Вчера бяха регистрирани 257 нoви случая на коронавирус от нaпрaвeнитe общо 2 072 тecтa. 1060 от тях са по метода PCR и от тях 153 са положителни.
В същото време са направени 1012 бързи антигенни теста, от които 104 са с положителен резултат.
Според Единния информационен портал това прави c 515 cлучaя пo-мaлкo от предния ден.
Oбщият брой на заразените e 196 915, а на излекуваните - 108 866 - 1 186 oт тях са се разделили с вируса през последното денонощие.
Активните случаи са 80 976.
Зa дeнонощието ca рeгиcтрирaни 50 нови смъртни случая, общият брой на починалите c кoрoнaвируc oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa e 7 073.
Хоспитализирани са 5 580 човека, 512 от тях се намират в интензивни отделения.
Кaрaнтинирaнитe oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa ca 651 573, oт тях 26 682 са активни.
Направените тестове за периода са общо 1 122 775.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 От болницата
06:42 26.12.2020
2 Дивергент
06:43 26.12.2020
3 Дельо Хайдутин
Коментиран от #24, #25, #31
06:45 26.12.2020
4 Последния Софиянец
Коментиран от #28
06:46 26.12.2020
5 Centurion
Коментиран от #21, #30
06:49 26.12.2020
6 Centurion
Коментиран от #9, #11, #51
06:54 26.12.2020
7 ГРАД КОЗЛОДУЙ
07:00 26.12.2020
8 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #10
07:01 26.12.2020
9 Бат Бойко нощния бандит
До коментар #6 от "Centurion":
За Коледа ви внесох подаръчета от сърце.Самолети от новото щамче в Англия.хо хо хо07:02 26.12.2020
10 Каракачанов
До коментар #8 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Ти ли си народа бе!Коментиран от #15
07:03 26.12.2020
11 Годишната
До коментар #6 от "Centurion":
смъртност ще покаже стъкмени числа !Коментиран от #14
07:03 26.12.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Дельо Хайдутин
До коментар #12 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Не плачи Мечо.Болката минава,само срама остава.Коментиран от #17
07:07 26.12.2020
14 мислещ
До коментар #11 от "Годишната":
А и все по-вероятно изглежда болниците да избиват умишлено доста хора, та има голяма вероятност смъртността наистина да е по-голяма, само че трябва да се мисли по посока защо е така. Особено като имаме предвид и отказът от прием на хора, които наистина имат нужда. Така че системата убива доказано поне по един начин (Да припомним и случая с починалото дете, от панкреас ли беше? Дето нямало било коронавирус и затова трябвало да умре), този с директното убийство засега е само "конспиративна теория".Коментиран от #20, #34
07:09 26.12.2020
15 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #10 от "Каракачанов":
част от НАРОДА ТРОЛЕ гербчов07:10 26.12.2020
16 Рошко
07:11 26.12.2020
17 СТЕЛА
До коментар #13 от "Дельо Хайдутин":
защо ползваш чужд никКоментиран от #18
07:12 26.12.2020
18 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #17 от "СТЕЛА":
Ама то и аз вече се обърках-кой съм,кой пише от мое име и защо.РАДИО ЕЛТО ли съм,Другият с катъра или Мечо пух.Крадат ми инвалидния НИК постоянно,Здравето е най-голямото богатсво!
