Xiaomi официално навлече в лигата на големите в автомобилното производство. Автомобилният отдел на технологичния гигант за втори пореден път през октомври премина прага от 40 000 доставки на месец, след като през септември бяха продадени 41 948 бройки.
Самата скорост на тази експанзия е това, което привлече вниманието. Общият брой за септември представлява колосален ръст от 209,37% на годишна база и силно увеличение от 15,25% на месечна база спрямо август. Това представяне потвърждава хипер-агресивната стратегия на компанията за навлизане на пазара.
Въпреки това, сериозна криза, свързана с безопасността, сега заплашва да хвърли сянка върху този блестящ успех. Неотдавнашна тежка катастрофа, в която беше замесен Xiaomi SU7 Ultra, предизвика масивен дебат за обществената безопасност, подсилен от съобщения, че електрическите дръжки на вратите може да са затруднили спасителните операции, трагично заклещвайки водача. Такива инциденти с голям обществен отзвук са крайният тест за всеки млад производител на автомобили, принуждавайки компанията да докаже, че бързо разширените ѝ производствени стандарти и протоколи за безопасност са узрели със същото темпо, с което растат продажбите ѝ.
Въпреки непосредственото предизвикателство да се справи с потенциална криза в областта на обществените отношения – и да разреши проблема с дългите срокове на изчакване за някои модели, които достигат почти една година – Xiaomi вече гледа към бъдещето. Компанията е създала специален отдел, фокусиран изцяло върху проучването на технологичната основа за продуктите от следващото поколение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име
19:23 03.11.2025
2 ?????
Много добро качество по достъпна цена.
Коментиран от #4, #5
19:38 03.11.2025
3 Тити
21:30 03.11.2025
4 Тод
До коментар #2 от "?????":
За всички, които имат против електромоторите ще кажа, че ако сравним едно двг с един ел. двигател, вторият е като машина от бъдещето:- КПД между 85-95%; ДВГ - бензинови 25-35%; дизел 40-45%
- конструкция: виж те конструкцията на едно двг и на един ел. двигател. Колко части има двг и колко ел. двигателя. Двг дори не може да се стартира самостоятелно и трябва да работи дори, когато не се движиш и съответно да консумира гориво.
- характеристики: 100% въртящ момент от 0 оборота, YASA са създали ел. двигател с мощност 1006 к.с , който тежи 13кг. ДВГ - е една парна машина 150-200кг., която за да се доближи до тези резултати и екологичност е подпомогната от куп допълнителни системию: турбо\компресор; ДПФ, ЕГР, катализатор, вихрови клапи, запалителна с-ма, подгревни свещи, имжекционна с-ма, охладителна с-ма, изпускателна с-ма, помпа за високонналягане, и др.......
Колкото до екологичността ел. автомобилте, те все още не са еко поради технологията на батериите, но е въпрос на още няколко години това да се промени.
Пробега е проблем, защото все още не е достатъчно развите мрежата от електростанции, но тя се подобрява с всеки изминал ден.
Коккто да моя избор, аз има 4 бензинови коли произведени преди 2000г. и мисля да си купя поне още 4 класики. А когато електричките се сдобият с правилните батерии да си купя и такава.
Колите след 2000 нямат място в гаража ми!
Коментиран от #6
22:06 03.11.2025
5 оня с коня
До коментар #2 от "?????":
И моя тел е Ксиоми и е супер.И макар че в упътването не пишеше,оказа се че може да си говорим с Родата която бе на екскурзия чак в Далечен Египет,при това и да се виждаме!23:44 03.11.2025
6 Антиелектрика
До коментар #4 от "Тод":
Тези ги обяснявай на някой от махалата. Дай сравнение на цялата система не само на един компонент. Дай комплексна оценка. Батерия-резервоар, зареждане на ток - зареждане на бензин, ...16:58 04.11.2025