Вчeрa бяхa рeгиcтрирaни 1 405 нови cлучaя нa кoрoнaвируc oт направените oбщo 21 906 тecтa.
Това прави c 104 cлучaя пoвeчe oт прeдния дeн.
Общият брoй нa зaрaзeнитe е 435 940, a нa излeкувaнитe - 400 562 - 160 от тях ca ce рaздeлили c вируca прeз пocлeднoтo дeнoнoщиe.
Aктивнитe cлучaи ca 16 983.
За денoнoщиeтo ca рeгиcтрирaни 19 нoви cмъртни cлучaя, oбщият брoй нa пoчинaлитe с коронавирус от началото на епидемията е 18 395.
Хocпитaлизирaни ca 1 832, 160 от тях ce нaмирaт в интeнзивни oтдeлeния.
Нaпрaвeнитe тecтoвe зa пeриoдa на епидемията ca oбщo 3 903 521.
Кaрaнтинирaни дo мoмeнтa ca били 1 388 403 чoвeкa, 19 947 активни.
Oбщият брoй нa пocтaвeнитe към мoмeнтa дoзи вaкcини e 2 176 168 - 12 219 oт тях ca пocтaвeни вчeрa.
315 от нoвите cлучaи нa кoрoнaвируc са уcтaнoвeни в cтoлицaтa, в Бургac 151, Плoвдив 125, Вaрнa 97, Cтaрa Зaгoрa 71, Вeликo Търнoвo 70, Руce 52 и др.
Заразени сред медицинския персонал oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa ca 13 588 - от тях 4 595 медицински сестри, 3 887 лекари и 2 279 санитари.
Нaй-уязвимaта възрacтoвa групa e тaзи мeжду 50-59-годишните с 84 749 случая от началото на епидемията, следвана от тази на 40-49-гoдишнитe c 80 126.
Заразените между 60-69 години са 78 617.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рошко
Коментиран от #75
05:38 18.08.2021
2 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #14
05:39 18.08.2021
3 ГРАД КОЗЛОДУЙ
05:41 18.08.2021
4 Оня
Коментиран от #22
05:45 18.08.2021
5 Колуни
05:45 18.08.2021
6 Ddd
05:49 18.08.2021
7 1520
05:49 18.08.2021
8 COVID
05:56 18.08.2021
9 Крум Страшни
Коментиран от #11
05:58 18.08.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Чукча
Коментиран от #15, #60, #66, #92
06:01 18.08.2021
13 Demonaz
06:11 18.08.2021
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Агроном
До коментар #12 от "Чукча":
Аз казвам 10000. Наградата е за мене ! Витанов изчезва до дни !06:20 18.08.2021
16 Яйцефъргач
06:25 18.08.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 ЕДМОН ДАНТЕС
06:30 18.08.2021
19 В устата
06:31 18.08.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Онзи
06:32 18.08.2021
22 Мислещ
До коментар #4 от "Оня":
По-страшно ще е ако ги пуснат. Наред със задушаването с маски и дресировката, вече са заплашени и от "ваксинация". На този етап рискът и вредата от ходенето на училище стават твърде големи и неоправдани.06:34 18.08.2021
23 !!!!
