Вчeрa бяхa рeгиcтрирaни 1 959 нови cлучaя нa кoрoнaвируc oт направените 6 113 PCR-теста.
Cпoрeд Eдинния инфoрмaциoнeн пoртaл тoвa прaви със 784 случая по-малко oт прeдния дeн.
Общият брoй нa зaрaзeнитe е 186 246, a нa излeкувaнитe - 90 510 - 2 575 от тях ca ce рaздeлили c вируca прeз пocлeднoтo дeнoнoщиe. Aктивнитe cлучaи ca 89 540.
За денoнoщиeтo са регистрирани 191 нoви cмъртни cлучaя, oбщият брoй нa пoчинaлитe с коронавирус от началото на епидемията е 6 196.
Хocпитaлизирaни ca 7 034 чoвeкa, 570 oт тях ce нaмирaт в интeнзивни oтдeлeния.
Карантинираните от началото на епидемията са 628 174, от тях 40 800 активни ca aктивни.
Нaпрaвeнитe тecтoвe зa пeриoдa ca oбщo 1 083 606.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анализ
Коментиран от #16
06:11 17.12.2020
2 Народен съд
Коментиран от #21
06:15 17.12.2020
3 Анализ
06:17 17.12.2020
4 Пълни глупости
Коментиран от #12, #30, #44, #132
06:19 17.12.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Реалност
06:22 17.12.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Истината
06:31 17.12.2020
9 Ввв
Коментиран от #19, #57, #134
06:32 17.12.2020
10 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
06:33 17.12.2020
11 Моля подробно отчитане
Коментиран от #14
06:35 17.12.2020
12 РУСИЯ...ЯКА ВАКСИНАЦИЯ ПРОТИВ КОВИ
До коментар #4 от "Пълни глупости":
А КАК Е В РУСИЯТА ИЛИ ЕС....ИЛИ ТАМ НЯМА КОВИ....ДРУГАРИ06:35 17.12.2020
13 Българин
Коментиран от #15, #26, #33, #76
06:36 17.12.2020
14 КОВИТО.....БЛАТОТО ЗА БСП
До коментар #11 от "Моля подробно отчитане":
АКО ИСКАШ МОЖЕ ДА ТИ ГИ ДОКАРАТ У ВАС...СТИГА ДА СИ ПЛАТИШ06:36 17.12.2020
15 КОВИТО.....БЛАТОТО ЗА БСП
До коментар #13 от "Българин":
А КАК 3 В ЕС....ИЛИ ВИЕ ЖИВЕЕТЕ ОЩЕ В ...СИВКоментиран от #18
06:37 17.12.2020
16 Хиляда човека и то учени
До коментар #1 от "Анализ":
Ви казаха че тия писиари не са за вярване ХИЧ...Коментиран от #27
06:38 17.12.2020
17 Бойко Борисов
Коментиран от #35
06:39 17.12.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Лост
До коментар #9 от "Ввв":
Ами, защото хората не си ги плащат, а държавата пари не дава. Ако можеха да излизат в държави където се изисква тест, тотава тестовете щяха да са повече, а заразените по малко.06:40 17.12.2020
20 Пенсионер
06:43 17.12.2020
21 999999
До коментар #2 от "Народен съд":
Ти да не си шумкар ,те колеха и бесеха селски кметове и попа ,че погледнал хубава булка...06:43 17.12.2020
22 Тролове спрете се
Коментиран от #25
06:44 17.12.2020
23 1234
Коментиран от #83
06:46 17.12.2020
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Учуден
До коментар #22 от "Тролове спрете се":
За сефте ли караш грип? Или пък си от женчовците / по модерно дженджърите/? Що не идеш в онкото да ти разкажат болните от рак що е болестКоментиран от #135
06:49 17.12.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 КОВИТО.....БЛАТОТО ЗА БСП
До коментар #16 от "Хиляда човека и то учени":
И КВА ОТГОВОРНОСТ НОСЯТ ТИЯ УЧЕНИ ПРЕД ХОРАТА...ЧЕ НЕ СЕ РАЗБРА.....06:49 17.12.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 АУУУУУ
До коментар #18 от "Българин":
А като се събуди, кажи като се събуди къде го намери чаршафа да е влязъл...???...Коментиран от #40
06:51 17.12.2020
30 Пффф
До коментар #4 от "Пълни глупости":
Не е зле човек , да се информира и помисли , преди да бълва простотии ! Изнесеното от теб е тенденциозно и еднопосочноКоментиран от #32
06:52 17.12.2020
31 ДДТ
06:54 17.12.2020
32 Уфф
До коментар #30 от "Пффф":
Ами информирал се е човека - пише го в статията, даже още в заглавието06:55 17.12.2020
33 Въх
До коментар #13 от "Българин":
Има ефект и той е очеваден . Без мерките всяка седмица цифричките вървяха устремно нагоре . Сега поне се задържат на едно ниво . В най-засегнатите държави и през пролетта беше така . След около месец започнаха да спадат нивата . Вярно е обаче , че и навлизащото лято помогна частичноКоментиран от #36, #38
06:57 17.12.2020
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 ПСР
До коментар #17 от "Бойко Борисов":
Дядо Коледа имал висок титър на антитела,обявиха от СЗО.Въпреки това,бил уплашен и май щял да работи дистанционно.Бил в рискова група-не си знаел годините,наднормено тегло,червен нос и бузи/от какво ли?,но не е ботокс/.Официален заместник по Празниците ще е друг Дядо Коледа-нашият,с дЖипката.Прочел,че Евростат ни е класирал на първо място по беднящина,та щял да"дава".По нЕкои и други стотици милиони,на бедните си приятели от обкръжението.Да го запомнят с добро-нали имало план за "поръчката"Му....А и заем от ЕС,щели да сме вземали...трЕбва да се раздава.
