира и всичко това на 30 кв.метра балкон на хотел на линията на съприкосновение с морето. Ама мисля, че няма да ми го дадат.

    Коментиран от #138

  • 26 А ти си пропуснал случващото се

    42 2 Отговор

    До коментар #9 от "Костадин Костадинов":

    Две републики обявиха автономия и поискаха помощ от Русия! И сражаващите се са както наемници от Русия, така и от местни жители!

    Коментиран от #29

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Костадин Костадинов

    1 39 Отговор

    До коментар #26 от "А ти си пропуснал случващото се":

    Извинявай сериозно ли ми говориш,, две републики обявили автономия"- според тебе защо са обявили автономия и в крайна сметка защо вече ги няма. Моля те спри да се излагаш и ще възпиташ по този начин и децата си и ти ще станат прозззьти като теб ако вече не са увредени

    Коментиран от #31, #40, #139

  • 30 Костадин Костадинов

    0 25 Отговор

    До коментар #23 от "име":

    Брат ти тука ли живееш? 😂 Моля не ме разбирай погрешно ,но аз не влизам всеки един тук ,но когато вляза ти винаги си тук.
  • 31 Ами сериозно

    24 2 Отговор

    До коментар #29 от "Костадин Костадинов":

    Това са фактите!

    Коментиран от #37

  • 32 Име

    13 0 Отговор
    Сигурно ще бъде обсъдено на 09.05!
  • 33 az СВО ПОБЕДА80

    38 1 Отговор
    И Гьобелс е искал от руснаците да спрат щурма на Берлин....

    След като Сталин казва "НЕ!" и Гьобелс си тегли куршума като Хитлер, като преди това избива семейство си ...
  • 34 Ами

    35 1 Отговор
    Вече е ясно ... Няма значение кой какво иска. Става това което каже Путин.

    Коментиран от #38

  • 35 Марин

    32 0 Отговор
    В спорта пауза иска този който губи.И във войната е така .
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Костадин Костадинов

    3 16 Отговор

    До коментар #31 от "Ами сериозно":

    Да де аз не казвам че това не са фактите ,фактите са че Русия завоюва територии -ясно като бял ден

    Коментиран от #44, #148

  • 38 Костадин Костадинов

    0 17 Отговор

    До коментар #34 от "Ами":

    Реално не е така може на теб да ти се иска но реално не е така

    Коментиран от #88

  • 39 Логичното се случи

    38 1 Отговор
    Киев капитулира!

    Интерпретирайте го както си искате, но това си е капитулация! До вчера искаха пълно изтегляне на рашките, а днес са каилни да си останат там където са. Само да не продължават напред.🤣

    Коментиран от #41

  • 40 Проззтите ора

    41 0 Отговор

    До коментар #29 от "Костадин Костадинов":

    мразят фактите. За тях има пропаганда за глупаци! Русия ще превзема Европа, пък Марс, пък не знам си кой! Излъже киро или баце, Русия е виновна! Откраднал някой нещо, пак Русия! Европа дори ще харчи 800 милиарда заради ужким Русия, ама ще пълни касичката на САЩ! Не е лесно някой да е овца!

    Коментиран от #42

  • 41 Костадин Костадинов

    2 29 Отговор

    До коментар #39 от "Логичното се случи":

    Нормално е украйно да не може да победи Русия въпросът защо Русия не победи Украйна след 3,3 години

    Коментиран от #50, #69, #77, #78, #81

  • 42 Костадин Костадинов

    3 21 Отговор

    До коментар #40 от "Проззтите ора":

    Брат взимай си редовно лекарството- Как така Русия ще превзема Европа тя винаги освобождава

    Коментиран от #47, #71

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Фактите са

    28 3 Отговор

    До коментар #37 от "Костадин Костадинов":

    че тези територии бяха подарени на изкуствено създадената държава Украйна! А сега те са обявили автономия, защото Украйна се оказа лош стопанин!