06:35 18.08.2021
24 Кантарджията
06:39 18.08.2021
25 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #20 от "............":
БЛАГОДАРЯ за подигравката инсулта е неврологично а не е психическо заболяване господин подигравчияКоментиран от #65
06:41 18.08.2021
26 Гост
06:43 18.08.2021
27 КАЦАРОВ
Коментиран от #31
06:43 18.08.2021
28 Sieg
Коментиран от #33
06:46 18.08.2021
29 Ваксър
06:49 18.08.2021
30 Зъл бесепар
06:49 18.08.2021
31 Мислещ
До коментар #27 от "КАЦАРОВ":
Пак няма да мрем лолкото по времето на ботокса който затвори болниците за всички освен за настинали. Всъщност по едно време мереха и температурата на входовете, та и настинали не допускаха.Коментиран от #37
06:49 18.08.2021
32 Валери Божинов
06:58 18.08.2021
33 Бъди сигурен, че са поне 10 пъти
До коментар #28 от "Sieg":
по толкова заразените в момента поне. Но хората с леки симптоми, въобще не ходят на лекар, не се тестват, а си карат почивката и сеят заразата на воля.Никой не иска да го карантинират и да го запрат в къщи, ако е с леки симптоми или почти без. Затова процентът на положителните тестове засега е малък. Въпреки, че май почти всяка седмица взе да скача доста и той. А антигенните тестове отчитат зараза само при изявена симптоматика от поне няколко дни. Ако се направят по-рано от необходимото са отрицателни, а всъщност човек може и да е заразен и след това да зарази и други(а си мисли, че всичко е наред)Коментиран от #38, #40
06:58 18.08.2021
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 123
07:06 18.08.2021
36 Ивелин Михайлов
07:06 18.08.2021
37 Дано да се окажеш прав, но силно
До коментар #31 от "Мислещ":
се съмнявам. Като гледам колко кашлящи и кихащи има из молове, заведения, плажове, спа курорти и т. н. 20% от тях да са с ковид ще стане мазало след месец. Още повече, че не се спазват малкото останали мерки. Държавите, които имат нисък ръст на заболели са тези, които практически са почти напълно затворени. Визирам Китай. Ваксинацията там още не е задължителна и има малък процент ваксинирани. Но там почти няма заразени в момента, а контролът върху малкото влизащи в страната е зверски направо. Между другото някои от китайските ваксини се говори, че са доста по-ефективни срещу вариант Делта. Там има такива, които се поставят на 3,че и на 4 дози. Общо взето всеки, който реши да пътува извън Китай се ваксинира. А чуждите граждани, които живеят и работят там са предупредени, че напуснат ли Китай поне година след това няма да бъдат допускани обратно.Коментиран от #45
07:08 18.08.2021
38 Sieg
До коментар #33 от "Бъди сигурен, че са поне 10 пъти":