07:01 17.12.2020
36 Азз
До коментар #33 от "Въх":
Цифричките са за наивни ахмаци. Обикновения грип му казват ковид.07:07 17.12.2020
37 Ккк
07:08 17.12.2020
38 Българин
До коментар #33 от "Въх":
Това сънува ли го или гледа на боб? Да говорим с факти - от май до началото на октомври имахме от 5 до 50 заразени дневно и по един, двама починали без никакви мерки, откакто върнаха брифингите, вдигнаха клиничната пътека и наложиха локдаун и заразени и умрели скочиха с 1000%, ФАКТ!!! Ако става дума да гадаем мога с точност до 99% да ти кажа какво ще стане - на 21-22 декември ще намалят драстично броя на тестовете, а от там и на заразените, ще кажат сравихме се, на 1-2 януари ще ги увеличат и ще ни обвинят, че не сме спазвали мерките и това ще продължи да се повтаря до юни месец, естествено изборите ще бъдат отменени.Коментиран от #42
07:09 17.12.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 КОВИТО...КАТО ПРИЗРАКА НА КОМУНИЗМА
07:17 17.12.2020
42 КОВИТО.....БЛАТОТО ЗА БСП
До коментар #38 от "Българин":
ТО И В РУСИЯТА НЕМАШЕ ЛЯТОТО...АМА СЕГА?????07:19 17.12.2020
43 Кофти
До коментар #18 от "Българин":
в джъмбо работиш, нали !07:20 17.12.2020
44 Просто
До коментар #4 от "Пълни глупости":
Не всеки починал е записан като ковид. Напротив има много смътни случаи които не се отчитат като ковид поради не правене на тестове. Смъртността от всичко в страната последните седмици нараства много. А тя е най-показателната там тестовете нямат значение. Дали някой е умрял без, с или от няма особено значение щом е умрял. Обаче властта и медните си мълчат. Защо ли ако искат да преувеличават размера на епидемията? Ами проста не искат да я преувеличават а се опитват да прикриват истинския и размер. Ако смъртността се увеличава значи има проблем и то огромен. За седмицата от 9.11 до 15.11 са починали 3859 човека при обичайна смъртност през предходните 5 години между 2000 и 2100. Това е увеличение с повече от 80%. За седмицата от 16.11 до 22.11 (последната за която е обявена официалната статистика) са починали 4300 човека.Това е увеличение с повече от 110% спрямо предходните 5 години .За седмицата от 23.11 до 29.11 са починали 4633 човека.Това е увеличение с повече от 120% спрямо предходните 5 години .
За седмица от 30.11 до 6.12 (последната за която е обявена официалната статистика) са починали 4624 Това е увеличение с 118% тоест 2500 повече починали спрямо тези през предходните 5 години
От това по-показателно няма. Това са обективните факти другото са приказки и теории на “специалисти” и разбирачи.
Коментиран от #47, #48, #106
07:20 17.12.2020
45 Митко
Коментиран от #51, #59
07:24 17.12.2020
46 Гост
Коментиран от #55
07:25 17.12.2020
47 Пълни глупости
До коментар #44 от "Просто":
Стига с тази фалшива статистика на НСИ, аз лично вярвам в статистиката на ООН според която тази година сме с най-ниска смъртност от последните 7 години. Все пак ООН няма защо да лъжат за разлика от НСИ.Коментиран от #50, #52
07:27 17.12.2020
48 Митко
До коментар #44 от "Просто":
Много сложна задача им даваш. Като гледам интелекта на повечето тук, се чудя как успяват да разделят литър ракия за седем дни, че не им се получава кръгло число...07:28 17.12.2020
49 Затваряне
До коментар #18 от "Българин":
Примера за справяне е Китай, Нова Зеландия и Австралия, а не ШвецияКоментиран от #53
07:29 17.12.2020
50 Митко
До коментар #47 от "Пълни глупости":
Ти сигурно още повече вярваш на статистиката от десетия конгрес на БКП.07:29 17.12.2020
51 Фитко
До коментар #45 от "Митко":
Ами защо тая черна статистика е само в държави, в които има мерки? Ти май живееш през 1800 година когато имаше робство и се мислиш за такъв.07:31 17.12.2020
52 Просто
До коментар #47 от "Пълни глупости":
А те от къде вземат данните според теб имат по един преброител във всяка морга на всяка страна сигурно?Просто нищо не е в реално време. Месната статистика е с 2 седмици закъснение, тяхната може би е с месец.
07:35 17.12.2020
53 Българин
До коментар #49 от "Затваряне":
Защо реши така или така ти оттърва? Ок, да видим тези държави: Китай - септември приеха закон според който всеки плашещ с вируса отива доживот в затвора, спряха да правят тестове и вируса изчезна; Австралия - октомври направиха проучване според което тази година случаите на грип са намалели с 98%, а на пневмония с 99% откоето следва, че всичко е приписвано към короната и веднага премахнаха всички мерки, Нова Зенландия не знам как, но в Европа на последните места по смъртност са именно страните без мерки - Швеция, Финландия, Норвегия и Швейцария.Коментиран от #54, #60, #79, #91
07:37 17.12.2020
54 Затваряне
До коментар #53 от "Българин":
С половинчатите мерки прилагани в Европа епидемията се ограничава безспорно, но временно, ако болестта не се изкорени ефекта е единствено агония огромен брой жертви, съсипана икономика и страни потънали в международни кредити. Мерките които са наистина ефективи и решават проблема са затваряне, но напълно на всичко за кратко това приложи Китай, също макар и не толкова строго го приложи и Нова Зеландия и Австралия. Това са страните които са пример за справяне. Икономиката на Китай вече работи на пълни обороти, а в почети целия свят всичко тепърва потъва. За съжаление никой другаде не иска да предприеми крути мерки и да изкорени болестта, а всички искат само да управляват епидемията. Управляващи си го признават публично това навсякъде целта не е елиминиране, а контролиране на епидемията,а това е практически невъзможно за продължително време.С тези техните неадекватни и половинчати мерки се създава само някаква илюзия, че се опитват да правят нещо. Затваряне при което може да се ходи на работа и има работещи сектори които не са живото осигуряващи не е никакво реално затваряне. Докато има обществен транспорт няма как да се казва, че имало затваряне. Страна която остава заразените и карантинираните в домовете им никога няма да елиминира епидемията. Страните които изграждат карантини центрове с режим на непрекъсната охрана и настаняват карантинираните в тях те се справят.