    Коментиран от #46, #53

  • 45 така, така

    27 0 Отговор
    Не мисля, че Путин ще приеме да играе по свирката на загубилия. Правилата се определят от победителя.
    По-скоро очаквам Путин най-накрая да вземе и да постави по-рязко въпросите си към САЩ. В крайна сметка, войната си е межд САЩ и Русия, мнението на проксито не вълнува никого. Та САЩ може да бъдат притиснати да се определят какви точно искат да го играят - или продължават с помощите към Украйна и си заработват втори Виетнам, или спират с доставките и предоставянето на сателитни данни. Тъкмо ще се разбере в каква степен Тръмп контролира слугинажа си.
    Трамп не спираше да повтаря, че тази война не е негова, е предстои да видим дали е така. Ако се подхлъзне на мераците на колективния Запад, то някои от най-големите му страхове може и да се случат.

    Коментиран от #48

  • 46 Костадин Костадинов

    1 14 Отговор

    До коментар #44 от "Фактите са":

    Прав си и,зкуствено. Кое е естествено може би това че Румъния превзе Северна Добруджа или може би историята с Македония

    Коментиран от #52

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 РЕАЛИСТ

    26 1 Отговор

    До коментар #6 от "Това":

    При срещата на Путин и Уоткоф, американците са искали сключване на мир, като границата е пи линията на фронта в момента. Путин обаче е заявил , че мир ще има , когато получи 4 области с руско население. Донецк, Луганск,Херсонска и Запорожка област. Заявил е , че така или иначе ще си вземе всичко, по-добре да се съгласят, щото при отказ може и друго да вземе. Въобще на Путин не му дреме , нито за Тръмп , нито за който и да било.
  • 50 Баце ЕООД

    19 3 Отговор

    До коментар #41 от "Костадин Костадинов":

    Нормално е всички да ти обясняват, не е нормално ти да не разбираш... Работи си сега просто
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Това се нарича история

    15 0 Отговор

    До коментар #46 от "Костадин Костадинов":

    А кое и защо се е случило, се разбира, когато изучиш фактите!

    Коментиран от #55, #58

  • 53 Злобното Джуджи

    2 22 Отговор

    До коментар #44 от "Фактите са":

    "...тези територии бяха подарени...."

    Подарена къща не се връща !!!
    Да са мислили Ленин, Горбачов и Елцин.
    Украйна си иска териториите, ако не - за Русия ще стане още по-лошо. Досега загинаха поне 150 000 руснаци, колко още ще оставят децата си сирачета ?

    Коментиран от #57

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Костадин Костадинов

    6 0 Отговор

    До коментар #52 от "Това се нарича история":

    Прав си напълно те подкрепям поправи ме
  • 56 604

    9 0 Отговор
    искат да се престроят ама няма!!!
  • 57 Ами така казват децата

    23 1 Отговор

    До коментар #53 от "Злобното Джуджи":

    А реалността е, че когато Украйна е била лош стопанин, подаръка им се отнема!

    Коментиран от #59

  • 58 Костадин Костадинов

    0 11 Отговор

    До коментар #52 от "Това се нарича история":

    Кот кайш- свикнал съм да критикуван от просзсти

    Коментиран от #65, #70

  • 59 Костадин Костадинов

    0 13 Отговор

    До коментар #57 от "Ами така казват децата":

    Доста елементарни разсъждение притежаваш браво горд съм че си българин

    Коментиран от #61

  • 60 Ами давай де

    9 1 Отговор

    До коментар #54 от "Костадин Костадинов":

    Пречи ли ти някой?

    Коментиран от #62

  • 61 Факт

    10 1 Отговор

    До коментар #59 от "Костадин Костадинов":

    Иначе не би се напъвал да плюеш срещу вятъра!
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Зеленски

    14 1 Отговор
    Иска да да продължи да празнуват годишнината на SS дивизия Галиция.

    Коментиран от #67

  • 64 Любо

    12 0 Отговор

    До коментар #18 от "Костадин Костадинов":

    Знам , ужасно много , но бандеровците не са хора!
    Тре
  • 65 Нормално

    10 0 Отговор

    До коментар #58 от "Костадин Костадинов":

    Проззтия винаги се успокоява, че другите са такива!
  • 66 За разлика от желанията

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "Баце ЕООД":

    на зеленияпор, кокаинисимуса на Украйна, твоето желание е напъпно постижимо.