07:17 26.12.2020
19 ФРОГ
07:20 26.12.2020
20 Така
До коментар #14 от "мислещ":
наричащата се Triage , или избор , сортиране на пациенти кои да бъдат лекувани при препълнени клиники или недостатъчна апаратура !Коментиран от #32
07:21 26.12.2020
21 500
До коментар #5 от "Centurion":
И няма училища, кръчми и кина.07:23 26.12.2020
22 РАДИО ЕЛТО
07:32 26.12.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Бяха стигнали 595 в интензивното
До коментар #3 от "Дельо Хайдутин":
Сега са 521.Ами умират, изписват, влизат други пациенти,местят от интензивни отделения в обикновени и обратно. Има динамика. Само някой безмозъчен може да задава подобни въпроси. Има някакъв осезаем спад в смъртността от/с ковид. Дано се запази и след като се върнат децата по детски градини и училища, след празничните събирания у дома и по зимни и СПА курорти(в хотелските ресторанти), наетите частни вили и т. н. Предстои да го разберем това най-късно до месец.Коментиран от #27
07:41 26.12.2020
25 Реалност
До коментар #3 от "Дельо Хайдутин":
Не само това, броя на активните случаи все си стои на 80 000, а на тези в карантина пада постоянно и скоро ще стигне нула. Вече даже ги мързи да направят фалшивата статистика като хората.Коментиран от #44
07:43 26.12.2020
26 АНОНИМЕН
До коментар #23 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
това е МЕЧО гаври се с хората07:48 26.12.2020
27 Хахаха
До коментар #24 от "Бяха стигнали 595 в интензивното":
Спад на починалите в почивните дни има откакто се появи мързеливия вирус, който заразява и убива само в делнични дни. Само безмозъчен човек може да не е забелязал тази стъкмистика досега:) След като заразните паднаха с 3000 на ден би трябвало в болница вече да са под 1000, а в интезивни под 50, но това не е така и доказва, че от мерките ефект няма никакъв, а тестовете са манипулация.Коментиран от #39
07:51 26.12.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 6Х6
07:57 26.12.2020
30 Българин
До коментар #5 от "Centurion":
Това с тестовете се очакваше, съобщават по малко заразени и НОЩ казват колко добре са се справили, минават празниците и отново вдигат бройката и обвиняват гражданите, че не са спазвали мерките, този филм вече сме го гледали. Реално ефекта от локдауна може да се види само в броя хоспитализини и в интензивни отделения, а при тях промяна няма, което ще рече, че ефекта е нулев. П.П. Весело посрещане на новата година на всички нормални българи, а на хипоците пожелавам весело посрещане на страничните ефекти от ваксините.Коментиран от #37
08:01 26.12.2020
31 Истината
До коментар #3 от "Дельо Хайдутин":
Как..лъжат като цигани, всичко е измама и стъкмистика да вкарат стадото в кошарата...08:03 26.12.2020
32 123
До коментар #20 от "Така":
Видяхме как сортират пациентите - здравите цигани играят кючек в отделенията, а болните българи умират по стъбищата.Коментиран от #43
08:05 26.12.2020
33 Ели Оригинал
"Нещо" се изпраща на хората, Учителите казват-независимо от религията, когато сме объркани и страдащи да се уединим-изолираме, да седнем на един камък и да помислим, кои сме, накъде сме се запътили, и търсим ли Пътят вътре в нас, да излъчваме Светлина в страданието.
"Нещото" не идва в светлите души, "То" е предупреждение, ако не го видим, почустваме, изстрадаме, ще допуснем да ни обсеби страх и ужас. Ако не излезем по-чисти от собствения си Ад, дори и оздравели, ще бъдем "мъртви души" - неживи.
Желая на всички Вярващи по света да открият пътят в себе си Истината,величието на всяко Божие създание-само тогава ще се извисим до Създателя, независимо от вяра и религия.
Коментиран от #38
08:10 26.12.2020
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Ццц
08:18 26.12.2020
36 Гост
08:26 26.12.2020
37 Centurion
До коментар #30 от "Българин":
Аз мисля ,че нещата затихват,и ако не ни наръсят отново, през лятото съвсем ще изчезнат.Аз лично не вярвам в случайният характер на болестта,тя си е инженерно постижение. Смятам ,че от доста време имаме доставки на всякакви грипове ,птичи, свински,луди крави,Африканска чума по свинете, и т.н.Кскео да правиш,Евреи,"добри хора"!!!08:28 26.12.2020
38 Психо от Курило
До коментар #33 от "Ели Оригинал":
И тука ли евангелисти,аман от вас.08:32 26.12.2020
39 Това само доказва, че хората си правят
До коментар #27 от "Хахаха":