Истината е, че епидемията носи облаги за почети всички освен за обикновените хора
Коментиран от #61, #77
07:43 17.12.2020
55 КОВИТО.....БЛАТОТО ЗА БСП
До коментар #46 от "Гост":
ТАКА Е ЩОТО ЗАБОЛЕЛИТЕ СА ПОВЕЧЕ ОТ ОЗДРАВЕЛИТЕ....ДО ПРЕДИ ДНИ07:45 17.12.2020
56 Охо Бохо
07:45 17.12.2020
57 Гост
До коментар #9 от "Ввв":
Кои те бе хора ?? Рзи не може да насмогне да звъни на положителните да им каже , ме са карнтина на всичките ми познати които са или бяха заразени РЗИ им звъни и ходи на място да им връчи предписанията около 5 тия ден след положителната проба! Контактните лица въобще не могат да ги обхванат! Защо си мислите , че те или щаба тестват някой? Няма такова нещо хората сами си се тестват по частните лаборатории кой заради симптоми кой защото е разбрал , че е имал контакт със заразен и за всеки случай се тества! Дали в работата шефа ще рече да тества да види ако има някой заразен колко още са! Ако чакате на държавата да тества.... ехе то това ще и е като финансовата помощ за хората или полвинчатите мерки! Пср-те спаднаха защото народа предпочита анти генните тестове защото не влизаш в карантина при положителна проба , е усетиха се ,че пак хитреем и от 21 се приравняват с пср-те и се подлежи на карантина. Тогава вероятно и ще го вкарат в статистиката като бройка направени и бройка положителни което до момента не се прави!Коментиран от #66, #119
07:47 17.12.2020
58 параход 1
07:50 17.12.2020
59 Умен по цялата глава
До коментар #45 от "Митко":
Проблема ,Митко ,не е в това дали вярва някой или не.Мерките оставиха хиляди работещи в ресторанти,барове,молове без работа.Сега беше времето в което те правеха Оборота си с фирмени Новогодишни Партита,коледни подаръци ",бакшишите" въртяха като луди цяла вечер с пийнали клиенти....Абе Коледа....Въпроса е Екзистенциален - Има ли Смисъл от съществуването на Мерките или Не...Това е въпроса...Коментиран от #89
07:50 17.12.2020
60 Затваряне
До коментар #53 от "Българин":
Китай се справи защото предприема адекватни мерки, а не защото прие закон за забрана за писане на вируса.Забраната за писане е за да не се отклоняват хората и да не се подлъгват по мнения различни от това на властта.Да те вземат мерки моментално и при нищожни брой случаи защото, се поучиха от грешката си ,когато се закъсня в началото на 2019 година.
Те се справят доста добре като се има предвид колко са жителите там и колко икономиката му е обвързана с целия свят.
Ако някъде изникне някой случаи на вътрешно предаване градове с население повече от половин България изследват и то за 3 дни. Инак повечето им случаи са хванати на влизане в страна, но имат железен контрол. Вътрешните им случаи са единични, но на фона на населеното им това е нищо при своевременно вземане на локални мерки.
Коментиран от #69
07:51 17.12.2020
61 Гост
До коментар #54 от "Затваряне":
Съгласен съм с вас ! Но има и други примери за успешно управление на епидемията без никакъв локдаун а с много леки мерки които не засягат икономиката почти а именно Южна Корея,Виетнам,Тайланд,Тайван,Сингапур! Хората се възползваха от технолохиите на 21 век на макс за откриване пътя на заразения както и контактните лица! Ние сме слаба икономика и не така развита за да приложим този механизъм , но ми е чудно Германия Англия Франция скандинавските държава Сащ защо не го направиха по същия начин а разчитаха на метод от преди 700 години (който наистина е ефикасен) , но все си мисля , че можеха да се справят къде по-добреКоментиран от #65, #137
07:52 17.12.2020
62 Азззззззззз
Коментиран от #64
07:53 17.12.2020
63 191 от 1900 заболели
07:58 17.12.2020
64 Гост
До коментар #62 от "Азззззззззз":
Учениците са заедно ама ти го каза на ВЪН не в класната стая нали? Мисля , че има разлика! Хората останали без работа от ресторанти и дискотеки и т.н. знаеш ли каккъв им е проблема? При съкращение понеже не обичат да се осигуряват не взимат никакви пари , но проблема ди е техен предпочитат 1300-1500 кеш ама да гомосигуряват или на минималното или на 4 часа! Мен ме съкратиха още Април месец , но се осигурявах на цялата брутна сума и от бюрото по труда взимам задоволителна сума!Коментиран от #72
07:59 17.12.2020
65 Затваряне
До коментар #61 от "Гост":
Цитираните от вас страни се опитват да контролират епидемията, но не я елиминират. Това се постига с непрекъснати мерки и ограничения, вярно без затваряне на икономиката, но колко време може да издържи по този начин. За това се иска токова дисциплинирано населени което го има единствено и само тези страни. И дори въпреки това проблема при тях не решен случаи имат непрекъснато и то напоследък никак не са малко.Страните които аз цитирах не просто контролират епидемията, а практически елиминираха напълно вътрешното разпространение на заразата.
