Вчeрa бяхa рeгиcтрирaни 1 601 нови cлучaя нa кoрoнaвируc oт направените oбщo 22 480 тecтa.
Това прави c 310 случая по-малко от прeдния дeн.
Общият брoй нa зaрaзeнитe е 446 698, a нa излeкувaнитe - 403 292 - 574 от тях ca ce рaздeлили c вируca прeз пocлeднoтo дeнoнoщиe.
Aктивнитe cлучaи ca 24 793.
За денoнoщиeтo ca рeгиcтрирaни 48 нoви cмъртни cлучaя, oбщият брoй нa пoчинaлитe с коронавирус от началото на епидемията е 18 613.
Хocпитaлизирaни ca 2 985, 262 от тях ce нaмирaт в интeнзивни oтдeлeния.
Нaпрaвeнитe тecтoвe зa пeриoдa на епидемията ca oбщo 4 090 836.
Кaрaнтинирaни дo мoмeнтa ca били 1 411 514 чoвeкa, 22 389 активни.
Oбщият брoй нa пocтaвeнитe към мoмeнтa дoзи вaкcини e 2 256 350 - 13 800 oт тях ca пocтaвeни вчeрa.
296 от нoвите cлучaи нa кoрoнaвируc са уcтaнoвeни в cтoлицaтa, в Плoвдив 163, Бургac 150, Вaрнa 122, Руce 77, Търгoвищe 76, Cтaрa Зaгoрa 71, Блaгoвгрaд 65, Велико Търново 64, Хасково 58 и др.
Заразени сред медицинския персонал oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa ca 13 708 - от тях 4 632 медицински сестри, 3 918 лекари и 2 301 санитари.
Нaй-уязвимaта възрacтoвa групa e тaзи мeжду 50-59-годишните с 86 368 случая от началото на епидемията, следвана от тази на 40-49-гoдишнитe 81 873.
Заразените между 60-69 години са 80 142.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #89
05:05 26.08.2021
3 COVID
Коментиран от #19
05:11 26.08.2021
4 Варненец
Коментиран от #24, #36
05:15 26.08.2021
5 Последния Софиянец
Коментиран от #15, #38
05:17 26.08.2021
6 До Дълбоко виждащ
05:29 26.08.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 До Дълбоко виждащ
Коментиран от #9, #28
06:05 26.08.2021
9 Корекция
До коментар #8 от "До Дълбоко виждащ":
...също нямат време да проверяват...06:06 26.08.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Мутафчийски
До коментар #10 от "УЖАС!!!! ЯЯЯ ВЕДНАГА ШПРИЦОВАНЙЕЕЕЕ":
Яко ще се мре! Стойте си вкъщи!А аз отивам на море!Коментиран от #14
06:24 26.08.2021
12 Грънци
06:25 26.08.2021
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Питам
До коментар #11 от "Мутафчийски":
На Лайноморието ли ???06:36 26.08.2021
15 МмАаНн
До коментар #5 от "Последния Софиянец":
Всеки ден в 8.00 минавам покрай лабораторията на Рамус на Стояна гара. Преди по това време беше митинг. Последните две седмици няма жив човек. Къде ги правят тия 20-30 хиляди теста дневно???Коментиран от #44
06:37 26.08.2021
16 Ей уплашихте
06:38 26.08.2021
17 Баба Станка с танка
Коментиран от #20
06:39 26.08.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Така е
До коментар #3 от "COVID":
ГОДИНА СЛЕД ГОДИНА, ЩАМ СЛЕД ЩАМ, ИГЛА СЛЕД ИГЛА И ТАКА ДО КРАЯ НА СВЕТА !!!06:48 26.08.2021
20 Мутафчийски
До коментар #17 от "Баба Станка с танка":
Ковида избягал от Талибаните със военен самолет в САЩ06:50 26.08.2021
21 За овце
07:11 26.08.2021
22 Aбе защо тая глупост
07:22 26.08.2021
23 хмм
07:24 26.08.2021
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #33, #43
07:43 26.08.2021
26 Росен
Това е и причината голяма част от българите да не искат да се ваксинират. Асоциират вируса с лъжите на ГЕРБ.
Иначе е ясно че вирус има, както обаче е и ясно, че не е толкова смъртоносен, колкото го изкарват. От грип умират много повече хора. Само че за това не се повтаря всеки ден.