антигенни като ги купуват по аптеките вече свободно. За да не ги карантинират. И си щъкат свободно навсякъде кашляйки и подсмърчайки под маската. Които се влошат търсят помощ от личен лекар и евентуално се кротват в къщи за няколко дни, но междувременно са заразили други. А статистиката това не го отразява. Аз съм пределно наясно, че в празнични и почивни дни картината не отразява действителната смъртност. А броят на тестовете е нищожно малък през тези дни. Антигенните реално продължават да не влизат в статистиките. Защото все по-малко се правят в лицензирани лаборатории. Много се съмнявам в това как се правят тестове в домашни условия. При неправилно взет материал за изследване с огромна вероятност резултатът ще е фалшиво отрицателен. Същото ще е и ако се направи прекалено рано. Направи си труда и си записва броя на починалите за всеки ден от седмицата(после го раздели на 7).Така няма да имаш изкривен резултат, заради празници и почивни дни. Ако трябва и за по-дълъг период го направи и ще видиш, че има някакво намаление поне на смъртните случаи. Ама и аз мисля, че е крехко и временно за съжаление. И какво е твоето предложение? Щом мерките не дават чак толкова прекрасни и бързи резултати да ги отмени или да ги затягаме още? Първото според мен би било крайно неразумно, а срещу второто ще има ужасен отпор. Ти какво предлагаш? Явно от ваксинациите(независимо дали сме за тях, умерени привърженици на ваксинирането или твърди няма да се ваксинира е) скоро не можКоментиран от #42
08:39 26.12.2020
40 Аз40
08:41 26.12.2020
41 Дълбоко виждащ
Коментиран от #54
08:47 26.12.2020
42 Centurion
До коментар #39 от "Това само доказва, че хората си правят":
Разбира се ,че хората ще си правят каквото си искат!!!Това управление и НОЩ са съставено от некадърници, лаици и дилетанти!!!Канцеларски плъхове, и книжни доктори. Както винаги посредствеността е взела връх пред професионализма,и хора като Мангъров и Чорбанов са изтикани в периферията.Мерките са безумни, неработещи,и демонстрация на безпомощност!!! Ако трябва да ги обрисувам, те приличат на човек ,който е с пробит от всякаде дъждобран, подред лятна горещина.Болестта затихва и е в самият край,не поради неадекватните мерки,на това деятелно невежество НОЩ,а поради естественият ход и завършек на болестта.Над ,80% са се срещали с вируса,и са преболедували,сиреч изградили са имунитет!Коментиран от #45
08:53 26.12.2020
43 Това че някой изрод си е позволил
До коментар #32 от "123":
да точи здравна каса през лятото уж за някакви тествания на защитни средства, маски и т. н. не значи че в момента няма предостатъчно тежко болни с ковид. Въобще няма никакво доказателство, че кадрите с циганите са от ковид отделение. По-възмутително за мен е, че за болните от/с ковид лежащи в Терапията във Варна например не е осигурено изхранване и трябва да търсят незаразени близки, които да им носят храна в болницата. Как става предаването ѝ не ми е ясно въобще. Това е предпоставка за заразяване и на тези хора... При клинична пътека от 1700 лв би трябвало поне по 1 топла супа да може да се осигури на болните. Не за тези в интензивните, а за другите отделения. Моя позната е лежала 2 седмици в такова отделение и добре че единият ѝ син, който живее отделно не е болен и е имало кой да ѝ носи някаква храна. Мъжът ѝ и малкият и син също са били болни по това време. И на домашно лечение. Не изключвам обаче болни или поне заразени близки да ходят ежедневно или през ден поне, за да носят храна на тези в болниците. Нямам думи... А изхранване в болницата няма от много преди пандемията. През 2014 година майка ми лежа в болницата и ѝ носех храна ежедневно. Ама поне не бяхме в пандемия тогава...Коментиран от #48
08:58 26.12.2020
44 Глупости
До коментар #25 от "Реалност":
пишете и се надъхвате един друг сами! Бяха над 90 000, а не са си били все тук! Поне бъдете обективни!08:58 26.12.2020
45 Мангъров е некадърник и вредител
До коментар #42 от "Centurion":
номер 1.И за съжаление не е изтикан никъде. Трябваше отдавна да е натикан в затвора, където му е мястото. А не да му се дава гласност. А ти и приятелчетата ти от агитката"Защитници на Мангъров" може да го обявите за най-великият инфекционист на планетата ако щете. Аз вече имам трима умрели познати точно сред тези, чийто гуру беше Мангъров. Слушаха го и му вярваха. Десетки пъти съм спорил с тях през пролетта и лятото. Вече ги няма... Бог да ги прости. Заминаха си на по 46-59 години след заразяване с ковид и дълго отлагане на търсенето на адекватна помощ.Не че има лечение, което да е панацея. Не мога да ти опиша какво мислят близките им сега за прехваления Мангъров и колко го "обичат". Ама той си е жив и си разхожда още кльощавия задник и дава интервюта. Че и нагло се жалва, че му плащали видите ли само половин заплата. Май му е време за пенсия... Заради сляпата вяра в него много хора не дочакаха и няма да дочакат. И заради скапаната здравна система и поради още куп други причини..Коментиран от #49