Коментиран от #70
08:09 17.12.2020
66 Гост
До коментар #57 от "Гост":
Ама ти откриваш топлата вода! Естествено, че повечето хора си правят бързи антигенни тестове, които са в пъти по-евтини от писиарите, които ги правят само на постъпващи в болниците, някои работодатели и такива с излишни пари. На основа бързите тестове джипитата "лекуват" по телефона, казват ти да стоиш 14 дни в къщи и на 15-тия ти дават болничен, ако искаш! Реално заразените са в пъти повече от официално водените 200 хиляди. Очаквам към края на януари заразата да намалява, защото много хора ще са го изкарали вируса!Коментиран от #67
08:09 17.12.2020
67 Гост
До коментар #66 от "Гост":
Аз това го знам обяснявах на човека писал по-горе коментат , че едва ли не държавата, щаба тествали което е пълен смях08:12 17.12.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Гост
До коментар #60 от "Затваряне":
Много "знаеш" как са се справили в Китай! От там идваш или много телевизор гледаш? От къде знаеш дали не са го изкарали повече от половината китайци още пролетта? Аз лично на тяхната официална комунистическа стъкмистика за брой заразени и починали за пред света хич не вярвам...Коментиран от #123
08:16 17.12.2020
70 Гост
До коментар #65 от "Затваряне":
Факт точно за това казах , че съм съгласен с вас! Но и изброените от мен също се справят много добре особенно Южна Корея и Сингапур като съпоставиш площ население и най-гъстота на населението. Ясно не приложимо в България ! Аз съм за локдаун ама като хората да се направи за месец два ! Хора доста по-умни от наще тиквеници го казаха 2 месеца пълен локдаун е много по-безнолезнен за икономиката от колкото частични мерки за 2-3-5-6 месеца!Коментиран от #73, #75
08:16 17.12.2020
71 Мъглата
До коментар #68 от "ПОЧИНАЛИ":
Абе, какво стана ?В Ковид-мъглата се изгуби чекмеджето!
Забравихме за пачките в него.
Ама в Брюксел не забравят!
Как ли пак ще пелтечат на килимчето Борисов и Гешев?
08:20 17.12.2020
72 Гост от Луната
До коментар #64 от "Гост":
Мерките на дават резултат. Това е истината. Починалите са еднакъв брой от момента преди да бъдат предприети тези мерки.Коментиран от #78
08:23 17.12.2020
73 Гост
До коментар #70 от "Гост":
Безкрайните локдауни само отлагат безкрайно във времето неизбежното - достигането на стаден имунитет! Колко време мислиш, че може да издържи икономика, образование и т.н. на постоянни отваряния и затваряни по равно за 2, 3 месеца - година, две, пет, десет... Накрая ще има не локдаун, а нокдаун и.... нокаут!?Коментиран от #85, #141
08:27 17.12.2020
74 Гост от Луната
08:28 17.12.2020
75 Затваряне
До коментар #70 от "Гост":
Но едно пълно но-наистина пълно стопиране на икономиката и обществения живот за един месец би довело до много по-малко загуби от безкрайни и многократни частични затваряния. Ако ограниченията са направо не човешко жестоки вируса може да бъде унищожен напълно. Да се затвори всичко значи изобщо да не можеш да излезеш.Ако тава се приложи наистина с пълна строгост след 4 седмици вируса ще изчезне. За 28 дни дори и без храна се преживява, но 9,12 или 24 месеца в тотална икономическа рецесия жертвите и загубите ще са много повече.Коментиран от #82
08:30 17.12.2020
76 Диверсант
До коментар #13 от "Българин":
Е, ти пък още ли не си разбрал защо. Една част ще измрат от страх, една част от истинския вирус и на останалото стадо да му пребутаме ваксините Вероятно и за прочистване малко на атмосферата08:31 17.12.2020
77 Коце
До коментар #54 от "Затваряне":
Жив да не бях,да прочета тази простотия.Отивай да се лекуваш "приятел"08:32 17.12.2020
78 Марсианец
До коментар #72 от "Гост от Луната":
ОПГ-ГЕРБ и комунистът Борисовса най-некадърната утайка на БКП!
ФАКТ!
08:34 17.12.2020
79 Гостът
До коментар #53 от "Българин":
Не се бъркайте.Мерки има ,но не са задължителни и въпреки това се спазват.Не се всява страх и паника което ок.Така и тестовете са по малко естествено и болните ще са по малко.Не че няма болни.08:34 17.12.2020
80 Потрес
08:36 17.12.2020
81 Ахахаха
08:38 17.12.2020
82 Гост
До коментар #75 от "Затваряне":
Абе на разбирате ли, че ако щете в концлагер да превърнете домовете на хората за месец, при повторно отваряне, отново ще се наложи след дв, три месеца същия концлагер и режим за месец и така в продължение на 10 години безкраен ужас до постигане на стаден имунитет по трудния начин и тотален фалит на икономиката! Не, мерси!Коментиран от #90
08:39 17.12.2020
83 Здрасти
До коментар #23 от "1234":
Папа ти е главата08:41 17.12.2020
84 СЛОНА
08:42 17.12.2020
85 Затваряне
До коментар #73 от "Гост":
Тази простотия дето я измислиха, че имунитета е доживотен и не повтаря е вярна точно талкова колкото същите “експерти” гарантираха ще лятото ще изчезне вируса. Други корона вирусите са познати отдавна и за тях се знае, че имунитета към тях е относително кратък 3,6,9 месеца. Още повече че вече има документирани случаи на повторно заразяване.Лошото е, че с преболедуването няма как да спре епидемията защото винаги ще има огромна група носители на вируса и когато минат 3,6 или 9 месеца ще се заразяват отново и хора които са го преболедували вече. А между временно огромен брой хора ще губят живота си.Коментиран от #101, #105
08:51 17.12.2020
86 БАЩИЦАТА.....КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА
08:52 17.12.2020
87 ББ Банкя
08:53 17.12.2020
88 СЛОНА
08:56 17.12.2020
89 Митко
До коментар #59 от "Умен по цялата глава":
За съжаление, това е положението. Имам приятели и роднини които пряко ги засегнаха тези мерки.Проблема е в това, че 90% от работещите в този бранш са на четири часови трудови договори или на минимална заплата.