    Коментиран от #73, #75

  • 67 Костадин Костадинов

    0 8 Отговор

    До коментар #63 от "Зеленски":

    Нали Русия беше съюзник с ъс SS

    Коментиран от #72

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 604

    11 0 Отговор

    До коментар #58 от "Костадин Костадинов":

    по просзст от теб тука не е писал!!!!!! такива като теб само мутиката ги оправя!!!! цял живот на готово , ма скоро няма да е така.....чатово гове до намери си работа накрая, да видиш как се искарват парите и се топли водата!!!!!
  • 71 име

    18 0 Отговор

    До коментар #42 от "Костадин Костадинов":

    В случая не освобождава, а си взима каквото и се полага. Понеже е правоприемник на СССР, всичко в Украйна е от СССР, цначи има право да си го вземе щото и трябва. Също както евреите имат право да си усвояват палестински земи щото били тяхни последно за малко, преди повече от 2000г. Така повече ли ти харесва?

    Коментиран от #89, #143

  • 72 Абе Русия била

    11 0 Отговор

    До коментар #67 от "Костадин Костадинов":

    Пък сега кой реве срещу празника над победата над фашизма?
  • 73 Костадин Костадинов

    1 14 Отговор

    До коментар #66 от "За разлика от желанията":

    Нали разбираш че според официалната пропаганда а и според професор Иво Христов - посочвам го защото вие любим комсомолец - и всякакви разни други специалисти руснаците и украинците са един народ и в момента Русия убива украинци тоест руснаци а вие се радвате на убийството на руснаци русофиляка наред ли е

    Коментиран от #80

  • 74 И в Русия да бъде забранен вносът

    10 0 Отговор

    До коментар #8 от "Злобното Джуджи":

    на перални модели, по нови от 1990 година.
    Ма те рашките ше започнат да ги фъргат от самальотите като ФАБ-бомби.
    Абе никакви перални, да перат наръка.
  • 75 Баце ЕООД

    9 0 Отговор

    До коментар #66 от "За разлика от желанията":

    Евала брат. Искрено благодаря за разбирането.
  • 76 мдаааа дааа

    16 0 Отговор
    Примирие и мир са две различни неща. В случая е нужен мир и условията за мир ги поставя победителя на бойното поле, а не победения.
    Не разбрахте ли, че ще играете по свирката на Русия, бе? Стига сте си правили планове! Русия разгроми НАТО на бойното поле. Тя няма абсолютно никава нужда да ви прави отстъпки. Вие сте победени, а победените не диктуват правилата.
    Слушайте Путин и се съгласете с него! Той няма да поиска повече от колкото по право му се полага.
    Когато си победен поне имай честта да приемеш загубата си по мъжки и с достоинство... ей го на ФАЩ се усеща и признава и приема условията!
  • 77 Украйна

    8 0 Отговор

    До коментар #41 от "Костадин Костадинов":

    сама ли се бие с Русия или заедно с 52 държави
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Братле

    10 0 Отговор

    До коментар #73 от "Костадин Костадинов":

    Ако ти не си наясно в цялата картина, другите ти обясняват и ти нищо не разбираш... На фронта

    Коментиран от #140

  • 81 Значи е време да се замислиш

    9 0 Отговор

    До коментар #41 от "Костадин Костадинов":

    че Русия не е тръгнала да побеждава Украйна както ви лъжат!
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Хахаха

    11 0 Отговор
    Киефф да го дуВа, а наркоманаЗеленски и КозякМърлатаГанефф ще гноят в канавка!!!
  • 84 така, така

    14 0 Отговор

    До коментар #48 от "Костадин Костадинов":

    Никой не ги забравя. Обаче не може да се помни само първата част на изречението. Явно всички искат да забравят, че Русия нееднократно заяви, че е готова да приеме примирие, но при определени условия.
    Предложенията на шута са шикалкавене, нямащо нищо общо с условията на Русия. Играта на Путин не е с малкия джендър, а със САЩ.
    Така че, очаквам по-твърдо поставяне на някои въпроси пред Тръмп. Услугата да не се провалят напълно първите му 100 дни се осъществи. Сега идва ред на истинските въпроси и въобще не мисля, че на Тръмп ще му е лесно.
    Ще му се наложи да доказва, че САЩ са хигемона, който контролира васалите си, т.е. че е договороспособен, а не е поредния ..... Още по-трудното за него е, че няма с какво да плаши руснаците - те получиха толкова много санкции, че едва ли ще се трогнат или разтреперят от нови.
  • 85 Уса

    17 0 Отговор
    Укро фашистите искат почивка за прегрупиране, попълване на войките с хора и оръжия от нато.Тоя филм е дъвкан и нискобюджетен,само губещата страна,като Украйна може да го гледа много пъти и нищо да не разбира
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Ами

    18 0 Отговор

    До коментар #38 от "Костадин Костадинов":

    Реално вече никой не говори за Крим.
    Скоро никой няма да говори и за новоприсъединените територии към РФ.
    По един или друг начин ще стане това което казва Путин.
    Може да стане по лесния или по трудния начин.