09:14 26.12.2020
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 АНОНИМЕН
Коментиран от #50
09:20 26.12.2020
48 Дълбоко виждащ
До коментар #43 от "Това че някой изрод си е позволил":
От както се насадихме в демокрацията се носи храна в болниците,както и се купуват Консумативи,при операции и други!Аз лично съм купувал Кръвна плазма преди 15г от Онко клиниката ,тя е на същото място в София и от кръвния център и той е на същото място!струваше 300лева,но бе панацея за цирозата на тъст ми!Две банки вливания и той се изправяше!В Демокрацията се....дава....тоест купува кръв и кръвта се .....ДаРЯВА,а после купува....преди над 10г,откриха...Уж РаК на дебелото Черво на тъща ми....Намерих и болница тук в София,това операция на дебело черво се води безкръвна,но. Те си поискаха2банки!!Естествено от позиция на времето мога да кажа-Тя е нямала злокачествено Образувание,но....някой е взел пари от здравна,а и тя за благодарност че е оживяла след операцията,развърза кесията....За успокоение черните души на белопрестилковцте мога да кажа,че това ......не е техен патент,а на много места са се изхитрили,Атероми и полипи да сигнализират,като......Всичко в името на мамон!09:30 26.12.2020
49 Centurion
До коментар #45 от "Мангъров е некадърник и вредител":
Причината ,че имаш починалите познати не е в Мангъров,а в състоянието на починалите Те са били непригодни за живота.Смъртта е част от живота и е време да бъде приета,и да се знае ,че хората са смъртни.Аз боледувах ,и се лекувах по методите на Мангъров,и оздравях,но зная ,че това не ме прави безсмъртен Смъртта може да дойде по всяко време и при всеки,дори и при най здравият и млад спортист. А, че здравната система е пълна нула,тук съм съгласен,5/6 хиляди хоспитализирани я поставиха в колапс.А трябва да може да поеме поне 10 пъти повече,Няма лекари,сестри,санитари, медикаменти, апаратура,и това всичкото е в резултат от провежданата с години политика на недофинансиране.По същата причина сме на едно от първите места по смъртност и ниска продължителност на живота!За Военна скрап има пари,за чужд и зловреден газопровод също,но за здравето на хората няма!!!Резултатите са логични и очаквани,поне за мен!Коментиран от #71
09:36 26.12.2020
50 Бъди сигурен, че са повече от 200-300
До коментар #47 от "АНОНИМЕН":
И че част от тях също са жертви на ковид. Защото с основните си заболявания много голяма част от тях биха живели още години. Огромна част от другите болести и причини за смърт не са заразни. Не са спрели да умират от онкологични болести, бъбречна недостатъчност, инфаркти, инсулти, тежки усложнения от неконтролиран и нелекуван диабет, катастрофи, самоубийства и убийства. Но не са заразни тези болести. С изключение на малка част от раковите, с доказан вирусен причинител. Но дори и тогава не се стига до смърт седмици след заразяването, а при добра профилактика и ранно откриване хората имат шанс за излекуване. Ама след прекаран ковид, дори средно тежък без постъпване в болницата, дори хора на средна възраст често седмици след преболедуване получават инсулт, инфаркт. Защото ковид-19 води до повишено тромбообразуване, а в комбинация с висок холестерол и съдови изменения си е сериозен рисков фактор.09:41 26.12.2020
51 Анти милиционер
До коментар #6 от "Centurion":
Хапчетата.Коментиран от #52, #53
09:43 26.12.2020
52 Centurion
До коментар #51 от "Анти милиционер":
Нямам нужда,но при тебе няма лечение и медикаменти които да ти помогнат!!!Ще цитирам една мисъл на Юлий Цезар
"Умните,изглеждат като луди за ПРОСТИТЕ!!!"Надявам се да имаш толкова мозък,които да ти позволи да асимилираш мисълта!!!357
Коментиран от #62
09:55 26.12.2020
53 Психо от Курило
До коментар #51 от "Анти милиционер":
Няма да помогнат хапчета. Народа масово изтрещя от това седене в къщи. Единственото развлечение на много хора е да спамят по сайтовете. На много им гръмнаха бушоните, не виждаш ли, един се чувства от богомилите, друг евангелист, трети 5G го облъчва, четвърти очаква да го чипират и Бил Гейтс да го следи какво прави в тоалетната. По принцип има възможност да се лекуват подобни асоциални отклонения, но капацитета на психо диспансера в Курило е ограничен.Коментиран от #55