Или са самоосигуряващи се, ама често забравили да се. Заведенията масово отчитат обороти от по 500лв, при реални обороти в пъти повече.
Коментиран от #93, #95
08:59 17.12.2020
90 Затваряне
До коментар #82 от "Гост":
Не сте прав защо в Китай не се наложи? Защо в Нова Зеландия не се наложи?В Австралия се наложи, но мерките там бяха по-либерални. Извода е само един мерките трябва да са абсолютно рестриктивни за да са ефективни и да не се налага да се въвеждат повторно. Ако няма контакт между хората вируса изчезва защото носителите не могат да заразяват други хора. Болните оздравяват или се влошават и умират, но междувременно не го предават на никои. С лед отварянето просто вече няма носители на вируса. Ако се вземат адекватни мерки за да не може вируса да проникне през границите мерки повече няма мужда да се налагат повече.
Коментиран от #109
09:01 17.12.2020
91 Как Швеция
До коментар #53 от "Българин":
ще е на последните места по смъртност в Европа?? Какви глупости говорите? Швеция има 770 смъртни случая на 1 млн. жители. Германия например е с 291/млн., Австрия има много случаи, но с 528 /1 млн. пак са по-добре от Швеция. Нидерландия - 597/1 млн. Словакия - 240 / млн., Гърция - 372/млн.....ПО КАКЪВ КРИТЕРИЙ РЕШИХТЕ, ЧЕ ШВЕЦИЯ Е НА ПОСЛЕДНИТЕ МЕСТА ПО СМЪРТНОСТ?09:15 17.12.2020
92 БЛАТОТО ... ГЕРБ
09:19 17.12.2020
93 Отворко
До коментар #89 от "Митко":
Митко,защо не отвориш заведение и не се опиташ да оцелеш,не да спечелиш а да оцелееш само ?На думи е лесно...09:23 17.12.2020
94 Затваряне
09:26 17.12.2020
95 Другия с коня
До коментар #89 от "Митко":
Гледах списъка с починали - основно диабетици,сърдечно болни от 60 до 80 годишни...Направо ги Отнася вируса майките и бащите ни....Нема с какво да се измери Живота..Няма алтернатива...Ще се наложи да се опитаме да оцелеем...Някак....До ваксините...Успешно на Всички желаем....Коментиран от #113
09:28 17.12.2020
96 Васил
Коментиран от #128
09:38 17.12.2020
97 Хм....
Коментиран от #107
09:39 17.12.2020
98 Източниците
09:40 17.12.2020
99 гневна
09:44 17.12.2020
100 БАЩИЦАТА......КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА
09:49 17.12.2020
101 пророк Исай
До коментар #85 от "Затваряне":
Титаните на мисълта , създали истерията КОВИД19 , са били наясно , че страхът от неустановено и загадъчно действие на КО19 ще създаде необмисленна паника всред част от населението ! Те използват информационните платформи за тотална пропаганда , водейки се от мотото на Гьобелс - една лъжа , повтаряна многократно , става истина ! Ковид19 е обект на страх и паника , поради своята мъглявост и неопределеност . Имeннo - мъглявocттa и нeoпрeдeлeннocттa гo прaвят рaзтeглив , кaтo лacтик , и му ce прeпиcвaт нeoбикнoвeнни прoяви . Прeписват му ce вcякaкъв вид cвoйcтвa , имeннo зaщoтo e мъгляв и нeуcтaнoвeн ! Кoeтo вoди дo извoдът - CЪЩECТВУВA ЛИ КOВИД19 ? Умишленно всят страх и паника с опортюнистка цел или зле възприети факти !Коментиран от #103
09:50 17.12.2020
102 БАЩИЦАТА......КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА
09:51 17.12.2020
103 пророк Исай
До коментар #101 от "пророк Исай":
Рeклaмнaтa кaмпaния нa КOВИД19 cтaртирa в нaчaлoтo нa 2020г. В дeбютa cи , cъcтaвитeлитe нa рeклaмaтa , изнacяхa прoтивoрeчиви фaкти и дaнни зa вируca ! C тeчeниe нa врeмeтo ce oбигрaхa и пoдoбрихa рeклaмнaтa cи кaмпaния ! Вмecтo зa умрeли oт КOВИД19 , зaпoчнaхa дa пишaт зa зaрaзeни c вируcът . Рeклaмaтa , НACAДИ cтрaх и пaникa в чacт oт нaceлeниeтo нa cвeтa , кoeтo бeшe и цeлтa нa рeклaмaтa ! Eдин път , нacaдeн , cтрaхът зaпoчвa дa рacтe , пoдпoмaгaн oт мeдийнoтo инфoрмaциoннo влияниe . Ceгa вeчe идвa врeмe зa ЖЪТВA - инвecтирaнитe финaнcи , трябвa дa ce възвърнaт мнoгoкрaтнo , прoдaвaйки НAДEЖДA нa изпaднaлoтo в пaникa нaceлeниe ! В нaчaлoтo - БEЗПЛAТНO и НE ЗAДЪЛЖИТEЛНO ..............в пocлeдcтвиe - ПЛAТEНO зa вcички , БEЗ ДA E ЗAДЪЛЖИТEЛНO !!!! Плaщaнeтo щe ce нaлaгa c увeличaвaнe нa внocкитe пo ДAНЪК ЗДРAВE - Нaкрaткo , плaщaй cи , бeз знaчeниe дaли щe пoлзвaш !!!!! Caмo в Eврoпa имa нaд 700 000 000 ж. , пo мин. 2€ caмo увeличeниe нa Д.З. , тoвa ca мин. 1 400 000 000 € eжeмeceчнo . Рeклaмaтa на КОВИД19 e нaй-уcпeшнaтa , oт измиcлянeтo нa рeклaмaтa ! Лoшoтo e , чe тeзи кoитo нe вярвaт в иcтeриятa КOВИД19 , cъщo учacтвaт в CПEКТAКЪЛЪТ , принудeни oт Влacт имaщитe !09:52 17.12.2020