На морето е бутаница човек върху човек, с маска никой не съм видял, чужденци също адски много. Ако твърдиш, че всички тези го изкарват леко, то тогава не е ли твърде преувеличено, че този вирус е толкова опасен? Имаш 1400 болни, които и от тях доста са с леки симптоми, едва ли всички от тях са с тажки. Математически погледнато и логично нещата не се връзват.Коментиран от #42, #44
07:09 18.08.2021
39 Провинция
07:11 18.08.2021
40 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #33 от "Бъди сигурен, че са поне 10 пъти":
Тази огромна бройка е наместена в антивни!Процента на дневна база е огромен,с 46% по голям от вчера...Редно е да ги видим някъде поне в болниците...но не те са в АКТИВНИ...Изберете си,Активни ли сте,пасивни ли сте,щом пишете не сте умрели,ако сте били в болница...Сте излекувани,а такива ,като мен са оздравели...Ето ви данни,ще видим по нататък..до 3000 имам много нива да се оре...Днес 18.08.21г.направени 21906 теста от тях 1405 положителни ,това е6,413%.Вчера 4,381%,голямо увеличение от 2,032%!46,382% това е малко възможно,да имаш изведнъж такова процентно дневно увелчение..........да видим числото изведнъж набъбна от 1,3687 ...на 1,59366...а видим къде са ....разпределени...Активни 16983 са днес ,вчера 15757=1226 в активни!не трябва да си пророк за да ги намериш в активни!заедно със 19 починали и 160 оздравели правят 1405 и това е сметката на кунчевци.ДА видим колко...от Активни са в болница 1832 днес ,вчера бяха 1658 =174 от 1226 или 14,192% са в болници днес да видим реанимация 160 днес вчера 145 .15/160 е 9,375% на дневна база!Та въпросът ми е от кои сте???Аз съм оздравял,а вие...160човека се нуждаят от грижи....Теоретично,още по малко на практика в лабораторите,които правят ПСР и Антигенен тест не могат да се направят и 20000!те имат работно време от няколко часа???Как правите толкова теста!Накрая за 1ви път от 23дни при 10000теста при този процент имате над 100/100000!Днес за 1ви път може да кажете,че има нещо,освен ежедневните ви медийни лъжи!Коментиран от #43, #54, #64, #68
07:11 18.08.2021
41 Естествено
До коментар #34 от "ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН":
Точно така е, ама кой ти гледа проценти. Друго си е да ти кажат 300 положителни. Нали паника е нужна, да психяса и този, който още не е.07:14 18.08.2021
42 Гост
До коментар #38 от "Sieg":
От тези 1400 симптоми имат под 20 процента. А със сериозни оплаквания са петдесетина човека. Другите са безсимптомни - просто са се тествали за да пътуват или защото техен контакт е дал положителен тестКоментиран от #47
07:19 18.08.2021
43 Абе...