09:58 26.12.2020
54 Никакви паркове и планини няма да
До коментар #41 от "Дълбоко виждащ":
затворят. Както не ги затварят и в Австрия ски курортите. Независимо, че и там броят на тези, които умират от/с ковид всеки ден е много висок. Няма как да се плащат милиони, че и милиарди компенсации на всички хотели и на работещите в тях. Само по себе си ходенето до планината и разходките и спортът в нея не носят високи рискове. Рискът е в хотелските части с общи климатични системи, в ресторантите и т. н. На всички места, където има струпване на хора на закрито. Не може да се яде с маска на устата. А и маските само ограничават, а не предотвратяват напълно риска от заразяване. Не всеки живее достатъчно близо до планина или гора, за да може поне през уикенда да се поразходи при подходящо време. Защото като завее и зафучи за какви разходки говорим въобще. Обездвижването е изключително вредно, затова поне в къщи се движете, когато времето не позволява излизане навън.Коментиран от #56
10:19 26.12.2020
55 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #53 от "Психо от Курило":
Това за Богомилите е Исторически Факт!Още тогава хората по тези земи са РАЗкрили,какво представляват Чернодрешковците и цялата система на управление над масите!!Това,че се омаловажава този Факт (Според мен за Национална гордост)от Българската история говори само за Едно!Опит чрез Манипулации и лъжи,да вкарат Мислещите в Лоното на Стадото! ПС...103,538Deaths year to date,за 2019г-105,598 deaths.....
Коментиран от #57, #58
10:20 26.12.2020
56 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #54 от "Никакви паркове и планини няма да":
Ултра виолета не е в къщи....А ,през този сезон е силно намалял.....За маските ви писаха много пъти в този сайт.....Като гащите....пазят!10:23 26.12.2020
57 Статистиката за
До коментар #55 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
смъртност е със закъснение! Ще бъдете изненадан! И защо искате да размиете два месеца смъртност на 12 месеца? Това с какво ще ви помогне?Коментиран от #59
10:31 26.12.2020
58 Centurion
До коментар #55 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Може да си спокоен ,5/10% от хората не са от стадото идиоти,и никой и никога няма да успее по отношение на тях.Аз даже се надявам,лека полека да започнат да проглеждат и други Процеса е дълъг и труден,обаче се чудя дали е за добро???Сещам се за онази поговорка "пази Боже сляпо да прогледа"Коментиран от #60, #61
10:31 26.12.2020
59 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #57 от "Статистиката за":
Никога не се съди за Цялото от Частното,а ЗА Цялото се Съди от Всички-ЧАСТНИ!Аз само копирах и дадох данни,другите са тези дето си играят със смърта!Честито Рождество!10:48 26.12.2020
60 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #58 от "Centurion":
Тук съм за Другите да прогледнат!Трудно ще е Савел да стане Павел в бг реалност,но Човек трябва да опита!10:50 26.12.2020
61 черна овца
До коментар #58 от "Centurion":
Защо си мислиш, че не си от стадото? Това, че пишеш що годе грамотно ли? Говориш (пишеш) като страничен наблюдател , извън време - пространството, а доказателство не даваш. Това, че има хора с различно мнение от твоето, не ги прави автоматично "стадо ид*ти" , както ни наричаш. Виж пиша "ни" , защото аз не се смятам за издигнал се над стадото.Коментиран от #63
10:56 26.12.2020
62 Мисълта не е лоша, ама че това, че ти си
До коментар #52 от "Centurion":
мислиш, че си от УМНИТЕ не те прави такъв. Цитатите на известни личности не са доказателство за твоята гениалност по никакъв начин. Само показват, че и нещо друго освен Факти четеш.Коментиран от #64
11:11 26.12.2020
63 Centurion
До коментар #61 от "черна овца":
Защото живея 56г сред вас и на гърба ви,и ви познавам начина на ,"мислене" манталитет култура,способността ви да се ориентирате в ситуация,и невъзможността да наредите пъзела.За това,иначе нищо лично както се казва.Аз мисля, че тези способности не се придобиват а са е унаследяват!Това е основна част от интелекта който носи човек.Да можеш да помниш ,съпоставяш,приценяваш,анализираш,с което да избистриш и получиш реалната картина,не тази която ти рисуват,по Нова, канал 3,или пък BTV, истинскатаз тази която прозира и се очертава за серия предварителни действия.Това е ,нищо повече!Запомни, нищо не е такова,каквото изглежда,и каквото искат да ти го представят!!!Схемата е следната!