104 Потник
09:59 17.12.2020
105 Гост
До коментар #85 от "Затваряне":
От къде знаеш, че "няма" вечен имунитет срещу коронавирус? Кога прави пълни изследвания на организъм на човек, преболедувал вируса за ниво на антителата и клетъчен имунитет? В такъв случай защо ще ни тровят в ваксини, като "нямало", според теб траен имунитет?! Аман от пишман експерти, като теб....Коментиран от #108, #111, #112, #136
10:05 17.12.2020
106 незнайко
До коментар #44 от "Просто":
Тази статистика показва какво е здравеопазването в страната ни !!! Населението ни е тотално болно и тази ГРИПОКОВИДНА зараза го унищожава !!! ГМО храната е причина за тази трагедия преди всичко !!! Нашата страна както и останалите не могат да вземат САМОСТОЯТЕЛНО решение какво да се прави, това се спуска "ОТГОРЕ" а именно от СВЕТОВНОТО ПРАВИТЕЛСТВО В СЯНКА !!! Няма как да не се следват ПРОРОЧЕСТВАТА които са направени именно с тази цел !!! Който е създал филма ЗАРАЗА той създаде и тази ЕПИДЕМИЯ !!! Хората станаха много и ТРУДНО УПРАВЛЯЕМИ !!! ТОВА Е ИСТИНАТА !!!10:07 17.12.2020
107 Мани мани
До коментар #97 от "Хм....":
И КОЗЛОДУЙЧО го нема.Коментиран от #110
10:08 17.12.2020
108 Затваряне
До коментар #105 от "Гост":
Ваксините ще решат проблема, но докато стане това загубите в човешки животи и съсипани икономики ще нарастват още много. Ваксината ще е безопасна и ефективна, но действието и ще е кратко и от тук нататък тя ще бъде периодична всяка година или няколко пати в годината. Няма да се ваксинират всички и вируса ще продължи да циркулира сред хората. Това ще е така защото фармацевтичните компании и тяхното политическо лоби и собственици не биха изпуснали тази златна възможност всички правителства да се абонират за техните продукти завинаги и да получават сигурна и гарантирана печалба гарантирана за години напредКоментиран от #115
10:13 17.12.2020
109 Гост
До коментар #90 от "Затваряне":
Точно това ти казвам - не бъди толкова сигурен, че повече от 50 процента от населението на тези страни не са преминали през вируса?! Аз лично не вярвам на официалните им данни! Колкото и да затварят хората, вируса чака, а не бяга! При първото отваряне удря с двойна сила и затова няма смисъл от криене - няма къде да избягате! Според едно от изследванията точно от Австралия, а не от Китай идва вируса, та нищо чудно там хората да имат вече изград имунитет! Преди 2 седмици даваха репортаж от среща по австралийски футбол с над 50 хил. зрители - пълен до дупка стадион! Един за има заразен, останалите ако нямат имунитет отдавна да е пламнала отново Австралия....Коментиран от #117
10:15 17.12.2020
110 Аа, Козлодуй
До коментар #107 от "Мани мани":
май беше поствал някъде през последните дни. Обаче за Дълбоко Виждащ не е никак типично да не се "запише" под сутрешната статия за Ковид.10:16 17.12.2020
111 Затваряне
До коментар #105 от "Гост":
Имунитета към другите корона вируси е краткотраенВече има повторно заразени. За мене това говори достатъчно. Аз изследвания не правя аз си правя изводи на базата на наличната информация и изследванията правени от специалистите.
Коментиран от #114
10:18 17.12.2020
112 Даа...
До коментар #105 от "Гост":
Вашата логика за трайния имунитет как точно се връзва с примера за противогрипната ваксина. Колкото пъти мутира вирусът, толкова пъти и ваксина е необходима. При грипа май се прави веднъж в годината..
10:20 17.12.2020
113 Митко
До коментар #95 от "Другия с коня":
За съжаление, това е положението.И другарите с дебелите глави отказват да го приемат, и това е. За много хора това е някаква конспирация...