    Коментиран от #93

  • 89 Костадин Костадинов

    1 10 Отговор

    До коментар #71 от "име":

    Правоприемник според кого ,според теб - формално да? Темата е доста интересна която подхващаш но подходът ти е доста елементарен. Тези хора поради ред исторически причини смятат по-скоро си себе си за "създател" на Русия. Навлизаме в някаква медиевистика в която спорът е безсмислен ,защото е предпочитателен а аз нямам предпочитания , аз съм реалист. Това все едно означава татарите да изгонят руснаците от Крим и т.н. . В крайна сметка етническия състав в Украйна не клони към руски- демографията е официално публикувана

    Коментиран от #91

  • 90 Така правят терористите

    14 0 Отговор

    До коментар #87 от "СТИГА ЛИГОТИИ!":

    Удрят паради, шествия и какво ли не! Почна все по често да се вижда коли врязани в тълпи! Тероризма е зло! Браво на Русия, че го мачка!

    Коментиран от #99

  • 91 име

    8 0 Отговор

    До коментар #89 от "Костадин Костадинов":

    Правоприемник според това, което са подписали за разтурянето на СССР.

    Коментиран от #95

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Костадин Костадинов

    1 6 Отговор

    До коментар #88 от "Ами":

    Естествено че Украйна няма да се възвърне тези територии това е абсолютно наивно ако някой смята че може да се осъществи. Путин може да казва до толкова до каквото е постигнал в момента. При условие че съм предлага да спира войната... Както каза Тръмп ,,на Путин не му се получи" . Войната завоевателна и не знам какво толкова сложно има в целия процес за да бъде разбран въпреки всичките приказки за денацификация подобно на войната в Грузия

    Коментиран от #97, #109

  • 94 Хахахаха

    12 1 Отговор
    Германският парламент подкрепя Мерц за канцлер на второ гласуване

    Тия станаха за смях! И тук второ гласуване, след като първия опит се е провалил. При тяхното гласуване, Мерц е събрал 310 гласа, при необходимо 316. Шок и ужас!🤣
    И типично по урсулски, веднага има второ гласуване.....Абе докато го изберат!🤣

    Няма такъв цирк! Тия са за песен....🤣

    Коментиран от #113

  • 95 Костадин Костадинов

    0 8 Отговор

    До коментар #91 от "име":

    Да бе ,знам, затова казах и формално- ти четеш ли изобщо кво ти пиша . Навлизаме в територия в която и двамата сме боси, но реално Русия признава довоенните територии на Украйна ,като толкова държиш за правоприемник

    Коментиран от #129

  • 96 Ой, мая Злобная -Чукча...!

    7 0 Отговор

    До коментар #8 от "Злобното Джуджи":

    Тъй не писатель...!
    Тъй...- Мечтатель...!
  • 97 Русия ще вземе всичко до Днепър

    15 0 Отговор

    До коментар #93 от "Костадин Костадинов":

    Исторически това са били нейни територии! Но войната ще свърши, когато украинският народ свали този режим! Това е главната цел!

    Коментиран от #100, #101

  • 98 589

    12 0 Отговор
    Според надеждни, но анонимни източници Путин се е съгласил за 30-километрова демилитаризирана зона ... с единственото малко доуточняване, че тя трябвало да бъде на 30 километра от Киев.
  • 99 Костадин Костадинов

    0 11 Отговор

    До коментар #90 от "Така правят терористите":

    Моля те не ползвай понятия които не разбираш излагаш цялата русофилска общност не че сти много умни по принцип

    Коментиран от #102

  • 100 Костадин Костадинов

    1 6 Отговор

    До коментар #97 от "Русия ще вземе всичко до Днепър":

    Ако прочетеш поне малко от историята на Русия ще разбереш че и Русия и Украйна си имат за Русия

    Коментиран от #104

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Ами не коментирай

    7 0 Отговор

    До коментар #99 от "Костадин Костадинов":

    понятия, които не разбираш!