1%собственници на 90%от всичко,4%им управляват и защитават интересите,90% дълбоко спящи,и 5% граждани които се опитват да събудят заспалите!!!
Коментиран от #65
11:26 26.12.2020
64 Centurion
До коментар #62 от "Мисълта не е лоша, ама че това, че ти си":
Не считам себе си за гений,но не се смятам и за тъпа овца,която могат да стригът,доят и колят,когато и както си поискат!!!Или не могат да ме завъртат да гледам на там където ,на тях им е изгодно!!!Не съм аморфна маса,която да обработват и моделират!Имам мнение,и становище,което изразявам свободно и спокойно,с увереност,в правотата на преценка,на ситуацията и обкръжаващата среда!С това ако помогна на някой ,ще е добре,ако ли не,да продължава да си блее в кошарата!11:55 26.12.2020
65 черна овца
До коментар #63 от "Centurion":
От това с "унаследяването" разбирам, че си привърженик на евгениката. Да ти кажа само, че доста отдавна Томас Морган я развенчава като наука т.е.(за да ме разберат повече хора) дълбоко се съмнявам , че си с нещо по-различен от мен (48г) или останалите пишещи тук. Поради това си позволих да ти отправя забележка относно крайните ти квалификации.Коментиран от #70
12:08 26.12.2020
66 Само да
Коментиран от #67
12:59 26.12.2020
67 И колко
До коментар #66 от "Само да":
месеца ще питате едно и също? След хиляди пъти обяснено едно и също, защо според теб?13:06 26.12.2020
68 big
Коментиран от #69
14:21 26.12.2020
69 Centurion
До коментар #68 от "big":
Истина е ,че медицината,и напълнила доста парцели в гробищата!!! Сега гледах един филм за Инути,изхранват се с риба,и тюлени. От 9 поколения надхвърлят 100 г. Няма ,лекар,няма кръвно,бъбреци и прочие болести,нещо подобно на Хунзите ,никой не боледува! Няма компютри,градски шум,стрес и всичкият този зверилник в който живеем!!!Коментиран от #73
15:29 26.12.2020
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Бяха си здрави и прави. Двамата без
До коментар #49 от "Centurion":
никакви болести.От нищо не са се жалва ли. Не са били алкохолици, единият дори никога не беше пушил. Само беше дебел и с високо кръвно-най-възрастният .За него беше ясно, че едва ли ще е дълголетник. Но и това е Божа работа. Познавам доста възрастни хора, които са доста пълни, но живи и подвижни. Стига с вашата мантра за непригодните и естествения отбор. Който умре по-млад според вас е или наркоман или непременно е бил алкохолик. Ами умря скоро и позната с ковид на 39.Без никакви известни на нея и роднините ѝ придружаващи заболявания. Ковид-19,цитокинова буря и последвала интоксикация и полиорганна недостатъчност. Непушачка, пиеше по часа вино от време на време. Майка ѝ, и баща ѝ също се заразиха, но оцеляха въпреки, че са по няколко придружаващи и над 60 годишни. Беше им единствено дете... Всъщност днес щеше да навърши 39...Но умря в средата на ноември.Коментиран от #72
16:06 26.12.2020
72 Centurion
До коментар #71 от "Бяха си здрави и прави. Двамата без":
За всяка смърт има причина.Има много неустановени заболявания по хората,с които те живеят без оплаквания,други пък не са диагностицирани правилно.Лека им пръст ,не желая на никой нищо лошо,но с тази работа се спекулира. Някой иска да си измие ръцете преписвайки и всичко на Ковид.Причините за високата смъртността са в лошият здравен статус на населението,от, липсата на адекватни политики в здравеопазването ,в недофинансирането на системата,в липсата на скрининг и профилактика,в кадровият колапс до който е доведено здравеопазването,всичко това рефлектира и дава своите резултати,а те са трагични!Насочете вниманието си не към измислените а към истинските проблеми и по точно към техният генератор!!!Той е този същият който иска, и има претенциите да ви" спасява"Мислете,тези глави не са за да си носите шапките,а да мислите,да знаете,да бъдете хора и граждани а не роби!!!