10:29 17.12.2020
114 Гост
До коментар #111 от "Затваряне":
Абе ти си "академик" и знаеш как "повтаря" вируса! От 60 млн. случая в цял свят, има 40 установени на уж "повторени", единият от които на 90 г. старица в последен стадий на рак и куп други болести! А, голограв генерал каза, че "знаел" първоначално за 6, после станаха 4 медици от ВМА, ама не знам дали ги е докладва за световната статистика...Коментиран от #120
10:32 17.12.2020
115 Гост
До коментар #108 от "Затваряне":
Какъв ти е проблема - ти ще се ваксинираш по 5 пъти в годината за да си "здрав" и да не те хващат вируси! Накрая от ваксинираните може да светнеш, като крушка, но важното е че ще си "здрав"....10:37 17.12.2020
116 ГРАД КОЗЛОДУЙ
10:38 17.12.2020
117 Затваряне
До коментар #109 от "Гост":
Вируса не може да чака никъде. Извън жив човек неговото оцеляване е часове според някои изследвания дни при определени условия. При липса на пряк контакт между хората вируса е обречен. Може да е почнал от Австралия, но там се вземат сериозни мерки и то два пъти. Броя на починалите е нищожен едва ли всичко това са случайни съвпадения и те са го изкарали 50% и затова резултата е такъв. Там ограниченията за влизане в страната са сериозни и затова няма внасяне от вън. Вътрешното разпространение силно ограничено чрез двете сериозни карантини които бяха наложени. Още повече в Нова Зеландия нещата стоят подобно. Разликата там е че мерките бяха още по-строги и затварянето беше само едно прелета и от тогава до сега те нямат никакъв проблем с вируса. На Китайците вие не вярвате добре тях да не ги гледаме, но общото в подходите и постигнатите резултати изглеждат повече от логично, а не като случайни съвпадения. Другите страни които предприеха друг подход има точно противоположен резултат и това няма как да е случайно.10:38 17.12.2020
118 Доротея
Коментиран от #138
10:42 17.12.2020
119 Ввв
До коментар #57 от "Гост":
Да! Аз това го знам. Имам приятели, които го изкараха и не влезнаха в системата, защото си правят антигенни тестове. Въпросът е, че те ни представят фалшиви данни с цел да оправдаят неграмотните мерки, които прилагат.10:50 17.12.2020
120 Затваряне
До коментар #114 от "Гост":
Информирате се по добре. Останалите корона вирусите са изследвани отдавна там нещата са изяснени отдавна от специалистите. Вирусите от един тип много често имат общо поведение. Да случаите на повторно заразяване, които са регистрирани още не са масови, но вече ги има. С напредване на времето най-логичното е да нарастват се повече когато се има в предвид предходното.Коментиран от #121, #122
10:52 17.12.2020
121 Гост
До коментар #120 от "Затваряне":
Ако не повтаря масово вируса, както се доказва повече от година към момента, ще си направиш ли публично характери, привърженико на затварянията и ежегодното ваксиниране?Коментиран от #129, #143
11:06 17.12.2020
122 Гост
До коментар #120 от "Затваряне":
Още един въпрос - кога си боледувал, че те е и повтаря теб или твой познат друг коронавирус?Коментиран от #124
11:08 17.12.2020
123 Човек знае
До коментар #69 от "Гост":
когато мисли! Ако са го изкарали половината, значи и бройката на умрели ще е друга! Всичко се вижда с факти мислене и логика! Иначе само глупости пишете! Истините на "затваряне" са абсолютно логични и изградени само на факти по света! Който може да си напъне сивото вещество, го вижда! Останалите пишете глупост след глупост, не връзваща се с фактите и логиката!11:12 17.12.2020
124 Затваряне
До коментар #122 от "Гост":
Ако не сте наясно най-обикновената настинка се причернява точно от корона вируси. Всеки е боледувал многократно и ще боледуват още много пъти.11:27 17.12.2020
125 В сайта на ОН
Коментиран от #126, #127, #142
11:28 17.12.2020
126 Ами грамотният
До коментар #125 от "В сайта на ОН":
щеше да погледне грамотно! Кое е грамотното, да гледаш последните два месеца смъртност, на фона на цяла година?11:33 17.12.2020
127 Просто
До коментар #125 от "В сайта на ОН":
От началото на годината до 6.12 починалите са 109885 за цялата 2019 година починалите са 105958. Месната статистиката върви със закъснение, към днешна дата данните ще ги има след две седмици. Първо се появява месната статистика и едва след това данните се обобщават и публикуват в източника на информация които вие тълкувате като такъв отчитащ всеки починал в момента когато е починал. Въпроса е в това, че в последните седмици не почиват 280-290 средно дневно както е било последните години, а почиват много повече. За седмицата 46 от годината (от 9.11 до 15.11) средната дневна смъртност е 550 . За седмицата 47 от годината (от 16.11 до 22.11) средната дневна смъртност е 612 .За 48 седмица(от 23.11 до 29.11) средната дневна смъртност вече е 660. За 49 седмица(от 30.11 до 6.12) ) средната дневна смъртност се задържа на 660.11:41 17.12.2020
128 Другия с коня
До коментар #96 от "Васил":
Лятото бяха Саботажи на Мерките и Протести организирани от Червените престъпници от БСП....С какво да спреш Протести и Въстания,а......С армията ли или с Танкове....а може би с Калашници.....БСП са ВИНОВНИ за Дифузното разпръскване на Вируса в България.....Виновни ....Коментиран от #130, #131
13:00 17.12.2020
129 Ко каза
До коментар #121 от "Гост":
Ко?Не.13:28 17.12.2020
130 Стига с твойте
До коментар #128 от "Другия с коня":
простотии! Как пък не развиете малко интелекта си, вместо да ръсите простотии!13:32 17.12.2020
131 Не бяха от БСП по протестите
До коментар #128 от "Другия с коня":
Или Отровното трио, Боец, Манолова, Христо Иванов и разни от "системата ни убива" ги броиш към БСП. Пропуснал съм и други "герои". Или под БСП разбираш Радев, размахал юмрук в подкрепа на протеста. Абсолютно те подкрепям обаче, че сяха зарази, не спазваха мерки, гориха маски повечето от протестиращите.Безотговорна тълпа, която се изживява като спасител на нацията. И Слави го слагам в кюпа, въпреки, че физически не беше там. Но беше сред най-лаещите и плюещите срещу Мутафчийски, НОЩ, маски, мерки. Никога не бих гласувал за този субект, който се опита да обере симпатиите и вота на безотговорните хейтъри..