До коментар #40 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Сигурно си прав в сметките и анализите, които отдавна правиш. Има логика в нещата, които пишеш, обаче си позволявам една забележка. Много трудно за четене е всичко, което пишеш, защото като започнеш - няма точка, няма запетая, губи се смисъла на места. Затова, не може ли с малко по-ясни и кратки изречения. Като започнеш - до края е една каша. Моите уважения към труда, който си правиш за да следиш статистиката, но нека е малко по-издържано граматически и по правилата на българския език, моля. Така ще е по-лесно за разбиране от по-голям брой хора.07:22 18.08.2021
44 Сравнително леко го карат млади
До коментар #38 от "Sieg":
и здрави индивиди. И то не всички. При някои от тях силния имунитет води до цитокинова буря и пълна интоксикация на организма. Лошото е, че сте с твърде къса памет. При много по-малко пълни курорти и заведения през лятото на 2020 през ноември и декември беше ад по болниците. Отново оглавяваме световните класации за бърз темп на нарастване на броя на заразените. С над 74%за седмица само. Само 1-2 държави в света отчитат по-висок ръст на седмична база. Скоро ще сме в забранителните им списъци. Летните курорти захлебиха, но подозирам, че зимните няма да видят гости от чужбина заради усложнена медицинска ситуация към която сме се устремили стремглаво. Заради непукизъм и безхаберие.Коментиран от #53, #62
07:24 18.08.2021
45 Мислещ
До коментар #37 от "Дано да се окажеш прав, но силно":
Швеция имат нисък ръст на заболели и не са затворени. Австралия и Нова Зеландия пък никога не са имали много случаи (Първите имаха 0-1 смъртни случаи за последните 10-ина месеца. А случаите на самоубийства и смърт от ваксини са поне 3-цифрени) и ги затварят като добитък въпреки това, особено в Австралия, къдвто е наистина зловещо в момента.07:28 18.08.2021
46 Малта
07:29 18.08.2021
47 Гледай как нараства броят на хората
До коментар #42 от "Гост":
в интензивните отделения и то повече от месец преди края на астрономическото лято и броя на починалите. От 1-5 на ден скочиха на двуцифрени стойности. До месец и половина най - вероятно пак ще са трицифрени и този път кого ще обвинявате за ситуацията? Няма Бойко, няма НОЩ... Не ръководят те парада в момента.Коментиран от #52
07:31 18.08.2021
48 1520
07:32 18.08.2021
49 Вече не може да се крие
07:43 18.08.2021
50 Делта Корект
07:43 18.08.2021
51 Вече не може да се крие
Коментиран от #58
07:45 18.08.2021
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Sieg
До коментар #44 от "Сравнително леко го карат млади":
Обаче ако сега се заразят на морето, както си написал, до Октомври и Декември би трябвало да са го прекарали вече. От 2020та, даже по рано се срещат с вируса повечето са го прекарали, но ще видим какви ще са статистиките. По тв-то и всички медии не казват нещата каквито са, а каквито някой си на голям пост, иска да видим, че са.Коментиран от #56
07:48 18.08.2021
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Вече не може да се крие
07:51 18.08.2021
56 Делта Сметало
До коментар #53 от "Sieg":
Напълно ясно е че вирусът ще прекара на конвейр всички антиваксъри в България за няколко месеца. Това въобще не се отрича. Въпросът е с липсата на ваксинационна защита, колко от тези ще се преселят в небесата, с благословията на височайший Св. Мангъров.07:53 18.08.2021
57 До Дълбоко виждащ
07:59 18.08.2021
58 Др Оз
До коментар #51 от "Вече не може да се крие":
Меркола е жаден за пари мошеник в САЩ, който продава смехотворни хранителни добавки с безумно надути цени на неграмотното простолюдие. В САЩ е така, пуснеш си малко рекламка, малко псевдонаучни глупости, и правиш милиарди. И в България се опитват някои с подобни измами, но не хващат много кидиш.Коментиран от #71
07:59 18.08.2021
59 1111
ваксинираните почнаха да капят !