Коментиран от #74
17:22 26.12.2020
73 А би ли сменил начина си на живот с
До коментар #69 от "Centurion":
техния, за да живееш 100 години? Едва ли...Коментиран от #75
17:43 26.12.2020
74 Всички изброени от теб неща са факт.
До коментар #72 от "Centurion":
Но явно в много държави картината е сходна.Здравната система не е недофинансирана навсякъде. Има диспропорции в различните области на България. А имаше и здраво източване на здравната каса чрез фалшиви хоспитализации, мними болни с фалшиви ТЕЛК и много други. Има и много частни болници, които са само сграден фонд, защото за тях няма персонал. Едни и същи "светила" сноват от град на град. Хайде кажи кой е тоя, който иска да ни спасява? Бойко ли визираш или настоящия здравен министър. Първият на две магарета сламата не може да раздели и това всички го виждаме. Ти кажи дали от следващите очакваш да решат всички наслоявани с години проблеми не само в здравеопазването? И как да го направят като има вътрешна съпротива от големи лобита?Дори при най-добро желание, наличие на достатъчен финансов ресурс това е трудно осъществимо. На инутите определено им е по-прост животът. Не съм гледал филма, но това дълголетие, за което говориш може да се дължи и на някаква специфична генна мутация сред хората в общността им. Ако ти или аз се озовем там, ядем тяхната храна и водим начина им на живот едва ли ще живеем толкова дълго.Коментиран от #76
18:00 26.12.2020
75 Centurion
До коментар #73 от "А би ли сменил начина си на живот с":
Много е труден отговора на този въпрос,и да и не!!!Аз съм роден и живял в градска среда,но не Столична!!!Но ако стои въпроса София или при тюлените,отивам при тюлените,веднага!!!18:16 26.12.2020
76 Centurion
До коментар #74 от "Всички изброени от теб неща са факт.":
Бойко и НОЩ са пионки в тази глобална игра,те са ветропоказатели,хора попаднали в тежки зависимости,и трябва да играят иначе са аут,със всички последствия!!!Те знаят че в политиката е най важното на как ще влезеш и как ще се облагодетелстваш,а как ще излезеш!!!Аз,съм раздвоен,до някъде подкрепям играта,и съм убеден че 4 милиарда трябва да изчезнат,но това трябва да стане с дрферинциран подход и средства ,а не покрай сухото да замине и мокрото.Считам ,че макар и бедна,тази страна попада в графата и списъка,на "късметлиите"които трябва да продължат човешкият род и съществуване!Има неща които сме дали,на света, като народ.Имаме страхотни хора,просто някой трябва да поработи малко с тях.Малко Нацистки звучи,но смятам бялата раса за водеща,като не подценявам и жълтите,а всичко останало за нискокачествено население,и почти не намирам смисъл от неговото същестеуване!!!Предполагам ,че тук се търси и ефекта,на разтоварване на пенсионните системи от хора които имат неприлично дълъг живот,за сметка на приноса който са дали!Става трудно, все по малко хора работят,увеличава се натиска,и в един моментът трябва някакви решение!По този начин виждам ситуацията,не натрапвам нищо,просто ги споделям!18:35 26.12.2020
77 незнайко
22:23 26.12.2020