    Коментиран от #106

  • 103 Ами моля те недей

    7 0 Отговор

    До коментар #101 от "Костадин Костадинов":

    Доста ти станаха тази вечер!
  • 104 Ами прочети

    8 0 Отговор

    До коментар #100 от "Костадин Костадинов":

    за да знаеш защо до Днепър.

    Коментиран от #112

  • 105 бай Даньо

    11 0 Отговор
    Ми няма да стане. Руснаците има да свършат една работа в Кииф и га я свършат тогава ще свърши цялата дундърма тогава и на оранжевия ще му светне че америка не е това което беше в глобалния ред до скоро па камо ли да стане грейт ъгейн ...
  • 106 Костадин Костадинов

    0 10 Отговор

    До коментар #102 от "Ами не коментирай":

    Ако имаш нещо смислено да кажеш кажи го да се заяждаш е излишно -просто е елементарно

    Коментиран от #107

  • 107 Ами давай

    6 0 Отговор

    До коментар #106 от "Костадин Костадинов":

    Дълбоко се надявам да го изпълниш!
  • 108 Хохо Бохо

    7 0 Отговор
    А какво дава? Или само иска?
  • 109 Ами

    14 1 Отговор

    До коментар #93 от "Костадин Костадинов":

    Конфликта е между Русия и управяващите колективния запад, окраина е просто терена.
    Конфликта започна след речта на Путин на Мюнхенската конференция през 2007г.
    Премина през Грузия, Сирия и т.н. Дълго е за обяснение.
    Целта на Русия е да унищожи причинителите на конфиктите.
    Виждаш ли какво става с управяващите коективния запад. Те не знаят къде се намират.
    Много скоро народите им ще ги изхвърлят от властта. И колкото по-скоро, толкова по-добре за тях.

    Коментиран от #116

  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Хохо Бохо

    11 1 Отговор

    До коментар #8 от "Злобното Джуджи":

    Е да де. Ще им върнат границите. Ще ги върнат даже и от 1980, че и по-назад. Кво ревеш? Кво не ти харесва!
  • 112 Костадин Костадинов

    1 5 Отговор

    До коментар #104 от "Ами прочети":

    Извинявай, съвсем сериозен съм, няма да ползвам никакви обидни квалификации- нека да не ползваме евфемизми за невъзможността на Русия да превземе цяла Украйна. Да, естествено Днепър е естествена граница срещу каквото си искат там руснаците което може да се ползва като пропаганда. Нали съм разбираш че Киев е важна част от Русия. Според теб защо Путин не отиде на погребението Горбачов

    Коментиран от #117

  • 113 още

    4 0 Отговор

    До коментар #94 от "Хахахаха":

    гласувания можеше да има. По немския закон се разрешава гласуване за канцлер до 4 пъти, като при последното гласуване е необходимо да се събере обикновено мнозинство.
    Е, поне са ограничили бройката до 4, та да не чакат дълго бял дим.
  • 114 Само войни

    4 0 Отговор
    В тъпите тикви
  • 115 Хохо Бохо

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Това":

    Вече? Ма ти сериозно ли? И от кога са съседи бе розов многополовник? Щото ми се чине, че не е вече ами от каде преди 150 години са СЪСЕДИ. То май географията не ти е силата. Да си чувал, че Русия е толкова голяма, че граничи с Полша на запад и с УСА и Япония на изток?
  • 116 Костадин Костадинов

    2 3 Отговор

    До коментар #109 от "Ами":

    Ти имаш твоето мнение аз моето,след години -предполагам ние няма да сме живи - ако има обективни историци те ще ти кажат каква е причината за войната. Но към днешна дата и по исторически причини е съвсем ясно ,че Украйна се възприема от Русия за част от нея и точка по въпроса .Всякакви НАТО причини всякакви денотцификации, са за пред публиката. В крайна сметка и преди нападението Путин си го каза едно към едно - Украйна е неделима част от Русия материално и духовно- без претенции да го цитирам дословно

    Коментиран от #119

  • 117 Виж сега драги

    5 0 Отговор

    До коментар #112 от "Костадин Костадинов":