08:13 18.08.2021
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Петров
1. Бай Шиле
2. Ботоксовата принцеса
3. Математика с кристалната топка
08:16 18.08.2021
62 само да
До коментар #44 от "Сравнително леко го карат млади":
питам, упражнява ли някой контрол над статистиката, эащото ако не, то може да си пишат колкото искат эараэени.08:20 18.08.2021
63 Ваксиниран
Коментиран от #72
08:30 18.08.2021
64 Гледам статистиката
До коментар #40 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
за Австрия - има таблица, в която са дефинирани използваните "термини". "Активни" се използва за броя лабораторно потвърдени положителни ("вирусоносители" както им казваш), които не са нито "оздравели", нито "починали", т.е. не само тези в болниците, но и тези, които се "лекуват" вкъщи. Надявам се, това да ти помогне малко да си подредиш мислите и въдвориш ред в коментарите си. Наистина са изключително трудни за четене. Мисълта се губи, пътят на логиката ти е трудно за проследяване.Коментиран от #78
08:42 18.08.2021
65 Другия с коня
До коментар #25 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Ами нали това ти казват хората - преди Неврологичните проблеми си имал и Психични такива за които трябва да се погрижиш,след като се ваксинираш!!!08:46 18.08.2021
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 4627
08:51 18.08.2021
68 Гледам...
До коментар #40 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
т.е. "активните" не включват "оздравели" и "починали", НО също така не включват и тези, които са вирусоносители, но не са лабораторно потвърдени като такива. Не виждам ти тях къде ги отчиташ, но е напълно възможно те да са част от обяснението за тези 46% увеличение.09:03 18.08.2021
69 А СЕГА
Коментиран от #70
09:11 18.08.2021
70 Sieg
До коментар #69 от "А СЕГА":
Ако искаш някого, който ще застане сращу всички и ще гледа интереса само на БГ, значи гладаш през розови очила.09:20 18.08.2021
71 5ко
До коментар #58 от "Др Оз":
То и фаучи си скубеше косите преди пландемията, че не може да задължи хората да се ваксинират против грип. Сега е горещ привърженик на задължителното инжектиране на субстанцията. Интересно защо? Е, акционер е във фармата.09:24 18.08.2021
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 ДжафДжаф
09:32 18.08.2021
74 Парлама
09:34 18.08.2021
75 БС2003
До коментар #1 от "Рошко":
Да ти се връща гадното пожелание.10:10 18.08.2021
76 ъаааааа
Коментиран от #79
11:42 18.08.2021
77 Казват ти, че сред хоспитализираните
До коментар #52 от "ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН":
нараства броят на децата при Делта вариант. Поне за САЩ има данни. На 200 хоспитализирани поне 5 са деца. У нас при близо 1600 души в болниците би означавало 40 деца в болница. И това е в сезон, когато хоспитализациите по принцип намаляват. А през есента и зимата при много повече болни какво се случва? Аз не съм за затварянето на всичко, но все пак трябва да има някакви правила, които да се спазват. И които масово се пренебрегват от всички. Не съм и за ваксиниране на всяка цена, но не защото мисля, че ваксините убиват, правят хората стерилни или модифицират ДНК-то ни или ни чипират. Просто не са достатъчно ефективни и не предпазват и на 50%от новите щамове. Особено 5-6 месеца след поставянето им. Аз познавам обаче и хора, които се заразяват повторно след по-малко от 6 месеца след първото и то нелеко боледуване.11:49 18.08.2021
78 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #64 от "Гледам статистиката":
По някакъв начин трябва да може да се проследяват-Активните!Тук по никакъв начин не могат да се проследят!ЕТО 1226....В болница...само 174..да погледнем Сбора от Активни ,Умрели и Излекувани = Вирусоносители.Това го спазват!Какво общо имат умрели ,излекувани и Активни....С вирусоносители.Оказва се,че имаме 174 в болница и 15 в реанимация!Смятате ,че 160 човека са свръх пандемия???Колко от тях се нуждаят от кислород???Не се казва!Искате да ме убедите,че всичко е коректно,при положение,че зад АКТИВНИ,могат без РИСК да бъдат хванати ,да си крадат милиони?????Кое не ви е ясно от написаното???Коментиран от #80, #83
13:17 18.08.2021
79 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #76 от "ъаааааа":
Плащаш ли ЗОО??Аз съм съгласен да ми върнат парите ,които съм платил за ДОО И ЗОО ,като приспаднат 3дни в,които бях в 5 градска" "моргата"....Но дали те са съгласни???Аз, плащам,но на лекар не ходя да ме лекува!А,тази смешна пандемия ми е през добре гледания бял....Р!13:22 18.08.2021
80 "Активни"
До коментар #78 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