07:45 26.08.2021
27 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #49
07:47 26.08.2021
28 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #8 от "До Дълбоко виждащ":
Днес спах добре и проверих 2 пъти данните.Мисля ,че съм точен!Жалко,че нямам критик!Кйто не работи,той не греши!Важно е грешката да е поучителна ,а тя става такава единствнно ,когато се признае!Коментиран от #30
07:52 26.08.2021
29 Антимилиционер
Коментиран от #31, #32, #34, #35
07:56 26.08.2021
30 Въпрос
До коментар #28 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
(Имам още малко време 😉) В уравнението : "21411 + 1601=22742 Нови СЛучаи(Носители на"Нещото")", откъде получаваш числото 21411?Коментиран от #52
08:05 26.08.2021
31 Еми да
До коментар #29 от "Антимилиционер":
Време им е да си седнат на гъ. @ !!!08:11 26.08.2021
32 Хахаха
До коментар #29 от "Антимилиционер":
Хората пътуват най вече през петък, събота и неделя, а тогава тестовете са най малко на брой:) Ама такъв идиот си, нищо чудно, че си боцнат:)Коментиран от #39
08:19 26.08.2021
33 8727
До коментар #25 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Публикувано във факти.бг: намаление от –08371%! Ти съживи и починалите! И престани да си изпразваш комплексите тук.Коментиран от #40
08:23 26.08.2021
34 Интересно
До коментар #29 от "Антимилиционер":
Преди два месеца сектантите от Свидетелите на Ковида бяхте повече, а сега остана само ти. Другите да не рекламират ваксини в отвъдното? Преди три месеца ваксинираните в Израел бяха 75%, сега са 60% - излиза, че минимум 15% или милион и половина са предали богу дух.Коментиран от #37
08:25 26.08.2021
35 Кире
До коментар #29 от "Антимилиционер":
Верно си идиот.08:28 26.08.2021
36 Не се боди. Никой не ти е опрял пистолет
До коментар #4 от "Варненец":
в главата. Тестовете не са толкова важни. Повечето заразени не си правят такива ако не са много зле. Важно е, че у нас започват пак да умират много от заразените и скоро ще излязат нещата извън контрол. Мисля че 48 починали на население от 6-7 милиона души за 1 ден ни поставя на първо място по дневна смъртност в света в момента. Заразените въобще не ги брой. Много повече са. Но ковид явно повтаря, освен, че се заразяват и ваксинирани.08:29 26.08.2021
37 Антимилиционер
До коментар #34 от "Интересно":
Математиката е сложно нещо, особено за Ганьовци, които мислят, че първа и втора доза са все ваксинирани. Махай с палката, старшинка. Остави мисленето на грамотните хора.08:30 26.08.2021
38 Ами гърците твърдят, че са направили
До коментар #5 от "Последния Софиянец":
104 000 за 1 ден. Това вече наистина изсглежда нереално. А 24 000,от които 2/3 бързи антигенни не е трудно да се направят.08:32 26.08.2021
39 Антимилиционер
До коментар #32 от "Хахаха":
Ти знаеш кога пътуват хората в чужбина, нали пиек? Хаха.. гениално. Поглеждаш ли си колко полета има дневно през седмицата? Лявата ми обувка е по-умна от 1000 мангъра накупКоментиран от #45
08:33 26.08.2021
40 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #33 от "8727":
Какво общо виждате с починали ???това са Нови Случаи!Сам казвахте:В новите случаи не участват починали и оздравели!Докажете ,че греша!Съжалявам,мога да помагам на живи,но нямам дарба да съживявам!Днес са нефронтални атаки...Коментиран от #41
08:37 26.08.2021
41 До Дълбоко виждащ
До коментар #40 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Моля, отговори ми на въпроса, който зададох в коментар 30. Преди да стане объркване, да уточня, че коментарът под ник "8727" не е от мен.08:41 26.08.2021
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 БСП на Бунището
До коментар #25 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Това число 36,5 починали средно ме притесни...Тези 0,5 от кой човек са по- точно и останалата част до 1 жива ли е и ако е жива - как ще се оформи документално ....Коментиран от #48
08:45 26.08.2021
44 По летища и граници, в болници
До коментар #15 от "МмАаНн":