    Интелигентният човек знае, че един опонент прибягва до обиди, тогава, когато е слаб в доводите! Другото е, че човек се опитва да обиди опонент, така, както сам се чувства и това което го обижда! Мен непознат няма как да ме обиди, защото просто не ме познава! Но затова пък идеално ми показва как се чувства!
    Това лирическо отклонение беше, защото виждам, че нещо ти е болна тема това! А иначе защо до Днепър, не е заради нечии пропаганда, без значение дали си я чел, слушал и каквото и да е, а е защото там е поделена територията на днешна Украйна, според последният подписан договор между полското кралство и Русия! Нарича се Андрусовски договор! Смлях ти още информация! Остава да я прочетеш и да си зададеш въпроси!

    Коментиран от #118

  • 118 Костадин Костадинов

    0 7 Отговор

    До коментар #117 от "Виж сега драги":

    Ох горканчо все едно да ми обясняваш каквое било през 1000 година. Както искаш ,изборът си е твой, имаш си глава на раменете, може да я ползваш по предназначение ,а може и за баланс...

    Коментиран от #120

  • 119 Ами

    5 1 Отговор

    До коментар #116 от "Костадин Костадинов":

    От части е така, но нещата са още по-сложни :) Става въпрос за гени и култура.
    Пишеш на търсачка "хаплогрупи" гледш картата и виждаш две основни групи в Европа.
    R1a и R1b. Различието е само една буква. Да ама не :)
    R1a са индоевропейци дошли от Азия. R1b - АФРИКАНЦИ дошли в Европа.
    Дълго е за обяснение :)
  • 120 Това е най точното

    7 0 Отговор

    До коментар #118 от "Костадин Костадинов":

    "Избора си е твой"! Всеки има избор в този живот! И сам избира дали да е умен или глупав, дали да мисли или да му казват какво мисли!
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 я сом

    9 1 Отговор
    Що ,бе ? Нали на Русия и трябваха 230 години и 101 милиона жертви да ги победи ?!
  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 Рублевка

    14 1 Отговор
    Укрите искат да спечелят време. Ще наловят "доброволци" по улиците, гимназиите, по университетите. Ще разбиват вратите на жилищата и ще влекат мъжете към бусовете. Всяко забавяне означава нови жертви. Желателна е ограничена употреба на ЯО в Западна бандерия, за принуждение към капитулация. По-добре 5-6 ядрени удара, отколкото продължителна война до унищожение на всички украински мъже.
    Рублевка
  • 126 Фашистите лесно се виждат

    15 0 Отговор

    До коментар #124 от "АЛИЛУЯ!":

    Всички им е трън в очите 9-ти Май, датата на победата над фашизма!
  • 127 А сладолед, не искат ли?

    14 0 Отговор
    "Демилитаризираната зона" може да е 3000 км, не 30. Изобщо не са в позиция да отправят искания или да поставят условия.
  • 128 Евроатлантик

    10 1 Отговор
    Ам как тъй спиране???!!! За за Ко ви преведох толкос заплати??? Нали за победа на Украйна!!! Никво замразяване. Бой до победата!!! Искам парад в Москва!!!
  • 129 име

    9 1 Отговор

    До коментар #95 от "Костадин Костадинов":

    Ако неко не ти харесва, винаги можеш да се оплачеш в най-близката арменска църква.
  • 130 Баба Гошка

    10 0 Отговор
    Искат да си върнат алуминиевата продукция? Няма да им мине номера. Каквото са загубили като територия, ще си остане руско
  • 131 реалист

    13 0 Отговор
    Тост от "Кавказка пленница"

    "Дядо ми имаше желание да си купи къща, но нямаше възможност.
    Имаше възможност да си купи коза, но нямаше желание.
    Да пием за това желанията ни винаги да съвпадат с нашите възможности!"
  • 132 Разбира че не бе за територии в началото

    17 1 Отговор

    До коментар #9 от "Костадин Костадинов":

    иначе нямаше да предлагат Истанбулското на което и Зеленски се бе съгласил дори!
    Но щом накараха Зеленски да воюва, разбира се че Русия нямаше как да им развали хатъра.
    Дето се вика, "като не щеш мира на ти лопати".....
  • 133 Васил

    10 0 Отговор
    Искат ама няма да стане. Пълна капитулация.
  • 134 Миротворец

    10 2 Отговор
    Време е РФ да започне да воюва истински. Няколко слаби ядрени удара по Киев и западна 0крайна ще създадат условия за траен мир. 10-15 заряда по 200кт ще бъдат достатъчни. Това са около 200 Хирошими. Не е много за съвременна война, но ще респектира войнолюбците. Ако това не помогне, от килотонове да се премине към мегатонове. След половин година проверка за оцелели и контролни в главата.