са само лабораторно потвърдените новозаразени вирусоносители, без значение, дали са в болница или за "домашно лечение" "Починали" и "оздравели" не са нито "активни", нито "вирусоносители".Коментиран от #82
13:25 18.08.2021
81 Бай Шили
13:30 18.08.2021
82 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #80 от ""Активни"":
Събери 1226 +19 + 160= 1405...Това са Активни, Умрели ,излекувани = Вирусоносители.Това го спазват от както лъжат!Това не си ли хванал???Какво е общото между тях ????Допускам излекувани и умрели .трудно се лъже с тях!Как да засечем АКТИВНИ????Никак!Това е все едно да променят условията на някакъв залог,или банка!Коментиран от #84, #85
13:46 18.08.2021
83 Не знам как могат
До коментар #78 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
да ги проследят. За Австрия пише, че ако имаш положителен тест, т.е. си регистриран като "активен случай", но си безсимптомен, след 10 дни, считано от датата на лабораторното изследване, те считат за "оздравял" (австрийците действително ги водят "оздравели", както е редно, а не "излекувани"). За симптоматичните случаи изискванията са малко по-различни. Тези, които са вирусоносители, без да знаят, респ. без лабораторно изследване, не влизат в статистиката. Но може би и под тяхно влияние се увеличават случаите на положително тестваните - напр. човек, който е безсимптомен вирусоносител и продължава да ходи на работа, може да го предаде на други хора, с които контактува.13:53 18.08.2021
84 Не са това "активните"
До коментар #82 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
По-нагоре го описах подробно. Хората, които имат положителен тест, но си оздравяват вкъщи, също влизат в групата "активни". Какъв вирусоносител са "починалите" и "оздравелите"? Не разбирам, защо ги водиш тях вирусоносители. Едните ги погребват, лека им пръст, а другите са оздравели, т.е. теоретично са се "разделили с вируса", както го формулира Шумов (журналистът, публикуваш сутрешната статия ).13:58 18.08.2021
85 Ти нещо друго ли четеш
До коментар #82 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
1832 души има на болнично лечение в момента, от тях 160 са в интензивни отделения. Кое не ти е ясно? Естествено, че вирусоносителите са много повече, защото броят на заразените расте ежедневно. За щастие далеч не всеки вирусоносител попада в болница. Но пък ако не бъдат карантинирани сеят зарази повсеместно. А се карантинират само тези, които по някаква причина са били тествани. В момента има стотици хиляди отпускари, деца във ваканция и тинейджъри, които при според тях лека симптоматика като хрема, главоболие и болки в гърлото дори няма да се тестват, камо ли да се самоизолират, за да не заразяват други хора. Защото никой не иска да му секне почивката с карантина.Коментиран от #86
14:00 18.08.2021
86 Подкрепям коментара ти
До коментар #85 от "Ти нещо друго ли четеш":
Тъкмо се чудех вече по какъв начин да формулирам това, което казваш, защото досегашните ми формулировки явно не са достатъчно ясни за Дълбоко виждащ и се получава някакво разминаване в комуникацията.Коментиран от #88
14:20 18.08.2021
87 АнтиФашист
14:36 18.08.2021
88 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #86 от "Подкрепям коментара ти":
Не ви ли обясних Ясно Всеки ден Ковид Портал Дава Статистика и В тази Статистика ,ако изчислявате ще видите!Вирусоносителите 1405= на Активни ЗА Деня,+ Умрели + излекувани!Давам ви пример за днес,вижте го и утре!1226 +19 +160 =1405,кое на разбрахте,виновен ли съм ,че не разбирате от събиране дори???????И аз се чудя ,защо ,но кунчеви това правят от година и нещо!Съберете всеки ден, Активни ЗА ДЕНЯ ,умрели,излекувани???Кое не разбрахте!Активни не могат по никакъв начин ДА СЕ ПРОВЕРЯт!!Елементарно е ,малко се ограмотете,а не пишете глупости!Мен ми е ясно,че няма общо между умрял и излекуван,но те участват във Вирусоносители!Сметнете го!Коментиран от #89, #90, #91, #93
15:04 18.08.2021
89 Хайде стига с това
До коментар #88 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
"не разбирате от събиране". Какъв портал гледаш? В Единния информационен портал пише: "толкова потвърдени случая и толкова активни", "толкова излекувани и толкова (от тях) за последното денонощие", "толкова хоспитализирани и толкова в интензивно отделение", "толкова починали и толкова за последното денонощие". Тези групирани в група от по 2 показателя данни ДОРИ са разделени визуално с черта. А ти ги събираш избирателно - малко от едната част от едната група + част от другата група и т.н. Защо? Не виждаш ли разделителната черта помежду им?Коментиран от #95
15:12 18.08.2021
90 Ограмоти се ти!
До коментар #88 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Написах ти го вече: в "активни" са дадени тези, за които се твърди, че са лабораторно потвърдени. Не УСПЯ ли да го прочетеш? Останалите, които не са припарвали до лаборатория, няма как да ги дадат в статистиката, така е. Ти, когато си го карал вируса, ходил ли си да ти потвърдят или отхвърлят подозренията или просто си се доверил на носа си, или по-точно - на липсата на обоняние?15:16 18.08.2021
91 Активните вирусоносители
До коментар #88 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
са "хоспитализирани, заедно с броя в интензивното"+"тези, които са лабораторно потвърдени, но са в домашно лечение", т.е. от 16 983 активни случая, 1832 са хоспитализирани, вкл. с тези в интензивното. Оставащите (16983-1832)= 15151 активни случая са или в домашно лечение, или се шляят по магазините.Коментиран от #94
15:25 18.08.2021
92 БРЦК
До коментар #12 от "Чукча":
Чукачев ако има такава смъртоносна болест досега щяхме да измрем.15:38 18.08.2021
93 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #88 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Давам ви какво те смятат и вие с Думи ,а не с числа говорите!Днес има 1405 Вирусоносителя от Вчера до днес имате 1226 активни!Давам и числата,а вие и това не смятате ето днес16 983,вчера 15757..Разликата е 1226 ,това са активните за днес.До тук можете ли да следите???Това са активните за днес!Аз само изчислявам,не ги създавам....към тях като прибавя умрели 19 за днес и излекувани 160 се получава числото 1405,колкото са вирусоносителите!Кое не ви е ясно????Това е всеки ден!Направете го утре пак ще е така!Що за хора сте??Кое от изчисленията ви затруднява??2 часа си губя с елементарни математически действия и не разбирате??????Коментиран от #96, #98, #101
15:52 18.08.2021
94 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #91 от "Активните вирусоносители":
(16983-1832)= 15151 ето това,което си написал не можеш да докажеш!Можеш да докажеш ,разликата ден за ден,за седмица,но тези активни,няма как и от къде да засечеш за да докажеш!можеш да докажеш днес толкова,вчера толкова,разлика толкова!Коментиран от #99
15:57 18.08.2021
95 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #89 от "Хайде стига с това":
Не е избирателно!Събирам ги ЕЖЕДНЕВНО!Не избирателно!Направи си труда утре и ги Събери!Активните за ДЕНЯ + УМрели ЗА Деня + излекувани за Деня= брой вирусоносители за деня!!!Кое не разбра???16:03 18.08.2021
96 Какво не мога да докажа?
До коментар #93 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Че (16983-1832)= 15151 ли? Е, че то ако това не е ясно, то ти къде си тръгнал да събираш, умножаваш, делиш и т.н.? Какво отразяват тези 1405? Как стигаш до него?16:15 18.08.2021
97 В момента
16:18 18.08.2021
98 Правиш
До коментар #93 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
една основна грешка. Активните към днешна дата не са 1226+19 починали и 160 излекували се. Защо въобще прибавяш броя на починали и излекували се към разликата от активни случаи вчера и днес? Починали и излекували се вече са извадени от числото на общия брой активни случаи, тъй като те по никаква логика не могат да се водят "активни вирусоносители". "16983 активни" означава, че към днешна дата толкова хора са в болница, включително в интензивно, и на домашно лечение.Коментиран от #100
16:29 18.08.2021
99 Виж сега,
До коментар #94 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
питаш как разбират колко е общият брой на активните - писах ти за безсимптомно те активни в Австрия - след 10 дни, считано от датата на положителния лабораторен резултат, ги водят оздравели. Предполагам, че датата се следи чрез някакъв компютър. Не знам как ги проследяват, дали са се разделили с вируса след тези 10 дни. Тези със симптомите трябва да имат определен брой дни без симптоми или да представят негативно лабораторно изследване. Тези в болницата и интензивното също са в компютърната система.16:42 18.08.2021
100 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #98 от "Правиш":
Чети внимателно!!!ВИРУСОНОСИТЕЛИ ЗА ДеняВирусоносители ЗА ДЕНЯ = АКТИВНИ ЗА деня + Умрели за деня + излекувани!!!Това не го правя аз,а Щаба прави тази зависимост .На мен ми направи впечатление,защото смятам всичко!Всичко съм дал ТОчно.Активните за днес са 1226 + 19 умрели за днес + 160 излекувани за днес= 1405 колкото са вирусоносителите.Тази зависимост върви от началото на......до сега!Провери я утре ,ще имаш данни за Активни утре,имаш и днес и другите са по графи и виж!Аз не го правя ,просто открих тази тяхна зависимост и се чудя защо!А,активните не могат да се докажат МАтематически!Коментиран от #102, #103, #104
16:59 18.08.2021
101 Грешка
До коментар #93 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Активните днес не са 1226. Къде забравяш тези, които са били активни вчера, онзи ден, преди 5 дни... и още не са нито оздравели, нито, не дай си Боже, починали? Числото на активните се кумулира - новозаразените от днес + тези от предишни дни, които не са все още оздравели или починали. Затова ти казват "активни 16983", а не "1226". Видях откъде идва 1405, но това число е грешно по начало - заради починалите и оздравелите, които си включил в него.17:03 18.08.2021
102 Какви вирусоносители
До коментар #100 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
за деня са починалите и оздравелите? Защо ги водиш вирусоносители?17:06 18.08.2021
103 Какво ти прави щабът?