и т. н. А лаборатории с лопата да ги ринеш. Нароиха се толкова много. Опашки има рядко. При постъпване в болница всеки се тества задължително. Някои предприятия периодично тестват персонала си, за да не останат без работещи в случай, че се изпозаразят масово. Не е невъзможно да се правят толкова тестове, но ако някой се съмнява да правят проверки. Друг е въпросът, че се тестват предимно хора, които са здрави, но им се изисква тест по някаква причина, а кашлящи и симптоматични, които карат заразата на крак не се тестват. Затова на фона на не чак толкова много заразени има фрапираща смъртност. Не че 1200-1921 души заразени дневно са малко. Не зная дали вече се карантинират контактни, но много се съмнявам че се извършват проверки дали всички си стоят по домовете. Разчита се май на самосъзнанието на хората, но в българите то май вече липсва. На никого не му пука, че ще зарази други хора, ако не са му роднини(че и за тях не му пука особено). Затова сме най-зле.Коментиран от #47, #51
08:50 26.08.2021
45 Хахаха
До коментар #39 от "Антимилиционер":
Сори, ама нищо не ти разбирам, говори като хората, а не с нечленоразделни звуци като маймуна:( Единствено разбрах, че стоиш на аерогарата и броиш самолетите, типично за шизофреник:) И това само след втората доза, след петата и името няма да можеш да си напишеш.08:52 26.08.2021
46 Казваш, че не знаеш,
Коментиран от #57
08:56 26.08.2021
47 Коментар 46
До коментар #44 от "По летища и граници, в болници":
е за теб.08:57 26.08.2021
48 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #43 от "БСП на Бунището":
Това е заяждане,и няма нищо общо с данните.Щом ви е притеснило,пък притеснявайте се!Основното е да е ТОчно!това го правя не за слава ,а мислех,че съм полезен за някой!Всеки случай,такива индивиди,като вас вьобще не ме притесняват и не могат да ме откажат!Целта ми е да получават хората -Другата истина и да имат поле за разсъждение!Коментиран от #50
08:59 26.08.2021
49 Не я афишират властите. Иначе щяха да
До коментар #27 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
я крият в момента. Това е информация от лаборатории и болници. Те я подават.Затова в събота и неделя са малко случаите(и заразени и починали). Защото се правят малко тестове, т. к. много от лабораториите не работят, а информацията за починалите също не се подава своевременно(особено от провинциални болници) За какви власти говориш? Ако смяташ, че я афишират, за да накарат някого да се ваксинира по този начин - грешиш. Има хора, които не биха се ваксинирали дори да мрат по 300 души на ден. А и ваксинирани също се заразяват. Има и заразени от тях по болниците(макар и доста по-рядко).Коментиран от #53
09:00 26.08.2021
50 До Дълбоко виждащ
До коментар #48 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Мислех, че днес ще започнем на чисто, за да можем да прецизираме изчисленията ти. Но, както виждам, ОТНОВО игнорираш конкретния ми въпрос, зададен в коментар 30?! Моля за отговор - как получаваш числото 21 411 в това, което си писал "21411 + 1601=22742 Нови СЛучаи(Носители на"Нещото")". Или може би, сам не знаеш?Коментиран от #56
09:04 26.08.2021
51 Да ама не
До коментар #44 от "По летища и граници, в болници":
Починали вчера в България: 286 души, починали на 25.08.2019г.: 302, къде я видя тази фрапираща смъртност, след като без да го има мегастрашния Ковид сме имали повече умрели??? За тестовете: НЗОК плаща на болница или лаборатория за всеки антигенен по 20лв, за всеки ПСР по 60лв, лесно ще се сетиш, че от тези 22 000 теста 20 000 са само на хартия.Коментиран от #69
09:04 26.08.2021
52 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #30 от "Въпрос":
21411 + 1601=22742......Ето ,че сте тук!21411 + 1601=23012 НОви Случаи!ТАКА се проверява...КОЙ Е НА РУбежа!Благодаря!Коментиран от #58
09:06 26.08.2021
53 Анонимен
До коментар #49 от "Не я афишират властите. Иначе щяха да":
Едно приятелче-програмист му казва на това "системен бъг"! Защото данните се въвеждат в системата от живи канцеларки! А на много места канцеларките запразняват още от петък следобед! И като въведат в понеделник или първия работен ден следобед данните имаме скокове и прочее във вторник или втория работен ден след повече почивни дни както е за националните празници примерно! Така е откак "страхуват"народонаселението от около година и половина и няма оправяне на тоя "бъг"!09:06 26.08.2021
54 хохо
09:08 26.08.2021
55 Българин
Коментиран от #60, #62
09:12 26.08.2021
56 Анонимен
До коментар #50 от "До Дълбоко виждащ":
Отговорът е 42! Ако сте чели или просто чували за „Пътеводител на галактическия стопаджия", вие знаете отговора на Живота, Вселената и Всичко останало. А той е: "42". Но как Дъглас Адамс е достигнал до това абсолютно число?Коментиран от #64
09:13 26.08.2021
57 Контактните не е задължително
До коментар #46 от "Казваш, че не знаеш,":
да са заразени. Всъщност имам карантинирана позната в момента. Тя е с отрицателен тест, но мъжът и е в болница и са и казали 7 дни да не излиза и да не ходи на работа(нямам представа как се урежда това като е здрава и как ще и дадат болничен евентуално).Децата им са пълнолетни, но живееха в същото жилище. В момента временно се изнесоха в една наследствена гарсониера, която стоеше празна и ходят да пазаруват на майка си. Но е нелепо тя да е под карантина, а те не. Те също са били контактни на баща си и нямат документ, че са преболедували преди това(въпреки че са). Въобще у нас не е като в Китай. Там за 1 заразен забраняват на огромен брой хора да напускат жилищата си, докато не бъдат тествани и то 2 пъти през няколко дни. Така удържат положението вече повече от година и не им се налага да затварят пак всичко и всички за месеци както беше в Ухан преди година и половина.Коментиран от #61
09:14 26.08.2021
58 До Дълбоко виждащ
До коментар #52 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не те питам за резултата от това събиране. Питам те, откъде е числото 21 411 (едно от събираемите в лявата част на уравнението). И този въпрос ти го задавам за 4-ти или 5--ти път днес. Какво не е ясно? Наистина ли си се наспал?😉Коментиран от #63
09:18 26.08.2021
59 123
Коментиран от #67
09:21 26.08.2021
60 Анонимен
До коментар #55 от "Българин":
Ако ползваш услугите на програмисти и математици с нисък "10" не е за чудене защо не ти се връзват резултатите в контролните точки! А когато изобщо не ползваш услугите на такива специалисти получаваш като междинен резултат "42" и като краен резултат на стъкмистиката пак е числото "42"!09:21 26.08.2021
61 Така е,
До коментар #57 от "Контактните не е задължително":
не е задължително. Но искаш да ми кажеш, че при 24 793 човека с положителен тест към момента (т.е. "активни"), броят на карантинираните - 22 389, ти се струва нормален? Да не говорим, че и хората, които са излезли от болница след прекаран CoviD, влизат автоматично в 14-дневна карантина. Поне така пише в Единния информационен портал в частта "Лице под карантина".Коментиран от #65
09:22 26.08.2021
62 Не е казал подобно нещо Кунчев.
До коментар #55 от "Българин":
Бройката, която той обяви беше съвсем различна и се разглеждаха 135 починали от миналата седмица. Не си прави свободни съчинения. Не съм казал, че няма заразени и починали ваксинирани, но броят им е далеч по-малък от тоя който обявяваш ти. В случай, че можеш да посочиш източник, където пише, че 8 от 57-те починали са били ваксинирани качи линк към видеото (където го е казал Кунчев) или към статията, където си го прочел. Естествено е да има все пак починали и сред ваксинираните при положение, че ефективността спрямо Делта варианта е под 60%. На всички ваксини, които се ползват у нас в момента. Затова трябва да се спазват останалите забравени мерки за дистанция, дезинфекция и т. н. И да не се струпват много хора на едно място.09:26 26.08.2021
63 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #58 от "До Дълбоко виждащ":
сбор вирусоносители в последни 30 дни!Коментиран от #66, #70
09:27 26.08.2021
64 Когато видим наживо
До коментар #56 от "Анонимен":
теле, което само да препоръчва на клиентите в ресторанта бута си, тогава, може би, ще разберем, как Д. Адамс е стигнал до 42. 😉 Но може би сте прав, сметките на Д. Виждащ са също толкова фиктивни, колкото и "Пътеводител на галактическия стопаджия". За съжаление обаче, не съдържат толкова мъдрост, поднесена ни с тънко чувство за хумор, както книгите на Адамс.09:29 26.08.2021