    Коментиран от #135

  • 135 Русия няма нужда от ядрени ракети

    11 0 Отговор

    До коментар #134 от "Миротворец":

    срещу Украйна! Ако иска Украйна, Русия има и оръжията и възможностите да я срине за няколко часа, без ядрено оръжие и без да прати един войник там!
  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 На тия х0х0ли им требва само бел байряк

    11 0 Отговор
    Капитулацията е първото и най сигурно предложение за дълготраен мир!!!
    Съдбата на победения се определя от победителя... правило и в животинския свят.
    Условията за мир и какво управление ще има-го определя Русия а не ФАЩ и пудели, камо ли пък Зелю...

    Коментиран от #150

  • 138 за 30 км. зона

    8 0 Отговор

    До коментар #25 от "Мдааааааа":

    да ти дам съвет?На моята и казах,че си имам любовница и тя избяга с 200 на 300км.Сега си пия бирата,гледам телевизия,никой не си върти дуууупееето пред екрана,демонстрирайки чистене с прахосмукачка!!!Голям рахат,пич!

    Коментиран от #144

  • 139 да попитам

    5 0 Отговор

    До коментар #29 от "Костадин Костадинов":

    Да не си от някое помощно училище до трети клас?
  • 140 момчета

    8 1 Отговор

    До коментар #80 от "Братле":

    Не му обръщайте внимание!Този костадин костадинов е тук за да дразни с глупостта си(ако не е платен)Просто не му отговаряйте!
  • 141 Не ни интересува

    1 0 Отговор

    До коментар #121 от "ВИС-2":

    Конфискация
  • 142 Ало

    0 11 Отговор
    Всичко от границата до Москва - демилитаризирано. Москва връща откраднатото ядрено оръжие от Украйна.
  • 143 Цар Николай Втори

    0 10 Отговор

    До коментар #71 от "име":

    Тоя пък СССР откъде се появи. Незаконна държава, откраднала земи на 200 народа.
  • 144 Фитнес

    1 4 Отговор

    До коментар #138 от "за 30 км. зона":

    Сменяш ли дясната с лявата понякога, защото трябва да има баланс, иначе на едната ръка ще направиш бицепс и трицепс, а другата ще остане хилава.

    Коментиран от #153

  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 койчо от койнаре

    7 0 Отговор
    Не 30 а 330 км зона е нужна , а бандерите в Бандеристан (Луцк , Лвов , Ровно ) .
  • 148 койчо от койнаре

    4 0 Отговор

    До коментар #37 от "Костадин Костадинов":

    Ти че много си пропуснал (във времето ) то се вижда но аз да напомня все пак 2 май 2014г и Одеса и след това да говорим за територии и справедливост .
  • 149 Тити

    0 3 Отговор
    Що не му вдигнете паметник на диктатора Путлер като р убаврц????
  • 150 Древен

    4 0 Отговор

    До коментар #137 от "На тия х0х0ли им требва само бел байряк":

    Много точен комент...
    Само че в БГ се напълни с про-ЕС сбърканяци...
  • 151 Урсул дер Бандер

    2 0 Отговор
    Жесток отговор на похода на ВСУ към Москва: „Искандери“ заличават всичко. Киев гори. Зеленски избяга в Лондон, евакуация в Сумска област
  • 152 Ами

    1 0 Отговор
    В края на тази война, ЕС и САЩ ще трябва да се примирят с чувствителното намаляване на Украйна. Руската федерация от друга страна ще трябва да се примири, че Украйна ще продължи да бъде протекторат на ЕС и САЩ. Компромисите са неизбежни
  • 153 Бай Тъню Кочаня

    1 0 Отговор

    До коментар #144 от "Фитнес":

    Сто еврака винаги са си сто еврака!
Новини по държави: