Подробно за новата Toyota Hilux, вече на ток, бензин и дизел

10 Ноември, 2025 09:15 3 217 7

  • toyota-
  • пикап-
  • hilux-
  • бензин-
  • дизел-
  • електрически

Пикапът ще се предлага и в изцяло електрическа версия

Подробно за новата Toyota Hilux, вече на ток, бензин и дизел - 1

Най-популярният работен кон в автомобилния свят, Toyota Hilux, най-после показа изцяло новото девето поколение, което ще пристигне през 2026 година. Toyota представя пълно преработване, което пренася легендарния пикап в електрифицираното бъдеще, като запазва основната му здравина.

Начело на пускането на пазара е изцяло електрическият Hilux BEV, машина с два мотора, постоянно задвижване на четирите колела и литиево-йонна батерия с капацитет 59,2 kWh. Този първоначален вариант на електромобила е с прогнозен пробег от 240 км по WLTP. Макар и явно насочен към различна клиентела от дизеловия си събрат, BEV все пак успява да постигне завидна възможност за полезен товар от 715 кг и теглителна способност от 1600 кг.

Подробно за новата Toyota Hilux, вече на ток, бензин и дизел

Стилът на новия пикап се отличава от предишните модели с по-смел и по-ръбат дизайн, вдъхновен от Tacoma, с масивен надпис „TOYOTA“, който замества фирмения знак на предната броня. Моделът EV се отличава с характерна затворена горна решетка за аеродинамична ефективност, в контраст с традиционната решетка, необходима за вариантите с двигатели с вътрешно горене. Важна промяна за европейските пазари е, че Hilux ще се предлага само в популярната конфигурация с двойна кабина. Практичността е подобрена във всички аспекти с нова стъпенка на задната платформа и преработени странични стъпенки.

Подробно за новата Toyota Hilux, вече на ток, бензин и дизел

Вътре в интериора подобренията са съществени. Интериорът е напълно модернизиран, като дизайнът е вдъхновен от новия Land Cruiser с по-здрава и по-изправена естетика. Технологията най-накрая е актуализирана с конфигурация с два екрана, включваща 12,3-инчов цифров дисплей за водача и съответстващ 12,3-инчов централен мултимедиен сензорен екран. Важно е, че Toyota е запазила освежаващо функционално оформление, като е запазила широка гама от физически бутони за климатичен контрол и 4x4 хардуер, задоволявайки клиентите и минимизирайки търсенето на екрана.

Подробно за новата Toyota Hilux, вече на ток, бензин и дизел

За традиционалистите и тежкотоварните превозвачи, уважаваният 2,8-литров турбодизелов двигател продължава да се използва, сега в комбинация с мека хибридна технология за повишаване на ефективността. Този двигател остава безспорен лидер по отношение на възможностите, предлагайки значително предимство пред електромобила с полезен товар от 1000 кг и теглителна сила от 3500 кг. Освен това, в Източна Европа ще се запазят опциите за неелектрифицирани 2,8-литров дизелов и 2,7-литров бензинов двигател.

Подробно за новата Toyota Hilux, вече на ток, бензин и дизел

Технологичните подобрения включват електрическо сервоуправление (EPS) за моделите в Западна Европа – за първи път за Hilux – докато източните пазари ще се придържат към хидравличната система. Безопасността и свързаността също получават значително подобрение с разширения пакет Toyota Safety Sense, включващ нови функции като следене на мъртвата зона и поддръжка за безжични актуализации.

Деветото поколение Hilux се очаква да се появи в европейските шоуруми през декември, а мекохибридният дизелов вариант, който се очаква да бъде най-продаваният, ще последва през следващата пролет.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    11 7 Отговор
    Хубава, и много уважавана в цял свят машина!
    Само че ог кога детронира Ф серията на Форд? Кото популярност означава и проданени бройки, нали?
  • 2 Пешо Кюстендилецо

    7 2 Отговор
    Те това го карам у полето и Жабокрът и го набуам със зелки до горе и айде на пазаро у Коняво. Що остане у Кюстендил. Отварям да огледат колата и кой иска да гледа първо купува зелка. Да видиш продавание на що се вика баце.
  • 3 Хеми значи бензин

    6 10 Отговор
    Що никой в Сащ не го кара а само балкански смешници.
    Щото ни мое да дърба ни мое да носи.

    Коментиран от #5

  • 4 поКУРко

    6 2 Отговор
    Не е ли с осем цилиндровия на тойота не ми го хвали! В САЩ нямат никакъв шанс с тези габарити и смешни двигатели!

    Коментиран от #6

  • 5 Никси

    8 2 Отговор

    До коментар #3 от "Хеми значи бензин":

    Естествено щото у Балкана има Хора и Гора а в Америка само Тикви и равнина !!!.
  • 6 Никси

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "поКУРко":

    единствено от Американските само Военния модем на Хамър , скоро Филип Бричка прави му ревю със Собственика , гледай да видиш за кво иде реч !!!.

    Коментиран от #7

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.