65 Останалите са на лечение в
До коментар #61 от "Така е,":
болница в момента. Но да. Не е нормално. Но явно няма финансов ресурс за проверки по домовете. Въобще не ни чака нищо добро. Ще растат случаите. Дано не стане по-зле, отколкото беше в края на 2020.Коментиран от #68
09:31 26.08.2021
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Има 2600 души в болница
До коментар #59 от "123":
Тях не ги водят карантинирани. Бройката от 2600 души е приблизителна. Не си правя труда да проверявам, за да ти напиша точната. Ти си прочети отново текста и си я виж сам по-горе. Явно никой не посочва брой на карантинирани, които не са дали положителен тест, но са били контактни дори на тези приблизително 2600 души, които в момента са в болница.Коментиран от #72
09:37 26.08.2021
68 Да, наясно съм,
До коментар #65 от "Останалите са на лечение в":
че са в болница. Но от тези данни излиза, че на един заразен се пада малко повече от 1 контактен?! Със сигурност няма ресурс да ги проверяват, дали спазват карантината. Но мисля, че и числото на карантинираните е занижено. Има един друг тънък момент - условията за карантинирани са различни, както и сроковете за карантина - варират между 7, 10 и 14 дни, в зависимост от причината. В някои случаи карантината може да бъде намалена на 7 дни, ако карантинираният си направи тест и той е негативен - това донякъде може да е обяснение и за големия брой тестове, който се твърди, че се прави дневно...09:38 26.08.2021
69 Това за починалите вчера в България
До коментар #51 от "Да ама не":
къде го видя?Няма как да има подобна информация все още. Да не умират само хора в болниците. Да не мислиш, че някой веднага обработва информацията за издадените смъртни актове. Поне 2-3 седмици се бави обработката на статистическите данни. Не го научихте това и продължавате с нелепите сравнения,които нищо не доказват.Коментиран от #78
09:45 26.08.2021
70 До Дълбоко виждащ
До коментар #63 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Пък няма да те питам какво му е новото на "сбор вирусоносители В ПОСЛЕДНИ 30 ДНИ"?! Оправданията ти, за които впрочем вчера твърдеше, че не правиш (?!), ИЗДИШАТ.Коментиран от #74
09:46 26.08.2021
71 Анонимен
Коментиран от #76
09:48 26.08.2021
72 2985 заразени са в болница в момента.
До коментар #67 от "Има 2600 души в болница":
Според днешната информация. Твърде бързо расте броят им. Както и този на починалите. Предния ден 33,днес 48.Онези 57 за понеделник въобще не ги броя защото включват и починали от почивните дни. Трябва на седмична база да се гледа броят. Или от вторник до вторник(защото във вторник рано сутринта излиза информацията за понеделник, която включва част от починалите през почивните дни. Всъщност няма значение от кой ден от седмицата започва броенето. Важно е да се сравнява със съвсем същия период седем дни назад. Тогава се вижда колко по-зле вървят нещата и колко стръмна е вълнатаКоментиран от #75
10:02 26.08.2021
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #70 от "До Дълбоко виждащ":
Не стоя нон стоп на компа,като теб затова не отговарям веднага!Това са СЪбраните НОВИ СЛУЧАИ ЗА 30 дни!!!Кое не разбра???Коментиран от #85
10:55 26.08.2021
75 Мани мани
До коментар #72 от "2985 заразени са в болница в момента.":
тва си е цунами10:59 26.08.2021
76 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #71 от "Анонимен":
Ти не ми противоречиш,Ти сам си противоречиш!НОВИТЕ СЛУчаи събрани за последните 30 дни Без днешните правят числото(Добре,че научи какво е число)21411 +1601днешните данни =23012 НОВИ СЛУЧАЯ ЗА 31 ДНИ!!!!КОЕ не Разбра?Коментиран от #77, #82, #84, #92
11:02 26.08.2021
77 Сигурен ли си
До коментар #76 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
На 9 септември свършва въланата. Ще го запомняКоментиран от #79
11:04 26.08.2021
78 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #69 от "Това за починалите вчера в България":
Влез в кънтри метерс за бг и гледай как мърдат цифри!в полунощ имаш данни за днешния ден!133Смъртност днес това е в тази минута!