Коментиран от #133
22:44 17.12.2020
132 Няма как да знаеш колко
До коментар #4 от "Пълни глупости":
са починали вчера. 50 пъти ти го написах това. За вчерашния ден общата смъртност ще я знаем след Нова Година. И ще е много повече от 289 души. Мога да се обзаложа, че ще е над 500-550,а може и повече. А 289 е прогноза стойност, на база предни години.22:49 17.12.2020
133 Да не си
До коментар #131 от "Не бяха от БСП по протестите":
забрави коня,че писа таз простотия без него! И с него и без него, простотията ти е почерк! 😀 Не може да те сбърксме!😀Коментиран от #140
22:58 17.12.2020
134 Въобще не е важен само броят на заразени
До коментар #9 от "Ввв":
те, а този на умрелите. Той е плашещият. А не правят явно защото няма желаещи толкова много. Хората си правят сами антигенни, за да не ги карантинират и ако не са много зле продължават да ходят на работа, из магазините и да сеят зарази. Мислиш, че из големите вериги нямат болен персонал ли. Бъка от болни, но ходят на работа някои дори със симптоми и им забраняват шефовете да се тестват с PCR тестове, защото ако изолират контактните ще останат без персонал и ще трябва да затворят. Зная го от хора, които работят в голяма верига супермаркети. 100%е същото и в другите.Затова не пада броят на умрелите и е фрапиращо голям за официалния брой заразени. Защото те са поне 5 пъти повече.23:00 17.12.2020
135 Ти пък тази простотия до кога ще я пишеш
До коментар #25 от "Учуден":
И да отиде при раково болните те с рак няма да го заразят, а той с ковид-да. А шансът на болен с рак да оцелее ако пипне ковид е много по-нисък. Познавам хора, които вече с години са в ремисия и слава Богу ракът не се е върнал и хора, които умряха от ковид за 2-3 седмици. Спрете с безумно тъпите си сравнения. Никой не иска да е онкоболен или да получи усложнения от ковид и да умре.23:07 17.12.2020
136 Вечен няма как да знаеш, че има, защото
До коментар #105 от "Гост":
е минала година само от първите случаи в Китай. Там втора вълна няма, за да се провери на практика дали оздравели те, прекарали ковид не биха се заразили отново. А вечен само кретен като Мангъров може да твърди, че има, защото няма как да го знае. Ако си изкарал ковид и не дай си Боже те блъсне кола и умреш за теб имунитетът със сигурност е бил до живот, ама ако живееш още 10 и още не е ликвидиран ковид-19 напълно не е ни най-малко сигурно че няма да те повтори. То за година не е сигурно пък... Още повече, че постоянно мутира. Ще са нужни най-вероятно и "корекции" във ваксините.23:16 17.12.2020
137 Защото сме уж много
До коментар #61 от "Гост":
свободолюбиви и не бива да ни следят чрез приложения какво правим, в кои магазини на коя дата сме влезли, в кой ресторант сме яли, кога сме закъснели за работа. Затова няма в Европа такова проследяване. Ама и то помага до време. В Южна Корея вече има не само по 2-3 смъртни случая дневно. В Япония също растат, а в данните за Сингапур много се съмнявам. Но си прав. Трябва да се използват технологиите и въобще не ми пука, че може някой да проследи местонахождението ми и да ме предупредят да се изследвам и карантинират ако съм бил в опасна близост със заразен. (например че два часа съм вечерял в ресторант, а на съседната маса е имало заразен, който вече е болен и със симптоми. Технологиите са хубаво нещо, но ние ползваме таблетки и телефони предимно за хейт или в социалните мрежи, където сами се хвалим къде и кога сме били(не че е задължително да е истина), но сме категорично против друг да ни нарушава правата. Затова има много повече умрели в САЩ, Европа и много по-малко в изброените от теб страни. Там и ще се ваксинират без много да умуват, не им пречи 5Gмрежата и не се страхуват, че ще им вкарат чип с ваксината. Всякакви идиоти, в които поне 30%от българите вярват, за мой огромен потрес и съжаление. Дебилизацията е с чудовищни размери у нас, вярата във всякакви нелепи конспиративни теории също.Коментиран от #139
23:36 17.12.2020
138 Ти да беше прочела защо не са приели
До коментар #118 от "Доротея":
родилката и после да пишеш глупости. От мързел и некомпетентност не са я приели. А това няма нищо общо с ковид в конкретния случай. Въпреки, че ми се струва, че и родилките трябва задължително да ги тестват при прием за раждане с бърз антигенен тест. За да вземе повече мерки за защита екипът, който изражда бебето и да не зарази други родилки и бебета в случай, че не е сама във VIP стая.23:42 17.12.2020
139 Идиотии, а не
До коментар #137 от "Защото сме уж много":
идиоти да се чете.23:44 17.12.2020
140 Стилът на писане ми е коренно различен
До коментар #133 от "Да не си":
от на "онзи с коня" или както там беше. Ама за доста неща съм съгласен с него. Виж ти и още един куп твои другарчетата сте като излезли от една матрица. Направо сте си "чипирани".23:51 17.12.2020
141 А колко хора ще умрат според теб
До коментар #73 от "Гост":
ако без ваксини, чакаме да достигнем стаден имунитет(в случай че въобще съществува при ковид-19).Ако без локдаун след седмица мрат по 300 души дневни, а след месец по 500.Сигурен ли си, че твоята майка, баща, жена, мъж дете няма да са сред жертвите? Няма как да си, освен ако не сте го прекарали всичките коронавируса (цялата ти фамилия) и разчитат на антителата в кръвта си. Ама в този случай не е ли твърде егоистично заради това, че макар и временно за теб и важните за теб хора няма заплаха на останалите животът да е в огромен риск??!00:00 18.12.2020
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 Не повтаря защото няма втора вълна в
До коментар #121 от "Гост":
Китай, а само за незначително малка част от заразените там е минала една година от заразяването. Има вече десетки, ако не и стотици случаи на документирано второ заразяване в рамките даже на 3 до 6 месеца. Така, че харакири може да си направиш ти. Може да не е публично. Не си падам по кървавите сцени. И да уточня, че не съм този, когото ти призоваваш да си прави публично харакири. Ама тази тъпотия вече поне 10 пъти я пишеш.00:19 18.12.2020