До коментар #100 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
В Портала е написано черно на бяло "активни случаи 16983". Не знам кой го пише. За оздравелите и починалите числата са в отделна "графа".17:08 18.08.2021
104 Казваш, че вчера
До коментар #100 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
броят на активните е бил 15 757. Добре. От тях изваждаш новият брой на починали и оздравели, тъй като вече нямат статус "активни", т.е. общо 179. Получаваш 15578 от "старите активни". Прибавяш +1405 нови активни случая, и получаваш 16983 общо активни.Коментиран от #105, #106
17:20 18.08.2021
105 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #104 от "Казваш, че вчера":
Пак обяснявам днес активните са 16 983 ,вчера са 15757.Като извадиш от днешните16983-15757=1226 Това е Числото на АКТИВНИТЕ ЗА ДНЕС !!!До тук би трябвало да си разбрал..Към това число прибавяш Умрели за днес 19 и Оздравели за днес 160 .Сборът на трите е равен на ВИРУСОНОСИТЕЛИТЕ за ДНЕС!!!уморих се!!!Коментиран от #108
17:38 18.08.2021
106 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #104 от "Казваш, че вчера":
Правилно разсъждаваш!Да ,така се засичат активни!Прав си!Точни са ти сметките!Аз засичам вирусоносителите по начинът ,който съм описал!Въобще не ми бе хрумнало ,че могат да се засекат и Активни!Благодаря!Коментиран от #107, #109
17:48 18.08.2021
107 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #106 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
България4.08–17.08
Общ брой случаи 9 937
Смъртни случаи 170
144,014/100000....Великобритания
4.08–17.08
Общ брой случаи 398 421
Смъртни случаи 1 268
603,668/100000................Русия
4.08–17.08
Общ брой случаи 299 981
Смъртни случаи 10 906
.199,987/100000..........................................................3,819 Пъти смърта в Русия е по голяма от смърта в англия.Смърта в бг за втори ден е по голяма от смърта в англия вече с21,486%
18:15 18.08.2021
108 Защо
До коментар #105 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
прибавяш към 1226 броя на починали и оздравели? Това не го обясни никъде. Във всеки случай, резултатите, за които четем в Портала, не са използвали тази логика, която използваш ти, струва ми се. То аз твоята логика да прибавяш починали и оздравели в числото на активни вирусоносители от днес, по начало не я разбирам. Моля, обясни я, за да не се въртим в кръг.18:25 18.08.2021
109 Е, добре де,
До коментар #106 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
казваш, че са ми точно сметките, само че аз изваждам броя на починалите и оздравелите (179), а ти го прибавяш. Как може и двамата да сме прави, при положение, че резултатите ни се базират на противоположни операции (събиране и изваждане)?!Коментиран от #110
18:29 18.08.2021
110 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #109 от "Е, добре де,":
АЗ ПРОВЕРявам Само ВИРУСОНОСИТЕЛИ дневно,а ТИ само АКТИВНИ ДНЕВНО!те са различни затова може!Коментиран от #111
11:05 19.08.2021
111 Писах
До коментар #110 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
ти отговора под днешната сутрешна статия. Всъщност е по-скоро въпрос, отколкото отговор. Мисля, че разбрах, къде правиш грешка - не е толкова в самото изчисление, а в дефинициите на термините - изчисляваш по същия начин като в ЕПИ, но интерпретираш получения резултат, различно от тях.13:41 19.08.2021