Коментиран от #81, #83, #94
11:06 26.08.2021
79 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #77 от "Сигурен ли си":
Запомни ли 3000 края на август!Това ,запомни ли!Запомни ли,това,което избълва 1700 на 17 август???Запомни ли 2300 на 23 август!Понеже ги забравяш,аз ти ги припомням!На 9 септември точно,тренда се обръща и всички показатели отиват надолу-За помни!На 31август във вторник ще има ,около 2300 НОВИ СЛУЧАЯ,но не 3000!И това запомни!11:11 26.08.2021
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 До Дълбоко виждащ
До коментар #78 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Приятелят ти с гумата пак се включи. Как така бе "Смъртност днес това е в тази минута!". На човек, починал преди 2 мин. още не са му издали "Съобщение за смърт", но според теб вече е влязъл в Кънтриметърс. Леле-леле...11:28 26.08.2021
84 До Дълбоко виждащ
До коментар #76 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Писал си на грешния човек. 😄😆😂11:30 26.08.2021
85 До Дълбоко виждащ
До коментар #74 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
И аз не стоя нон-стоп на компа. Назад си с материала. Хайде, дерзай. Аз изчезвам. 😆😄😂11:32 26.08.2021
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
12.08–25.08
Общ брой случаи 443 947
Смъртни случаи 1 396.................................. Не са оптимистични данните за Велика британия.672,646/100000...Смъртни случаи
132 003
Съобщени вчера: + 149
Общ брой поставени дози
89 679 178
Поставени нови дози (14 дни)
Диаграма с тенденциите за 14 дни
10.08–23.08: + 2 898 723
Напълно ваксинирани хора
41 942 036
% от населението: 63,1% ...Русия
12.08–25.08
Общ брой случаи 283 687
Смъртни случаи 10 915 смъртноста в русия е 10915:2,252=4846,8:1396=3,471Пъти по голяма на двуседмична база от тази в албиона!
Коментиран от #88
12:06 26.08.2021
88 Пак си в грешка
До коментар #87 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
за Англия и Русия , хайде сметни последната вълна, нали си оо цифрите. 9 септември, хм. Като гледам трендовете на Гърция, Португалия, Грузия- съизмерими с нас страни - не вярвам. А и на нашите бройки - не вярвам. Залагам само на хоспитализирани и тежки. По определен коефициент ти дават що годе реалната заразявмост, особено на тежкитеКоментиран от #90
12:14 26.08.2021
89 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #2 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
България12.08–25.08
Общ брой случаи 16 288
Смъртни случаи 307
236/100000. 307: 14=21,9 на ден за тези 14дни.Това е официална статистистика към СЗО!вчера са тези данни:Публикувано във факти.бг: България
11.08–24.08
Общ брой случаи 15 469
Смъртни случаи 277
224,188/100000 Преди 31 дни бяхме на 12/100000.започва да се забавя темпа на увеличение.Публикувано във факти.бг: 0.08–23.08 България
Общ брой случаи 14 363
Смъртни случаи 254
208,159/100000.........Публикувано във факти.бг: България
9.08–22.08
Общ брой случаи 13 246
Смъртни случаи 220
191,971/100000..Давам ви за да видите темпа на движение ,по официална статистика!Това е за хора,които могат да си направят изводи!За тези на,които се плаща да плашат и да тероризират хората с маски и други подобни,като ръкавици-за тях не е!Така мога да дам Развитието от 31 дни насам!Повтарям официална статистика!При мен може да ги сметнете.дал съм данните за НОВИ СЛучаи за 31 дни са 21411 + 1601=23012 нови случая за 31 дни :31=742,322 е Нови случаи на ден от тези 31 дни!Умножено по 14 дни е 10392,5 .Разделено на 69=150,616/100000.Това е развитието на инфекцията за този пълен месец от 31дни!69 са стотиците хиляди в 6900000.Би трябвало да няма въпроси при такова обяснение за.......
12:37 26.08.2021
90 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #88 от "Пак си в грешка":
Ще Започне да намалява!От сега има тенденции! дадох данни за последни 4 дни,за колко искаш???При нас е съвсем друго!Във Великобритания така ще бъде и на нова година!В Русия затихва,но ТЕ РУснаците не са показател за МЕН!Смятам,че лъжат!Също и за бг смятам!НЕ смятам,че евреите лъжат,там имам притеснения!Какво има там та така боледуват!Тук правилно не се спазват иди...ски мерки,като маски.НЕЩОТО Заразява ЧРЕЗ проникване през очите!!!Когато видите някой да си трие очите УПОРИТО той е носител на Нещото!Да си носител и да си болен са различни неща!Преболедувалите не могат да бъдат и ПРЕНОСИТЕЛИ! Аз не печеля и стотинка ,от това да лъжатенденциозно както някой!Търся истина!Истината не е във ваксините,не е в маските!Истината е да си живеем живота и ,само,които имат нужда от кислород да бъдат приемани в болница!Да се следи тази сатурация,но когато отиде под 92.И апаратурата да е прецизна,да няма ....заиграване и прибиране пара от Здравна каса!година и половина лабораториите и болниците станаха банки!За тях е изгодно да играят това хоро безкрайно!На 09.Септември тренда на НОВИ СЛучаи тръгва Надолу!Коментиран от #91
12:53 26.08.2021
91 До Дълбоко виждащ
До коментар #90 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Намирам прогнозата ти за 9-ти септември за изключително любопитна. Как мислиш - от коя дата трендът ще започне да върви пак нагоре?Коментиран от #93, #107
13:25 26.08.2021
92 Анонимен
До коментар #76 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Безспорно не ти .......... все тая каквото и да е!? Изобщо не смятам да се вкарвам в сценария и дребните спорове за грешните сметки! В целия цивилизован свят нещата вървят към едни добре забравени случки отпреди 75-80 години с едни богоугодни места, с едни големи букви над големите порти и вътре едни хора с татуирани номера на ръцете! А вие като коне с капаци на очите сте се вторачили в няколко числа!13:35 26.08.2021
93 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #91 от "До Дълбоко виждащ":
тук няма да върви нагоре!говоря за затихване след 9ти!наблюдавам и руснаците и предишните движения.руснаците имаха движение нагоре 54 дни.Нямаха и 2 месеца!сега имат постоянен тренд надолу с малко но постоянно.Те не са мерило,но предишната инфекция,когато боледувах и аз,бе октомври декември.около 2,5 месеца!тогава хората бяха много по малко боледували и НЕщото бе новинка!През Края на февруари до Април средата бе не повече от 2 месеца!Сега,ако вярваме имаме 31дни нагоре още 15 стават,около 45дни. Би трябвало да си стигне височината и да почне да пада!Вече много хора го срещнаха!Не виждам Друга причина това да стои тук в нашта земя освен...Финансовата за определени групи хора!Коментиран от #95, #96, #97, #98
14:23 26.08.2021
94 Няма да ти обяснявам колко
До коментар #78 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
си прост. Сам се досети колко са реални и верни тези данни. Истинските ще ги има, след 2 седмици най-малко.Коментиран от #102
17:04 26.08.2021
95 Имат тренд надолу при заразените
До коментар #93 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Но при умрелите ни най-малко. Постоянна величина от 750-830 души. Вече сигурно поне от месец. Ама за това мълчиш и ред не пишеш. Може ли да ми обясниш какво и на кого се мъчиш да докажеш с дългите си словесни излияния, съпроводени с разни твои странни сметки, изчисления и проценти?Коментиран от #100
17:30 26.08.2021
96 Ами как ще обясниш тогава вълната
До коментар #93 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
сега в Иран. Не зная коя по ред при тях. Със сигурност са имали много преболедували, за да имат толкова много починали. Ваксинирани предполагам, че нямат много. По-малко са от руснаците. Но пак се мре много там. Така, че явно Нещото(както го наричаш) повтаря.Разни нови мутации, варианти възникват и заразяват. И стаден имунитет няма да има явно. А кога ще затихне вълната, която у нас някои твърдят, че я няма е Божа работа. Който оцелее ще види.Коментиран от #105
17:36 26.08.2021
97 До Дълбоко виждащ
До коментар #93 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не разбирам. Както знаеш, Русия и Англия не следя. Но...Казваш, че мани.пулират. Правиш ли сметка, че една седмица след 9-ти започва учебната година. Ако е дистанционна, може да има спад. Но ако е присъствена и ни лъжат, какво по-добро оправдание биха имали от това, че учениците са в училище?17:41 26.08.2021
98 Щом си боледувал октомври-декември
До коментар #93 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
да знаеш, че най-вероятно вече нямаш никакви антитела вече практически. И е абсолютно вероятно да се заразиш. Не слушай Мангъров, който говори за вечен такъв. Такова "чудо" за съжаление явно точно при ковид инфекциите няма да има. Или ще е много голяма рядкост(при някои индивиди само). Едва ли всеки може да даде по 300 лв за тест, за да види дали случайно не е от тях (за Т клетъчен имунитет говоря) . Още повече, че на тестовете особено не може да се вярва.Коментиран от #99
17:42 26.08.2021
99 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #98 от "Щом си боледувал октомври-декември":
Не ми обяснявай на мен!Знам много добре,който срещне НЕщото е Ваксиниран до Живот!Запомни!Обяснявах ти,как е създаден имунитетът на Великия Създател!Говорех Ти за Т-клетките,които са в казармата на костния мозък,говорих за Б-клетките,коио са на подчинение на т-клетки и създават антитела!Говорих и за ЦНС!И това обяснявах и ти нищо не Възприе!Явно имаш като малък йодна недостатъчност!18:58 26.08.2021
100 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #95 от "Имат тренд надолу при заразените":
Нали им гледам смъртноста спрямо англетата!Беше 15,25 ПЪТИ ,сега е 3,6пъти......Какво да им гледам повече???Всяка инфекция има определен период на сила!В този времеви период,има повече случаи.Той не е вечен и свършва!Къде чакаш ,учениците да заразяват???В Момента,кой заразява??Руснаците почват от 1ви 09.учебната година!Гледай ги.Защо смяташ,че съм фен на някой??Единственно не мога да понасям англосаксонски кучета,но вси други са ми приятни,а Германия ми харесва,като начин на мислене, и ред!Да завърша:Най качественни хора има тук,около 9% са ,но са Над всички!Коментиран от #101
19:07 26.08.2021
101 До Дълбоко виждащ
До коментар #100 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Днес, за да ме разпознаваш, започнах да кръщавам коментарите си към теб с "До Дълбоко виждащ", освен коментар 30, кръстен "Въпрос". Аз те питах за учениците, а не човекът, с когото обсъждате Русия, Англия и прочие.Коментиран от #103
19:14 26.08.2021
102 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #94 от "Няма да ти обяснявам колко":
За разлика о теб се боря с Простотията в мен,докато ти криеш и робуваш на своята простащина!Един умен човек никога не вижда петното върху ризата на опонента си!Знаеш за йодната недостатъчност.Едно време тест безплатен се правеше на бременните за тироутробния хормон......Обяснявах Тук колко е важен за плода и докъде води!19:16 26.08.2021
103 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #101 от "До Дълбоко виждащ":
От 1ви започват ПРИСЪСТВЕНО в РУсия,Германия,Гледай,статистирай!Тук от 15ти!Какво за учениците!Те трябва да си учат -ПРисъствено и без Маски!Всеки ден имаш данни за русия,ще видим колко и как??Обясних НЕщото влиза през очите,но вие триете???Ще го спрете с триене ли???Коментиран от #104
19:20 26.08.2021
104 До Дълбоко виждащ
До коментар #103 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Да уточня - да, добре е да е присъствено. Не казвам, че учениците заразяват. Казвам, че ако започнат присъствено, биха били идеално оправдание за стък.мистиката да си пише увеличение на случаите на новозаразените и да казват, че е заради присъственото обучение. И друго да уточня - не следя Англия, Русия и Израел. Когато обсъждаш тази тема с някого тук, можеш да си сигурен, че не е с мен.19:24 26.08.2021
105 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #96 от "Ами как ще обясниш тогава вълната":
Мога да ти обясня ,защо имаш доживотен имунитет,но можеш и сам да се досетиш.започни да мислиш...Срещу шарката какъв имунитет имаш....С теб говорих за морбили и ти дори зададе логичен въпрос:защо не варицела???Това НЕщо не е КОрона вирус,то е напълно различен Организъм закачено на корона вирус и прави безбройни мутации в МЕМБРАНАТА СИ!Когато ваксинират определен брой хора по време на епидемия,НЕщото ще мутира в НОВ ЩАМ иТОгава и преболедувалите пак ще боледуват!Има ли нещо,което не обясних ясно???Виж за някой препинателен знак!Коментиран от #106
19:32 26.08.2021
106 До Дълбоко виждащ
До коментар #105 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Това за варицелата и морбилито го беше говорил с мен...преди много месеци. Мисля, че беше по повод нечие изказване - защо е казал едното, а не другото. Това ли имаш предвид?19:35 26.08.2021
107 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #91 от "До Дълбоко виждащ":
Ако правибно разсъждавам!Силата на НЕщото тук ще е свършила и това дет му казват -вълна няма да го има в този вид!ще има периодично взрив и до 2седмици тишина!Другата година,около 1юни би трябвало да сме забравили!Проблема е власта!Тук ..те нямали сметка да ни лъжат с мъртви.......Дали нямат сметка...Дават им пари да ни дупчат..страхът от смърта е най силен мотив....А,те нямали сметка....Коментиран от #108
19:45 26.08.2021
108 До Дълбоко виждащ
До коментар #107 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не знам. Питах те за фактора "присъствено обучение", тъй като видяхме, какво се случи миналата година. Сега, днес един приятел ме пита (тъй като не съм привърженик на ваксините): "Как мислиш, в някои държави ваксинирането става задължително за военните. Коя държава би поставила армията си в риск (от странични ефекти и евентуално смърт)". Честно казано, не ми хрумва никакъв логичен отговор. Както и да е... Аз пак изчезвам.19:55 26.08.2021
109 ьяаьаьяаь
19:58 27.08.2021